Перегляд за Автор "Гончарова, Наталя Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКонфлікт дискурсивних та стереотипних рішень у механізмі контрпродуктивнох поведінки(НАВСУ, 2017) Гончарова, Наталя Іванівна
- ДокументМісце та статус жертви злочину в сучасній філософії правосуддя(Одеса: ОДУВС, 2016) Гончарова, Наталя ІванівнаСтаття присвячена проблемі захисту прав і законних інтересів потерпілих від злочинів, ефективного їх поновленню та своєчасного відшкодування завданої злочином шкоди.
- ДокументОбраз жертви в українському звичаєвому праві ( за матеріалами рішень волосних судів 1863 - 1869 рр.)(ДВНЗ “Ужгородський національний університет”, 2016) Гончарова, Наталя Іванівна; Honcharova, Natalia IvanivnaУ статті на підставі аналізу рішень волосних судів кінця XIX ст. окреслюється образ жертви у звичаєвому українському праві. Визначаються засадничі принципи українського звичаєвого правосуддя та стереотипи народної правосвідомості стосовно жертви делікту. The article is based on the analysis of solutions township courts late 19th century. Defined image of the victim in Ukrainian customary law. Identify the fundamental principles of justice and customary Ukrainian folk stereotypes of justice in relation to tort victims.
- ДокументПроблема самоидентификации личности в посттрадиционалистском обществе(Культура народов Причерноморья, 2007) Гончарова, Наталя Іванівна; Honcharova, NataliaВ статье рассматриваются процессы самоидентификации личности на различных этапах ее становления, оцениваются идентификационные структуры традиционного, традиционалистского и посттрадиционалистского обществ, и делается вывод о существовании в настоящее время кризиса самоидентификации, как одного из аспектов общего антропологического кризиса. У статті розглядаються процеси самоідентифікації особистості на різних етапах її становлення, оцінюються ідентифікаційні структури традиційного, традиціоналістського та посттрадиціоналістського суспільств, і робиться висновок про існування в даний час кризи самоідентифікації як одного з аспектів загальної антропологічної кризи.The article examines the processes of self-identification of an individual at various stages of its formation, evaluates the identification structures of traditional, traditionalist, and post-traditionalist societies, and concludes that there is currently a crisis of self-identification as one of the aspects of the general anthropological crisis.
- ДокументПроблема этнической виктимизации в межкультурной коммуникации(Минск: Колорград, 2018) Гончарова, Наталья Ивановна; Гончарова, Наталя Іванівна; Honcharova, Natalia IvanivnaСтатья посвящена рассмотрению проблемы этническои виктимизации и преступлении на почве национальнои нетерпимости как деструктивных форм межкультурнои коммуникации. Выделяются факторы, способствующие эскалации межнациональных конфликтов и перерастанию их в межгрупповое насилие. Стаття присвячена розгляду проблеми етнічної віктимізації і злочин на грунті національної нетерпимості як деструктивних форм міжкультурної комунікації. Виділяються фактори, що сприяють ескалації міжнаціональних конфліктів і переростання їх в міжгруповое насильство. The article addresses the problem of ethnic victimization and crimes motivated by national intolerance as destructive forms of intercultural communication. The factors that contribute to the escalation of interethnic conflicts and their development into inter-group violence are determined.
- ДокументРелігієзнавство(Астропринт, 2017) Гончарова, Наталя Іванівна
- ДокументСакральність жертви(2017) Гончарова, Наталя Іванівна; Honcharova, Natalia Ivanivna; Гончарова, Наталья ИвановнаУ статті аналізуються підстави сакралізації жертви у межах міфологічного дискурсу. Доводиться, що жертва вже за своєю сутністю є протипоставленням буденності, профанному світові, світу звичних соціальних зв’язків, оскільки означає «виривання» індивіду з цього світу, втрату ним усіх значущих характеристик і набуття іншого буттєвого статусу. У метафізичному вимірі архаїчне значення жертви полягає в тому, що вона підтримує звичний порядок подій або поновлює його. Праксеологічний вимір жертви зводить її до сакралізованої форми обміну. При цьому сакральне значення «банальної» жертви полягає у тому, що вона забезпечує особливі умови взаємодії природного та надприродного світів. Для «високої» жертви сакральність осмислюється як необхідність підкорення конкретизованому владному велінню вищих сил, що має відтінок випробовування. У «символічній» жертві попередні мотиви доповнюються специфікою «після-смертного» існування, яке реалізується у тісному зв’язку із світом сакрального. The article analyzes the reasons for the sacralization of the sacrifice within the mythological discourse. It is argued that the sacrifice is essentially opposed to the profane world, the world of ordinary social connections, since the being of the sacrifice presupposes the "evulsion" of the individual from this world, the loss of all significant characteristics and the acquisition of another ontological status. In the metaphysical sense, the sacral meaning of the sacrifice is that it supports the established world order or renews it. In the praxeological perspective, the sacrifice manifests itself as a sacralized form of exchange. The meaning of the "banal" sacrifice is that it provides special conditions for the interaction of the natural and supernatural worlds. For the "high" sacrifice, the sacredness is comprehended as the necessity to obey the concretized imperative dictate of the higher forces, which has a tinge of ordeal. In the symbolic sacrifice, the "post mortal" existence, which is realized in close connection with the sacral world, has special importance.В статье анализируются основания сакрализации жертви в рамках мифологического дискурса. Доказывается, что жертва уже по своей сути противопоставлена профанному миру, миру обычных социальных связей, поскольку бытие жертвы предполагает «вырывание» индивида из этого мира, утрату им всех значимых характеристик и приобретение иного онтологического статуса. В метафизическом смысле сакральное значение жертвы состоит в том, что она поддерживает установленный миропорядок или возобновляет его. В праксеологическом ракурсе жертва проявляется как сакрализованая форма обмена. При этом смысл «банальной» жертвы заключается в том, что она обеспечивает особые условия взаимодействия естественного и сверхъестественного миров. Для «высокой» жертвы сакральность осмысливается как необходимость подчинения конкретизированному властному велению высших сил, имеющему оттенок испытания. В символической жертве особое значение имеет «после-смертное» существование, которое реализуется в тесной взаимосвязи с миром сакрального.
- ДокументТеодицея страждання: протестантська парадигма(Астропринт, 2017-09) Гончарова, Наталя Іванівна
- ДокументТЕХНОСОЦИАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ ЧЕЛОВЕЧЕСКОГО БЫТИЯ КАК ПРЕДПОСЫЛКА МАССОВОЙ ВИКТИМНОСТИ(2016) Гончарова, Наталя Іванівна; Honcharova, NataliaПопулярный электронный ресурс, характеризуя техногенную цивилизацию, определяет ее основные черты следующим образом:–стремление преобразовать природу в своих интересах;–свобода индивидуальной деятельности, определяющая относительную независимость по отношению к социальным группам [1]. Такое определение дает хотя и упрощенную, но довольно верную картину, локализуя все многообразие отличительных признаков в двух сферах: отношение «человек-природа» и отношение «человек-человек». И одним из факторов, оказывающим колоссальное влияние на обе эти сферы в границах техногенного мира, является замена природосоциальных условий бытия условиями техносоциальными. На уровне обыденного восприятия эта замена ассоциируется с уже привычными признаками урбанизации: асфальт вместо земли, нафаршированные электроникой «высотки» вместо частных домиков, автомобили вместо гужевого транспорта. Существует немало теорий, изучающих изменения в образе жизни и мышления современного человека под влиянием этих условий современной городской жизни. И такие изменения, безусловно, имеют место. Но на наш взгляд, дело обстоит несколько сложнее.
- ДокументФілософія права: комплексні навчально-методичні матеріали(Астропринт, 2018) Гончарова, Наталя Іванівна; Гончарова, Наталья Ивановна; Honcharova, Natalia IvanivnaКомплексні навчально-методичні матеріали з навчальної дисципліни «Філософія права» орієнтовані передусім на забезпечення навчального процесу у вищому навчальному закладі. Вони мають на меті допомогти студентам в опрацюванні доволі складного матеріалу навчальної дисципліни, сформувати інформаційну базу щодо основних філософсько-правових проблем, дати змогу поглянути на правові феномени під іншим кутом зору. Навчально-методичні матеріали рекомендовані також викладачам, оскільки містять основні складові методичного забезпечення дисципліни: конспект лекцій, плани семінарських занять із методичними порадами щодо самостійної роботи, питання для самоперевірки, теми есе. Разом із тим вони будуть актуальними для усіх, кого цікавить філософсько-правова проблематика.
- ДокументІнституалізація феноменів віктимності та віктимної поведінки в українському законодавстві: досвід поразки(2012) Гончарова, Наталя Іванівна; Гончарова, Наталья Ивановна; Honcharova, Natalia IvanivnaПроаналізовано досвід впровадження віктимологічних конструкцій в українське законодавство, визначені теоретичні та методологічні помилки, що потягли за собою неефективність відповідних правових норм і їх скасування, обґрунтовано висновок про необхідність створення комплексної філософсько-правової концепції віктимності
- ДокументІнтернет речей: проблема безпеки(Гончарова Н.І. Інтернет речей: проблема безпеки / Н.І. Гончарова, А.В. Гончарова // Кібербезпека в Україні: правові та організаційні питання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 листопада 2017 р.). – Одеса: Одеський державний університет внутрішніх справ, 2017. С. 10-12., 2017-11-17) Гончарова, Наталя Іванівна; Гончаров, Андрій Володимирович