Перегляд за Автор "Kuzmenko, Iuliia"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументLegal aspects of protection of critical infrastructure in Ukraine during martial law(Boston : Primedia eLaunch, 2022) Kuzmenko, Iuliia; Кузьменко, Юлія Василівна; Koropatov, Oleh; Коропатов, Олег Миколайович; Liubchyk, Viktor; Любчик, Віктор Борисович; Dumanskyi, Roman; Думанський, Роман ВікторовичВ умовах широкомасштабної збройної агресії та запровадження воєнного стану в Україні першочергового значення набуває все більшого обговорення та дій щодо протидії злочинам у різних сферах життя, в тому числі й військових правопорушень. Зростання рівня небезпеки для функціонування критичної інфраструктури вимагає правового регулювання з метою забезпечення їх правового визнання, охорони, протидії злочинним проявам, знищенню чи часткового пошкодження, збоїв сталого функціонування цих об’єктів, визначення юридичної відповідальності за даний вид правопорушень. Стан захищеності об’єктів критичної інфраструктури є складовою національної безпеки країни. В умовах запровадження воєнного стану в Україні першочергового значення набуває забезпечення надійного та стабільного та безперебійного функціонування об’єктів критичної інфраструктури. На сьогодні гостро стоять проблеми фінансового і матеріально-технічного забезпечення тих об’єктів критичної інфраструктури, що постраждали внаслідок військових дій. In the conditions of large-scale armed aggression and the introduction of martial law in Ukraine, more and more discussion and actions regarding combating crimes in various spheres of life, including military offenses, are of primary importance. The increase in the level of danger for the functioning of critical infrastructure requires legal regulation in order to ensure their legal recognition, protection, countering criminal manifestations, destruction or partial damage, failures of the sustainable functioning of these objects, and determination of legal responsibility for this type of offense. The state of security of critical infrastructure facilities is a component of the country's national security. In the conditions of the introduction of martial law in Ukraine, ensuring the reliable, stable and uninterrupted functioning of critical infrastructure facilities is of primary importance. Today, there are acute problems of financial and logistical support of those critical infrastructure objects that suffered as a result of military operations.
- ДокументTax evasion is a negative factor of the economic security of Ukraine(Іnternational Science Group, 2023) Halunko, Vira; Галунько, Віра Миколаївна; Denysova, Alina; Денисова, Аліна Володимирівна; Kuzmenko, Iuliia; Кузьменко, Юлія Василівна; Liubchyk, Viktor; Любчик, Віктор БорисовичFor all countries of the world, and not only for Ukraine, the problem of non-payment of taxes is quite acute and urgent. Therefore, it is worth studying the international and domestic constructive experience of combating and preventing offenses in the field of taxation. Для всіх країн світу, а не тільки для України, проблема несплати податків є досить гострою та актуальною. Тому вартує вивчення міжнародного та вітчизняного конструктивного досвіду боротьби і запобігання правопорушенням у сфері оподаткування.
- ДокументThe mechanism of legal regulation of the application of police measures in Ukraine(Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch., 2023) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Залєвська, Ірина Іванівна; Zalievska, Iryna; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanВ розділі розглядаються проблеми пов’язані із ухиленням оподаткування. Так, ухилення від сплати податків є негативним фактором економічної безпеки України. В Україні сьогодні, особливо в умовах воєнного часу, негативні наслідки недофінансування державних структур з державного бюджету спостерігається більше ніж будь-коли. З 1991 року і дотепер державний бюджет України завжди був профіцитним, що означає більше витрат, ніж доходів. Тому ситуація з недофінансування головних розпорядників, відмова від багатьох статей їх бюджету запитів цілком логічно. Тому ситуація недофінансування основних адміністраторів, відхилення багатьох статей їхніх бюджетних запитів є цілком логічним. А значну частину бюджету складають податки, тому постає проблема податків ухилення є злочином, що зачіпає економічну безпеку держави і є складовою складова національної безпеки. В розділі зроблено висновки,що для всіх країн світу, а не тільки для України, проблема несплата податків є досить гострою та актуальною. Тому варто вивчати міжнародний та вітчизняний конструктивний досвід боротьби із запобігання правопорушенням у сфері оподаткування та використання його в системі боротьби з ними. Суспільна небезпека ухилення від сплати податків, зборів та ін. платежів виникає внаслідок обґрунтованої несплати кожною фізичною та юридичною особою податків і зборів в порядку і розмірах, встановлених законом. Для забезпечення економічної безпеки, визначені наступні основні завдання в контексті зниження потенціалу загрози національній економіці: - постійний моніторинг та оцінка рівня ухилення від сплати податків, - модернізація податкової системи України, яка виключає обтяжливе оподаткування процедури, несправедливе податкове навантаження, прихована криміналізація фіскальних органів та представників бізнесу. Удосконалення системи податкового адміністрування податків і зборів, забезпечення його прозорості, помірного зниження та рівномірного розподілу податку навантаження на платників податків залежно від виду діяльності, - цілеспрямована, організована робота на державному рівні щодо розвитку податку; культури платників податків, формування законослухняної та ін. толерантної податкової поведінки; негативне ставлення до несплати податків - розвиток податкової культури самих податкових органів (для цього необхідно підвищити вимоги до кваліфікації працівників, заохочення і позитивна мотивація їхньої праці (наприклад, підвищення рівня оплата праці, престиж професії, технічне оснащення), змінити пріоритети в роботі податкових органів (зусилля зібрати більше податків повинні поступитися місцем бажанню об’єктивно перевіряти податки та надавати допомогу платникам податків), - цілеспрямована державна політика у боротьбі з недоотриманням доходів держави у бюджет, - виявлення, попередження та знешкодження правопорушень, пов'язаних з ухиленням від сплати податків, - створення перешкод для розвитку та поширення податкових правопорушень взагалі на рівні уряду, - зміна негативного ставлення суспільства до механізму оподаткування, протидія криміналізації економіки та корупції.
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ – НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ПРОТИДІЇ ПРАВОПОРУШЕННЯМ, ПОВ’ЯЗАНИМ З КОРУПЦІЄЮ(Одеса: ОДУВС, 2022-12-16) Галунько, Віра Миколаївна; Halunko, Vira; Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, IuliiaАвторами зазначається, що проблема боротьби із корупцією є міжнародною, кожна країна вибудовує свою державну політику протидії та запобігання корупційним правопорушенням, зокрема й типи юридичної відповідальності за них. В Україні у арсеналі шляхів боротьби із цим явищем, поруч із кримінальною та дисциплінарною, знаходиться й адміністративна відповідальність. The authors note that the problem of combating corruption is an international one, each country builds its own state policy for countering and preventing corruption offenses, including the types of legal liability for them. In Ukraine, in the arsenal of ways to combat this phenomenon, along with criminal and disciplinary, there is also administrative responsibility.
- ДокументАдміністративно-правове забезпечення захисту об’єктів критичної інфраструктури України під час воєнного стану(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanУ статті розкриваються особливості адміністративно-правового забезпечення захи- сту об’єктів критичної інфраструктури України в умовах воєнного стану. Авторами статті аналізується національне законодавство щодо особливостей захисту та правового режиму роботи та безпеки критичної інфраструктури в умовах особливого періоду, а воєнний стан належить до таких. Підкреслюється актуальність цього питання як базового у процесі створення продуктивних механізмів у сфері забезпечення інтере- сів національної безпеки нашої держави. Вказується, що у період ведення військових дій російськими окупаційними військами на території України було внесено зміни до нормативних актів спеціалізованого змісту, які розкривають механізм врегулювання ситуацій у разі пошкодження, ліквідації чи нейтралізації пошкоджень стосовно певних категорій об’єктів критичної інфраструктури. Констатується, що всі ці кроки підкрес- люють спрямованість державної політики України на захист, своєчасне реагування на загрози критичній інфраструктури країни від бойових дій, диверсій, терористичних актів, спричинених військовою агресією, для чого необхідна різногалузева консолідація ресурсів. Серед основних загроз за серйозністю наслідків для критичної інфраструк- тури називаються кібератаки, терористичні та диверсійні акти, військові операції. Стверджується, що все це призводить до виникнення аварій на об’єктах підвищеної небезпеки, як наслідок, це може привести до виникнення надзвичайних ситуацій регі- онального, державного або світового рівня. Визначається, що на сьогодні гостро стоять проблеми фінансового і матеріально-технічного забезпечення тих об’єктів критичної інфраструктури, які постраждали внаслідок військових дій. The article reveals the peculiarities of the administrative and legal support for the protection of critical infrastructure objects of Ukraine under martial law. The authors of the article analyze the national legislation regarding the specifics of the protection and legal regime of operation and safety of critical infrastructure in the conditions of a special period, and martial law is one of them. The relevance of this issue is emphasized as a basic one in the process of creating productive mechanisms in the sphere of ensuring the national security interests of our state. It is indicated that during the period of military operations by the Russian occupying forces on the territory of Ukraine, changes were made to the normative acts of specialized content, which reveal the mechanism of settlement of situations in the event of damage, liquidation or neutralization of damage in relation to certain categories of critical infrastructure objects. It is noted that all these steps emphasize the focus of Ukraine’s state policy on protection, timely response to threats to the country’s critical infrastructure from hostilities, sabotage, terrorist acts caused by military aggression, for which multi-sectoral consolidation of resources is necessary. Among the main threats, in order of seriousness of consequences, for critical infrastructure are cyber attacks, terrorist and sabotage acts, military operations. It is claimed that all this leads to accidents at highrisk facilities, which, as a result, can lead to regional, national or global emergencies. It is determined that today there are acute problems of financial and logistical support of those critical infrastructure objects that have suffered as a result of military operations.
- ДокументАНТИКОРУПЦІЙНА ПОЛІТИКА В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2022-12-16) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Ворогушина, А.О.; Vorohushyna, A.O.Авторками досліджено антикорупційну політику в Україні. The authors researched the anti-corruption policy in Ukraine.
- ДокументВійськовий збір як складова податкового механізму України: нормативно-правовий аспект(ОДУВС: Юридичний бюлетень, 2024) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Любчик, Віктор Борисович; Liubchyk, ViktorУ статі порушено актуальну на сьогодні проблему формування дохідної частини Дер жавного бюджету України та дотримання чинного законодавства під час оподаткування платників податку військовим збором. Встановлено, що військовий збір – це один із видів обов'язкових податкових виплат цільового спрямування, проте у своєму справлянні він має певні особливості. У законодавстві України військовий збір визначено як загально державний податок, який сплачується фізичними особами-резидентами та фізичними особами-нерезидентами з доходів, визначених Податковим кодексом України. Уряд шукає можливості поповнення державного бюджету для підтримки Збройних сил України, зокрема через розширення кола спеціального режиму оподаткування осіб. Характеризуючи виникнення та існування військового збору, авторами акценто вано увагу на тому, що його запровадження обумовлено особливими обставинами режиму воєнного стану, умовами існування держави на цьому етапі її розвитку, склад ною економічною та політичною ситуацією в країні. Метою введення цього збору є наповнення державного бюджету з подальшим цільовим надходженням цих коштів Міністерству оборони України для забезпечення потреб Збройних сил України. Тобто ця фінансова підтримка повинна йти тільки на військові цілі, на реформування армії, на підвищення обороноздатності тощо. Військовий збір, як складова податкового механізму, має цільову спрямованість, проте варто підкреслити, що його надходження зараховують не на окремі рахунки певного цільового фонду, а до держбюджету. Особливою рисою характерною для військового збору є його фіксована ставка. Ставка військового збору визначена у підпункті 1.3 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та «складає 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування» [1], що не залежить від об’єктивних та суб’єктивних факторів. Автори визначають, що військовий збір є складовою податкового механізму України, його зарахування йде до загального, а не спеціального фонду держбюджету, й не є одним із основних бюджетоутворюючих податків. Проте, цей платіж має цільовий характер, ці кошти повинні спрямовуватися на фінансування Збройних сил України. The article raises the currently relevant problem of the formation of the revenue part of the State Budget of Ukraine and compliance with the current legislation during the taxation of tax payers with the military levy. It has been established that the military levy is one of the types of mandatory tax payments of a targeted direction, but it has certain peculiarities in its implementation. In the legislation of Ukraine, "military levy is defined as a national tax, which is paid by resident individuals and non-resident individuals from the income specified by the tax code of Ukraine. The Government is looking for opportunities to replenish the state budget to support the Armed Forces of Ukraine, in particular by expanding the range of special taxation regimes. Characterizing the origin and existence of military conscription, the authors emphasized that its introduction was due to the special circumstances of the war, the difficult conditions of the state's existence at this stage of its development, and the difficult economic and political situation in the country. The purpose of the introduction of this fee is to replenish the state budget with further targeted receipt of these funds to the Ministry of the Armed Forces to meet the needs of the Armed Forces of Ukraine. That is, this financial support should go only for military purposes, for reforming the army, for increasing defense capabilities, etc. A special feature characteristic of the military levy is its fixed rate. The rate of military tax is determined in subparagraph 1.3 of paragraph 16-1 of subsection 10 of section XX "Transitional Provisions" of the Tax Code of Ukraine and "is 1.5 percent of the object of taxation", which does not depend on objective and subjective factors. The authors determine that the military levy is a component of the tax mechanism of Ukraine, its enrollment goes to the general and not the special fund of the state budget, it is not one of the main budget-forming taxes. However, this payment has a targeted nature, these funds must be directed to financing the Armed Forces of Ukraine.
- ДокументЗбірник нормативно-правових актів у сфері взаємодії поліції та громадськості(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Крикун, Вячеслав Віталійович; Krykun, Viacheslav; Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, IuliiaХрестоматія це - збірка систематично підібраних матеріалів по конкретній галузі знання або уривків з них, а також різних документів. Матеріали, що включені в данну хрестоматію, були згруповані відповідно до цілей, що стосуються питань сфери взаємодії поліції та громадськості, збірник нормативно-правових актів направлений для застосування в навчальному процесі Одеського державного університету внутрішніх справ або для самоосвіти. A reader is a collection of systematically selected materials on a specific field of knowledge or excerpts from them, as well as various documents. The materials included in this anthology have been grouped in accordance with the goals related to the issues of interaction between the police and the public, the collection of normative legal acts is sent for use in the educational process of the Odessa State University of Internal Affairs or for self-education.
- ДокументЗбірник тестових завдань з навчальних дисциплін «Адміністративне право», «Адміністративно-юрисдикційна діяльність поліції», «Фінансове право»(Одеський державний університет внутрішніх справ: Херсонський факультет, 2023) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, Ruslan; Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, OlehТест розглядають, як систему завдань зростаючої специфічної проблеми форми, яка має корелювати з обраним критерієм, і що дозволяє об'єктивно оцінювати рівень та структуру знань здобувачів вищої освіти. У поданому методичному посібнику представлено по 100 тестів із таких навчальних дисциплін: «Адміністративне право», «Адміністративно-юрисдикційна діяльність поліції», «Фінансове право». Ці тести закритої форми, тобто містять одну правильну відповідь серед чотирьох запропонованих. Розроблені тести для перевірки теоретичних знань здобувачів вищої юридичної освіти денної та заочної форми навчання під час підготовки фахівців освітнього ступеня «бакалавр» галузь знань 08 Право спеціальності 081 Право та галузь знань 26 Цивільна безпека спеціальності 262 Правоохоронна діяльність. The test is considered as a system of tasks of a growing specific problem of form, which should correlate with the selected criterion, and which allows you to objectively assess the level and structure of knowledge of higher education applicants. The presented methodological manual presents 100 tests in the following disciplines: "Administrative Law", "Administrative and Jurisdictional Activities of the Police", "Financial Law". These tests are closed-form, that is, they contain one correct answer among the four offered. Tests have been developed to test the theoretical knowledge of full-time and part-time applicants for higher legal education during the training of specialists of the educational degree "Bachelor" field of knowledge 08 Law specialty 081 Law and field of knowledge 26 Civil security specialty 262 Law enforcement.
- ДокументРеформи в національній системі юридичної освіти: сучасний стан(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2019-10-31) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Котенко, Вікторія Олександрівна; Kotenko, Viktoriia
- ДокументУХИЛЕННЯ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ – ДЕСТАБІЛІЗУЮЧИЙ ЧИННИК ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2023) Галунько, Віра Миколаївна; Halunko, Vira; Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, IuliiaУ статті порушено актуальну на сьогодні проблему ухилення від сплати податків, зборів, внесків, як одного з дестабілізуючих чинників економічної безпеки країни. Автором підкреслено, що проблема протидії та запобігання правопорушень в подат- ковій сфері стоїть на контролі державних органів всіх країн світу не випадково, це свідчить про важливість її вирішення, як на рівні держави так і на геоекономічному рівні. Актуальність проблеми також посилюється й тим фактом, що платники подат- ків постійно оновлюють схеми ухилення від оподаткування, а тому й контролюючі органи держави постійно повинні оновлювати свої алгоритми роботи із податковими правопорушеннями, а законодавча гілка влада відповідно нових викликів вдоскона- лювати законодавство з боротьби з цим явищем. Зауважено, що показником дієвості функціонування податкової системи є рівень та масштабність використання в країні схем уникнення (легальних) та ухилення (з порушенням закону) від оподаткування. Наведено приклади основних схем ухилення від сплати податків в Україні та названо обсяги втрат бюджету за 2021 рік за цими правопорушеннями. Зроблено висновки, що для забезпечення економічної безпеки першочерговими задачами в контексті зниження потенційних загроз національній економіці є такі: постійний моніторинг й оцінка рівня ухилення від оподаткування, відтворення цілеспрямованої державної політики у боротьбі з недоотриманням доходів до державного бюджету, виявлення, попередження і нейтралізація правопорушень пов’язаних з ухиленням від сплати податків, створення перешкод для розвитку та розповсюдження податкових правопо- рушень на усіх рівнях влади, зміна негативного ставлення в суспільстві до механізму оподаткування, протидія криміналізації економіки та корупції. The article raises the current issue of evasion of taxes, fees, and contributions as one of the destabilizing factors of the country's economic security. The author emphasized that the problem of combating and preventing offenses in the tax sphere is under the control of state bodies of all countries of the world not by chance, this indicates the importance of solving it both at the state level and at the geo-economic level. The urgency of the problem is also enhanced by the fact that taxpayers are constantly updating tax evasion schemes, and therefore state control bodies must constantly update their algorithms for dealing with tax offenses, and the legislative branch of government has new challenges to improve legislation to combat this phenomenon. It is noted that the indicator of the effectiveness of the functioning of the tax system is the level and scale of the use of tax avoidance (legal) and evasion (in violation of the law) schemes in the country. Examples of the main tax evasion schemes in Ukraine are given and the amount of budget losses for 2021 due to these offenses is named. It was concluded that to ensure economic security, the primary tasks in the context of reducing potential threats to the national economy are: constant monitoring and assessment of the level of tax evasion, reproduction of purposeful state policy in the fight against the lack of income to the state budget, detection, prevention and neutralization of offenses related to with tax evasion, creating obstacles to the development and spread of tax offenses at all levels of government, changing the negative attitude of society towards the taxation mechanism, countering the criminalization of the economy and corruption.