Перегляд за Автор "Vasta, Valeriia"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументASPECTS OF PROFESSIONAL-PEDAGOGICAL COMMUNICATION IN PROVIDING QUALITY LAW EDUCATION(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Vasta, Valeriia; Prenko, YanaСтаття присвячена поняттю «професійно-педагогічне спілкування» як процес обміну інформацією, що є умовою формування компетентності юристів. The article is devoted to the concept of "professional and pedagogical communication" as a process of information exchange, which is a condition for the formation of the competence of lawyers.
- ДокументПроблемні питання онлайн-навчання іноземної мови юридичного спрямування(Одеса: ОДУВС, 2022) Васта, Валерія Володимирівна; Vasta, Valeriia; Пренько, Яна Олегівна; Prenko, YanaПроцеси, що відбуваються у світі, докорінно змінили поняття «навчання» та запровадили в наше життя поняття «онлайн-навчання». Проте це поняття має як свої переваги, так і недоліки, що впливають на ефективність, на вміння та навички здобувачів вищої освіти. Окрім того, подібні процеси впливають і на викладацький склад закладу вищої освіти у зв’язку з тим, що він також є учасником освітнього процесу. Переваги дистанційного навчання є очевидними, напри- клад під час вивчення іноземної мови здобувач вищої освіти має можливість онлайн-спілкування з носієм мови або викладачем вищої школи Великобританії. Онлайн-навчання дозволяє здобувачеві вищої освіти пожвавити процес навчання та водночас працювати у звичному для себе режимі та не бути в певних часових рамках. Проте є і недоліки подібного навчання, тому що студент цілковито залежить від наявності інтер- нет-зв’язку та гаджету, що впливає на якість отрима- них знань та ефективність навчання. Ще одним недо- ліком дистанційного навчання є те, що не всі викладачі вміють працювати з комп’ютерами чи гаджетами під час навчання онлайн. Інша проблема полягає в тому, що викладачеві важко контролювати кожну діяльність і реакцію здобувачів вищої освіти (далі – зво) на мате- ріал. Це пов’язане з відсутністю навчальних дискусій та відсутністю зво безпосередньо в аудиторії. Метою цього дослідження є аналіз проблем, які виникають під час онлайн-навчання англійської мови юридичного профілю. У цьому дослідженні використо- вуються методи, що в майбутньому використову- ються для збору даних, за технікою редукції – дже- рела даних, отримані з наукових статей. Результат дослідження полягає в тому, що онлайн-навчання створює для зво багато викликів. Внутрішні фактори можуть викликати зовнішні проблеми і навпаки. Вну- трішні фактори включають мотивацію, ставлення до навчання та особисту практику. Зовнішні чин- ники, пов’язані із середовищем навколо та включа- ють засоби масової інформації, якими користуються здобувачі, і оточення з боку фінансових проблем і навчального середовища. Саме тому онлайн-нав- чання ще й досі є проблемним питанням, і потрібні інші рішення для внутрішнього та зовнішнього покра- щення якості здобутої освіти. The processes taking place in the world have fundamentally changed the concept of “learning” and introduced the concept of “online learning” into our lives. However, this concept has both its advantages and disadvantages, which affect the efficiency, abilities and skills of higher education students. In addition, similar processes affect the teaching staff of the institution of higher education, due to the fact that they are also participants in the educational process. The advantages of distance learning are obvious, for example, when learning a foreign language, a student of higher education has the opportunity to communicate online with a native speaker or a teacher of a UK higher education institution. Online education allows a student of higher education to revive the learning process and, at the same time, to work in his usual mode and not be in certain time frames. However, there are also disadvantages of such training, because the student is completely dependent on the presence of an Internet connection and a gadget, which affects the quality of the acquired knowledge and the effectiveness of training. Another disadvantage of distance learning is that not all teachers know how to work with computers or gadgets during online learning. Another problem is that it is difficult for the teacher to control every activity and reaction of students of higher education to the material. This is due to the lack of educational discussions and the absence of a meeting directly in the classroom. The purpose of this study is to analyze the problems that arise during online learning of the English language of the legal profile. This study uses the methods that, in the future, are used to collect data, based on the reduction technique as data sources obtained from scientific articles. The result of the research is that online learning creates many challenges for student. Internal factors can cause external problems and vice versa. Internal factors include motivation, attitudes toward learning, and personal practice. External factors related to the environment around and include the mass media used by the applicants and the environment, from the financial problems and the learning environment. That is why online learning is still a problematic issue, and other solutions are needed to improve the quality of education both internally and externally.
- ДокументРоль сучасних інформаційних технологій у вивченні іноземних мов у закладaх вищої освіти юридичного профілю(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Васта, Валерія Володимирівна; Vasta, Valeriia; Пренько, Яна Олегівна; Prenko, YanaУ статті розглянуто спосіб упровадження нових інформаційних технологій у процесі викладання та навчання з метою підвищення якості освіти. В умовах сьогодення вико- ристання інформаційних технологій є невід’ємною частиною успішного вивчення іноземної мови студентами-юристами. Отже, необхідність введення ІКТ у навчаль- ний процес дозволить витрачати мінімум часу на підготовку до занять та полегшить навчання студентам, при цьому збільшить ефективність засвоєння матеріалу. Ефективність вивчення англійської мови студентами може бути підвищена за раху- нок більш ефективного формування лексичних та перекладацьких навичок у разі вико- ристання комп’ютерного чи електронного словника, створеного на основі сучасних досягнень інформаційних технологій. Слід зазначити, що застосування словника все ще залишається однією з найкращих можливостей для пошуку визначень слова, його перекладу та добору синонімічного ряду у разі потреби. Під час навчання у закладі вищої освіти юридичного профілю здобувачам вищої освіти доводиться мати справу зі спеціалізованими текстами, де значення терміна не завжди визначається першим із багатьох наданих варіантів перекладу. Окрім того, важливо враховувати специфіку тек- стів та професійну сферу спілкування. Дискусії у галузі перекладознавства та методів навчання мов не завжди однозначно схиляються на користь необхідності звернення до професійного словника. Під час підготовки майбутніх фахівців юридичного напряму професійна підготовка пов’язана з одним із організуючих способів навчального процесу та створенням нових технологічних підходів до організації діяльності студентів з опо- рою на сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Використання повного спектра технічної підготовки та інформаційних ресурсів у навчанні іноземних мов відповідає сучасній навчальній парадигмі та підвищує піз- навальну діяльність учнів. Тож використання електронних лексикографічних систем у процесі вивчення дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» у закла- дах вищої освіти структури МВС України є ефективним інструментом формування та розвитку компетенцій у галузі перекладу вузькопрофільних текстів. The article examines the method of introducing new information technologies in the process of teaching and learning in order to improve the quality of education. In today’s conditions, the use of information technologies is an integral part of the successful study of a foreign language by law students. Therefore, the need to introduce ICT into the educational process will allow spending a minimum of time on preparing for classes and facilitate students’ learning, while increasing the efficiency of learning the material. The effectiveness of English language learning by students can be increased due to the more effective formation of lexical and translation skills when using a computer or electronic dictionary created on the basis of modern advances in information technology. It should be noted that using a dictionary is still one of the best options for finding word definitions, translating them, and selecting synonyms when necessary. While studying at a legal institution of higher education, students of higher education have to deal with specialized texts, where the meaning of a term is not always determined by the first of many translation options provided. In addition, it is important to take into account the specifics of the texts and the professional sphere of communication. Discussions in the field of translation studies and language teaching methods are not always unambiguously in favor of the need to refer to a professional dictionary. During the training of future specialists in the legal field, professional training is related to one of the ways of organizing the educational process and the creation of new technological approaches to the organization of students’ activities based on modern information and communication technologies. The use of a full range of technical training and information resources in foreign language learning corresponds to the modern educational paradigm and increases the cognitive activity of students. Therefore, the use of electronic lexicographic systems in the process of studying the discipline “Foreign language of professional direction” in institutions of higher education of the structure of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is an effective tool for the formation and development of competencies in the field of translation of narrow-profile texts.
- ДокументЩОДО ІННОВАЦІЙНОГО ТА НАУКОВО-МЕТРИЧНОГО ВИКЛАДАННЯ ЮРИДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗА МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Новіков, Микола Михайлович; Novikov, Mykola; Васта, Валерія Володимирівна; Vasta, ValeriiaУ цій статті показано, як історичне, науково-метричне, параметральне, методичне та в інший спосіб можливе застосування сучасних мультимедійних технологій у сфері навчально–наукової юриспруденції. Актуальними в роботі є традиційний та інноваційний підходи до системи юридичного технологічного навчання, за науковим його обґрунтуванням, що використовується в контексті просвітницьке– правовиховного стилю викладання у закладах вищої юридичної освіти та виявляється корисним, тобто фахове–діловим, перманентне–потужнішим юридичним заходом мультимедійне–правового подання, пізнання, засвоєння та застосування тематичних правових положень юриспруденції. Вважаємо, що за допомогою досліджуваних сучасних мультимедійних технологій збагачується, вдосконалюється та усебічне покращується українська, європейська та світова освітня системи об’єктивного пізнання юридичної дійсності у галузях міжнародного, європейського та національного права України, національного права багатьох інших країн. Природно, це робить традиційне навчання цікавішим, веселішим, популярнішим, науково–ефективнішим, наприклад, за допомогою інноваційних технологій, з приводу чого «юриспруденція, як фрактальна (геометрична) множинність правових принципів, правил, форм, функцій та концепцій розквітне у якості модульного і модельного регулятора механізму правового регулювання (далі – МПР) важливіших суспільних відносин». Отже, проблема традиційного підходу до наукового, метричного та методичного і параметрального пізнання юриспруденції полягає в застосуванні сучасних інноваційних мультимедійних технологій. Проаналізуємо сутність наукової метричності пізнання, яке полягає в статичності (фундаментальна наука) та динамічності (прикладна наука) обігу наукової інформації за наукометричними показниками, в нашій інтерпретації це: 1) за індексом цитування, показником значущості праць вченого щодо публікацій та їхнього використання на практиці (Індекс Хірша: h-index) [1]; 2) за ефективністю та результативністю наукової, наукометричної, методологічної діяльності закладу вищої освіти (далі -ЗВО), яка формується: а) за наступництвом поколінь; б) за дієвістю наукових правничих шкіл; в) за дієвістю методологічних шкіл у сфері юриспруденції; г) за результатами юридично-клінічної роботи та ефективністю безоплатної правової допомоги; в) за активною участю науково-педагогічного складу ЗВО та здобувачів в нормотворчому, законотворчому та кодифікаційному процесах опосередковано; г) за умовами поповнення наукометричних баз даних; 3) Імпакт-фактор (IF) – формальний чисельний показник інформаційної значимості наукового журналу щодо посилань на видання за попередні 2-3 роки. «Вважається, що чим вище значення імпакт- фактору, тим вищі наукова цінність та авторитетність журналу» [1]; 4) за єдиною реферативною базою даних і наукометричною платформою видавничої корпорації Elsevier створено: а) станом на січень 2013 р. Scopus, який містив понад 50 млн. записів (близько 2 млн. додається щорічно), тобто на січень 2022 року у базі даних за нашими підрахунками є близько 70 млн. проіндексованих наукових праць та їхніх видань; б) потужну співпрацю з більше ніж 5 000 видавництв; в) розповсюджено 340 книжкових серій та 4,9 млн. праць науково-практичних конференцій; г) хронологічне охоплення статей–з 1823 р.; д) хронологічне охоплення наукометричного апарату – з 1996 р. Досліджуваний апарат бази даних забезпечує облік публікацій науковців і установ, у яких вони працюють та характеризують фахову статистику їх цитування [1]. Таким чином, наукометричність в юриспруденції за допомогою мультимедійності дозволяє нам швидко ефективно та якісно готувати на базі сенсу та змісту конференцій, що відбуваються у закладах освіти: 1) проекти законів, чи їх аналізованих частин; 2) програми гармонізації відповідних відносин, в тому числі, з протидії певним видам правопорушень; 3) правозастосовну практику реалізації норм законів. Це здійснюється з метою стабілізації правовідносин, захисту інтересів фізичних та юридичних осіб, створенню правопорядку, законності, справедливості, гуманізму, формуванню безпеки миру, безпеки людства, економічної, екологічної безпеки на нашій планеті Земля. This article shows how historical, scientific-metric, parametric, methodological and other possible applications of modern multimedia technologies in the field of educational and scientific jurisprudence. Relevant in the work are traditional and innovative approaches to the system of legal technological education, according to its scientific justification, which is used in the context of educational and legal style of teaching in higher legal education and is useful, i.e. professional-business, permanent-powerful legal event multimedia-legal presentation, knowledge, assimilation and application of thematic legal provisions. We believe that the research of modern multimedia technologies enriches, improves and comprehensively improves the Ukrainian, European and world educational systems of objective knowledge of legal reality in the fields of international, European and national law of Ukraine, national law of many other countries. Naturally, this makes traditional learning more interesting, fun, popular, scientifically effective, for example, through innovative technologies, so that “jurisprudence, as a fractal (geometric) set of legal principles, rules, forms, functions and concepts flourishes as a modular and model regulator of the mechanism of legal regulation (MPR) of important public relations”. Thus, the problem of the traditional approach to scientific, metric and methodological and parametric knowledge of jurisprudence is the use of modern innovative multimedia technologies. Let's analyse the essence of scientific metrics of cognition, which consists in static (basic science) and dynamism (applied science) circulation of scientific information on scientometrics indicators in our interpretation is: 1) citation index Hirsch: h-index [1]; 2) on the efficiency and effectiveness of scientific, scientometrics, methodological activities of the institution of higher education (hereinafter – HSE), which is formed: a) by succession of generations; b) the effectiveness of scientific schools; c) the effectiveness of methodological schools; d) based on the results of legal and clinical work and the effectiveness of free legal aid; c) with the active participation of the scientific and pedagogical staff of the Free Economic Zone and applicants in the rule-making, law-making and codification processes; d) under the conditions of replenishment of scientometrics databases; 3) Impact factor (IF) – a formal numerical indicator of the informational significance of a scientific journal on references to publications for the previous 2-3 years. “It is believed that the higher the value of the impact factor, the higher the scientific value and credibility of the journal” [1]; 4) according to the single abstract database and scientometrics platform of the publishing corporation Elsevier created: a) as of January 2013 Scopus, which contained more than 50 million records (about 2 million are added annually), i.e. in January 2022 in the database for our estimates are about 70 million. Indexed scientific works and their publications; b) strong cooperation with more than 5,000 publishing houses; c) 340 book series and 4.9 million papers of scientific and practical conferences were distributed; d) chronological coverage of articles – since 1823; e) chronological coverage of the scientometrics apparatus – since 1996. The researched apparatus of the database provides accounting of publications of scientists and institutions in which they work and characterizes the professional statistics of their citation [1]. Thus, scientometrics with the help of multimedia allows us to quickly and efficiently and efficiently prepare on the basis of the meaning and content of conferences held in educational institutions: 1) draft laws or their analysed parts; 2) programs for harmonization of relevant relations, including counteraction to certain types of offences; 3) law enforcement practice of implementing the rules of law. This is done in order to stabilize legal relations, protect the interests of individuals and legal entities, create law and order, law, justice, humanism, the formation of peace, peace, humanity, economic and environmental security on our planet Earth.