Перегляд за Автор "Abroskin, Viacheslav"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументImproving the Procedure of Monitoring the Higher Education Quality in Ukraine(Amazonia Investiga, 2020-02) Аброськін, В'ячеслав Васильович; Abroskin, Viacheslav; Demenko, Olga Ivanivna; Mykolenko, Olena Mykolayivna; Frolov, Yurij MykolaiovychThe purpose of the article is to study the monitoring of higher education quality in Ukraine and to develop certain directions for improving its procedure. The authors have used the following scientific methods: dialectical, logical-legal, structural-functional, formal-logical modeling, analysis and synthesis. Based on research results, the main directions for improvement of monitoring procedure of higher education quality are outlined. The concept and features of monitoring as an administrative procedure in the field of higher education are defined. The general principles, main tasks and functions of monitoring the higher education quality are highlighted. The selected provisions of legal regulatory acts which declare the need to promote an adequate level of higher education quality, its monitoring and evaluation are presented. It is asserted that nowadays there is actually no system of monitoring higher education quality in Ukraine. Regarding the analysis of current legislation provisions of Ukraine in the field of higher education, as well as accepted scientific approaches to determining the implementation structure of monitoring procedure of higher education quality, three of its general phases are distinguished. These phases are as follows. I. Preparatory phase, which involves the implementation of a series of appropriate actions, combined into the following main stages: initiating the monitoring procedure; monitoring planning; development of monitoring technology. II. Practical phase, which includes the following main stages: preparation of selected research participants; conducting research. III. Analytical phase, consisting of the following stages: information processing; recommendations development; adjustment and control; research results publishing. It is indicated that each of these phases is a relatively independent and complete part of the procedure, which in turn consists of certain stages, each of which fulfills the corresponding intermediate purposes directed at solving the tasks of this administrative procedure phase. Метою статті стало дослідження моніторингу якості вищої освіти в Україні та формування певних напрямів удосконалення його процедури. Авторами використано такі методи наукового пізнання: діалектичний, логіко-юридичний, структурно-функціональний, формально- логічний, моделювання, аналізу й синтезу. За результатами проведеного дослідження окреслено основні напрямки вдосконалення процедури моніторингу якості вищої освіти. Визначено поняття та особливості моніторингу як адміністративної процедури у сфері вищої освіти. Виділені загальні принципи, основні завдання та функції моніторингу якості вищої освіти. Наведені положення нормативно-правових актів, у яких задекларована необхідність подальшого забезпечення належного рівня якості вищої освіти, проведення її моніторингу та оцінювання. Констатовано той факт, що на сьогодні в Україні фактично відсутня система моніторингу якості вищої освіти. З урахуванням аналізу норм чинного законодавства України у сфері вищої освіти, а також існуючих наукових підходів до визначення структури реалізації процедури моніторингу якості вищої освіти виділено три її загальні стадії. До таких стадій віднесені наступні. I. Підготовча, що передбачає виконання відповідних дій, об’єднаних у такі основні етапи: ініціювання процедури моніторингу; планування моніторингу; розробка технології здійснення моніторингу. II. Практична, яка містить в собі такі основні етапи: проведення підготовки обраних учасників дослідження; проведення дослідження. III. Аналітична, що складається з таких етапів: обробка інформації; підготовка рекомендацій; коригування та контроль; оприлюднення результатів дослідження. Відмічається, що кожна із наведених стадій являє собою відносно самостійні та завершені частини процедури, які, в свою чергу, складаються з певних етапів, кожен з яких реалізує відповідні проміжні цілі, спрямовані на вирішення завдань даної стадії адміністративної процедури.
- ДокументЗаклади вищої освіти МВС України в контексті концепції розвитку юридичної освіти(Одеса: ОДУВС, 2021) Аброськін, В'ячеслав Васильович; Abroskin, Viacheslav; Албул, Сергій Володимирович ORCID: 0000-0002-3253-9225; Albul, SerhiiУ науковій статті досліджено основні положення проєкту Концепції розвитку юридичної освіти в Україні, проаналізовано найбільш дискусійні аспекти та точки зору сучасних науковців. Зазначено, що Концепція розвитку юридичної освіти як програмний документ стратегічного значення, безсумнівно, є своєчасним та соціально зумовленим. Наголошено, що серед багатьох проблемних аспектів проекту Концепції залишаються питання визначення місця та ролі закладів вищої освіти зі специфічними умо- вами навчання МВС України в системі юридичної освіти, а також запропонована авторами Концепції градація правничих професій і професійної діяльності в галузі права. Визначено роль та місце закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС України, які здійснюють підготовку поліцейських у системі вищої юридичної освіти. Наголошено, що існуюча система підготовки фахівців у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС України, що здійснюють підготовку поліцейських за спеціальністю 081 «Право» на різних рівнях вищої освіти, відповідає стратегічним цілям проекту Концепції розвитку юридичної освіти. Зазначено, що заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС України є різновидом та рівноправним елементом усієї системи закладів вищої освіти в Україні. При цьому наявність специфічних умов навчання ні в якому разі не обмежує основних ознак та вимог щодо освітянської та наукової діяльності таких закладів вищої освіти. Заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС України посідають у цьому процесі важливе місце, забезпечуючи значний сегмент надання освітніх послуг у сфері юридичної освіти. Виказуючи власну думку, автори надають пропозиції щодо градації правничих професій і професійної діяльності в галузі права. Запропоновано відповідні зміни та доповнення до проєкту Концепції розвитку юридичної освіти. Отже, метою цієї статті є аналіз проблемних аспектів визначення місця та ролі закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС України в системі сучасної юридичної освіти, надання пропозицій щодо вдосконалення проекту Концепції розвитку юридичної освіти. The scientific article considers the main provisions of the draft Concept of Legal Education Development in Ukraine and analyzes the most controversial aspects and views of modern scholars. It is noted that the Concept of Legal Education Development, as a program document of strategic importance, is undoubtedly timely and socially conditioned. It was underlined that among many problematic aspects of the draft Concept, there are issues of determining the place and role of higher educational establishments with specific training conditions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine in the legal education system. It was determined the role and place of higher educational establishments with specific training conditions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, which train police officers, in the system of higher legal education. It is emphasized that the existing system of professional training in higher educational establishments with specific training conditions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, which trains police officers by specialty 081 "Law" at different levels of higher education meets the strategic objectives of the draft Concept of Legal Education. It is noted that higher educational establishments with specific training conditions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine are a variety and equal element of the entire system of higher educational establishments in Ukraine. At the same time, the availability of specific training conditions in no way limits the main features and requirements for educational and scientific activities of such higher educational establishments. Higher educational establishments with specific training conditions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine occupy an important place in this process being a significant segment of providing educational services in the sphere of legal education. The authors express their own point of view providing suggestions for the graduation of legal professions and professional activities in the field of law. Relevant changes and additions to the draft of the Concept of Legal Education Development are proposed.
- ДокументОптимізація законодавчого регулювання виконання спеціального завдання з розкриття злочинної діяльності організованої групи чи злочинної організації(Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2020) Аброськін, В'ячеслав Васильович; Abroskin, ViacheslavУ своєму дослідженні автор пропонує внесення змін до чинного законодавства з метою приведення у відповідність положенням теорії і практики оперативно-розшукової діяльності. In his research, the author proposes to amend the current legislation in order to bring it into line with the provisions of the theory and practice of operational and investigative activities.
- ДокументОснови оперативно-розшукової діяльності в Україні(Одеса: ОДУВС, 2020) Аброськін, В'ячеслав Васильович; Abroskin, Viacheslav; Албул, Сергій Володимирович ORCID: 0000-0002-3253-9225; Albul, Serhii; Єгоров, Сергій Олександрович; Yehorov, Serhii; Поляков, Володимир Сергійович; Poliakov, Volodymyr; Щурат, Тарас Григорович; Shchurat, TarasВ посібнику розглянуті питання щодо історичних аспектів становлення оперативно-розшукової діяльності; поняття оперативно-розшукової діяльності, завдань, правової основи, принципів оперативно-розшукової діяльності; системи підрозділів, які мають право здійснювати оперативно-розшукову діяльність; прав та обов’язків підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність; підстав та строків проведення оперативно-розшукової діяльності; напрямів використання результатів оперативно-розшукової діяльності. Посібник буде корисним для практичних працівників правоохоронних органів України, а також викладачів та здобувачів вищої освіти. The manual addresses issues related to the historical aspects of formation operational and investigative activities; the concept of operational and investigative activities, tasks, legal basis, principles of operational and investigative activities; systems of subdivisions that have the right to carry out operational and investigative activities; rights and responsibilities of units that carry out operational and investigative activities; grounds and terms of carrying out operative-search activity; areas of use of the results of operational and investigative activities. The manual will be useful for practitioners of law enforcement agencies of Ukraine, as well as teachers and graduates.