РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОДИНАДЦЯТИРІВНЕВОЇ БАЗОВОЇ ТА СУПУТНЬОЇ ЮРИДИЧНОЇ ТА ІНШОЇ ОСВІТИ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет.
Анотація
Розкрито сутність ретроспективного спеціального навчального курсу певної науки на прикладі теорології юриспруденції, який повинен містити всі застарілі положення відповідної науки і мати значення для цілеспрямованого проведення наукових дослі- джень, розуміння того, що і на якому рівні і коли і власне ким було розроблено і т.п. Викладено структуру та призначення еталонного навчального курсу теорології юриспруденції, положення якого мають поєднувати всі найновітніші та найбільш практично значущі положення відповідних дисертаційних досліджень та вичерпне розподілятися між такими спеціальними навчальними курсами даної науки, як система базових спеціальних навчальних курсів даної науки для спеціалізованого шкільного рівня, базовий університетський бакалаврський спеціальний навчальний курс, система базових університетських спеціалістських спеціальних навчальних кур- сів, базових академічних (магістерських) спеціальних навчальних курсів базових спе- ціальних навчальних курсів післядипломної освіти. Підкреслено, що юридична освіта повинна здійснюватися у двох аспектах : а) базової юридичної освіти юристів за кожною із спеціальностей (правознавство, антиделіктоло- гія), спеціалізацій та субспеціалізацій, що може здійснюватись лише в рамках шкільного спеціалізованого, університетського, академічного та післядипломного рівня; б) супут- ньої юридичної освіти в рамках кожної із неюридичних спеціальностей, спеціалізації та/або субспеціалізації кваліфікованого робітника, шкільного спеціалізованого, уні- верситетського, академічного, позанормативного та післядипломного рівня. Звернуто увагу, що через те, що юридична підготовка юристів та неюристів може здійснюватися в рамках спеціалізованого шкільного, університетського, академічного та післядипломного рівнів, для всіх перерахованих рівнів освіти має розроблятися як система базових спеціальних курсів з кожної із юридичних наук або їх груп для кожної з юридичних спеціальностей, спеціалізацій та/або спеціалізацій, так і система сумма- тивних спеціальних курсів з основ юриспруденції або більш поглибленого вивчення положень певних юридичних наук для кожної з неюридичних спеціальностей, спеці- алізацій та/або спеціалізацій та кожного із порядків отримання освіти за відповідним рівнем, а для дошкільного, шкільного і кваліфікованого робітничого рівня лише сум- мативні спеціальні курси з основ юриспруденції для кожного з порядків їх отримання. The essence of a retrospective special training course of a certain science on the example of jurisprudence theology is revealed. The structure and purpose of the touchstone training course of jurisprudence theology is stated, the provisions of which should combine all the latest and most practical provisions of the relevant dissertation research and be comprehensively distributed among such special courses of this science, as a system of basic special courses for specialized school level, bachelor's special training course, system of basic university specialist special training courses, basic academic (master's) special training courses and of basic special training courses of postgraduate education. It is emphasized, that juridical education should be carried out in two aspects : a) basic juridical education of lawyers in each of the specialties (legal science, antidelictology), specializations and subspecializations, which can be carried out only within specialized school, university, academic and postgraduate levels; b) related juridical education within each of the non-lawyers specialties, specialization and/or subspecialization of a skilled worker, specialized school, university, academic, non-standard and postgraduate levels. It is noted, that due to the fact that legal training of lawyers and non-lawyers can be carried out within the specialized school, university, academic and postgraduate levels, for all these levels of education should be developed as a system of basic special courses in each of the juridical sciences or their groups, juridical specialties, specializations and/or specializations, and a system of summative special courses of jurisprudence or more in-depth study of certain juridical sciences for each of the non- lawyers specialties, specializations and/or specializations and each of the procedures for education at the appropriate level, and for preschool, school and skilled workers only summative special courses in the basics of jurisprudence for each of the procedures for obtaining them.
Опис
Ключові слова
ретроспективний навчальний курс; еталонний навчальний курс; система часткових і суммативних навчальних курсів; елементарні і кваліфіковані читачі; некваліфіковані і кваліфіковані викладачі., the retrospective training course; the touchstone training course; the system of partial and summative training courses; an elementary and qualified readers; an unqualified and qualified teachers.
Бібліографічний опис
Дубенко О.М., Боксгорн А.В. РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОДИНАДЦЯТИРІВНЕВОЇ БАЗОВОЇ ТА СУПУТНЬОЇ ЮРИДИЧНОЇ ТА ІНШОЇ ОСВІТИ. Юридичний бюлетень. 2022. Випуск 25. С. 84-89.