Перегляд за Автор "Keidaliuk, Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДеякі аспекти реалізації взаємодії Національної поліції України з громадськими об'єднаннями правоохоронної спрямованості(Одеса: ОДУВС, 2023) Кейдалюк, Володимир Олександрович; Keidaliuk, VolodymyrУ даній статті проведено дослідження теоретичних та правових аспектів співробітництва між Національною поліцією України та населенням у контексті виконання поліцейських обов'язків громадськими об’єднаннями правоохоронної спрямованості. Досліджено основні нормативно встановлені принципи та підходи, які визначають сутність такої взаємодії. Обґрунтовано підходи до визначення соціальної сутності правового аспекту співпраці поліції з громадськістю та аспекти впровадження та реалізації в побудову взаємовідносин між Національною поліцією України та представниками громадськості філософії діяльності поліції, що орієнтована інтереси громади. Розглянуті точки зору та різні підходи щодо реалізації зазначеної концепції. Визначені суттєві риси явища взаємодії Національної поліції з громадськими формуваннями з охорони громадського порядку і державного кордону. Проаналізовано співвідношення понять громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону та громадських формувань правоохоронної спрямованості. Сформульовано підходи до наповнення сутності поняття взаємодії Національної поліції України з населенням як соціально необхідної, узгодженої та врегульованої законом діяльності, що виявляється та реалізується у формі співпраці між органами Національної поліції України та громадськими формуваннями правоохоронної спрямованості. Досліджено, що вказана взаємодія здійснюється з використанням відповідних методів та форм з метою вирішення проблем, пов'язаних з злочинністю, порушенням громадського порядку та загрозою громадській та публічній безпеці в цілому, а також з безпосередньою метою покращення якості життя громади. Встановлено, що однією з основних форм взаємодії між Національною поліцією України та громадськими формуваннями у сфері забезпечення правопорядку можу бути участь представників територіальної громади у забезпеченні та підтриманні громадського порядку, допомога у запобіганні вчиненню злочинів та інших порушень закону, прийняття участі в охороні власності територіальної громади, нагляд та громадський контроль за дотриманням громадянами вимог нормативних актів місцевого самоврядування, надання допомоги поліції та іншим державним органам у виконанні їх повноважень з підтримання правопорядку на території певної територіальної громади. In this article, the theoretical and legal aspects of cooperation between the National Police of Ukraine and the public in the context of performance of police duties by law enforcement-oriented public associations are researched. The author analyzes the main statutory principles and approaches which determine the essence of such cooperation. The author substantiates the approaches to determining the social essence of the legal aspect of police cooperation with the public and the aspects of implementation and realization of the communityoriented police philosophy in building relations between the National Police of Ukraine and members of the public. The author considers the points of view and different approaches to the implementation of this concept. The essential features of the phenomenon of interaction between the National Police and public formations for the protection of public order and the state border are identified. The author analyzes the correlation between the concepts of public formations for the protection of public order and the State border and public formations of law enforcement orientation. The article formulates approaches to filling the essence with the the concept of interaction of the National Police of Ukraine with the public as a socially necessary, coordinated and legally regulated activity which is manifested and implemented in the form of cooperation between the bodies of the National Police of Ukraine and public law enforcement organizations. The author proves that this interaction is carried out using appropriate methods and forms with the aim of solving problems related to crime, violation of public order and threats to public and public safety in general, as well as with the direct purpose of improving the quality of life of the community. The author establishes that one of the main forms of interaction between the National Police of Ukraine and public formations in the field of law enforcement may be participation of representatives of the territorial community in ensuring and maintaining public order, assistance in preventing crimes and other violations of law, participation in the protection of the property of the territorial community, supervision and public control over citizens' compliance with the requirements of local self-government regulations, and assistance to the police and other state bodies in the implementation.
- ДокументДІЛЬНИЧНИЙ ОФІЦЕР ПОЛІЦІЇ, ЯК СУБ’ЄКТ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ(Одеса: ОДУВС, 2022-07-08) Кейдалюк, Володимир Олександрович; Keidaliuk, VolodymyrАвтор констатує: одним із суб’єктів Національної поліції України у сфері запобігання та протидії домашньому насильству є саме дільничний офіцер поліції, оскільки більшість повноважень, які визначені у ст. 10 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» належить до його компетенції; ‒ дільничний офіцер поліції займає одне з ключових місць в системі протидії домашньому насильству, адже саме на нього покладено обов’язок безпосередньо здійснювати комплекс попереджувальних (профілактичних) і запобіжних заходів. The author states: one of the subjects of the National Police of Ukraine in the field of prevention and countermeasures against domestic violence is the precinct police officer, since most of the powers defined in Art. 10 of the Law of Ukraine "On Prevention and Counteraction to Domestic Violence" belongs to his competence; ‒ the precinct police officer occupies one of the key positions in the system of combating domestic violence, because it is he who is responsible for directly implementing a complex of preventive (preventive) and preventive measures.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо проведення практичних занять із використанням спеціалізованого навчального полігону «Поліцейська станція»(Одеса: ОДУВС, 2022) Медведенко, Сергій Вікторович; Medvedenko, Serhii; Кейдалюк, Володимир Олександрович; Keidaliuk, Volodymyr; Любчик, Віктор Борисович; Liubchyk, Viktor; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaМетодичні рекомендації щодо проведення практичних занять із використанням спеціалізованого навчального полігону «Поліцейська станція» розроблені з метою підвищення практичної складової навчального процесу здобувачів вищої освіти. Визначено основні функції та завдання поліцейської станції на території поліцейської дільниці, зокрема: надання поліцейських послуг у сферах забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; взаємодії з органами правопорядку та іншими органами державної влади, а також органами місцевого самоврядування; тісна співпраця та взаємодія з населенням, територіальними громадами та громадськими об’єднаннями на засадах партнерства та спрямована на задоволення їхніх потреб; забезпечення безперервного та цілодобового виконання покладених на поліцію завдань; право громадянина в будь-який час звернутися за допомогою до поліції /поліцейського. Методичні рекомендації будуть корисними для науково-педагогічного складу Одеського державного університету внутрішніх справ, здобувачів вищої освіти та практичних працівників Національної поліції. Methodical recommendations for conducting practical classes using the specialized training ground "Police Station" were developed with the aim of increasing the practical component of the educational process of those seeking higher education. The main functions and tasks of the police station on the territory of the police station are defined, in particular: provision of police services in the areas of ensuring public safety and order, protection of human rights and freedoms, as well as the interests of society and the state; interaction with law enforcement agencies and other state authorities, as well as local self-government bodies; close cooperation and interaction with the population, territorial communities and public associations on the basis of partnership and aimed at meeting their needs; ensuring continuous and round-the-clock performance of tasks assigned to the police; the right of a citizen to seek help from the police/policeman at any time. The methodological recommendations will be useful for the scientific and pedagogical staff of the Odessa State University of Internal Affairs, students of higher education and practical employees of the National Police.
- ДокументМІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВЗАЄМОДІЇ ПОЛІЦІЇ ТА ГРОМАДСЬКОСТІ(Одеса: ОДУВС, 2022) Кейдалюк, Володимир Олександрович; Keidaliuk, VolodymyrНа сучасному етапі розвитку держави громадськість активно сприяє процесам політичної демо- кратизації, набуття державою ознак правової, обстоюючи матеріальну і духовну незалежність людини від держави, домагаючись правової гарантії такої незалежності, захисту приватних і суспільних інтересів людей. Водночас має бути зворотний зв’язок державних інститутів, зокрема поліції з громад- ськістю, оскільки правова держава має реагувати на запити і потреби асоційованого громадянства, видавати відповідні законодавчі акти та стежити за їх виконанням. Наукові дослідження, присвячені питанням взаємодії поліції з інститутами громадянського суспіль- ства, дотепер не втрачають своєї актуальності. Це зумовлено чинником переорієнтування завдань, що постають перед сучасними правоохоронними орга- нами, удосконалення взаємодії органів поліції з інститутами громадянського суспільства є необхідною умовою формування позитивного іміджу поліції, довіри населення до правоохоронних органів. Вимоги сьогодення потребують удосконалення діяльності правоохоронних органів, орієнтація яких спрямована на надання якісних соціально-сервісних послуг населенню, зумовлює необхідність вироблення нових форм та методів діяльності, оновлення наявних підходів до організації взаємодії з громадськістю. У статті узагальнюється досвід Німеччини, США, Великобританії, Швеції щодо взаємодії інститутів громадянського суспільства з поліцією. Обґрунтовується висновок, що, маючи різні традиції, історичний досвід, зарубіжні країни використовують доступні їм ресурси та інновації для максимального підвищення ефективності забезпечення громадської безпеки в інтересах громадянина і суспільства, здійснивши перехід від «кризової моделі» попередження злочинності в межах упровадження соціального партнерства поліції і громадян. Досліджено стратегію «партнерство заради спокою», апробовану в країнах англосаксонської правової системи, яка розрахована на усвідомлення поліцейськими необхідності налагодження взаємодії з населенням. Така модель взаємодії поліції з громадою передбачає налагодження довірливих стосунків із населенням шляхом безпосередньої співпраці та діалогу. Охорона правопорядку полягає у визнанні того, що відповідальність за протидію злочинності несе не лише поліція, а й інші представники суспільства. Зазначається, що в умовах сьогодення взаємодія поліції з громадськістю має плануватися і формуватися на ефективній науково обґрунтованій управлінській основі, адже оптимізація взаємодії поліції з громадськими інституціями у контексті правоохоронної діяльності спрямована на основну мету – надати нового імпульсу вітчизняним формам співпраці, що існували раніше, та запровадити перевірений часом зарубіжний досвід участі громадськості в правоохоронній та правозахисній діяльності з використання консультативного механізму та співпраці з населенням у галузі охорони публічного порядку. Проаналізовано позитивний досвід розвинених країн щодо взаємодії громадянських інститутів і поліції, зроблено низку висновків щодо послідовної адаптації та застосування деяких із них в Україні. At the present stage of development of the state, the public actively promotes the processes of political democratization, the acquisition of legal signs by the state, defending the material and spiritual independence of man from the state, seeking legal guarantees of such independence, protection of private and public interests. At the same time, there should be feedback from public institutions, including the police, and the public, as the rule of law must respond to the requests and needs of associate citizenship, issue relevant legislation and monitor its implementation. Research on police interaction with civil society institutions has not lost its relevance to date. This is due to the factor of reorientation of the tasks facing modern law enforcement agencies, improving the interaction of police bodies with civil society institutions is a necessary condition for forming a positive image of the police, public confidence in law enforcement agencies. The requirements of today require the improvement of law enforcement agencies, whose focus is on providing quality social services to the population necessitates the development of new forms and methods of activity, updating existing approaches to organizing interaction with the public. The experience of Germany, the USA, Great Britain, and Sweden on the interaction of civil society institutions with the police is summarized. The conclusion is substantiated that, having different traditions, historical experience, foreign countries use available resources and innovations to maximize the effectiveness of public safety for the benefit of citizens and society, moving from the "crisis model" of crime prevention in the implementation of social partnership between police and citizens. The strategy of "partnership for peace", tested in the countries of the Anglo-Saxon legal system, which is designed to make police aware of the need to interact with the public. This model of police interaction with the community involves building trusting relationships with the public through direct cooperation and dialogue. The protection of law and order is to recognize that the responsibility for combating crime lies not only with the police but also with other members of society. It is noted that in today's conditions the interaction of police with the public should be planned and formed on an effective scientifically sound management basis, because the optimization of police interaction with public institutions in the context of law enforcement is aimed at giving new impetus to existing and existing forms of cooperation sometimes foreign experience of public participation in law enforcement and human rights activities in the use of the advisory mechanism and cooperation with the public in the field of public order. The positive experience of developed countries in the interaction of civic institutions and the police is analyzed, a number of conclusions are made on the consistent adaptation and application of some of them in Ukraine. As the positive experience of foreign countries shows, Ukraine needs to strive to create a modern and effective law enforcement system capable of effectively protecting the rights, freedoms and interests of people, focusing on the needs of not only the state but also the public. In today's environment, police interaction with the public should be planned and formed on an effective science-based management basis, because optimizing police interaction with public institutions in the context of law enforcement is aimed at the main goal – to give new impetus to domestic forms of cooperation. public participation in law enforcement and human rights activities on the use of the advisory mechanism and cooperation with the public in the field of public order.
- ДокументНауковий висновок Харківського національного університету внутрішніх справ до проєкту Закону України «Про внесення змін до статті 94 Закону України "Про Національну поліцію" щодо забезпечення гідних умов оплати праці поліцейських» (реєстр. № 6506-2 від 11.01.2022)(Вінниця: Твори, 2023) Бугайчук, Костянтин Леонідович; Федосова, Олена Валеріївна; Звірянський, Генадій Володимирович; Галкіна, Олена Миколаївна; Кейдалюк, Володимир Олександрович; Keidaliuk, Volodymyr; Абламська, Вікторія Вікторівна; Сиромятнікова, Маргарита Сергіївна; Прібиткова, Наталія Олексанрівна; Шатрава, Сергій Олександрович; Джафарова, Олена В'ячеславівна; Денищук, Денис Євгенійович; Погорілець, Олена ВалеріївнаЗ огляду на вищевикладене, з метою уникнення неоднозначного застосування на практиці визначених положень та усунення правової колізії щодо доплат за науковий ступінь та вчене звання поліцейським, вважаємо, що сьогодні існує нагальна потреба унормування та приведення норм, встановлених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 6 квітня 2016 року № 260, яким затверджено Порядок та умови виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та здобувачам вищої освіти закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, що здійснюють підготовку поліцейських, у відповідність до вимог чинного Закону України «Про вищу освіту» та встановити поліцейським, які відряджені до закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання такі розміри доплати: за науковий ступінь доктора філософії та доктора наук – у розмірах 15 та 25 відсотків посадового окладу, за вчене звання доцента і старшого дослідника – 25 відсотків посадового окладу, професора – 33 відсотки посадового окладу.
- ДокументПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ В УКРАЇНІ ПРИТУЛКІВ ДЛЯ ОСІБ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Кейдалюк, Володимир Олександрович; Keidaliuk, VolodymyrСтаття присвячена виявленню та розкриттю особливостей функціонування при- тулків для осіб, які постраждали від домашнього насильства. Такі притулки відповідно до українського законодавства є спеціалізованими службами підтримки постражда- лих осіб і самостійними суб’єктами у питаннях запобігання та протидії домашньому насильству. Вимога створення подібних притулків міститься у міжнародних норма- тивно-правових актах, зокрема у Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбі із цими явищами. Незважаючи на необов’язковість на сьогоднішній положень цієї Конвенції, український законода- вець більшість міжнародних стандартів, що містить цей документ у сфері боротьби ґендерно зумовленим та домашнім насильством, імплементував у вітчизняне законо- давство. В статті розкриваються правові засади функціонування в Україні притулків для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі як спеціалізованих служб підтримки таких осіб. Також увага приділена про- блемним аспектам функціонування таких притулків в Україні. Зокрема розкрито питання щодо визначення необхідної для нашої держави кількості таких притулків, а також нормативне обґрунтування таких розрахунків. Також в статті визначено дже- рела фінансування розбудови мережі притулків, які можуть бути як державні, так і недержавні. Окремо висвітлено питання щодо ситуації фінансування цього питання в Україні у 2021 році. Визначено, що держава приділяє цьому питанню певну увагу, здійснюючи фінансову підтримку різними шляхами, в тому числі і шляхом надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалі- зованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Окрема увага приділена ефективним і позитивним практикам залучення інсти- туцій громадського суспільства у вирішенні організаційних та фінансових проблем розбудови притулків для осіб, що постраждали від домашнього насильства. The article is devoted to identifying and disclosing the peculiarities of the functioning of shelters for victims of domestic violence. According to Ukrainian law, such shelters are specialized support services for victims and independent entities in preventing and combating domestic violence. The requirement to establish such shelters is contained in international legal acts, in particular in the Council of Europe Convention on Preventing and Combating Violence against Women and Domestic Violence. Despite the non-binding nature of the current provisions of this Convention, the Ukrainian legislator has implemented most of the international standards contained in this document in the field of combating gender-based and domestic violence in domestic law. The article reveals the legal basis for the operation in Ukraine of shelters for victims of domestic violence and / or gender-based violence as specialized support services for such persons. Attention is also paid to the problematic aspects of the functioning of such shelters in Ukraine. In particular, the issue of determining the number of such shelters required for our state, as well as the regulatory basis for such calculations is revealed. The article also identifies sources of funding for the development of a network of shelters, which can be both public and private. The issue of the situation of financing this issue in Ukraine in 2021 is covered separately. It is determined that the state pays some attention to this issue by providing financial support in various ways, including by providing a subvention from the state budget to local budgets to create a network of specialized support services for victims of domestic and / or gender-based violence. Particular attention is paid to effective and positive practices of involving civil society institutions in solving organizational and financial problems of building shelters for victims of domestic violence.