Перегляд за Автор "Prenko, Yana"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументASPECTS OF PROFESSIONAL-PEDAGOGICAL COMMUNICATION IN PROVIDING QUALITY LAW EDUCATION(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Vasta, Valeriia; Prenko, YanaСтаття присвячена поняттю «професійно-педагогічне спілкування» як процес обміну інформацією, що є умовою формування компетентності юристів. The article is devoted to the concept of "professional and pedagogical communication" as a process of information exchange, which is a condition for the formation of the competence of lawyers.
- ДокументTHE ROLE OF A FOREIGN LANGUAGE IN THE PROFESSIONALISM OF MODERN LEGAL EDUCATION(Одеса: ОДУВС, 2022-08-04) Prenko, YanaМайбутній фахівець у галузі юриспруденції має виконувати висококваліфіковану аналітичну та організаційну роботу, правильно оцінювати ситуацію, обґрунтовано та чітко висловлювати свою точку зору. A future specialist in the field of jurisprudence needs to perform highly qualified analytical and organizational work, correctly assess the situation, and reasonably and clearly express his point of view.
- ДокументЗНАННЯ МОВИ ПРАВА – ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВООХОРОНЦЯ(Одеса: ОДУВС, 2023-11-09) Гуменний, Богдан; Humennyi, Bohdan; Пренько, Яна Олегівна; Prenko, Yana
- ДокументМетодичні матеріали до практичних занять з навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування»(Херсонський факультет ОДУВС, 2023) Пренько, Яна Олегівна; Prenko, YanaНавчально-методичні рекомендації розроблені для виконання практичних завдань здобувачами вищої освіти першого курсу навчання програми дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування». Практичні заняття передбачають різноманітні види індивідуальної і колективної навчальної діяльності здобувачів вищої освіти, спрямовані на досягнення окресленої мети і виконуються за участі науково-педагогічного персоналу протягом навчального семестру під час відвідування навчальних занять. Educational and methodological recommendations are developed for the performance of practical tasks by students of higher education in the first year of the "Foreign Language of Professional Direction" discipline program. Practical classes involve various types of individual and collective educational activities of students of higher education, aimed at achieving the defined goal and are carried out with the participation of scientific and pedagogical staff during the academic semester while attending educational classes.
- ДокументМІЖНАРОДНІ МОРСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА МОРСЬКИЙ БІЗНЕС В КРАЇНАХ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ(2021-12-23) Пренько, Яна Олегівна; Prenko, Yana
- ДокументПроблемні питання онлайн-навчання іноземної мови юридичного спрямування(Одеса: ОДУВС, 2022) Васта, Валерія Володимирівна; Vasta, Valeriia; Пренько, Яна Олегівна; Prenko, YanaПроцеси, що відбуваються у світі, докорінно змінили поняття «навчання» та запровадили в наше життя поняття «онлайн-навчання». Проте це поняття має як свої переваги, так і недоліки, що впливають на ефективність, на вміння та навички здобувачів вищої освіти. Окрім того, подібні процеси впливають і на викладацький склад закладу вищої освіти у зв’язку з тим, що він також є учасником освітнього процесу. Переваги дистанційного навчання є очевидними, напри- клад під час вивчення іноземної мови здобувач вищої освіти має можливість онлайн-спілкування з носієм мови або викладачем вищої школи Великобританії. Онлайн-навчання дозволяє здобувачеві вищої освіти пожвавити процес навчання та водночас працювати у звичному для себе режимі та не бути в певних часових рамках. Проте є і недоліки подібного навчання, тому що студент цілковито залежить від наявності інтер- нет-зв’язку та гаджету, що впливає на якість отрима- них знань та ефективність навчання. Ще одним недо- ліком дистанційного навчання є те, що не всі викладачі вміють працювати з комп’ютерами чи гаджетами під час навчання онлайн. Інша проблема полягає в тому, що викладачеві важко контролювати кожну діяльність і реакцію здобувачів вищої освіти (далі – зво) на мате- ріал. Це пов’язане з відсутністю навчальних дискусій та відсутністю зво безпосередньо в аудиторії. Метою цього дослідження є аналіз проблем, які виникають під час онлайн-навчання англійської мови юридичного профілю. У цьому дослідженні використо- вуються методи, що в майбутньому використову- ються для збору даних, за технікою редукції – дже- рела даних, отримані з наукових статей. Результат дослідження полягає в тому, що онлайн-навчання створює для зво багато викликів. Внутрішні фактори можуть викликати зовнішні проблеми і навпаки. Вну- трішні фактори включають мотивацію, ставлення до навчання та особисту практику. Зовнішні чин- ники, пов’язані із середовищем навколо та включа- ють засоби масової інформації, якими користуються здобувачі, і оточення з боку фінансових проблем і навчального середовища. Саме тому онлайн-нав- чання ще й досі є проблемним питанням, і потрібні інші рішення для внутрішнього та зовнішнього покра- щення якості здобутої освіти. The processes taking place in the world have fundamentally changed the concept of “learning” and introduced the concept of “online learning” into our lives. However, this concept has both its advantages and disadvantages, which affect the efficiency, abilities and skills of higher education students. In addition, similar processes affect the teaching staff of the institution of higher education, due to the fact that they are also participants in the educational process. The advantages of distance learning are obvious, for example, when learning a foreign language, a student of higher education has the opportunity to communicate online with a native speaker or a teacher of a UK higher education institution. Online education allows a student of higher education to revive the learning process and, at the same time, to work in his usual mode and not be in certain time frames. However, there are also disadvantages of such training, because the student is completely dependent on the presence of an Internet connection and a gadget, which affects the quality of the acquired knowledge and the effectiveness of training. Another disadvantage of distance learning is that not all teachers know how to work with computers or gadgets during online learning. Another problem is that it is difficult for the teacher to control every activity and reaction of students of higher education to the material. This is due to the lack of educational discussions and the absence of a meeting directly in the classroom. The purpose of this study is to analyze the problems that arise during online learning of the English language of the legal profile. This study uses the methods that, in the future, are used to collect data, based on the reduction technique as data sources obtained from scientific articles. The result of the research is that online learning creates many challenges for student. Internal factors can cause external problems and vice versa. Internal factors include motivation, attitudes toward learning, and personal practice. External factors related to the environment around and include the mass media used by the applicants and the environment, from the financial problems and the learning environment. That is why online learning is still a problematic issue, and other solutions are needed to improve the quality of education both internally and externally.
- ДокументПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЮРИДИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2023) Пренько, Яна Олегівна; Prenko, YanaПроцеси, що відбуваються у світі докорінно змінили поняття «навчання» та запровадили в наше життя поняття «онлайн-навчання». Проте це поняття має як свої переваги, так і недоліки, що впливають на ефективність, на уміння та навички здобувачів вищої освіти. Окрім того, подібні процеси впливають і на викладацький склад закладу вищої освіти, у зв’язку з тим, що вони також є учасниками освітнього процесу. Переваги дистанційного навчання є очевидними, наприклад при вивченні іноземної мови здобувач вищої освіти має можливість онлайн спілкування з носієм мови або викла- дачем вищої школи Великобританії. Онлайн-навчання дозволяє здобувачеві вищої освіти пожвавити процес навчання та, в той же час, працювати у звичному для себе режимі та не бути в певних часових рамках. Проте є і недоліки подібного навчання, тому що студент цілковито залежить від наявності інтернет-зв’язку та гаджету, що впливає на якість отриманих знань та ефективність навчання. Ще одним недоліком дистанційного навчання є те, що не всі викладачі вміють працювати з комп’ютерами чи гаджетами під час навчання онлайн. Інша проблема полягає в тому, що викладачеві важко контролювати кожну діяльність і реакцію здобувачів вищої освіти (далі - зво) на матеріал. Це пов’язано з відсутністю навчальних дискусій та відсутністю зво безпосередньо в аудиторії. Метою цього дослідження є аналіз проблем, які виникають під час онлайн-навчання англійської мови юридичного профілю. У цьому дослідженні використовуються методи, що, в подальшому, використовується для збору даних, за технікою редукції – джерела даних, отримані з наукових статей. Результат дослідження полягає в тому, що онлайн-навчання створює для зво багато викликів. Внутрішні фактори можуть викликати зовнішні проблеми і навпаки. Внутрішні фактори включають мотивацію, ставлення до навчання та особисту практику. Зовнішні чинники, пов’язані з середовищем навколо та включають засоби масової інформації, якими користуються здобувачі, і оточення, з боку фінансових проблем і навчального середовища. Саме тому онлайн-навчання ще й досі є проблемним питанням, і потрібні інші рішення для вну- трішнього та зовнішнього покращення якості здобутої освіти. The processes taking place in the world have fundamentally changed the concept of "learning" and introduced the concept of "online learning" into our lives. However, this concept has both its advantages and disadvantages, which affect the efficiency, abilities and skills of higher education students. In addition, similar processes affect the teaching staff of the institution of higher education, due to the fact that they are also participants in the educational process. The advantages of distance learning are obvious, for example, when learning a foreign language, a student of higher education has the opportunity to communicate online with a native speaker or a teacher of a UK higher education institution. Online education allows a student of higher education to revive the learning process and, at the same time, to work in his usual mode and not be in certain time frames. However, there are also disadvantages of such training, because the student is completely dependent on the presence of an Internet connection and a gadget, which affects the quality of the acquired knowledge and the effectiveness of training. Another disadvantage of distance learning is that not all teachers know how to work with computers or gadgets during online learning. Another problem is that it is difficult for the teacher to control every activity and reaction of students of higher education to the material. This is due to the lack of educational discussions and the absence of a meeting directly in the classroom. The purpose of this study is to analyze the problems that arise during online learning of the English language of the legal profile. This study uses the methods that, in the future, are used to collect data, based on the reduction technique as data sources obtained from scientific articles. The result of the research is that online learning creates many challenges for student. Internal factors can cause external problems and vice versa. Internal factors include motivation, attitudes toward learning, and personal practice. External factors related to the environment around and include the mass media used by the applicants and the environment, from the financial problems and the learning environment. That is why online learning is still a problematic issue, and other solutions are needed to improve the quality of education both internally and externally.
- ДокументРоль сучасних інформаційних технологій у вивченні іноземних мов у закладaх вищої освіти юридичного профілю(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Васта, Валерія Володимирівна; Vasta, Valeriia; Пренько, Яна Олегівна; Prenko, YanaУ статті розглянуто спосіб упровадження нових інформаційних технологій у процесі викладання та навчання з метою підвищення якості освіти. В умовах сьогодення вико- ристання інформаційних технологій є невід’ємною частиною успішного вивчення іноземної мови студентами-юристами. Отже, необхідність введення ІКТ у навчаль- ний процес дозволить витрачати мінімум часу на підготовку до занять та полегшить навчання студентам, при цьому збільшить ефективність засвоєння матеріалу. Ефективність вивчення англійської мови студентами може бути підвищена за раху- нок більш ефективного формування лексичних та перекладацьких навичок у разі вико- ристання комп’ютерного чи електронного словника, створеного на основі сучасних досягнень інформаційних технологій. Слід зазначити, що застосування словника все ще залишається однією з найкращих можливостей для пошуку визначень слова, його перекладу та добору синонімічного ряду у разі потреби. Під час навчання у закладі вищої освіти юридичного профілю здобувачам вищої освіти доводиться мати справу зі спеціалізованими текстами, де значення терміна не завжди визначається першим із багатьох наданих варіантів перекладу. Окрім того, важливо враховувати специфіку тек- стів та професійну сферу спілкування. Дискусії у галузі перекладознавства та методів навчання мов не завжди однозначно схиляються на користь необхідності звернення до професійного словника. Під час підготовки майбутніх фахівців юридичного напряму професійна підготовка пов’язана з одним із організуючих способів навчального процесу та створенням нових технологічних підходів до організації діяльності студентів з опо- рою на сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Використання повного спектра технічної підготовки та інформаційних ресурсів у навчанні іноземних мов відповідає сучасній навчальній парадигмі та підвищує піз- навальну діяльність учнів. Тож використання електронних лексикографічних систем у процесі вивчення дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» у закла- дах вищої освіти структури МВС України є ефективним інструментом формування та розвитку компетенцій у галузі перекладу вузькопрофільних текстів. The article examines the method of introducing new information technologies in the process of teaching and learning in order to improve the quality of education. In today’s conditions, the use of information technologies is an integral part of the successful study of a foreign language by law students. Therefore, the need to introduce ICT into the educational process will allow spending a minimum of time on preparing for classes and facilitate students’ learning, while increasing the efficiency of learning the material. The effectiveness of English language learning by students can be increased due to the more effective formation of lexical and translation skills when using a computer or electronic dictionary created on the basis of modern advances in information technology. It should be noted that using a dictionary is still one of the best options for finding word definitions, translating them, and selecting synonyms when necessary. While studying at a legal institution of higher education, students of higher education have to deal with specialized texts, where the meaning of a term is not always determined by the first of many translation options provided. In addition, it is important to take into account the specifics of the texts and the professional sphere of communication. Discussions in the field of translation studies and language teaching methods are not always unambiguously in favor of the need to refer to a professional dictionary. During the training of future specialists in the legal field, professional training is related to one of the ways of organizing the educational process and the creation of new technological approaches to the organization of students’ activities based on modern information and communication technologies. The use of a full range of technical training and information resources in foreign language learning corresponds to the modern educational paradigm and increases the cognitive activity of students. Therefore, the use of electronic lexicographic systems in the process of studying the discipline “Foreign language of professional direction” in institutions of higher education of the structure of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is an effective tool for the formation and development of competencies in the field of translation of narrow-profile texts.
- ДокументСПЕЦІАЛЬНО-КРИМІНОЛОГІЧНІ ЗАХОДИ ЗАПОБІГАННЯ КРИМІНАЛЬНИМ ПРАВОПОРУШЕННЯМ В МІСЦЯХ НЕСВОБОДИ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Шкута, Олег Олегович; Shkuta, Oleh; Пренько, Яна Олегівна; Prenko, YanaУ статті проведено аналіз спеціально-кримінологічних заходів запобігання кри- мінальним правопорушенням в місцях несвободи та встановлено, що на відміну від загальносоціального, спеціально кримінологічне запобігання кримінальним право- порушенням в місцях несвободи має безпосередню мету та спрямоване на виявлення й усунення (блокування, нейтралізацію) їх детермінантів, що являється його про- фільною ознакою та головною особливістю. Поряд із цим спеціально-кримінологічне запобігання включає в себе як запобігання задуманим і тим, що готуються, так і при- пинення розпочатих кримінальних правопорушень. Встановлено, що заходи спеціально-кримінологічного запобігання криміналь- ним правопорушенням, що вчиняються у місцях несвободи пронизують такі її скла- дові: встановлений порядок виконання та відбування покарання (режим), суспіль- но-корисна праця, соціально-виховна робота, загальноосвітнє і професійно-технічне навчання, громадський вплив; застосування технічних засобів нагляду і контролю; виокремлення режиму особливих умов у колоніях; застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів і зброї; здійснення громадського контролю з боку спо- стережних комісій; здійснення відомчого контролю; здійснення прокурорського наг- ляду; здійснення контролю з боку осіб, які згідно закону мають право відвідувати місця позбавлення волі; здійснення заходів душпастирської опіки засуджених. Виокремлено найбільш ефективні та дієві спеціально-кримінологічні заходи запобігання кримінальним правопорушення в місцях несвободи, а саме: реалізація отриманих у ході проведення оперативно-розшукової діяльності та негласних слід- чих (розшукових) дій результатів з означених питань (ст. ст. 256, 257 КПК України); реалізація у цьому напрямі спеціальних режимних операцій (ст. 102 КВК України) шляхом проведення позапланових та раптових обшуків приміщень та територій виправної колонії і СІЗО, а також засуджених та їхніх речей і одягу; реалізація цих заходів щодо конкретних об’єктів профілактичного обліку з метою затримання їх по «гарячих слідах» (безпосередньо під час чи відразу після вчинення дій, спрямованих на доставку, придбання, зберігання та збут заборонених предметів). На підставі вивчених ознак, автором сформовано наукову дефініцію спеціаль- но-кримінологічного запобігання кримінальним правопорушенням в місцях несво- боди, запропоновано його авторське визначення – це професійна діяльність суб’єктів профілактики, які наділені правом запобігання вчиненню у місцях несвободи кримі- нальних правопорушень, як засудженими так і персоналом установ виконання пока- рань та впливати на криміногенні чинники, які їх породжують. The article analyzes special criminological measures for the prevention of criminal offenses in places of deprivation of liberty and it is established that, unlike the general social, special criminological prevention of criminal offenses in places of deprivation of liberty has a direct goal and is aimed at identifying and eliminating (blocking, neutralizing) their determinants, which is its characteristic feature and main feature. Along with this, special criminological prevention includes both the prevention of intended and those that are being prepared, as well as the termination of initiated criminal offenses. It has been established that special criminological prevention measures for criminal offenses committed in places of deprivation of liberty permeate the following components: established order of execution and serving of punishment (regime), community service, social and educational work, general education and vocational training, public influence; application of technical means of supervision and control; setting aside the regime of special conditions in the colonies; application of measures of physical impact, special means and weapons; implementation of public control by observation commissions; implementation of departmental control; implementation of prosecutorial supervision; control by persons who, according to the law, have the right to visit places of deprivation of liberty; implementation of measures for the pastoral care of convicts. The most effective and special criminological measures for the prevention of criminal offenses in places of deprivation of liberty are singled out, namely: the implementation of the results obtained in the course of operative investigative activities and covert investigative (research) actions on the specified issues (Articles 256, 257 of the Criminal Procedure Code of Ukraine); implementation of special regime operations in this direction (Article 102 of the Code of Criminal Procedure of Ukraine) by conducting unscheduled and surprise searches of premises and territories of correctional facilities and pretrial detention centers, as well as convicts and their belongings and clothing; the implementation of these measures in relation to specific objects of preventive accounting with the aim of detaining them on "hot tracks" (directly during or immediately after taking actions aimed at the delivery, acquisition, storage and sale of prohibited items).
- ДокументУКРАЇНСЬКА ПРАВНИЧА МОВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА СУСПІЛЬСТВО(Одеса: ОДУВС, 2023-11-09) Пипенко, О.; Pypenko, O.; Пренько, Яна Олегівна; Prenko, Yana