Перегляд за Автор "Боксгорн, Анастасія Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументCURRENT PROBLEMS OF LEGAL REGULATION OF TOURIST IN UKRAINE(2019) Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaIn the article, the author discovers the regulation of tourist tax, as one of the promising milestones of decentralization and increasing the financial independence level of local budgets, in the legal field. The analysis of legal acts and legal technology allow us to come to conclusions about the presence of gaps and law conflicts in this area. Among the controversial issues can be noted: the feasibility of not distinguishing overnight and accommodation within the administrative − territorial unit, which operates the decision of the village, town, city council or council of the united territorial community. It was created in accordance with the law and the long-term plan for the formation of citizens' territories, establishing tourist tax; attribution of some subjects to the list of tax agents. The article also describes the latest changes in legislation relating to issues of tourist tax rates. У статті автор досліджує регулювання туристичного збору як однієї з перспективних віх децентралізації та підвищення рівня фінансової самостійності місцевих бюджетів у правовому полі. Аналіз нормативно-правових актів та юридичної техніки дозволяє дійти висновків про наявність прогалин та колізій у цій галузі. Серед дискусійних питань можна відзначити: доцільність відсутності розмежування ночівлі та проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади, яка створена відповідно до закону та перспективного плану формування територій громадян, щодо встановлення туристичного збору; віднесення деяких суб'єктів до переліку податкових агентів. Також у статті розглянуто останні зміни законодавства щодо питань ставки туристичного збору. В статье автор исследует регулирование туристического сбора как одной из перспективных вех децентрализации и повышения уровня финансовой самостоятельности местных бюджетов в правовом поле. Анализ нормативно-правовых актов и юридической техники позволяет прийти к выводам о наличии пробелов и коллизий в этой области. Среди дискуссионных вопросов можно отметить: целесообразность отсутствия разграничения ночлега и проживания в пределах административно-территориальной единицы, на которой действует решение сельского, поселкового, городского совета или совета объединенной территориальной громады, которая создана в соответствии с законом и перспективным планом формирования территорий граждан, об установлении туристического сбора; отнесение некоторых субъектов к перечню налоговых агентов. Также в статье рассмотрены последние изменения законодательства, касающиеся вопросов ставки туристического сбора.
- ДокументDIFFICULTIES IN TRANSLATING LEGAL TERMINOLOGY(Одеса: ОДУВС, 2022-08-04) Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна
- ДокументEMOTIONAL STATE OF MEDIATION PARTIES: A PROBLEMATIC ASPECT(2022-09-16) Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія ВікторівнаThe result of mediation and finding a mutually beneficial solution for the conflicting parties depends on both the participants in the conflict and the mediator, and knowing the psychological aspects of mediation allows you to avoid problems in conducting the mediation procedure and working with clients. Результат медіації та знаходження взаємовигідного рішення для конфліктуючих сторін залежить як від учасників конфлікту, так і від медіатора, а знання психологічних аспектів медіації дозволяє уникнути проблем у проведенні процедури медіації та роботі з клієнтами.
- ДокументEVOLUTION OF SCIENTIFIC VIEWS ON THE CONTRADICTORY NATURE OF TAXES(Centre for European Reforms Studies: Grand Duchy of Luxembourg, 2020) Kalaianov, Dmytro; Калаянов, Дмитро Петрович; https://orcid.org/0000-0003-4732-5809; Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; https://orcid.org/0000-0003-0787-1717The article attempts to reveal the essence of taxes and their legal nature at various stages of human existence. The authors analyzed various points of view of domestic and foreign scientists in the field of economic content of taxes, social fairness of taxation, as well as the need for their existence through the prism of public utility.
- ДокументInternational cooperation in the field of educational activity through the prism of war : challenges and opportunities(Одеса: ОДУВС, 2022) Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Voloshanivska, Tetiana; Волошанівська, Тетяна ВолодимирівнаThe purpose of this article is to research current aspects of international cooperation of institutions of higher education of the system of internal affairs (the practice of the Odesa State University of Internal Affairs) in the field of educational activity through the prism of war, as well as to reveal the national strategy of internationalization of higher education in Ukraine. The article examines the prerequisites for the involvement of foreign scientists in teaching in Ukrainian institutions of higher education. Methods of attracting foreign persons with academic degrees to the educational process in Ukraine were determined and the practice of the Odesa State University of Internal Affairs during military operations on the territory of Ukraine was considered. In this study, the authors determined that the internationalization of higher education is taking on the signs of a qualitatively new stage – integration, which accumulates the potential to solve a threefold task: achieving a level of higher education that would meet the needs and demands of modern international society; equalization of the level of national education systems; training of qualified personnel. It is substantiated that the most important manifestation of the internationalization of higher education is international cooperation between universities in the provision of educational services. The processes of globalization, which require a collective mind, consolidation of knowledge and world experience, which is considered as one of the effective ways of developing national education systems, make it difficult to ensure the proper level of cooperation between various institutions and the achievement of the tasks set before educational activities, and therefore require improvement and new approaches to solving urgent problems. The conclusions state that cooperation with international and non-governmental organizations for the purpose of studying and implementing the experience of foreign countries in the field of training police personnel, implementing a mutual exchange of experience on issues of national priority interest of the state, mutual participation in scientific and practical conferences and seminars, implementing exchange of specialists for lecturing, accumulation of educational, methodical and scientific literature, as well as internships with the aim of increasing the level of training of police personnel are important, but not the only areas that need development and improvement in order to establish international cooperation in the Police Department. Метою цієї статті є дослідження актуальних аспектів міжнародного співробітництва закладів вищої освіти системи внутрішніх справ (практика Одеського державного університету внутрішніх справ) у сфері освітньої діяльності крізь призму війни, а також розкриття національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти в Україні. У статті досліджено передумови залучення іноземних нау- ковців до викладання в українських закладах вищої освіти. Визначено способи залучення іноземних осіб із вченими ступенями до освітнього процесу в Укра- їні та розглянуто практику Одеського державного університету внутрішніх справ під час ведення воєн- них дій на території України. У цьому дослідженні авторками визначено, що інтернаціоналізація вищої освіти набуває ознак якісно нового етапу – інтегра- ції, що акумулює потенціал для вирішення триєди- ного завдання: досягнення такого рівня вищої освіти, який би відповідав потребам і запитам сучасного міжнародного суспільства; вирівнювання рівня наці- ональних систем освіти; підготовка кваліфікованих кадрів. Обґрунтовано, що найважливішим проявом інтернаціоналізації вищої освіти є міжнародна співп- раця між університетами щодо надання освітніх послуг. Процеси глобалізації, які вимагають колек- тивного розуму, консолідації знань і світового дос- віду, що розглядається як один із ефективних шляхів розвитку національних систем освіти, ускладнюють забезпечення належного рівня співробітництва між різними інституціями та досягнення поставлених завдань перед освітньою діяльністю, а отже, потре- бують вдосконалення та нових підходів до вирішення нагальних проблем. У висновках сформульовано, що співпраця із міжнародними та неурядовими організа- ціями з метою вивчення і впровадження досвіду зару- біжних країн у сфері підготовки поліцейських кадрів, реалізація взаємного обміну досвідом з питань, що становлять загальнонаціональний пріоритетний інтерес держави, взаємну участь у науково-практич- них конференціях та семінарах, здійснення обміну фахівцями для читання лекцій, накопичення навчаль- ної, методичної і наукової літератури, а також проходження стажування з метою підвищення рівня підготовки поліцейських кадрів є важливими, однак не єдиними напрямами, які потребують розвитку та вдосконалення задля налагодження міжнародного співробітництва в ОДУВС.
- ДокументKNOWLEDGE OF A FOREIGN LANGUAGE AS A COMPONENT OF PROFESSIONAL AND COMMUNICATIVE IMAGE(Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2022-04-28) Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія ВікторівнаSumming up, it is worth noting that at the present stage, when international relations are deepening and strengthening, knowledge of foreign languages is perhaps the main condition for effective interaction with international partners and one of the main elements of professional and communicative image of the employee. In order to achieve the desired result and proudly fulfill the responsibilities imposed by the state, law enforcement officers should pay special attention to improving their skills in the context of foreign language skills. Also, mastering a foreign language is one of the components of professional competence of a law enforcement officer, which not only improves the performance of official duties, but also has a positive effect on self-realization, which is known to prevent burnout.
- ДокументLobbying and abuse law taxation(2019) Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; https://orcid.org/0000-0003-0787-1717У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення сутності таких правових явищ, як лобізм та зловживання правом. Автором надано пропозиції до визначення функціонального призначення лобізму у сфері податкових правовідносин, суб’єктного складу лобіювання та форм лобістської діяльності. Також у статті розглянуто питання розмежування лобізму та зловживання правом як факторів, що впливають на процедуру адміністрування місцевих податків і зборів. The article deals with theoretical approaches of the essence definition such legal phenomena as lobbyism and abuse of law. The author provided proposals about the definition of the functional purpose of lobbying in the area of tax legal relations, the subject structure of lobbying and forms of lobbying activity. Moreover, the article performs the issues of the distinction between lobbying and abuse of law as factors that have an impact on the administering process of local taxes and fees.
- ДокументPOLYMORPHY OF SCIENTIFIC APPROACHES TO UNDERSTANDING THE ESSENCE OF THE MECHANISM FOR THE IMPLEMENTATION OF NORMS OF LAW(Centre for European Reforms Studies: Grand Duchy of Luxembourg, 2019) Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія ВікторівнаStudying the essence of the mechanism of law implementation, as well as its ratio with the mechanism of legal regulation, are determined by the scientific need to aware the essence of the legal impact of law, as a social regulator, on various spheres of life, as well as to identify the problems of revealing its potential and find ways to solve existing problems in its practical application. The article reveals the problems of the correlation the “mechanism for the implementation of law” and “the mechanism of legal regulation,” Also analyzed several basic approaches to determine the essence of the mechanism for implementing the rule of law, namely: normative, instrumental, activity and target (institutional) and the author defines the concept "Mechanism for the implementation of law." Изучение сущности механизма реализации норм права, а также его соотношение с механизмом правового регулирования обусловлены научной необходимостью определить суть правового воздействия права, как социального регулятора, на различные сферы жизнедеятельности, а также определить проблематику раскрытия его потенциала и найти пути решения проблем, существующих при практическом его применении. В статье раскрыто проблематику соотношения «механизма реализации права» и «механизма правового регулирования», а также были проанализированы несколько основных подходов к определению сущности механизма реализации норм права, а именно: нормативный, инструментальный, деятельностный и целевой (институциональный) и дано авторское определение понятия «механизм реализации права». Вивчення сутності механізму реалізації норм права, а також його співвідношення з механізмом правового регулювання обумовлені науковою необхідністю визначити суть правового впливу права як соціального регулятора на різні сфери життєдіяльності, а також визначити проблематику розкриття його потенціалу та знайти шляхи вирішення проблем, що існують при практичному його застосування. У статті розкрито проблематику співвідношення «механізму реалізації права» та «механізму правового регулювання», а також було проаналізовано кілька основних підходів до визначення сутності механізму реалізації норм права, а саме: нормативний, інструментальний, діяльнісний та цільовий (інституціональний) та надано авторське визначення поняття "механізм реалізації права".
- ДокументTHE ESSENCE OF PROFESSIONAL AUDITORS SKEPTICISM(2022-01-13) Bokshorn, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; https://orcid.org/0000-0003-0787-1717The study is devoted to defining the essence of professional skepticism on which auditing is based. Despite the consolidation of the principle at the legislative level, in practice its implementation is not perfect, so the content of the principle needs to be more clearly defined. After all, the task of professional ethics is that during the audit activities the authorized person carried out his professional actions not only in accordance with the laws of the country, but also in the field of moral consciousness. Дослідження присвячено визначенню сутності професійного скептицизму, на якому базується аудит. Незважаючи на закріплення принципу на законодавчому рівні, на практиці його реалізація не є досконалою, тому зміст принципу потребує більш чіткого визначення. Адже завдання професійної етики полягає в тому, щоб під час аудиторської діяльності уповноважена особа здійснювала свої професійні дії не тільки відповідно до законодавства країни, а й у сфері моральної свідомості.
- ДокументАдміністрування місцевих податків і зборів як об’єкт правового регулювання(Одеса: ОДУВС; МВС України, 2021) Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, Anastasiia; ORCID: 0000-0003-0787-1717Дисертація є одним із перших в Україні комплексним монографічним дослі- дженням теоретичних, правових та організаційних питань правового регулювання адміністрування місцевих податків і зборів. За результатами дослідження з’ясовано сутність низки елементів понятійно- категоріального апарату, що забезпечує правове функціонування відносин адміністрування місцевих податків і зборів та правового регулювання цієї діяль- ності, щодо окремих з них розроблено авторські визначення: «адміністрування місцевих податків і зборів», «муніципальний нормативно-правовий акт у сфері адміністрування місцевих податків і зборів», «єдиний податок», «туристичний збір», «збір за місця для паркування транспортних засобів», «місцеві збори», які відображають основні ознаки таких складних, багатобічних і динамічних явищ, як адміністрування місцевих податків і зборів та забезпечення його правового регулювання та інше. Унаслідок дослідження правової природи адміністрування місцевих податків і зборів було встановлено, що це явище слід розглядати як сукупність норм, правил, методів, прийомів і засобів, рішень та процедур, за допомогою яких органи, що здійснюють реалізацію державної податкової політики, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи та податкові агенти здійснюють управлінську діяльність у податковій сфері, спрямовану на встановлення місцевих податків і зборів, організацію ідентифікації, облік платників місцевих податків і зборів та об’єктів оподаткування, забезпечення сервісного обслуговування платників місцевих податків і зборів, організацію та контроль за сплатою місцевих податків і зборів та за їхнім надходженням до місцевих бюджетів відповідно до порядку, встановленого законом. За наслідками дослідження історії становлення та розвитку інституту місцевих податків і зборів зроблено висновок, що історичний досвід застосування інституту місцевих податків і зборів можна охарактеризувати як процес еволюції системи спеціальних інструментів отримання фінансових доходів для забезпечення соціальних, політичних, економічних та життєдіяльнісних потреб інститутів місцевої влади, який об’єктивно виражає розвиток управлінського механізму держави, що обумовлювався особливостями публічного адміністрування на кожному історичному етапі. Унаслідок дослідження системи нормативно-правових актів, які становлять основу правового регулювання адміністрування місцевих податків та зборів проведено класифікацію актів на два рівні: загальнодержавний (Конституція України, закони України, постанови Кабінету Міністрів України, накази Міністерства фінансів України та Державної податкової служби України) та місцевий (рішення сільських, селищних, міських рад та рад об’єднаних територіальних громад). Здійснено класифікацію нормативно-правових актів, що забезпечують регулювання місцевих податків і зборів, за ознакою предметної направленості: направлені на регулювання функціонування інституційної структури, що забезпечує адміністрування місцевих податків та зборів; процедур адміністрування місцевих податків та зборів; ідентифікації та обліку платників місцевих податків та зборів; ідентифікації та обліку об’єктів місцевого оподаткування; організації приймання й обробки податкової звітності платників місцевих податків та зборів; забезпечення сервісного обслуговування платників податків, організації та проведення контролю за дотриманням повноти та вчасності сплати місцевих податків та зборів; організації адміністрування податкового боргу по місцевих податках і зборах; застосування заходів адміністративного примусу за порушення податкового законодавства. За наслідками дослідження адміністрування плати за землю встановлено, що «плата за землю» та «земельний податок» відмінні за своїм змістом, оскільки плата за землю є ширшою категорією, що охоплює земельний податок. Земельний податок інтегрований у плату за землю як обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється з фізичних та юридичних осіб – власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів, за ставкою, встановленою органом місцевого самоврядування у рамках, визначених законом, надходження від якого зараховуються до місцевого бюджету за місцем знаходження земельної ділянки; зроблено висновок, що категорії «плата за землю» та «земельний податок» відмінні за своїм змістом, оскільки плата за землю є ширшою категорією, що охоплює земельний податок. За наслідками дослідження адміністрування єдиного податку запропоновано удосконалити адміністративні процедури при його стягуванні у напрямку: інформаційної відкритості; чіткого, зрозумілого для платника податку процесу адміністрування; балансу економічних інтересів платників податків та територіальних громад, до бюджетів яких він стягується, а відтак – стимулювання підприємницької ініціативи. З’ясовано, що досягнення мети при виконанні перелічених завдань здійснюється з використанням низки методів адміністрування, у тому числі сервісних, які включають: податкове консультування з питань стягування податку, особливостей звітності, податкового та бухгалтерського обліку при застосуванні спрощеної системи оподаткування; проведення інформаційних кампаній з використанням засобів масової інформації щодо роз’яснення питань оподаткування, у тому числі оприлюднення інформації на офіційних веб-сайтах Державної податкової служби України і її територіальних відділень та органів місцевого самоврядування, а також на Загальнодоступному інформаційно- довідковому ресурсі «ЗІР», що адмініструється Державною податковою службою України; спрощення формальних процедур, пов’язаних з обліком місцевих податків і зборів; удосконалення нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування. Досліджено досвід правового регулювання адміністрування місцевих податків і зборів у таких Європейських державах, як Франція, Іспанія, Великобританія, Федеративна Республіка Німеччина, Італія, Польща, Латвія, Швеція та інших. За наслідками дослідження з’ясовано, що механізми функціонування організаційно-правових моделей адміністрування місцевих податків і зборів у державах Європи обумовлені різними політико-управлінськими традиціями, формами державного устрою, формами податкових систем, використанням різних механізмів розподілу повноважень між центральними та місцевими органами публічної адміністрації щодо встановлення видів, ставок, бази та інших елементів податків, підходів до визначення сутності податкових надходжень та інших чинників. Податок на нерухоме майно у переважній більшості європейських держав розраховується на підставі кадастрової вартості, податкової вартості та ринкової вартості нерухомого майна. Органи, що забезпечують адміністрування місцевих податків і зборів у європейських державах, не мають єдиного стандарту у своїй інституційній організації, у зв’язку з чим їм притаманні характерні особливості та істотні відмінності у механізмах їхньої діяльності в залежності від приналежності до виконавчої гілки влади чи їхнього перебування у системі місцевого самоврядування. З метою удосконалення нормативно-правового регулювання адміністрування місцевих податків і зборів пропонується внести низку змін до Податкового кодексу України: у частині запобігання уникнення оподаткування не завершених будівництвом об’єктів пропонується визначити об’єктами оподаткування ті, будівництво яких перевищує 5 років; у частині покращення адміністрування податків на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки щодо об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, які не зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або на які немає документів на право власності у фізичних осіб, розмір податку пропонується обчислювати на підставі оцінювальних актів на будинок (оцінювальних актів про господарські будівлі та споруди), які знаходяться в технічних паспортах об’єктів житлової та нежитлової нерухомості; у частині покращення мобілізації надходжень від транспортного податку пропонується розширити коло об’єктів оподаткування, включивши мотоцикли та квадроцикли, а також яхти та інші плавучі засоби для дозвілля або спорту; у частині забезпечення повернення надмірно сплаченого туристичного збору пропонується удосконалити механізм його повернення. Механізм адміністрування місцевих податків і зборів запропоновано удосконалити у таких напрямках, як: мінімізація дискреційних повноважень суб’єктів, що здійснюють адміністрування податків; створення умов для платників податків для можливості коригувати вартість об’єкта оподаткування до поточного ринкового рівня, застосовуючи правові механізми коригування, що у першу чергу стосується володільців об’єктів нерухомості, відомості про які не внесено до Державного реєстру речових прав нерухомого майна; перенесення податкового навантаження на земельні ділянки як об’єкта оподаткування; розширення контрольних повноважень органів місцевого самоврядування за сплатою податку на нерухомість, відмінної від земельної ділянки, через створення у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно опції для формування витягу з реєстру про об’єкти нерухомості, що містяться на території місцевого адміністративно- територіального утворення з інформацією про об’єкт нерухомості. The dissertation is one of the first in Ukraine complex monographic research of theoretical, legal and organizational questions of legal regulation of administration of taxes and fees. According to the results of the research has been clarified the essence of a number of elements of the conceptual and categorical apparatus, which ensures the legal functioning of the administration relations of local taxes and fees and legal regulation of this activity, for some of them were made author's definitions: "Administration of local taxes and fees", "municipal legal act in the field of administration of local taxes and fees", "single tax", "tourist tax", "fee for parking spaces for vehicles", "local fees", which reflect the main features of such complex, multifaceted and dynamic phenomena as the administration of local taxes and fees and ensuring its legal regulation еtc. As a result of studying the legal nature of the administration of local taxes and fees, this phenomenon should be considered as a set of norms, rules, methods, techniques and tools, decisions and procedures by which bodies implementing state tax policy, local governments, their officials and tax agents execute management activities in the tax sphere aimed at establishing local taxes and fees, organization of identification, accounting of payers of local taxes and fees and objects of taxation, providing service to taxpayers of local taxes and fees, organization and control over the payment of local taxes and fees and their receipt in local budgets, respectively to the established law. Based on the results of the study of the history of formation and development of the institute of local taxes and fees, it is concluded that the historical experience of the institute of local taxes and fees can be characterized as a process of evolution of special instruments of financial income to meet social, political, economic and vital needs of the local government institutions, which objectively expresses the development of the administrative mechanism of the state, due to the peculiarities of public administration at each historical stage. The study of the system of normative legal acts that form the basis of legal regulation of local taxes and fees classification of acts at two levels: state (Constitution of Ukraine, laws of Ukraine, resolutions of the Cabinet of Ministers of Ukraine, orders of the Ministry of Finance of Ukraine and the State Tax Service of Ukraine) and local (decisions of village, settlement, city councils and councils of united territorial communities).The classification of normative-legal acts providing regulation of local taxes and fees is completed on the basis of subject orientation: aimed at regulating: the functioning of the institutional structure that ensures the administration of local taxes and fees; procedures for the administration of local taxes and fees; identification and accounting of payers of local taxes and fees; identification and accounting of objects of local taxation; organization of acceptance and processing of tax reporting of taxpayers of local taxes and tax collections; providing service to taxpayers, organizing and monitoring compliance with the completeness and timeliness of payment of local taxes and fees; organization of tax debt administration for local taxes and fees; application of measures of administrative coercion for violation of tax legislation. According to the results of the study the administration of the land fee, it was established that the “land fee” and the “land tax” are different in their content, as the land fee is a broader category covering the land tax. Land tax is integrated into the land tax as a mandatory payment as part of the property tax levied on individuals and legal entities - owners of land and land shares (units), as well as permanent land users, at a rate set by the local government within determined by law, the proceeds of which are credited to the local budget at the location of the land; concluded on the category. According to the results of the studying the administration of the single tax, it is proposed to improve the administrative procedures for its collection in the direction of: information openness; a clear, understandable for the taxpayer administration process; the balance of economic interests of taxpayers and territorial communities, to the budgets of which it manages, and thus - to stimulate entrepreneurial initiative. It was found that the achievement of the goal in the implementation of these tasks is carried out using a number of methods of administration, including service, which include: tax advice on tax collection, reporting, tax and accounting in the simplified taxation system; conducting information campaigns with the use of mass media to explain taxation issues, including publication of information on the official websites of the State Tax Service of Ukraine and its territorial branches and local governments, as well as on the Public information and reference resource "ZIR" administered by the State Tax Service of Ukraine; simplification of formal procedures related to the accounting of local taxes and fees; improvement of normative legal acts of local selfgovernment bodies. The experience of legal regulation of municipal policing in such European countries as France, Spain, Great Britain, the Federal Republic of Germany, Italy, Poland, Latvia, Sweden and others is studied. The results of the study show that the mechanisms of organizational and legal models of administration of local taxes and fees in European countries are due to different political and managerial traditions, forms of government, forms of tax systems, the use of different mechanisms of distribution of powers between central and local public administration. identification of species, rates, bases and other elements of taxes, approaches to determining the nature of tax revenues and other factors. Real estate tax in the vast majority of European countries is calculated on the basis of cadastral value, tax value and market value of real estate. Bodies that administer local taxes and fees in European countries do not have a single standard in their institutional organization, and therefore they are characterized by significant features and significant differences in the mechanisms of their activities depending on belonging to the executive branch or their stay in the system of local selfgovernment. In order to improve the legal regulation of the administration of local taxes and fees, it is proposed to make a number of changes to the Tax Code of Ukraine: in terms of preventing the avoidance of taxation of construction in progress, it is proposed to determine the objects of taxation of those whose construction exceeds 5 years; in terms of improving the administration of taxes on real estate, other than land for residential and non-residential real estate, including their shares that are not registered in the State Register of Real Property Rights, or for which there are no documents on the ownership of physical persons, the amount of tax is proposed to be calculated on the basis of appraisal acts for the house (appraisal acts on outbuildings and structures) which are in the technical passports of residential and non-residential real estate; In terms of improving the mobilization of revenues from the transport tax, it is proposed to expand the range of objects of taxation - motorcycles and ATVs, yachts and other floating vehicles for leisure or sports; In terms of ensuring the return of overpaid tourist tax, it is proposed to improve the mechanism of its return. It is proposed to improve the mechanisms of administration of local taxes and fees in such areas as: minimization of discretionary powers of entities that administer taxes; creating conditions for taxpayers to be able to adjust the value of the object of taxation to the current market level by applying legal adjustment mechanisms, primarily for owners of real estate, information about which is not included in the State Register of Real Property Rights; transfer of the tax burden to land plots as an object of taxation; expansion of control powers of local governments over the payment of real estate tax other than land, through the creation in the State Register of Real Property Rights of the option to create an extract from the register of real estate contained in the local administrative-territorial entity with information about real estate object.
- ДокументАдміністрування місцевих податків і зборів: питання теорії і практики(Одеса: ОДУВС, 2022) Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaУ монографії викладені шляхи вирішення нагальних проблем функціонування системи адміністрування місцевих податків і зборів в Україні та актуалізовані питання розробки цілеспрямованих правових новел щодо заходів з удосконалення її інституційної структури та підвищення її ефективності. Монографія розрахована на науковців, викладачів, здобувачів вищої освіти та всіх тих, для кого питання адміністрування місцевих податків і зборів в Україні становлять певний інтерес. The monograph outlines the ways to solve the urgent problems of the functioning of the system of administration of local taxes and fees in Ukraine and actualized issues of developing targeted legal amendments regarding measures to improve its institutional structure and increase its efficiency. The monograph is intended for scientists, teachers, students of higher education and all those who are interested in the administration of local taxes and fees in Ukraine.
- ДокументАктуальные проблемы правового регулирования взимания туристического сбора в Украине(Правовой журнал «Legea si Viata»., 2019) Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaIn the article, the author discovers the regulation of tourist tax, as one of the promising milestones of decentralization and increasing the financial independence level of local budgets, in the legal field. The analysis of legal acts and legal technology allow us to come to conclusions about the presence of gaps and law conflicts in this area. Among the controversial issues can be noted: the feasibility of not distinguishing overnight and accommodation within the administrative − territorial unit, which operates the decision of the village, town, city council or council of the united territorial community. It was created in accordance with the law and the long-term plan for the formation of citizens' territories, establishing tourist tax; attribution of some subjects to the list of tax agents. The article also describes the latest changes in legislation relating to issues of tourist tax rates. У статті автор досліджує регулювання туристичного збору як однієї з перспективних віх децентралізації та підвищення рівня фінансової самостійності місцевих бюджетів у правовому полі. Аналіз нормативно-правових актів та юридичної техніки дозволяє дійти висновків про наявність прогалин та колізій у цій галузі. Серед дискусійних питань можна відзначити: доцільність відсутності розмежування ночівлі та проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаної територіальної громади, яка створена відповідно до закону та перспективного плану формування територій громадян, щодо встановлення туристичного збору; віднесення деяких суб'єктів до переліку податкових агентів. Також у статті розглянуто останні зміни законодавства щодо питань ставки туристичного збору.
- ДокументВзаємодія волонтерських організацій з органами влади під час воєнного стану в Україні(Адміністративне право і процес, 2023) Сірко, Вікторія Сергіївна; Sirko, Viktoriia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaМетою статті визначено питання захисту населення від шкідливого та дратівливого впливу шуму на вулично-дорожні мережі населених пунктів та забезпечення належного контролю за додержанням тиші в громадських місцях та безпеки дорожнього руху. Дана стаття зобов’язана висвітлити питання адміністративно-правового регулювання використання працівниками Національної поліції України технічних засобів щодо захисту громадян від шкідливого впливу шуму системи випускання відпрацьованих газів двигуна транспортних засобів. Методи. У статті використано загально-наукову методологію проведення правових досліджень, включаючи порівняльно-правовий, системно-структурний, аналізу й синтезу, дедукції та індукції та інші методи наукового пізнання. Їхнє використання дало змогу визначити та проаналізувати поточний стан нормативно-правового регулювання використання поліцією технічних засобів фіксації правопорушень. The purpose of the article is to protect the population from the harmful and irritating effects of noise on the street and road networks of settlements and to ensure proper control over the observance of silence in public places and road safety. This article is obliged to highlight the issue of administrative and legal regulation of the use by employees of the National Police of Ukraine of technical means to protect citizens from the harmful effects of the noise of the engine exhaust gas emission system vehicles.
- ДокументГенезис місцевого оподаткування за часів незалежної України(Національний університет “Одеська юридична академія”, Громадська організація “Морська асоціація “Святий Миколай” та Громадська організація “Лекс Портус”., 2017) Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaПитання фінансової незалежності органів місцевого самоврядування через призму бюджетної децентралізації набуває все більшої актуальності. На сьогод- нішній день характерним є постійне зростання частки місцевих податків і збо- рів у сукупному доході місцевих бюджетів в Україні. Проте, така тенденція не завжди мала місце за часів незалежної України. У статті проаналізовано пра- вове регулювання стягнення місцевих податків і зборів до та після прийняття Податкового кодексу України. На прикладі м. Одеси надано узагальнену харак- теристику щодо ефективності та доцільності їх стягнення. Автор звертає увагу на те, що процес формування системи місцевого оподаткування, яка б відпові- дала принципам оподаткування, не є завершеним. Оскільки об’єм фінансових ресурсів, що нагромаджуються за рахунок стягнення місцевих податків і зборів, у місцевих бюджетах не є достатнім для формування дохідної частини бюджету, а існуючі податки не спрямовані на стимулювання підприємницької активності, розвиток місцевої інфраструктури тощо. Financial independence issues is gaining an importance of the local self-government bodies, through the prism of the fiscal decentralization. In current time the main characteristic is the constant increasing in the share of rate taxes and levies of the income in local Ukrainian budgets. However, this tendency does not always take place during the independency of Ukraine. This article provides an analyze of the legal regulation in collectioning of rate taxes and fees before and after the adoption of the Ukrainian Tax Code. For example, a generalized description of the efficiency and expediency of its collection is provided in Odessa. The author pays attention to the fact that the formation process of the local taxation system is not completed. Being insufficient is the main problem with the amount of financial resources that accrue due to the collection of rate taxes and fees in local budgets. The existing taxes are not aimed to stimulate an entrepreneurial activity, the development of local infrastructure, etc.
- ДокументДеякі питання визначення об'єктів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в Україні(Одеса: ОДУВС, 2018) Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaПодаток на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є однією із складових частин податку на майно, податкові надходження від стягнення якого осідають на місцевому рівні. За останні роки він неодноразово піддавався змінам із боку законодавця, однак на сьогодні залишається велика кількість питань, які потребують ґрунтовного підходу до їх вирішення. Зваженість та розуміння необхідності реформування цього податку можуть посприяти підвищенню його фіскальної ефективності і реалізації його потенціалу в повній мірі. У статті автор звертає увагу на недосконалість у формуванні понятійно-категоріального апарату у законодавстві України у контексті оподаткування нерухомого майна. Також автор робить спробу обґрунтувати доцільність визначення об’єкта незавершеного будівництва об’єктом за цим податком та запровадження механізму взаємодії між державними органами задля уникнення ситуації ухилення від оподаткування. The transformation of the current legislative framework in taxation area is related to European integration processes of Ukraine which leads to increasing interest in the latest legislative changes in the context of local taxation. The topical issues are the improvement of the system of local taxes and fee also the mechanism for their administration, which aims to ensure the financial autonomy of local authorities and increase the pro-portion of tax revenues in local budgets. One of the elements of tax revenues deposited at the local level is a tax on immovable property other than land. An application for immovable property (real estate), other than a land plot, was the main subject of changes by the legislator on several occasions as a result of uncertainty in the effectiveness of its collection in the form in which it existed. The approach to its collection, which is used by the legislator today, can be called relatively new in the tax system and that is not characterized by a high level of fiscal orientation. Although, the analysis of the practice of foreign countries allows us to make conclusions about the promising tax in the case of finding the right approach to its regulation. After analyzing the norms of the legislation, which are regulated by procedure for administering the tax on immovable property, different from the land, it can be concluded that the legal regulation is extremely imperfect. The reformation requires, first of all, conceptually categorical apparatus, since the categories are used in various branches of law have a different semantic load, which complicates practical application. Due to the problem of determination the objects of taxation and their characteristics deserves special attention. Within this article we pay attention to AUC. Its legal status is controversial among specialists, mainly in the field of civil law, since they occupy an intermediate position between movable and immovable property. In our opinion, it is expedient to include such objects in the list of taxable ones, as this will allow even more to fill local budgets. Of course, for the sake of the possibility of its taxation, a clear mechanism of control by the state authorities and additional instructions on the criteria for determining the stage of readiness of real estate should be developed that will reduce the influence of the subjective factor. The administration of this tax now requires a large amount of ongoing technical work and serious preparatory work, but despite this, we believe that it is promising and interesting for the state in the context of the fiscal function implementation. The reason is from the state side, all necessary measures should be taken in order to bring the administration mechanism to the highest level. It should be noted that the decision on the expediency and possibility of transforming the tax base of the real estate tax, which differs from the land from the object’s area to its estimated value, continues to be open.
- ДокументДІЛОВОДСТВО ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Галамага, Д.; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaНа думку авторів, щоб діловодство успішно справлялося з покладеними на нього задачами, воно має здійснюватись відповідно до чинного законодавства, в тому числі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17 січня 2018 р. № 55. According to the authors, in order for the administration to successfully cope with tasks assigned to it, it should be carried out accordingly to the current legislation, including in accordance with the Resolution Cabinet of Ministers of Ukraine "Some issues of documentation of management activity" dated January 17, 2018 No. 55.
- ДокументКРИТЕРІЇ РОЗМЕЖУВАННЯ ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНИХ ТА МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД(Одеса: ОДУВС, 2020-12-11) Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaНа думку авторки дослідження, варто розглянути питання розмежування загальнодержавних та місцевих податків і зборів на законодавчому рівні більш детально та провести аналіз податкових надходжень та їх перерозподіл між бюджетами. Оскільки сучасний етап державотворення характеризується наявністю перешкод для розвитку місцевого самоврядування, однією з яких є відсутність достатнього обсягу власних фінансових надходжень. Висока питома вага податкових надходжень характерна тільки для загальнодержавного рівня, місцеві бюджети формуються у більшому обсязі завдяки трансфертам, в тому числі субвенціям та іншим надходженням, визначених законом про Державний бюджет України. According to the author of the study, it is worth considering the issue of dividing state and local taxes and fees at the legislative level in more detail and analyzing tax revenues and their redistribution between budgets. Since the current stage of state formation is characterized by the presence of obstacles to the development of local self-government, one of which is the lack of a sufficient amount of own financial income. A high specific weight of tax revenues is typical only for the national level, local budgets are formed in a larger volume thanks to transfers, including subventions and other revenues, determined by the Law on the State Budget of Ukraine.
- ДокументОкремі питання запобігання та виявлення корупції в органах публічної влади в умовах воєнного стану(Одеса: ОДУВС, 2023-10-20) Мащенко, В.С.; Mashchenko, V.S.; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaЕфективна боротьба проти корупції в Україні в умовах воєнного стану продовжується, крім наявності відповідної політичної волі, така діяльність вимагає належного законодавчого забезпечення (комплекс нормативноправових приписів, що регулюють механізми запобігання корупції, а також відповідальність за вчинення корупційних порушень), формування дієвої системи державних органів, забезпечення належного координування формування та реалізації антикорупційної політики, превентивні заходи запобігання корупції, а також її подолання в умовах воєнного стану.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПУБЛІЧНОЇ БЕЗПЕКИ І ПОРЯДКУ НАЦІОНАЛЬНОЮ ПОЛІЦІЄЮ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2022) Афонін, Дмитро Сергійович; Afonin, Dmytro; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, AnastasiiaМетою статті є аналіз сутності публічної (громадської) безпеки і порядку як об’єкта адміні- стративно-правової охорони та виявлення особли- востей забезпечення публічної безпеки і порядку як самостійно органами та підрозділами Національної поліції України, так і під час взаємодії з іншими упов- новаженими правоохоронними органами та добро- вольчими воєнізованими об’єднаннями в умовах воєнного стану. Проведено аналіз особливостей забезпечення публічної безпеки і порядку Національною поліцією України в умовах воєнного стану. Зазначено, що забезпечення публічної безпеки і порядку є одним із пріоритетних завдань національ- ної безпеки України. Окрім цього, воно входить до кола основних завдань Національної поліції України. Його важливість зумовлена створенням стану захищено- сті прав і свобод громадян, їх життя та здоров’я, попередженням злочинів та проступків, повагою до честі й людської гідності, дотриманням норм суспіль- ної моралі і порядку. При цьому актуальність забез- печення публічної безпеки і порядку сьогодні значно підвищується в умовах широкомасштабної військової агресії Російської Федерації на практично всій тери- торії України, яка стала результатом восьмирічних гібридних військових дій в окремих районах Донецької і Луганської областей, у зв’язку з чим 24 лютого 2022 р. Указом Президента України був уведений воєнний стан на всій території держави, який установлює особливий правовий режим, спрямований на відвер- нення загрози, відсіч збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки дер- жавній незалежності України та її територіальній цілісності. На жаль, недостатньо розробленим залиша- ється питання взаємодії Національної поліції України з іншими уповноваженими правоохоронними орга- нами та добровольчими воєнізованими об’єднаннями щодо забезпечення публічної безпеки та порядку. Хоча низка питань щодо особливостей забезпечення публічної (громадської) безпеки і порядку Націо- нальною поліцією України в умовах воєнного стану було врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» від 08.07.2020 № 573. The purpose of the article is to analyze the essence of public (public) security and order as an object of administrative and legal protection and identify features of public security and order as independent bodies and units of the National Police of Ukraine and in cooperation with other authorized law enforcement agencies and voluntary paramilitaries. units under martial law. The analysis of features of maintenance of public safety and an order by National police of Ukraine in the conditions of martial law is carried out. The author notes that ensuring public safety and order is one of the priority tasks of Ukraine's national security. In addition, it is one of the main tasks of the National Police of Ukraine. Its importance is due to the creation of a state of protection of the rights and freedoms of citizens, their lives and health, prevention of crimes and misdemeanors, respect for honor and human dignity, observance of public morals and order. At the same time, the urgency of ensuring public safety and order is currently significantly increasing in the context of large-scale military aggression of the Russian Federation in almost all of Ukraine, which was the result of eight years of hybrid military action in some areas of Donetsk and Luhansk regions. In this regard, on February 24, 2022, the Decree of the President of Ukraine imposed martial law throughout the country, which establishes a special legal regime to prevent the threat, repel armed aggression and ensure national security, eliminate the threat to Ukraine's independence and territorial integrity. Unfortunately, the issue of cooperation between the National Police of Ukraine and other authorized law enforcement agencies and voluntary paramilitary associations to ensure public safety and order remains underdeveloped. Although a number of issues concerning the peculiarities of public (public) security and order by the National Police of Ukraine in martial law were regulated by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of 08.07.2020 № 573 «Issues of introduction and implementation of certain measures of martial law».
- ДокументПоліцейське право України(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023) Братель, Сергій Григорович; Bratel, Serhii; Денисова, Аліна Володимирівна; Denysova, Alina; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, Alla; Швець, Дмитро Володимирович ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Shvets, Dmytro; Афонін, Дмитро Сергійович; Afonin, Dmytro; Баранов, Сергій Олексійович; Baranov, Serhii; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Berendieieva, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, Anastasiia; Галунько, Віра Миколаївна; Halunko, Vira; Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, Volodymyr; Домброван, Наталія Василівна; Dombrovan, Nataliia; Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Крикун, Вячеслав Віталійович; Krykun, Viacheslav; Нікітін Анатолій Анатолійович; Nikitin, Anatolii; Рудой, Катерина Миколаївна; Rudoi, KaterynaУ підручнику подано матеріали з предметного напряму «Поліцейське право», що є підгалуззю особливого адміністративного права. Визначено предмет, метод, функції та принципи, норми поліцейського права, його місце в системі адміністративного права; об’єкти поліцейської охорони, суб’єктів, методи та форми поліцейської діяльності, наступність і перспективи розвитку поліцейського права. The textbook presents materials from the subject area "Police Law", which is a sub-branch of special administrative law. The subject, method, functions and principles, norms of police law, its place in the system of administrative law are defined; objects of police protection, subjects, methods and forms of police activity, continuity and prospects for the development of police law.