Перегляд за Автор "ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212"
Зараз показуємо 1 - 20 з 59
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументThe role of the constitutional complaint in the legislative process: Comparative legal aspect(2021) Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212; Brovko, Nataliia; Medvid, Liudmyla; Ahmadov, Vusal; Leonenko, MaksymThe article deals with the role of constitutional complaint in the system of quality assurance of the state legislation, for protection of the rights and freedoms. Constitutional complaints, as well as their optimal models, require detailed research. Comparative analysis and survey are the main methods. The subject of a constitutional complaint in the model proposed by the authors may be laws or their individual provisions, regulations of heads of state, government, other statutes and regulations, individual administrative acts, judgements in specific cases. Citizens, foreigners, stateless persons, and legal entities are subjects who have the right to file a constitutional complaint. The authors attribute the following conditions of admissibility of a constitutional complaint: the presence and proof of violation of his/ its constitutional rights and freedoms, the use of all other remedies to protect violated rights and freedoms, compliance with deadlines for filing a constitutional complaint in some countries, and payment of state duty. The model proposed by the authors is, however, universal, and further needs to be detailed for countries of interest. У статті розглядається роль конституційної скарги в системі забезпечення якості державного законодавства, за захист прав і свобод. Конституційні скарги, а також їх оптимальні моделі потребують детального дослідження.
- ДокументАдміністративно-територіальна реформа в Україні крізь призму забезпечення прав і свобод людини та громадянина(Івано-Франківськ : ПЮІ ЛьвДУВС, 2010) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212На думку автора, питання оптимізації адміністративно-територіального поділу України сьогодні є вельми необхідним, оскільки відповідно до його реформування створюється система органів державної влади та місцевого самоврядування – адміністративно-територіальний устрій, організація котрого є стратегічною проблемою кожної незалежної держави, вирішення якої визначає рівень забезпечення прав і свобод людини та розбудову громадянського суспільства в цілому. According to the author, the issue of optimizing the administrative-territorial division of Ukraine is very necessary today, because in accordance with its reform, a system of state authorities and local self-government is being created - an administrative-territorial system, the organization of which is a strategic problem of every independent state, the solution of which determines the level of ensuring human rights and freedoms and the development of civil society as a whole.
- ДокументАдміністративно-територіальний поділ українських земель у період козацького державотворення ХVII-XVIII ст.(Харківський національний університет внутрішніх справ МВС України, 2010) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212
- ДокументВідображення гарантій прав і свобод людини та громадянина у поглядах М. Драгоманова та М. Ковалевського(Харківський національний університет внутрішніх справ МВС України, 2002) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Автор аналізує відображення гарантій прав і свобод людини та громадянина у поглядах М. Драгоманова і М. Ковалевського. The author analyzes the reflection of the guarantees of human and citizen rights and freedoms in the views of M. Drahomanov and M. Kovalevskyi.
- ДокументГарантування прав і свобод людини як фактор розвитку громадянського суспільства в Україні(Київ: Національна академія прокуратури України, 2019-05-16) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Автор стверджує, що громадянське суспільство є гарантом захисту прав, свобод та законних інтересів своїх громадян, що забезпечує їх належну реалізацію та непорушність. The author claims that civil society is the guarantor of the protection of the rights, freedoms and legitimate interests of its citizens, which ensures their proper implementation and inviolability.
- ДокументГарантії прав і свобод людини та громадянина, їх сутність (теоретичне узагальнення)(Харків: Національний університет внутрішніх справ, 2016-04-20) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212На думку автора дослідження гарантії прав і свобод людини та громадянина – це умови, засоби і способи створені суспільством та державою і похідних від неї інститутів влади, установ, організацій, які забезпечують їх фактичну реалізацію, охорону та захист. Сам механізм системи гарантій прав і свобод по їх запровадженню у реальну дійсність, на наш погляд, являє собою комплекс взаємопов’язаних і взаємодіючих нормативно-правових засобів та способів, якими охоплюється вся сукупність об’єктивних і суб’єктивних факторів, спрямованих на реальне здійснення кожним своїх прав та свобод. According to the author of the study, guarantees of the rights and freedoms of a person and a citizen are conditions, means and methods created by society and the state and power institutions, institutions, and organizations derived from it, which ensure their actual implementation, protection and protection. The very mechanism of the system of guarantees of rights and freedoms for their implementation in real reality, in our opinion, is a complex of interconnected and interacting regulatory and legal means and methods that cover the entire set of objective and subjective factors aimed at real implementation everyone their rights and freedoms.
- ДокументГромадськість як одна із ключових складових здійснення публічної влади в Україні: теоретико-правовий аспект(Одеса: НУ "ОЮА", 2021) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Стаття присвячена викладенню в теоретико-правовому аспекті участі громадськості у формуванні й здійсненні публічної влади в Україні. Означено нагальні проблеми реалі- зації права участі громадськості в організації публічної влади в Україні, котрі виникають під впливом неоднозначних взаємовідносин держави й суспільства, зокрема загостренням ситуації у сфері державотворення та правової культури у зв’язку з активними політичними подіями сучасності, а також суперечливості процесів державного, соціально-економічного й правового розвитку країни тощо. Наголошується на участі громадян у здійсненні пу- блічної влади як прояву контролю з боку суспільства за діяльністю посадових осіб і пред- ставників влади, де участь громадян легалізує та легітимує публічну владу. Своєю чергою підкреслюється, що легальність відбувається шляхом формування представників органів державної та муніципальної влади, а легітимність відбиває довіру до публічної влади. Кон- статується, що лише народ є реальним носієм влади й наділений правом вибирати форму здійснення народовладдя, визначати принципи функціонування державної влади, забез- печувати контроль за її діяльністю та змінювати владу. Зазначається, що інститут участі громадян у здійсненні публічної влади, де його вплив багатоплановий і відтворюється в усіх сферах життєдіяльності суспільства, допомагає встановити зв’язок держави з громадські- стю, публічний діалог, партнерські відносини з органами державної влади. Зосереджено увагу на соціально-правовій активності особистості, що зумовлена умовами життя, які окреслюють потреби й інтереси суспільства, соціальної групи й самої особистості й має визначатися високим рівнем правосвідомості, глибокою правовою переконаністю. Участь громадян є засобом консолідації громадянського суспільства, способом підвищення рівня правової та політичної культури населення, що забезпечить можливість політичної актив- ності й правової ініціативи. Залучення громадськості в здійснення публічної влади підви- щує рівень обізнаності й значущості громадян, виступає вагомим чинником відкритості й ефективності державно-владної діяльності, наслідком якої є дієві рішення, що формують основу народовладдя. The article highlights a theoretical and legal aspects involved the public in the formulation and implementation of public authorities in a country. The urgent problems of realization of the right of public participation in the organization of public power in Ukraine which arise under the influence of ambiguous mutual relations of the state and a society, in particular aggravation of a situation in the field of state formation and legal culture in connection with active political contemporary events and contradictory processes of public, social, economic and legal development of the country and so on. Empasis on the participation of citizens in the exercise of public authority as a display control by the Society for the activities of official persons and representatives of the government, which in part citizens legalizes and legitimizes public authority. In turn legality occurs through the formation of representatives of state and municipal government, and the legitimacy reflecting confidence in public authorities. It is stated that the people are the real bearer of power and only they have the right to choose the form of democracy, to determine the principles of functioning of state power, to ensure control over its activities and to change power. It is noted that institute of participation of citizens in the exercise of public authority where its impact is in an interdisciplinary and displayed in all spheres of life of society, helping to establish the connection state of the public, public dialogue, partnership relations with bodies of state power. The emphasis on social and legal activity of the individual that caused by the living conditions that outline the needs and interests of society, social groups and of the personality and has to be defined with a high level of consciousness, deep legal certainty. Citizen participation is a tool of consolidating civil society, a way to increase the level of legal and political culture of the population, which will provide the opportunity for political activity and legal initiative. With involving public in the exercise of public authority increases the level of awareness and the importance of citizens favor a significant factor in the transparency and efficiency of state-government activities, the effect of which is efficient and effective solutions that form the basis of democracy.
- ДокументГромадськість як складова здійснення публічної влади: теоретико-правове осмислення(Київ: Київський регіональний центр НАПрН України, 2021-04-20) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Автор вважає, що залучення громадськості у здійсненні публічної влади підвищує рівень обізнаності громадян, формує належний рівень правової культури та сприяє налагодженню консенсусу між приватними і державними інтересами, між владою та особою, є надійним способом демократичного громадського контролю за публічною владою та засобом консолідації громадянського суспільства, виступає вагомим чинником відкритості й ефективності державновладної діяльності, а звідси й дієвих рішень, що становлять основу народовладдя і прокладають шлях до розвитку демократичної, правової держави та створення належного рівня соціального середовища в якому перебуває людина – громадянин країни. The author believes that the involvement of the public in the exercise of public authority increases the level of awareness of citizens, forms the appropriate level of legal culture and contributes to the establishment of consensus between private and state interests, between the government and the individual, is a reliable way of democratic public control over public power and a means of consolidating civil society, acts as a significant factor in the openness and efficiency of state power activities, and hence effective decisions that form the basis of people's rule and pave the way to the development of a democratic, legal of the state and the creation of an appropriate level of social environment in which a person is a citizen of the country.
- ДокументДецентралізація державної влади – запорука демократичного розвитку України: конституційно-правовий аспект.(Одеса: НУ "ОЮА", 2016) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Статтю присвячено розкриттю в конституційно-правовому аспекті децентралізованого підходу щодо організації державної влади як запоруки розвитку правової держави в Україні. The article is devoted to disclosure in the constitutional and legal aspects of a decentralized approach to the organization of state power as a guarantee of the rule of law in Ukraine. Characterized by an understanding of the process of decentralization of state power in accordance with the requirements of the present, which will lead to its effective efficiency in solving urgent problems of the society. It analyzed a number of constitutions of foreign countries, where decentralization as an institution (category) of constitutionalism is diverse, divergent interpretations and understanding embodied in the national constitutional arrangements. Reveals the possible risks of imbalance in the process of decentralization between public authorities. It was determined that the basis of constitutional and legal reforms in the sphere of public power decentralization proper balance of powers shall be laid down, which are endowed with public authorities and local governments, which will facilitate an expedient and efficient reallocation of resources, provide adequate autonomy of communities in decision-making on ensuring their solutions vital interests, which in turn will lead to socio-economic development in general and the social and political peace in particular, at the same time eliminating the build-up of centrifugal forces on the ground.
- ДокументДецентралізація публічної влади як складова розвитку правової держави в Україні(Університет економіки та права «КРОК», 2016) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212У статті в теоретико-правовому аспекті висвітлено децентралізований напрям щодо ор- ганізації публічної влади як запоруки розвитку правової держави в Україні. Охарактеризовано розуміння та визначено внутрішню структуру процесу децентралізації публічної влади. Зосе- реджено увагу на новітніх підходах проведення процесу децентралізації публічної влади відпо- відно до вимог сьогодення, що призведе до її ефективності та продуктивної дієвості у задо- воленні потреб громадян країни. Проаналізовано механізми збереження балансу публічної влади у процесі її децентралізації в унітарній державі. Визначено та розкрито об’єкти, передумови і спеціальні принципи децентралізації публічної влади. Означено систему гарантій ефективної діяльності елементів організації публічної влади як за вертикаллю, так і горизонталлю, серед яких є система «стримувань і противаг», нормативні, організаційні, фінансові. Обґрунтовано, що забезпечення децентралізації публічної влади в Україні призведе до своєрідного механізму продуктивного упорядкування суспільних відносин, для задоволення інтересів населення країни. In the article in the theoretical and legal aspects highlighted decentralized direction for the organization of public authority as a guarantee of the development of law in Ukraine. Characterized understanding and defi ned internal structure of the process of decentralization of public power. Concentrate the emphasis on innovative approaches of realization decentralization of public power with nowadays requirements that will make productive effi ciency and effectiveness in meeting the needs of citizens. Analyzed the saving mechanisms to maintain the balance of public authorities in the process of decentralization in a unitary state. Determined and disclosed objects, preconditions (social, economic, political) and special principles of decentralization of public power (subsidiarity, specialization, cooperation, «ultra vires»). Determined the content of the socialized aspect of decentralization of public power, which is the harmonization of social life, prevention nascence in society social contradictions and confl icts, the reasons of which, in particular, are inconsistencies in the economic and social development of the various regions of the state. Based on the experience of nation-building in countries with developed democratic fret shown that one of the basic conditions for the existence and functioning of such countries is a guarantees system of effective operation of organization public power elements both vertically and horizontally, including a system of “checks and balances”, regulatory, institutional, fi nancial. Proved that providing decentralization of public power in Ukraine will lead to a kind of mechanism for organizing productive social relations that would meet modern trends of national resistance state, the international standards in this area and as a whole to meet the needs and interests of its own population.
- ДокументДецентралізація публічної влади – невід’ємна складова розвитку громадянського суспільства в Україні: теоретико-правовий аспект(Луганський державний університет внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренка, 2021) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212У статті висвітлено в теоретико-правовому аспекті проведення децентралізації публічної влади як невід’ємної складової розвитку громадянського суспільства в Україні. Означено нагальні проблеми реалізації реформи децентралізації публічної влади в Ук-раїні, серед яких: дисбаланс у діяльності між органами публічної влади; елементи авто-ритаризму; недостатня публічність; обтяжливий формалізм; корупція тощо. Виділено форми децентралізації публічної влади, зокрема: територіальна децентралізація, фун-кціональна децентралізація, предметна децентралізація. Наголошується на концептуа-льних основах організації публічної влади, а саме: філософія людиноцентризму, нале-жне місцеве врядування, відповідність принципам Європейської хартії місцевого само-врядування. Указано мету реформ децентралізації публічної влади, яка передбачає перенесення низки владних повноважень від державної влади до органів місцевого само-врядування. Підсумовується, що децентралізація публічної влади є об’єктивною потре-бою на шляху демократизації суспільних процесів в Україні. The research is devoted to determining the features of legal restrictions on the free expression of one’s own views and beliefs established by the legislation on public morality protection. The relevance of the chosen issue is that any restriction of the person’s rights and freedoms may affect his legitimate interests. Therefore, the application of such restrictions must have sufficient legal grounds. The scientific novelty of the study is developing proposals to clarify the legal restrictions on the dissemination of views and beliefs, which are established by law on the public morality protection. The works of scholars who studied the essence of the constitutional right to free expression of views and beliefs are considered. The works of researchers devoted to the definition of public morality essence and the peculiarities of its legal protection are studied. The constitutional right to free expression of views and beliefs is one of the basic political rights of a person, which ensures his vital activity in the public sphere. An analysis of Ukrainian legislation leads to the conclusion that restrictions on the free dissemination of views and beliefs are set in the interests of national security, territorial integrity, and public order. At the same time, certain restrictions on the free expression of views and beliefs are provided to protect public morality. In particular, to ban the propaganda of fascism, war, racial and national hatred, and in many other cases. Proposals for amendments to the Law of Ukraine "On Protection of Public Morality" have been developed. In particular, it is proposed to consolidate the prohibition of the dissemination of views and beliefs that offend a person on a social or property basis, humiliate disabled or unemployed people. It is proposed to prohibit the dissemination of views and beliefs that humiliate or insult a person not only based on ethnicity but also based on property, language, religion, racial and gender.
- ДокументДіяльність національної поліції щодо охорони прав і свобод людини: виклики сьогодення(Одеса: ОДУВС, 2021-03-31) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212На думку автора, сучасний стан правоохоронної діяльності Національній поліції України потребує розроблення та впровадження у життя рекомендацій щодо реформування та вдосконалення їх підрозділів, зокрема їх нормативно-правової бази, організації діяльності та взаємодії з іншими правоохоронними і державними органами, громадськими формуваннями. А тому розвиток Національної поліції України має відбуватися на основі сучасної правоохоронної ідеології, цілісної концепції та стратегії через напрацювання і реалізацію належної законодавчої бази, відповідно до актуальних загроз і запитів громадянського суспільства й активної громадської підтримки правоохоронної діяльності її органів. In the opinion of the author, the current state of law enforcement activities of the National Police of Ukraine requires the development and implementation of recommendations for reforming and improving their units, in particular, their regulatory and legal framework, organization of activities and interaction with other law enforcement and state bodies, public formations. Therefore, the development of the National Police of Ukraine should be based on modern law enforcement ideology, a holistic concept and strategy through the development and implementation of an appropriate legislative framework, in accordance with current threats and demands of civil society and active public support for law enforcement activities of its bodies.
- ДокументЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЯ КОРУПЦІЇ ЯК НЕВІД’ЄМНІ СКЛАДОВІ ПРАВОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ(Харківський національний університет внутрішніх справ МВС України, 2021-12-03) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Автор вважає, що корупція є складним, багатозначним та системним соціальним явищем, що тим самим вимагає від держави відповідного меха-нізму протидії. А це потребує застосовування системного підходу в боротьбі з нею. The author believes that corruption is a complex, multifaceted and systemic social phenomenon, which therefore requires the state to have an appropriate countermeasure mechanism. And this requires the use of a systemic approach in the fight against it.
- ДокументЗарубіжний досвід децентралізації публічної влади: теоретико-правовий аспект(Луганський державний університет внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренка, 2021) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212У статті висвітлено в теоретико-правовому аспекті зарубіжний досвід децентралі-зації публічної влади та можливість його імплементації в українські реалії. З огляду на європейську практику, зауважується, що децентралізація влади є одним із ефективних інструментів модернізації системи публічної влади. Наголошено, що існує нагальна по-треба в поглибленому аналізі європейських практик здійснення децентралізації публі-чної влади в контексті аналізу національних традицій державотворення та новітнього періоду розвитку України. Констатовано, що зарубіжний досвід свідчить про важли-вість децентралізації публічної влади для держав, які перебувають у стадії глибинних змін у системі регулювання суспільних відносин, у тому числі й України. In аrticle the theoretical and legal aspect covers the foreign experience of decentralization of public power and the possibility of its implementation in Ukrainian realities, as the current stage of state formation in Ukraine is characterized by an intensive search for the most optimal model of its state system. Based on European practice, it is noted that the decentralization of power is one of the effective tools for modernizing the system of public power, the successful implementation of which creates the necessary organizational and legal prerequisites for fur-ther democratization of power relations. It is emphasized that due to decentralization the effi-ciency of public power in general in European democracies, rule of law has been raised to a qualitatively new level, so there is an urgent need for in-depth analysis of European practices of decentralization of public power in the context of national traditions and modern develop-ment. It is stated that foreign experience shows the importance of decentralization of public power for states that are in the process of profound changes in the system of public relations, because for countries in transition decentralization is an effective way to change the essential characteristics of society and has significant potential for local development. Ukraine is an exception to this process. The basic principles underlying the functioning of the decentralized management model in European countries are noted, namely: municipal independence; inde-pendence of self-governing units of territorial division; protection of the rights and interests of local governments. The study of the implementation of successful decentralization reforms in foreign countries is useful and unique and reflects the specifics of the development of a partic-ular country. Therefore, it is not superfluous to borrow international experience, taking into account the peculiarities of socio-political and socio-economic development of the Ukrainian state.
- ДокументЗлочинність як глобальна проблема сучасності: міжнародно-правовий аспект(Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2018-03-02) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212
- ДокументЗміст та розуміння категорії захисту прав і свобод людини(Одеса: ОДУВС, 2020-11-19) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Автор доходить висновку, що, захист прав і свобод людини є найважливішим завданням держави, де діяльність їх захисту у кожній країні відтворює власні особливості національної правової системи, а її цінності у повному комплексі та взаємодії, що виступатимуть юридично значущими діями, мають стати робочим інструментом цього захисту. The author concludes that the protection of human rights and freedoms is the most important task of the state, where the activity of their protection in each country reproduces its own features of the national legal system, and its values in a full complex and interaction, which will act as legally significant actions, should become a working tool of this protection
- ДокументКОНСТИТУЦІЙНА РЕФОРМА В УКРАЇНІ ЯК БЕЗПОСЕРЕДНІЙ ПРОЯВ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ОСНОВНОГО ЗАКОНУ ДЕРЖАВИ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2017) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212У статті висвітлюються ключові аспекти проведення конституційної реформи в Україні, що слугуватимуть забезпеченню її дієвості та результативності. Виділено об’єктивні причини конституційних реформ, серед котрих як внутрішньополітичні, так і зовнішні. Визначено основні ознаки конституційної реформи: поетапність проведення; системність конституційних перетворень; динаміка конституційних правовідносин; формування конституційної правосвідомості; створення функціонального механізму забезпечення і захисту конституційного правопорядку та конституційної законності; інтеграція конституційного законодавства у систему сучасного конституціоналізму; здійснення реформ у певних часових межах (історичних рамках); поширення конституційних перетворень на певну територію. Окреслено цілі конституційно– правової реформи: формальне їх визначення; визначення передбачуваних можливостей даної реформи, прогнозування її результатів; забезпечення принципу системності у визначенні цілей та постановці конкретних завдань; усунення кон’юнктурних цілей. Указано, що конституційна реформа є стрижнем і методологічною основою правової реформи. Означено, що конституція як об’єкт реформування є багатоплановим і багатофункціональним феноменом, всі основні аспекти її сутності, особливості характеру і засобів її впливу на державу й суспільство мають прямий вияв у змісті та порядку її перетворення. In the article highlights the key aspects of constitutional reform in Ukraine, which will help ensure its effectiveness and impact. It was found essential characteristics of the constitution as the object of reform that should combine the following qualities: stability, which promotes factor of welfare, reliability, sustainability and implementation and dynamism, because responds to changes that are constantly occurring in society. Objective reasons for constitutional reforms are highlighted, among them both internal political and external ones. The basic signs of constitutional reform are defined: step–by–step conduct; systemic constitutional changes; dynamics of constitutional legal relations; formation of constitutional justice; creation of a functional mechanism for the provision and protection of constitutional law and constitutional law; integration of constitutional legislation into the system of modern constitutionalism; implementation of reforms at certain time limits (historical framework); the spread of constitutional reforms to a certain territory. It is highlighted the objectives of constitutional and legal reform: the formal definition of them; definition of the prospective possibilities of this reform; forecasting its results; ensuring the principle of systemicity in defining goals and setting specific tasks; elimination of conjunctural goals of constitutional and legal reform. It is indicated that constitutional reform is the basis and methodological basis of legal reform. Summarized constitutional reform, which involves the reform of the political system is (must) at the same time and in its essence and state–legal reform. It is stated that constitutional reform, as a political in its nature, always relates to the relations of government, it is aimed at their improvement and connected with the reform of the political system of society. It is understood that the constitution as an object of reform is a multifaceted and multifunctional phenomenon; therefore, all the main aspects of its essence, especially the nature and means of its influence on the state and society, have a direct manifestation in the change and the order of its transformation.
- ДокументКонституційна реформа в Україні: виклики сучасності(Одеса: ОДУВС, 2018) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Статтю присвячено дослідженню проведення конституційної реформи в Україні, виявленню проблем забезпечення її дієвості та результативності. The article is devoted to the study of the implementation of the constitutional reform in Ukraine, to the identification of the problems of ensuring its effectiveness and efficiency.
- ДокументКонституційно-правові аспекти подолання суспільно-політичного напруження в Автономній Республіці Крим(2009) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Метою цієї статті є визначення шляхів урахування етнополітичної гармонії у процесі вдосконалення конституційно-правового статусу АР Крим. The purpose of this article is to determine the ways of taking ethnopolitical harmony into account in the process of improving the constitutional and legal status of the Autonomous Republic of Crimea.
- ДокументКонституційно-правові аспекти реформування територіального устрою України(Львів: ЛьвДУВС., 2010) Магновський, Ігор Йосифович; Mahnovskyi, Ihor; ORCID iD: http://orcid.org/0000-0001-7336-6212Розглянуто у конституційно-правовому аспекті питання реформування територіального устрою України, охарактеризовано основні напрямки його удосконалення. The issue of reforming the territorial order of Ukraine is considered form the point of view of the constitutional-legal aspect; the main directions of its improvement are characterized.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »