Перегляд за Автор "Slavinska, Iryna"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPrinciples of law in legal regulation of public relations in modern conditions(Jurnal IUS Kajian Hukum dan Keadilan, 2023-08) Ізбаш, Катерина Сергіївна ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1855-1383; Izbash, Kateryna; Славінська, Ірина Валеріївна ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5296-714X; Slavinska, IrynaThe purpose of this paper is to conduct an independent study on the position of legal principles in the legal regulation of public relations in the context of digitalization. In writing this paper, the functional research method was used. Метою даної роботи є проведення самостійного дослідження місця правових принципів у правовому регулюванні суспільних відносин в умовах цифровізації. При написанні даної роботи використовувався функціональний метод дослідження.
- ДокументProviding the rights of citizens to access to public Information(2018) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, IrynaРозглянуто сучасний стан нормативно-правового забезпечення доступу до публічної інформації. Визначено розпорядників публічної інформації; шляхи систематичного і оперативного оприлюднення інформації; терміни оприлюднення інформації. Проаналізовано види публічної інформації та вимоги до запиту на доступ до публічної інформації. Доведено необхідність своєчасного оновлення публічної інформації на веб-сторінці органу державної влади або місцевого самоврядування і надання суб’єктам звернення своєчасної, достовірної, в повному обсязі інформації, яка підлягає оприлюдненню, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів. The current state of legal and regulatory provision of access to public information is considered. Managers of public information; ways of systematic and operative release of information; terms of proclaiming the information are identified. Types of public information and requirements for a request for access to public information are analyzed. The necessity of modern update of public information on the web-site of the public authority or local government is proved, as well as providing to subjects of circulation timely, reliable, full information, which is needed to be seen according to the law of Ukraine «On Access to Public Information» and other regulatory legal acts.
- ДокументViews on understanding the adaptation of public administration to the conditions of martial law(2023-12-27) Ізбаш, Катерина Сергіївна ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1855-1383; Izbash, Kateryna; Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, Iryna; Шопіна, Ірина Миколаївна; Shopina, Iryna; Рувін, Олександр Григорович; Ruvin, OleksandrThe aggression by Russia has led to the introduction of martial law in Ukraine, the conditions of which affect all spheres of life in Ukrainian society. Public administration bodies are forced to adapt to the new working conditions, and, unfortunately, these conditions mostly complicate and sometimes even slow down the European integration processes in Ukraine. Агресія з боку росії призвела до введення в Україні воєнного стану умови якого позначаються на всіх сферах життя українського суспільства. Органи державного управління змушені пристосовуватися до нових умов праці, і, на жаль, цих умов переважно ускладнюють, а подекуди й уповільнюють євроінтеграційні процеси в Україні.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ СЛІДЧОГО З ОПЕРАТИВНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ(Одеса: ОДУВС, 2018-03-30) Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, IrynaАвторка вважає, що необхідно встановити жорстку відповідальність за невиконання працівниками оперативних підрозділів покладених на них повноважень. Для цього потрібно частіше організовувати навчання кадрів для досягнення оптимальної взаємодії між працівниками оперативних підрозділів та слідчими, а також регулярно проводити заняття та наголошувати на взаємній відповідальності. The author believes that it is necessary to establish strict liability for the non-fulfillment of the powers assigned to them by the employees of operational divisions. For this, it is necessary to organize personnel training more often to achieve optimal interaction between operatives and investigators, as well as regularly hold classes and emphasize mutual responsibility.
- ДокументДоступ до публічної інформації як елемент реалізації прав громадян(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2021) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, IrynaРозглянуто сучасний стан нормативно-правового забезпечення доступу до публічної інформації. Визначено розпорядників публічної інформації; шляхи систематичного і оперативного оприлюднення інформації; терміни оприлюднення інформації. Проаналізовано види публічної інформації та вимоги до запиту на доступ до публічної інформації. Доведено необхідність своєчасного оновлення публічної інформації на веб-сторінці органу державної влади або місцевого самоврядування і надання суб’єктам звернення своєчасної, достовірної, в повному обсязі інформації, яка підлягає оприлюдненню, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів. The current state of legal and regulatory provision of access to public information is considered. Managers of public information; ways of systematic and operative release of information; terms of proclaiming the information are identified. Types of public information and requirements for a request for access to public information are analyzed. The necessity of modern update of public information on the web-site of the public authority or local government is proved, as well as providing to subjects of circulation timely, reliable, full information, which is needed to be seen according to the law of Ukraine «On Access to Public Information» and other regulatory legal acts.
- ДокументПредставництво в адміністративному судочинстві(2019) Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, Iryna; Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, KaterynaСтаттю присвячено дослідженню інституту представництва в адміністративному судочинстві. Проаналізовано коло осіб, які можуть брати участь у розгляді адміністративної справи як представники. Встановлено, що представником може бути фізична особа, яка має адміністративну процесуальну дієздатність (досягла повноліття) і не визнана судом недієздатною. Визначено адміністративну процесуальну правосуб’єктність представника. Приділено увагу видам адміністративних процесуальних правовідносин представництва. Встановлено, що повноваження представника підтверджуються такими документами: довіреністю фізичної або юридичної особи та свідоцтвом про народження дитини або рішенням про призначення опікуном, піклувальником чи охоронцем спадкового майна.The article is devoted to the research of the institute of representation in administrative proceedings. Subjects that may take part in the administrative proceedings as a representative are analyzed. It is defined that a representative may be an individual who has administrative procedural capacity (one who has reached the age of majority) and is not declared incompetent by a court. The administrative procedural personality of the representative has been determined. Attention was paid to the types of administrative procedural relations of the representation. It is concluded that representative is confirmed by the following documents: the power of attorney of the individual or legal entity and the birth certificate of the child or the decision of appointing a guardian, trustee or guardian of hereditary property.
- ДокументПринципи діяльності Національної поліції із забезпечення основних прав і свобод людини й громадянина(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2021) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, IrynaДотримання прав і свобод людини та громадянина працівниками поліції є вельми актуальною проблемою сьогодення не тільки в Україні, а й в інших Європейських країнах. Стаття 3 Конституції України, яка виступає гарантом прав і свобод людини та громадянина визначає, що людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Відповідно до положень ст. 1 Закону України «Про Національну поліцію», Національна поліція України є центральним органом виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ України згідно із законом. Respect for human and civil rights and freedoms by police officers is a very important issue today not only in Ukraine but also in other European countries. Article 3 of the Constitution of Ukraine, which acts as a guarantor of human and civil rights and freedoms, stipulates that a person, his life and health, honor and dignity, inviolability and security are recognized in Ukraine as the highest social value. In accordance with the provisions of Art. 1 of the Law of Ukraine "On National Police", the National Police of Ukraine is the central executive body that serves society by ensuring protection of human rights and freedoms, combating crime, maintaining public safety and order, which is directed and coordinated by the Cabinet of Ministers through the Minister of Internal Affairs Ukraine in accordance with the law.
- ДокументПублічне адміністрування як складова системи безпеки мореплавства(Baltija Publishing, 2021) Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, Iryna; Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, KaterynaУ статті досліджено публічне адміністрування як складову системи безпеки мореплавства. Доведено, що головним обов’язком нашої держави є забезпечення безпеки мореплавства. Розглянуто морське законодавство України, яке ґрунтується на міжнародно-правових стандартах у сфері мореплавства. Встановлено, що значну роль у забезпеченні безпеки мореплавства відіграє адміністративно-правова складова. The article examines public administration as a component of the maritime safety system. It has been proved that the main duty of our state is to ensure the safety of navigation. The maritime legislation of Ukraine, which is based on international legal standards in the field of shipping, is considered. It is established that the administrative and legal component plays a significant role in ensuring the safety of navigation.
- ДокументСлужбова підготовка як елемент професійної підготовки поліцейських(2021) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, IrynaВ статті досліджено питання службової підготовки як елемента професійної підготовки поліцейських та надання якісного правоохоронного сервісу відповідно до вимог суспільства. Відповідно до Закону «Про Національну поліцію» професійне навчання поліцейських складається з первинної професійної підготовки, підготовки у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання, післядипломної освіти, службової підготовки. Професійна підготовка в діяльності поліцейських сприяє ефективному виконанню ними службових завдань та гарантування їх особистої безпеки. Основи професійної підготовки майбутні поліцейські опановують ще під час навчання в вищих навчальних закладах МВС України.The article examines the issue of professional training as an element of professional training of police officers and the provision of quality law enforcement services in accordance with the requirements of society. According to the Law on the National Police, professional training of police officers consists of primary professional training, training in higher education institutions with specific training conditions, postgraduate education, and in-service training. Professional training in the activities of police officers contributes to the effective performance of their duties and guarantees their personal safety. The basics of professional training of future police officers are mastered while studying in higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.
- ДокументСучасний стан кадрового забезпечення персоналу органів і підрозділів Національної поліції України(2021) Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, IrynaСтаттю присвячено дослідженню сучасного стану кадрового забезпечення персоналу органів і підрозділів Національної поліції України. Доведено, що пріоритетним напрямом правоохоронної реформи є вдосконалення кадрового забезпечення персоналом Національної поліції, яке полягає у її своєчасному й оптимальному забезпеченні, ефективному та збалансованому процесі відбору, комплектації, розвитку та звільненні персоналу. Основними нормативно-правовими актами щодо кадрового забезпечення Національної поліції України є: Конституція України, Закони України «Про Національну поліцію», «Про Дисциплінарний статут Національної поліції України», Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення Національної поліції України»; «Про затвердження Положення про Національну поліцію»; «Про однострій поліцейських»; «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» та ін. Прийнятий у 2015 р. Закон України «Про Національну поліцію» посприяв оновленню кадрової роботи в органах і підрозділах Національної поліції України. Обґрунтовано, що позитивними аспектами кадрового забезпечення відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» є: 1) створення в органах поліції постійних поліцейських комісій для забезпечення прозорого добору, конкурсу та просування по службі поліцейських; 2) обов’язкова наявність двох представників громадськості у складі постійної поліцейської комісії; 3) проведення конкурсу на службу в поліції, на зайняття вакантної посади; 4) проведення атестування поліцейського атестаційними комісіями органів, закладів, установ поліції, у випадках, прямо передбачених вказаним Законом; 5) механізм переміщення поліцейських в органах, закладах та установах поліції. Однак, незважаючи на позитивні зміни, що відбулися після створення Національної поліції, існує чимало питань, які потребують вирішення. The article is devoted to the study of the current state of staffing of the bodies and units of the National Police of Ukraine. It is proved that the priority direction of law enforcement reform is to improve the staffing of the National Police, which consists in its timely and optimal provision, efficient and balanced process of selection, staffing, development and dismissal of personnel. The main legal acts on staffing the National Police of Ukraine are: the Constitution of Ukraine, laws of Ukraine: “On the National Police”, “On the Disciplinary Statute of the National Police of Ukraine”, Resolutions of the Cabinet of Ministers of Ukraine: “On the establishment of the National Police of Ukraine”; “On approval of the Regulations on the National Police”; “On the uniform of police officers”; “On the financial support of the National Police” and others. It is analyzed that the Law of Ukraine “On the National Police” adopted in 2015 contributed to the renewal of personnel work in the bodies and units of the National Police of Ukraine. It is substantiated that the positive aspects of staffing in accordance with the Law of Ukraine “On the National Police” are: 1) the establishment of permanent police commissions in the police to ensure transparent selection, competition and promotion of police officers; 2) mandatory presence of two members of the public in the permanent police commission; 3) holding a competition for service in the police, for a vacant position; 4) carrying out of attestation of the policeman by attestation commissions of bodies, institutions, establishments of police, in the cases directly provided by the specified Law; 5) the mechanism of movement of police officers in police bodies, institutions and establishments. However, despite the positive changes that have taken place since the establishment of the National Police, there are many issues that need to be addressed. It is argued that the essence of staffing is a timely, optimal and balanced process of selection, service, certification, dismissal of personnel and aimed at providing the National Police bodies and units with highly qualified personnel who serve society by protecting human rights and freedoms, combating crime, maintaining public safety and order.
- ДокументУГОДИ ЯК СПОСІБ ПРИМИРЕННЯ СТОРІН(Одеса: ОДУВС, 2019-05-30) Поліщук, Оксана Василівна; Polishchuk, Oksana; Славінська, Ірина Валеріївна; Slavinska, IrynaАвтори вважають, що необхідно більш широко використовувати механізм медіативних процедур як способу вирішення конфліктів, застосовувати медіацію в кримінальному судочинстві, а також великий зарубіжний досвід в питанні використання заходів, альтернативних кримінальному переслідуванню. The authors believe that it is necessary to more widely use the mechanism of mediation procedures as a way of resolving conflicts, to apply mediation in criminal proceedings, as well as extensive foreign experience in the issue of using measures alternative to criminal prosecution.