Перегляд за Автор "Andriienko, Iryna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументFreedom of contract in the digital age and its implementation in modern technologies: theory and practice(2021) Davydova, Iryna; Bernaz-Lukavetska, Olena; Tokareva, Vira; Andriienko, Iryna; Tserkovna, OlenaScientific and technical development, as well as the emergence of new types of contracts, which do not have their expression in current legislation, force us to explore the issues of contract law to adapt to change. In this context, the principle of freedom of contract is fundamental, which states that each person has the right to enter into a contractual relationship at his discretion. However, such freedom is not absolute, because the freedom of one person should not violate the freedom of another. Together with the conflict of private and public interests, these phenomena are a field for the study of topical issues of theory and application of the principle of freedom of contract in practice. Research methods are philosophical, general scientific, and special scientific methods, in particular, system-structural, formal-legal, hermeneutic; methods of analysis, synthesis, etc. As a result of the research, the main characteristics of the principle of freedom of contract, its role for private law regulation of contract law are given; approaches to understanding the restriction of contract freedom are analyzed; typical examples and means of such restrictions are identified; demonstrated how contract freedom is embodied in the use of IT tools, which types of contracts are most common in the digital environment.
- ДокументАДВОКАТ У ЦИВІЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ УКРАЇНИ: ОКРЕМІ ТЕОРЕТИЧНІ СКЛАДОВІ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-27) Бурбан, В.М.; Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaАвторами зазначається, що у сучасному етапі розвитку національної судової системи і забезпечення на конституційному рівні кожному права на правову допомогу в захисті своїх прав і інтересів роль адвокатів в механізмі забезпечення надання правової допомоги на високому професійному рівні надзвичайно зростає. Правове регулювання підстав, форми та порядку надання правової допомоги в цивільному процесі, що здійснюється адвокатами є недостатньо розробленими, що в свою чергу впливає на забезпечення доступності та ефективності судового захисту в цивільному судочинстві. The authors note that at the current stage of the development of the national judicial system and provision of the right to legal assistance at the constitutional level to everyone in the protection of their rights and interests, the role of lawyers in the mechanism of providing legal assistance at a high professional level is growing extremely. Legal regulation of the grounds, form and procedure for providing legal assistance in civil proceedings carried out by lawyers is insufficiently developed, which in turn affects the availability and effectiveness of legal protection in civil proceedings.
- ДокументАдресність соціальної допомоги: теоретичний та практичний складники(Міжнародний університет бізнесу і права, 2019) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ статті здійснено дослідження сутності адресності соціальної допомоги як складника державного соціального захисту, виявлені проблеми теоретичного та практичного змісту її застосування. З’ясовано, що адресний соціальний захист варто розглядати як елемент соціального забезпечення, що включає встановлення соціальних нормативів, гарантії надання цих нор- мативів тим, хто їх потребує, державні гарантії в забезпеченні рівня доходів не нижче про- житкового мінімуму й інші важливі засади. Адресними допомогами є такі, що охоплюють певну цільову групу у разі настання соціального ризику і націлені на підтримку особи у важких життєвих ситуаціях. Окрема увага приділена питанням ефективності адресності соціальної допомоги, що безпо- середньо залежить від методології забезпечення адресності. Розглянута точка зору, що збільшення адресності на практиці призводить до того, що частина потенційних отримувачів не має доступу до виплат. Висвітлені способи адресування соціальної допомоги з урахуванням сві- тової практики та можливості їх застосування в Україні. З’ясовано, що значення межі, до якої відбувається доплата при наданні адресної допомоги, пов’язане з можливостями бюджетів, тому поріг виявляється набагато нижчим від прожиткового мінімуму. Вироблено позицію з приводу того, що кожен із зазначених способів адресування соціальних виплат може претендувати на об’єктивність, проте вибір конкретного залежить від завдань, що мають вирішуватися за його допомогою. Категорійний спосіб адресування допомог для нашої країни має такий недолік, як помилка включення, коли допомогу отримують особи, чий мате- ріальний стан насправді не потребує допомоги держави. Звернута увага на проблеми правового змісту щодо критеріїв визначення права на адресну соціальну допомогу. Визначено, що різні програми соціальної допомоги, що надаються в Укра- їні, використовують різні критерії визначення права на її отримання. З’ясовано, що в умо- вах подолання проблеми бідності та дефіциту бюджетних коштів підвищення адресності стає необхідною умовою призначення державної соціальної допомоги. The article investigates the essence of targeting social assistance as a component of state social protection, identifies problems of theoretical and practical content of its application. It has been clarified that targeted social protection should be considered as an element of social security, including the establishment of social standards, guarantees of providing these standards to those who need them, state guarantees in providing a level of income below the subsistence minimum and other important principles. Addressed benefits are those that cover a specific target group in the event of a social risk and are aimed at supporting a person in difficult life situations. Particular attention is paid to the effectiveness of targeting social assistance, which depends directly on the methodology of targeting. The point of view is that increasing the targeting in practice leads to the fact that some potential recipients do not have access to payments. The ways of addressing social assistance in the light of world practice and the possibility of their application in Ukraine are explained. It is found that the value of the limit to which the additional payment for the provision of targeted assistance is associated with budgetary capabilities, so the threshold is much lower than the subsistence minimum The position was made that each of these methods of addressing social benefits may claim objectivity, but the choice of specific depends on the tasks to be solved with the help of it. The categorical way of addressing benefits for our country has the disadvantage of including an error when assistance is received by persons whose financial status does not really need the assistance of the state. Attention is drawn to the problems of legal content regarding the criteria for determining eligibility for targeted social assistance. It is determined that different social assistance programs provided in Ukraine use different criteria for determining eligibility. It has been found out that in the conditions of overcoming the problem of poverty and lack of budgetary funds, raising the targeting becomes a necessary condition for granting state social assistance.
- ДокументВизначення права на державну соціальну допомогу у контексті досвіду країн Європейського Союзу(Одеса: ОДУВС, 2016) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ статті розглянуто європейський досвід у сфері соціального забезпечення, на прикладі країн Європейського Союзу здійснено дослідження підстав та критеріїв надання державної соціальної допомоги, виявлено та узагальнено тенденції сучасних напрямків реформування національної сфери соціального захисту. В статье рассмотрен европейский опыт в сфере социального обеспечения, на примере стран Европейского Союза проведено исследование оснований и критериев предоставления государственной социальной помощи, обнаружены и обобщенны тенденции современных направлений реформирования национальной сферы социальной защиты. The article deals with the European experience in the field of social security, on the example of the European Union studied the bases and criteria for the provision of state social assistance, discovered and generalized trends in modern trends of reforming national social protection. Ukraine’s desire to become a full member of the European Community requires the existence of the state of quality social security mechanism that meets international standards and provides a decent standard and quality of life. State, setting their own social security system should be guided by universally recognized principles and norms of international law. At the stage of development of new legal instruments in this area, an effective system of social protection is urgent study of the experience of the leading European countries, the level of economic and social development which is considered the most successful. Actual generalize best practices of the EU in defining the criteria of government social support and justification for their use in domestic practice reform. Social protection systems in the EU have a long history and emerged in its present form for a long time. In almost all countries provided social assistance due to poverty, which is usually a common name program to provide basic income. These programs are focused on the basic needs of the poorest sectors of society and financed by the state budget revenues. The organization of social assistance are usually applied multilevel principle as part of assistance provided to national standards, and some - has an extra character. European legislation provides a number of criteria for such assistance. The reason for state social assistance often recognized poverty. This criterion is established, usually through legislation and allows you to identify segments of the population, are among the poor people. The feature of social benefits in most countries is the fact that the size of the base and social benefits depend not only on family income or its individual members, but on the aggregate of all the circumstances of the family and its members, and the most important is the age of the beneficiary and character family. Current realities of Ukraine provided an excellent opportunity to borrow the best institutional and productive solutions. It appears that the most useful lesson developed social security systems can become EU experience providing of motivation and enhance targeting. Anyone who claims to state social aid, first of all, must use all other possibilities for their support.
- ДокументВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРУ ЗА УЧАСТЮ СУДДІ ЯК ВИД ПРИМИРНОЇ ПРОЦЕДУРИ У ЦИВІЛЬНОМУ СУДОЧИНСТВІ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2019-05-30) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaАвторка зазначає, що процедура врегулювання спору за участю судді має ряд особливостей відмінних від ознак класичної медіації, а тому має розглядатися як самостійний вид примирних процедур та окремий інститут цивільного процесуального права. The author notes that the dispute settlement procedure with the participation of a judge has a number of features different from the features of classical mediation, and therefore should be considered as an independent type of conciliation procedures and a separate institution of civil procedural law.
- ДокументВрегулювання спору за участю судді: правові питання(Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ;, 2018) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaНа думку автора, процедура врегулювання спору за участю судді, визначена нормами ЦПК України, має ряд особливостей відмінних від ознак класичної медіаційної процедури та є мало узгодженою з правилами цивільного судочинства, водночас, може розглядатися як один із видів судової медіації. According to the author, the dispute settlement procedure with the participation of a judge, defined by the CPC of Ukraine, has a number of features different from the classic mediation procedure and is poorly consistent with the rules of civil procedure, at the same time, can be considered as one of the types of judicial mediation.
- ДокументВсезагальність соціального забезпечення в контексті надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим особам(Одеса: ОДУВС, 2013) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ статті здійснено дослідження питання визначення суб’єктів права на соціальні допомоги, встановлення критеріїв для таких осіб. Здійснено аналіз норм діючого законодавства у випадку надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим особам та визначення їх відповідності нормам міжнародного законодавству у даній сфері. В статье проведено исследование вопроса определения субъектов права на социальные пособия, установление критериев для таких лиц. Осуществлен анализ норм действующего законодательства в случае предоставления государственной социальной помощи малообеспеченным лицам и определение их соответствия нормам международного законодательства в данной сфере. The article deals with the issue of determining the subjects of the right to social assistance, setting criteria for such persons. An analysis of the norms of the current legislation in the case of providing state social assistance to the poor and determining their compliance with the norms of international legislation in this area is carried out.
- ДокументДержавна соціальна допомога внутрішньо переміщеним особам в Україні: правові питання(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2024-03-29) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ тезах розглядаються питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб в Україні в умовах воєнного стану. Особлива увага приділена державній соціальній допомозі, яка є важливою складовою загальної системи соціального захисту, що покликана підтримати громадян у важких життєвих ситуаціях. З'ясовуються види соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, їх особливості та механізми застосування. Theses examine the issues of social protection of internally displaced persons in Ukraine under martial law. Special attention is paid to state social assistance, which is an important component of the general system of social protection, designed to support citizens in difficult life situations. Types of social protection of internally displaced persons, their features and application mechanisms are clarified.
- ДокументДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА У ЗВ’ЯЗКУ З БІДНІСТЮ: ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ(Одеса: ОДУВС, 2016-03-25) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaВраховуючи те, що кожна країна розвивається у взаємозв’язку з іншим світом та запозичує окремі елементи інституціональної системи, нинішні реалії України надають прекрасну можливість запозичення найкращих та продуктивних інституціональних рішень. Вбачається, що найбільш корисним уроком розвинених систем соціально- го захисту ЄС може стати досвід забезпечення трудової мотивації та посилення адресності. Кожен, хто претендує на державну соціальну допомогу, перш за все, має використати всі інші можливості для свого забезпечення. Звертає на себе увагу і різноманітність механізмів забезпечення фінансування соціальних програм. На наш погляд, для України показовою є практика, коли держава законодавчо визначає витрати на соціальні потреби в країні не лише через дер- жавний бюджет, але й зобов’язує приватний сектор витрачати кошти на пряму соціальну допомогу, минаючи держав- ну фіскальну систему. Given that each country develops in relationship with the rest of the world and borrows certain elements of the institutional system, the current realities of Ukraine provide an excellent opportunity to borrow the best and most productive institutional solutions. It is believed that the most useful lesson of the developed social protection systems of the EU can be the experience of ensuring labor motivation and strengthening targeting. Anyone who applies for state social assistance, first of all, he should use all other possibilities for his support. Attention is drawn to the variety of mechanisms for ensuring financing of social programs. In our opinion, for Ukraine indicative is the practice when the state legally determines spending on social needs in the country not only through the state budget, but also obliges the private sector to spend money on direct social assistance, bypassing the state fiscal system.
- ДокументДержавна соціальна допомога як складова соціального захисту внутрішньо переміщених осіб в Україні(Одеса: ОДУВС, 2023-03-31) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ тезах розглядаються питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб в Україні в умовах воєнного стану. Особлива увага приділена державній соціальній допомозі, яка є важливою складовою загальної системи соціального захисту, що покликана підтримати громадян у важких життєвих ситуаціях. З'ясовуються види соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, їх особливості та механізми застосування. Theses examine the issues of social protection of internally displaced persons in Ukraine under martial law. Special attention is paid to state social assistance, which is an important component of the general system of social protection, designed to support citizens in difficult life situations. The types of social protection of internally displaced persons, their features and mechanisms of application are clarified.
- ДокументДЕЯКІ ПИТАННЯ ЗНЕЛІСНЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2019-02-28) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, Iryna; Уварова, Ю.О.; Uvarova, Yu.O.Розв’язання проблеми знеліснення на території України полягає у здійсненні комплексу заходів щодо удосконалення законодавства про використання та охорону лісового фонду. The solution to the problem of deforestation in the territory of Ukraine consists in the implementation of a set of measures to improve legislation on the use and protection of forest resources.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО КОНВАЛІДАЦІЮ ПРАВОЧИНІВ В ПОСТКОНФЛІКТНИЙ ПЕРІОД(Одеса: ОДУВС, 2023-02-24) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, Iryna
- ДокументДо питання про соціальний захист внутрішньо переміщених осіб в Україні(Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2022-09-29) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ тезах розглядаються питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб в Україні. З'ясовуються основні правові засоби та процедури направлені на соціальну підтримку вразливих верств населення в умовах воєнного стану, визначені прогалини законодавчої сфери. Theses examine the issues of social protection of internally displaced persons in Ukraine. The main legal means and procedures aimed at social support of vulnerable sections of the population in the conditions of martial law are clarified, and gaps in the legislative sphere are identified.
- ДокументДОСТАТНІЙ ЖИТТЄВИЙ РІВЕНЬ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛЮДИНОЮ ТА ГРОМАДЯНИНОМ КОНСТИТУЦІЙНИХ ПРАВ(Львів: ЛьвДУВС, 2016-12-16) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaАвторкою констатовано, що достатній життєвий рівень передбачає забезпеченість рівня доходу громадян необхідного для задоволення їх базових (мінімальних) фізіологічних та соціальних потреб, а отже його розмір не може бути нижчим величини прожиткового мінімуму встановленого державною для відпо-відних соціальних груп населення. The author stated that a sufficient standard of living implies ensuring the level of income of citizens necessary to satisfy their basic (minimum) physiological and social needs, and therefore its size cannot be lower than the minimum subsistence level established by the state for the relevant social groups of the population.
- ДокументКОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО РИЗИКУ У ПРАВІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ(Одеса: ОДУВС, 2022-10-31) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaСоціальний ризик, який отримав визнання сучасної галузевої науки, може бути визнаний основною категорією права соціального забезпечення. Водночас перелік соціальних ризиків, які є підставами соціального забезпечення, не можна вважати раз і назавжди усталеним.
- ДокументМЕДИАЦИЯ В ГРАЖДАНСКОМ СУДОПРОИЗВОДСТВЕ УКРАИНЫ: ПЕРСПЕКТИВЫ ВНЕДРЕНИЯ(2019-06-27) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaМедиация должна стать неотьемлемой частью судебной процедуры в Украине, однако, более целесообразным является ее видение в качестве отдельной альтернативной процедуры решения правовых конфликтов, которую возможно применять при подготовке дела к судебному разбирательству, а также и на других стадия гражданского процесса. Медіація має стати невід'ємною частиною судової процедури в Україні, проте, більш доцільним є її бачення як окрема альтернативна процедура вирішення правових конфліктів, яку можна застосовувати під час підготовки справи до судового розгляду, а також на інших стадія цивільного процесу.
- ДокументМіжнародні стандарти соціального забезпечення в контексті євроінтеграційних процесів в Україні(Одеса: ОДУВС, 2022) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ статті досліджуються ключові аспекти роз- витку законодавства про соціальне забезпечення в умовах євроінтеграційних процесів в Україні. Наго- лошено на необхідності вдосконалення існуючої сис- теми соціального захисту України, що передбачає прийняття законодавства, яке б відповідало сьо- годнішнім реаліям. Досліджено сутність та змістовні аспекти основних міжнародних та європейських актів з прав людини. Окрема увага звернена на Конвенцію МОП № 102 «Про мінімальні норми соціального забезпе- чення» (1952 р.), яка є найзмістовнішим міжнарод- но-правовим актом, на положення Європейської соціальної хартії (переглянутої) та Європейського кодексу соціального забезпечення. З’ясовано, що ратифікація Україною Європейської соціальної хартії (переглянутої) відкрила перспек- тиви імплементації міжнародних стандартів соці- ального забезпечення та вироблення відповідних правових механізмів у вітчизняному законодавстві. Однак, ратифікація Європейської соціальної хартії (переглянутої) мала досить вибірковий характер за неможливості на сьогодні створити умови для реалі- зації ряду положень хартії. Вироблено позицію з приводу того, що діюче зако- нодавство України повністю відповідає положенням Переглянутого кодексу соціального забезпечення у частині переліку соціальних ризиків, рівнем охо- плення, а також періодами соціальних виплат. Так, частина із них передбачається системою соціального страхування, а інша – забезпечується системою дер- жавної соціальної допомоги. Але поряд з цим, ряд поло- жень Кодексу, які стосуються рівня соціальних допо- мог, пенсій залишаються в Україні на низькому рівні. З’ясовано, що в цілому національне законодавство містить необхідні основи для впровадження соціальних стандартів Європейського співтовариства. Зроблено висновки про необхідність вироблення єдиної концепції соціального розвитку, яка відповідала б сучасному періоду економічних перетворень в державі. The article examines key aspects of the development of legislation on social security in the context of European integration processes in Ukraine. It was emphasized the need to improve the existing system of social protection of Ukraine, which involves the adoption of legislation that would correspond to today's realities. The essence and meaningful aspects of the main international and European acts on human rights have been studied. Particular attention is paid to the ILO Convention No. 102 "On Minimum Standards of Social Security" (1952), which is the most comprehensive international legal act, to the provisions of the European Social Charter (revised) and the European Code of Social Security. It was found that Ukraine's ratification of the European Social Charter (revised) opened up prospects for the implementation of international standards of social security and the development of relevant legal mechanisms in domestic legislation. However, the ratification of the European Social Charter (revised) was quite selective due to the impossibility to create conditions for the implementation of a number of charter provisions. A position has been developed regarding the fact that the current legislation of Ukraine fully complies with the provisions of the Revised Code of Social Security in terms of the list of social risks, the level of coverage, as well as the periods of social benefits. Yes, part of them is provided by the social insurance system, and the rest is provided by the state social assistance system. But along with this, a number of provisions of the Code concerning the level of social benefits and pensions remain at a low level in Ukraine. It was found that, in general, the national legislation contains the necessary foundations for the implementation of the social standards of the European Community. Conclusions were made about the need to develop a single concept of social development that would correspond to the current period of economic transformations in the state.
- ДокументМІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ОКРЕМІ АСПЕКТИ(Одеса: ОДУВС, 2017-02-24) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, Iryna; Фарзалієва, Назакет Мугабіл кизи; Farzaliieva, Nazaket Muhabil kyzy
- ДокументМіжнародні стандарти соціального захисту в контексті пріоритетів соціального розвитку держави(Харків. нац. ун-т внутр. справ, Наук. парк «Наука та безпека»., 2022-12-09) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaУ тезах розглядаються питання розвитку законодавства про соціальне забезпечення в умовах євроінтеграційних процесів в Україні. Досліджено сутність та змістовні аспекти основних міжнародних та європейських актів з прав людини. Theses examine the development of legislation on social security in the context of European integration processes in Ukraine. The essence and meaningful aspects of the main international and European acts on human rights have been studied.
- ДокументНужденність в аспекті права на державну соціальну допомогу(Класичний приватний університет, 2020) Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, IrynaСтаттю присвячено дослідженню окремих теоретичних аспектів надання державної соціальної допомоги у сфері соціального захисту. З’ясовано сутність категорії «нужден- ність» в аспекті надання права на державну соціальну допомогу, а також проаналізовано критерії для визначення суб’єктів-одержувачів допомоги. Визначено, що наука права соціального забезпечення визначає нужденність як загальну та універсальну підставу для соціально-забезпечувальних надань та найчастіше розгля- дається як матеріальне становище, за якого індивідуальний дохід громадянина або серед- ньодушовий дохід сім’ї через причини, які від них не залежать, є нижчим, ніж прожитковий мінімум, установлений державою. Досліджено критерії нужденності та характерні ознаки поданої категорії. З’ясовано, що основним критерієм визначення кола суб’єктів-одержувачів у праві соціаль- ного забезпечення є нужденність особи (сім’ї), стан, за якого виникає потреба в отриманні державної підтримки для задоволення основних життєвих потреб. Причинами нужденності є важкі життєві обставини: бездомність,безробіття, малозабезпеченість, хвороба, похи- лий вік тощо. Наголошено, що категорія «нужденність» не може розглядатись виключно як матері- альна незабезпеченість, а особою, котра потребує державної підтримки, може стати будь- який громадянин, що перебуває у складній життєвій ситуації. Виявлено, що за умови виник- нення складних життєвих обставин є необхідність виокремлення за допомогою якихось чітко визначених критеріїв кола осіб, яких держава дійсно зобов’язана забезпечувати. Звуження кола забезпечуваних має здійснюватись за допомогою введення різних додаткових умов. Звернута увага на те, що у разіу надання державної підтримки має відслідковуватись тіс- ний зв’язок між станом нужденності особи й так званими «незалежними від неї причинами». З’ясовано, що відсутність єдиного законодавчого закріплення переліку таких незалежних причин призводить до того, що під час надання державної соціальної допомоги зазначені фактори можна тлумачити або широко, або вузько, що може приводити до істотного роз- ширення або звуження кола суб’єктів-одержувачів державної соціальної допомоги. Визначено зв’язок нужденності із принципом адресності соціального забезпечення. The scientific article examines some theoretical aspects of state social assistance in the field of social protection. The essence of the category “need” in terms of granting the right to state social assistance is clarified, as well as the criteria for determining the subjects-recipients of assistance are analyzed. It is determined that the science of social security law defines need as a general and universal basis for social security benefits and is often seen as a financial situation in which the individual income or average family income for reasons beyond their control is below the subsistence level set by the state. The criteria of need and the characteristic features of this category are studied. It was found that the main criterion for determining the range of subjects of clothing in the right to social security is the need of the person (family), a condition in which there is a need for state support to meet basic living needs. The causes of need are difficult life circumstances: homelessness, unemployment, poverty, illness, old age, and so on. It is emphasized that the category of “need” cannot be considered solely as material insecurity, and a person in need of state support can be any citizen who is in a difficult life situation. It has been found that in the event of difficult life circumstances, it is necessary to single out, by means of some clearly defined criteria, the circle of persons whom the state is really obliged to provide. Narrowing the range of secured should be done by introducing various additional conditions. Attention is drawn to the fact that in the case of state support, there should be a close connection between the state of need of the person and the so-called “reasons beyond his control”. It was found that the lack of a single legislative consolidation of the list of such independent reasons leads to the fact that when providing state social assistance, these factors can be interpreted either broadly or narrowly, which can lead to a significant expansion or narrowing of the recipients of state social assistance. assistance. The connection of need with the principle of targeting social security is determined.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »