Перегляд за Автор "Hrokholskyi, Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументComparative analysis of administrative and criminal punishments in Ukraine and some foreign countries and prospects for changes(Соціально-правові студії, 2023) Zarosylo, Volodymyr; Blyznyuk, Igor; Hrokholskyi, Volodymyr; Грохольський, Володимир Людвігович; Bass, Viktoriia; Mikhno, AlinaThe process of European integration necessitates the reform of the system of Ukrainian legislation. In this case, the issue of the ratio of norms that establish administrative and criminal punishments in Ukraine, namely their improvement and unification, is relevant. Thus, the purpose of the study was to determine the prospects for changes in approaches to the legislative consolidation of articles on criminal and administrative liability in Ukraine as well as abroad. The methods of analysis, synthesis, comparison, formal-legal, and deduction were used. The results of the study indicate that there are similarities in the structure of certain provisions of the Code of Ukraine on Administrative Offences with the corpus delicti of crimes provided for in the articles of the Criminal Code of Ukraine. This phenomenon is highlighted as an important aspect of the Ukrainian legal system that requires careful analysis and comparison. The study also identified the main historical preconditions for the codification of the rules governing criminal and administrative liability into separate codes. By analysing the historical contexts, the study examined how the evolution of legal principles contributed to the formation of the modern liability system. In addition, the study focused on the current relationship between the Code of Administrative Offences and the Criminal Code of Ukraine. The analysis of the interaction between these two codes has become an important component for understanding the law and order system in Ukraine and identifying possible aspects of improving this system. The researchers were particularly interested in studying foreign experience, in particular the practices of Kazakhstan, Germany, France, Germany, Estonia and the United Kingdom. This comparative approach allowed us to identify similarities and differences in the legal systems of different countries, as well as to take into account effective practices that can be used to improve the legal system of Ukraine. The results obtained in the study should be used in the process of making changes to the provisions of the Code of Ukraine on Administrative Offenses and the Criminal Code of Ukraine, in particular their improvement in the context of the European integration process. Процес європейської інтеграції зумовлює необхідність реформування системи українського законодавства. При цьому актуальним є питання співвідношення норм, які встановлюють адміністративні та кримінальні покарання в Україні, а саме їх удосконалення та уніфікація. Таким чином, метою дослідження стало визначення перспектив зміни підходів до законодавчого закріплення статей про кримінальну та адміністративну відповідальність в Україні та за кордоном. Використано методи аналізу, синтезу, порівняння, формально- юридичний, дедукції. Результати дослідження свідчать про виявлення подібностей у структурі окремих норм Кодексу України про адміністративні правопорушення із складами злочинів, що передбачені статтями Кримінального кодексу України. Це явище виокремлюється як важливий аспект правової системи України, що потребує ретельного аналізу та порівняння. Дослідження також визначило основні історичні передумови кодифікації норм, що регулюють кримінальну та адміністративну відповідальність в окремі кодекси. Аналізуючи історичні контексти, вивчено, як еволюція правових принципів сприяла формуванню сучасної системи відповідальності. Окрім того, дослідження зосередило увагу на сучасному співвідношенні між Кодексом України про адміністративні правопорушення та Кримінальним кодексом України. Аналіз взаємодії цих двох кодексів став важливим компонентом для розуміння системи правопорядку в Україні та виявлення можливих аспектів удосконалення цієї системи. Надзвичайний інтерес дослідників викликало вивчення зарубіжного досвіду, зокрема практик Казахстану, Німеччини, Великої Британії, Франції та Естонії. Цей компаративний підхід дозволив виявити подібні та відмінні риси у правових системах різних країн, а також взяти на увагу ефективні практики, які можуть бути використані для вдосконалення правової системи України. Отримані в дослідженні результати доцільно використовувати в процесі внесення змін до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України, зокрема їх удосконалення в контексті євроінтеграційних процесів
- ДокументАКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ШТАТНОЇ ЧИСЕЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ(2008-11-04) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrАктуальні питання визначення штатної чисельності працівників органів внутрішніх справ
- ДокументАктуальні питання визначення штатної чисельності працівників органів внутрішніх справ(Академія управління Міністерства внутрішніх справ, 2008) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrРозглядаються окремі питання визначення навантаження на працівників органів внутрішніх справ, їх штатної чисельності та введення штатних помічників. The questions of defining the staff workload in the organs of Internal Affairs, their staff quantity and the necessity of establishing the staff assistants are considered in the article. Рассматриваются отдельные вопросы определения нагрузки на сотрудников органов внутренних дел, их штатной численности и введения штатных помощников.
- ДокументАктуальні питання правового регулювання інформаційних відносин в Україні(Одеса: ОДУВС, 2020) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrНаукову статтю присвячено досить важливій проблемі сьогодення – розгляду актуальних питань правового регулювання інформаційних відносин в Україні. Визначено роль інформаційних відносин e розвитку політичних, економічних, соціальних, правових та інших процесів. Зазначено, що стрімкі інформаційні процеси, що відбуваються сьогодні, мають як позитивні, так і негативні наслідки. Авто-ром підкреслено, що зменшення негативних наслідків в інформаційних процесах потребує чіткого правового регулювання таких відносин. Наголошено, що правове регулювання становить фундамент у будь-яких відносинах, інформаційні правовідносини не є винятком. З’ясовано значення слова «регулювати», наголошено, що суспільні відносини, які пов’язані з обігом інформації, недоречно розглядати лише як систему заборон та обмежень. Проаналізовано законодавче визначення інформатизації, розглянуто правове регулювання інформаційних відносин, що міститься в законодавчих актах України. Проаналізовано наукові джерела та законодавчі акти щодо правового регулювання інформаційних відносин у публічній та приватній сферах. Приділена увага договірним відносинам у регулюванні інформаційних відносин. Визначено роль і значення соціальної реклами у формуванні громадянського суспільства. Звернута увага на те, що в сучасному світі можливе необ’єк-тивне подання відомостей, адже за допомогою таких інструментів, як засоби масової інформації, кіноіндустрія, інформація може бути спотворена, перекручена залежно від інтересів власника засобу масової інформації, інтересів інших зацікавлених осіб. Наголошено, що в такому разі якраз чітке регулювання інформаційних відносин має надзвичайно велике значення. Автором приділено увагу розгляду наукової дискусії щодо визначення інформаційного права як самостійної галузі права, наголошено на його міжгалузевому значені. Зроблено висновок, що під правовим регулюванням інформаційних відносин варто розуміти наявність міжгалузевих правових норм, які регулюють публіч-но-приватні відносини щодо створення, збирання, зберігання, поширення, використання, знищення тощо інформації, на підставі яких виникають правові інформаційні відносини між суб’єктами. The scientific article is devoted to a very important problem of today – consideration of topical issues of legal regulation of information relations in Ukraine. The role of information relations in the development of political, economic, social, legal and other processes is determined. It is noted that the rapid information processes taking place today have both positive and negative consequences. The author emphasizes that the reduction of negative con-sequences in information processes requires a clear legal regulation of such relations. It is emphasized that legal regulation is the foundation in any relationship, and information relations are no exception. The meaning of the word “regulate” is clarified and it is emphasized that public relations, which are connected with the circulation of information, should not be considered only as a system of prohibitions and restrictions. The legislative definition of informatization is analyzed and the legal regulation of information relations contained in the legislative acts of Ukraine is considered. Scientific sources and legislative acts on the legal regulation of information relations in the public and private spheres are analyzed. Attention is paid to contractual relations in the regulation of information relations. The role and significance of social advertising in the formation of civil society is determined. It is noted that in today’s world, the possible presentation of information is not objective enough, because with tools such as the media, film industry, information can be distorted or distorted, depending on the interests of the media owner and the interests of other stakeholders. It is emphasized that in such cases clear regulation of information relations is extremely important. The author pays attention to the scientific discussion on the definition of information law as an independent branch of law and emphasizes its intersectoral significance. It is concluded that the legal regulation of information relations should be understood as the presence of intersectoral legal norms governing public-private relations for the creation, collection, storage, distribution, use, destruction and other actions with information, on the basis of which legal information relations arise objects.
- ДокументАктуальні питання профілактики правопорушень на місцевому рівні в сучасних умовах(Одеса: ОДУВС, 2016) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrНаукова стаття присвячена вирішенню проблемних питань профілактики правопорушень на місцевому рівні в сучасних умовах. Здійснено аналіз функціональних повноважень місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування щодо профілактики правопорушень. Научная статья посвящена решению проблемных вопросов профилактики правонарушений на местном уровне в современных условиях. Осуществлен анализ функциональных полномочий местных государственных администраций и органов местного самоуправления по профилактике правонарушений. Scientific article is devoted to solution of problem issues of crime prevention at the local level in modern conditions. The analysis of the functional powers of local state administrations and local governments on crime prevention. The necessity of establishing intersectoral management bodies (coordination) for implementation of crime prevention is defined and that those authorities should become the local state administration and local authorities, which have powers regarding addolcire organization is not subordinate subjects of crime prevention, which will be delivering the last in the development and enforcement of target comprehensive programs and implementation of joint intersectoral task of crime prevention. Emphasized that the social value of coordination of activity of subjects of prevention of offenses at the local level is that it is the most capable direction forming a front of crime prevention not only through the common objectives of the activities and the tasks, but to ensure a timely response to the negative manifestation of collaboration. Largely it is anticipation of the possibility of duplication of activity of subjects of prevention of offenses. It is proved that the effectiveness of crime prevention at the local level, in modern conditions depends on the integrated use of all forces and resources of state and local agencies, public organizations and individual citizens.
- ДокументДо питання наукової організації праці керівників органів внутрішніх справ(Вісник Академії управління МВС, 2007-03-13) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrГрохольський В.Л. До питання наукової організації праці керівників органів внутрішніх справ
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСТІ НАСЕЛЕННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2022-10-28) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrДля ефективної співпраці поліції з ЗМІ підрозділам комунікації потрібно працювати на випередження, і подавати об’єктивну інформацію вчасно, тим самим мінімізуючи розповсюдження чуток і отримання негативної, перекрученої інформації з інших джерел. З цією метою необхідно: а) планувати тематику, періодичність і обсяг інформації, яка надається населенню; б) планувати співпрацю з різними ЗМІ, які будуть доводити надану інформацію до населення; в) з метою недопущення перекручувань норм закону, фактів і обставин кримінальних проваджень, стану і динаміки злочинності консультувати журналістів по матеріалах, що надаються їм для опублікування; г) при необхідності надавати можливість і допомогу журналістам у перевірці інформації; д) якомога більше залучати журналістів до співпраці. І нарешті, питання участі населення в діяльності поліції та забезпечені правопорядку в державі необхідно невідкладно вирішувати. Адже сьогодні уже є очевидним, що роль і значення участі населення в забезпечені правопорядку зростатиме, і форми такої участі потребують удосконалення та правового регулювання. For effective cooperation between the police and the mass media, communication units need to work ahead of time and provide objective information in a timely manner, thereby minimizing the spread of rumors and receiving negative, distorted information from other sources. For this purpose, it is necessary: a) plan the topic, frequency and volume of information provided to the population; b) plan cooperation with various mass media, which will bring the provided information to the population; c) in order to prevent distortions of the norms of the law, facts and circumstances of criminal proceedings, the state and dynamics of crime, to advise journalists on the materials provided to them for publication; d) if necessary, provide opportunities and assistance to journalists in checking information; e) to involve journalists in cooperation as much as possible. And finally, the issue of public participation in police activities and ensuring law and order in the state must be urgently resolved. After all, today it is already obvious that the role and importance of public participation in ensuring law and order will grow, and the forms of such participation need improvement and legal regulation.
- ДокументЗапобігання і припинення правопорушень у рухомому складі пасажирського залізничного транспорту(Одеса: ОЮІ НУВС, 2006) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, Volodymyr; Продайко, Сергій Васильович; Prodaiko, Serhii; Баранов, Сергій Олексійович; Baranov, Serhii; Білий, Петро Миколайович; Bilyi, Petro; Юхно, Олександр Олександрович; Yukhno, Oleksandr; Литвинов, Олексій Миколайович; Lytvynov, OleksiiМонографічне дослідження підготовлено з урахуванням організаційної роботи підрозділів міліції на залізничному транспорті по охороні громадського порядку та громадської безпеки. а також запобігання і припинення злочинів у рухомому складі пасажирських поїздів. У ньому розглядаються основні правові положення, система та структура ОВС на залізничному транспорті, розкриваються тактичні дії опера- тивно-пошукових груп та нарядів супроводу упасажирських поїздах з запобігання і припинення злочинів. Даються відповіді на питання теорії і практики, що найчас- тіше зустрічаються в практичній діяльності органів внутрішніх справ. Посібник розраховано на курсантів та слухачів закладів освіти МВС, практич- них працівників правоохоронних органів, студентів та викладачів юридичних та транспортних вузів і факультетів. The monographic study was prepared taking into account the organizational work police units on railway transport for protection of public order and public safety. as well as the prevention and cessation of crimes in the rolling stock passenger trains. It considers the basic legal provisions, the system and the structure of the police on railway transport, reveals the tactical actions of operational search teams and escort squads for passenger trains to prevent and cessation of crimes. The answers to the questions of theory and practice that are most common in the practice of law enforcement agencies are given. The manual is intended for cadets and students of educational institutions of the Ministry of Internal Affairs, practitioners of law enforcement agencies, students and teachers of law and transport universities and faculties.
- ДокументЗапровадження в органах внутрішніх справ надання адміністративних послуг населенню(Київ: Національна академія внутрішніх справ, 2008) Грохольський, Володимир Людвігович; Циндря, Володимир; Hrokholskyi, Volodymyr; Tsyndria, VolodymyrРозглянуто питання організації надання населенню адміністративних послуг органами внутрішніх справ. Узагальнено думки фахівців щодо ознак надання таких послуг. The organization of administrative services done by the law enforcement agcucies to the population is viewed. The views of diff erent scientists couserning such services are summarized. Рассмотрен вопрос организации предоставления населению административных услуг органами внутренних дел. Обобщенно мнения специалистов относительно признаков предоставления таких услуг.
- ДокументКонцептуальні підходи до адміністративно - правового забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів людини і громад янина окремими державними інституціями в європейських країнах(Одеса: ОДУВС, 2022) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrУ науковій статті здійснено теоретичне уза- гальнення концептуального підходу до адміністра- тивно-правового забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів людини і громадянина окремими державними інституціями, зокрема органами місце- вого самоврядування, поліції, прокуратури і судами в окремих європейських країнах. Наголошено, що захист прав, свобод і законних інтересів людини і громадянина для органів публіч- ної влади в цих країнах є основним складником їхньої діяльності. Місцеві органи влади, будучи найбільш масовими і наближеними до населення, реалізують національні стратегії та державну політику щодо захисту прав, свобод і законних інтересів людини і громадянина на місцях, залучаючи до цієї діяльності громадян, створюються різного роду інституції спе- ціалізованих омбудсменів. Зазначено, що в країнах Європейського Союзу вжи- ваються різні заходи і є різні підходи до вирішення питань із захисту прав, свобод і законних інтересів людини і громадянина, утворюються різні інституції правоохоронних органів, але єдиної моделі таких пра- возахисних органів немає як з точки зору їх побудови, так і їх функціонування. У більшості держав Європей- ського Союзу захист прав, свобод і законних інтересів людини і громадянина реалізується через різні правові інституції і процедури відповідно до національних правових традицій. The scientific article provides a theoretical generalization of the conceptual approach to the administrative-legal provision of protection of the rights, freedoms and legitimate interests of a person and a citizen by individual state institutions, in particular: local self-government bodies, the police, the prosecutor’s office, and courts in certain European countries. It was emphasized that the protection of rights, freedoms and legitimate interests of man and citizen for public authorities in these countries is the main component of their activity. Local authorities, being the most massive and closest to the population, implement national strategies and state policies for the protection of the rights, freedoms and legitimate interests of people and citizens on the ground, involving citizens in this activity, various institutions of specialized ombudsmen are created. It is noted that various measures are taken in the countries of the European Union and there are different approaches to solving issues related to the protection of the rights, freedoms and legitimate interests of a person and a citizen, various institutions of law enforcement bodies are formed, but there is no single model of such law enforcement bodies, as from the point of view of their construction, as well as their functioning. In most countries of the European Union, the protection of the rights, freedoms and legitimate interests of a person and a citizen is implemented through various legal institutions and procedures, in accordance with national legal traditions.
- ДокументМіграційне право України(Міжнародний університет бізнесу і права, 2016) Гусаров, Сергій Миколайович; Безпалова, Ольга Ігорівна; Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, Volodymyr; Кузьменко, Оксана Володимирівна; Ковальська, Віта Володимирівна; Юнін, Олександр Сергійович; Братель, Сергій Григорович; Bratel, Serhii; Варивода, Василь Іванович; Казанчук, Ірина Дмитрівна; Кобзар, Олександр Федорович; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Луговий, Ігор Олександрович; Маковій, Віктор Петрович; Makovii, Viktor; Максименко, Наталія Володимирівна; Ненько, Сергій Сергійович; Плужнік, Олена Іванівна; Pluzhnik, Olena; Салманова, Олена Юріївна; Яценко, Валентина Петрівна; Квасневська, Наталія Дмитріївна; Острович, Сергій Ернестович; Пащенко, Костянтин Сергійович; Супрун, Галина Борисівна; Пабат, Олександр Васильович; Чапала, Ольга Юріївна; Радутний, Сергій ІвановичУ підручнику викладено основні засади міграційного права України як самостійної галузі права. У ньому розкрито понятійний апарат міграційного права, проблеми управління міграційними процесами, статус суб’єктів міграційного права, сутність міграційного режиму, засади відповідальності за міграційні правопорушення.The textbook outlines the basic principles of migration law of Ukraine as an independent branch of law. It reveals the conceptual apparatus of migration law, the problems of managing migration processes, the status of subjects of migration law, the essence of the migration regime, the principles of responsibility for migration offenses.
- ДокументНауково-практичний коментар до Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України»(Одеса: ОДУВС, 2020) Грохольський, Володимир Людвігович; Ісмайлов, Карен Юрійович; Форос, Ганна Володимирівна; Берназ, Павло Васильович; Hrokholskyi, Volodymyr; Ismailov, Karen; Foros, Hanna; Bernaz, PavloЦей Закон визначає правові та організаційні основи забезпечення захисту життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства та держави, національних інтересів України у кіберпросторі, основні цілі, напрями та принципи державної політики у сфері кібербезпеки, повноваження державних органів, підприємств, установ, організацій, осіб та громадян у цій сфері, основні засади координації їхньої діяльності із забезпечення кібербезпеки. This Law defines the legal and organizational basis for the protection of vital interests of man and citizen, society and state, national interests of Ukraine in cyberspace, the main objectives, directions and principles of state policy in cybersecurity, powers of state bodies, enterprises, institutions, organizations, individuals and citizens in this area, the basic principles of coordination of their activities to ensure cybersecurity.
- ДокументНормативно-правове та організаційне забезпечення міжнародного співробітництва в боротьбі з організованою злочинністю(2003-10-24) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrГрохольский В. Л. Нормативно-правове та організаційне забезпечення міжнародного співробітництва в боротьбі з організованою злочинністю // Право і безпека. - 2003. -№ 4. -С.102-105.
- ДокументОКРЕМІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ, СВОБОД ТА ОБОВ’ЯЗКІВ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2020) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, Volodymyr; Швець, Л.В.; Shvets, L.V.Стаття присвячена досить важливій про- блемі – дослідженню питань з реалізації прав, свобод та обов’язків внутрішньо переміщених осіб. У статті проаналізовано норми Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо перемі- щених осіб» та з’ясовано перелік і зміст таких прав, свобод і обов’язків. Проаналізовано Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, який затвер- джено постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2016 № 646. Звернута увага на необхідність вирішення таких питань, як: оформлення спадкування майна та отри- мання свідоцтва про право на спадщину у разі, коли відомості внесені до Реєстру спадкових справ ще до початку військових дій, але спадкові справи залиши- лися на тимчасово окупованій території; визнання дійсними раніше посвідчених заповітів; отримання свідоцтва про право на спадщину у зв’язку з відмовою нотаріусів у їх видачі через відсутність можливості надати довідку з місця проживання померлого щодо зареєстрованих у житловому приміщенні осіб або неможливістю провести оцінку нерухомого майна, яке перебуває на тимчасово непідконтрольній території; проблеми доступу до правосуддя, а саме відсутність установ, які надають послуги у сфері юстиції та пра- восуддя на непідконтрольних уряду територіях, та ін. Наголошено, що в Україні на законодавчому рівні визначено права, свободи і обов’язки внутрішньо переміщених осіб, але їх реалізація потребує ство- рення певного адміністративно-правового механізму, який би забезпечував процес як самої реалізації прав, свобод і обов’язків внутрішньо переміщених осіб, так і надавав би змогу оперативно реагувати на нові виклики з регулювання та реалізації таких питань. Є ще велика кількість проблем, які досі залишаються неврегульованими. Визначено, що лише через створення дієвої сис- теми нормативно-правових актів внутрішньо пере- міщені особи матимуть можливість реалізувати свої права та належним чином виконувати обов’язки. The article is devoted to a very important issue – the study of the implementation of the rights, freedoms and responsibilities of internally displaced persons. The article analyzes the provisions of the Law of Ukraine “On Ensuring the Rights and Freedoms of Internally Displaced Persons” and clarifies the list and content of such rights, freedoms and responsibilities. The Procedure for creating, maintaining and accessing information to the Unified Information Database on Internally Displaced Persons, which was approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of September 22, 2016 No. 646. Attention was drawn to the need to address such issues as: registration of inheritance of property and obtaining a certificate of inheritance in the case when the information is entered in the Register of Inheritance before the hostilities, but inheritance remained in the temporarily occupied territory; recognition of previously certified wills as valid; obtaining a certificate of inheritance in connection with the refusal of notaries to issue them due to the inability to provide a certificate of residence of the deceased in respect of persons registered in the dwelling or the inability to assess real estate located in temporarily uncontrolled territory; problems of access to justice, namely, the lack of institutions that provide services in the field of justice and justice in areas not controlled by the government, etc. It is emphasized that the rights, freedoms and responsibilities of internally displaced persons are defined at the legislative level in Ukraine, but their implementation requires the creation of a certain administrative and legal mechanism that would ensure the process of realization of rights, freedoms and responsibilities of internally displaced persons and would enable a rapid response to new challenges in regulating and implementing such issues. There are still a large number of problems that still remain unresolved. It is determined that only through the creation of an effective system of regulations, internally displaced persons will be able to exercise their rights and perform their duties properly.
- ДокументОКРЕМІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2023-10-20) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, Volodymyr
- ДокументПоліцейське право України(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023) Братель, Сергій Григорович; Bratel, Serhii; Денисова, Аліна Володимирівна; Denysova, Alina; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, Alla; Швець, Дмитро Володимирович ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Shvets, Dmytro; Афонін, Дмитро Сергійович; Afonin, Dmytro; Баранов, Сергій Олексійович; Baranov, Serhii; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Berendieieva, Anastasiia; Боксгорн, Анастасія Вікторівна; Bokshorn, Anastasiia; Галунько, Віра Миколаївна; Halunko, Vira; Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, Volodymyr; Домброван, Наталія Василівна; Dombrovan, Nataliia; Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Крикун, Вячеслав Віталійович; Krykun, Viacheslav; Нікітін Анатолій Анатолійович; Nikitin, Anatolii; Рудой, Катерина Миколаївна; Rudoi, KaterynaУ підручнику подано матеріали з предметного напряму «Поліцейське право», що є підгалуззю особливого адміністративного права. Визначено предмет, метод, функції та принципи, норми поліцейського права, його місце в системі адміністративного права; об’єкти поліцейської охорони, суб’єктів, методи та форми поліцейської діяльності, наступність і перспективи розвитку поліцейського права. The textbook presents materials from the subject area "Police Law", which is a sub-branch of special administrative law. The subject, method, functions and principles, norms of police law, its place in the system of administrative law are defined; objects of police protection, subjects, methods and forms of police activity, continuity and prospects for the development of police law.
- ДокументПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ БОРОТЬБИ З ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ(Всеукраїнський фонд юридичної науки академіка В.В. Сташиса, Дніпровський гуманітарний університет, 2003) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrВизначаються, обгрунтовуються і систематизуються принципи державного управління у сфері боротьби з організованою злочинністю. Principles of the government in sphere of struggle against the organized crime are defined, proved and systematized.
- ДокументПротидія міжнародній організованій злочинності з торгівлі людьми(Харківський національний університет внутрішніх справ МВС України, 2018) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, Volodymyr; Доценко, Олександр Сергійович; Dotsenko, OleksandrНаукова (практична) цінність цієї доповіді полягає в тому, що пропонуються нові підходи до удосконалення організаційного забезпечення співробітництва у протидії організованій злочинності по торгівлі людьми. У такій протидії варто виходити з того, що відповідні зміни в міжнародній системі можуть бути досягнуті шляхом демократизації держав і норм, які регулюють міжнародні відносини в умовах співробітництва, взаємопроникнення правових систем та ін. Саме в таких умовах можуть визрівати і проявлятися нові державні, наддержавні, міждержавні утворення, їх нові якості і можливості. The scientific (practical) value of this report is that proposed new approaches to organizational improvement ensuring cooperation in combating organized crime on human trafficking. In such opposition it is necessary to proceed from what is appropriate changes in the international system can be achieved by democratization of states and norms that regulate international relations in the conditions of cooperation, interpenetration of legal systems, etc. It is in such conditions that new state can mature and manifest, supranational, interstate entities, their new qualities and capabilities.
- ДокументУправління діяльністю спеціальних підрозділів МВС України по боротьбі з організованою злочинністю(Харків: Національний університет внутрішніх справ, 2004) Грохольський, Володимир Людвігович; Hrokholskyi, VolodymyrДисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право. – Націона-льний університет внутрішніх справ. – Харків, 2004. Дисертацію присвячено аналізу організаційно-правових проблем управління діяльністю спеціаль-них підрозділів МВС України по боротьбі з організованою злочинністю. У роботі досліджується зміст, принципи, функції, форми, методи державного і відомчого управління діяльністю спеціальних підроз-ділів по боротьбі з організованою злочинністю; обґрунтовується функціональна структура управління цими підрозділами; аналізується їх організаційна структура; розглянуто роботу з персоналом та нау-кову організацію їх праці; проаналізовано нормативно-правове забезпечення діяльності спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю; розглянуто зарубіжний досвід боротьби з орга-нізованою злочинністю. Dissertation for a Doctor degree in jurisprudence, speciality 12.00.07 – Theory of Administration; Admin-istrative Law and procedure; Financial Law. – National University of Internal Affairs. – Kharkov, 2004. The thesis is devoted to analys of organizational – lawful problems of administration of MIA special units’ activity in fighting against organized criminality. It is investigated the context, principles, functions, forms, methods of state and MIA administration of special units’ activity in fighting against organized criminality; it is based the functional structure of administration of units; it is analyzed their organizational structure; it is ex-amined the work with stuff and scientific organization of their work; it is examined the lawful providing of special units’ activity in fighting against organized criminality; the foreign experience of fighting against it.