Перегляд за Автор "Karbovskyi, Dmytro"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументLegal regulation of higher legal education: Foreign experience and prospects in Ukraine(REVISTA DE LA UNIVERSIDAD DEL ZULIA, 2022) Halunko, Vira; Галунько, Віра Миколаївна; Bohatyrov, Ivan; Шкута, Олег Олегович; Shkuta, Oleh; Bondar, Valeriia; Бондар, Валерія Валеріївна; Карбовський, Дмитро Олексійович; Karbovskyi, DmytroThe purpose of the research. The purpose of the article is to clarify the problems of higher legal education in relation to transformational processes that require legal regulation. Main content. It is determined that that it is the higher educational institution that is the main subject of training a law professional capable of performing complex tasks of the transformational stage of the state development. Methodology: Review of materials and methods based on the analysis of the Ukrainian legislation regulating higher legal education. Conclusions. Outlined are problems of higher legal education requiring application of better foreign experience.
- ДокументPROBLEM ISSUES IN THE ACTIVITIES OF THE NATIONAL POLICE BODIES(Centre for European Reforms Studies: Grand Duchy of Luxembourg, 2021) Karbovskyi, DmytroThe article is devoted to the study of problematic issues in the activities of the National Police. Despite the fact that the National Police solve a wide range of tasks, today in the organization of their activities there are a number of issues that need to be addressed both at the legislative level and at the level of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, as the central executive body. In the current legislation and in the activities of the National Police there are many, which is why, firstly, the Ministry of Internal Affairs of Ukraine needs to develop and approve guidelines for organizing the activities of patrol police units and monitoring of separate structural units (police departments) of territorial bodies of the National Police. police of Ukraine. Also, at the legislative level, it is necessary to immediately change the mechanism of administrative detention of a person and improve it with norms that will not violate the provisions of the Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms. Improve the current legislation concerning investigative units, etc. Стаття присвячена дослідженню проблемних питань у діяльності органів Національної поліції. Незважаючи на те, що органи Національної поліції вирішують широке коло задач, на сьогодні в організації їх діяльності є низка проблемних питань, що вимагають вирішення як на законодавчому рівні, так і на рівні Міністерства внутрішніх справ України, як центральному органі виконавчої. У чинному законодавстві так і у діяльності органів Національної поліції існує багато, тому, по-перше, необхідно Міністерству внутрішніх справ України розробити та затвердити Методичні рекомендації щодо організації діяльності підрозділів патрульної поліції та моніторингу структурних підрозділів (відділів, відділень поліції) територіальних органів Національної поліції України А також на законодавчому рівні необхідно негайно змінити механізм адміністративного затримання особи та удосконалити її нормами, не будуть порушувати положення Конвенції про захист прав людини та основних свобод. Удосконалити чинне законодавство, що стосується слідчих підрозділів тощо.
- ДокументВогнева підготовка поліцейських: виклики сучасності(Одеса: ОДУВС, 2023-04-14) Карбовський, Дмитро Олексійович; Karbovskyi, DmytroУ роботі зроблено аналіз основних викликів, з якими зустрічаються працівники поліції під час несення служби на деокупованих територіях. Автор відзначає провідне місце вогневої підготовки правоохоронців у боротьбі із посяганнями на життя і здоров’я громадян, розглядує її як ефективний засіб припинення в екстремальних умовах кримінальних злочинів, протиправної діяльності колаборантів та диверсійно-розвідувальних груп країни-агресора. Вивчення поліцейським основ стрільби з вогнепальної зброї, порядку правомірного її застосування (використання) та вдосконалення навичок безпечного поводження з нею, ведення швидкісної та влучної стрільби по нерухомих і рухомих цілях, з різних положень, в обмежений час, в русі тощо складає основу вогневої підготовки курсантів ЗВО МВС України. The main challenges faced by police officers during their service in the de-occupied territories are analyzed in the work. The author notes the leading place of fire training of law enforcement officers in the fight against encroachments on the lives and health of citizens, considers it as an effective mean of stopping criminal crimes in extreme conditions, illegal activities of collaborators and sabotage and intelligence groups of the aggressor country. A policeman's study of the basics of shooting with a firearm, the order of its legal application (use) and improvement of the skills of safe handling of it, conducting rapid and accurate shooting at stationary and moving targets, from different positions, in a limited time, in a move, etc. forms the basis of the fire training of cadets IHE of the MIA of Ukraine.
- ДокументПорівняльний аналіз понять використання та застосування/активного застосування правоохоронцями заходів примусу (на прикладі законодавства України)(Одеса: ОДУВС, 2023) Карбовський, Дмитро Олексійович; Karbovskyi, DmytroУ роботі розкрито порядок та особливості використання/застосування працівниками поліції законодавчо визначеного комплексу заходів примусу у правоохоронній діяльності. Враховуючи важливість належного забезпечення конституційних прав громадян щодо збереження їх життя і здоров’я як найвищої соціальної цінності, підкреслено необхідність чіткого дотримання поліцейськими правового компоненту застосування сили при забезпеченні публічного порядку в цілому як умови ефективного запобігання виникненню цієї проблеми. На основі проведеного аналізу попередніх публікацій з піднятої теми визначено предмет дослідження, розкрита актуальність та обґрунтована необхідність чіткого дотримання правоохоронцями встановленого порядку застосування сили під час несення служби з охорони громадського порядку та в боротьбі із злочинністю, виділено деякі існуючі проблемні аспекти. Наведено визначення поліцейських заходів та здійснено їх характеристику, проведено їх класифікацію: 1) дії або комплекс дій превентивного та 2) примусового характеру. Розкрито зміст поняття поліцейського заходу примусу, під котрим розуміються такі види, як: 1) застосування правоохоронцями фізичного впливу (сили), 2) спеціальних засобів та 3) вогнепальної зброї. Наголошено, що вид та інтенсивність застосування заходів примусу визначаються поліцейським з урахуванням конкретної ситуації, характеру правопорушення та індивідуальних особливостей особи, яка вчинила правопорушення. Приділено належну увагу аналізу змісту таких термінів чинного законодавства України (в частині правоохоронної діяльності) як використання та застосування заходів примусу, а також розкрито особливості активного застосування вогнепальної зброї, спецзасобів чи заходів фізичного впливу. Активне застосуванням поліцейських засобів примусу розуміється як окремий (крайній) спосіб використання правоохоронцями спецзасобів та вогнепальної зброї, характерними ознаками якого є: 1) визначення та оперативне досягнення мети мінімізації подальшого завдання шкоди правопорушником особі чи довкіллю або вчинюваного ним опору поліцейському; 2) припинення особою правопорушення/ злочину; 3) відвернення загрози життю і здоров’ю працівникові поліції чи інших осіб; 4) потенційне завдання тілесних ушкоджень особі правопорушника шляхом його травмування/спричинення смерті більш ніж одним пострілом. Законодавством визначено вичерпний перелік випадків (небезпечних ситуацій), в котрих допускається активне застосування вогнепальної зброї – застосування зброї на ураження без попередження (згідно ЗУ «Про Національну поліцію»), сила має бути пропорційною реальній загрозі, забезпечувати в повній мірі досягнення правоохоронцями поставлених до виконання завдань із забезпечення публічної безпеки чи подолання існуючої злочинності. Важливою умовою при активному застосуванні поліцейськими заходів примусу після досягнення визначеної мети є обов’язкова оцінка отриманих порушником тілесних ушкоджень та надання особі невідкладної домедичної допомоги. Зроблено висновки про необхідність подальшого удосконалення професійної готовності поліцейських з напряму вогневої підготовки для формування цього важливого складового компоненту їх службово-бойової діяльності, удосконалення належної фахової компетенції правоохоронців та підвищення рівня вогнепальної культури сучасних працівників поліції. The article reveals the procedure and peculiarities of use/application by police officers of the legally defined set of coercive measures in law enforcement activities. Taking into account the importance of properly ensuring the constitutional rights of citizens regarding the preservation of their lives and health as the highest social value, the need for police officers to clearly observe the legal component of the use of force in ensuring public order in general as a condition for effective prevention of this problem is emphasized. Based on the analysis of previous publications on the raised topic, the subject of the study was determined, the relevance and justified need for law enforcement officers to strictly observation the established procedure for the use of force while performing public order protection and combating crime, and some existing problematic aspects were highlighted. Police measures are defined and characterized, and their classification is carried out: 1) actions or a set of actions of preventive and 2) coercive nature. The content of the concept of coercive police measure is revealed, which includes such types as: 1) use of physical influence (force) by law enforcement officers, 2) special means and 3) firearms. It was emphasized that the type and intensity of coercive measures are determined by the police taking into account the specific situation, the nature of the offense and the individual characteristics of the person who committed the offense. Due attention was paid to the analysis of the content of such terms of the current legislation of Ukraine (in terms of law enforcement activities) as the use and application of coercive measures, the peculiarities of the active use of firearms, special means or measures of physical influence are also revealed. Active use of police means of coercion is understood as a separate (extreme) method of use of special equipment and firearms by law enforcement officers, the characteristic features of which are: 1) determination and prompt achievement of the goal of minimizing further damage by the offender to the person or the environment or resistance to the police by him; 2) termination of the offense/crime by the person; 3) averting a threat to the life and health of a police officer or other persons; 4) potential infliction of bodily harm to the person of the offender by injuring him/causing death with more than one shot. The legislation defines an exhaustive list of cases (dangerous situations) in which the active use of firearms is allowed – the use of weapons to injure without warning (according to the LU «On the National Police»), the force must be proportional to the real threat, ensure that law enforcement officers fully achieve the tasks set for execution tasks of ensuring public safety or overcoming existing crime. An important condition for the active application of coercive measures by the police after achieving the specified goal is the mandatory assessment of the physical injuries received by the violator and the provision of emergency first aid to the person. Conclusions were made about the need to further improvement the professional readiness of police officers in the area of fire training for the formation of this important component of their service-combat activity, improvement of the proper professional competence of law enforcement officers, and raising the level of firearms culture of modern police officers.
- ДокументПРАВОВА КУЛЬТУРА ТА ПРАВОВА СВІДОМІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022-10-19) Карбовський, Дмитро Олексійович; Karbovskyi, DmytroАвтор вважає, що на формування правосвідомості та правової культури особистості найефективніше впливає правове виховання, яке передбачає цілеспрямовану систематичну діяльність держави щодо створення певної системи правових цінностей, установок, умінь та навичок, правових знань, правових почуттів, поваги до права та закону та соціальних цінностям, властивим цьому суспільству. Важливу роль формуванні високого рівня правосвідомості грає культура правотворчості та правозастосування. The author believes that the formation of legal awareness and legal culture of an individual is most effectively influenced by legal education, which involves the purposeful systematic activity of the state to create a certain system of legal values, attitudes, abilities and skills, legal knowledge, legal feelings, respect for the law and the law, and social values. characteristic of this society. An important role in the formation of a high level of legal awareness is played by the culture of law-making and law enforcement.
- ДокументПРИНЦИПИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОРГАНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ(НДІ приват. права і підприємництва України ім. акад. Ф. Г. Бурчака НАПрН України [та ін.]., 2020) Карбовський, Дмитро Олексійович; Karbovskyi, DmytroУ статті визначено принципи адміністративної діяльності територіальних органів Наці- ональної поліції України як основні засади адміністративно-правового регулювання діяльності органів поліції як суб’єктів публічного права, що визначають специфіку їхньої адміністративної діяльності, будують інструментарій адміністрування територіальних органів Національної поліції України та встановлюють основи синхронності адміністрування між територіальними органами Національної поліції України, іншими правоохоронними органами та органами влади, місцевого самоврядування, а також громадськістю. Визначено, що принципи діяльності терито- ріальних органів Національної поліції України умовно можна поділити на загальні принципи діяль- ності територіальних органів Національної поліції України, які встановлюють основи діяльності поліції як правоохоронного органу публічної влади в суспільстві, та спеціальні принципи адміні- стративної діяльності територіальних органів Національної поліції України, що визначають заса- ди адміністрування територіальних органів поліції всередині системи. Зроблено висновок, що до загальних принципів діяльності територіальних органів Національної поліції України варто віднес- ти: верховенство права та законність; публічність; пріоритет дотримання прав, свобод та закон- них інтересів особи та суспільства; політична неупередженість і нейтральність; справедливість; ефективність; об’єктивність та незалежність; професійність. До спеціальних принципів адміні- стративної діяльності територіальних органів Національної поліції України належать: територі- альність; координація та взаємодія; цілісність; відкритість та прозорість; підзвітність; належне внутрішньо-організаційне адміністрування; належне фінансове та матеріально-технічне забезпе- чення; принцип вільного доступу до інформації; застосування фізичної сили чи спеціальних засобів впливу тією мірою, яка необхідна для виконання своїх законних повноважень; дієвість та резуль- тативність; відповідальність. The article defines the principles of administrative activity of the territorial bodies of the National Police of Ukraine as the basic principles of administrative and legal regulation of the activity of police bodies as subjects of public law, which defines the specificity of their administrative activity, builds tools for administration of territorial bodies of the National Police of Ukraine and establishes the basis of synchronicity between administrations of territorial authorities bodies of the National Police of Ukraine between other law enforcement agencies and bodies in government, local government, and the public. The principles of activity of territorial bodies of the National Police of Ukraine are divided into general principles of activity of territorial bodies of the National Police of Ukraine, which establish the basics of police activity as a law enforcement body of public authority in the society and special principles of administrative activity of territorial bodies of the National Police of Ukraine, which determine the principles of administration of territorial bodies of the system. It is determined that the principles of activity of territorial bodies of the National Police of Ukraine can be conditionally divided into: general principles of activity of territorial bodies of the National Police of Ukraine, which establish the foundations of the police as a law enforcement body of public authority in society; special principles of administrative activity of territorial bodies of the National Police of Ukraine, which define the principles of administration of territorial police bodies within the system. It is concluded that the general principles of activity of territorial bodies of the National Police of Ukraine should include: the rule of law and legality; publicity; priority to respect for the rights, freedoms and legitimate interests of the individual and society; political impartiality and neutrality; justice; efficiency; objectivity and independence; professionalism. The special principles of administrative activity of the territorial bodies of the National Police of Ukraine include: territoriality; coordination and interaction; integrity; openness and transparency; accountability; proper internal organizational administration; adequate financial and logistical support; the principle of free access to information; the use of physical force or special means of influence to the extent necessary for the exercise of their legitimate powers; efficiency and effectiveness; responsibility.
- ДокументСУЧАСНІ ПІДХОДИ У ЗАСТОСУВАННІ ЗАСОБІВ ЗНЕБОЛЮВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТА ДОМЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОРАНЕНИМ В СИСТЕМІ ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ (НА ПРИКЛАДІ ЗМЕНШЕННЯ СЛАБКОГО ТА ПОМІРНОГО БОЛЮ)(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2023) Карбовський, Дмитро Олексійович; Karbovskyi, DmytroУ роботі з врахуванням введеного в Україні правового режиму воєнного стану досліджується актуальна проблема – надання домедичної допомоги пораненим особам в службово-бойових/бойових умовах. Проаналізовано існуючі види доме- дичної допомоги пораненим в системі тактичної медицини (самодопомога військо- вослужбовців, допомога бійців-рятувальників та бойових медиків); конкретизовано обов’язки визначених суб’єктів щодо її надання. Розкрито особливості та наведено порядок надання домедичної допомоги в службово-бойових/бойових умовах на різ- них її фазах – 1) допомога (догляд) під вогнем, 2) тактична евакуаційна допомога та 3) тактична польова допомога. Визначено послідовність дій рятувальника при наданні пораненій особі домедич- ної допомоги за алгоритмами рятувальних дій MARCH та PAWS. Розглянуто поняття седації та ознаки її прояву у пораненої особи. Описано два основних підходи до застосування засобів знеболення під час надання домедичної допомоги в польових/бойових умовах – 1) біль легкий або помірний та 2) біль помір- ний або сильний. Звернуто увагу на необхідність врахування ряду факторів при застосуванні лікарських (знеболювальних) засобів: 1) стан пацієнта; 2) доцільність медичного препарату для ефективного усунення в організмі пораненого негативних станів; 3) ефективна доза та концентрація лікувальної речовини; 4) правильний час введення та 5) оперативно дієвий шлях введення визначених ліків/знеболювальних медичних засобів. Охарактеризовано особливості методів введення знеболювальних препаратів в організм пораненого (оральний, трансмукозний, інтраназальний, внутрішньом’язо- вий, внутрішньовенний, внутрішньокістковий), проведено їх терапевтичну характе- ристику (конкретизовано початок дії, визначено переваги та недоліки застосування). Здійснено моніторинг лікарських препаратів, які застосуються для зменшення слабкого та помірного болю у пораненої особи немедичним персоналом (бійцем-ря- тувальником) і передбачають використання ним простих способів введення ліків (оральний, трансмукозний, інтраназальний) – фентанілу цитрат, діазепам (валіум), парацетамол та ондансетрон (ОDT). Досліджено лікувальні властивості знеболювальних засобів, котрі можуть застосо- вуватися медичними працівниками (бойовим медиком) для цієї ж мети з викорис- танням вищезазначених та складніших способів введення ліків (внутрішньом’язовий, внутрішньовенний, внутрішньокістковий) – налоксон та мелоксикам (додатково до вказаних вище). Уточнено показання для застосування знеболювальних засобів, вка- зано їх лікувальні дози, зазначено оптимальний шлях введення та тривалість дії ліків, а також визначено їх потенційні побічні ефекти і протипоказання для застосування. In the work, taking into account the introduction of the legal regime of martial law in Ukraine, an actual problem is investigated – providing of pre-medical assistance to wounded persons in service-combat/combat conditions. The existing types of pre-medical assistance to the wounded in the system of tactical medicine (self-help of military personnel, help of rescue fighters and combat medics) were analyzed; the responsibilities of specified subjects regarding its provision are specified. The specifics are disclosed and the procedure for providing the premedical assistance in service-combat/combat conditions in its various phases is revealed – 1) help (care) under fire, 2) tactical evacuation help and 3) tactical field help. The sequence of actions of a rescuer when providing the wounded person with premedical assistance according to the algorithms of rescue actions MARCH and PAWS was determined. The concept of sedation and signs of its manifestation in a wounded person are considered. Two main approaches to the use of anesthetics during the provision of pre-medical assistance in field/combat conditions are described – 1) mild or moderate pain and 2) moderate or severe pain. Attention was drawn to the need to take into account a number of factors when using medical (analgesic) agents: 1) the patient's condition; 2) the expediency of the medical preparation for effective elimination of negative conditions in the body of the wounded person; 3) effective dose and concentration of the medicinal substance; 4) correct time of administration and 5) operationally effective route of administration of specified drugs/ analgesic medical agents. The peculiarities of the methods of administration of anesthetics into the body of the wounded are characterized (oral, transmucosal, intranasal, intramuscular, intravenous, intraosseous), their therapeutic characteristics are carried out (the onset of action is specified, the advantages and disadvantages of use are determined). Monitoring of drugs which are used to reduce mild and moderate pain of a wounded person by non-medical personnel (rescuer fighters) and involves his use of simple methods of drug administration (oral, transmucosal, intranasal) – fentanyl citrate, diazepam (valium), paracetamol and ondansetron (ODT). The therapeutic properties of anesthetics that can be used by medical workers (by combat medic) for the same purpose using the above-mentioned and more complex methods of drug administration (intramuscular, intravenous, intraosseous) – naloxone and meloxicam (in addition to the above mentioned) were studied. Indications for the use of analgesics are clarified, their therapeutic doses are indicated, the optimal route of administration and duration of action of the drugs are indicated, and their potential side effects and contraindications for use are also determined.