Перегляд за Автор "Susol, Liliia"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументBUSINESS COMMUNICATION IN A FOREIGN LANGUAGE(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Domnykova, V.; Susol, Liliia; Сусол, Лілія Олександрівна
- ДокументCrime Law: Методичні вказівки щодо проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» для підготовки фахівців освітнього ступеня «магістр»(Одеса: ОДУВС, 2021) Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, LiliiaМетодичні вказівки є спробою полегшити вивчення іноземної мови (англійської) для магістрів права, вдосконалити іншомовну компетенцію слухача. Ця мета досягається шляхом занурення реципієнта у повсякденні та професійні ситуації завдяки опрацюванню автентичних матеріалів та комунікативній спрямованості завдань. Мовний матеріал презентується на всіх таких рівнях мовленнєвої діяльності як читання, писання, мовлення. Навчально-методичний посібник рекомендовано для підготовки фахівців освітнього ступеня «магістр», спеціальності 081Право. The guidelines are an attempt to facilitate the study of foreign language (English) for Masters of Law, to improve the foreign language competence of the student. This goal is achieved by immersing the recipient in everyday and professional situations through the processing of authentic materials and communicative tasks. Language material is presented at all such levels of speech activity as reading, writing, speech. The textbook is recommended for the training of specialists of the educational degree "Master", specialty 081 Law.
- ДокументCURRENT ISSUES OF ENGLISH GLOBALIZATION(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Mykhailovska, V.; Susol, Liliia; Сусол, Лілія ОлександрівнаThus, the problem of globalization of the English language in modern times the world is quite relevant. Precisely on the wave of globalization English has become an international means of communication. Thanks to its universality, English is the language of global communication characteristic of a large number of countries. Many factors, both cultural and historical, contributed to its spread. Both today and in the future, the English language will take the place of the language of world communication, since no other language is spoken by so many people today. Globalization of language is necessarily accompanied by its localization, complicates the relationship between language and society, language and culture, and this provides the basis for the emergence of new linguistic theories and paradigms. Таким чином, проблема глобалізації англійської мови в сучасному світі цілком актуальна. Саме на хвилі глобалізації англійська мова стала міжнародним засобом спілкування. Завдяки своїй універсальності англійська як мова глобального спілкування притаманна великій кількості країн. Багато факторів, як культурні, так і історичні, сприяли її поширенню. І сьогодні, і в майбутньому англійська мова займе місце мови світового спілкування, оскільки жодною іншою мовою сьогодні не говорить стільки людей. Глобалізація мови обов'язково супроводжується її локалізацією, ускладнює взаємовідносини мови та суспільства, мови та культури, і це дає основу для появи нових лінгвістичних теорій, парадигми.
- ДокументCURRENT ISSUES OF ENGLISH LEGAL TERMINOLOGY(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Grytenko, M.; Susol, Liliia; Сусол, Лілія ОлександрівнаПідсумовуючи вищесказане, слід наголосити на наступному. Наукова проблема перекладу англійської термінології пов’язана насамперед із вивченням специфіки мови, дослідженням загальних тенденцій походження та використання термінів у текстах та визначенням основних напрямів і способів перекладу термінів. Важливим критерієм якісного перекладу текстів є спеціальна підготовка перекладача, його компетентність та ерудиція. Мета дослідження – проаналізувати існуючу практику та проблеми перекладу, визначити особливості та способи перекладу термінології. Summarizing the above, the following should be emphasized. The scientific problem of translating English terminology is primarily related to the study of the specifics of the language, the study of general trends in the origin and use of terms in texts and the identification of the main directions and methods of translation of terms. An important criterion for quality translation of texts is the special training of the translator, his competence and erudition. The purpose of the study is to analyze the existing practice and problems of translation, to determine the features and methods of translation of terminology.
- ДокументIMPORTANT ISSUES OF ENGLISH TERMINOLOGY(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Ivasyuk, I.; Susol, Liliia; Сусол, Лілія Олександрівна
- ДокументPERCEPTION OF JOSÉ ORTEGA Y GASSET‟S WORKS IN ESSAYS OF OKSANA ZABUZHKO(Published by the decision of the Scientific Council of Khachatur Abovian Armenian State Pedagogical University, 2022) SHEVCHENKO, Tetiana; Shapovalenko, Nadiia; Шаповаленко, Надія Миколаївна; Sytko, Olena; Ситько, Олена Миколаївна; Susol, Liliia; Сусол, Лілія ОлександрівнаThe article analyzes the peculiarities of the reception of Jose Ortega y Gasset‟s works in the essays of Oksana Zabuzhko. Emphasis is placed on the commonality of creative origins and ideas of both authors. The intellectual and poetic connections of iconic works are analyzed, particularly “The Revolt of the Masses” and “Notre Dame d‟Ukraine. Ukrainian woman in the conflict of mythologies”. The uniqueness of the ideas of the Spanish thinker in the construction of the concept of Ukrainian identity by Oksana Zabuzhko is emphasized. It is concluded that the works of Jose Ortega y Gasset are analyzed and intertwined with the work of Oksana Zabuzhko regarding socio-political and poetic aspects. The format of the mega-essay, common for both authors, chosen for the presentation of their reflections, is objectively analyzed. This format is a harmonious, highly artistic formation in which the content and form are balanced: here, all sections (parts) are logically and consistently connected, placed in a cause-and-effect relationship. Both artists chose the method of “philosophizing in the space of literature”, aestheticized intellectualism, and enriched rational analysis of art and history, which allowed readers to get closer to the essence of Spanish / Ukrainian civilizations.
- ДокументTechniques and methods for teaching speaking skill(Cognum Publishing House, London, United Kingdom, 2020-12-09) Susol, Liliia; Сусол, Лілія ОлександрівнаThis work is aimed to analyze the innovative methods of teaching foreign languages which develop actively and rapidly due to the growing need to master foreign language for a short period of time. The article can be useful both for teachers of foreign languages at universities and for students studying at universities. Ця робота спрямована на аналіз інноваційних методів навчання іноземних мов, які активно та швидко розвиваються через зростаючу потребу оволодіння іноземною мовою за короткий період часу. Стаття може бути корисною як для викладачів іноземних мов в університетах, так і для студентів, які навчаються в університетах.
- ДокументTHE ROLE AND PLACE OF LAW ENFORCEMENT AGENCIES IN THE LEGAL STATE(Barca Academy Publishing, Madrid, Spain., 2021-04-04) Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, LiliiaThe work is devoted to the role and place of law enforcement agencies in the right state. Revealed the content of the activities of law enforcement agencies in the structure of state bodies aimed at construction legal democratic society, strengthening the rule of law, protection of society and personality from violations of the law. law enforcement agencies, the rule of law, law and order, legality, human rights and freedoms, law enforcement, legislative act, legal status of a police officer.
- ДокументВиникнення та основні принципи функціональної лінгвістики. Функціональна граматика. Американський та європейський функціоналізм(Publishing House “ACCENT”, Sofia, Bulgaria., 2019-10-16) Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Ходжикян, Дарина; Цитович, ЕльвіраУ статті розглянуто дослідження функціонально-семантичних полів різних мов, що являють собою найважливіше завдання функціональної лінгвістики. Також описано функціонально-граматичну теорію О. Бондарка, яка містить теоретичні принципи, спрямовані на розв’язання концептуальних завдань функціональної граматики. У зв’язку з цим створення функціональної граматики мови залежить від досліджень системи функціонально-семантичних полів, різнорівневих мовних одиниць, здатних виконувати одну функцію. The article considers the study of functional-semantic fields of different languages, which are the most important task of functional linguistics. O. Bondark’s functional-grammatical theory is also described, which contains theoretical principles aimed at solving conceptual problems of functional grammar. In this regard, the creation of a functional grammar of language depends on the study of the system of functional-semantic fields, multilevel language units capable of performing one function.
- ДокументДистанційне навчання як сучасна освітня технологія(Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2020-02-07) Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Ходжикян, Дарина; Цитович, ЕльвіраРозвиток освітньої системи в Україні повинен призвести до появи нових можливостей для оновлення змісту навчання та методів викладання дисциплін, розширення доступу до всіх рівнів освіти, реалізації можливості її одержання для великої кількості молодих людей. Для досягнення цих результатів необхідно розвивати дистанційну освіту. The development of the educational system in Ukraine should lead to the emergence of new opportunities for updating the content of teaching and teaching methods, expanding access to all levels of education, realizing the possibility of obtaining it for a large number of young people. To achieve these results it is necessary to develop distance education.
- ДокументЕNGLISH FOR LAW ENFORCEMENT(2022) Антуф’єва, Вікторія Андріївна; Antufieva, Viktoriia; Арапакі, Марина Володимирівна; Arapaki, Maryna; Грінченко, Світлана Борисівна; Hrinchenko, Svitlana; Драпалюк, Катерина Іванівна; Drapaliuk, Kateryna; Ісмайлов, Карен Юрійович; Ismailov, Karen; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Федоров, Ігор Васильович; Fedorov, Ihor; Чичян, Ольга Оніківна; Chychian, OlhaМультимедійний навчальний посібник – English for Law Enforcement - сучасне високоефективне видання, яке дозволить за короткий строк оволодіти базовим запасом лексики професійного спрямування здобувачам вищої освіти, які вивчають англійську мову професійного спрямування на першому та другому освітніх рівнях за спеціальністю «Правоохоронна діяльність». Для висококваліфікованого спеціаліста іноземна мова є знаряддям одержання додаткових відомостей за фахом і формою спілкування з метою розширення світогляду і здобуття інформації. Пропонований мультимедійний навчальний посібник – English for Law Enforcement призначений для здобувачів вищої освіти, які вивчають англійську мову професійного спрямування на першому та другому освітніх рівнях за спеціальністю «Правоохоронна діяльність». Мета посібника – сформувати у майбутніх правоохоронців навички говоріння, читання, прослуховування і письма, а також сприяти опануванню практичних умінь роботи в парах і групах та розширенню знань правоохоронців у фаховому аспекті на базі сучасних англомовних ресурсів. Також посібник може використовуватись в системі професійної підготовки співробітників патрульної поліції, слідчих, а також інших співробітників Національної поліції України, у тому числі тих, що працюють у курортних зонах та на поліцейських станціях. Чотирнадцять тематичних розділів мультимедійного посібника мають однакову структуру, а саме: вправи, аудіо- і відеоматеріали за темою, а також тематичний словник. Мультимедійний формат є зручним і сучасним для вивчення іноземної мови професійного спрямування як під час аудиторних занять, так і для самостійного вивчення англійської. Кожний розділ містить базові тексти професійного спрямування, активний вокабулярій, комплекс лексичних вправ на засвоєння нового матеріалу, аудіо і відеоматеріали і вправи до них, задання для розвитку навичок письма, вправи комунікативного характеру для розвитку навичок усного мовлення, а також проєктні завдання. В основі подання навчального матеріалу лежить комунікативний метод, який є одним з найбільш ефективних під час викладання іноземної мови професійного спрямування. Окрім того формат завдань частини «Читання» відповідає вимогам, які висуваються для підготовки до складання Єдиного вступного іспиту з англійської мови, і від самого початку навчання готує до вступу до магістратури. До кожного розділу посібника додано VR, де курсант або студент опиняється на якійсь локації за темою, в ситуаціях, з якими потенційно може зіштовхнутись у майбутньому. Використання імерсивних технологій підвищує ефективність навчання та готує до реальних робочих ситуацій. Тож посібник стане в нагоді під час проведення бінарних практичних занять. Multimedia training manual - English for Law Enforcement - a modern, highly effective publication that will allow students of higher education who study English for a professional field at the first and second educational levels in the specialty "Law enforcement" to master the basic vocabulary of a professional field in a short period of time. For a highly qualified specialist, a foreign language is a tool for obtaining additional information on a specialty and a form of communication with the aim of expanding one's outlook and obtaining information. The proposed multimedia study guide - English for Law Enforcement is intended for students of higher education who are studying English for a professional direction at the first and second levels of education in the specialty "Law enforcement". The purpose of the manual is to form speaking, reading, listening and writing skills in future law enforcement officers, as well as to promote the mastery of practical skills of working in pairs and groups and to expand the knowledge of law enforcement officers in a professional aspect on the basis of modern English-language resources. Also, the manual can be used in the system of professional training of patrol police officers, investigators, as well as other employees of the National Police of Ukraine, including those working in resort areas and at police stations. The fourteen thematic sections of the multimedia guide have the same structure, namely: exercises, audio and video materials on the topic, as well as a thematic dictionary.The multimedia format is convenient and modern for learning of a foreign language of professional orientation both during classroom classes and for independent study of English. Each section contains basic professional texts, active vocabulary, a set of lexical exercises for learning new material, audio and video materials and exercises for them, tasks for developing writing skills, communicative exercises for developing speaking skills, as well as project tasks. The presentation of educational material is based on the communicative method, which is one of the most effective when teaching a foreign language in a professional direction. In addition, the format of the tasks of the "Reading" part meets the requirements for preparing for the Unified English entrance exam, and from the very beginning of the study prepares for admission to the master's degree. VR is added to each chapter of the manual, where the cadet or student finds himself in some location for the topic, in situations that he can potentially face in the future. The use of immersive technologies increases the effectiveness of training and prepares for real work situations. So the manual will come in handy during binary practice sessions.
- ДокументЕnglish for Law Enforcement(Одеса: ОДУВС, 2021) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Антуф'єва, Вікторія Андріївна; Antufieva, Viktoriia; Бааджи, Наталія Анатоліївна; Baadzhy, Nataliia; Бєлоусова, Вікторія Володимирівна; Bielousova, Viktoriia; Бочевар, Алла Григорівна; Bochevar, Alla; Драпалюк, Катерина Іванівна; Drapaliuk, Kateryna; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Федоров, Ігор Васильович; Fedorov, IhorДаний посібник укладено відповідно до навчальної програми МОН України з іноземної мови для бакалаврів та магістрів і може використовуватись в системі професійної підготовки співробітників патрульної поліції, слідчих, а також інших співробітників НПУ у тому числі тих, що працюють у курортних зонах та на поліцейських станціях. Метою посібника є розвиток навичок читання, аудіювання, письма і спілкування (діалог, повідомлення, доповідь, дискусія) в межах запропонованої теми. На матеріалі аутентичних текстів пропонуються різноманітні вправи та завдання на засвоєння термінологічної лексики і розвиток навичок володіння іноземною мовою професійного спілкування. This manual is compiled in accordance with the curriculum of the Ministry of Education and Science of Ukraine in foreign languages for bachelors and masters and can be used in the training of patrol police, investigators and other NPU staff, including those working in resort areas and police stations. The aim of the manual is to develop reading, listening, writing and communication skills (dialogue, communication, report, discussion) within the proposed topic. The material of authentic texts offers a variety of exercises and tasks for the acquisition of terminological vocabulary and the development of skills in foreign languages of professional communication.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ОСВІТНІМИ ПРОГРАМАМИ ПРАВО ТА ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ(2022) Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, LiliiaУ статті доведено, що в умовах сьогодення застосування на заняттях комп’ютерних навчальних програм як елементу ІТ-технологій – це цілком ефективний та актуальний засіб при викладанні здобувачам англійської мови за професійним спрямуванням в умовах реалій дистанційного навчання (карантин через пандемію, дистанційне навчання під час воєнного стану), що спрямований на розвиток комунікативних здібностей у здобувачів (навичок soft skills). Використання елементів комп’ютерних технологій у процесі вивчення «Англійської мови професійного спрямування» дозволяє в певній мірі відійти від традиційних форм навчання й підвищити індивідуальну траєкторію освітньої та наукової діяльності здобувачів вищої освіти. Станом на сьогодні інформаційні технології стали невід’єм- ною частиною сучасного світу. Сучасне якісне викладання англійської мови за професійним спрямуванням та інших дисциплін не може відбуватися без використання методів (засобів) і можливостей, які надають ІТ-технології на базі світової мережі Інтернет, оскільки це дає змогу краще подати навчальний матеріал, зробити його цікавішим та під- вищити інтерес здобувачів до освітнього процесу. Дидактичні можливості Інтернет мережі достатньо великі, який стає засобом досягнення освітніх цілей як для здобувачів вищої освіти, так і для викладачів. За таких обставин викладач стає основним кермом, що виконує свої функції в максимально органічному сучасному контексті освіти та в системі «здобувач х викладач». Мережа Інтернет в жодному разі не замінює викладача, але стає одним з най- більш важливих елементів навчання англійської мови на сучасному етапі розвитку освітнього процесу в достатньо складних умовах сьогодення (карантин через пандемію, військовий стан тощо). Саме застосовуючи поєднання педагогічних знань і сучасних технологій, можна реалізувати успішний курс дистанційного навчання іноземної мови. Nowadays the use of computer training programmes in classes as an element of IT technology is an effective and relevant tool for teaching «English for Professional Purposes» during distance learning of English (quarantine due to a pandemic, distance learning during martial law) has been proved in this article. The aim is to develop students’ communicative skills (soft skills). The use of computer technology elements in the process of learning «English for Professional Purposes» allows to some extent to move away from traditional forms of education and to increase the individual trajectory of educational and research activities of higher education. Today information technology has become an integral part of the modern world. Modern high-quality teaching of «English for Professional Purposes» and other disciplines cannot take place without the use of methods (tools) and opportunities provided by IT technologies on the World Wide Web, as it allows to present educational material better, to make it more interesting and to increase students' interest to the educational process. The didactic possibilities of the Internet are quite large, which becomes a means of achieving educational goals for both higher education and teachers. In such circumstances the teacher becomes the main handlebar performing its functions in the most organic modern context of education and in the system of "students x teachers". The Internet in no way replaces the teacher but becomes one of the most important elements of English language teaching at the present stage of development of the educational process in the rather difficult conditions of today (quarantine quarantine, martial law, etc.). Applying a combination of pedagogical knowledge and modern technologies, we can implement a successful course of distance learning foreign language.
- ДокументСИСТЕМА ВПРАВ З РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМОВНОМУ ТВОРЧОМУ ПИСЬМІ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІОГРАМИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ(ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2022) Мельниченко, Г.В.; Melnychenko, H.V.; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, LiliiaСтандарти професійної підготовки та потреби сучасного ринку праці зумовлюють необхідність формування компетентності фахівця в англійськомовному творчому письмі. Зорієнтована на розвиток когні- тивно-афективного, когнітивно-вольо- вого, інструментально-процесуального та рефлексивно-аналітичного компоненту особистості майбутнього фахівця, така компетентність формується в умовах спе- ціальної системи навчально-розвивальних вправ. У статті проаналізовано експери- ментальну систему вправ, яка містить настановчо-продуктивні, аналітико-нако- пичувальні, інструментально-тренувальні, творчо-систематизуючі та рефлексивно- оцінні вправи. Настановчо-продуктивні вправи (вправи-візуалізації, вправи-ігри, вправи-реконструкції) емоційно налашто- вують студентів на виконання творчих письмових вправ. Аналітико-накопичу- вальні вправи (когнітивні та кумулятивні) фокусують увагу на мовно-структурних особливостях автентичних літератур- них зразків, формуючи уявлення студентів про ідеальний англійськомовний писемний продукт. Інструментально-тренувальні вправи (мовно-тренувальні, структурно- тренувальні та творчо-тренувальні) покли- кані сформувати й закріпити в студентів окреслені програмою вміння, а також від- працювати фрагментарні творчі навички. Творчо-систематизуючі вправи передбача- ють виконання творчих письмових завдань, систематизуючи, поєднуючи й трансфор- муючи за потребою отримані раніше зна- ння про способи діяльності й охоплюють вправи з використанням мовно-смислової опори, написання за отриманим досвідом та складання віршів. Рефлексивно-оцінні вправи (презентаційні вправи та вправи на неекспертне оцінювання) наближають результати творчої роботи до ідеального продукту діяльності засобами само- та взаємоаналізу. Результати впровадження в освітній процес запропонованої системи вправ доводять її дієвість і сприяння розви- тку всіх складових професіограми майбут- нього спеціаліста. Modern standards of professional training and demands of labour market substantiate necessity of forming future specialists’ competence in the English language creative writing. Aimed at development of the cognitive-affective, cognitivevolitional, instrumental-processual and reflexiveanalytical components of the future specialist’s professiogram, such competence is only possible via a special system of exercises. The article presents an experimental system of exercises comprising setting, analytical, instrumental, creative and reflexive ones. Setting exercises (visualization, games, reconstructions) emotionally set students for creative writing. Analytical (cognitive and cumulative) ones focus attention on linguistic and structural peculiarities of authentic literature samples forming students’ idea of an ideal written text. Instrumental exercises (training language, structure and creativity skills) are aimed at forming and revising programme knowledge and initial creative skills. Creative exercises direct productive written work systematizing, combining and transforming the acquired knowledge on ways of writing, and comprise exercises for writing on the basis of linguo-semantic prompts, experience, or composing poems. Reflexive exercises (presenting and non-expert assessment ones) orient students at the ideal written product via self-analysis, self-assessment, peer analysis and peer assessment. The results of implementing the system of exercises into the educational process confirm its efficacy and contributing to development of all constituents of the future specialist’s professiogram.
- ДокументСУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ І СТРУКТУРА КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛОМОВНОМУ ТВОРЧОМУ ПИСЬМІ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ(ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2022) Мельниченко, Г.В.; Melnychenko, H.V.; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, LiliiaПрофесіограма майбутнього фахівця, особ- ливо мовника або вчителя іноземних мов, вимагає розвиненої компетентності в англомовному творчому письмі, яка спря- мована на всебічний розвиток особистості майбутнього фахівця, водночас оздоблюючи його інструментарієм для створення най- різноманітніших за формою, змістом і при- значенням письмових текстів, що робить його конкурентоспроможним. Компетент- ність в англомовному творчому письмі – це здатність до конструктивної нестандарт- ної англомовної писемної діяльності на основі високорозвинених психічних процесів або зовнішнього керуючого стимулу та сис- теми знання необхідних алгоритмів і пра- вил виконання такої діяльності та вміння комбінувати ці алгоритми й правила в нові конфігурації за потребою. Структурними елементами компетентності в англомов- ному творчому письмі є: когнітивно-афек- тивний компонент (система психоосо- бистісних утворень, що беруть участь у творчій діяльності людини й охоплюють пізнавальні процеси, особистісні якості, зді- бності, емоційні процеси), когнітивно-вольо- вий компонент (як існування або система- тичне виникнення креативної потреби у студента та актуалізація вольових зусиль для її практичного втілення), інструмен- тально-процесуальний компонент (наяв- ність знань і сформованість умінь та нави- чок, що є інструментом ефективної творчої писемної діяльності) та рефлексивно-ана- літичний компонент (дозволяє здобувачеві створювати модель ідеального продукту діяльності через критичне порівняння наяв- них зразків, порівнювати продукт власної творчої діяльності з обраною моделлю, здійснюючи самоаналіз, самооцінку, самопе- ревірку; робити об’єктивні висновки щодо рівня власного продукту писемної діяльності та вживати ефективні заходи щодо його вдосконалення). The professiogram of future specialist, especially ones majoring in linguistics or teaching foreign languages, requires a high level of competence in creative writing in the English language instrumental in versatile development of personality and equipping a graduate with a toolkit for creating writing texts various in form, contents and purpose, which makes them competitive in the modern changeable world. Competence in creative writing in the English language is an ability to conduct constructive non-standard writing activity in the English language on the basis of highly developed psychical processes or external controlling stimulus and a system of knowledge of necessary algorithms and rules of implementation of such activity, and ability to combine these algorithms and rules in new configurations if necessary. The structural elements of competence in creative writing in the English language are as follows: the cognitive-affective component (psychic and personal features that participate in creative activity and comprise cognitive processes, personal traits, capabilities and emotional processes); the cognitive-volitional component (presence or systematic appearance of a creative impulse and actualization of volitional efforts for its realization); the instrumental-processual component (knowledge and skills instrumental in conducting effective creative written activity); and the reflexive-analytical component (enables a student to create the model of ideal product via critical comparison of current samples; compare own product with the chosen model, performing self-analysis, self-assessment, self-check; make objective conclusion concerning the level of the own written activity product and use effective ways of its improving).
- ДокументІноземна мова (англійська): Методичні рекомендації щодо проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» (англійська) «Human Rights and European Court of Human Rights» для магістрів спеціальностей 262 «Правоохоронна діяльність» та 081 «Право»(Одеса: ОДУВС, 2021) Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; https://orcid.org/0000-0002-7631-1556; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; https://orcid.org/0000-0001-6288-1032Мета – узагальнення, розширення та закріплення знань щодо прав людини та Міжнародного суду з прав людини. The goal is to generalize, expand and consolidate knowledge about human rights and the International Court of Human Rights.