Перегляд за Автор "Щирська, Вікторія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументInternational Anti-Corruption Concepts and their Implementation in Ukraine(Novum Jus, 2023) Sobko, Hanna; Собко, Ганна Миколаївна; Shchyrska, Viktoriia; Щирська, Вікторія Сергіївна; Volodina, Oksana; Kurman, Oleksandr; Semenohov, ViacheslavThe relevance of the research is that Ukraine needs to eliminate corruption. A large number of measures have already been implemented, but Ukraine still lags behind other countries in terms of corruption indicators. Corruption does not depend on the political or economic regime. This phenomenon can be found in almost any country since corruption is a general aspect of the exercise of state authority in the form of specific actions of civil servants. Having analyzed the corruption in the public service of Ukraine, it seems necessary to pay attention to the foreign experience in anti-corruption activities. This circumstance is attributed to many reasons. One of the reasons for foreign experience is that developed countries have a more advanced system of public service. Therefore, the article is focused on the analysis of statistical indicators on corruption in different countries. The aim of the study is to analyze the specifics of tackling corruption in various countries. As a result, the dynamics of corruption in Ukraine is studied. In particular, the creation of specialized anti-corruption bodies and their effectiveness are analyzed. Finally, measures have been developed that would have a positive impact on the effective fight against corruption. La relevancia de esta investigación radica en que Ucrania necesita eliminar la corrupción. Ya se ha aplicado un gran número de medidas; sin embargo, el país todavía está a la zaga de otros países en lo que respecta a los indicadores de corrupción. La corrupción no depende del régimen político o económico; este fenómeno se puede encontrar en casi cualquier país ya que es un aspecto general del ejercicio de la autoridad estatal en forma de acciones específicas de los funcionarios públicos. Después de analizar la corrupción en la administración pública de Ucrania, parece necesario prestar atención a la experiencia extranjera en las actividades anticorrupción. Esta circunstancia se atribuye a muchas razones, una de las cuales es aplicar la experiencia extranjera que los países desarrollados tienen, representada en un sistema más avanzado de administración pública. Por lo tanto, el artículo se centra en el análisis de indicadores estadísticos sobre la corrupción en diferentes países. El objetivo del estudio es analizar los aspectos específicos de la lucha contra la corrupción en varios países. Como resultado, se estudia la dinámica de la corrupción en Ucrania. En particular, se analiza la creación de órganos especializados contra la corrupción y su eficacia. Por último, se han elaborado medidas que tendrían un efecto positivo en la lucha eficaz contra la corrupción.
- ДокументАспекти кібербезпеки України(Щирська В.С. Аспекти кібербезпеки України / В.С. Щирська // Кібербезпека в Україні: правові та організаційні питання: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 листопада 2017 р.). – Одеса: Одеський державний університет внутрішніх справ, 2017. С. 58-60., 2017-11-17) Щирська, Вікторія Сергіївна
- ДокументВиняткова міра покарання як головне обмеження права на життя(Одеса: ОДУВС, 2016) Щирська, Вікторія СергіївнаУ статті аналізується проблема застосування смертної кари як виняткової міри покарання.
- ДокументДетермінанти організації або утримання місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів(Одеса: ОДУВС, 2013) Щирська, Вікторія СергіївнаМетою статті є дослідження сучасних детермінант організації або утримання місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів.
- ДокументДосвід Королівства Швеції у запобіганні та протидії домашньому насильству(2020-05-11) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaУ доповіді розглядається досвід Королівства Швеції у запобіганні та протидії домашньому насильству. The report examines the experience of the Kingdom of Sweden in preventing and combating domestic violence.
- Документ«ЕЛЕКТРОННЕ ДЕКЛАРУВАННЯ В УКРАЇНІ»(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, Viktoriia; Бондаренка, О. І.; Bondarenka, О. І.На думку авторів, дискусiї про проблеми корупцiї занадто полiтизованi, що заважає знаходженню iнструментальних, прикладних способiв їх вирiшення. Реальнi результати у сферi протидiї корупцiї можуть бути досягнутi тiльки на основi аналiзу антикорупцiйних iнструментiв, що застосовуються в iнших країнах, i розумiння специфiки iнституцiйного середовища, в якому треба буде реалiзовувати вiтчизняну антикорупцiйну програму. Подiбний прагматичний пiдхiд дозволить протистояти iмiтацiї антикорупцiйних реформ та популiстським закликам, що зводить боротьбу з корупцiєю до посилення покарань. У цiлому ми виходимо з необхiдностi боротьби з корупцiєю, а не з чиновниками. According to the authors, discussions about the problems of corruption are too politicized, which hinders the finding of instrumental, applied ways to solve them. Real results in the field of anti-corruption can be achieved only on the basis of an analysis of anti-corruption instruments used in other countries and an understanding of the specifics of the institutional environment in which the domestic anti-corruption program will have to be implemented. Such a pragmatic approach will make it possible to resist the imitation of anti-corruption reforms and populist appeals, which reduce the fight against corruption to the strengthening of punishments. In general, we proceed from the need to fight corruption, not officials.
- ДокументЗапобігання організації або утриманню місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів(Київ: Освіта України, 2017) Вознюк, Андрій Андрійович; Щирська, Вікторія СергіївнаРоботу присвячено дослідженню питань щодо запобігання організації або утриманню місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів. Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблем запобігання цим злочинам, зміст елементів їх кримінально-правової та кримінологічної характеристики, зарубіжний досвід кримінальної відповідальності за їх учинення. Розроблено систему заходів запобігання злочинам, передбаченим ст. 317 КК України, на загальному, спеціальному та індивідуальному рівнях. Монографія може бути корисною для науковців і студентів, суддів, працівників правоохоронних органів, юристів-практиків.
- ДокументЗапобігання організації або утриманню місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів(Київ: НАВС, 2016) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaДисертацію присвячено дослідженню питань щодо запобігання організації або утриманню місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів. Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблем запобігання цим злочинам, зміст елементів їх кримінально-правової та кримінологічної характеристики, зарубіжний досвід кримінальної відповідальності за їх учинення. Розроблено систему заходів запобігання злочинам, передбаченим ст. 317 КК України, на загальносоціальному, спеціально-кримінологічному та індивідуальному рівнях. Диссертация посвящена исследованию вопросов предотвращения организации или содержания мест для незаконного употребления, производства или изготовления наркотических средств, психотропных веществ или их аналогов. В работе раскрыты теоретико-методологические основы исследования проблем предупреждения этих преступлений. Проведен сравнительно-правовой анализ уголовной ответственности за организацию или содержание мест для незаконного употребления, производства или изготовления наркотических средств, психотропных веществ или их аналогов по уголовному законодательству Украины и других государств, в результате чего предложено позаимствовать у других стран ряд важных в превентивном значении положений и внести в УК соответствующие изменения и дополнения. На основе статистических данных, результатов изучения уголовных дел и анкетирования сотрудников ОВД проанализированы количественно-качественные показатели этих преступлений, в частности структура, динамика, удельный вес в общей структуре преступности, география, уровень латентности. По результатам изучения статистических данных, а также проведения социологических исследований сформулирован криминологический портрет лица, совершившего преступление, предусмотренное ст. 317 УК Украины. Разработана подробная классификация правонарушителей указанной категории. Установлено и раскрыто содержание медико-биологических, социальных, экономических, культурно-нравственных, психологических, правовых, политических и организационно-управленческих детерминант организации или содержания мест для незаконного употребления, производства или изготовления наркотических средств, психотропных веществ или их аналогов. Исследованы проблемные вопросы законодательного определения мест для незаконного употребления, производства или изготовления наркотических средств, психотропных веществ или их аналогов, определены их криминологические признаки, проведена классификация. Установлено, что особой разновидностью указанных мест есть подпольная нарколаборатория. В связи с этим очерчены пределы уголовной ответственности за противоправные деяния, связанные с их функционированием. Разработана система мер предупреждения организации или содержания мест для незаконного употребления, производства или изготовления наркотических средств, психотропных веществ или их аналогов на общесоциальном, специально-криминологическом и индивидуальном уровнях. С учетом специфики преступлений, предусмотренных ст. 317 УК Украины, в основе предотвращения которых должны быть политические, экономические, медицинские, правовые и организационные меры, построена тактика и стратегия предотвращения организации или содержания мест для незаконного употребления, производства или изготовления наркотических средств, психотропных веществ или их аналогов. На основании анализа международных нормативно-правовых актов определены предусмотренные этими документами мероприятия, имеющие наиболее весомое значение для предотвращения исследуемых преступлений. Разработан комплекс мер специально-криминологического и индивидуального характера, которые должны применяться правоохранительными органами, прежде всего полицией, для предотвращения этих преступлений. Раскрыто содержание и разработаны предложения по совершенствованию юридических оснований привлечения к уголовной ответственности, назначения наказания, освобождения от уголовной ответственности, наказания и его отбывания за эти преступления. Аргументированно целесообразность применения отдельных видов наказаний с учетом разработанной типологии преступников. Установление необходимости совершенствования оснований и механизмов освобождения от уголовной ответственности за отдельные преступления в сфере оборота наркотических средств, психотропных веществ, их аналогов и прекурсоров, связанные с организацией и содержанием мест для незаконного производства, изготовления и употребления наркотических средств, психотропных веществ, их аналогов (ч. 4 ст. 307, ч. 4 ст. 309 УК Украины). Предложено назначение обязанности пройти курс лечения от алкоголизма, наркомании или заболевания, которое представляет опасность для здоровья других лиц, предусмотренной п. 5 ч. 1 ст. 76 УК Украины, признать не правом, а обязанностью суда. Вместе с тем обязанности, предусмотренные ст. 76 УК Украины, рекомендуется расширить воздержанием от посещения определенных мест или от контактов с определенными лицами. The thesis is dedicated to analysis of issues concerning prevention of organization and maintenance of venues aimed at illegal consumption, manufacturing or production of narcotics, psychotropic substances and their analogues. Theoretical and methodological research basis of the abovementioned crimes prevention is presented along with elements of their legal and criminological characteristics and foreign experience of criminal responsibility for these crimes. The system of crime prevention (Article 317 of the Criminal Code of Ukraine) is designed in relation to social, criminological and individual levels.
- ДокументЗаходи запобігання організації або утриманню місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2024-03-29) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaУ кримінології спеціально-кримінологічний рівень запобігання злочинності визначають як цілеспрямований вплив спеціальних державних органів, спеціальних установ, громадських формувань, які спеціалізуються на боротьбі зі злочинністю, на криміногенні фактори, що обумовлюють окремі види і групи злочинної поведінки (наприклад, злочинність неповнолітніх, жіночу злочинність, економічну злочинність) з метою усунення причин і умов злочинності, а також недопущення вчинення злочинів на різних стадіях протиправної поведінки . У суб’єктів цього рівня функція запобігання злочинам входить до кола їх професійних обов’язків. In criminology, the special-criminological level of crime prevention is defined as the purposeful influence of special state bodies, special institutions, public formations that specialize in the fight against crime, on criminogenic factors that determine certain types and groups of criminal behavior (for example, juvenile delinquency, female crime, economic crime) with the aim of eliminating the causes and conditions of crime, as well as preventing the commission of crimes at various stages of illegal behavior. For subjects of this level, the crime prevention function is part of their professional duties.
- ДокументЗаходи кримінально-правового характеру щодо юридичних осіб(Одеса: ОДУВС, 2020) Плужнік, Олена Іванівна; Pluzhnik, Olena; Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaУ методичних рекомендаціях розкриваються заходи кримінально-правового характеру щодо юридичних осіб (розділ ХIV-І Загальної частини КК України із законодавчими змінами від 14 травня 2020 р.). Робота розрахована на здобувачів вищої освіти юридичного профілю, а також може бути корисною для викладачів і працівників правоохоронних органів. The methodological recommendations reveal measures of a criminal legal nature against legal entities (Chapter XIV-I of the General Part of the Criminal Code of Ukraine with legislative amendments dated May 14, 2020). The work is intended for students of higher education in the legal field, and may also be useful for teachers and law enforcement officers.
- ДокументЗаходи медичного впливу в запобіганні злочинам, предбаченим ст. 317 Кримінального кодексу України(2015) Щирська, Вікторія СергіївнаУ статті досліджуються заходи медичного впливу в запобіганні організації або утриманню місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів - медичний огляд, медичне обстеження, добровільне та примусове лікування, реабілітація осіб із наркотичною залежністю. В статье исследуются меры медицинского воздействия в предупреждении организации или содержания мест для незаконного употребления, производства или изготовления наркотических средств, психотропных веществ или их аналогов - медицинский осмотр, медецинское обследование, добровольное и принудительное лечение, реабилитацию лиц с наркотической зависимостью.
- ДокументКВАЛІФІКАЦІЯ ВИМАГАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ КРИМІНАЛЬНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ(ПРАВО І СУСПІЛЬСТВО, 2022) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaСтаття присвячена дослідженню поняттю і кваліфікації вимагання, визна- чень інших кримінальних правопорушень. Саме сукупність кримінальних пра- вопорушень належить до категорії множинності, отже, становить підвищену суспільну небезпеку, порівняно з одиночними кримінальними правопору- шеннями. Щодо вимагання, то мають місце неоднозначні твердження вчених та практичних працівників щодо кваліфікації дій винних за сукупністю вима- гання й інших складів кримінального правопорушення. Необхідно зупинитися на розгляді окремих питань цієї проблеми. Практика показує, що при вимаганні особа вчиняє умисне вбивство потерпі- лого чи його близьких родичів. Оскільки склади злочину вимагання за наявно- сті кваліфікуючих та особливо кваліфікуючих ознак не передбачають убивство потерпілого та його близьких родичів, то в наявності два самостійні склади зло- чинів. Однак виникає питання: а як же саме кваліфікувати дії винного в таких випадках? Мета статті – дослідити дії злочинця (злочинних груп) під час учинення вимагання стосовно потерпілої особи (або декількох осіб) визначитися з діями, які саме охоплюють склад кримінального правопорушення, а які потребують додаткової кваліфікації. Звернути увагу на дії під час учинення та наслідки від протиправного діяння. Дослідити ситуації з практичного досвіду, закцентувавши увагу на теорії та практиці, думках різних учених. Щодо деяких ситуацій надати роз’яснення та пропозиції щодо вирішення спірних питань. Обґрунтована позиція, згідно з якою в разі вчинення вимагання в складі зло- чинною спільнотою дії винних варто кваліфікувати за ч. 1 ст. 255 і за сукупністю за ч. 4 ст. 189 КК України . Рекомендовано змінити текст ч. 2 ст. 30 і викласти її в такий спосіб: «Інші учасники організованої групи підлягають кримінальній відповідальності за кримінальні правопорушення, у підготовці або вчиненні яких вони брали участь незалежно від тієї ролі, яку виконував кожен із них. Це ж правило поширюється й на членів злочинних організацій, дії яких кваліфіку- ються також за ч. 1 ст. 255 КК України». The article is devoted to the study of the concept and qualification of extortion and definitions of other criminal offenses. Namely, the set of criminal offenses belongs to the category of plurality. Thus, it poses an increased public danger compared to single criminal offenses. With regard to extortion, there are ambiguous statements of scientists and practitioners on the qualification of the actions of the perpetrators of a combination of extortion and other components of a criminal offense. It is necessary to dwell on certain issues of this problem. Practice shows that when extortion a person commits premeditated murder of the victim or his close relatives. Since the corpus delicti of extortion in the presence of qualifying and especially qualifying features does not involve the murder of the victim and his close relatives, there are two separate corpus delicti. However, the question arises: how exactly to qualify the actions of the perpetrator in such cases? Purpose of the article: To investigate the actions of the offender (criminal groups) during the extortion of the victim (or several persons) to determine the actions that cover the composition of the criminal offense, and which require additional qualifications. Pay attention to the actions during the commission and the consequences of the illegal act. Investigate situations from practical experience, with an emphasis on theory and practice, the views of various scholars. Provide clarifications and suggestions for resolving disputes in some situations. Reasoned position, according to which in case of extortion by the criminal community, the actions of the perpetrators should be qualified under Part 1 of Article 255 of the Criminal Code and in the aggregate under Part 4 of Article 189 of the Criminal Code. It is recommended to change the text of Part 2 of Article 30 and state it as follows: “Other members of the organized group are subject to criminal liability for criminal offenses in the preparation or commission of which they participated regardless of the role played by each of them. The same rule applies to members of criminal organizations, whose actions are also qualified under Part 1 of Article 255 of the Criminal Code of Ukraine.
- ДокументКонцептуальні засади кримінологічної характеристики організації або утримання місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів(Одеса: ОДУВС, 2013) Щирська, Вікторія СергіївнаМетою статті є дослідження поняття й структури кримінологічної характеристики організації або утримання місць для незаконного вживання, виробництва чи виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів.
- ДокументКРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ДЕКЛАРУВАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaНа думку автора з метою чіткого відмежування злочину, передбаченого ст. 366-1 КК України, від адміністративного правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 172-6 КУпАП, слід підтримати пропозицію вчених про визначення чітких меж настання адміністративної та кримінальної відповідальності за ці діяння. Потребують узгодження положення ч. 1 ст. 366-1 КК України з абз. 2 примітки до цієї статті. Також необхідно замінити категорію «мінімальна заробітна плата», що вжито у цій статті, на «неоподатковуваний мінімум доходів громадян». У зв’язку з цим слушною видається пропозиція вчених стосовн о уточнення змісту ч. 1 ст. 366-1 КК України вказівкою на те, що зазначені там відомості мають відрізнятися від достовірних на суму понад 250 неоподаткованих мінімумів дохо- дів громадян. Для підвищення рівня ефективності протидії корупції загалом і застосування кримінально - правової норми, передбаченої ст. 366-1 КК України, зокрема, слід закріпити механізм протидії незаконному збагаченню шляхом нової криміна - лізації відповідних суспільно небезпечних діянь та/або механізм конфіскації нез‟ясованих активів шляхом цивільної конфіскації. According to the author, in order to clearly demarcate the crime provided for in Art. 366-1 of the Criminal Code of Ukraine, from the administrative offense provided for in Part 4 of Art. 172-6 of the Code of Criminal Procedure, one should support the proposal of scientists to define clear boundaries of the onset of administrative and criminal liability for these acts. Require coordination of the provisions of Part 1 of Art. 366-1 of the Criminal Code of Ukraine from par. 2 notes to this article. It is also necessary to replace the category "minimum wage" used in this article with "tax-free minimum income of citizens". In this regard, the proposal of scientists to clarify the content of Part 1 of Art. 366-1 of the Criminal Code of Ukraine indicating that the information specified there should differ from the reliable amount of more than 250 tax-free minimum incomes of citizens. In order to increase the level of effectiveness of combating corruption in general and the application of the criminal law provided for in Art. 366-1 of the Criminal Code of Ukraine, in particular, a mechanism for combating illegal enrichment through new criminalization of relevant socially dangerous acts and/or a mechanism for confiscation of unexplained assets through civil confiscation should be established.
- ДокументКримінальне право України. Загальна частина(Одеса: ОДУВС, 2021) Конопельський, Віктор Ярославович; Konopelskyi, Viktor; https://orcid.org/0000-0003-4068-3902; Меркулова, Валентина Олександрівна; Merkulova, Valentyna; https://orcid.org/0000-0002-9977-8861; Бабенко, Андрій Миколайович; Babenko, Andrii; https://orcid.org/0000-0002-9498-2484; Будяченко, Ольга Миколаївна; Budiachenko, Olha; https://orcid.org/0000-0002-6506-1918; Воронцов, Андрій Володимирович; Vorontsov, Andrii; https://orcid.org/0000-0002-4319-6192; Кулик, Людмила Миколаївна; Kulyk, Liudmyla; https://orcid.org/0000-0003-1094-1886; Плужнік, Олена Іванівна; Pluzhnik, Olena; https://orcid.org/0000-0002-3223-2194; Резніченко, Ганна Семенівна; Reznichenko, Hanna; https://orcid.org/0000-0001-6386-4154; Собко, Ганна Миколаївна; Sobko, Hanna; https://orcid.org/0000-0002-5938-3400; Чекмарьова, Ірина Миколаївна; Chekmarova, Iryna; https://orcid.org/0000-0003-3167-2144; Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, Viktoriia; https://orcid.org/0000-0001-5422-7380Підручник «Кримінальне право України. Загальна частина» підготовлений науково-педагогічним складом кафедри кримінального права та кримінології факультету підготовки фахівців для органів досудового розслідування Одеського державного університету внутрішніх прав. У книзі в короткій і доступній формі розглядаються основні питання загальної теорії кримінального права, що включають базові кримінально-правові поняття й інститути: закон про кримінальну відповідальність, кримінальне правопорушення, склад кримінального правопорушення і його види, співучасть у кримінальному правопорушенні, покарання, звільнення від кримінальної відповідальності і покарання та ін. Підручник написаний на основі Кримінального кодексу України з останніми змінами та доповненнями, з врахуванням положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» № 2617-VIII від 22 листопада 2018 р., з використанням постанов Пленуму Верховного Суду України. Підручник призначений для здобувачів вищої освіти всіх рівнів, викладачів закладів вищої юридичної освіти, практичних працівників, а також всіх, хто цікавиться питаннями кримінального права. Textbook “Criminal Law of Ukraine. General part” was prepared by the scientific and pedagogical staff of the department of criminal law and criminology of the faculty for training specialists of pre-trial investigation bodies of the Odessa State University of Internal Rights. The book deals in a concise and accessible form with the main issues of the general theory of criminal law, including basic criminal law concepts and institutions: the law on criminal liability, a criminal offense, the composition of a criminal offense and its types, complicity in a criminal offense, punishment, exemption from criminal liability and punishment, etc. The textbook was written on the basis of the Criminal Code of Ukraine with the latest amendments and additions, taking into account the provisions of the Law of Ukraine "On Amendments to Certain Legislative Acts of Ukraine on Simplification of Pre-trial Investigation of Certain Categories of Criminal Offenses" No. 2617-VIII dated November 22, 2018, using resolutions Plenum of the Supreme Court of Ukraine. The textbook is intended for applicants for higher education at all levels, teachers of institutions of higher legal education, practitioners, as well as all those interested in criminal law.
- ДокументКримінологічні заходи профілактики ввезення, виготовлення, розповсюдження творів, що пропагують культ насильства і жорстокості(2020) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaАвторка зазначає, що в кримінологічній думці питання якою мірою особа зазнає впливу такого фактору як пропаганда насильства і жорстокості досліджена не в повній мірі. Хочеться погодитися з думкою В. Ковальського і Л. Казмиренка, що для достеменної відповіді на це запитання необхідне створення моральної статистики, яка існує в інших країнах [4, с. 33], куди б входили дані, що вісвітлюють показники соціально небезпечних явищ, які створюють умови для виникнення і розширення сфери злочинів та інших правопорушень. The author notes that in criminological terms the question of the extent to which a person is affected by such a factor as the propaganda of violence and cruelty is not fully studied. I would like to agree with the opinion of V. Kowalski and L. Kazmyrenko that for a reliable answer to this question it is necessary to create moral statistics that exist in other countries [4, p. 33], which would include data covering indicators of socially dangerous phenomena that create conditions for the emergence and expansion of crime and other offenses.
- ДокументМІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД РОБОТИ З ПРАВОПОРУШНИКОМ(Одеса: ОДУВС, 2022-02-11) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaНа даний час в Україні модель пробації на стадії удосконалення для більш ефективного результату, саме в цей період буде дієвим вивчити міжнародний досвід, проводити аналогії, тим самим уникнути помилок, які, можливо, вже були допущені європейськими країнами, і на підставі комплексного аналізу розробити власну модель пробації, яка буде підходити нашій країні, враховуючі всі об’єктивні та суб’єктивні фактори. At present, the probation model in Ukraine is at the stage of improvement for a more effective result, and it is during this period that it will be effective to study international experience, draw analogies, and thus avoid mistakes, that may have already been made by European countries, and, based on a comprehensive analysis, develop our own probation model that will be suitable for our country, taking into account all objective and subjective factors.
- ДокументПоняття та зміст психічного насильства у теорії кримінального права України(Одеса: ОДУВС, 2016) Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, Viktoriia SerhiivnaУ статті представлені результати дослідження, що дозволяють, на думку авторів, дослідити поняття та зміст психічного та фізичного насильства у теорії кримінального права України. Досліджено історичний розвиток цих понять їх значення та види. В статье представлены результаты исследования, позволяющие, по мнению авторов, исследовать понятие и содержание психического и физического насилия в теории уголовного права Украины. Исследовано историческое развитие этих понятий их значения и виды. The results of research can, according to the authors, to explore the concept and content of mental and physical abuse in the theory of criminal law of Ukraine. Studies the historical development of these concepts and their value types.
- Документ«ПОНЯТТЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ В КРИМІНАЛЬНОМУ КОДЕКСІ УКРАЇНИ»(Одеса: ОДУВС, 2015-11-13) Баляс, А.В.; Щирська, Вікторія Сергіївна; Shchyrska, ViktoriiaАвтори дійшли висновку, що: 1. Юридична особа може бути учасником кримінально-правових відносин у двох випадках: як держава в особі органів, що здійснюють досудове розслідування та безпосередньо беруть участь в процесі притягнення особи до кримінальної відповідальності; або як суб’єкт злочину чи суб’єкт до якого застосовуються заходи кримінально-правового характеру. 2. В теорії кримінального права немає єдиного погляду на необхідність визнання юридичної особи суб’єктом злочину, однак на законодавчому рівні ця позиція не знайшла відображення. 3.На даний час цей розділ потребує більшості уваги,для роз’яснення та доповнення,що дасть змогу для практичних підрозділів її правомірне використовування. 4. Застосування заходів кримінально-правового характеру до юридичної особи ототожнюється з притягненням юридичної особи до кримінальної відповідальності, оскільки наслідки застосування цих заходів аналогічні, що обумовлює суперечності в правових приписах різних розділів кримінального закону. 5. На нашу думку, ці зміни до кримінального закону були дещо передчасними та не були належним чином аргументовані в доктрині кримінального права, тому ми вважаємо за доцільне зосередити увагу на розділі 14-1 Кримінального кодексу України подальшого введення змін до необхідних статтей та інститутів КК України з метою правомірної реалізації в практичних підрозділах. The authors came to the conclusion that: 1. A legal entity can be a participant in criminal legal relations in two cases: as the state in the form of bodies that carry out pre-trial investigation and directly participate in the process of bringing a person to criminal responsibility; or as a subject of a crime or a subject to whom criminal-legal measures are applied. 2. In the theory of criminal law, there is no unified view on the need to recognize a legal entity as the subject of a crime, however, this position was not reflected at the legislative level. 3. Currently, this section needs the majority of attention, for clarification and addition, which will enable practical subdivisions to use it properly. 4. The application of measures of a criminal legal nature to a legal entity is identified with bringing the legal entity to criminal liability, since the consequences of applying these measures are similar, which causes contradictions in the legal prescriptions of various sections of the criminal law. 5. In our opinion, these changes to the criminal law were somewhat premature and were not properly argued in the doctrine of criminal law, therefore, we consider it appropriate to focus attention on section 14-1 of the Criminal Code of Ukraine on the further introduction of changes to the necessary articles and institutions of the Criminal Code of Ukraine for the purpose of legitimate implementation in practical units.
- ДокументПроблемні питання звільнення від покарання з випробуванням наркозалежних осіб, що вчинили злочин, передбачений ст. 317 КК України(2014) Щирська, Вікторія СергіївнаУ статті проаналізовано проблемні питання звільнення від покарання з випробуванням наркозалежних осіб, що вчинили злочин, передбачений ст. 317 КК України та обґрунтовано пропозиції щодо обов'язкового проходження курсу лікування від наркоманії під час застосування цієї заохочувальної норми суб'єктами цього правопорушення. В статье проанализированы проблемные вопросы освобождения от наказания с испытанием наркозависимых лиц, которые совершили преступление, предусмотренное ст. 317 УК Украины и обоснованы предложения относительно обязательного прохождения курса лечения от наркомании во время применения этой поощрительной нормы субъектами данного правонарушения. The article analyzes the problematic issues of exemption from punishment to the test of drug-dependent persons, who have committed a crime under Art. 317 of the criminal code of Ukraine and proposals concerning compulsory treatment for drug addiction at the time of application of this incentive norms punished for that offence.