ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО
Вантажиться...
Файли
Дата
2022-08-04
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеса: ОДУВС
Анотація
Підсумовуючи, можна сказати, що сучасні вимоги до
поліцейського включають не лише спеціальну підготовку і
знання законів, а й загальні комунікативні вміння, тобто
здатність здійснювати професійну комунікацію. Поліцейські
повинні вміти знаходити спільну мову з різними людьми, навіть
якщо вони розмовляють різними мовами. Мовні бар'єри, які
можуть виникнути через невміння спілкуватися, неминуче
знижують якість роботи поліції, тому ефективне формування
комунікативної компетентності поліцейського є на сучасному
етапі одним з актуальних та першочергових завдань, виконанню
якого багато в чому сприяють інноваційні методи в мовній
підготовці курсантів закладів вищої освіти Міністерства
внутрішніх справ України.Summing up, we can say that modern requirements for a police officer include not only special training and knowledge of laws, but also general communication skills, that is, the ability to carry out professional communication. Police
must be able to find a common language with different people, even if they speak different languages. Language barriers, which may arise due to the inability to communicate, inevitably reduce the quality of police work, therefore, the effective formation of a police officer's communicative competence is at the present stage one of the urgent and priority tasks, the implementation
which is largely facilitated by innovative methods in the language training of cadets of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ситько О.М. ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО. Мовна підготовка поліцейських: традиції, перспективи та зарубіжний досвід: Матеріали Міжнародного круглого столу з нагоди 100-річчя Одеського державного університету внутрішніх справ (04 серпня 2022 року). Одеса: ОДУВС, 2022. 87-91.