Перегляд за Автор "Yarmaki, Khrystofor"
Зараз показуємо 1 - 20 з 28
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPolice Supervision of Releases from Prison(International Academy Journal Web of Scholar., 2019) Yarmaki, Khrystofor; Ярмакі, Христофор Петрович; https://orcid.org/0000-0001-7718-3093; Yarmaki, Volodymyr; Ярмакі, Володимир Христофорович; https://orcid.org/0000-0001-5924-1085It is provided the concept and features of police supervision; its correlation with administrative supervision is considered; the supervision of the behavior of previously convicted persons and legal acts regulating its implementation are analyzed. Given the central role of supervision in shaping police agency outcomes, the purpose of this paper is to understand ratings of supervisor performance overall and on several distinct dimensions. The description of the police as the strong arm of the State oversight reflects their authorization to enforce laws and policies defined by State institutions. It is concluded that there is a necessity to amend the Law of Ukraine "On the Administrative Supervision of Releases from Prison", other legal acts regulating the issue of supervision and probation.
- ДокументАдміністративний розсуд в діяльності поліції України(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023-03-22) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforПроаналізувавши теоретичні та правові основи застосування адміністративного розсуду органами та посадовими особами поліції автор дослідження прийшов до висновку, що дискреційні повноваження - це певна сукупність правообов’язків суб’єкта публічної адміністрації поліції, що дають йому можливість на власний розсуд, у межах закону, обрати один із кількох варіантів прийняття рішення по адміністративній справі. Застосування адміністративного розсуду в діяльності органів, служб, підрозділів і посадових осіб поліції повинен бути під постійним контролем вищих органів (посадових осіб) поліції та громадянського суспільства, що позитивно вплине на зменшення корупційних проявів в діяльності поліції.Having analyzed the theoretical and legal bases of the application of administrative discretion by police bodies and officials, the author of the study came to the conclusion that discretionary powers are a certain set of legal obligations of the subject of the public administration of the police, which give him the opportunity at his own discretion, within the limits of the law, to choose one from several options for making a decision on an administrative case. The use of administrative discretion in the activities of police bodies, services, divisions and officials should be under the constant control of higher bodies (officials) of the police and civil society, which will positively affect the reduction of corruption in police activities.
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНИЙ РОЗСУД ЯК ЕЛЕМЕНТ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforНа думку автора, адміністративний розсуд є важливим елементом публічного адміністрування, що дозволяє оперативно з урахуванням ситуації яка склалася і на основах чинного законодавства приймати управлінські рішення, спрямовані на захист публічних інтересів. Надмірне розширення меж адміністративного розсуду тягне за собою підвищення рівня корупції, приводить до зловживань чиновників, підриває авторитет органів публічної адміністрації та негативно відбивається на реалізації конституційних гарантій прав приватних осіб. In the opinion of the author, administrative discretion is an important element of public administration, which allows promptly taking into account the existing situation and on the basis of current legislation to make management decisions aimed at protecting public interests. Excessive expansion of the boundaries of administrative discretion entails an increase in the level of corruption, leads to abuses by officials, undermines the authority of public administration bodies and negatively affects the implementation of constitutional guarantees of the rights of private individuals.
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВА ПРОТИДІЯ НЕЗАКОННІЙ МІГРАЦІЇ ТА ЇЇ ВІДМІННІСТЬ ВІД АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ МІГРАЦІЙНИХ ВІДНОСИН(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2016-05-27) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforНа теперішній час визначені нормативні основі діяльності створених антикорупційних органів, які укомплектовані посадовими особами, фінансово та матеріально-технічно забезпечені і можуть досягти успіху у протидії корупції тільки за умов їх успішної взаємодії між собою, іншими правоохоронними органами та громадянським суспільством. Оскільки корупційні правопорушення вчиняються на різних рівнях влади, часто мають міжвідомчий характер та «тонкі» схеми вчинення, а справи про корупційні правопорушення можуть підлягти передачі за підвідомчістю з одного антикорупційного органу до іншого, для налагодження їх належної взаємодії та обміну оперативно-розшуковою інформацією, доречним буде керівникам антикорупційних органів прийняти спільну інструкцію щодо взаємодії з питань протидії корупції. At the moment, the normative bases of the activity of the created anti-corruption bodies, which are staffed by officials, financially and materially and technically secured and can achieve success in combating corruption only under the conditions of their successful interaction with each other, other law enforcement bodies and civil society, have been determined. Since corruption offenses are committed at different levels of government, they often have an interdepartmental nature and "subtle" schemes of commission, and cases of corruption offenses may be subject to transfer by sub-department from one anti-corruption body to another, in order to establish their proper interaction and exchange of operative and investigative information, as appropriate the heads of anti-corruption bodies will adopt a joint instruction on cooperation on anti-corruption issues.
- ДокументАдміністративно-правове регулювання діяльності патрульної поліції щодо забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні(Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2019) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Пилипів, Руслан Миронов; Pylypiv, Ruslan; Веселов, Микола Юрійович; Veselov, MykolaМонографія присвячена комплексному дослідженню питань адміністративно-правового регулювання діяльності патрульної поліції щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. На основі досягнень вітчизняної юриспруденції, зарубіжного досвіду, аналізу чинного законодавства і правозастосовної (в тому числі судової) практики розроблене авторське бачення щодо вирішення актуальних проблем та подальшого удосконалення діяльності патрульної поліції у зазначеній сфері. У дослідженні вперше після реформування МВС України та створення патрульної поліції визначено її місце як одного з основних суб’єктів, що сьогодні забезпечують реалізацію державної політики у сфері безпеки дорожнього руху на загальнодержавному рівні. Дається авторська дефініція понять «адміністративна діяльність патрульної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», «профілактична діяльність патрульної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». На підставі аналізу положень Закону України «Про Національну поліцію» обґрунтовується новий погляд на класифікацію методів діяльності поліції. Окремо в науковій роботі розглядаються організаційно-правові особливості здійснення профілактичної, адміністративно-юрисдикційної діяльності, а також застосування поліцейських заходів патрульною поліцією під час забезпечення безпеки дорожнього руху. Вносяться пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правового регулювання зазначеної діяльності. The monograph is devoted to a comprehensive study of issues of administrative and legal regulation of patrol police activities to ensure road traffic safety. Based on the achievements of domestic jurisprudence, foreign experience, analysis of current legislation and law enforcement (including judicial) practice, the author's vision for solving current problems and further improving the activities of the patrol police in the specified area has been developed. In the study, for the first time after the reform of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the creation of the patrol police, its place is determined as one of the main subjects that today ensure the implementation of state policy in the field of road traffic safety at the national level. The author's definition of the terms "administrative activity of the patrol police in the field of road safety", "preventive activity of the patrol police in the field of road safety" is given. Based on the analysis of the provisions of the Law of Ukraine "On the National Police", a new view on the classification of the methods of police activity is substantiated. Separately, the research paper examines the organizational and legal features of preventive, administrative and jurisdictional activities, as well as the use of police measures by the patrol police while ensuring road traffic safety. Proposals are made to improve the regulatory and legal regulation of the specified activity.
- ДокументАНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ(Одеса: ОДУВС, 2022-12-16) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforРозглянуто деякі приклади з зарубіжного досвіду запобігання корупції в країнах світу, таких як Англія, Німеччина, Китай, Нідерланди та Сінгапур. Some examples from the foreign experience of preventing corruption in the countries of the world, such as England, Germany, China, the Netherlands and Singapore, are considered.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВАХ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ(Одеса: ОДУВС, 2022-10-28) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforОрганізацію взаємодії суб’єктів провадження в справах про адміністративні правопорушення можна визначити як управлінську функцію, спрямовану на переведення суб’єктів будь-якої соціальної системи від індивідуальної до сумісної, узгодженої за місцем і часом діяльності щодо найбільш оптимального використання можливостей взаємодіючих суб’єктів заради виконання поставлених перед ним завдань, а також і для постійної їх підтримки в заданих параметрах. Таке визначення організації взаємодії є оптимальним і розкриває її як функцію управління та дає можливість практикам правильно оперувати поняттями «взаємодія», «координація», «організація взаємодії», які мають місце у провадженнях в справах про адміністративні правопорушення.The organization of the interaction of the subjects of proceedings in cases of administrative offenses can be defined as a management function aimed at transferring the subjects of any social system from individual to compatible, coordinated in place and time of activity regarding the most optimal use of the capabilities of the interacting subjects for the purpose of fulfilling tasks set before him, as well as for their constant support within the given parameters. This definition of the organization of interaction is optimal and reveals it as a management function and enables practitioners to correctly operate the concepts of "interaction", "coordination", "organization of interaction" that take place in proceedings in cases of administrative offenses.
- ДокументГАЛУЗЕВІ ПРИНЦИПИ МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Ярмакі, Володимир Христофорович; Yarmaki, VolodymyrЗазначені принципи засновані не на окремому джерелі міжнародного права, а на міжнародних договорах, звичаях або загальних принципах міжнародного права, та регулюють різні сфери міжна- родного гуманітарного права. These principles are not based on a separate source of international law, but on international treaties, customs or general principles of international law, and regulate various areas of international humanitarian law.
- ДокументГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ(Одеса: ОДУВС, 2022-10-31) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforАвтором проаналізовано питання громадського контролю. The author analyzed the issue of public control.
- ДокументДеякі аспекти міжнародного досвіду запобігання та протидії корупції(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2024) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Ярмакі, Володимир Христофорович; Yarmaki, VolodymyrУ статтi здійснена спроба дослiдити окремі аспекти міжнародного досвіду запобігання та протидії корупції. Досвід країн світу щодо запобігання та протидії корупції, враховуючи особливості системи їх державного управління, становить суттєвий інтерес для України. Такі розробки можуть бути використані в практиці окремих державних установ в протидії корупції, а також під час розробки нормативно-правових актів, що спрямовані на зменшення впливу корупції в державному управлінні. Наголошено на тому, що для міжнародної спільноти проблема протидії корупції залишається однією з найактуальніших. Об’єктивні фактори її розвитку свідчать про те, що корупція створює суттєву небезпеку для життєдіяльності багатьох країн світу, на сьогодні масштаби її поширення становлять загрозу для національної безпеки будь-якої країни. Тому на сучасному етапі розвитку, коли відбуваються кардинальні зміни у міжнародному політичному та суспільному житті, в умовах військової агресії росії в Україні, значно змінились погляди і на проблеми протидії корупції. Завдання запобігання та протидії корупції на сучасному етапі розвитку суспільства взагалі та Українського, зокрема розглядаються як загальнодержавні та пріоритетні. Встановлено, що в основи антикорупційної політики Європейського Союзу містять такі складові: 1) політична воля; 2) відповідність міжнародним конвенціям; 3) розширення сфери застосування; 4) антикорупційне законодавство; 5) механізм його реалізації; 6) ефективна діяльність усіх установ, відповідальних за дотримання антикорупційних норм; 7) удосконалена система прийняття на державну службу; 8) адекватна заробітна плата; 9) прозорість та підзвітність діяльності влади; 10) толерантність; 11) чіткі правила фінансового контролю; 12) реєстр корупціонерів; 13) конфіскація майна. Розглянуті деякі особливості протидії корупції в країнах Європейського Союзу, Китайській Народній Республіці, Сполучених Штатах Америки, Японії. The article attempts to investigate some aspects of the international experience of preventing and countering corruption. The experience of the countries of the world in preventing and countering corruption, taking into account the peculiarities of their public administration system, is of significant interest to Ukraine. Such developments can be used in the practice of individual state institutions in the fight against corruption, as well as during the development of normative legal acts aimed at reducing the influence of corruption in public administration. It was emphasized that for the international community, the problem of combating corruption remains one of the most urgent. The objective factors of its development indicate that corruption poses a significant danger to the daily life of many countries of the world, and now the scale of its spread poses a threat to the national security of any country. Therefore, at the current stage of development, when radical changes are taking place in international political and social life, in the conditions of russia's military aggression in Ukraine, views on the problems of combating corruption have also changed. The task of preventing and countering corruption at the current stage of the development of society is considered as national and priority. It was established that the basis of the anti-corruption policy of the European Union are the following components: 1) political will; 2) compliance with international conventions; 3) expansion of the scope of application; 4) anti-corruption legislation; 5) the mechanism of its implementation; 6) effective operation of all institutions responsible for compliance with anti-corruption regulations; 7) improved system of admission to the civil service; 8) adequate salary; 9) transparency and accountability of government activity; 10) tolerance; 11) clear rules of financial control; 12) register of corrupt officials; 13) confiscation of property. It is noted that, unfortunately, there are no universal means of preventing and countering corruption. Each state must choose its own paths, which its government must build independently on the basis of local legislation, mentality, traditions, etc. Which, in turn, objectifies the need to find one's own ways of countering this shameful phenomenon, taking into account positive international experience.
- ДокументЗміст та класифікація адміністративно-наглядової діяльності міліції(Одеса: ОДУВС, 2014) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; https://orcid.org/0000-0001-7718-3093У статті розкрито зміст адміністративно-наглядової діяльності, визначено структуру адміністративного нагляду як системи правовідносин, надано класифікацію видів адміністративно-наглядової діяльності міліції. The article reveals the content of administrative and supervisory activities, defines the structure of administrative supervision as a system of legal relations, provides a classification of the types of administrative and supervisory activities of the police.
- ДокументКласифікація конфіденційної інформації(Одеса: ОДУВС, 2021) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Музика, С.С.; Muzyka, S.S.Сучасний стан розвитку суспільства характеризується значним зростанням ролі інформації, інформа- ційних ресурсів, інформаційних технологій, що призводить до активізації інформаційних відносин, які виникають у різних сферах життєдіяльності людини та держави, під час здійснення певного виду діяльності, яка пов’язана з володінням, збиранням, одержанням, зберіганням, користуванням, поширенням відомостей. Наукові дослідження, присвячені питанням класифікації інформації з обмеженим доступом до теперішнього часу не втрачають своєї актуальності. Це зумовлено тим фактором, що суспільні відносини, об’єктом яких є інформація з обмеженим доступом, є предметом адміністративно-правового регулювання. Саме у правовідносинах найбільш чітко відо- бражається специфіка методу правового регулювання, що застосовується в адміністративному праві, який характеризується складним поєднанням способів впливу на поведінку учасників адміністра- тивно-правових відносин. На відміну від загальнодоступної інформації, конфіденційна інформація не призначена для широкого кола осіб. Конфіденційність передбачає зарахування певних відомостей до інформації з обмеженим доступом, має здійснюватися чітко відповідно та на підставі чинних правових норм. Особливістю адміністративно-правового регулювання обмеження доступу до тих чи інших відомостей є поєднання приватно-правового методу регулювання (наприклад, власник прав на комерційну таємницю самостійно визначає перелік відомостей, що становлять таку таємницю, та порядок ознайомлення з ними) та публічно-правового методу (застосовується при обмеженні доступу шляхом визначення державою в нормах законодавства порядку доступу до конфіденційної інформації). Конфіденційна інформація, незалежно від того, предметом яких відносин вона виступає, має певну цінність для суб’єкта інформації: держави, фізичної або юридичної особи. Цінність інформації зумовлена її використанням у публічній сфері – для забезпечення державного управління в різних сферах суспільного життя, в приватній сфері – для реалізації та захисту прав фізичних та юридичних осіб. Розголошення такої інформації може завдати істотної шкоди як інтересам держави, приватним, так і публічним інтересам. Здійснено класифікацію конфіденційної інформації за такими критеріями: 1) за правом власності: а) державна; б) приватна; 2) за правом доступу: а) під час виконання посадовими особами службових повноважень; б) власника та осіб, яким надано це право; 3) за галуззю застосування: а) комерційна; б) банківська; в) податкова; г) адвокатська; д)судова та ін. The modern period of society is characterized by a significant increase in the role of information, information resources, information technology, which leads to the intensification of information relations that arise in various spheres of human life and the state, during certain activities related to possession, collection, receipt, storage, use, dissemination of information. Scientific research on the classification of information with limited access to date is still relevant. This is due to the fact that public relations, the object of which is information with limited access, are subject to administrative and legal regulation. It is in legal relations that the specificity of the method of legal regulation used in administrative law is most clearly reflected, which is characterized by a complex combination of ways of influencing the behavior of participants in administrative-legal relations. Unlike publicly available information, confidential information is not intended for a wide range of individuals. Confidentiality involves the assignment of certain information to restricted information and must be carried out clearly in accordance with and in accordance with applicable law. A feature of administrative-legal regulation of restriction of access to certain information is a combination of private-law method of regulation (for example, the owner of trade secret rights independently determines the list of information that constitutes such secret and the procedure for accessing them) and public law method (used in restricting access by determining by the state in the legislation the procedure for access to confidential information). Confidential information, regardless of the object of its relationship, has a certain value for the subject of information: the state, individual or legal entity. The value of information is due to its use in the public sphere – to ensure public administration in various spheres of public life, in the private sphere – to implement and protect the rights of individuals and legal entities. Disclosure of such information may cause significant harm to the interests of the state, private and public interests. The classification of confidential information is carried out according to the following criteria: 1) by ownership: a) state; b) private; 2) by right of access: a) during the performance of official duties by officials; b) the owner and persons to whom this right has been granted; 3) by field of application: a) commercial; b) banking; c) tax; d) lawyer; e) judicial, etc.
- ДокументМеханізм адміністративно-правового регулювання(Одеса: ОДУВС, 2013) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; https://orcid.org/0000-0001-7718-3093Розглядається механізм адміністративно-правового регулювання. The mechanism of administrative and legal regulation is considered.
- ДокументПоліцейський нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі(Одеса: ОДУВС, 2019) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; https://orcid.org/0000-0001-7718-3093; Ярмакі, Володимир Христофорович; Yarmaki, Volodymyr; https://orcid.org/0000-0001-5924-1085У статті надаються поняття та особливості поліцей- ського нагляду, досліджуються історичні аспекти запро- вадження та розвитку поліцейського нагляду в Європі, розглядається його співвідношення з адміністративним наглядом, аналізуються позиції науковців щодо визначення нагляду та його співвідношення з таким видом перевіроч- ної діяльності, як контроль, розмежовується загальний поліцейський нагляд і спеціальний поліцейський нагляд за окремими категоріям громадян, які схильні до вчинення правопорушень. Особлива увага приділена еволюції нор- мативно-правового регулювання поліцейського нагляду за особами, звільненими з місць позбавлення волі, підставам та порядку встановлення, здійснення та припинення полі- цейського нагляду за цією категорією осіб. Надана характе- ристика правилам нагляду, яких повинні дотримуватись піднаглядні та обмеженням, що встановлюються відносно піднаглядних. It is provided the concept and features of police supervision; its correlation with administrative supervision is considered; the supervision of the behavior of previously convicted persons and legal acts regulating its implementation are analyzed. Given the central role of supervision in shaping police agency outcomes, the purpose of this paper is to understand ratings of supervisor performance overall and on several distinct dimensions. The description of the police as the strong arm of the State oversight reflects their authorization to enforce laws and policies defined by State institutions. It is concluded that there is a necessity to amend the Law of Ukraine “On the Administrative Supervision of Releases from Prison”, other legal acts regulating the issue of supervision and probation. The Institute for Administrative Supervision of National Police Authorities for persons’ behavior released from imprisonment is personally policed by the police. In recent years in Ukraine, there has been a lively discussion between supporters of rigorous measures to combat crime and representatives of human rights organizations who believe that administrative supervision of persons released from imprisonment violates the constitutional rights of citizens. Meanwhile, when considering administrative supervision of persons released from imprisonment, from human rights perspective, one cannot but notice that by restricting the persons’ rights who have committed serious crimes and are prone to their repetition, the Law thus directly protects rights and interests the right of obedient part of population, which is also the state’s task. In order to create an effective organizational and legal system of police supervision in Ukraine that would meet the standards of legal democratic state, it would be expedient to carry out in the future a detailed comparative legal analysis of police supervision in the European Union’s states on the basis of which to make appropriate amendments to the laws of Ukraine “On Administrative Supervision for Releases from Prison”, “On Probation”; to adopt a joint order of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the Ministry of Justice of Ukraine on approval of the Instruction on the organization of administrative supervision of releases from prison by repealing the Instruction adopted in 2003 by the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the State Department of Ukraine for the Execution of Sentences, the latter was liquidated.
- ДокументПравовий статус посади правоохоронної служби(Одеса: ОДУВС, 2023-10-20) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforАвтор стверджує, що посада правоохоронної служби – це частина правоохоронного органу із часткою його компетенції, обов’язками і правами, правове проложення якої нерозрино пов’язане з правовим становищем того органу, де створена така посада. The author claims that the position of the law enforcement service is a part of the law enforcement body with a share of its competence, duties and rights, the legal structure of which is inextricably linked to the legal position of the body where such a position was created.
- ДокументПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕРСОНАЛУ ПОЛІЦІЇ В БАВАРІЇ(Одеса: ОДУВС, 2022) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Ярмакі, Володимир Христофорович; Yarmaki, VolodymyrУ статті досліджена система та особливості підготовки й підвищення кваліфікації персоналу полі- ції в Баварії, організація навчального процесу та нау- ково-дослідної роботи вищих навчальних закладів освіти. Встановлено, що правовою основою діяльності поліції у Федеративній Республіці Німеччина є Кон- ституція, положення якої розвиваються та конкре- тизуються у федеральних законах «Про поліцію» і «Про співробітництво», а також інших норматив- но-правових актах держави. Безпосередня організація підготовки поліцейських у Баварії визначена в таких нормативно-правових актах: Положенні про проход- ження служби поліцейськими чиновниками землі Бава- рія, Положенні про навчання поліцейських чиновни- ків Баварії, Положенні про іспити для поліцейських чиновників Баварії тощо. Професійна підготовка поліції в Баварії закладена в освітню систему поліції, яка включає в себе три рівні: а) першочергову підготовку у школах поліції; б) підготовку середнього начальницького складу, що здійснюється у вищих школах поліції (інститутах); в) підготовку старшого начальницького складу, що здійснюється у Вищій поліцейській академії. Крім зазначеного, у Федеративній Республіці Німеччина працівник поліції може здобути вищу професійну освіту в навчальних закладах освіти для адміністра- ції («Fachhochschulen»). Відбір на навчання здійснює спеціальний центр, що створений Міністерством внутрішніх справ Баварії. Теоретичний курс навчання у вищих поліцейських закладах освіти включає лекції, семінарські заняття, тренування поведінки та підготовку дипломного про- єкту. Практичне навчання засноване на вимогах фор- мування у студентів практичних навичок правоохо- ронної роботи щодо запобігання насильству в сім’ї, організації дорожнього руху, орієнтування в дорож- ньо-транспортних пригодах і їх аналізу, набуття практичних навичок застосування чинного законодав- ства та правоохоронної діяльності. Вища поліцейська академія розробляє освітні програми, спрямовує та координує науково-дослідну роботу вищих навчальних закладів із підготовки поліцейських, здійснює контроль за впровадженням результатів наукових досліджень у практичну діяль- ність. The article examines the system and features of training and advanced training of police personnel in Bavaria, the organization of the educational process and research work of higher educational institutions. It has been established that the legal basis of police activity in the Federal Republic of Germany is the Constitution, the provisions of which are developed and specified in the federal laws “On Police” and “On Cooperation”, as well as other normative legal acts of the state. The direct organization of police training in Bavaria is defined in the following legal acts: Regulations on the completion of service by police officers of the state of Bavaria, Regulations on the training of police officers of Bavaria, Regulations on examinations for police officers of Bavaria, etc. Professional police training in Bavaria is embedded in the police education system, which includes three levels: a) primary training in police schools; b) training of middle managers, which is carried out in higher police schools (institutes); c) training of senior management, which is carried out at the Higher Police Academy. In addition to the above, in the Federal Republic of Germany, a police officer can obtain a higher professional education at educational institutions for administration (“Fachhochschulen”). Selection for training is carried out by a special center created by the Ministry of the Interior of Bavaria. The theoretical training course at higher police educational institutions includes lectures, seminar classes, behavior training and preparation of a diploma project. Practical training is based on the requirements of students’ formation of practical law enforcement skills in the prevention of family violence, organization of traffic, orientation in traffic accidents and their analysis, acquisition of practical skills in the application of current legislation and law enforcement activities. The Higher Police Academy develops educational programs, directs and coordinates the research work of higher educational institutions on the training of police officers, supervises the implementation of the results of scientific research into practical activities.
- ДокументПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕРСОНАЛУ ПОЛІЦІЇ У ФЕДЕРАТИВНІЙ РЕСПУБЛІЦІ НІМЕЧЧИНА(Cuiavian University in Wloclawek Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022) Yarmaki, Khrystofor; Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Volodymyr; Ярмакі, Володимир ХристофоровичДосліджується система та особливості підготовки та підвищення кваліфікації персоналу поліції в ФРН, організація навчального процесу та науково-дослідної роботи вищих навчальних закладів освіти. Встановлено, що правовою основою дiяльностi полiцiї ФРН є Конституцiя ФРН, положення якої розвиваються i конкретизуються в федеральних законах «Про поліцію» і «Про співробітництво», інших нормативно-правових актах держави. Безпосередня організація підготовки поліцейських визначена у нормативно-правових актах земель. Наприклад у землі Баварія, як і у інших землях, прийняті: «Положення про проходження служби полiцейськими чиновниками землi Баварiя»; «Положення про навчання полiцейських чиновникiв Баварiї»; «Положення про iспити для полiцейських чиновникiв Баварiї», ряд інших актів. Професiйна пiдготовка полiцiї в ФРН закладена в освiтню систему полiцiї, яка включає в себе три рiвня: першочергова пiдготовка в школах поліції; пiдготовка середнього начальницького складу, що здiйснюється у вищих школах полiцiї (iнститутах); пiдготовка старшого начальницького складу, що здiйснюється у Вищій полiцейськiй академiї. Крім зазначеного у ФРН працівник поліції може здобути вищу професійну освіту в навчальних закладах освіти («Fachhochschulen») для адміністрації. Вiдбiр на навчання здiйснюють спецiальні центри, що створені міністерствами внутрішніх справ кожної землі ФРН. Теоретичний курс навчання у вищих поліцейських закладах освіти включає лекцї, семiнарськi заняття, тренування поведiнки i пiдготовку дипломного проекту. Практичне навчання засноване на вимогах формування у студентiв практичних навичок правоохоронної роботи щодо профілактики кримінальних правопорушень, попередження насильства в сiм’ї, органiзацiї дорожнього руху, набуття практичних навичок застосування чинного законодавства та здійснення правоохоронної діяльності. Вища поліцейська академія розробляє освітні програми, спрямовує та координує науково-дослідну роботу вищих навчальних закладів із підготовки поліцейських, спрямовує науково-дослідну діяльність та здiйснює контроль за впровадженням результатів наукових досліджень у практичну діяльність.
- ДокументПідготовка до єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальністю 081 «Право» на другому (магістерському) рівні вищої освіти(Одеса: ОДУВС, 2021) Братель, Сергій Григорович; Bratel, Serhii; Бабенко, Андрій Миколайович; Babenko, Andrii; Конопельський, Віктор Ярославович; Konopelskyi, Viktor; Тетерятник, Ганна Костянтинівна; Teteriatnyk, Hanna; Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforНавчальний посібник підготовлено відповідно до програми єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право» на другому (магістерському) рівні вищої освіти, що затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 08 жовтня 2021 року № 1076. Посібник містить окремі розділи/теми, вивчення яких допоможе засвоїти здобувачам вищої освіти спеціальних (фахових, предметних) компетентностей, визначених стандартами вищої освіти. Розраховано на здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня для успішного засвоєння освітньої програми та набуття відповідних знань правничої діяльності, що дозволить здійснити якісну підготовку до державної атестації у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту. The textbook was prepared in accordance with the program of the unified state qualification exam in specialties 081 "Law" and 293 "International Law" at the second (master's) level of higher education, approved by the order of the Ministry of Education and Science of Ukraine from October 8, 2021 № 1076. The manual contains separate sections / topics, the study of which will help students to acquire special (professional, subject) competencies defined by higher education standards. It is designed for applicants for higher education of the second (master's) level to successfully master the educational program and acquire relevant knowledge of legal activities, which will allow for quality preparation for state certification in the form of a single state qualifying exam.
- ДокументРозмовник українсько-англійський для працівників адміністративної служби міліції ОВС(Одеса: ОДУВС, 2011) Гонтар, О.В.; Hontar, O.V.; Мітіна, Олена Михайлівна; Mitina, Olena; Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforРозмовник на працівників адміністративної служби міліції ОВС, у яких виникають труднощі при спілкуванні з іноземними громадянами, що приїхали у справах бізнесу чи на відпочинок до нашої держави і нашого міста. Він складений за проблемним принципом, міс- тить в собі найбільш уживані фрази для спілкування та вирішення професійних справ. Phrasebook for employees of the administrative police service of the police, in which they arise difficulties in communicating with foreign nationals who have come for business or on rest to our state and our city. It is composed on the problem principle, contains the most commonly used phrases for communication and professional matters.