Перегляд за Автор "Anosienkov, Anatolii"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдміністративна діяльність органів внутрішніх справ на транспорті(Одеса: ОДУВС, 2010) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, Anatolii; Антоненко, Олександр Анатолійович; Antonenko, Oleksandr; https://orcid.org/0000-0001-7596-5841; Баранов, Сергій Олексійович; Baranov, Serhii; https://orcid.org/0000-0002-1277-3153; Бутенко, Вадим Станіславович; Butenko, Vadym; Продайко, Сергій Васильович; Prodaiko, Serhii; Ульянов, Олексій Іванович; Ulianov, Oleksii; https://orcid.org/0000-0002-3397-0965Підручник підготовлений з урахуванням організаційної роботи адміністративної служби міліції на транспорті. у ньому розглядаються основні правові положення, система та структура курсу “Адміністративна діяльність ОВС на транспорті”, особливі тактичні прийоми організації роботи по охороні громадського порядку та громадської безпеки на об’єктах обслуговування транспорту, діяльність спеціальних установ, служби чергових частин, забезпечення дозвільної системи, особливості організації роботи по попередженню правопорушень серед неповнолітніх, також взаємодія транспортних підрозділів з територіальними ОВС, СБУ, митною службою та адміністрацією транспортних підприємств. У підручнику даються відповіді на питання теорії і практики, що найчастіше зустрічаються в процесі практичної діяльності ОВСТ. Даний підручник розрахований на курсантів та слухачів закладів освіти МВС України, практичних працівників правоохоронних органів, студентів та викладачів юридичних та транспортних вузів і факультетів. The textbook is prepared taking into account the organizational work of the administrative police service on transport. in it the main legal provisions, system and structure are considered course "Administrative activities of the police in transport", special tactics of organizing work on public protection order and public safety at service facilities transport, activities of special institutions, duty services parts, providing a permit system, features of the organization work to prevent juvenile delinquency, also the interaction of transport units with territorial ones Police, Security Service, Customs Service and Transport Administration enterprises. The textbook provides answers to questions of theory and practices that are most common in the practical process activities of OVST. This textbook is designed for cadets and students educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, practical workers law enforcement, law students and faculty transport universities and faculties.
- ДокументВикористання безпілотних літальних апаратів під час виконання завдань підрозділами МВС(Одеса: ОДУВС, 2023-10-20) Мукоіда, Руслан Вікторович; Mukoida, Ruslan; Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiРозглядається тактика застосування БпЛА працівниками Національної поліції України під час виконання службово-бойових завдань. Тези розрахована на здобувачів ЗВО зі специфічними умовами навчання та практичних працівників Національної поліції. The tactics of using UAVs by employees of the National Police of Ukraine during the performance of official and combat tasks are considered. Theses are intended for students of secondary education with specific conditions of study and practical employees of the National Police.
- ДокументВпровадження скандинавської моделі забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення масових заходів в аспекті вдосконалення національного законодавства(Одеса: ОДУВС, 2023) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, Anatolii; Мукоіда, Руслан Вікторович; Mukoida, RuslanСтаття присвячена актуальному питанню впровадження скандинавської моделі забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення масових заходів у діяльність органів Національної поліції України для забезпечення ефективної реалізації конституційного права громадян на мирні зібрання. У статті встановлено, що право громадян на мирні зібрання реалізується у сфері публічного порядку, що зумовлює необхідність наявності ефективного механізму забезпечення цього права. Встановлено поняття публічного порядку. Основним суб’єктом забезпечення публічного порядку є Національна поліція України. У статті звертається увага на необхідність імплементації міжнародного досвіду функціонування органів, які забезпечують публічний порядок при проведені масових заходів, підвищення кваліфікації співробітників Національної поліції України, покращення їх технічного та матеріального забезпечення. Крім того, необхідним є підвищення рівня психологічної підготовки працівників. У статті розкриті головні аспекти скандинавської моделі у сфері забезпечення публічного порядку та безпеки під час проведення масових заходів. Визначено, що підхід скандинавської моделі базується на: володінні інформацією щодо учасників та організаторів масового заходу; диференціюванні групи з яких складається натовп та ідентифікації ризиків; постійному контакті у формі діалогу із організаторами заходу та безпосередньо учасниками зібрання; сприяння. Проаналізовано нормативну базу щодо регламентації проведення масових заходів в Україні. Проаналізовано міжнародний досвід врегулювання проведення масових заходів. Встановлено брак нормативного регулювання щодо проведення масових заходів. Обґрунтовано необхідність впровадження належного регулювання зазначеної сфери законодавством на національному рівні. Встановлено відсутність у чинному законодавстві чіткого закріплення статусу “Поліції діалогу”. Обґрунтовано необхідність закріплення на рівні закону статусу “Поліції діалогу”. The article is devoted to the relevant issue of implementing the Scandinavian model of ensuring public safety and order during mass events into the activities of the National Police of Ukraine to ensure the effective implementation of the constitutional right of citizens to peaceful assembly. The article establishes that the right of citizens to peaceful assembly is realized in the sphere of public order, which necessitates the existence of an effective mechanism for ensuring this right. The meaning of public order has been defined.The main subject of ensuring public order is the National Police of Ukraine. The article draws attention to the need to implement the international experience of the functioning of law enforcement agencies that ensure public order during mass events, improve the qualifications of employees of the National Police of Ukraine, and improve their technical and material support. In addition, it is necessary to increase the level of psychological training of employees. The article reveals the main aspects of the Scandinavian model in the field of ensuring public order and security during mass events. It was determined that the approach of the Scandinavian model is based on information about the participants and organizers of the mass event; differentiation of the groups that make up the crowd and identification of risks; constant dialogue with the organizers of the event and the participants of it; assistance. Ukrainian mass meeting legislation has bees analyzed. The international experience of regulating mass events was analyzed. A lack of legislation regarding the holding of mass events has been detected. The need to implement proper regulation of the specified sphere by legislation at the national level is substantiated. It The article is devoted to the relevant issue of implementing the Scandinavian model of ensuring public safety and order during mass events into the activities of the National Police of Ukraine to ensure the effective implementation of the constitutional right of citizens to peaceful assembly. The article establishes that the right of citizens to peaceful assembly is realized in the sphere of public order, which necessitates the existence of an effective mechanism for ensuring this right. The meaning of public order has been defined.The main subject of ensuring public order is the National Police of Ukraine. The article draws attention to the need to implement the international experience of the functioning of law enforcement agencies that ensure public order during mass events, improve the qualifications of employees of the National Police of Ukraine, and improve their technical and material support. In addition, it is necessary to increase the level of psychological training of employees. The article reveals the main aspects of the Scandinavian model in the field of ensuring public order and security during mass events. It was determined that the approach of the Scandinavian model is based on information about the participants and organizers of the mass event; differentiation of the groups that make up the crowd and identification of risks; constant dialogue with the organizers of the event and the participants of it; assistance. Ukrainian mass meeting legislation has bees analyzed. The international experience of regulating mass events was analyzed. A lack of legislation regarding the holding of mass events has been detected. The need to implement proper regulation of the specified sphere by legislation at the national level is substantiated. It The article is devoted to the relevant issue of implementing the Scandinavian model of ensuring public safety and order during mass events into the activities of the National Police of Ukraine to ensure the effective implementation of the constitutional right of citizens to peaceful assembly. The article establishes that the right of citizens to peaceful assembly is realized in the sphere of public order, which necessitates the existence of an effective mechanism for ensuring this right. The meaning of public order has been defined.The main subject of ensuring public order is the National Police of Ukraine. The article draws attention to the need to implement the international experience of the functioning of law enforcement agencies that ensure public order during mass events, improve the qualifications of employees of the National Police of Ukraine, and improve their technical and material support. In addition, it is necessary to increase the level of psychological training of employees. The article reveals the main aspects of the Scandinavian model in the field of ensuring public order and security during mass events. It was determined that the approach of the Scandinavian model is based on information about the participants and organizers of the mass event; differentiation of the groups that make up the crowd and identification of risks; constant dialogue with the organizers of the event and the participants of it; assistance. Ukrainian mass meeting legislation has bees analyzed. The international experience of regulating mass events was analyzed. A lack of legislation regarding the holding of mass events has been detected. The need to implement proper regulation of the specified sphere by legislation at the national level is substantiated. It was established that the status of the "Dialogue Police" is not clearly established in the current legislation. The necessity of enshrining the status of the "Dialogue Police" at the legal level is substantiated.
- ДокументДеякі проблеми легалізації короткоствольної вогнепальної зброї в Україні(Одеса: ОДУВС, 2008) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiВ умовах складних політичних та соціально-економічних перетворень, що характеризуються погіршенням добробуту населення, ускладненням кримінальної обстановки, збільшенням кількості злочинних посягань на життя, здоров’я та майнові інтереси громадян, особливої актуальності набуває питання створення ефективної системи контролю зі сторони держави за використанням предметів, речовин, матеріалів, здійсненням окремих видів діяльності, виробництв, робіт, що становлять підвищену суспільну небезпеку. In the conditions of complex political and socio-economic transformations, which are characterized by the deterioration of the population's well-being, the complication of the criminal situation, an increase in the number of criminal encroachments on the lives, health and property interests of citizens, the issue of creating an effective system becomes especially urgent control on the part of the state over the use of objects, substances, materials, the implementation of certain types of activities, productions, and works that constitute an increased public danger.
- ДокументЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ МИРНИХ ЗІБРАНЬ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2018-10-02) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiНа думку автора, потрібно розробити за участю широкого кола представників громадськості та затвердити наказом МВС України із подальшою реєстрацією в Міністерстві юстиції України інструкцію щодо забезпечення правопорядку під час проведення мирних зібрань та масових заходів. Інструкція має враховувати рішення Європейського суду з прав людини та Керівні принципи зі свободи зібрань ОБСЄ/БДІПЛ. In the opinion of the author, it is necessary to develop, with the participation of a wide range of public representatives, and to approve by order of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, with subsequent registration in the Ministry of Justice of Ukraine, instructions on ensuring law and order during peaceful assemblies and mass events. The instruction should take into account the decisions of the European Court of Human Rights and the Guiding Principles on Freedom meetings of the OSCE/ODIHR.
- ДокументЗвернення громадян як елемент механізму забезпечення законності в діяльності державних органів(Одеса: ОДУВС, 2023) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiСтаттю присвячено дослідженню звернень громадян як елементу механізму забезпечення законності в діяльності державних органів. Проаналізовано правову основу, яка реально забезпечує існування інституту звернення громадян. Встановлено, що право людини і громадянина на правовий захист передбачає: право на судовий захист, правову допомогу, звернення до органів державної влади і місцевого самоврядування тощо. Аргументовано, що велике значення в захисті прав і свобод людини і громадянина набуває надання громадянам України, іноземцям, особам без громадянства та юридичним особам права на звернення. Розглянуто, що формою забезпечення законності в діяльності державних органів є інститут звернень громадян, який виступає як засіб реалізації прав громадян та їх участі в державному управлінні та є носієм інформації, пов’язаної із забезпеченням прав і свобод людини та громадянина. Citizen appeals as an element of the mechanism for ensuring legality in the activities of state bodies The article is devoted to the study of citizens' appeals as an element of the mechanism for ensuring legality in the activities of state bodies. The legal basis, which really ensures the existence of the institution of citizens' appeals, has been analyzed. It has been established that the right of a person and a citizen to legal protection includes: the right to judicial protection, legal assistance, appeal to state authorities and local self-government, etc. It is discussed that granting citizens of Ukraine, foreigners, stateless persons and legal entities the right to appeal is of great importance in protecting the rights and freedoms of a person and a citizen. It is considered that the form of ensuring legality in the activities of state bodies is the institute of citizens' appeals, which acts as a means of realizing the rights of citizens and their participation in state administration and is a carrier of information related to ensuring the rights and freedoms of a person and a citizen.
- ДокументМІГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2013-04-26) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiНегативні зміни криміногенної обстановки, що спостерігаються в Україні обумовлені цілою низкою факторів. Зокрема, невпорядкованість міграційних процесів, вплив закордонного криміногенного елементу, окремих фінансово-промислових груп, зацікавлених у дестабілізації в нашій країні, ослаблення в силу причин об’єктивного і суб’єктивного характеру контролю за в’їздом і перебуванням на території України іноземців та осіб без громадянства, зокрема, держав ближнього зарубіжжя, змушують сконцентрувати увагу на ролі міграційної та реєстраційної системи у розв’язанні проблемних питань щодо зміни криміногенної обстановки. Відсутність візового режиму в’їзду та виїзду з України громадян цілого ряду держав, обладнаних кордонів, відкрило широкі можливості для проникнення на територію України кримінальних та інших асоціальних елементів із зарубіжних країн. Ослаблення ж паспортно-візового режиму призвело до безконтрольності проживання таких осіб, що сприяло їх подальшій криміналізації.
- ДокументПоняття та особливості соціального захисту поліцейських в Україні(Західноукраїнський Національний університет, 2022) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, Anatolii; Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, KaterynaУ статті досліджено проблеми соціального захисту працівників Національної поліції України. Проаналізовано різні підходи до визначення соціального захисту. Розглянуто поняття соціального захисту у широкому та вузькому розумінні. Досліджено гарантії соціального захисту поліцейських, до яких віднесено: матеріальне забезпечення, житлове забезпечення, медичне забезпечення та професійне забезпечення. The article examines the problems of social protection of employees of the National Police of Ukraine. It is argued that the social protection of police officers is one of the types of social protection of the population, which has a certain specific, which is caused by performing their professional activities associated with increased risk and danger. An etymological study of the concept of «social protection» was carried out. Different approaches to defining social protection were analyzed. The concept of social protection in a broad and narrow sense was considered.
- ДокументПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2020-11-26) Мукоіда, Руслан Вікторович; Mukoida, Ruslan; Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiНа переконання авторів, потрібно створити ефективний наглядовий орган захисту персональних даних в Україні: незалежний наглядовий орган, відповідальний за розроблення методичних рекомендацій, моніторинг і контроль за додержанням законодавства в сфері захисту персональних даних. Привести термінологію закону України «Про захист персональних даних» у відповідність до законодавства ЄС (Регламенту 2016/679) та деталізувати зміст принципів захисту персональних даних. Детально і чітко прописати повноваження, обов’язки, відповідальність розпорядника і власника даних. In the opinion of the authors, it is necessary to create an effective supervisory body for the protection of personal data in Ukraine: an independent supervisory body responsible for the development of methodological recommendations, monitoring and control of compliance with legislation in the field of personal data protection. Bring the terminology of the Law of Ukraine "On the Protection of Personal Data" into compliance with EU legislation (Regulation 2016/679) and detail the content of the principles of personal data protection. In detail and clearly prescribe the powers, duties, and responsibilities of the manager and owner of the data.
- ДокументСучасний стан соціального захисту поліцейських в Україні(Одеса: ОДУВС, 2022-10-28) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiУ статті досліджено проблеми соціального захисту працівників Національної поліції України. Проаналізовано різні підходи до визначення соціального захисту. Розглянуто поняття соціального захисту у широкому та вузькому розумінні. Досліджено гарантії соціального захисту поліцейських, до яких віднесено: матеріальне забезпечення, житлове забезпечення, медичне забезпечення та професійне забезпечення. The article examines the problems of social protection of employees of the National Police of Ukraine. It is argued that the social protection of police officers is one of the types of social protection of the population, which has a certain specific, which is caused by performing their professional activities associated with increased risk and danger. An etymological study of the concept of «social protection» was carried out. Different approaches to defining social protection were analyzed. The concept of social protection in a broad and narrow sense was considered.