Перегляд за Автор "Romanchuk, Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРоль когнітивної лінгвістики у розвитку комунікативної компетентності учнів та формуванні їх мовної особистості(Multidisciplinary Science Journal, 2023) Романчук, Світлана; Romanchuk, Svitlana; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Карпік, Микола; Karpik, Mykola; Скорейко-Свірська, Ірина; Skoreiko-Svirska, Iryna; Ісакова, Єлизавета; Isakova, YelyzavetaУ дослідженні розглядається специфіка когнітивної лінгвістики щодо формування комунікативної компетенції та формування мовної особистості студентів. Приділено увагу сутності когнітивної лінгвістики, історії виникнення цього напряму, сучасному стану досліджень. У статті аналізуються шляхи, методи та форми застосування когнітивної лінгвістики в навчальному процесі для формування мовної особистості учня та розвитку комунікативної компетенції. Структура поняття подана для спрощеного сприйняття конкретного явища студентом філологічної спеціальності. Дослідження спрямоване на розкриття ролі когнітивної лінгвістики у розвитку комунікативної компетенції та формуванні мовної особистості учня. Об’єктом дослідження є когнітивна лінгвістика як лінгвістичний напрям. Методи дослідження. У роботі використано такі методи дослідження, як опис, аналіз і синтез, узагальнення, лінгвістичний аналіз. У роботі розглядається питання когнітивної лінгвістики з точки зору розвитку комунікативної компетенції та формування мовної особистості учнів. Розкрито сутність поняття «когнітивна лінгвістика», її напрям, принципи та принципи. Описано історію виникнення когнітивної лінгвістики як лінгвістичного напряму та сучасний стан досліджень. Описано вплив когнітивної лінгвістики на формування комунікативної компетенції студента. Аналізуються типи мислення студента, зокрема абстрактне, професійне, критичне, швидке, системне. Кейс-метод є ключовим когнітивно-лінгвістичним методом, який використовується під час навчальної діяльності. Здійснено доведення цінностей методу, а за допомогою графічного зображення продемонстровано етапи кейс-методу. У статті наведено шляхи формування комунікативної компетентності студента засобами когнітивної лінгвістики. Описано переваги та недоліки кожного методу. Здійснюється побудова поняття, що сприяє швидшому сприйняттю учнем теми та поданих видів понять. The research examines the specifics of cognitive linguistics regarding developing communicative competence and forming students' linguistic personalities. Attention is paid to the essence of cognitive linguistics, the history of the emergence of this direction, and the current state of research. The article analyzes the ways, methods, and forms of cognitive linguistics application in the educational process to form the student's linguistic personality and develop communicative competence. The structure of the concept is presented for the simplified perception of a specific phenomenon by a student of a philological specialty. The study aims to reveal the role of cognitive linguistics in developing communicative competence and forming a student's linguistic personality. The object of research is cognitive linguistics as a linguistic direction. Research methods. Such research methods as description, analysis and synthesis, generalization, and linguistic analysis were used in the work. The work examines the issue of cognitive linguistics in terms of the development of communicative competence and the formation of students' linguistic personalities. The essence of the concept of "cognitive linguistics," its direction, principles, and principles are revealed. The history of the emergence of cognitive linguistics as a linguistic direction and the current state of research are described. Cognitive linguistics’ impact on forming a student's communicative competence is described. The student's types of thinking are analyzed, in particular, abstract, professional, critical, fast, and systematic. The case method is a key cognitive linguistics method used during educational activities. The proof of the values of the method is implemented, and the stages of the case method are demonstrated with the help of a graphic image. The article provides ways of forming the student's communicative competence through cognitive linguistics. The advantages and disadvantages of each method are described. The construction of the concept is carried out, which contributes to the student's faster perception of the topic and the types of concepts given.