Перегляд за Автор "Shvets, Mykhailo"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ: ПИТАННЯ СЬОГОДЕННЯ(Одеса: ОДУВС, 2023-06-27) Швець, Михайло Олександрович; Shvets, MykhailoДосліджено актуальні питання державного контролю у сфері інтелектуальної власності. Current issues of state control in the field of intellectual property have been studied.
- ДокументДО ПИТАННЯ ЩОДО ВАЖЛИВОСТІ ЗНАНЬ З ПСИХОЛОГІЇ ПІД ЧАС ДОПИТУ МАЛОЛІТНІХ ОСІБ(Одеса: ОДУВС, 2020-04-29) Швець, Михайло Олександрович; Shvets, MykhailoНа думку автора, доречно запрошувати саме психолога під час проведення слідчої (розшукової) дії. На відміну від слідчого, дитячий психолог точно зможе вступити у психологічний контакт і говорити з дитиною на «одній хвилі». При проведенні допиту малолітніх можна досягти ефективного результати тільки в тому випадку, коли була проведена належна підготовка слідчого до такої слідчої дії, використання його не тільки процесуальних, тактико-криміналістичних, але й психологічних знань. In the opinion of the author, it is appropriate to invite a psychologist during the investigative (search) action. Unlike an investigator, a child psychologist will definitely be able to enter into psychological contact and talk with the child on the "same wave". When interrogating minors, effective results can be achieved only if the investigator has been properly prepared for such an investigative action, using not only procedural, tactical-criminological, but also psychological knowledge.
- ДокументМенеджмент наукових проєктів та політика академічної доброчесності(Одеса: ОДУВС, 2023) Витяганець, Оксана Іванівна; Vytiahanets, Oksana; Домброван, Наталія Василівна; Dombrovan, Nataliia; Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym; Семенова, Алла Василівна; Semenova, Alla; Іванов, Олександр Олександрович; Ivanov, Oleksandr; Корженко, Ольга Михайлівна; Korzhenko, Olha; Мерденов, Юрій Володимирович; Merdenov, Yurii; Михайленко, Єгор Олегович; Mykhailenko, Yehor; Нестерчук, Вікторія Валентинівна; Nesterchuk, Viktoriia; Остроглядова, Олена Георгіївна; Ostrohliadova, Olena; Семенишин, Микола Олександрович; Semenyshyn, Mykola; Сіфоров, Олександр Іванович; Siforov, Oleksandr; Швець, Михайло Олександрович; Shvets, MykhailoЗміст видання відповідає програмі підготовки здобувачів освіти третього освітньо-наукового рівня PhD галузі знань 08 «Право». У навчально-методичному посібнику представлено основні теми освітньої компоненти «Менеджмент наукових проєктів та політика академічної доброчесності». Матеріал подано у теоретичному та практичному блоках: у формі інтерактивних лекцій із рефлексивними запитаннями і відповідями для перевірки, практична частина збагачена прикладами тестових завдань, методичними поясненнями і запитаннями щодо оцінювання суджень і ставлення згідно таксономії Б. Блума, а також додатками чек-листів для керівників і аспірантів, рекомендаціями щодо оформлення літератури відповідно до вимог APA стилю. Крім тοгο, увагу приділено критеріям оцінювання результатів навчальних досягнень. Посібник призначений для аспірантів і ад’юнктів всіх форм навчання, науково-педагогічних працівників й всіх тих, хто зацікавлений у сприянні розвитку культури академічної доброчесності. The content of the publication corresponds to the training program for students of the third educational and scientific level of the PhD field of knowledge 08 "Law". In the educational the methodological manual presents the main topics of the educational component "Management of scientific projects and the policy of academic integrity". The material is presented in theoretical and practical blocks: in the form of interactive lectures with reflective questions and answers for verification, the practical part is enriched with examples of test tasks, methodical explanations and questions regarding the evaluation of judgments and attitudes according to B. Bloom's taxonomy, as well as appendixes of checklists for managers and graduate students, recommendations for the design of literature in accordance with the requirements of APA style. In addition, attention is paid to the criteria for evaluating the results of educational achievements. The guide is intended for graduate students and associate professors of all forms of education, scientific and pedagogical workers, and all those interested in promoting the development of a culture of academic integrity.