Перегляд за Автор "Tiahnyriadno, Yevheniia"
Зараз показуємо 1 - 20 з 44
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАНГЛІЙСЬКА МОВА В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Михайлов, Д.; Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaРозвиток мовленнєвої компетенції є комплексним процесом, який має бути безперервним, активним, цілеспрямованим та зумовленим ситуацією спілкування. Успішність його реалізації залежить від правильного вибору навчально-методичного забезпечення, використання релевантних форм, методів і режимів роботи. The development of speech competence is a complex process that must be continuous, active, purposeful and conditioned by the communication situation. The success of its implementation depends on the correct choice of educational and methodological support, the use of relevant forms, methods and work modes.
- ДокументАнгліцизми в українській мові(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaДослідження присвячено розгляду англіцизмів в української мові. The study is devoted to the consideration of anglicisms in the Ukrainian language.
- ДокументВАЖЛИВІСТЬ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Кравченко, А.; Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaПроцес здійснення мовної підготовки має бути максимально наближеним до майбутньої професійної діяльності. Мовні та мовленнєві вправи повинні мати змістову та процесуальну віднесенність до професійного контексту. У виконанні колективної діяльності стратегія колективного партнерства та отримання синергетичного ефекту є оптимальною. The process of language training should be as close as possible to the future professional activity. Language and speech exercises should have a substantive and procedural relevance to the professional context. In the performance of collective activities, the strategy of collective partnership and obtaining a synergistic effect is optimal.
- ДокументВикористання мультимедійних презентацій як сучасний засіб під час вивчення української мови за професійним спрямуванням(ПНПУ ім. К.Д. Ушинського, 2023) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaВикористання засобів мультимедійних технологій у навчальному процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням істотно підвищує рівень засвоєння та запам’ятовування запропонованого матеріалу, бо сприйняття відбувається одночасно за допомогою зору і слуху. Важливу роль відіграє і мотиваційний чинник, адже студентам надається можливість за допомогою інноваційних технологій представляти результати цікавого для них навчального завдання, що виконувалося під керівництвом викладача. The use of multimedia technologies in the educational process of learning the Ukrainian language in a professional direction significantly increases the level of assimilation and memorization of the proposed material, because perception occurs simultaneously with the help of sight and hearing. The motivational factor also plays an important role, because students are given the opportunity to present the results of an interesting educational task for them, which was performed under the guidance of a teacher, using innovative technologies.
- ДокументВПЛИВ МОВИ НА ФОРМУВАННЯ ТА САМОВИРАЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ(Одеса: ОДУВС, 2022-08-04) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaУ статті йдеться про роль мови у формуванні і самовираженні особистості. Авторка підкреслює, що людина, яка добре володіє мовою, може впливати на інших людей і досягати поставленої мети. Зупиняється на головних функціях мови. Приділяє особливу увагу культурі мови та мовлення.
- ДокументВПЛИВ СЛІВ ІНШОМОВНОГО ПОХОДЖЕННЯ НА ЮРИДИЧНУ ТЕРМІНОЛОГІЮ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Корносюк, Ю.; Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaЗапозичення іншомовних терміноодиниць є закономірним явищем і важливим засобом поповнення української термінології права. Однак слід пам'ятати про збалансоване використання запозичених і національних термінів у процесі творення та стандартизації терміносистеми права. Надмірна кількість запозичень може ускладнювати процес сприймання інформації, а також потрібно пам'ятати, що "надмірне захоплення іншомовними термінами – це шлях до втрати національної самобутності української мови". Borrowing foreign language terms is a natural phenomenon and an important means of replenishing Ukrainian legal terminology. However, one should remember the balanced use of borrowed and national terms in the process of creating and standardizing the terminological system of law. An excessive number of borrowings can complicate the process of perceiving information, and it should also be remembered that "excessive fascination with foreign terms is the way to lose the national identity of the Ukrainian language."
- ДокументДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ(Український державний університет імені Михайла Драгоманова; Центр українсько-європейського наукового співробітництва, 2023-01-30) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaНа думку авторки дослідження, сьогодні, як ніколи, потрібна педагогічна теорія, спроможна підвищити ефективність професійної підготовки майбутніх правоохоронців, необхідні такі методи та технології навчання, які б забезпечували розвиток не лише студентів, а й самих викладачів, і не суперечили тенденціям удосконалення навчально-виховного процесу в цілому. According to the author of the study, today, more than ever, we need a pedagogical theory capable of increasing the effectiveness of the professional training of future law enforcement officers, we need such methods and technologies of training that would ensure the development of not only students, but also teachers themselves, and do not contradict the trends of improving educational and educational process as a whole.
- ДокументДо питання про сутність поняття риторики(Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», 2005) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaАвтор статті розглядає теоретичні основи сутності поняття риторики і підходи до її вивчення. The author specifies some theoretical bases of the essence of rhetoric and the approaches to its investigation.
- ДокументЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaАвторкою аналізуються принципи та закономірності професійного спілкування. The author analyzes the principles and regularities of professional communication.
- ДокументЗАПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ(Накова спільнота, 2023-02-21) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaАвторкою зазначається, що сучасний зміст вищої освіти має орієнтуватися на використання інформаційних технологій, поширення інтерактивного, електронного навчання з доступом до цифрових ресурсів та інтелект-навчання для майбутнього. The author notes that the modern content of higher education should focus on the use of information technologies, the spread of interactive, electronic learning with access to digital resources, and intelligent learning for the future.
- ДокументКомпозиційно-стильові особливості творів О.П. Довженка(Одеса: ОДУВС, 2016) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaАвтор розглядає різні грані самобутнього таланту визначного майстра О. Довженка. The author considers various aspects of the original talent of the outstanding master O. Dovzhenko.
- ДокументКомпоненти риторичних умінь працівників(Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», 2005) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaАвтор статті розглядає компоненти риторичних умінь - професійно-правові, розумові, мовні. Ці компоненти в структурі риторичних умінь розглядаються як органічна єдність. The article presents some components of rhetorical skills: professional, mental and linguistic ones, which are considered the integral whole in the structure of rhetorical skills.
- ДокументМета, завдання та функції правового виховання в системі мережних технологій та мережі Інтернет(Одеса: ОДУВС, 2023) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; Ноздрова, К. В.; Nozdrova, K. V.
- ДокументМова ділових паперів(Одеса: ОДУВС, 2011) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia"Мова ділових паперів" - курс, що завершує цикл мовних дисциплін у вищому юридичному навчальному закладі. Курс безпосередньо пов'язаний з проблемами функціонування мови в суспільстві, питаннями підвищення культури усного й писемного ділового мовлення, науковим обґрунтуванням правил організації мовних одиниць залежно від вибору типів мовлення (а саме писемного) в сфері офіційно-ділової та професійної комунікації. Мета курсу визначається необхідністю розкриття принципів організації україномовного тексту щодо його комунікативних властивостей у конкретних сферах функціонування (науковому та офіційно-діловому стилях мовлення), особливостей та нюансів документування. "Language of business papers" - a course that completes the cycle of language disciplines in higher law school. The course is directly related to the problems of language functioning in society, improving the culture of oral and written business speech, scientific justification of the rules of organization of language units depending on the choice of speech (namely written) in the field of official business and professional communication. The purpose of the course is determined by the need to disclose the principles of organization of Ukrainian-language text on its communicative properties in specific areas of functioning (scientific and official-business styles of speech), features and nuances of documentation.
- ДокументМовленнєва компетентність як невід’ємна складова професіоналізму(Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022-02-11) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; ORCID: 0000–0001-5081-9856У дослідженні авторка доходить висновку, що мовленнєва компетентність правоохоронця є складовою його професійної компетентності, а порушення викладачем мовно-мовленнєвих норм стає причиною низького рівня мовно-мовленнєвого розвитку курсантів і має негативний вплив на їх навчально-пізнавальну діяльність. Тому викладачі ВНЗ повинні досконало знати норми сучасної української літературної мови, уміти застосовувати їх на практиці, враховуючи особливість аудиторії. In the study, the author comes to the conclusion that the speech competence of a law enforcement officer is a component of his professional competence, and the teacher's violation of speech and language norms causes a low level of speech and language development of cadets and has a negative impact on their educational and cognitive activities. That is why teachers of higher education institutions must know the norms of the modern Ukrainian literary language perfectly, be able to apply them in practice, taking into account the peculiarities of the audience.
- ДокументМовна підготовка студентів-юристів(Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», 2009) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaУ статті розглядається сутність, зміст і завдання мовленнєвої підготовки студентів – майбутніх юристів ВНЗ МВС України. Доведено, що мовленнєво-правова культура необхідна для подальшого розвитку та поглиблення демократичних процесів у суспільстві, без чого не може бути утворено правової держави. The article reveals the essence, contents and task of linguistic training of students – future lawyers at high educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Linguistic and law culture is necessary for further development and deepening of democratic processes in society without which the constitutional state can’t be formed.
- ДокументМіжмовна комунікація у сфері права(Одеса: ОДУВС, 2021-11-08) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; ORCID: 0000–0001-5081-9856Ця теза присвячено аналізу розвитку й становлення міжмовної комунікації у сфері права. This thesis is devoted to the analysis of the development and establishment of interlingual communication in the field of law.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛІЙСЬКОЇ ЮРИДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Грівцова, В.; Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВНОГО ІМІДЖУ ПРАВООХОРОНЦЯ(Одеса: ОДУВС, 2018-03-30) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, YevheniiaМовна культура підростаючого покоління мають стати загальнодержавною метою, досягненню якої будуть підпорядковані не лише освітні заклади, всі державні установи, а й ЗМІ. У молоді слід виховувати насамперед державницьке ставлення до мовної проблеми, з урахуванням ролі загальнолюдських цінностей і надбань світової культури. Тільки тоді ми матимемо духовно багату, національно свідому особистість. “Особливо це стосується майбутніх працівників органів внутрішніх справ, які мають стати провідниками і правової, і мовної культури, втілюючи в життя проголошену Конституцією України (стаття 10) державність української мови, сприяючи функціонуванню української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України”. The language culture of the younger generation should become a national goal, the achievement of which will be subordinated not only to educational institutions, all state institutions, but also to the mass media. In the youth, first of all, a statesmanlike attitude to the language problem should be brought up, taking into account the role of universal human values and heritage of world culture. Only then will we have a spiritually rich, nationally conscious personality. "This especially applies to future employees of internal affairs bodies, who should become leaders of both legal and language culture, implementing the statehood of the Ukrainian language proclaimed by the Constitution of Ukraine (Article 10), promoting the functioning of the Ukrainian language in all spheres of public life throughout the territory of Ukraine."
- ДокументОсобливості формування професійної компетентності курсантів МВС(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; ORCID: 0000–0001-5081-9856Окреслено важливість запровадження компетентнісного підходу у систему вищої освіти. Визначено цільову орієнтацію компетентнісного підходу. Виявлено основне завдання освітнього процесу у вищій школі. Розглянуто змістовне наповнення системи професійної підготовки курсантів МВС. Надано визначення поняття «професій- на компетентність курсантів МВС», розглянуто різні авторські підходи до трактування поняття. Охаракте- ризовано міру охопленості професійної компетентності курсантів МВС. Представлено ознаки готовності до професійної діяльності. Вказано структурні компоненти професійної компетентності та етапи професійно- го становлення курсантів МВС (варіанти, професійна підготовка, професійна адаптація, первинна і вторинна професіоналізація, навички). Визначено умови досягнення ефективності у професійній діяльності. Представлено та охарактеризовано критерії професійної компетентності: мотиваційно-цільовий, когнітивний, результатив- но-діяльнісний. Охарактеризовано особливості змістовного наповнення професійно-психологічної підготовки. Визначили роль професійної орієнтації у забезпеченні застосування ситуаційних завдань в ході вивчення пред- метів блоку професійно-практичної підготовки та різноманітних ситуаційних завдань під час проходження різ- номанітних сценаріїв. Наголошено на важливості виконання сценаріїв, майбутнім співробітникам доводиться вирішувати нові завдання, ймовірні та нестандартні професійні ситуації. Вказано, що серед видів професійної компетентності найвагомішими є ті, що важливі для реалізації посадових обов’язків в ході професійної діяль- ності (пошукова, профілактична, атестаційна, комунікативна, конструктивна та організаційна). Підсумовано доречність включення знань, навичок та вмінь, які знадобляться працівникам у майбутній професійній діяльнос- ті до змістовного наповнення освітнього процесу у вищих закладах освіти МВС України. The importance of introducing a competency-based approach to the higher education system is outlined. The target orientation of the competence approach is determined. The main task of the educational process in higher education is revealed. The content of the system of professional training of cadets of the Ministry of Internal Affairs is considered. The definition of the concept "professional competence of cadets of the Ministry of Internal Affairs" is given, various author's approaches to the interpretation of the concept are considered. The degree of coverage of professional competence of cadets of the Ministry of Internal Affairs is characterized. Signs of readiness for professional activity are presented. The structural components of professional competence and stages of professional development of cadets of the Ministry of Internal Affairs (options, professional training, professional adaptation, primary and secondary professionalization, skills) are indicated. The conditions for achieving efficiency in professional activities are determined. The criteria of professional competence are presented and characterized: motivational-target, cognitive, effective-activity. The peculiarities of the content of professional and psychological training are described. The role of professional orientation in ensuring the application of situational tasks in the study of subjects of the block of professional and practical training and various situational tasks during the passage of various scenarios. Emphasis is placed on the importance of fulfilling scenarios for future employees to solve new tasks, probable and non-standard professional situations. It is stated that among the types of professional competence the most important are those that are important for the implementation of job responsibilities in the course of professional activities (search, prevention, certification, communication, design and organizational). The relevance of the inclusion of knowledge, skills and abilities that will be needed by employees in future professional activities to the content of the educational process in higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is summarized.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »