Перегляд за Автор "Аносєнков, Анатолій Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдміністративна діяльність органів внутрішніх справ на транспорті(Одеса: ОДУВС, 2010) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, Anatolii; Антоненко, Олександр Анатолійович; Antonenko, Oleksandr; https://orcid.org/0000-0001-7596-5841; Баранов, Сергій Олексійович; Baranov, Serhii; https://orcid.org/0000-0002-1277-3153; Бутенко, Вадим Станіславович; Butenko, Vadym; Продайко, Сергій Васильович; Prodaiko, Serhii; Ульянов, Олексій Іванович; Ulianov, Oleksii; https://orcid.org/0000-0002-3397-0965Підручник підготовлений з урахуванням організаційної роботи адміністративної служби міліції на транспорті. у ньому розглядаються основні правові положення, система та структура курсу “Адміністративна діяльність ОВС на транспорті”, особливі тактичні прийоми організації роботи по охороні громадського порядку та громадської безпеки на об’єктах обслуговування транспорту, діяльність спеціальних установ, служби чергових частин, забезпечення дозвільної системи, особливості організації роботи по попередженню правопорушень серед неповнолітніх, також взаємодія транспортних підрозділів з територіальними ОВС, СБУ, митною службою та адміністрацією транспортних підприємств. У підручнику даються відповіді на питання теорії і практики, що найчастіше зустрічаються в процесі практичної діяльності ОВСТ. Даний підручник розрахований на курсантів та слухачів закладів освіти МВС України, практичних працівників правоохоронних органів, студентів та викладачів юридичних та транспортних вузів і факультетів. The textbook is prepared taking into account the organizational work of the administrative police service on transport. in it the main legal provisions, system and structure are considered course "Administrative activities of the police in transport", special tactics of organizing work on public protection order and public safety at service facilities transport, activities of special institutions, duty services parts, providing a permit system, features of the organization work to prevent juvenile delinquency, also the interaction of transport units with territorial ones Police, Security Service, Customs Service and Transport Administration enterprises. The textbook provides answers to questions of theory and practices that are most common in the practical process activities of OVST. This textbook is designed for cadets and students educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, practical workers law enforcement, law students and faculty transport universities and faculties.
- ДокументВикористання безпілотних літальних апаратів під час виконання завдань підрозділами МВС(Одеса: ОДУВС, 2023-10-20) Мукоіда, Руслан Вікторович; Mukoida, Ruslan; Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiРозглядається тактика застосування БпЛА працівниками Національної поліції України під час виконання службово-бойових завдань. Тези розрахована на здобувачів ЗВО зі специфічними умовами навчання та практичних працівників Національної поліції. The tactics of using UAVs by employees of the National Police of Ukraine during the performance of official and combat tasks are considered. Theses are intended for students of secondary education with specific conditions of study and practical employees of the National Police.
- ДокументВпровадження скандинавської моделі забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення масових заходів в аспекті вдосконалення національного законодавства(Одеса: ОДУВС, 2023) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, Anatolii; Мукоіда, Руслан Вікторович; Mukoida, RuslanСтаття присвячена актуальному питанню впровадження скандинавської моделі забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення масових заходів у діяльність органів Національної поліції України для забезпечення ефективної реалізації конституційного права громадян на мирні зібрання. У статті встановлено, що право громадян на мирні зібрання реалізується у сфері публічного порядку, що зумовлює необхідність наявності ефективного механізму забезпечення цього права. Встановлено поняття публічного порядку. Основним суб’єктом забезпечення публічного порядку є Національна поліція України. У статті звертається увага на необхідність імплементації міжнародного досвіду функціонування органів, які забезпечують публічний порядок при проведені масових заходів, підвищення кваліфікації співробітників Національної поліції України, покращення їх технічного та матеріального забезпечення. Крім того, необхідним є підвищення рівня психологічної підготовки працівників. У статті розкриті головні аспекти скандинавської моделі у сфері забезпечення публічного порядку та безпеки під час проведення масових заходів. Визначено, що підхід скандинавської моделі базується на: володінні інформацією щодо учасників та організаторів масового заходу; диференціюванні групи з яких складається натовп та ідентифікації ризиків; постійному контакті у формі діалогу із організаторами заходу та безпосередньо учасниками зібрання; сприяння. Проаналізовано нормативну базу щодо регламентації проведення масових заходів в Україні. Проаналізовано міжнародний досвід врегулювання проведення масових заходів. Встановлено брак нормативного регулювання щодо проведення масових заходів. Обґрунтовано необхідність впровадження належного регулювання зазначеної сфери законодавством на національному рівні. Встановлено відсутність у чинному законодавстві чіткого закріплення статусу “Поліції діалогу”. Обґрунтовано необхідність закріплення на рівні закону статусу “Поліції діалогу”. The article is devoted to the relevant issue of implementing the Scandinavian model of ensuring public safety and order during mass events into the activities of the National Police of Ukraine to ensure the effective implementation of the constitutional right of citizens to peaceful assembly. The article establishes that the right of citizens to peaceful assembly is realized in the sphere of public order, which necessitates the existence of an effective mechanism for ensuring this right. The meaning of public order has been defined.The main subject of ensuring public order is the National Police of Ukraine. The article draws attention to the need to implement the international experience of the functioning of law enforcement agencies that ensure public order during mass events, improve the qualifications of employees of the National Police of Ukraine, and improve their technical and material support. In addition, it is necessary to increase the level of psychological training of employees. The article reveals the main aspects of the Scandinavian model in the field of ensuring public order and security during mass events. It was determined that the approach of the Scandinavian model is based on information about the participants and organizers of the mass event; differentiation of the groups that make up the crowd and identification of risks; constant dialogue with the organizers of the event and the participants of it; assistance. Ukrainian mass meeting legislation has bees analyzed. The international experience of regulating mass events was analyzed. A lack of legislation regarding the holding of mass events has been detected. The need to implement proper regulation of the specified sphere by legislation at the national level is substantiated. It The article is devoted to the relevant issue of implementing the Scandinavian model of ensuring public safety and order during mass events into the activities of the National Police of Ukraine to ensure the effective implementation of the constitutional right of citizens to peaceful assembly. The article establishes that the right of citizens to peaceful assembly is realized in the sphere of public order, which necessitates the existence of an effective mechanism for ensuring this right. The meaning of public order has been defined.The main subject of ensuring public order is the National Police of Ukraine. The article draws attention to the need to implement the international experience of the functioning of law enforcement agencies that ensure public order during mass events, improve the qualifications of employees of the National Police of Ukraine, and improve their technical and material support. In addition, it is necessary to increase the level of psychological training of employees. The article reveals the main aspects of the Scandinavian model in the field of ensuring public order and security during mass events. It was determined that the approach of the Scandinavian model is based on information about the participants and organizers of the mass event; differentiation of the groups that make up the crowd and identification of risks; constant dialogue with the organizers of the event and the participants of it; assistance. Ukrainian mass meeting legislation has bees analyzed. The international experience of regulating mass events was analyzed. A lack of legislation regarding the holding of mass events has been detected. The need to implement proper regulation of the specified sphere by legislation at the national level is substantiated. It The article is devoted to the relevant issue of implementing the Scandinavian model of ensuring public safety and order during mass events into the activities of the National Police of Ukraine to ensure the effective implementation of the constitutional right of citizens to peaceful assembly. The article establishes that the right of citizens to peaceful assembly is realized in the sphere of public order, which necessitates the existence of an effective mechanism for ensuring this right. The meaning of public order has been defined.The main subject of ensuring public order is the National Police of Ukraine. The article draws attention to the need to implement the international experience of the functioning of law enforcement agencies that ensure public order during mass events, improve the qualifications of employees of the National Police of Ukraine, and improve their technical and material support. In addition, it is necessary to increase the level of psychological training of employees. The article reveals the main aspects of the Scandinavian model in the field of ensuring public order and security during mass events. It was determined that the approach of the Scandinavian model is based on information about the participants and organizers of the mass event; differentiation of the groups that make up the crowd and identification of risks; constant dialogue with the organizers of the event and the participants of it; assistance. Ukrainian mass meeting legislation has bees analyzed. The international experience of regulating mass events was analyzed. A lack of legislation regarding the holding of mass events has been detected. The need to implement proper regulation of the specified sphere by legislation at the national level is substantiated. It was established that the status of the "Dialogue Police" is not clearly established in the current legislation. The necessity of enshrining the status of the "Dialogue Police" at the legal level is substantiated.
- ДокументДеякі аспекти визнання в Україні організації терористичною(Одеса: ОДУВС, 2015) Аносєнков, Анатолій АнатолійовичТероризм на сьогодні є справжньою глобальною проблемою. Стаття присвячена аналізу механізму визнання організації терористичною та притягнення її до відповідальності в Україні. Автор порівняв позиції вітчизняних і зарубіжних дослідників з питань, що сто-суються порядку визнання організації терористичною. У світовій практиці для визнання організації теро-ристичною використовуються переважно два шляхи: політичний і судовий. Політичний передбачає активну участь у такій процедурі відповідних органів державної влади. Як правило, це провідні політичні партії, уряд, парламент, глава держави та ін. У судовому механізмі провідну роль у визнанні організації терористичною відіграє суд. Політичний механізм є характерним, зокрема, для США, Великобританії, Канади. Судовий активно застосовується на пострадянському про-сторі й у більшості соціалістичних країн, зокрема в Російській Федерації, Республіках Казахстан і Білорусь. Терроризм сегодня является настоящей глобальной проблемой. Статья посвящена анализу механизма признания организации террористической и привлечения ее к ответственности в Украине. Автор сравнил позиции отечественных и зарубежных исследователей по вопросам, касающихся порядка признания организации террористической. В мировой практике для признания организации террористической используются преимущественно два пути: политический и судебный. Политический предполагает активное участие в такой процедуре соответствующих органов государственной власти. Как правило, это ведущие политические партии, правительство, парламент, глава государства и др. В судебном механизме ведущую роль в признании организации террористической играет суд. Политический механизм характерен, в частности, для США, Великобритании, Канады. Судебный активно применяется на постсоветском пространстве и в большинстве социалистических стран, в частности в Российской Федерации, Республиках Казахстан и Беларусь. Terrorism today is a truly global problem. The paper analyzes the mechanism of recognition terrorist organization and bringing her to justice in Ukraine. The author compared the position of domestic and foreign researchers on issues relating to the recognition procedure terrorist organization. In world practice for the recognition of a terrorist organization used mainly two ways: political and legal. Political involves active participation in such procedures relevant public authorities. Typically, this is the leading political parties, government, parliament, the president and others. In judicial mechanism leading role in organizing terrorist recognition plays Court. The political mechanism is typical, particularly for the US, UK and Canada. The trial is actively used in the post and in most socialist countries, including the Russian Federation, Kazakhstan and Belarus.
- ДокументДеякі питання дійсності договорів у випадку встановлення фіктивності контрагентів або ведення ними фіктивного підприємництва(Одеса: ОДУВС, 2016) Мукоіда, Руслан Вікторович; Аносєнков, Анатолій АнатолійовичСтаття присвячена дослідженню питання визнання угод недійсними у зв’язку з фіктивністю їх контрагентів та іншими наслідками укладення договорів з фіктивними підприємствами. Проаналізовано судову практику щодо визнання угод недійсними з підстав фіктивної діяльності контрагентів. Визначено поняття та ознаки фіктивного підприємництва, зазначені питання які потребують законодавчого урегулювання, виявлено коло проблем, пов’язаних з існуванням фіктивного підприємництва в Україні. Розглянуто можливі підходи до боротьби з наявними фіктивними підприємствами та способи запобігання появі нових. Аналізуються ознаки нереальних, безтоварних опе- рацій, а також наслідки визнання недійсними угод у зв’язку з фіктивністю контрагента, визначенні умови визнання недійсними угод з підстав фіктивності контрагентів та можливі способи перевірки контрагентів на наявність фіктивної їх діяльності. Автори досліджують правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні. Статья посвящена исследованию вопроса призна- ния сделок недействительными в связи с фиктивностью их контрагентов и другими последствиями заключения договоров с фиктивными предприятиями. Проанализирована судебная практика о признании сделок недействительными по основаниям фиктивной деятельности контрагентов. Определено понятие и признаки фиктивного предпринимательства, рассмотрены вопросы, требующие законодательного урегулирования, выявлен круг проблем, связанных с существованием фиктивного предпринимательства в Украине. Рассмотрены возможные подходы к борьбе с имеющимися фиктивными предприятиями и способы предотвращения появления новых. Анализируются признаки нереальных, бестоварных операций, а также последствия признания сделок недействительными в связи с фиктивностью контрагента, определении условия признания недействительными сделок по основаниям фиктивности контрагентов и возможные способы проверки контрагентов на наличие признаков фиктивности в их деятельности. Авторы исследуют правовые основы регулирования, организации, ведения бухгалтерского учета и составления финансовой отчетности в Украине. The necessity of forming a new system of public administration as a tool for overcoming the crisis in Ukraine is due to radical social and economic transformations that have taken place in recent years and raised a number of 2-2016 123 Правове забезпечення адміністративної реформи both positive and negative changes in the modern Ukrainian society. An important factor in output of the Ukrainian society of transformation crisis is to actively draw attention to economic crimes, which involve business entities with fictitious, since the situation in this area, the level of preparation and commission of such offenses, as well as the extent of the material damage caused to state directly threaten the interests of economic and overall national security of Ukraine. Compile information on the current financial situation in our country gives grounds for the conclusions concerning the growth of crime with the activities of fictitious companies, which are committed in different sectors of the economy. This is especially true of the budget, finance and credit, banking, foreign trade, as well as in the spheres of privatization, trade and services. In recent years, there are the facts, “approbation” criminal schemes of tax evasion by using fictitious companies in the energy sector, coal and steel industries. Analysis of the data indicates that a fictitious enterprise has become an integral part of the disorders associated with illicit trafficking and laundering of funds obtained by criminal means, and tax evasion, and the like. Therefore, this article is devoted to the study of the issue of recognition of transactions void in connection with their fictitious counterparts and other consequences of the conclusion of contracts with fictitious companies. Analyzed the jurisprudence on recognition of transactions null and void on the grounds of fictitious operations of counterparties. The concept and features of a fictitious enterprise, the issues requiring legislative regulation, identified a range of problems associated with the existence of a fictitious business in Ukraine. Possible approaches to combating existing fictitious companies and ways to prevent the emergence of new ones. Analyzed signs unreal and non-commodity operations, as well as the consequences of invalidation of transactions in connection with the fictitious company, determining the conditions for the recognition of transactions null and void on the grounds of fictitious contractors and possible ways to check for the presence of contractors fictitious signs in their activities. The authors examine the legal basis for regulation, organization, accounting and financial reporting in Ukraine.
- ДокументДеякі проблеми легалізації короткоствольної вогнепальної зброї в Україні(Одеса: ОДУВС, 2008) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiВ умовах складних політичних та соціально-економічних перетворень, що характеризуються погіршенням добробуту населення, ускладненням кримінальної обстановки, збільшенням кількості злочинних посягань на життя, здоров’я та майнові інтереси громадян, особливої актуальності набуває питання створення ефективної системи контролю зі сторони держави за використанням предметів, речовин, матеріалів, здійсненням окремих видів діяльності, виробництв, робіт, що становлять підвищену суспільну небезпеку. In the conditions of complex political and socio-economic transformations, which are characterized by the deterioration of the population's well-being, the complication of the criminal situation, an increase in the number of criminal encroachments on the lives, health and property interests of citizens, the issue of creating an effective system becomes especially urgent control on the part of the state over the use of objects, substances, materials, the implementation of certain types of activities, productions, and works that constitute an increased public danger.
- ДокументДо питань протидії незаконній міграції в умовах глобального виклику(Одеса: ОДУВС, 2016) Аносєнков, Анатолій АнатолійовичАвтор розглядає проблему міграції та необхідність регулювання міграційних процесів та удосконалення організаційно - правової діяльності державних органів щодо протидії незаконної міграції в Україні.
- ДокументЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ МИРНИХ ЗІБРАНЬ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2018-10-02) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiНа думку автора, потрібно розробити за участю широкого кола представників громадськості та затвердити наказом МВС України із подальшою реєстрацією в Міністерстві юстиції України інструкцію щодо забезпечення правопорядку під час проведення мирних зібрань та масових заходів. Інструкція має враховувати рішення Європейського суду з прав людини та Керівні принципи зі свободи зібрань ОБСЄ/БДІПЛ. In the opinion of the author, it is necessary to develop, with the participation of a wide range of public representatives, and to approve by order of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, with subsequent registration in the Ministry of Justice of Ukraine, instructions on ensuring law and order during peaceful assemblies and mass events. The instruction should take into account the decisions of the European Court of Human Rights and the Guiding Principles on Freedom meetings of the OSCE/ODIHR.
- ДокументЗвернення громадян як елемент механізму забезпечення законності в діяльності державних органів(Одеса: ОДУВС, 2023) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiСтаттю присвячено дослідженню звернень громадян як елементу механізму забезпечення законності в діяльності державних органів. Проаналізовано правову основу, яка реально забезпечує існування інституту звернення громадян. Встановлено, що право людини і громадянина на правовий захист передбачає: право на судовий захист, правову допомогу, звернення до органів державної влади і місцевого самоврядування тощо. Аргументовано, що велике значення в захисті прав і свобод людини і громадянина набуває надання громадянам України, іноземцям, особам без громадянства та юридичним особам права на звернення. Розглянуто, що формою забезпечення законності в діяльності державних органів є інститут звернень громадян, який виступає як засіб реалізації прав громадян та їх участі в державному управлінні та є носієм інформації, пов’язаної із забезпеченням прав і свобод людини та громадянина. Citizen appeals as an element of the mechanism for ensuring legality in the activities of state bodies The article is devoted to the study of citizens' appeals as an element of the mechanism for ensuring legality in the activities of state bodies. The legal basis, which really ensures the existence of the institution of citizens' appeals, has been analyzed. It has been established that the right of a person and a citizen to legal protection includes: the right to judicial protection, legal assistance, appeal to state authorities and local self-government, etc. It is discussed that granting citizens of Ukraine, foreigners, stateless persons and legal entities the right to appeal is of great importance in protecting the rights and freedoms of a person and a citizen. It is considered that the form of ensuring legality in the activities of state bodies is the institute of citizens' appeals, which acts as a means of realizing the rights of citizens and their participation in state administration and is a carrier of information related to ensuring the rights and freedoms of a person and a citizen.
- ДокументМІГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2013-04-26) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiНегативні зміни криміногенної обстановки, що спостерігаються в Україні обумовлені цілою низкою факторів. Зокрема, невпорядкованість міграційних процесів, вплив закордонного криміногенного елементу, окремих фінансово-промислових груп, зацікавлених у дестабілізації в нашій країні, ослаблення в силу причин об’єктивного і суб’єктивного характеру контролю за в’їздом і перебуванням на території України іноземців та осіб без громадянства, зокрема, держав ближнього зарубіжжя, змушують сконцентрувати увагу на ролі міграційної та реєстраційної системи у розв’язанні проблемних питань щодо зміни криміногенної обстановки. Відсутність візового режиму в’їзду та виїзду з України громадян цілого ряду держав, обладнаних кордонів, відкрило широкі можливості для проникнення на територію України кримінальних та інших асоціальних елементів із зарубіжних країн. Ослаблення ж паспортно-візового режиму призвело до безконтрольності проживання таких осіб, що сприяло їх подальшій криміналізації.
- ДокументПоняття та особливості соціального захисту поліцейських в Україні(Західноукраїнський Національний університет, 2022) Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, Anatolii; Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, KaterynaУ статті досліджено проблеми соціального захисту працівників Національної поліції України. Проаналізовано різні підходи до визначення соціального захисту. Розглянуто поняття соціального захисту у широкому та вузькому розумінні. Досліджено гарантії соціального захисту поліцейських, до яких віднесено: матеріальне забезпечення, житлове забезпечення, медичне забезпечення та професійне забезпечення. The article examines the problems of social protection of employees of the National Police of Ukraine. It is argued that the social protection of police officers is one of the types of social protection of the population, which has a certain specific, which is caused by performing their professional activities associated with increased risk and danger. An etymological study of the concept of «social protection» was carried out. Different approaches to defining social protection were analyzed. The concept of social protection in a broad and narrow sense was considered.
- ДокументПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2020-11-26) Мукоіда, Руслан Вікторович; Mukoida, Ruslan; Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiНа переконання авторів, потрібно створити ефективний наглядовий орган захисту персональних даних в Україні: незалежний наглядовий орган, відповідальний за розроблення методичних рекомендацій, моніторинг і контроль за додержанням законодавства в сфері захисту персональних даних. Привести термінологію закону України «Про захист персональних даних» у відповідність до законодавства ЄС (Регламенту 2016/679) та деталізувати зміст принципів захисту персональних даних. Детально і чітко прописати повноваження, обов’язки, відповідальність розпорядника і власника даних. In the opinion of the authors, it is necessary to create an effective supervisory body for the protection of personal data in Ukraine: an independent supervisory body responsible for the development of methodological recommendations, monitoring and control of compliance with legislation in the field of personal data protection. Bring the terminology of the Law of Ukraine "On the Protection of Personal Data" into compliance with EU legislation (Regulation 2016/679) and detail the content of the principles of personal data protection. In detail and clearly prescribe the powers, duties, and responsibilities of the manager and owner of the data.
- ДокументПсихологічне забезпечення особистої безпеки оперативних працівників Національної поліції України(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023-10) Аносєнков, Анатолій АнатолійовичДосліджуються психологічні аспекти забезпечення особистої безпеки оперативних працівників Національної поліції України.
- ДокументСучасний стан соціального захисту поліцейських в Україні(Одеса: ОДУВС, 2022-10-28) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Аносєнков, Анатолій Анатолійович; Anosienkov, AnatoliiУ статті досліджено проблеми соціального захисту працівників Національної поліції України. Проаналізовано різні підходи до визначення соціального захисту. Розглянуто поняття соціального захисту у широкому та вузькому розумінні. Досліджено гарантії соціального захисту поліцейських, до яких віднесено: матеріальне забезпечення, житлове забезпечення, медичне забезпечення та професійне забезпечення. The article examines the problems of social protection of employees of the National Police of Ukraine. It is argued that the social protection of police officers is one of the types of social protection of the population, which has a certain specific, which is caused by performing their professional activities associated with increased risk and danger. An etymological study of the concept of «social protection» was carried out. Different approaches to defining social protection were analyzed. The concept of social protection in a broad and narrow sense was considered.