Перегляд за Автор "Hromenko, Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГОСПОДАРСЬКО-ПРАВОВІ ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОРСЬКОЇ БЕЗПЕКИ(2021-12-23) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaАвторкою пропонується на рівні стратегії морської безпеки визначити трирівневу структуру об’єктів морської безпеки: 1) на рівні міжнародної (глобальної) економіки; 2) на національному рівні; 3) на регіональному рівні. Доцільним на рівні стратегії визначити складові морської безпеки, сформулювати загрози морської безпеки та визначити поняття морської безпеки. The author proposes to define a three-level structure of maritime security objects at the level of the maritime security strategy: 1) at the level of the international (global) economy; 2) at the national level; 3) at the regional level. It is expedient at the strategy level to define the components of maritime security, formulate threats to maritime security and define the concept of maritime security.
- ДокументДержавний контроль рекламної діяльності як правова форма державного регулювання рекламної діяльності(Донецький юридичний інститут МВС України, 2018) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaУ статті досліджено правову природу державного контролю рекламної діяльності, проаналізовано основні види відповідного контролю та систему органів державної влади, уповноважених здійснювати контроль у сфері реклами; надано характеристику державного контролю рекламної діяльності як правової форми державного регулювання рекламної діяльності. Виявлено недоліки сучасного нормативно-правового забезпечення державного контролю рекламної діяльності та запропоновано напрямки їх усунення. Пропонується внесення змін і доповнень до законодавства України з метою подальшого розвитку правового регулювання рекламних правовідносин. The article examines the legal nature of the state control over advertising activity, analyzes the main types of relevant control and the system of the state bodies authorized to carry out monitoring in the field of advertising; the characteristic of the state control over advertising activity as a legal form of the state regulation of advertising activity has been given. It has been proven that the state control occupies an important place in the mechanism of the state regulation of advertising activity. The said control is defined as the activity, regulated by the law, of the state bodies aimed at the monitoring of the dissemination of advertising, as well as at the verification of the compliance by the parties to advertising relationships with the advertising legislation. Depending on the timing of conducting the state control over advertising activity, the preliminary, current and follow-up control is identified. The forms of the preliminary state control over advertising activity include: a permission to place outdoor advertising; approval of the permission for the placement of outdoor advertising by the relevant central or local executive power body responsible for the cultural heritage protection and by the body responsible for the engineering infrastructure. The current control is carried out directly during the performance of certain actions by the entities being controlled. The follow-up control is implemented in the form of inspections (scheduled, unscheduled, thematic and comprehensive ones) and requests for the information on the cost of advertising produced and being disseminated. One of the necessary elements of the state control mechanism is its structural and organizational form, viz. the system of state bodies empowered to implement that function of state administration. The shortcomings of the present-day legal and regulatory framework for the state control over advertising activity have been revealed, and the directions for their elimination have been proposed. The expediency of reforming the system of the bodies supervising compliance with the advertising legislation has been substantiated by providing control powers to the two principal bodies, viz. the Antimonopoly Committee of Ukraine (the equivalent of the Competition and Markets Authority in the UK and the Federal Trade Commission in the USA) and a newly established collegial executive power body for monitoring advertising. It has been proposed to introduce changes and amendments to the legislation of Ukraine with the purpose of further developing legal regulation of the relationships in the field of advertising.
- ДокументЗагальна характеристика державного регулювання і саморегулювання у сфері реклами(Ін-т економіко-правових досліджень;, 2006) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaМетою цієї статті є аналіз правових норм вітчизняного та зарубіжного законодавства, які спрямовані на регулювання рекламної діяльності та виявлення шляхів удосконалення законодавства у цій сфері. The purpose of this article is to analyze domestic and foreign legal norms legislation aimed at regulating advertising activities and identifying ways to improve legislation in this area.
- ДокументНедоліки в Законі України «Про рекламу» – передумови правореалізаційних та правозастосувальних помилок(Донецький юридичний інститут МВС України, 2019) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaУ статті проаналізовано законодавство України у сфері реклами, виявлено та досліджено окремі техніко-юридичні недоліки Закону України «Про рекламу» та їхній вплив на правозастосування, зокрема на появу правореалізаційних та правозастосувальних помилок. Запропоновано напрями усунення окремих недоліків рекламного законодавства України шляхом внесення змін і доповнень до Закону України «Про рекламу». The article analyzes the legislation of Ukraine in the field of advertising, identifies deficiencies in the Law of Ukraine «On Advertising» and develops relevant proposals to address them. It is noted that in order to improve advertising legislation, economic and legal tools should be used to ensure the optimal combination of market self-regulation and state regulation, which will ensure a balance between public and private interests of advertising entities. At the same time, when preparing draft normative acts, it is necessary to strictly observe the rules of legal technology. The author’s definition of advertising is proposed and the need for a legal definition of advertising as a type of economic activity is justified by supplementing with Art. 1 of the Law of Ukraine «On Advertising» with a part of the following content: «advertising is an independent, proactive, systematic economic activity at one’s own risk, aimed at making profit from the implementation of advertising work, the provision of advertising services and the provision of intermediary advertising services». The content of the concepts «advertising producer» has been clarified. Considering the fact that advertising is always distributed information, until the moment of distribution the same information is not advertising, a person called an advertising producer, under current law, cannot be considered as producing advertising until the relevant information is disseminated. Therefore, it is proposed to amend the Law of Ukraine «On Advertising» and formulate the paragraph 2 Art. 1 as follows: «producer of advertising is a person who, in whole or in part, brings information into a form ready for distribution in the form of advertising». The necessity of making amendments to Art. 27 of the Law of Ukraine «On Advertising» regarding the division of responsibilities of advertisers, producers and distributors of advertising is substantiated.
- ДокументОсобливості підтвердження форс-мажорних обставин за законодавством України(Кривий Ріг: ДЮІ МВС України, 2019-09-27) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaВ судовій практиці достатньо розповсюджені спори з приводу звільнення суб’єкта господарювання від відповідальності у зв’язку із форс-мажорними обставинами. Перелік обставин непереборної сили можна умовно поділити на три групи: обставини, які викликані винятковими погодними умовами і стихійними лихами; обставини, зумовлені неправомірними діями/бездіяльністю третіх осіб; обставини, які виникли з огляду на умови, регламентовані відповідними рішеннями та актами органів державної влади та місцевого самоврядування. Законодавством України регламентовано спеціальні правила щодо форми та порядку фіксування факту та наслідків форс-мажорних обставин. In judicial practice, disputes regarding the release of a business entity from liability in connection with force majeure are quite common. The list of force majeure circumstances can be conditionally divided into three groups: circumstances that are caused by exceptional weather conditions and natural disasters; circumstances caused by unlawful actions / omissions of third parties; circumstances that arose by decisions and acts of state authorities and local self-government. The legislation of Ukraine regulates the requirements for the form and procedure for recording the facts and consequences of force majeure.
- ДокументПорівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві України(Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарантія", Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва Академії правових наук України, 2006) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaМетою цієї статті є аналіз правових норм вітчизняного законодавства, які спрямовані на регулювання відносин у сфері порівняльної реклами, визначення поняття «порівняльна реклама» та виявлення шляхів удосконалення законодавства у цій сфері. The purpose of this article is to analyze the legal norms of domestic legislation, which are aimed at regulating relations in the field of comparative advertising, definition of the concept of "comparative advertising" and identification of ways improvement of legislation in this area.
- ДокументПравове забезпечення господарсько-торговельної діяльності(Донецький юридичний інститут МВС України, 2013) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaУ навчально-методичному посібнику розглядаються правові засади та теоретичні аспекти регламентації господарсько-торговельної діяльності в Україні. Висвітлено питання порядку легалізації торговельної діяльності та вибору організаційно-правових форм її здійснення, патентування та ліцензування, порядку здійснення розрахункових операцій, договірного регулювання господарсько-торговельної діяльності, захисту прав споживачів, порядку здійснення окремих видів торговельної діяльності тощо. Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність «Правознавство». Посібник також буде корисним підприємцям та юристам, що займаються юридичним супроводженням торговельної діяльності. The textbook discusses the legal framework and theoretical aspects of regulation of economic and trade activities in Ukraine. The issues of the order of legalization of trade activity and choice of organizational and legal forms of its implementation, patenting and licensing, the order of settlement operations, contractual regulation of economic and trade activities, consumer protection, the procedure for carrying out certain types of trade activities, etc. The manual is designed for students of higher educational institutions who acquire the specialty "Jurisprudence". The guide will also be useful entrepreneurs and lawyers engaged in legal support trade activities.
- ДокументПравове регулювання порівняльної реклами в країнах СНД(Ужгородський національний університет, 2006) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaМетою цієї статті є аналіз правових норм законодавства країн СНД, які спрямовані на регулювання відносин у сфері порівняльної реклами, виявлення проблемних аспектів застосування та вдосконалення рекламного законодавства України. The purpose of this article is to analyze the legal norms of the legislation of the CIS countries, which aimed at regulating relations in the field of comparative advertising, detection problematic aspects of the application and improvement of advertising legislation of Ukraine.
- ДокументПравове регулювання страхової діяльності(Донецький юридичний інститут МВС України, 2012) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, Yuliia; Родіна, Валерія Вікторівна; Rodina, ValeriiaУ навчально-методичному посібнику розглянуто основні аспекти правового регулювання страхової діяльності, розкривається поняттєвий апарат страхування, викладено основи особистого страхування, страхування майна і відповідальності, перестрахування. Посібник містить контрольні питання, завдання для самостійної підготовки, тестові завдання, тематику реферативних робіт, питання для підсумкового контролю з курсу «Правове регулювання страхової діяльності». Розрахований на студентів, аспірантів, викладачів та широке коло читачів, які цікавляться питаннями страхування. The main aspects are considered in the textbook legal regulation of insurance activities, disclosed conceptual insurance apparatus, the basics of personal insurance, insurance property and liability, reinsurance. The manual contains controls questions, tasks for independent preparation, test tasks, subjects abstracts, questions for the final control of the course "Legal regulation of insurance activities ". Designed for students, graduate students, teachers and a wide range readers who are interested in insurance issues.
- ДокументРозвиток ідей та уявлень про предмет цивільного права в дореволюційний час і радянський період(Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарантія", Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва Академії правових наук України, 2002) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaНа основі вищевикладеного можна сказати, що існувало безліч точок зору, поглядів, ідей щодо предмету цивільного права, які відстоювались різними авторами, але, слід зазначити, що не було запропоновано таке рішення, яке б не викликало проти себе заперечень, і могло би бути безсумнівно прийнято. І сьогодні це питання залишається дискусійним, зокрема, потерпає подальшої розробки визначення цивільного права та господарського права, їх існування паралельно або тільки однієї галузі права, також питання щодо співвідношення корпоративного і цивільного права тощо. Вважається, що з прийняттям Цивільного і Господарського кодексів законодавець однозначно вирішить питання щодо співіснування цивільного права і господарського права, але наукова дискусія стосовно цього питання на цьому не припиниться, а імовірніше за все буде тривати ще досить довго. Based on the above, it can be said that there were many points point of view, views, ideas regarding the subject of civil law, which were defended by different authors, but it should be noted that no such thing was proposed a decision that would not cause objections against itself, and could be undoubtedly accepted. And today this question remains debatable, in particular, suffers further development of the definition of civil law and economic law, their existence in parallel or only one branch of law, as well as questions regarding the relationship between corporate and civil law etc. It is believed that with the adoption of the Civil and Economic Codes the legislator will unequivocally resolve the issue of civil coexistence law and economic law, but a scientific discussion on this issue it will not stop there, and most likely it will continue for quite a long time.
- ДокументРозмежування реклами та інформації нерекламного характеру(Донецький юридичний інститут МВС України, 2011) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaМетою статті є висвітлення критеріїв розмежування реклами та інформації нерекламного характеру, що дозволить сформулювати авторське визначення реклами. The purpose of the article is to highlight the criteria for distinguishing advertising and information of a non-advertising nature, which will allow to formulate the copyright definition of advertising.
- ДокументФорми недобросовісної конкуренції у сфері реклами(ДВНЗ “Ужгородський національний університет”, 2017) Громенко, Юлія Олександрівна; Hromenko, YuliiaУ статті надано характеристику форм недобросовісної конкуренції у сфері реклами. Проаналізовано законодавство України в означеній сфері. Удосконалено визначення порівняльної реклами. Обґрунтовано доцільність внесення змін до Закону України "Про рекламу" та Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції". The article describes the forms of unfair competition in the field of advertising. The legislation of Ukraine in the specified area is analyzed. The definition of comparative advertising has been improved. The expediency of making changes to the Law of Ukraine "On Advertising" and the Law of Ukraine "On Protection from Unfair Competition" is substantiated.