Перегляд за Автор "Юрченко, Микола Миколайович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдміністративно-територіальна реформа як необхідна складова реформування місцевого самоврядування в Україні(Одеса: ОДУВС, 2015) Юрченко, Микола МиколайовичАвтором розглядаються питання, що набули в Україні досить актуального значення та наразі потре-бують негайного вирішення. Проведення адміністративно-територіальної реформи, одним із очікуваних результатів якої буде децентралізація публічної влади, з метою забезпечення прагнення громадян до реальної участі в управлінні державою, якісного надання різнобічних послуг населенню органами місце-вого самоврядування зможе зняти соціальну напругу в суспільстві та забезпечити державну єдність України. У статті розглядається діяльність вищих органів державної влади по забезпеченню дієвого народовлад-дя, наведені точки зору провідних науковців щодо означених вище проблем та запропоновані можливі шляхи їх розв’язання. Автором рассматриваются вопросы, которые достаточно актуальны в Украине и на данный момент требуют немедленного решения. Проведение административно-территориальной реформы, одним из ожидаемых результатов которой будет децентрализация публичной власти, с целью обеспечения стремление граждан к реальному участию в управлении государством, качественного предоставления разносторонних услуг населению органами местного самоуправления сможет снять социальное напряжение в обществе и обеспечить государственное единство Украины. В статье рассматривается деятельность высших органов государственной власти по обеспечению действенного народовластия, приведены точки зрения ведущих ученых на указанные выше проблемы и предложены возможные пути их решения. The author addresses issues that have become very topical in Ukraine and in the case mentioned require immediate solution. Administrative-territorial reform, one of the outcomes of which will be the decentralization of public authorities to ensure real desire of citizens to participate in government, providing quality services to people of diverse local authorities will remove the social tension in society and to ensure the unity of the state of Ukraine. In the article the activities of higher state authorities to ensure an effective democracy, given the point of view of leading scientists at appointed above problems and suggested possible solutions.
- ДокументВПЛИВ ГЛОБАЛЬНИХ РИЗИКІВ НА ІНФОРМАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОРСЬКОЇ БЕЗПЕКИ(Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021-12-23) Львова, Єлизавета Олегівна; Lvova, Yelyzaveta; Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, MykolaПитання морської безпеки набуває комплексного характеру, виражає інтереси міжнародної спільноти та враховує стратегічний підхід до питань вільної торгівлі в умовах карантинних обмежень. The issue of maritime security takes on a complex nature, expresses the interests of the international community and takes into account a strategic approach to issues of free trade in the conditions of quarantine restrictions.
- ДокументГарантії місцевого самоврядування: проблеми дефінітивного визначення та класифікації(Одеса: ОДУВС, 2015) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Мазуренко, А.С.; Mazurenko, A.S.Статтю присвячено проблемам дефінітивного ви-значення та класифікації гарантій місцевого самоврядування. На основі комплексних наукових опрацювань визначено поняття гарантій місцевого самоврядування, розглянуто їх систему та з’ясовано проблемні аспекти в профільній сфері. This article is devoted to the problems of definition and classification of definitive guarantees local governments. Based on complex scientific study defined concept guarantees local governments, considered their system and clarifications problematic aspects in the profile area.
- ДокументДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В ЗАБЕЗПЕЧЕНІ ГРОМАДЯН ЖИТЛОМ (на прикладі реалізації програми «єОселя»)(Одеса: ОДУВС, 2022-10-31) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Поліщук, Майя Іванівна; Polishchuk, MaiiaУ дослідженні авторами стверджується, що зважена державна житлова політика за сучасних соціально-економічних умов повинна забезпечити кожному громадянину України реалізувати своє право на житло. При цьому держава має залучати до сфери будівництва житла інвесторів, створюючи їм сприятливі економічні умови у межах проектів державно-приватного партнерства.
- ДокументДЕЯКІ АСПЕКТИ СУЧАСНОЇ ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2022-11-17) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Поліщук, Майя Іванівна; Polishchuk, MaiiaРозглянуті деякі аспекти житлової політики в України в умовах воєнного стану. Considered some aspects of housing policy in Ukraine under martial law.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО СПІВПРАЦЮ В МОРСЬКІЙ СФЕРІ МІЖ ДЕРЖАВАМИ-ЧЛЕНАМИ ЄС ТА УКРАЇНОЮ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022-12-23) Львова, Єлизавета Олегівна; Lvova, Yelyzaveta; Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, MykolaНа думку авторів, застосування положень міжнародно-правових актів та відповідне прийняття управлінських рішень на глобальному, регіональному та локальному рівнях базується на організаційно-правовому механізмі. Своєю чергою, це базується на злагодженій дії міжнародних інституцій щодо вжиття заходів в той час, коли вбачається загроза життю та здоров’ю людей. According to the authors, the application of the provisions of international legal acts and the corresponding management decisions at the global, regional and local levels are based on the organizational and legal mechanism. In turn, this is based on the coordinated action of international institutions to take measures at a time when a threat to people's life and health is perceived.
- ДокументДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ПО ЗАХИСТУ ПРАВ ДІТЕЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2023-06-27) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Гаврилюк, Анастасія Вікторівна; Havryliuk, AnastasiiaАвторами зазначається, що в Україні досі немає механізму, відпрацьованого плану дій, який мав би змогу повернути викрадених дітей в українські сім‘ї. За словами Уповноваженого з прав людини Дмитра Лубінця в Організації Об'єднаних Націй заявлено, що вони не мають змоги впливати на країну-агресора, якою є Росія, а в Міжнародному комітеті Червоного Хреста стверджується, що РФ не надає їхнім представникам жодної інформації щодо українських дітей. У такому випадку міжнародні оргінізації повинні змінювати план дій, знаходити нові шляхи вирішення даної проблеми та запроваджувати нові юридичні процеси, які будуть створювати дієвий механізм тиску на російську федерацію. The authors note that Ukraine still does not have a mechanism, a worked-out plan of action, which would enable the return of abducted children to Ukrainian families. According to the Commissioner for Human Rights, Dmytro Lubinets, the United Nations has stated that they are unable to influence the aggressor country, which is Russia, and the International Committee of the Red Cross states that the Russian Federation does not provide their representatives with any information about Ukrainian children. . In this case, international organizations should change the plan of action, find new ways to solve this problem and introduce new legal processes that will create an effective mechanism of pressure on the Russian Federation.
- ДокументДіяльність поліції по забезпеченню життєдіяльності міста: історико-правовий екскурс(Одеса: ОДУВС, 2016) Юрченко, Микола МиколайовичАвтори розглядають історію появи поліції, а також зміни в повноваженнях цього органу влади з минулих років і до сьогодні.
- ДокументДіяльність правоохоронних органів України спрямованих на захист прав дітей в умовах воєнного стану(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023-03-22) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Гаврилюк, А.В.; Havryliuk, A.V.У такий тяжкий час поліцейські не лише підтримують публічну безпеку та порядок, а й допомагають тим, хто цього потребує особливо. Ювенальні поліцейські з перших днів війни увагу приділяють дітям, яким у воєнних реаліях вкрай потрібна підтримка дорослих, в тому числі й емоційна, та впевненість у власній безпеці. In such a difficult time, police officers not only maintain public safety and order, but also help those who need it especially. From the first days of the war, juvenile policemen pay attention to children who, in the realities of war, desperately need the support of adults, including emotional support, and confidence in their own safety.
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА ПРАЦЮ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Оз, І.В.Автори дійшли до висновку, що Україна, як сучасна правова, соціальна, демократична держава докладає максимум зусиль для забезпечення конституційного права своїх громадян на працю та врегулювання трудових відносин в умовах воєнного стану. Закон суттєво змінив регулювання трудових відносин на час дії військового стану, і громадяни повинні розуміти, що обмеження їх прав, викликане необхідністю організації протидії військовій агресії, тимчасові та мають на меті мінімізувати збитки завдані нею. The authors came to the conclusion that Ukraine, as a modern legal, social, democratic state, makes maximum efforts to ensure the constitutional right of its citizens to work and regulate labor relations under martial law. The law significantly changed the regulation of labor relations during martial law, and citizens should understand that the restriction of their rights, caused by the need to organize a countermeasure to military aggression, is temporary and aimed at minimizing the damage caused by it.
- ДокументЗастосування стандартів Конвенціі про захист прав людини і основоположних свобод(Одеса: ОДУВС; Кафедра конституційного та міжнародного права, 2022) Костова, Наталія Іванівна; Kostova, Nataliia; https://orcid.org/0000-0003-2640-0363; Львова, Єлизавета Олегівна; Lvova, Yelyzaveta; https://orcid.org/0000-0002-3381-3185; Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; https://orcid.org/0000-0001-2910-7042; Ярмакі, Володимир Христофорович; Yarmaki, Volodymyr; https://orcid.org/0000-0001-5924-1085У навчально-методичному посібнику містяться матеріали, що сприяють вивченню навчальної дисципліни «Застосування стандартів Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод». Посібник розроблений відповідно до робочої програми для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» (галузь знань 08 «Право» спеціальність 081 «Право») для студентів денної та заочної форми навчання). Навчально-методичний посібник містить програму навчальної дисципліни з методичними вказівками за кожною темою, планами практичних занять та завданнями для самостійної роботи. У посібнику наведено перелік рекомендованої літератури, яку необхідно використовувати студентам при підготовці до практичних, семінарських занять та екзамену. Навчально-методичний посібник розрахований на здобувачів вищої освіти закладів МВС України, науково-педагогічних працівників, практичних працівників в сфері захисту прав людини. У навчально-методичному посібнику містяться матеріали, що сприяють вивченню навчальної дисципліни «Застосування стандартів Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод». Посібник розроблений відповідно до робочої програми для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» (галузь знань 08 «Право» спеціальність 081 «Право») для студентів денної та заочної форми навчання). Навчально-методичний посібник містить програму навчальної дисципліни з методичними вказівками за кожною темою, планами практичних занять та завданнями для самостійної роботи. У посібнику наведено перелік рекомендованої літератури, яку необхідно використовувати студентам при підготовці до практичних, семінарських занять та екзамену. Навчально-методичний посібник розрахований на здобувачів вищої освіти закладів МВС України, науково-педагогічних працівників, практичних працівників в сфері захисту прав людини. The textbook contains materials that contribute to the study of the discipline "Application of the standards of the Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms." The manual is developed in accordance with the work program for applicants for higher education with a master's degree (field of knowledge 08 "Law" specialty 081 "Law") for full-time and part-time students). The textbook contains a program of the discipline with guidelines for each topic, plans of practical classes and tasks for independent work. The manual contains a list of recommended literature that students should use in preparation for practical, seminar and exam. The textbook is designed for applicants for higher education in the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, research and teaching staff, practitioners in the field of human rights protection.
- ДокументКонституційне право(Одеса: ОДУВС, 2022) Бакумов, О.С.; Bakumov, O.S.; Бесчастний, В.М.; Beschastnyi, V.M.; Кузніченко, Оксана Валеріївна; Kuznichenko, Oksana; Кузніченко, Сергій Олександрович; Kuznichenko, Serhii; Львова, Єлизавета Олегівна; Lvova, Yelyzaveta; Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, MykolaУ навчально-методичному посібнику містяться матеріали, що сприяють здобувачам вищої освіти у вивченні навчальної дисципліни Конституційне право, а також тим, хто бажає підвищити свій професійний рівень. The educational and methodological manual contains materials that help students of higher education in the study of the study discipline Constitutional Law, as well as those who wish to improve their professional level.
- ДокументКонституційне право України(ОДУВС, 2012) Мошак, Олена Володимирівна; Moshak, Olena; Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, MykolaМетою посібника є ознайомлення студентів з основними поняттями, якими оперує наука конституційного права, розкриття положень вчення про конституцію та особливостей національного конституційного процесу.
- ДокументМіжнародна електронна комерція: перспективи розвитку(Одеса: ОДУВС, 2020) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Костова, Наталія Іванівна; Kostova, NataliiaСтаття присвячена міжнародній електронній комерції – продажу товарів через сайт електронної комерції покупцям в іноземних країнах. Оскільки поширення цифрових інструментів збільшує доступність Інтернету у всьому світі, будь-яка компанія може продавати через Інтернет, що полегшує міжнародну електронну комерцію. Для традиційних роздрібних торговців електронна комерція також може служити випробувальним полігоном для визначення того, чи будуть нові іноземні ринки успішними, перш ніж від-крити там фізичне місце розташування. Товари або послуги продаються на зовнішніх ринках через Інтернет-продажі та маркетинг. Сукупно обсяги продажів електронної комерції у всьому світі зросли на 276,9% за останній відстежуваний період. Електронна комерція допомогла компаніям встановити ширшу присутність на ринку, забезпечивши дешевші та ефектив-ніші канали розподілу своєї продукції чи послуг. Щоб не відставати, окремі продавці дедалі частіше беруть участь в операціях електронної комерції через власні персональні сайти. Зрештою, цифрові ринки, такі як eBay або Etsy, служать біржами, де багато покупців та продавців об’єднуються задля ведення бізнесу. Основними принципами товарної політики підприємств, що займаються бізнес-процесами в Інтернеті, мають бути такі: доцільно забезпечити електронний ринок безплатними товарами (послугами) з метою розширити аудиторію потенційних покупців вдосконаленого товару; з метою формування необхідного обсягу попиту на товари чи послуги в майбутньому бажано запропонувати зацікавле-ним клієнтам безкоштовно користуватися їхньою версією. Електронна комерція розуміється у кількох сенсах: вузькому (розглядається як комерційна діяльність лише Інтернет-провайдерами та виробниками інформаційних технологій), звуженому (ототожню-ється з електронною комерцією, коли мова йде про купівлю-продаж фізичних, цифрових товарів, послуг, купонів та квитків через Інтернет) та широкому (усі можливі способи використання цифрового інформаційного простору та технологій для поширення ділової інформації, побудови взаємозв’язків між субрин-ками та економічною діяльністю). Зі сказаного вище можна сказати, що електронна комерція є невід’ємною частиною електронного бізнесу, найбільш роз-виненою, реалізованою у своїй галузі. А Інтернет-комерція – це напрям електронної комерції в її вузькому розумінні, яке створює принципово нові можливості та орієнтоване на торгівлю з використанням інформаційних технологій та Інтернету. На думку авторів, «електронна комерція» – це специфічна частина електронного бізнесу, що включає зв’язки з громадськістю щодо купівлі-продажу товарів, послуг та інформації через Інтернет із використанням усіх інструментів, доступних в Інтернеті. The article is devoted to international e-commerce – this is the sale of goods through an e-commerce site to buyers in foreign countries. As the proliferation of digital tools increases the worldwide availability of the Internet, any company can sell over the Internet, making international e-commerce easier. For traditional retail-ers, e-commerce can also serve as a testing ground for determining whether new foreign markets will be suc-cessful before opening a physical location there. Prod-ucts or services are sold in foreign markets through Inter-net sales and marketing. Cumulatively, e-commerce sales worldwide will increase by 276.9% over the last monitored period. E-commerce has helped companies establish a broader market presence by providing cheaper and more efficient distribution channels for their products or services. Not to be outdone, individual merchants are increasingly engaging in e-commerce transactions through their own personal sites. Finally, digital mar-kets like eBay or Etsy serve as exchanges where many buyers and sellers come together to conduct business. The main principles of the product policy of enterprises engaged in business processes on the Internet should be: it is advisable to provide the electronic market with free goods (services) in order to expand the audience of potential buyers of the improved product; in order to generate the required volume of demand for goods or services in the future, it is advisable to offer interested customers for free use of their version. E-commerce is understood in several senses – narrow (viewed as a commercial activity only by Internet providers and informa-tion technology manufacturers), narrowed (identified with ecommerce when it comes to buying and selling physical, digital goods, services, coupons and tickets over the Internet) and broad (all possible ways of using digital information space and technologies to dissemi-nate business information, build relationships between submarkets and economic activity). From the above, we can say that e-commerce is an integral part of e-business, the most developed, implemented in its field. And Internet commerce is a direction of ecommerce, its understanding in a narrow sense, which creates funda-mentally new opportunities and is focused on trade using information technologies and the Internet. According to the authors, “e-commerce” is a specific part of e-business that includes public relations for the purchase and sale of goods, services and information over the Internet using all the tools available on the Internet.
- ДокументМіжнародне право: методичні рекомендації по вивченню навчальної дисципліни(Одеса: ОДУВС, 2021) Костова, Наталія Іванівна; Kostova, Nataliia; Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Ярмакі, Володимир Христофорович; Yarmaki, VolodymyrРозроблений навчально-методичний комплекс відображає сутність міжнародного права як навчальної дисципліни, що дає можливість студентам вивчити основні напрями та форми співробітництва держав на міжнародній арені, здійснити порівняльний аналіз основних міжнародно-правових інститутів міжнародного права, а також зосередити свою увагу на найбільш актуальних питаннях, що виникають в процесі міжнародного спілкування. Навчальний матеріал у посібнику наочно представлений у вигляді схем, висвітлені основні питання доктрини міжнародного права, наведені приклади, вироблений творчий підхід до організації самостійної роботи студентів. Методика викладання навчальної дисципліни «Міжнародне право» має на меті формування особистісного ставлення студентів до її проблем на основі вивчення та аналізу навчальної і наукової літератури. Курс семінарських занять розрахований як на вивчення і закріплення теоретичного матеріалу, отриманого під час лекційних занять, так і на самостійну роботу студентів. Укладач при підготовці даного навчально-методичного посібника не ставив за мету замінити існуючі підручники, де матеріал подається більш повно, але сподівається, що представлене видання стане у нагоді в оволодінні матеріалом навчальної дисципліни. Особливо корисним стане використання даного навчально-методичного посібника при підготовці до семінарських занять. Видання розраховане на студентів, проте може бути корисним для аспірантів, ад’юнктів та викладачів. The developed educational and methodological complex reflects the essence of international law as a discipline, which allows students to study the main directions and forms of cooperation in the international arena, to conduct a comparative analysis of major international legal institutions of international law, and focus on the most pressing issues. arise in the process of international communication. The study material in the manual is clearly presented in the form of diagrams, highlights the main issues of the doctrine of international law, gives examples, developed a creative approach to the organization of independent work of students. Methods of teaching the discipline "International Law" aims to form a personal attitude of students to its problems based on the study and analysis of educational and scientific literature. The course of seminars is designed both for the study and consolidation of theoretical material obtained during lectures, and for independent work of students. In preparing this textbook, the compiler did not aim to replace the existing textbooks, where the material is presented more fully, but hopes that the presented publication will be useful in mastering the material of the discipline. The use of this textbook in preparation for seminars will be especially useful. The publication is intended for students, but can be useful for graduate students, associate professors and teachers.
- ДокументМіжнародний захист прав людини(Одеса: ОДУВС, 2021) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Костова, Наталія Іванівна; Kostova, NataliiaУ навчально-методичному посібнику містяться матеріали, що сприяють вивченню навчальної дисципліни «Міжнародний захист прав людини». Посібник розроблений відповідно до робочої програми для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «ба- калавр» (галузь знань 26 «Цивільна безпека» спеціальність 262 «Правоохоронна дія- льність») для студентів денної та заочної форми навчання). Навчально-методичний посібник містить програму навчальної дисципліни з методичними вказівками за кож- ною темою, планами практичних занять та завданнями для самостійної роботи. У посібнику наведено перелік рекомендованої літератури, яку необхідно використову- вати студентам при підготовці до практичних, семінарських занять та заліку. Навчально-методичний посібник розрахований на здобувачів вищої освіти освіт- нього ступеня «бакалавр» та науково-педагогічних працівників (галузь знань 26 «Ци- вільна безпека» спеціальність 262 «Правоохоронна діяльність» для студентів денної та заочної форми навчання). The textbook contains materials that contribute to the study of the discipline "International Protection of Human Rights". The manual is developed in accordance with the work program for graduates of the bachelor's degree (field of knowledge 26 "Civil Security" specialty 262 "Law Enforcement") for full-time and part-time students). The textbook contains a program of the discipline with guidelines for each topic, plans of practical classes and tasks for independent work. The manual contains a list of recommended literature that students should use in preparation for practical, seminar and test. The textbook is designed for students of higher education his bachelor's degree and research and teaching staff (field of knowledge 26 "Civil Security" specialty 262 "Law Enforcement" for full-time and part-time students).
- ДокументМІЖНАРОДНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2022) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Костова, Наталія Іванівна; Kostova, NataliiaСтаттю присвячено електронній комерції, яка являє собою середовище, у якому юридична або фізична особа, що знаходиться у будь-якій точці еко- номічної системи, може легко контактувати з міні- мальними витратами з будь-якою іншою юридичною або фізичною особою з метою сумісної роботи: тор- гівлі, обміну ідеями і «ноу-хау» або просто з метою отримання задоволення. На сучасному етапі електро- нна комерція посіла провідне місце серед перспектив- них напрямів нормотворчо-правової діяльності СОТ, можна виділити низку конкретних напрямів, а саме: зниження бар’єрів у торгівлі товарами інформаційної технології (комп’ютери, телекомунікаційне облад- нання, наукові прилади, програмне забезпечення, мікропроцесори тощо); розроблення нових право- вих аспектів електронної торгівлі, включаючи такі важливі проблеми, як ідентифікація підпису під доку- ментами, захист конфіденційності, ідентичність інформації й документів, а також товарів і послуг, переданих електронним шляхом, захист авторських прав та суміжних прав; митне й податкове оподат- кування товарів і послуг, які передаються електро- нним шляхом, насамперед через систему мережі Інтернет; електронна торгівля припускає передання інформації, продуктів або послуг для продажу, напри- клад електронним шляхом (експортовані книги, про- грамне забезпечення тощо). Багато видів послуг застосовуються і можуть бути надані електронним шляхом: медичні та кон- сультаційні, резервування готелів, квитків та ін.; обслуговування електронним шляхом звичайної тор- гівлі товарами та послугами шляхом електронного передання всіх необхідних для зовнішньоторговель- ної операції документів. Проблематика міжнарод- ної електронної комерції відіграє значну роль у сис- темі основних пріоритетів провідних держав світу. Фактично електронна комерція в епоху інформа- ційного суспільства посіла місце ключового еле- мента у структурі нової економіки. На експертному та політичному рівнях активно розвивається діяль- ність, спрямована на розвиток електронної комерції, яка є потужним важелем економічного зростання, необхідною платформою для переходу національ- них економік на якісно новий щабель розвитку, що орієнтується переважно на наукоємні інформаційні технології. Норми наднаціонального права стосовно електронної комерції не повинні суперечити нормам міжнародного права. У міжнародно-правовому регу- люванні електронної комерції в Європейському Союзі основну роль відіграє міжнародне право. Тобто типові закони повинні бути основою для національного законодавства у питаннях щодо електронної комерції. На відміну від законодавства багатьох країн (США та держав – членів ЄС), законо- давство України містить незначну кількість норм, покликаних регулювати безпосередньо електронну комерцію. The article is devoted to e-commerce, which is an environment in which a legal entity or individual located at any point of the economic system can easily contact any other legal entity or individual with minimal costs for the purpose of working together: trading, exchanging ideas and know-how, or simply for the purpose of getting pleasure. At the present stage, e-commerce has taken a leading place among the promising areas of the WTO's rule-making and legal activities, a number of specific areas can be identified, namely: reducing barriers to trade in information technology goods, namely (computers, telecommunications equipment, scientific instruments, software, microprocessors, etc.); development of new legal aspects of electronic commerce, including such important issues as identification of signatures under documents, protection of confidentiality, identity of information and documents, as well as goods and services transmitted electronically, protection of copyrights and related rights. customs and tax taxation of goods and services that are transmitted electronically, primarily through the Internet; electronic commerce involves the transfer of information, products or services for sale, for example, electronically (exported books, software, etc.). Many types of services are used and can be provided electronically – medical and consulting services, hotel reservations, tickets, etc.; electronic servicing of ordinary trade in goods and services by electronic transmission of all documents necessary for a foreign trade transaction. The problems of international e-commerce play a significant role in the system of the main priorities of the leading countries of the world. In fact, e-commerce in the era of the information society has taken the place of a key element in the structure of the new economy. At the expert and political levels, activities aimed at the development of e-commerce are actively developing, which is a powerful lever of economic growth, a necessary platform for the transition of national economies to a qualitatively new stage of development, focuses mainly on knowledge-intensive information technologies. The norms of supranational law regarding e-commerce should not contradict the norms of international law. International law plays a major role in the international legal regulation of e-commerce in the European Union. That is, guided by these factors, that typical laws should be the basis for national legislation in matters of e-commerce. Unlike the legislation of many countries (USA and EU countries), the legislation of Ukraine contains a small number of norms designed to regulate e-commerce directly.
- ДокументОбмеження деяких конституційних прав людини в умовах воєнного стану(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2024-03-29) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Ніцевич, Аліна Сергіївна; Nitsevych, AlinaНа період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30-34, 38, 39, 41-44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану. Введення правового режиму воєнного стану в межах кордонів України покладає на державу великий масив питань, щодо удосконалення Національної стратегії у сфері прав людини, задля вирішення яких необхідні дієві механізми реалізації цих прав. During the period of the legal regime of martial law, the constitutional rights and freedoms of a person and a citizen, provided for in Articles 30-34, 38, 39, 41-44, 53 of the Constitution of Ukraine, may be limited, as well as temporary restrictions on the rights and legal interests of legal entities within the limits and to the extent necessary to ensure the possibility of introducing and implementing measures of the legal regime of martial law. The introduction of the legal regime of martial law within the borders of Ukraine imposes on the state a large array of issues regarding the improvement of the National Strategy in the field of human rights, for the solution of which effective mechanisms for the realization of these rights are necessary.
- ДокументОсобливості "Нового курсу" Ф.Д. Рузвельта: політика виходу із кризи та можливість застосування її окремих аспектів в правовій системі України(Одеса: ОДУВС, 2016) Юрченко, Микола МиколайовичСтаття присвячена дослідженню окремих аспектів політики «нового курсу" Ф.Д. Рузвельта (політики, що сприяла виходу із «великої депресії», яка була наслідком світової економічної кризи, що охопила в 30-х роках ХХ століття також і Сполучені Штати Америки) основу якої складали заходи щодо посилення державного регулювання економіки, дефіцитного фінансування бюджету, найважливіші інституційні перетворення, що торкнулися практично усіх сфер життя країни. Проаналізовано основні закони та інші нормативні акти, які були покликані створити необхідні умови для швидкого виведення із кризи промисловості та сільськогосподарського виробництва. Статья посвящена исследованию отдельных аспектов политики «нового курса» Ф. Рузвельта (политики, способствовавшей выходу из «большой депресии», которая была следствием мирового экономического кризиса, охватившего в 30-х годах ХХ века также и Соединенные Штаты Америки ) основу которой составляли меры по усилению государственного регулирования экономики, дефицитного финансирования бюджета, важнейшие институциональные преобразования. Проанализированы основные законы и другие нормативные акты, которые были призваны создать необходимые условия для быстрейшого вывода из кризиса промышленности и сельскохозяйственного производства. The profound social and economic transformation, a large number of reforms to stabilize the economic situation in the country, searching theoretical concepts appropriateness of government intervention in the management of the national economy during the economic crisis were of great historical importance and marked the beginning of the introduction of the United States of America (hereinafter - the US) policy , known as the "New Deal of Franklin Delano Roosevelt." The article investigates certain aspects of New Deal policies of Franklin Delano Roosevelt, based on made up measures to strengthen state regulation of the economy, the budget deficit financing, the most important institutional changes. The basic laws and other regulations in the financial system, which were intended to create the necessary conditions for the withdrawal of the crisis of industrial and agricultural production. Although the implementation of the policy of "New Deal" bore some extent, stringent since been modified value system, but the results of its introduction yielded positive results. The tasks were performed in full. And even more - not only the country out of crisis, but also became a higher level of development.
- ДокументПорівняльний аналіз адміністративних реформ в Україні та Польші: спільні та відмінні риси(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2024) Юрченко, Микола Миколайович; Yurchenko, Mykola; Ніцевич, Аліна Сергіївна; Nitsevych, AlinaНевідкладність реформування та трансформації в новій парадигмі, що вимагає швидкого прийняття рішень і підвищеної відповідальності, стала неми нучою реальністю. Для ефективної євроінтеграції набули актуальності питання щодо реформацій них процесів, які мають відбутися в державі. Однак актуальність звернення до цієї теми зумовлена не лише суто теоретичними міркуваннями, але й низ кою практичних проблем, з якими нині зустріча ється Українська держава. Після повномасштабного вторгнення російської федерації нагальною потребою став вступ України до Європейського Союзу для економічної інтеграції та зміцнення її правових інституцій. Угода про асоціацію між Україною та ЄС мала й продовжує мати принципове значення задля спри яння та просування подальшої інтеграції України до Євросоюзу. Україна підкреслила свою рішучість вико нати необхідні вимоги для якнайшвидшого початку переговорів про вступ. Фокус змістився на процеси, які країна повинна здійснити на цьому етапі, щоб забезпечити швидку та ефективну інтеграцію в європейську спільноту. Цей підхід ґрунтується на розумінні того, що для успішного процесу інтегра ції першочерговим є створення ефективної системи комунікацій між органами виконавчої влади, їх струк турними складовими та громадянами. Ось чому кра їни-кандидати часто починають свій шлях із адміні стративних реформ. У науковій статті автори здійснили аналіз зарубіжного досвіду проведення адміністративних реформ, що дало можливість визначити найбільш ефективний досвід, який може бути адаптований до українських реалій. Статтю присвячено дослідженню моделей розвитку інституту державної служби в Україні та Польщі, а також здійснено порівняльний ана ліз адміністративних реформ у зазначених країнах, визначено їх спільні та відмінні риси. The urgency of reform and transformation in the new paradigm, which requires quick decision-making and increased responsibility, has become an inevitable reality. For effective European integration, issues regarding the reformation processes that should take place in the state have become relevant. However, the urgency of addressing this topic is determined not only by purely theoretical considerations, but also by a number of practical problems that the Ukrainian state is currently facing. After the full-scale invasion of the Russian Federation, Ukraine’s accession to the European Union became an urgent need for economic integration and strengthening of its legal institutions. The Association Agreement between Ukraine and the EU was and continues to be of fundamental importance for facilitating and promoting the further integration of Ukraine into the European Union. Ukraine emphasized its determination to fulfill the necessary requirements for the earliest possible start of accession negotiations. The focus shifted to the processes that the country should implement at this stage in order to ensure quick and effective integration into the European community. This approach is based on the understanding that for a successful integration process, the creation of an effective communication system between executive authorities, their structural components and citizens is of primary importance. That is why candidate countries often start their journey with administrative reforms. In the scientific article, the authors analyzed the foreign experience of conducting administrative reforms, which made it possible to determine the most effective experience that can be adapted to Ukrainian realities. The article is devoted to the study of models of development of the civil service institute in Ukraine and Poland, as well as a comparative analysis of administrative reforms in these countries, their common and distinctive features are determined.