Перегляд за Автор "Kovalova, Olena"
Зараз показуємо 1 - 20 з 47
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументADMINISTRATIVE RESPONSIBILITY FOR DOMESTIC ABUSE(LEGEA ŞI VIAŢA, 2019) Kovalova, Olena; Ковальова, Олена Володимирівна; POSTOL, ЕlenaThe article is dedicated to the problems of administrative responsibility for domestic abuse committing. The features of bringing to administrative responsibility of persons who have committed domestic violence, are analyzed in the article. There are presented the results of the monitoring of judicial practice on the consideration of administrative cases of domestic violence. As a result of the monitoring, a number of problematic issues have been identified which are classified into those related to the activities of judges, those related to the activities of police officers, and systemic problems. Particular attention is paid to the need for mandatory professional development of judges and police officers in the application of legislation on preventing and combating against domestic abuse. It was also proposed to make appropriate changes to the Code of Ukraine on administrative offenses, which will contribute to the effective implementation of legislation in the field of prevention and counteraction to domestic violence.
- ДокументEnsuring of child’s dignity as a principle of modern education: administrative and legal aspects(2019) Kovalova, Olena; Korniienko, Maksym; Postol, OlenaThere was determined the essence of the principle of ensuring dignity in the context of modern conception of child’s rights in the paper. The analysis of the affirmation state in national documents of the prohibition of corporal and degrading punishment of a child at school and at home and its influence upon the index of the provision of children's rights has testified the absence of only normative securing of appropriate prohibitions for the effective provision of child's dignity as a principle of modern education. The results of teachers and parents’ questioning confirmed the contradiction between the norms of law and outdated social norms that tolerate the using of corporal and degrading punishments and cause the declarativeness of the rules of law. The modern conception of the rights of the child requires the formation of a consistent state policy based on an integrated approach aimed at realizing the importance of respecting the dignity of the child; the formation of "zero" tolerance as for violence in society; implementation of educational programs for participants in the educational process on non-violent methods of discipline; provision of normative attachment at national level of an absolute prohibition and inevitability of resposibility for any manifestation of disrespect for the dignity of a child. Визначено сутність принципу забезпечення гідності в контексті сучасної концепції прав дитини. Аналіз стану закріплення в національних документах заборони тілесних та принижуючих гідність покарань дитини в школі і вдома та його вплив на індекс забезпечення прав дітей засвідчив недостатність лише нормативного закріплення відповідних заборон для ефективного забезпечення гідності дитини як принципу сучасної освіти. Результати анкетування вчителів та батьків підтвердили наявність суперечності норм права та застарілих соціальних норм, які толерують застосування тілесних та принижуючих гідність покарань та обумовлюють декларативність норм права. Сучасна концепція прав дитини потребує формування заснованої на комплексному підході послідовної державної політики, спрямованої на усвідомлення важливості поваги до гідності дитини; формування у суспільстві «нульової» толерантності до насильства; впровадження навчальних програм для учасників освітнього процесу з ненасильницьких методів підтримання дисципліни; забезпечення нормативного закріплення на національному рівні абсолютної заборони та невідворотності відповідальності за будь-який прояв неповаги до гідності дитини.
- ДокументNon-violent Educational Practices: EU experience(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2024) Kovalova, Olena; Ковальова, Олена Володимирівна; Kniazeva, Olena; Князева, Олена; Kuniavskyi, Mykhailo; Кунявський Михайло; Palshkov, Kostiantyn; Пальшков, Костянтин Євгенович; Kniazeva, Natalia; Князева, НаталяАналітичний звіт містить результати соціологічного дослідження щодо ставлення дорослих мешканців Одеси до використання різних методів виховання дітей, в тому числі фізичних та інших принижуючих гідність дитини покарань. The analytical report contains the results of a sociological study on the attitude of adult residents of Odesa to the use of various methods of childrearing, including physical and other degrading punishment.
- ДокументThe Role of Public Organizations in Ensuring National Security of Ukraine(Instituto de Estudios Políticos y Derecho Público "Dr. Humberto J. La Roche" de la Facultad de Ciencias Jurídicas y Políticas de la Universidad del Zulia Maracaibo, Venezuela, 2020) Kovalova, Olena; Korniienko, Maksym; Pavliutin, Yurii; Ковальова, Олена Володимирівна; Корнієнко, Максим Вікторович; Павлютін, Юрій МиколайовичThis article aims to identify the forms of participation of public organizations in national security. The basic methodological approach of the research is the analysis and generalization of the normative legal support and the scientific works that allowed to systematize and characterize the existing forms of participation of public organizations to guarantee the national security of Ukraine. The article emphasizes the importance of the influence of public organizations in the state of national security and the importance of a comprehensive and coordinated approach to involve public organizations in national security, generalizes and describes the forms of participation of public organizations to guarantee national security through the lens of the main forms of their interaction with the authorities of the organizations (information, control, consultation, active participation), the legal and organizational directions to strengthen the role of civil organizations in guaranteeing the National security. It is concluded that this type of research has practical value for representatives of the authorities and the public sector on possible ways to improve the role of public organizations to guarantee national security. Дана стаття спрямована на визначення та систематизацію форм участі громадських організацій у забезпеченні національної безпеки, а також з’ясування можливих напрямів посилення ролі громадських організацій у забезпеченні національної безпеки. Основним підходом дослідження даної проблеми є аналіз та узагальнення нормативно-правового забезпечення та наукових праць, який дозволив систематизувати та охарактеризувати існуючі форми залучення громадських організацій до забезпечення національної безпеки України, визначити наявні проблемні аспекти їх реалізації, а також окреслити шляхи посилення ролі громадських організацій у забезпеченні національної безпеки. В статті наголошено на значущості впливу громадських організаційна стан забезпечення національної безпеки, звернено увагу на важливість комплексного та скоординованого підходу до залучення громадських організацій до забезпечення національної безпеки, узагальнено та охарактеризовано форми участі громадських організацій у забезпеченні національної безпеки через призму основних форм їх взаємодії з органами влади (інформування, контроль, консультації, активна участь), виокремлено правовий та організаційний напрями посилення ролі громадських організацій у забезпеченні національної безпеки. Матеріали статті представляють практичну цінність для представників органів влади та громадського сектору з питань можливих шляхів посилення ролі громадських організацій у забезпеченні національної безпеки, ефективного використання їх потенціалу, налагодження взаємодії органів влади та громадських організацій та формування комплексного та скоординованого підходу до забезпечення національної безпеки. Також результати дослідження можуть використовуватись в подальшій науковій дискусії щодо ролі громадських організацій у забезпеченні національної безпеки, виявленні актуальних напрямів підвищення їх впливу на стан забезпечення безпеки на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях та дослідження найбільш ефективних форм їх участі на кожному із рівнів.
- ДокументАдміністративні матеріали: підстави та порядок складання(Одеса: ОДУВС, 2020) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena; Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, MaksymМетодичні рекомендації «Адміністративні матеріали: підстави та порядок складання» розроблені на основі найбільш розповсюджених адміністративних правопорушень, з якими стикаються у практичній діяльності поліцейські, з метою набуття та удосконалення здобувачами вищої освіти навиків формування справ про адміністративні правопорушення, складання відповідних адміністративно-процесуальних та службових документів, необхідних для прийняття рішення. Methodical recommendations "Administrative materials: bases and the order of drawing up" developed on the basis of the most common administrative offenses with which face in practice police officers, in order to acquire and improve applicants for higher education skills in the formation of cases of administrative offenses, preparation of relevant administrative-procedural and official documents required to make a decision.
- ДокументВерховенство права як принцип діяльності Національної поліції України(Одеса: ОДУВС, 2021) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaМетою статті є визначення сутності та складників верховенства права як принципу діяльності Національної поліції України, а також особливостей його реалізації в діяльності поліцейських. Досліджено місце принципу верховенства права в системі принципів діяльності Національної поліції. Розкрито сутність принципу верховенства права в діяльності Національної поліції України шляхом визначення його складників та їхнього впливу на ефективність виконання завдань, які стоять перед поліцією. Підкреслено, що принцип верховенства права є основоположним у діяльності поліції й у цілому охоплює принципи дотримання прав і свобод людини та законності. До загальних складників принципу верховенства права віднесено: 1) дотримання прав людини та пріоритетність прав і свобод людини як найвищих цінностей та основоположних засад змісту і спрямованості діяльності держави, зокрема і Національної поліції України; 2) правову (юридичну) визначеність законів та інших нормативно-правових актів; 3) законність (у тому числі прозорий, підзвітний і демократичний процес ухвалення законів); 4) заборону сваволі; 5) доступ до правосуддя (включає також доступ до правової допомоги); 6) недискримінацію і рівність перед законом. Наголошено, що неналежне забезпечення такого складника принципу верховенства права, як правова (юридична) визначеність законів, може мати особливо негативний безпосередній вплив на ефективність виконання завдань, які стоять перед поліцією. Спеціальним складником принципу верховенства права та важливою умовою його реалізації визначено врахування практики Європейського суду з прав людини. Запропоновано створити та підтримувати в актуальному стані відповідні інформаційні ресурси з узагальненням практики ЄСПЛ із питань поліцейської діяльності, що сприятиме доступності рішень ЄСПЛ для поліцейських та запобігатиме їх викривленому тлумаченню з боку викладачів або інструкторів, які проводять навчання поліцейських. The purpose of the article is to determine the essence and components of the rule of law as a principle of the National Police of Ukraine, as well as the features of its implementation in the police. The place of the principle of the rule of law in the system of principles of activity of the National Police is investigated. The essence of the principle of the rule of law in the activities of the National Police of Ukraine is revealed by determining its components and their impact on the effectiveness of the tasks facing the police. It is emphasized that the principle of the rule of law is fundamental in the activities of the police and generally covers the principles of respect for human rights and freedoms and the rule of law. The general components of the principle of the rule of law include: 1) respect for human rights and the priority of human rights and freedoms as the highest values and fundamental principles of the content and direction of the state, including the National Police of Ukraine; 2) legal (legal) certainty of laws and other normative legal acts; 3) legality (including transparent, accountable and democratic law-making process); 4) prohibition of arbitrariness; 5) access to justice (also includes access to legal aid); 6) non-discrimination and equality before the law. It is emphasized that inadequate provision of such a component of the rule of law as legal (legal) certainty of laws can have a particularly negative direct impact on the effectiveness of the tasks facing the police. A special component of the principle of the rule of law and an important condition for its implementation is the consideration of the case law of the European Court of Human Rights. It is proposed to create and maintain up-to-date relevant information resources summarizing the ECHR's practice on policing, which will facilitate the accessibility of ECHR decisions to police officers and prevent their misinterpretation by teachers or instructors who train police officers.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ ПОЛІЦІЇ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СФЕРІ ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД ДІТЕЙ(Одеса: ОДУВС, 2021-11-25) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaПрофілактика правопорушень серед дітей є комплексним завданням як уповноважених органів поліції, так і громадськості. Тільки за умови об’єднання ресурсів можливо досягти відчутних результатів. При цьому важливо поширювати регіонами успішні та дієві практики взаємодії поліції та громадськості щодо профілактики правопорушень серед дітей. Prevention of offenses among children is a complex task of both authorized police bodies and the public. Tangible results can only be achieved if resources are pooled. At the same time, it is important to spread the successful and effective practices of interaction between the police and the public in the prevention of crimes among children in the regions.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ: ДОСВІД ОДЕСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВНУТРІШНІХ СПРАВ(Одеса: ОДУВС, 2022) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena; Дубенко, Олександр Миколайович; Dubenko, OleksandrМетою статті є висвітлення досвіду Одеського державного університету внутрішніх справ щодо використання інноваційних методів підготовки фахівців у сфері запобігання та протидії домашньому насильству для можливості його вивчення та поши- рення в процесі підготовки відповідних фахівців у інших закладах освіти. Підкреслено, що належний рівень підготовки фахівців є складовою частиною комплексного підходу у сфері запобігання та протидії домашньому насиль- ству. Зміст та методи підготовки визначено одними з ключових складників якісної підготовки фахів- ців у сфері запобігання та протидії домашньому насильству. Акцентовано увагу на важливості фор- мування не лише професійних знань, умінь та нави- ків (hard skills), а й соціальних, «м'яких» навичок (soft skills) під час підготовки фахівців у сфері запобігання та протидії домашньому насильству. Саме розвинуті soft skills («м’які» навички) сприя- ють тому, що фахівці приймають неупереджені рішення, які ґрунтуються не на стереотипних уяв- леннях та вибірковості сприйняття, а на об’єк- тивній оцінці ситуації. Наголошено на доцільності використання інно- ваційних методів навчання, зокрема спеціалізованих навчальних полігонів, бінарних занять, навчальних візитів до різних суб’єктів запобігання та протидії домашньому насильству, залучення до інформацій- но-просвітницьких заходів, міжвідомчих тренінгів тощо, під час підготовки фахівців у сфері запобігання та протидії домашньому насильству. Наведено дос- від Одеського державного університету внутрішніх справ щодо використання зазначених методів під- готовки фахівців у сфері запобігання та протидії домашньому насильству. Підкреслено, що інноваційність підготовки фахів- ців у сфері запобігання та протидії домашньому насильству безпосередньо залежить також від майс- терності викладачів та якості методичного забезпе- чення. Запропоновано запровадити програми обміну досвідом найкращими методиками підготовки фахів- ців у сфері запобігання та протидії домашньому насильству як на національному рівні, так і під час тематичних закордонних стажувань. The purpose of the article is to highlight the experience of Odessa State University of Internal Affairs in using innovative methods of training in the field of preventing and combating domestic violence to study and disseminate it in the training of relevant professionals in other educational institutions. It was emphasized that the appropriate level of training is part of an integrated approach to preventing and combating domestic violence. The content and methods of training are identified as one of the key components of quality training in the field of preventing and combating domestic violence. Emphasis is placed on the importance of developing not only professional knowledge, skills and abilities («hard skills»), but also social, («soft skills») in the training of specialists in the field of preventing and combating domestic violence. The developed «soft skills» help professionals to make unbiased decisions based not on stereotypes and selectivity of perception, but on an objective assessment of the situation. Emphasis is placed on the expediency of using innovative teaching methods, including specialized training grounds, binary classes, study visits to various actors to prevent and combat domestic violence, involvement in information prevention campaigns, interagency training, etc., during the training of specialists in preventing and combating domestic violence. The experience of Odessa State University of Internal Affairs on the use of these methods of training in the field of preventing and combating domestic violence is presented. It is emphasized that the innovative training of specialists in the field of preventing and combating domestic violence directly depends on the skills of teachers and the quality of methodological support. It is proposed to introduce exchange programs with the best methods of training specialists in the field of preventing and combating domestic violence, both at the national level and during thematic internships abroad.
- ДокументВідповідальність за порушення комендантської години в умовах правового режиму воєнного стану(Всеукраїнський фонд юридичної науки академіка В.В. Сташиса, Дніпровський гуманітарний університет, 2022) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaМетою статті є дослідження сутності комендантської години як спеціального заходу, а також адміністративно-правових підстав притягнення до відповідальності за її порушення з метою забезпечення громадського порядку та безпеки під час дії воєнного стану. Досліджено походження комендантської години як спеціального заходу та сфери її використання в умовах сучасності. Підкреслено, що комендантська година використовується як спеціальний захід як в мирний час, так і під час введення надзвичайного або воєнного стану. Застосування комендантської години в мирний час переважно пов’язане із забезпеченням безпеки дітей та зниженням рівня правопорушень, вчинених дітьми. Поширеним в багатьох країнах використання комендантської години стало під час пандемії COVID19 з метою запобігання поширенню вірусу шляхом обмеження несуттєвих контактів між людьми. Наголошено на важливості ретельної розробки та правової регламентації концепції комендантської години, а також зазначено основні вимоги, яким мають відповідати розпорядження органів влади про введення комендантської години. Розглянуто адміністративно-правові засади запровадження комендантської години в Україні в умовах воєнного стану. Підкреслено, що запровадження комендантської години в умовах воєнного стану має об’єктивне та розумне обґрунтування, однак незважаючи на достатнє правове регулювання режиму введення комендантської години, відповідальність за її безпосереднє порушення наразі не передбачена. Наголошено, що відсутність відповідальності за порушення комендантської години обумовлює зниження її ефективності як засобу забезпечення громадського порядку та безпеки, а також призводить до застосування до порушників непередбачених законодавством заходів виховного характеру, що може розглядатись в контексті порушення прав людини. Запропоновано можливі підходи до запровадження механізму відповідальності за порушення комендантської години, в тому числі досліджено досвід закордонних країн щодо можливих санкцій за дане правопорушення. Підкреслено, що встановлення заходів відповідальності, навіть в умовах воєнного часу, потребує виваженого підходу та забезпечення якості закону. The aim of the article is to study the essence of curfew as a special measure in peacetime and wartime, as well as administrative and legal grounds for prosecution for its violation in order to ensure public order and security during martial law. The origin of the curfew as a special event and the scope of its use in modern conditions has been studied. It is emphasized that the curfew is used as a special measure both in peacetime and during the state of emergency or martial law. The use of curfews in peacetime is mainly concerned with ensuring the safety of children and reducing the number of offenses committed by children. The use of curfews became widespread in many countries during the COVID-19 pandemic to prevent the spread of the virus by limiting insignificant human contact. The importance of careful development and legal regulation of the curfew concept was emphasized, as well as the main requirements to be met by the order of the authorities on the introduction of curfew. The administrative and legal bases of introduction of curfew in Ukraine in the conditions of martial law are considered. It is emphasized that the introduction of curfew in martial law has an objective and reasonable justification, but despite sufficient legal regulation of the curfew, the responsibility for its direct violation is not currently provided. It is emphasized that the lack of responsibility for violating the curfew reduces its effectiveness as a means of ensuring public order and security, and also leads to the application of violators of unforeseen educational measures, which can be considered in the context of human rights violations. Possible approaches to the introduction of a mechanism for liability for violation of curfew are proposed, including the experience of foreign countries on possible sanctions for this offense. It is emphasized that the establishment of measures of responsibility, even in wartime, requires a balanced approach and ensuring the quality and effectiveness of the law.
- ДокументВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ КОМЕНДАНТСЬКОЇ ГОДИНИ В УМОВАХ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaТези доповіді присвячені дослідженню сутності комендантської години як спеціального заходу, а також підстав притягнення до відповідальності за її порушення під час дії воєнного стану. Окреслено походження комендантської години як спеціального заходу та сфер її використання як в мирний, так і в воєнний час. Підкреслено, що застосування комендантської години в мирний час переважно пов’язане із забезпеченням безпеки дітей та зниженням рівня правопорушень, вчинених дітьми. Акцентовано, що поширеним в багатьох країнах використання комендантської години стало під час пандемії COVID19 з метою запобігання поширенню вірусу шляхом обмеження несуттєвих контактів між людьми. Наголошено на важливості ретельної розробки та правової регламентації концепції комендантської години, а також зазначено основні вимоги, яким мають відповідати розпорядження органів влади про введення комендантської години. Підкреслено актуальність питання встановлення адміністративної відповідальності за порушення комендантської години. Запропоновано декілька можливих підходів до запровадження механізму відповідальності за порушення комендантської години, в тому числі окреслено досвід закордонних країн щодо можливих санкцій за дане правопорушення. Акцентовано, що комендантська година фактично обмежує свободу пересування як одного із невід’ємних прав людини, тому її застосування повинно мати об’єктивне та розумне обґрунтування, зокрема переслідувати легітимну мету та забезпечувати пропорційність ужитих заходів поставленій меті. The abstracts of the report are devoted to the study of the essence of the curfew as a special measure, as well as the grounds for prosecution for its violation during martial law. The origin of the curfew as a special measure and the spheres of its use both in peacetime and in wartime are outlined. It is emphasized that the use of curfew in peacetime is mainly related to ensuring the safety of children and reducing the level of offenses committed by children. It was emphasized that the use of curfew became common in many countries during the COVID19 pandemic in order to prevent the spread of the virus by limiting non-essential contacts between people. The importance of careful development and legal regulation of the concept of curfew is emphasized, and the main requirements that must be met by the orders of the authorities on the introduction of curfew are indicated. The relevance of the issue of establishing administrative responsibility for curfew violations is emphasized. Several possible approaches to the introduction of the mechanism of responsibility for curfew violations are proposed, including the experience of foreign countries regarding possible sanctions for this offense. It was emphasized that the curfew actually restricts freedom of movement as one of the inalienable human rights, therefore its application should have an objective and reasonable justification, in particular, pursue a legitimate goal and ensure the proportionality of the measures taken to the goal.
- ДокументДЕЯКІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОСОБЛИВОСТІ РОЗСЛІДУВАННЯ НЕЗАКОННОГО ОБОРОТУ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ(Одеса: ОДУВС, 2016-04-14) Гвоздецька, М.О.; Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaНа даному етапі свого існування і розвитку правозастосовна практика гостро потребує вдосконалення слідчих, оперативно-розшукових та криміналістичних прийомів і способів виявлення, припинення, розслідування злочинів, пов'язаних зі збутом наркотичних засобів. At this stage of its existence and development, law enforcement practice is in dire need of improvement in investigative, investigative and forensic methods and ways of detecting, stopping, and investigating crimes related to the sale of narcotic drugs.
- ДокументДИТИНА-СВІДОК ЯК ПОСТРАЖДАЛА ВІД ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА ОСОБА(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaНа думку авторки, недосконалість чинного законодавства, відсутність роз’яснень з питань його застосування призводять до «невидимості» дітей-свідків (очевидців) домашнього насильства та відсутності дієвого захисту їх прав і своєчасно наданої допомоги. Дане питання потребує подальшого глибокого наукового дослідження з метою вироблення пропозицій щодо напрямів удосконалення чинного законодавства та практики його реалізації. According to the author, the imperfection of the current legislation, the lack of clarifications on the issues of its application lead to the "invisibility" of child witnesses (eyewitnesses) of domestic violence and the lack of effective protection of their rights and timely assistance. This issue requires further in-depth scientific research in order to develop proposals for improving the current legislation and the practice of its implementation.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ(Одеса: ОДУВС, 2016-05-27) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaНа думку авторки, не дивлячись на те, що в новому антикорупційному законодавстві більш чітко та детально в порівнянні з попереднім окреслений порядок врегулювання конфлікту інтересів, дані питання потребують подальшого вивчення, наукового та практичного дослідження для перетворення даного заходу запобігання корупції з декларативного на ефективний. In the author's opinion, despite the fact that the new anti-corruption legislation more clearly and in detail compared to the previous one outlines the procedure for conflict of interest settlement, these issues require further study, scientific and practical research to transform this corruption prevention measure from declarative to effective.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО НЕВІДВОРОТНІСТЬ ПРИТЯГНЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ КАРАНТИНУ ЛЮДЕЙ(Одеса: ОДУВС, 2021-04-30) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaОтже, вважаємо за доцільне розробити Методичні рекомендації для поліцейських з оформлення матеріалів за ст.44-3 КУпАП, а також Методичні рекомендації для поліцейських та суддів з особливостей розгляду справ за ст.44-3 КУпАП. При цьому до робочої групи з розробки методичних рекомендацій слід долучити науково-педагогічних працівників, поліцейських та суддів, що сприятиме виробленню єдиних стандартів і спільної філософії дій уповноважених суб’єктів та відповідно забезпеченню невідворотності відповідальності за порушення правил карантину людей. Therefore, we consider it expedient to develop Methodological recommendations for police officers on the preparation of materials under Article 44-3 of the Code of Criminal Procedure, as well as Methodological recommendations for police officers and judges on the peculiarities of handling cases under Article 44-3 of the Code of Criminal Procedure. At the same time, scientific and pedagogical workers, police officers and judges should be included in the working group for the development of methodological recommendations, which will contribute to the development of uniform standards and a common philosophy of actions of authorized subjects and, accordingly, ensure the inevitability of responsibility for violating the rules of quarantine of people.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ РОЗРОБКИ ЄДИНИХ СТАНДАРТІВ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВУ(Київ: Національна академія внутрішніх справ, 2020-12-14) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, OlenaВсе вищезазначене спонукає авторку до наступних висновків. По-перше, існує нагальна необхідність розробки єдиних стандартів підготовки фахівців, які уповноважені здійснювати діяльність щодо запобігання та протидії домашньому насильству. Єдині стандарти підготовки сприятимуть формуванню спільного глибинного розуміння проблематики домашнього насильства та спільної філософії дій суб’єктів. По-друге, доцільним вбачається проведення систематичних міжвідомчих навчань фахівців. Важливо, щоб це були не лише періодичні навчання за сприяння міжнародних організації, а й внесені в місцеві плани дій, з передбаченням відповідного фінансування в місцевих та обласних програмах. All of the above leads the author to the following conclusions. First, there is an urgent need to develop uniform standards for the training of specialists who are authorized to carry out activities related to the prevention and counteraction of domestic violence. Uniform standards of training will contribute to the formation of a common in-depth understanding of the issue of domestic violence and a common philosophy of actions of the subjects. Secondly, it is considered expedient to conduct systematic interdepartmental training of specialists. It is important that these are not only periodic trainings with the assistance of international organizations, but also included in local action plans, with the provision of appropriate funding in local and regional programs.
- ДокументДОМАШНЄ НАСИЛЬСТВО ПІД ЧАС ВІЙНИ(Одеса: ОДУВС, 2022-07-08) Вільська, Єлизавета Русланівна; Vilska, Yelyzaveta; Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena
- ДокументДотримання прав людини в діяльності органів Національної поліції(Одеса: ОДУВС, 2020) Ковальова, Олена Володимирівна; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Пишна, Алла Георгіївна; Томіна, Вікторія Юріївна; Kovalova, Olena; Berendieieva, Anastasiia; Pyshna, Alla; Tomina, ViktoriiaНавчальний посібник присвячений правовим засадам діяльності поліції щодо дотримання прав людини. Надана загальна характеристика прав і свобод людини, а також міжнародні та національні гарантії їх захисту. З урахуванням практики Європейського суду з прав людини розкриті особливості дотримання основоположних прав людини в діяльності органів Національної поліції України. The textbook focuses on the legal framework for policing human rights. A general description of human rights and freedoms, as well as international and national guarantees for their protection. Taking into account the case law of the European Court of Human Rights, the peculiarities of observance of fundamental human rights in the activities of the National Police of Ukraine are revealed.
- ДокументДіяльність поліцейських щодо запобігання та протидії домашньому насильству(Одеса: ОДУВС, 2023) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Berendieieva, AnastasiiaМетодичні рекомендації призначені для поліцейських мобільних груп реагування на факти вчинення домашнього насильства та містять базову інформацію з питань запобігання та протидії домашньому насильству, зокрема щодо актуальності проблеми домашнього насильства; поняття та ознак домашнього насильства; форм та проявів домашнього насильства; суб’єктів запобігання та протидії домашньому насильству; повноважень уповноважених підрозділів органів Національної поліції; особливостей взаємодії уповноважених підрозділів органів Національної поліції у разі, якщо постраждалою особою від домашнього насильства є дитина; відповідальності за правопорушення, пов’язані з домашнім насильством; спеціальних заходів щодо протидії домашньому насильству; особливостей оформлення справ про адміністративне правопорушення за вчинення домашнього насильства; прав постраждалої особи; дорожньої карти надання послуг особам, які постраждалі від домашнього насильства. Methodological recommendations are intended for police mobile response teams to incidents of domestic violence and contain basic information on preventing and countering domestic violence, in particular, on the relevance of the problem of domestic violence; concepts and signs of domestic violence; forms and manifestations of domestic violence; subjects of prevention and countermeasures against domestic violence; powers of authorized units of the National Police; peculiarities of the interaction of the authorized divisions of the National Police in the event that the victim of domestic violence is a child; liability for offenses related to domestic violence; special measures to combat domestic violence; peculiarities of filing cases on administrative offenses for committing domestic violence; the rights of the injured person; roadmap for providing services to victims of domestic violence.
- ДокументЗАПОБІГАННЯ ВТЯГНЕННЮ МОРЯКІВ У ПЕРЕВЕЗЕННЯ НЕЛЕГАЛЬНИХ МІГРАНТІВ(2021-12-23) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena
- ДокументЗапобігання домашньому насильству: сучасний стан та перспективи розвитку(Юридичний науковий електронний журнал, 2023) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Berendieieva, AnastasiiaВ статті з науково-практичної точки зору розглянуто сучасний стан та перспективи розвитку запобігання як одного із основних напрямів подолання проблеми домашнього насильства. Здійснено аналіз відповідності норм національного законодавства щодо сутності та складових запобігання домашньому насильству положенням Стамбульської конвенції. Визначено, що в цілому національне законодавство відображає ключові положення Стамбульської конвенції, однак Окремі складові недопущення (запобігання) в розумінні Стамбульської конвенції поки що не знайшли своє відображення в національних нормах права, зокрема лікувальні програми та участь приватного сектора. Наголошено на доцільності вивчення закордонного досвіду з метою відображення в національному законодавстві лікувальних програм та участі приватного сектора як складових запобігання домашньому насильству. З врахуванням результатів проведених авторками соціального експерименту «Що обереш ти?» та моніторингу стану висвітлення інформації, спрямованої на запобігання домашньому насильству, в м. Одеса розглянуто стан практичної реалізації підвищення обізнаності та підготовки спеціалістів як складових запобігання домашньому насильству. Серед перспектив розвитку запобігання домашньому насильству визначено доцільність використання різноманітних форм підвищення обізнаності населення з фокусами уваги на різних категоріях учасників випадку насильства (постраждалі особи, кривдники, свідки); удосконалення підготовки спеціалістів, зокрема шляхом розробки єдиних стандартів підготовки фахівців та впровадження декількарівневої системи підготовки з обов’язковими навчальними модулями, присвяченими особливостям здійснення запобігання домашньому насильству; активізації інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на навчання громадськості ненасильницьким практикам виховання дітей; посилення інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на підвищення обізнаності свідків щодо стратегій безпечного втручання та реагування на випадки домашнього насильства та насильства за ознакою статі. From a scientific and practical point of view, the article examines the current state and prospects for the development of prevention as one of the main directions for overcoming the problem of domestic violence. An analysis of the conformity of the norms of national legislation regarding the essence and components of domestic violence prevention with the provisions of the Istanbul Convention was carried out. It was determined that, in general, the national legislation reflects the key provisions of the Istanbul Convention, however, individual components of prevention (prevention) in the sense of the Istanbul Convention have not yet been reflected in national legal norms, in particular, treatment programs and the participation of the private sector. Emphasis is placed on the expediency of studying foreign experience in order to reflect in the national legislation treatment programs and the participation of the private sector as components of domestic violence prevention. Taking into account the results of the authors of the social experiment "What will you choose?" and monitoring the state of coverage of information aimed at preventing domestic violence, the state of practical implementation of raising awareness and training specialists as components of domestic violence prevention in Odesa was considered. Among the prospects for the development of prevention of domestic violence, the expediency of using various forms of public awareness raising focusing on different categories of participants in the case of violence (victims, offenders, witnesses) has been identified; improving the training of specialists, in particular through the development of uniform standards for the training of specialists and the implementation of a multi-level training system with mandatory training modules dedicated to the specifics of the prevention of domestic violence; activation of informational and educational work aimed at teaching the public non-violent practices of raising children; strengthening information and educational work aimed at increasing the awareness of witnesses regarding strategies for safe intervention and response to cases of domestic violence and gender-based violence.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »