Перегляд за Автор "Hoshtynar, Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАграрне право України(Одеса: ОДУВС, 2022) Антоненко, Олександр Анатолійович; Antonenko, Oleksandr; Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, Svitlana; Григорецька, Ірина Ігорівна; Hryhoretska, Iryna; Дришлюк, Володимир Ігорович; Dryshliuk, Volodymyr; Журавель, Алла Василівна; Zhuravel, Alla; Кострицький, Ігор Леонідович; Kostrytskyi, Ihor; Пащенко, Олександр Миколайович; Pashchenko, OleksandrУ навчальному посібнику в стислій та зрозумілій формі викладені основні положення сучасного аграрного права. Колектив авторів свідомо відійшов від зайвого теоретизування окремих проблем, віддаючи перевагу характеристиці змісту вимог чинного аграрного законодавства. Зміст посібника дозволяє висвітлити основні напрями та перспективи розвитку правового регулювання аграрних відносин. Особливістю запропонованого навчального посібника є врахування суміжного правового регулювання низки питань аграрного права у безпосередньому зв’язку з нормами екологічного, земельного, цивільного, господарського, трудового, адміністративного та інших галузей права. Навчальний посібник «Аграрне право України» розрахований на студентів, науковців, юристів-практиків у сфері аграрного, екологічного, земельного та інших галузей права, державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, викладачів закладів вищої освіти тощо. The textbook contains the main provisions of modern agrarian law in a concise and understandable form. The team of authors consciously moved away from excessive theorizing of individual problems, giving preference to characterizing the content of the requirements of the current agrarian legislation. Content the manual allows highlighting the main directions and prospects for the development of legal regulation of agrarian relations. A feature of the proposed of the educational manual is to take into account the related legal regulation of a number of issues of agrarian law in direct connection with the norms environmental, land, civil, economic, labor, administrative and other fields of law. The educational manual "Agrarian Law of Ukraine" is intended for students, scientists, practicing lawyers in the field of agrarian, environmental, land and other fields of law, civil servants and officials of local self-government, teachers of higher education institutions, etc.
- ДокументДОСВІД ІСПАНІЇ ТА ФРАНЦІЇ В НОРМАТИВНО-ПРАВОВОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКУ ЗЕМЛІ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, SvitlanaРозмірковуючи над тим, чи є корисним для України досвід країн, які мають дещо інші традиції землеробства і нині перебувають в іншому соціально-економічному становищі, авторка дозволила сформулювати відповідь на це питання – так, це є необхідним. І цьому є пояснення. Перш за все, Франція і Іспанія пройшли тривалий шлях у побудові сучасної моделі земельних відносин, при цьому слід зазначити, що приватна власність на землю у цих країнах існувала завжди. Результатом розвитку цих відносин є як позитивні, так і негативні тенденції. При проведенні земельних перетворень необхідно, очевидно, більшою мірою, звертати увагу на негативні тенденції, оскільки це дозволяє вчиться на чужих помилках з метою уникнення власних. Reflecting on whether the experience of countries with somewhat different agricultural traditions and currently in a different socio-economic situation is useful for Ukraine, the author allowed me to formulate an answer to this question - yes, it is necessary. And there is an explanation for this. First of all, France and Spain have come a long way in building a modern model of land relations, while it should be noted that private ownership of land has always existed in these countries. The result of the development of these relations are both positive and negative trends. When carrying out land transformations, it is necessary, obviously, to a greater extent, to pay attention to negative trends, as this allows you to learn from other people's mistakes in order to avoid your own.
- ДокументЗемельне право України(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023) Антоненко, Олександр Анатолійович; Antonenko, Oleksandr; Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, Svitlana; Григорецька, Ірина Ігорівна; Hryhoretska, Iryna; Дришлюк, Володимир Ігорович; Dryshliuk, Volodymyr; Журавель, Алла Василівна; Zhuravel, Alla; Кострицький, Ігор Леонідович; Kostrytskyi, Ihor; Пащенко, Олександр Миколайович; Pashchenko, Oleksandr; Ріпенко, Артем Ігорович; Ripenko, ArtemУ посібнику в стислій та зрозумілій формі викладені основні положення сучасного земельного права. У додатках наведено основні нормативно-правові акти, документи судової практики, а також рекомендовану літературу. Особливістю запропонованого навчального посібника є врахування суміжного правового регулювання низки питань земельного права у безпосередньому зв’язку з нормами інших галузей права, зокрема цивільно-правовою характеристикою прав на землю та їх обмежень, договірних засад набуття прав на землю тощо. На думку авторів посібника, засвоєння запропонованого матеріалу буде цілком достатньо для успішної здачі заліку або іспиту з дисципліни, що вивчається, вирішення прикладних завдань, представництва інтересів у судах при розгляді «земельних справ», спілкуванні із посадовими особами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування тощо. The manual presents the main provisions of modern land law in a concise and understandable form. The appendices contain the main normative legal acts, judicial practice documents, as well as recommended literature. A feature of the proposed training manual is the consideration of the related legal regulation of a number of land law issues in direct connection with the norms of other branches of law, in particular, the civil law characteristics of land rights and their limitations, contractual principles of acquiring land rights, etc. According to the authors of the manual, mastering the proposed material will be quite sufficient for successfully passing the test or exam in the discipline being studied, solving applied problems, representing interests in courts when considering "land cases", communicating with officials of executive authorities and local self-government, etc.
- ДокументЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІЙ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПРИ ЗЕМЕЛЬНИХ ПРАВОПОРУШЕННЯХ(Одеса: ОДУВС, 2017-02-24) Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, Svitlana
- ДокументМОРСЬКА БЕЗПЕКА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТА ВЗАЄМОВПЛИВУ(2021-12-23) Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, SvitlanaМорська безпека як категорія національної безпеки, значно впливає на багато типів предметної безпеки і, отже, на загальний рівень національної безпеки кожної прибережної держави. Поряд з економічною, соціальною, економічною, інформаційною, екологічною та багатьма іншими безпеками, вона є однією із ключових складових національної безпеки та безпеки держави. Морська безпека складається з багатьох аспектів: оборони, економіки, енергетики, навколишнього середовища, дипломатії, туризму тощо. Передбачення та усунення ключових викликів і факторів загроз морської безпеки, у тому числі екологічних, може бути фактором її стабілізації, що так важливо у формуванні сучасної національної та міжнародної системи безпеки. Maritime security as a category of national security significantly affects many types of subject security and, therefore, the overall level of national security of each coastal state. Along with economic, social, economic, informational, environmental and many other security, it is one of the key components of national security and state security. Maritime security consists of many aspects: defense, economy, energy, environment, diplomacy, tourism, etc. Anticipation and elimination of key challenges and factors of threats to maritime security, including environmental ones, can be a factor in its stabilization, which is so important in the formation of a modern national and international security system.
- ДокументМІЖНАРОДНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ГАРАНТУВАННЯ ВОДНОЇ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВОЄННИХ КОНФЛІКТІВ(Інститут держави і права ім. В.І. Корецького Національної академії наук України, Інститут законодавчих передбачень та правової експертизи, 2022) Пащенко, Олександр Миколайович; Pashchenko, Oleksandr; Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, SvitlanaМетою статті є розгляд концепції водної безпеки з позицій міжнародно-правової доктрини та міжнарод- ного законодавства, а також аналіз міжнародно-правових актів, спрямованих на її гарантування під час воєн- них конфліктів. Наголошено, що у країнах, де відбуваються воєнні конфлікти, забезпечення водної безпеки, яка є складової національної безпеки, є значною проблемою. Обмеження у доступі до води та екологічні збитки водним ресурсам, що завдаються такими діями, ставлять під загрозу безпеку населення загалом, роблячи повернення до мирного життя більш тривалим та складним. Водна безпека є багатогранною проблемою, її визначення налічує багато інтерпретацій, розроблених міжна- родними організаціями, а також на рівні доктрин. Наведено визначення водної безпеки, запропоновані: 1) між- народними організаціями: UN-Water – Міжвідомчим координаційним центом ООН з усіх питань, пов’язаних з водними ресурсами; Гаазькою декларацією міністрів з водної безпеки у XXI столітті; Winrock International (SWP) – американської некомерційної організації; 2) розроблені на доктринальному рівні. Концепцію водної безпеки в Україні розглянуто у межах проекту Стратегії розвитку водної політики України. Звернуто увагу на той факт, що національній правотворчій практиці поки що непритаманне використання поняття «водна безпека». Водний кодекс України, зокрема, оперує поняттям «екологічна безпека водокористування». Розглянуто класифікацію водних конфліктів, розроблену Тихоокеанським інститутом (Каліфорнія, Окланд), зокрема: 1) коли доступ до води або контроль над нею є приводом для початку конфлікту; 2) коли вода або водні системи використовуються як інструменти під час конфліктів; 3) коли вода чи водні системи стають ненав- мисними чи навмисними об’єктами конфліктів. Міжнародне право розробило обов’язкові та необов’язкові інструменти, спрямовані на забезпечення водної безпеки під час воєнних конфліктів. Крім міжнародного гуманітарного права, захисту водних ресурсів під час воєнних конфліктів сприяють норми інших галузей міжнародного права, наприклад, міжнародного права прав людини, міжнародного водного права, міжнародного морського права, міжнародного екологічного права. Зв’язок між міжнародним правом та водною безпекою, без військового контексту, міжнародно-правовою доктриною розглядається, переважно, крізь призму міжнародного водного права та міжнародного морського права. Забез- печення водної безпеки під час збройних конфліктів розглядається крізь призму міжнародного гуманітарного права. Війна в Україні та й інші військові конфлікти показують, що норми міжнародного права з охорони водних об’єктів у таких ситуаціях не працюють, що обумовлює необхідність розбудови більш ефективного механізму забезпечення водної безпеки.The purpose of the article is to consider the concept of water security from the standpoint of international legal doctrine and international legislation, as well as the analysis of international legal acts aimed at guaranteeing it during military conflicts. It was emphasized that in countries where military conflicts are taking place, ensuring water security, which is a component of national security, is a significant problem. The restrictions on access to water and the ecological damage to water resources caused by such actions threaten the security of the population in general, making the return to peaceful life longer and more difficult. Water security is a multifaceted problem, its definition has many interpretations developed by international organizations and doctrine. Definitions of water security proposed by: 1) international organizations are given: UN-Water – UN Interagency Coordination Center for all issues related to water resources; The Hague Ministerial Declaration on Water Safety in the 21st Century; Winrock International (SWP) – an American non-profit organization; 2) developed at the doctrinal level. The concept of water security in Ukraine was considered within the framework of the project Strategy for the Development of Water Policy of Ukraine. Attention is drawn to the fact that the use of the concept of «water safety» is still uncharacteristic of the national law-making practice, the Water Code of Ukraine, in particular, operates with the concept of «ecological safety of water use». The classification of water conflicts developed by the Pacific Institute (California, Oakland) is considered, in particular: 1) when access to water or control over it is the reason for the beginning of the conflict; 2) when water or water systems are used as tools during conflicts; 3) when water or water systems become unintentional or intentional objects of conflicts. International law has developed mandatory and non-mandatory instruments aimed at ensuring water security during military conflicts. In addition to international humanitarian law, the protection of water resources during military conflicts is facilitated by norms of other branches of international law, for example, international human rights law, international water law, international maritime law, international environmental law. The connection between international law and water security without a military context is considered by the international legal doctrine mainly through the prism of international water law. Ensuring water safety during armed conflicts is considered through the lens of international humanitarian law. The war in Ukraine and other military conflicts show that the norms of international law on the protection of water bodies do not work in such situations, which necessitates the development of a more effective mechanism for ensuring water safety.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ТА ЗАЙНЯТІСТЬ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-27) Дацюк, К.І.; Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, SvitlanaПри прийнятті на роботу на конкретну посаду необхідно визначити конкретні обмеження людини. Наприклад, те, що людина не чує, саме по собі нічого не означає. Це лише специфічне обмеження особи з інвалідністю. У той же час людям, яким важко спілкуватися з якихось причин, не слід пропонувати роботу, пов’язану з постійним спілкуванням. У деяких випадках людям доводиться повністю змінити спосіб життя та професії та здобути нову освіту після здоров'я та втрати працездатності. Особи з обмеженими можливостями також можуть реалізувати себе у своєму бізнесі, бути успішними підприємцями та бізнесменами. When hiring for a specific position, it is necessary to determine the specific limitations of a person. For example, the fact that a person does not hear does not mean anything in itself. This is only a specific limitation of a person with a disability. At the same time, people who find it difficult to communicate for some reason should not be offered a job that involves constant communication. In some cases, people have to completely change their lifestyle and professions and acquire a new education after health and disability. People with disabilities can also realize themselves in their business, be successful entrepreneurs and businessmen.
- ДокументПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВЛАСНОСТІ НА ЗЕМЛЮ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА БЛИЗЬКОГО СХОДУ(Одеса: ОДУВС, 2020-02-28) Гоштинар, Світлана Леонідівна; Hoshtynar, Svitlana