Субъектно-поступковая парадигма как методологическая основа и современное условие усовершенствования практической направленности профессиональной подготовки работников Национальной полиции Украины

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Могилев: Могилевский институт МВД Республики Беларусь
Анотація
Метою статті є визначення пріоритетних методологічних основ суб'єктно-вчинкової парадигми освітньої діяльності, які лежать в основі сучасної професійної підготовки працівників НПУ у закладах вищої освіти МВС України (далі – ЗВО) та обґрунтовують психолого-педагогічні шляхи її удосконалення. The aim of the article is to determine the priority methodological bases of the subject-action paradigm of educational activity, which are the basis of modern professional training of NPU employees in higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine (hereinafter - ZVO) and substantiate psychological and pedagogical ways to improve it.
Опис
Ключові слова
правоохоронні органи, поліцейська діяльність, розвиток і реформування правоохоронних органів, law enforcement, policing, law enforcement development and reform
Бібліографічний опис
Вайда Т.С. Субъектно-поступковая парадигма как методологическая основа и современное условие усовершенствования практической направленности профессиональной подготовки работников Национальной полиции Украины // Организация образовательного процесса в учреждении высшего образования. - Могилев: Могилевский институт МВД Республики Беларусь, 2019.