Перегляд за Автор "ORCID: 0000–0001-5081-9856"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМовленнєва компетентність як невід’ємна складова професіоналізму(Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022-02-11) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; ORCID: 0000–0001-5081-9856У дослідженні авторка доходить висновку, що мовленнєва компетентність правоохоронця є складовою його професійної компетентності, а порушення викладачем мовно-мовленнєвих норм стає причиною низького рівня мовно-мовленнєвого розвитку курсантів і має негативний вплив на їх навчально-пізнавальну діяльність. Тому викладачі ВНЗ повинні досконало знати норми сучасної української літературної мови, уміти застосовувати їх на практиці, враховуючи особливість аудиторії. In the study, the author comes to the conclusion that the speech competence of a law enforcement officer is a component of his professional competence, and the teacher's violation of speech and language norms causes a low level of speech and language development of cadets and has a negative impact on their educational and cognitive activities. That is why teachers of higher education institutions must know the norms of the modern Ukrainian literary language perfectly, be able to apply them in practice, taking into account the peculiarities of the audience.
- ДокументМіжмовна комунікація у сфері права(Одеса: ОДУВС, 2021-11-08) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; ORCID: 0000–0001-5081-9856Ця теза присвячено аналізу розвитку й становлення міжмовної комунікації у сфері права. This thesis is devoted to the analysis of the development and establishment of interlingual communication in the field of law.
- ДокументОсобливості формування професійної компетентності курсантів МВС(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; ORCID: 0000–0001-5081-9856Окреслено важливість запровадження компетентнісного підходу у систему вищої освіти. Визначено цільову орієнтацію компетентнісного підходу. Виявлено основне завдання освітнього процесу у вищій школі. Розглянуто змістовне наповнення системи професійної підготовки курсантів МВС. Надано визначення поняття «професій- на компетентність курсантів МВС», розглянуто різні авторські підходи до трактування поняття. Охаракте- ризовано міру охопленості професійної компетентності курсантів МВС. Представлено ознаки готовності до професійної діяльності. Вказано структурні компоненти професійної компетентності та етапи професійно- го становлення курсантів МВС (варіанти, професійна підготовка, професійна адаптація, первинна і вторинна професіоналізація, навички). Визначено умови досягнення ефективності у професійній діяльності. Представлено та охарактеризовано критерії професійної компетентності: мотиваційно-цільовий, когнітивний, результатив- но-діяльнісний. Охарактеризовано особливості змістовного наповнення професійно-психологічної підготовки. Визначили роль професійної орієнтації у забезпеченні застосування ситуаційних завдань в ході вивчення пред- метів блоку професійно-практичної підготовки та різноманітних ситуаційних завдань під час проходження різ- номанітних сценаріїв. Наголошено на важливості виконання сценаріїв, майбутнім співробітникам доводиться вирішувати нові завдання, ймовірні та нестандартні професійні ситуації. Вказано, що серед видів професійної компетентності найвагомішими є ті, що важливі для реалізації посадових обов’язків в ході професійної діяль- ності (пошукова, профілактична, атестаційна, комунікативна, конструктивна та організаційна). Підсумовано доречність включення знань, навичок та вмінь, які знадобляться працівникам у майбутній професійній діяльнос- ті до змістовного наповнення освітнього процесу у вищих закладах освіти МВС України. The importance of introducing a competency-based approach to the higher education system is outlined. The target orientation of the competence approach is determined. The main task of the educational process in higher education is revealed. The content of the system of professional training of cadets of the Ministry of Internal Affairs is considered. The definition of the concept "professional competence of cadets of the Ministry of Internal Affairs" is given, various author's approaches to the interpretation of the concept are considered. The degree of coverage of professional competence of cadets of the Ministry of Internal Affairs is characterized. Signs of readiness for professional activity are presented. The structural components of professional competence and stages of professional development of cadets of the Ministry of Internal Affairs (options, professional training, professional adaptation, primary and secondary professionalization, skills) are indicated. The conditions for achieving efficiency in professional activities are determined. The criteria of professional competence are presented and characterized: motivational-target, cognitive, effective-activity. The peculiarities of the content of professional and psychological training are described. The role of professional orientation in ensuring the application of situational tasks in the study of subjects of the block of professional and practical training and various situational tasks during the passage of various scenarios. Emphasis is placed on the importance of fulfilling scenarios for future employees to solve new tasks, probable and non-standard professional situations. It is stated that among the types of professional competence the most important are those that are important for the implementation of job responsibilities in the course of professional activities (search, prevention, certification, communication, design and organizational). The relevance of the inclusion of knowledge, skills and abilities that will be needed by employees in future professional activities to the content of the educational process in higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is summarized.