Перегляд за Автор "Шильник, І.І."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДо проблем забезпечення навчально-педагогічного процесу в умовах правових режимів, направлених на захист населення від інфекційних хвороб(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Кузніченко, Сергій Олександрович; Kuznichenko, Serhii; Стариченко, Алевтина Олександрівна; Starychenko, Alevtyna; Шильник, І.І.Експоненціальна швидкість поширення коронавірусу COVID-19 та досвід країн, які раніше зіштовхнулися з проблемою, вказує на можливе застосування більш жорсткого правового режиму, який би зміг зменшити контактну комунікацію населення, - основного шляху поширення вірусу. Таким правовим режимом виступає адміністративно-правовий режим надзвичайного стану, до впровадження аналогів яких вдались уряди Китаю, Італії, Чехії, Ісландії, Болгарії, Естонії, Румунії, США та інших. Саме в умовах правового режиму надзвичайного стану, у порівнянні з правовим режимом карантину територій, забезпечується детальна регламентація діяльності органів публічної адміністрації; обмежується поведінка індивідуальних суб’єктів правовідносин; встановлюється особливий контроль за належним порядком виконання правил поведінки; застосувуються різних видів державного примусу за порушення режимних норм. The exponential expansion of the COVID-19 coronavirus and the expansion of the country, which had previously been affected by the problem, show that it is possible to stagnate a more severe legal regime, which will change the contact communication of the population, the main way to expand the virus. Such a legal regime is the administrative-legal regime of the supranational state, before the introduction of analogues of such, the orders of China, Italy, the Czech Republic, Iceland, Bulgaria, Estonia, Romania, the United States and others. It is in the conditions of the legal regime of a state of emergency, in comparison with the legal regime of quarantine of territories, that detailed regulation of the activities of public administration bodies is ensured; the behavior of individual subjects of legal relations is limited; a special control is established for the proper execution of the rules of conduct; various types of state coercion are applied for violation of regime norms.
- ДокументЄВРОПЕЙСЬКІ МОДЕЛІ АДМІНІСТРУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-27) Стариченко, Алевтина Олександрівна; Starychenko, Alevtyna; Шильник, І.І.За наслідками аналізу моделей адміністрування освіти в окремих європейських державах авторами вдалося виділити три види механізмів фінансування. 1. Держави, де освіта повністю покривається за кошт органів публічної адміністрації. 2. Держави, у яких фінансування освіти здійснюється приватним сектором суспільства: батьки, роботодавці, страхові компанії тощо. 3. Держави, у яких витрати на освіту відбувається за принципом співфінансування: органів публічної адміністрації та приватного сектора (батьки). При цьому майже усі держави передбачили механізм соціальних гарантій направлений на сприяння дітям із малозабезпечених сімей отримувати освіту через соціальні субсидії та податкові пільги. Based on the results of the analysis of education administration models in individual European states, the authors were able to identify three types of funding mechanisms. 1. States where education is fully covered at the expense of public administration bodies. 2. States in which education is financed by the private sector of society: parents, employers, insurance companies, etc. 3. States in which education costs are co-financed by: public administration bodies and the private sector (parents). At the same time, almost all states have provided a mechanism of social guarantees aimed at helping children from low-income families receive education through social subsidies and tax benefits.