Перегляд за Автор "Bondar, Valeriia"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументApproximation of legislation of the European Union and Ukrain e in the field of labor protection: the risks and advantages(Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2020) Drozd, V.; Bondar, Valeriia; Бондар, Валерія Валеріївна; Oksin, V.; Stepanenko, V.; Hrynkiv, O.Purpose. To assess the risks and advantages of approximation of the laws of the European Union and Ukraine in the field of labor protection, as well as to develop specific steps for the implementation of the strategic goals of the European Framework Directive on Occupational Safety and Health in the legal field of Ukraine. Methodology. To achieve this goal, the authors used a set of methods: a) theoretical ones: analysis, synthesis, systematization and generalization; b) empirical ones: the study of traditions, the method of expert judgment and self-assessment. Findings. The authors reinterpreted the right of Ukrainians to “proper, safe and healthy working conditions” enshrined in Article 43 of the Constitution of Ukraine, in accordance with the standards of the European legislation, and proposed the most effective way of implementing the strategic goals of the European Framework Directive on Occupational Safety and Health in the legal field of Ukraine. According to the authors, the newly created Center for the Implementation of the Framework Directive on Occupational Safety and Health into Ukrainian legislation is the driving and guiding force for approximation of the laws of the European Union and Ukraine in the field of labor protection. This new institution fulfills goals and objectives similar the European Agency for Safety and Health at Work. The recommendations of the Center should be used as the basis for the formation of policies and legislation on occupational safety and health in Ukraine. Originality. The authors examined the risks and advantages of approximation of the legislation of the European Union and Ukraine in the field of labor protection and developed a sequence of implementation of the strategic goals of the European Framework Directive on Occupational Safety and Health in the legal field of Ukraine. Practical value. Rapprochement of the legislation of the European Union and Ukraine in the field of labor protection will increase the protection of safety and hygiene of workers in accordance with the standards of the European Union, the World Health Organization, the International Labor Organization, the Pan American Health Organization, the International Maritime Organization, and others. The specific steps proposed by the authors for the implementation of the strategic goals of the European Framework Directive on Occupational Safety and Health into the legal field of Ukraine will allow modernizing the legislation of Ukraine in the field of occupational safety and health efficiently and in the short-term. Оцінка ризиків і переваг зближення законодавств Європейського Союзу та України у сфері охорони праці, а також у розробці конкретних кроків імплементації стратегічних цілей Європейської рамкової директиви з безпеки та гігієни праці у правове поле України. Методика. Для досягнення поставленої мети автори використали комплекс методів: a) теоретичні: аналіз, синтез, систематизація та узагальнення; б) емпіричні: вивчення традицій, метод експертних оцінок і самооцінки. Результати. Автори переосмислили закріплене у статті 43 Конституції України право українців на «належні, безпечні та здорові умови праці» відповідно до стандартів європейського законодавства, і запропонували найбільш ефективний шлях імплементації стратегічних цілей Європейської рамкової директиви з безпеки та гігієни праці у правове поле України. На думку авторів, рушійною та спрямовуючою силою зближення законодавств Європейського Союзу та України у сфері охорони праці є новостворений Центр з імплементації положень Рамкової директиви з охорони праці в українське законодавство. Ця нова інституція виконує цілі й завдання аналогічні European Agency for Safety and Health at Work. Рекомендації Центру повинні використовуватися в якості базових для формування політики й законотворчості з безпеки та гігієни праці в Україні. Наукова новизна. Автори розглянули ризики й переваги зближення законодавства Європейського Союзу та України в галузі охорони праці й розробили послідовність імплементації стратегічних цілей Європейської рамкової директиви з безпеки та гігієни праці у правове поле України. Практична значимість. Зближення законодавства Європейського Союзу та України в галузі охорони праці підвищить захист безпеки й гігієни працівників відповідно до стандартів Європейського Союзу, Всесвітньої організації охорони здоров’я, Міжнародної організації праці, Панамериканської організації охорони здоров’я, Міжнародної морської організації та ін. Запропоновані авторами конкретні кроки імплементації стратегічних цілей Європейської рамкової директиви з безпеки та гігієни праці у правове поле України дозволять ефективно та в короткі терміни часу модернізувати законодавство України в галузі безпеки та здоров’я на виробництві.
- ДокументLegal regulation of higher legal education: Foreign experience and prospects in Ukraine(REVISTA DE LA UNIVERSIDAD DEL ZULIA, 2022) Halunko, Vira; Галунько, Віра Миколаївна; Bohatyrov, Ivan; Шкута, Олег Олегович; Shkuta, Oleh; Bondar, Valeriia; Бондар, Валерія Валеріївна; Карбовський, Дмитро Олексійович; Karbovskyi, DmytroThe purpose of the research. The purpose of the article is to clarify the problems of higher legal education in relation to transformational processes that require legal regulation. Main content. It is determined that that it is the higher educational institution that is the main subject of training a law professional capable of performing complex tasks of the transformational stage of the state development. Methodology: Review of materials and methods based on the analysis of the Ukrainian legislation regulating higher legal education. Conclusions. Outlined are problems of higher legal education requiring application of better foreign experience.
- ДокументLEGISLATIVE NEWS IN THE PROTECTION OF HUMAN RIGHTS BY LAW ENFORCEMENT BODIES OF UKRAINE(Centre for European Reforms Studies: Grand Duchy of Luxembourg, 2021) Bondar, Valeriia; Бондар, Валерія ВалеріївнаModern domestiнc society is fundameнntally differeнnt from previouнs eras in that it recogniнzes the main value of the Person, his life, health, honor, dignity, inviolaнbility and other rights, freedomнs and legitimнate interesнts of non-governmental individнuals and legal entitieнs. In order to ensure these virtues, there is an objectiнvely functioнning public apparatнus, the pinnaclнe of which, in terms of efficieнncy, are law enforceнment agencieнs, which should protect citizenнs from the most signifiнcant types of danger. Law enforceнment activitнies of the state are a leading guarantнee of the principнle of rule of law and are implemeнnted through a system of law enforceнment agencieнs, which are directlнy entrustнed with the functioнns of ensurinнg the rights and freedomнs of the person and citizen from the greatesнt types of danger, protectнion of public order; preventнion, detectiнon, disclosнure and terminaнtion of offenseнs; provisiнon of adminisнtrative serviceнs. Among the problems solved by the people of Ukraine, one of the most pressing is the problem of human and civil rights. In order to fully realize the rights, freedoms and responsibilities of man and citizen, you need to know them and be able to protect them. Article 19 of the Constitution of the legal order in Ukraine is based on the principles according to which no one can be forced to do what is not provided by law. Public authorities and local governments, their officials are obliged to act only on the basis, within the powers and in the manner prescribed by the Constitution and laws of Ukraine.The Europeaнn integraнtion of Ukraine obliges our country to ensure the effectiнve functioнning of instituнtions that will guarantнee the rule of law, respect for the rights and freedomнs of man and the public, and their effectiнve protectнion. One of these tasks is to create the Ministrнy of Internaнl Affairs of Ukraine as a civiliaнn body of the Europeaнn model.
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ І СТУДЕНТІВ ДЛЯ ПІДРОЗДІЛІВ ПОЛІЦІЇ ПРЕВЕНТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2018) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaУ статті досліджено адміністративні аспекти підготовки курсантів і студентів для підрозділів поліції превентивної діяльності. Визначено, що, виходячи з ос- новних завдань превентивної діяльності, які охоплюють широке коло питань, кур- санти та студенти повинні вільно орієнтуватися не тільки у правових нормах, а й у спілкуванні з населенням, враховуючи віковий ценз, тим самим здійснюючи реалізацію принципів, заснованих на визнанні загальнолюдських цінностей, пова- ги до прав і свобод людини, визнання їх пріоритету у взаємовідносинах із держа- вою. Саме тому необхідно виховати фахівця, у якого будуть всі необхідні знання та компетенції, що дадуть йому змогу ефективно виконувати покладені на нього професійні завдання. The article examines the administrative aspects of training cadets and students for police units of preventive activities. It has been determined that, based on the main tasks of preventive activities, which cover a wide range of issues, students and students should be free to navigate not only in legal norms, but also in communicating with the population, taking into account their age qualifications, there by implementing the principles based on the recognition of universal human values, respect for human rights and freedoms, recognition of their priority in relations with the state. That is why it is necessary to educate a specialist who will have all the necessary knowledge and competence, which will enable him to effectively perform his professional tasks.
- ДокументАКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРИТЯГЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2021) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaШлях реформування інституту адміністративної відповідальності в Україні майже стільки ж років, скільки й її незалежності. В рамках реформування всіх сфер зако- нодавства в країні не можна оминати і актуальні проблеми реформування притяг- нення до адміністративної відповідальності. І це тому, що саме майже з того часу і почалось накопичення та створення власної правової системи, власного законодав- ства та його оновлення в рамках сучасних вимог. В умовах сьогодення не буде зайвим згадати про необхідність затвердження нового Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі КУпАП), але останні роки про це майже не говорять науковці та законодавці. Все більше обговорюється актуальність внесення змін до нього та усу- нення недоліків, щоб вітчизняне правове суспільство відповідало вимогам правової держави. Звичайно є багато неузгодженостей в нормах КУпАП. Всі вони потребують детального вивчення та швидкої ліквідації для ефективного реформування меха- нізму притягнення до адміністративної відповідальності. Нагальною проблематикою адміністративної відповідальності є те, що деякі окремі законодавчі акти, які регу- люють питання адміністративної відповідальності, повинні включатися до КУпАП, що сприяє послідовній кодифікації законодавства про адміністративні правопо- рушення. Разом із тим норми деяких з них до КУпАП України не включено, що не можна визнати нормальним, оскільки вже кодифіковане законодавство потребує ніби додаткової кодифікації. Також низькі показники притягнення до адміністративної відповідальності є через велику кількість оскарження громадянами процесуальних документів, що вказують на винність особи за порушення норм адміністративного права. Багато можливостей для оскарження є показником наявності великої кількості прогалин у адміністративному законодавстві. The way to reform the institution of administrative responsibility in Ukraine is almost as long as its independence. As part of the reform of all areas of legislation in the country, the current problems of reforming administrative prosecution cannot be avoided. And this is because almost from that time the accumulation and creation of its own legal system, its own legislation and its updating within the framework of modern requirements began. In today's conditions, it will not be superfluous to mention the need to approve the new Code of Ukraine on Administrative Offenses (hereinafter KUpAP), but in recent years, scientists and legislators have hardly spoken about it. The urgency of making changes to it and eliminating shortcomings so that the domestic legal society meets the requirements of the rule of law is increasingly discussed. Of course, there are many inconsistencies in the norms of the Code of Administrative Offenses. All of them need detailed study and rapid elimination in order to effectively reform the mechanism of bringing to administrative responsibility. An urgent issue of administrative liability is that some separate legislative acts regulating the issues of administrative liability should be included in the Code of Administrative Offenses, which contributes to the consistent codification of legislation on administrative offenses. At the same time, the norms of some of them are not included in the Code of Administrative Offenses of Ukraine, which cannot be considered normal, as the already codified legislation needs additional codification. Also, low rates of administrative prosecution are due to the large number of appeals by citizens of procedural documents indicating the guilt of a person for violating the rules of administrative law. Many opportunities for appeal are an indication of the large number of gaps in administrative legislation.
- ДокументАКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ОРГАНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2021) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, Valeriia; Шевченко, Надія Леонідівна; Shevchenko, NadiyaПроблеми реформування органів Національної поліції тісно пов’язані з розвит- ком демократичного суспільства. Проблеми реформування також впливають на здійснення прав людини та громадянина, а дільничні офіцери поліції та поліцейські громади здійснюють захист прав людини безпосередньо на місцях. Проєкт «Поліцей- ський офіцер громади» – це черговий прогресивний крок у реформі Національної поліції, спрямований на безпеку та захист населення. Мета проєкту полягає в тому, щоб офіцер поліції постійно знаходився поряд із мешканцями своєї територіальної громади, плідно співпрацював із жителями й орієнтувався на їхні потреби. Поліцей- ський офіцер громади – це офіцер Національної поліції України, який живе та пра- цює в певній об’єднаній. Його головні завдання – забезпечувати порядок і запобігати правопорушенням і злочинам у межах своєї територіальної громади. Проєкт є части- ною ширшої міжнародної практики під назвою community policing. Тісна співпраця поліцейських з громадянами активно практикується в США, Великій Британії, Фран- ції та інших країнах. Основна мета проєкту «Поліцейський офіцер громади» – забез- печити кожну об’єднану територіальну громаду України фаховим офіцером, який стане невіддільною її частиною. Основними завданнями поліцейського громади будуть такі: братиме активну участь у житті своєї громади; особисто налагодить контакт із кожним її мешканцем; проводитиме профілактичну роботу серед місце- вого населення (тематичні зустрічі, виступи в школах, спільні ініціативи тощо); тісно співпрацюватиме із жителями; допомагатиме вирішувати конфліктні ситуації; кон- тролюватиме дотримання фізичними та юридичними особами правил і порядку збе- рігання й використання зброї; боротиметься з рейдерством і бракон’єрством; забезпе- чуватиме порядок і безпеку на території своєї громади. The problems of reforming the National Police are closely linked to the development of a democratic society. Reform issues also affect the enjoyment of human and civil rights, and district police officers and police communities protect these rights directly on the ground. A community police officer is an officer of the National Police of Ukraine who lives and works in a certain united territorial community. Its main tasks are to ensure order and prevent offenses and crimes within its territorial community. The project is part of a wider international practice called community policing. Close cooperation of police with citizens is actively practiced in the United States, Great Britain, France and other countries. The main goal of the Community Police Officer project is to provide each united territorial community of Ukraine with a professional officer who will become an integral part of it. The main tasks of the community police will be: to take an active part in the life of their community; will personally establish contact with each of its residents, will carry out preventive work among the local population (thematic meetings, speeches in schools, joint initiatives, etc.); will work closely with residents; will help to resolve conflict situations; control the observance by individuals and legal entities of the rules and procedure for storage and use of weapons; will fight raiding and poaching; will ensure order and security in the territory of his community. By the way, Khrestivska TG will be the first in the Kherson region where a community police officer will work. When this project was launched in the Dnipropetrovsk region in 2019, each POG was allocated a car by the Ministry of Internal Affairs. But now priority is given to those communities that also need to provide and equip office space, as well as buy him a car. Therefore, in the Kherson region, this project has "slowed down" - in the agricultural region there are no such large budgets as in areas with developed industry. However, the Khrestiv community has thoroughly approached this issue and united the efforts of the public, self-government bodies and business.
- ДокументАНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ТА НАЦІОНАЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОРСЬКОЇ БЕЗПЕКИ(2021-12-23) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaАналізується міжнародне та національне законодавство щодо забезпечення морської безпеки. International and national legislation on ensuring maritime safety is analyzed.
- ДокументДІЛЬНИЧНІ ОФІЦЕРИ ПОЛІЦІЇ ТА ПОЛІЦЕЙСЬКІ ГРОМАДИ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2020) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaСучасне вітчизняне суспільство корінним чином відрізняється від попередніх епох, оскільки основною цінністю визнає саме Людину, її життя, здоров’я, честь, гід- ність, недоторканність та інші права, свободи й законні інтереси невладних фізичних і юридичних осіб. З метою забезпечення зазначених чеснот об’єктивно функціонує публічний апарат, вершиною якого з погляду ефективності діяльності є правоохо- ронні органи, які мають здійснювати захист громадян від найбільш значних видів небезпеки. Складником цього апарату є дільничні офіцери поліції, а нині до них хочуть додати ще й поліцейських громади. Цей факт є важливим кроком у будівництві правової держави, адже правоохоро- нна діяльність країни є провідною гарантією забезпечення принципу верховенства права і здійснюється через систему правоохоронних органів, на які безпосередньо покладено функції забезпечення прав і свобод людини та громадянина від найбіль- ших видів небезпеки, охорони громадського порядку; попередження, виявлення, роз- криття та припинення правопорушень; надання адміністративних послуг. Серед проблем, які вирішує народ України, однією з найгостріших є проблема здійснення прав людини та громадянина, а дільничні офіцери поліції та поліцей- ські громади здійснюють захист цих прав безпосередньо на місцях. Разом з органами державної влади та органами місцевого самоврядування дільничні офіцери полі- ції та поліцейські громади зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Європейська інтегра- ція України зобов’язує нашу державу забезпечити ефективне функціонування інсти- тутів, які гарантуватимуть верховенство права, додержання прав і свобод людини та громадянина, їх ефективний захист. Modern domestic society is radically different from previous epochs, because the basic value is recognized by Man, his life, health, honor, dignity, inviolability and other rights, freedoms and legitimate interests of non-governmental individuals and legal entities. In order to ensure these virtues, the public apparatus objectively functions, the top of which, in terms of efficiency, are law enforcement agencies that must protect citizens from the most important types of danger. Рart of this apparatus are district police officers, and now they want to add another component to them, “police communities”. This fact is an important step in building the rule of law prevention, detection, disclosure and termination of offenses; provision of administrative services. Among the problems addressed by the people of Ukraine, one of the most pressing is the issue of human and civil rights, and district police officers and police communities protect these rights directly on the ground. Together with state authorities and local self-government bodies, district police officers and police communities are obliged to act only on the basis, within the powers and in the manner prescribed by the Constitution and laws of Ukraine. Ukraine’s European integration obliges our state to ensure the effective functioning of institutions that will guarantee the rule of law, respect for human and civil rights and freedoms and their effective protection. For example, the precinct officer was not always in the territorial communities. The police community also has solidarity funding. That is, the community partially covers the costs associated with its work. Accordingly, this officer is accountable to this community, but reports to the top management of the National Police. The police commission is responsible for the competitive selection of applicants.
- ДокументЗАХИСТ ОБ’ЄКТІВ КРИТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2021) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Yuliia; Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaАктуальність статті полягає в тому, що підвищені ризики для вітчизняної критичної інфраструктури вимагають створення правового поля з метою забезпечення їхнього юридичного визнання, охорони і протидії злочинним проявам знищення, пошко- дженню чи збою сталого функціонування цих об’єктів, а також окреслення юридич- ної відповідальності за такі правопорушення. Проведено аналіз законопроєктів «Про критичну інфраструктуру та її захист» (2019 р.), «Про критичну інфраструктуру» (2021 р.) із погляду на регламентацію важливих засад зі створення системи безпеки об’єктів критичної інфраструктури та забезпечення її ефективного функціонування, зокрема критеріїв віднесення певного об’єкту до об’єктів критичної інфраструктури, суб’єктів державної системи захисту критичної інфраструктури, секторів та катего- ризації, реєстру, паспортизації об’єктів критичної інфраструктури; визначено їхній статус і права, роль державних і місцевих органів виконавчої влади та військово-ци- вільних адміністрацій, на яких покладено формування або реалізацію державної полі- тики у сфері захисту системи критичної інфраструктури; засади державно-приватної взаємодії у цій сфері, що є гранично необхідним в умовах гібридної війни. Зроблено важливий акцент на тому, що органи державної влади, секторальні органи та органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи, оператори об’єктів критич- ної інфраструктури, причетні до порушень законодавства у сфері захисту критич- ної інфраструктури, несуть відповідальність відповідно до законодавства. Автором подано такі рекомендації щодо покращення ситуації в аспекті створення ефективної системи захисту критичної інфраструктури: формалізувати у національному зако- нодавстві поняття про об’єкти критичної інфраструктури і низку фундаментальних засад із забезпечення їхньої безпеки; реалізувати положення щодо наділення всіх суб’єктів забезпечення безпеки, об’єктів критичної інфраструктури контрольними повноваженнями згідно із їхньою компетенцією і профілем діяльності; передбачити можливість застосування заходів державного примусу стосовно відповідальних поса- довців як фізичних осіб за порушення вимог безпеки щодо об’єктів критичної інфра- структури, а також за нехтування законними вимогами суб’єктів-контролерів. The relevance of the article is that the increased risks to the domestic critical infrastructure require the creation of a legal framework to ensure their legal recognition, protection and counteraction to criminal manifestations of destruction, damage or failure of these facilities, delineation of legal liability for such offenses. The analysis of the draft laws "On critical infrastructure and its protection" (2019th), "On critical infrastructure" (2021st) from the point of view of regulating the important foundations of creating a security system for critical infrastructure facilities and ensuring its effective functioning, namely: criteria for classifying a certain object as the objects critical infrastructures; subjects of the state system for the protection of critical infrastructure, sectors and categorization, register, certification of critical infrastructure facilities; their status and rights have been determined; the role of state and local executive authorities and civil-military administrations, which are entrusted with the formation or implementation of state policy in the field of protecting the critical infrastructure system; the foundations of public-private interaction in this area, which is really extremely necessary in a hybrid war. There is also an important emphasis on the fact that public authorities, sectoral and local governments, their officials and officials, operators of critical infrastructure, involved in violations of legislation in the field of critical infrastructure protection, are liable under the law. The author provides recommendations for improving the situation in terms of creating an effective system of critical infrastructure protection: to formalize in national legislation the concept of critical infrastructure and a number of fundamental principles of ensuring their safety; implement the provisions on giving all subjects of security of critical infrastructure facilities control powers in accordance with their competence and profile of activity; to provide for the possibility of applying for violation of safety requirements in respect of critical infrastructure, as well as ignoring the legal requirements of the subjects of control of state coercive measures against responsible officials as individuals.
- ДокументНаціональна поліція України: проблеми та перспективи розвитку(Одеса: ОДУВС, 2016) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaУ статті проведено дослідження окремих проблем адміністративно-правового регулювання діяльності Національної поліції України, проаналізовано законодавство, що регулює діяльність Національної поліції України, запропоновані обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення норм Закону України «Про Національну поліцію». В статье проведено исследование отдельных проблем административно-правового регулирования деятельности Национальной полиции Украины, проанализировано законодательство, регулирующее деятельность Национальной полиции Украины, предложены обоснованные рекомендации по совершенствованию норм Закона Украины «О Национальной полиции». In the article the research of the specific problems of administrative and legal regulation of the activity of the National police of Ukraine is conducted. The recent research and publications on the subject is determined. The analysis of the legislation that regulates the activity of the National Police of Ukraine is performed. The different approaches to understanding of the administrative and legal regulation are conducted. The definition of the administrative and legal regulation of the activity of the National police of Ukraine is provided. The analysis of the objectives and the principles of the activity of the National police of Ukraine is carried out. The analysis of the regulations not of the highest legal force is carried out too. In the article also the list of the legal acts that have been adopted by the time police work is provided. The research of the court practice and the lawyer practice is also given. It is concluded that the list of the valid legal acts that have been adopted by the time police work require reviewing and amending with current requirements, trends of the legal regulation and in order to bring them into line with the changes in the legislation and the adoption of the Law of Ukraine «About the National police». Some grounded recommendations for improving the Law of Ukraine «About the National police» are proposed. The author’s version of the Article 40 of the Law of Ukraine «About the National police» is proposed.
- ДокументОсновні аспекти спадкування як засобу набуття права приватної власності(Одеса: ОДУВС, 2015) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaУ статті розглянуто особливості спадкування, як засобу набуття права приватної власності. Проаналізовано зміни в підгалузі цивільного права - спадкове право, які відбулися із прийняттям 16січня 2003р. Цивільного кодексу України. Новий кодекс розширено у кількості норм спадкового права, начебто все зрозуміло та врегульовано, але є особливості, які на практиці викликають певні ускладнення та мають свою про-блематику. Під час аналізу вищезазначених норм права, нами було виділено умови перерозподілу спадщини та з’ясовано, що в разі об’єднання у позові вимоги про визна-чення додаткового строку для прийняття спадщини та про перерозподіл спадщини, по-зивача не можна вважати таким, що прийняв спадщину, а тому позовні вимоги в частині перерозподілу не можуть бути задоволені. За наявності підстав можуть бути задоволені лише вимоги про визначення додаткового строку для прийняття спадщини. В статье рассмотрены особенности наследования, как способа приобретения частной собственности. Проанализированы изменения в отрясли гражданского права – наследственного право, которые произошли после принятия 16января 2003г. Гражданского кодекса Украины. Новый кодекс расширен в количестве норм наследственного права, вроде бы всё понятно и урегулировано, но есть особенности, которые на практике вызывают некие сложности и имеют свою проблематику. Во время анализа вышеуказанных норм права, нами были выделены условия перераспределения наследства и выяснено, что в случаи объединения в иске требований о определении дополнительного срока для принятия наследства и о перераспределении наследства, истца нельзя считать таковым, который принял наследство, поэтому исковые требования в части перераспределения не могут быть удовлетворены. В случаи оснований могут быть удовлетворены, только требования о определении дополнительного срока для принятия наследства. In the article discussion the features of inheritance as a means of acquiring the right of private property. It was analyzed changes in the sub-sector of civil law – inheritance law that occurred with the adoption Civil Code of Ukraine in 16th of January 2003. A characteristic feature of the modern period in Ukraine is the existence of private property, and this circumstance leads to the increasing role of inheritance as a means of acquiring the right of private property. In this text the main focus is given to analyzing the articles of the Civil Code of Ukraine (hereinafter – the CC of Ukraine), the Family Code of Ukraine (hereinafter – FC of Ukraine) and other existing legislation concerning private property rights (inheritance). It is dealt with changes that had occurred after the adoption of the new Civil Code of Ukraine, and how they affected to the process of succession. That is the purpose of this article. The new Code expanded the number of rules of succession, as if everything is clear and settled, but there are features that in practice cause some complications and have their issues. During the analysis of the above-mentioned law, we have highlighted conditions of redistribution of heritage and found that in the case of the association in the lawsuit claim for determining additional period for acceptance of the inheritance and the redistribution of inheritance, the plaintiff cannot be considered as having the inheritance, therefore the claim of a redistribution cannot be satisfied. If there are the reasons only the requirements about determining of additional term for the inheritance will be satisfied. There are some conditions of redistribution of heritage that must be available simultaneously: 1) expiration of term for acceptance of the inheritance; 2)held initial distribution of heritage. Thus, the sole and sufficient basis for redistribution of the estate is the entering into hereditary relation, the period for acceptance of the inheritance which was changed with the consent of all other heirs who accepted the inheritance, or by the court in the manner specified rule of part2, 3 article1272 of Civil Code of Ukraine, and held initial distribution of inheritance (the inheritance relations were ceased). But the rules of this article should be considered in organic conjunction with the standards of article1280 of Civil Code of Ukraine.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕПОВНОЛІТНІХ(Одеса: ОДУВС, 2020-11-06) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, Valeriia; Красіловська, О.; Krasilovska, O.; Козловська, В.; Kozlovska, V.У дослідженні авторами пропонується особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх поділити на дві групи – матеріальні та процесуальні. До матеріальних особливостей адміністративної відповідальності неповнолітніх, на нашу думку, належать: вік, з якого настає вказаний вид відповідальності; переважно виховний характер адміністративної відповідальності; мета адміністративної відповідальності неповнолітнього, що обумовлює менші обсяг і ступінь позбавлення чи обмеження прав і свобод порівняно з особами, старшими за 18 років; в окремих випадках настання адміністративної відповідальності на загальних підставах. In the study, the authors propose to divide the peculiarities of the administrative responsibility of minors into two groups - material and procedural. The material features of the administrative responsibility of minors, in our opinion, include: the age from which the specified type of responsibility begins; predominantly educational nature of administrative responsibility; the purpose of the administrative responsibility of a minor, which causes a smaller volume and degree of deprivation or limitation of rights and freedoms compared to persons older than 18 years; in individual cases of administrative liability on general grounds.
- ДокументОсобливості розгляду адміністративних справ деякими органами(Одеса: ОДУВС, 2016) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaВ даній статті висвітлено діяльність органів, які уповноважені чинним законодавством розглядати справи про адміністративні проступки. Органи (посадові особи), уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, зазначені в розділі ІІІ ст. 213 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) [3, с. 160]. Таке розмаїття пояснюється великою кількістю адміністративних проступків, які посягають на різні сфери суспільних відносин. Органи (посадові особи), розглядаючи окремий адміністративний проступок, повинен уявляти специфіку відносин, що стосуються справи. Наприклад, логічним є той факт, що справи, які пов’язані з порушенням порядку та умов ведення насінництва, розглядають органи державного контролю в насінництві. Це розмежування компетенцій про розгляд адміністративних правопорушень між органами адміністративної юрисдикції дозволяє на законних підставах кваліфіковано, ефективно та оперативно прийняти рішення по справ. Освещена деятельность органов, которые уполномочены действующим законодательством рассматривать дела об административных проступках. Органы (должностные лица), уполномоченные рассматривать дела об административных правонарушениях, указаны в разделе III ст. 213 Кодекса Украины об административных правонарушениях (КУпАП) [3, с. 160]. Такое разнообразие объясняется большим количеством административных проступков, которые посягают на разные сферы общественных отношений. Органы (должностные лица), рассматривая отдельный административный проступок, должны представлять специфику отношений, которые относятся к делу. Например, логичным есть тот факт, что дела, которые связаны с нарушением порядка и условий ведения семеноводства, рассматривают органы государственного контроля в семеноводстве. Такое разграничение компетенций, при рассмотрение административных правонарушений, между органами административной юрисдикции позволяет на законных основаних квалифицированно, эффективно и оперативно принимать решения по делам. It was elucidated the activities of bodies which are authorized by the current legislation to consider cases on administrative offenses. Bodies (officials) authorized to consider cases on administrative offenses specified in Section III. 213 of the Code of Ukraine on Administrative Offences [3, art. 160]. This diversity is explained by the large number of administrative offenses that infringe on different areas of public relations. Bodies (officials) considering separate administrative offense, should represent the specific relationship which concern to the case. For example, logical is the fact that the cases related to the infringement procedure and conditions for seed production, considering the state control bodies in the seed. This delimitation of competences between administrative offenses by administrative jurisdiction allows legally qualified, effectively and promptly take action on cases. However, the list of bodies that have the right to consider cases on administrative offenses, has negative points. They are related to the fact that the administrative jurisdiction bodies are in constant dynamics (they are reorganized, changed, their powers simplify, etc.) which requires appropriate amendments to the law on administrative responsibility, namely Chapter 17 of the Code of Ukraine on Administrative Offences. This dynamic of legislation on administrative liability affects the level of law and order in Ukraine. Most cases of administrative offenses, as the analysis of legislation and practice, the competent authorities shall consider (both territorial and sectoral) lower hierarchical level (mainly at district, city) are not subordinated to each other. That is the existing conditions for the existence of horizontal connections – the same level and the lack of legal subordination. That is why the essential role play the horizontal communication between agencies that make up the system of administrative jurisdiction of Ukraine. With the help of these connections the authorities of various departments are combined in a single system.
- ДокументПерспективи сучасного законодавства щодо запобігання та протидії домашньому насильству в міжнародному аспекті(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2019-10-31) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, Valeriia; Починок, Юлія Олександрівна; Pochynok, YuliiaДомашнє насилля, це проблема, яка бере свій початок ще з минулих століть та залишається актуальною і на сьогодні. Це явище охопило більшість країн світу та не оминуло нашої держави. Статистика, яку ми можемо спостерігати на офіційних сторінках сайту Єдиний портал органів системи М ВС України та у інших ЗМІ, вражає та змушує замислитися багатьох з приводу цього питання. Domestic violence is a problem that dates back to the past centuries and remains relevant today. This phenomenon covered most countries of the world and did not bypass our country. The statistics that we can observe on the official pages of the website of the Unified portal of the bodies of the M system of the Armed Forces of Ukraine and in other media are impressive and make many think about this issue.
- ДокументПОВНОВАЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2020-05-29) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, Valeriia; Починок, Юлія Олександрівна; Pochynok, YuliiaРозглянуто повноваження Національної поліції України у сфері запобігання та протидії домашньому насильству. The authority of the National Police of Ukraine in the field of prevention and countermeasures against domestic violence was considered.
- ДокументПро особливості та вдосконалення порядку зберігання і обліку вилучених під час здійснення провадження у справах про адміністративні правопорушення речей і документів в органах Національної поліції України(Boston : Primedia eLaunch, 2022) Бездольний, Максим Юрійович; Bezdolnyi, Maksym; Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaУ роботі автори розглядають особливості та вдосконалення порядку зберігання і обліку вилучених під час здійснення провадження у справах про адміністративні правопорушення речей і документів в органах Національної поліції України. In the work, the authors consider the peculiarities and improvement of the order of storage and accounting of things and documents seized during proceedings in cases of administrative offenses in the bodies of the National Police of Ukraine.
- ДокументПРОБЛЕМИ ПРАВОВОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТИТУТУ МЕДІАЦІЇ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2019-05-30) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, ValeriiaЗа переконанням автора, необхідність запровадження інституту медіації у вітчизняній системі права ґрунтується на позитивних ре-зультатах практики застосування інституту примирення в багатьох країнах світу, що свідчить про його ефективність. Крім того, це відповідатиме загальній позиції України щодо гармонізації національного законодавства із законодавством Європейського Сою-зу, оскільки питанню примирних процедур присвячено низку рекомендацій і рішень Ради Європи. According to the author's conviction, the need to introduce the institution of mediation in the domestic legal system is based on the positive results of the practice of applying the institution of reconciliation in many countries of the world, which indicates its effectiveness. In addition, it will correspond to the general position of Ukraine regarding the harmonization of national legislation with the legislation of the European Union, since a number of recommendations and decisions of the Council of Europe are devoted to the issue of conciliation procedures.
- ДокументПРОГАЛИНИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО РОЗГЛЯДУ ОРГАНАМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, ЗАФІКСОВАНИХ В АВТОМАТИЧНОМУ РЕЖИМІ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, Valeriia; Бездольний, Максим Юрійович; Bezdolnyi, MaksymВідповідно нормативно-правових актів, які регламентують діяльність Національної поліції України, одним із її основних завдань є регулювання дорожнього руху та здійс- нення контролю за додержанням його учасниками встановлених державою правил. Разом з тим, на момент створення та тривалого часу її функціонування, поліцейські екіпажі не були в повній мірі укомплектовані засобами вимірювання швидкості тран- спортних засобів (або вони були застарілі), що не давало змоги на належному рівні забезпечувати безпеку дорожнього руху. Проблема, яка склалася в державі у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху вимагала негайного законодавчого та техніч- ного її вирішення. Таким рішенням стала необхідність впровадження в Україні сис- теми автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху (далі – Система), які в тому числі пов’язані із перевищенням встановлених швидкісних режимів. З 2017 року в Україні було прийнято ряд законодавчих та відомчих нормативних актів, які регулюють діяльність Національної поліції в цьому напрямку. Так було внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), прийнята Кабінетом Міністрів України (далі – КМУ) Постанова щодо функ- ціонування системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі та видано Міністерством внутріш- ніх справ України (далі – МВС) низка наказів щодо оформлення адміністративних матеріалів за правопорушення в цієї сфері тощо. Перші Системи, з'явилися в Україні 1 червня 2020 року і за півтора роки їхнього функціонування винесено близько 3 млн. постанов про порушення встановлених обмежень швидкості. На превеликий жаль, функціонування Системи не викорінює факти порушення швидкісного режиму, що в свою чергу вимагає від держави застосування більш кри- тичних засобів впливу на правопорушників. Однією з таких спроб стало перегляд змі- сту статті 122 КУпАП «Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху» та збільшення розміру штрафних санкції. Разом з цим наміри зако- нодавця вгамувати прихильників швидкої їзди іноді суперечать самі собі, що не дає змоги представникам Національної поліції діяти максимально ефективно під час при- тягнення правопорушників до відповідальності, а в деяких випадках взагалі обмежує можливість застосувати заходи адміністративного примусу. According to the regulations governing the activities of the National Police of Ukraine, one of its main tasks is to regulate traffic and monitor compliance by its participants with the rules established by the state. However, at the time of its creation and long-term operation, police crews were not fully equipped with speedometers (or they were outdated), which did not allow for proper road safety. The problem that has developed in the country in the field of road safety required immediate legislative and technical solution. This decision was the need to introduce in Ukraine a system of automatic recording of violations of traffic rules (hereinafter – the System), which are also related to exceeding the established speed limits. Since 2017, Ukraine has adopted a number of legislative and departmental regulations governing the activities of the National Police in this area. Thus, the Code of Ukraine on Administrative Offenses (hereinafter – the Code of Administrative Offenses) was amended, the Cabinet of Ministers of Ukraine (hereinafter – the Cabinet of Ministers) adopted a Resolution on the functioning of the system of recording administrative offenses in the field of road safety automatically MIA) a number of orders on the preparation of administrative materials for offenses in this area, etc. The first systems appeared in Ukraine on June 1, 2020 and for one and a half years of their operation about 3 million decisions on violation of the established speed limits were made. Unfortunately, the functioning of the System does not eradicate the facts of speeding violations, which in turn requires the state to use more critical means of influencing offenders. One of such attempts was to revise the content of Article 122 of the Code of Administrative Offenses "Exceeding the established speed limits, driving on the prohibitory signal of traffic regulation and violation of other traffic rules" and increase the size of penalties. At the same time, the legislator's intentions to appease supporters of speeding sometimes contradict themselves, which prevents the National Police from acting as effectively as possible in bringing offenders to justice, and in some cases limits the possibility of administrative coercion.
- ДокументСПЕЦИФІЧНІСТЬ В’ЇЗДУ І ПЕРЕБУВАННЯ В УКРАЇНІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА. ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЕРЖАВНОЮ МІГРАЦІЙНОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ(Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch., 2021) Бездольний, Максим Юрійович; Bezdolnyi, Maksym; Бондар, Валерія Валеріївна; Bondar, Valeriia; Рудниченко, Світлана Миколаївна; Rudnychenko, Svitlana; Шевченко, Надія Леонідівна; Shevchenko, NadiiaДосліджено особливості складання адміністративних матеріалів державною міграційною службою України за в’їзд і перебування в Україні іноземців та осіб без громадянства. The peculiarities of the preparation of administrative materials by the State Migration Service of Ukraine for the entry and stay of foreigners and stateless persons in Ukraine were studied.