Перегляд за Автор "Ситько, Олена Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 46
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPERCEPTION OF JOSÉ ORTEGA Y GASSET‟S WORKS IN ESSAYS OF OKSANA ZABUZHKO(Published by the decision of the Scientific Council of Khachatur Abovian Armenian State Pedagogical University, 2022) SHEVCHENKO, Tetiana; Shapovalenko, Nadiia; Шаповаленко, Надія Миколаївна; Sytko, Olena; Ситько, Олена Миколаївна; Susol, Liliia; Сусол, Лілія ОлександрівнаThe article analyzes the peculiarities of the reception of Jose Ortega y Gasset‟s works in the essays of Oksana Zabuzhko. Emphasis is placed on the commonality of creative origins and ideas of both authors. The intellectual and poetic connections of iconic works are analyzed, particularly “The Revolt of the Masses” and “Notre Dame d‟Ukraine. Ukrainian woman in the conflict of mythologies”. The uniqueness of the ideas of the Spanish thinker in the construction of the concept of Ukrainian identity by Oksana Zabuzhko is emphasized. It is concluded that the works of Jose Ortega y Gasset are analyzed and intertwined with the work of Oksana Zabuzhko regarding socio-political and poetic aspects. The format of the mega-essay, common for both authors, chosen for the presentation of their reflections, is objectively analyzed. This format is a harmonious, highly artistic formation in which the content and form are balanced: here, all sections (parts) are logically and consistently connected, placed in a cause-and-effect relationship. Both artists chose the method of “philosophizing in the space of literature”, aestheticized intellectualism, and enriched rational analysis of art and history, which allowed readers to get closer to the essence of Spanish / Ukrainian civilizations.
- ДокументSPEECH CULTURE AND PROFESSIONAL COMMUNICATION IN A FOREIGN LANGUAGE(Одеса: ОДУВС, 2022-08-04) Homenko, Valeriya; Sytko, Olena; Ситько, Олена Миколаївна
- ДокументThe role of cognitive linguistics in developing students' communicative competence and forming their linguistic personality(Multidisciplinary Science Journal, 2023) Romanchuk, Svetlana; Sytko, Olena; Ситько, Олена Миколаївна; Karpik, Mykola; Skoreiko-Svirska, Iryna; Isakova, YelizavetaThe research examines the specifics of cognitive linguistics regarding developing communicative competence and forming students' linguistic personalities. Attention is paid to the essence of cognitive linguistics, the history of the emergence of this direction, and the current state of research. The article analyzes the ways, methods, and forms of cognitive linguistics application in the educational process to form the student's linguistic personality and develop communicative competence. The structure of the concept is presented for the simplified perception of a specific phenomenon by a student of a philological specialty. The study aims to reveal the role of cognitive linguistics in developing communicative competence and forming a student's linguistic personality. The object of research is cognitive linguistics as a linguistic direction. Research methods. Such research methods as description, analysis and synthesis, generalization, and linguistic analysis were used in the work. The work examines the issue of cognitive linguistics in terms of the development of communicative competence and the formation of students' linguistic personalities. The essence of the concept of "cognitive linguistics," its direction, principles, and principles are revealed. The history of the emergence of cognitive linguistics as a linguistic direction and the current state of research are described. Cognitive linguistics’ impact on forming a student's communicative competence is described. The student's types of thinking are analyzed, in particular, abstract, professional, critical, fast, and systematic. The case method is a key cognitive linguistics method used during educational activities. The proof of the values of the method is implemented, and the stages of the case method are demonstrated with the help of a graphic image. The article provides ways of forming the student's communicative competence through cognitive linguistics. The advantages and disadvantages of each method are described. The construction of the concept is carried out, which contributes to the student's faster perception of the topic and the types of concepts given.
- ДокументАктуальні питання розвитку комунікації в професійній діяльності правоохоронних органів(Одеса: ОДУВС, 2021-04-22) Медведенко, Сергій Вікторович; Medvedenko, Serhii; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Антуф'єва, Вікторія Андріївна; Antufieva, Viktoriia; Бєлоусова, Вікторія Володимирівна; Bielousova, Viktoriia; Бааджи, Наталія Анатоліївна; Baadzhy, NataliiaУ рамках тижня англійської мови, який проходив у Одеському державному університеті внутрішніх справ з 19 по 23 квітня, кафедрою мовної підготовки 22 квітнябула проведена Науково-практична конференція «Актуальні питання розвитку комунікації в професійній діяльності правоохоронних органів», присвячена Міжнародному дню англійської мови в ООН. Конференція проходила за такими напрямами: актуальні питання англійської термінології; ділова комунікація іноземною мовою; розвиток мови у сучасних реаліях. As part of the week of English, which took place at the Odessa State University of Internal Affairs from April 19 to 23, the Department of Language Training held a Scientific and Practical Conference on April 22 "Current issues of communication development in the professional activity of law enforcement agencies", dedicated to the International Day of the English Language at the United Nations. The conference was held in the following areas: topical issues of English terminology; business communication in a foreign language; language development in modern realities.
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Майдановська, А.; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaНа думку авторів щодня все більше людей сприймають мову як унікальну можливість досягти обраної мети у мирний спосіб, без застосування зброї, при цьому мова стає своєрідним символом. Символом незламності народу, віри у краще, вільне і незалежне майбутнє, символом гордості за свою націю та готовність відстоювати власну мрію. According to the authors, every day more and more people perceive language as a unique opportunity to achieve a chosen goal in a peaceful way, without the use of weapons, while language becomes a kind of symbol. A symbol of the indomitability of the people, faith in a better, free and independent future, a symbol of pride for one's nation and readiness to defend one's own dream.
- ДокументАНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Зігангіров, К.; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaВивчення англійської мови як засобу комунікації з іншими представниками відповідних держав (рядові громадяни, представники іноземних правоохоронних органів тощо) є майже аксіомою, щоб у подальшому представники відповідних правоохоронних органів України були спроможні у подальшому виконувати свої функціональні та службові обов’язки. Learning English as a means of communication with other representatives of the respective states (ordinary citizens, representatives of foreign law enforcement agencies, etc.) is almost an axiom, so that representatives of the relevant law enforcement agencies of Ukraine will be able to perform their functional and official duties in the future.
- ДокументВАЖЛИВІСТЬ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ МВС У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena
- ДокументВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Одеса: ОДУВС, 2019-03-25) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaЩоб зрозуміти ці слова, потрібно засвоїти латинські елементи. Латинські словотворчі компоненти – це універсальні мовні концепти змісту, нескінченні ресурси і величезний інформаційний потенціал. За допо- могою з'єднання різних компонентів можна створювати нові значення слів. Чим більше студент знає клю- чових елементів слів, що несуть основне змістове навантаження, тим краще він буде орієнтуватися в по- тоці інформації, тим більше буде його словниковий багаж, тим швидше він зможе опанувати сучасними європейськими мовами. Латина продовжує жити як джерело поповнення інтернаціонального лексичного фонду, як мова науки. Людина, залучена до таємниць слів античного Риму, розширюючи свій кругозір, осмислено сприймає сутність і сенс багатьох сучасних слів і понять. Таким чином через вивчення латинської мови студент включається в діалог культур. To understand these words, you need to learn the Latin elements. Latin word-forming components are universal language concepts of content, endless resources and huge informational potential. By combining different components, new word meanings can be created. The more a student knows the key elements of words that carry the main content load, the better he will navigate the flow of information, the more his vocabulary will be, the faster he will be able to master modern European languages. Latin continues to live as a source of replenishment of the international vocabulary foundation as the language of science. A person involved in the mysteries of the words of ancient Rome, expanding his horizons, meaningfully perceives the essence and meaning of many modern words and concepts. Thus, through the study of the Latin language, the student is included in the dialogue of cultures.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ВЗАЄМОДІЇ З НАСЕЛЕННЯМ(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Медведєва, В.; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaВивченню правоохоронцями англійської мови потрібно приділяти увагу, адже Україна є членом багатьох міжнародних організацій, у тому числі й Інтерполу, з агентами якого необхідно буде спілкуватись саме англійською. Тому якщо до цього питання підходити більш широко, то можна зрозуміти, що англійську мову необхідно вивчати поліцейським усього світу заради протидії злочинності. Law enforcement officers need to learn English pay attention, because Ukraine is a member of many international organizations organizations, including Interpol, with whose agents it is necessary will communicate in English. Therefore, if this issue is approached more broadly, then it is possible to understand that English must be learned by the police around the world to combat crime.
- ДокументГОЛОДОМОР В УКРАЇНІ ЯК ПРИКЛАД МАСОВИХ ВБИВСТВ ЗА ЕТНІЧНОЮ ОЗНАКОЮ(Одеса: ОДУВС, 2018) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaГолодомор 1932-1933 років може вважатися геноцидом, тобто масовим убивством за етнічною ознакою. Саме це є справжня правда, підтверджена тисячами фактів. The Holodomor of 1932-1933 can be considered genocide, that is, mass murder on ethnic grounds. This is the real truth, confirmed thousands of facts.
- ДокументГраматичний практикум з латинської мови для студентів спеціальності 081 Право(Одеса: ОДУВС, 2019) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Шаповаленко, Надія Миколаївна; Shapovalenko, NadiiaКурс латинської мови має за мету підготувати майбутніх юристів до сприйняття спеціальних юридичних дисциплін, читання юридичних джерел і розуміння міжнародної наукової і правової термінології. Опанувавши основами латинської граматики, навичками перекладу, необхідним лексичним мінімумом, студент матиме можливість читати зі словником юридичні тексти, правові документи й акти. Це допоможе йому під час вивчення спеціальних дисциплін, зокрема основ римського права, судової медицини. Мета курсу – підготовка майбутніх юристів на основі знання латинської мови до сприйняття спеціальних юридичних курсів, читанню юридичних джерел і розумінню міжнародної наукової і правової термінології. Цією метою обумовлений добір навчального матеріалу. The Latin language course aims to prepare future lawyers for the perception of special legal disciplines, reading legal sources and understanding international scientific and legal terminology. Having mastered the basics of Latin grammar, translation skills, the necessary lexical minimum, the student will be able to read with a dictionary legal texts, legal documents and acts. This will help him in the study of special disciplines, including the basics of Roman law, forensic medicine. The aim of the course is to prepare future lawyers on the basis of knowledge of Latin for the adoption of special law courses, reading legal sources and understanding of international scientific and legal terminology. This is due to the selection of educational material.
- ДокументДЕКІЛЬКА МІРКУВАНЬ ПРО ІМАНЕНТНІ ДЖЕРЕЛА ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ВІД ДОБИ ПІЗНЬОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА БАРОКО ДО НОВІТНІХ СВІТОГЛЯДНО-ЕСТЕТИЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ(Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2017) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaУ статті досліджується феномен української духовно- інтелектуальної причетності до європейського дискурсу, явлений ще в добу Середньовіччя та Бароко. Окремо вивчається багатоаспектний універсум сприйняття класичних латинських творів Сенеки та Марка Аврелія в новітньому українському гуманітарному дискурсі. Також осмислено базисні концепти світосприйняття й поетики римських мислителів, окреслюються обрії впливу їх ідей на сьогодення. В указаному контексті приділено окрему увагу осмисленню ідей сучасного духовного мислителя, митрополита, професора Єпіфанія (Думенка), який вивчає семіосферу формування й трансцендентального розвитку вітчизняної духовно-словесної культури. Розгортання досліджень у такому світоглядно- науковому дискурсі можуть мати перспективний характер і використовуватись у різних царинах вітчизняних соціально-гуманітарних дисциплін. Зосібна таких як мовознавство, літературознавство, українознавство, методики викладання мови та літератури, філософія, богослов’я, історичні дисципліни. The author of the article focuses on the problems that are clearly connected with the theoretical-problematic complex of studying the Latin literary classics in the context of ideas and semiotic universals of the Ukrainian Late Middle Ages and Baroque. The national spirituality, which had manifested itself with its particular strength in the worldview-existential semio-sphere of the Late Middle Ages and Baroque, was among the first principles of the ancient Greek and Roman sources, which were extraordinary and large-scale assimilated due to their profound study by Ukrainians in European universities during Renaissance, and later in domestic Fraternal schools, colleges and academies. The creative world of antiquity and, in fact, the works’ poetics of ancient speakers, rhetoric, poets, playwrights, writers, combined with the spirituality of the Christian world, had been transposed to the national value-semantic discourse, and it forms the basis for the Ukrainian cultural development and the creation of Ukrainian national identity from the ХVI-ХVІІІ centuries till now. The link between the antiquity of the ancient Greek-classical times and Renaissance and Baroque became the Latin language as an universal languagesemiotic discourse, which was equally relevant, and therefore was equally fruitful and creative both in ancient and medieval Renaissance Europe, as well as in Ukraine of the XVI- XVIII centuries. In connection with the foregoing, the author of the article conducted a scientific analysis of the influences of ancient and early medieval philosophy, poetics, aesthetics, literary creation, written or translated into Latin, on training-disciplinary, scientific-educational, general cultural processes of personality formation in Ukrainian schools and Collegues of the Late Middle Ages and Baroque. A thorough basis for conducting the proposed research was the works of ancient notionalists, rhetoricians, literary artists, and the works of the modern Ukrainian theologian, philosopher, linguist Metropolitan Epiphanius (Dumenko) who developed the system which was necessary for contemporary humanitarian disciplines, for studying the rich and varied heritage and achievements of the Baroque of the native literature and culture flourishing, its large-scale actualization in the social-humanitarian discourse of the XXI century.
- ДокументДЕРЖАВОТВОРЧІ ІДЕЇ ТА ПОСТАТЬ ПИЛИПА ОРЛИКА В РЕЦЕПЦІЇ МИСЛИТЕЛІВ МИНУЛОГО СТОЛІТТЯ (кілька міркувань з приводу оцінки В. Липинським постаті П. Орлика)(Донецький юридичний інститут МВС України, 2017) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaПідбиваючи стислі підсумки есе-роздуму, зазначимо, що, як засвідчує спадщина видатних мислителів минувшини, мислителів ближчих і більш віддалених від нас у часі, феномен Пилипа Орлика становить, певною мірою, світоглядну константу, яка вже самою власною присутністю в обширах національної гуманітарної науки, правознавчої передусім, допомагає краще зрозуміти пріоритети становлення і розвитку правової, конституційно окресленої як демократична держави. Спадок українського барокового мислителя Пилипа Орлика, отже, самою своєю природою протистоятиме спробам вибудувати будь-які деспотії, протистоятиме прагненню будь-яким чином, на будь-якому рівні осмислення й буттєвої практики виправдати диктатуру. Принаймні саме так розумів сутність феномену Пилипа Орлика та його роль у вітчизняній історії один із найвизначніших філософів ХХ ст. В. Липинський.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ПРОФЕСІЙНОЮ ОРІЄНТАЦІЄЮ І МОТИВАЦІЄЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Одеса: ОДУВС, 2019-03-22) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaВдосконалення правових основ діяльності правоохоронних органів, покращання й оптимізація структури МВС України взагалі та Національної поліції зокрема неможлива без змін у свідомості працівників поліції, покращання якісних характеристик персоналу, вироблення певного типу ціннісних характеристик, зокрема мотиваційних. І першим кроком на цьому шляху маєстати професійна орієнтація, яка спонукає дійсний інтерес до обраної професії, зрілість поглядів, достатнє уявлення про майбутню професію під час вибору. Improvement of the legal basis of the activity of law enforcement agencies, improvement and optimization of the structure of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine in general and the National Police in particular is impossible without changes in the consciousness of police officers, improvement of quality characteristics of personnel, development of a certain type of value characteristics, in particular motivational ones. And the first step on this path should be professional orientation, which encourages real interest in the chosen profession, maturity of views, sufficient idea about the future profession during the choice.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО КОНЦЕПЦІЮ ЛІНГВІСТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ(Одеса: ОДУВС, 2020) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaШляхом огляду наукової літератури й норматив- них актів із питань безпеки визначено обсяг значення терміна «лінгвістична безпека» й сфери його засто- сування. Констатується, що лінгвістична безпека є відносно новим поняттям, яке ще не отримало належного системного опису в науці. Найчастіше поняття лінгвістичної безпеки розглядається в кон- тексті проблем національної безпеки, інформаційної безпеки, мовного суверенітету й мовної політики. Лінгвістична безпека уявляється як складова частина національної безпеки держави, хоча нормативно це не закріплено. Виділено три сторони поняття «лінгвіс- тична безпека». По-перше, безпека самої мови, тобто ефективне й надійне функціонування мови й захист її як від шкідливого впливу всередині неї самої, так і від зайвого, спричиненого білінгвізмом, проникнення до мови іншомовної лексики, граматики й фонетики. По-друге, лінгвістична безпека учасників будь-якої спільноти, об’єднаної комунікацією, від загроз, пов’я- заних із належним функціонуванням мови й адекват- ним використанням її можливостей. По-третє, без- пека суспільних відносин, які регулюються державною мовною політикою, тобто питання впливу мови на ситуацію в державі й зовнішню політику, роль мови в підтриманні національної безпеки. Під лінгвістич- ною безпекою розуміється стан правової захищеності державної мови, за якого максимально повно забезпе- чується її безпечне існування, збереження цілісності, нормативності, функціональності, національно- культурної своєрідності, здатності до саморозвитку й самовдосконалення, а також система заходів щодо забезпечення саме такого розвитку мови. Це мовна політика, що виключає заподіяння шкоди системі мови під впливом внутрішніх і зовнішніх чинників, а також напрям наукових досліджень, який розглядає проблеми гарантування лінгвістичної безпеки. Осо- бливим чином інтерпретується лінгвістична безпека тексту для учасників комунікації: сукупність принци- пів такого формування мовного тексту, за якого зво- дяться до мінімуму ризики його конфліктного сприй- няття та відтворення. In the result of studies of various scientific resources and legal acts concerning the issues of security, the scope of the term “linguistic security” was determined, as well as an area of its application. It is stated that linguistic security is a relatively new concept that has not yet received a proper systemic description in science. Mostly, the concept of linguistic security is defined in the context of problems of national security, information security, linguistic sovereignty and language policy. Linguistic security is presented as an element of national security of the state, though without proper legal regulation. There are three aspects of the concept “linguistic security”. First of all it refers to the security of the language, i.e. effective and safe functioning of the language and protection thereof from the negative influence from within the language itself, as well as from odd bilingualism caused by penetration into language of foreign vocabulary, grammar and phonetics. Secondly, this is linguistic security of any society members that are united by the communication, protected from the threats relating to the proper functioning of the language and adequate application of its possibilities. Third, the security of public relations, which are regulated by the state language policy, that is, the issue of language influence on the situation in the state and foreign policy; the role of language in maintaining national security. Under the linguistic security we understand the condition of legal protection of a language under which a fully secured existence thereof is guaranteed together with preserving of its integrity, normativity, functionality, national and cultural diversity, ability to self-development and self-improvement, as well as a system of measures for reaching this goal. This is a language policy that excludes harm to the language system under the influence of internal and external influences, as well as the direction of scientific research, considers the problems of ensuring linguistic security. The linguistic security of the text for the participants of communication is interpreted in a special way: a set of principles of text formation, which minimizes the risks of its inconsistent perception and reproduction.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО ПОНЯТТЯ МОВНИХ ПРАВ(Одеса: ОДУВС, 2023-11-09) Медведенко, Сергій Вікторович; Medvedenko, Serhii; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaАвторами зазначено, що сьогодні немає «універсального» підходу до забезпечення реалізації мовних прав, проте для ефективного виконання державою своїх зобов'язань ця робота повинна здійснюватися в рамках таких основних напрямів, як гідність, свобода, рівність та відсутність дискримінації в питаннях, пов'язаних із мовою.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО СКЛАДОВІ ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРНОЇ БЕЗПЕКИ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaНа думку автора, питання визначення обсягу поняття «культурна безпека», безумовно, потребує подальшого опрацювання й нормативного закріплення, оскільки саме відсутність єдиного підходу до категоріального апарату призводить до термінологічної плутанини. In the author's opinion, the issue of defining the scope of the concept of "cultural security" certainly needs further elaboration and normative consolidation, since it is the lack of a unified approach to the categorical apparatus that leads to terminological confusion.
- ДокументДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ ЯК СИСТЕМНА ПРОБЛЕМА(Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці; Фундація АДД, 2022-05-16) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, OlenaНа жаль, маємо констатувати, що академічна недоброчесність – звичайне явище в українській освіті. І проблему потрібно вирішувати з перших днів перебування дитини в молодшій школі. Водночас іноді складається враження, що не учні та студенти обманюють освітню систему, але система їх. Уже в початковій школі оцінюється кількість знань, запам’ятовування багатьох зайвих відомостей, що їх учні потім повинні продемонструвати під час контрольних заходів. Однак ці компетенції застосовуються лише як здатність пройти тестування. Подібне відбувається і на вищих рівнях освіти, також і під час здобуття вищої освіти. Студенти дедалі краще справляються з тестами, але при цьому від них не вимагається креативність, ентузіазм, демонстрація абстрактного і нестандартного мислення. Але ж давня мудрість нас переконує в тому, що знання нам потрібні для життя, а не для самого процесу навчання: «Non scholae, sed vitae discimus». Unfortunately, we have to state that academic dishonesty is a common phenomenon in Ukrainian education. And the problem must be solved from the first days of the child's stay in junior high school. At the same time, one sometimes gets the impression that it is not the pupils and students who are deceiving the educational system, but their system. Already in elementary school, the amount of knowledge, memorizing a lot of extra information, which their students must then demonstrate during control measures, is assessed. However, these competencies are only used as a testable ability. The same thing happens at higher levels of education, as well as during the acquisition of higher education. Students cope better and better with tests, but at the same time they are not required to be creative, enthusiastic, demonstrate abstract and non-standard thinking. But ancient wisdom convinces us that we need knowledge for life, not for the learning process itself: "Non scholae, sed vitae discimus."
- ДокументЕNGLISH FOR LAW ENFORCEMENT(2022) Антуф’єва, Вікторія Андріївна; Antufieva, Viktoriia; Арапакі, Марина Володимирівна; Arapaki, Maryna; Грінченко, Світлана Борисівна; Hrinchenko, Svitlana; Драпалюк, Катерина Іванівна; Drapaliuk, Kateryna; Ісмайлов, Карен Юрійович; Ismailov, Karen; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Федоров, Ігор Васильович; Fedorov, Ihor; Чичян, Ольга Оніківна; Chychian, OlhaМультимедійний навчальний посібник – English for Law Enforcement - сучасне високоефективне видання, яке дозволить за короткий строк оволодіти базовим запасом лексики професійного спрямування здобувачам вищої освіти, які вивчають англійську мову професійного спрямування на першому та другому освітніх рівнях за спеціальністю «Правоохоронна діяльність». Для висококваліфікованого спеціаліста іноземна мова є знаряддям одержання додаткових відомостей за фахом і формою спілкування з метою розширення світогляду і здобуття інформації. Пропонований мультимедійний навчальний посібник – English for Law Enforcement призначений для здобувачів вищої освіти, які вивчають англійську мову професійного спрямування на першому та другому освітніх рівнях за спеціальністю «Правоохоронна діяльність». Мета посібника – сформувати у майбутніх правоохоронців навички говоріння, читання, прослуховування і письма, а також сприяти опануванню практичних умінь роботи в парах і групах та розширенню знань правоохоронців у фаховому аспекті на базі сучасних англомовних ресурсів. Також посібник може використовуватись в системі професійної підготовки співробітників патрульної поліції, слідчих, а також інших співробітників Національної поліції України, у тому числі тих, що працюють у курортних зонах та на поліцейських станціях. Чотирнадцять тематичних розділів мультимедійного посібника мають однакову структуру, а саме: вправи, аудіо- і відеоматеріали за темою, а також тематичний словник. Мультимедійний формат є зручним і сучасним для вивчення іноземної мови професійного спрямування як під час аудиторних занять, так і для самостійного вивчення англійської. Кожний розділ містить базові тексти професійного спрямування, активний вокабулярій, комплекс лексичних вправ на засвоєння нового матеріалу, аудіо і відеоматеріали і вправи до них, задання для розвитку навичок письма, вправи комунікативного характеру для розвитку навичок усного мовлення, а також проєктні завдання. В основі подання навчального матеріалу лежить комунікативний метод, який є одним з найбільш ефективних під час викладання іноземної мови професійного спрямування. Окрім того формат завдань частини «Читання» відповідає вимогам, які висуваються для підготовки до складання Єдиного вступного іспиту з англійської мови, і від самого початку навчання готує до вступу до магістратури. До кожного розділу посібника додано VR, де курсант або студент опиняється на якійсь локації за темою, в ситуаціях, з якими потенційно може зіштовхнутись у майбутньому. Використання імерсивних технологій підвищує ефективність навчання та готує до реальних робочих ситуацій. Тож посібник стане в нагоді під час проведення бінарних практичних занять. Multimedia training manual - English for Law Enforcement - a modern, highly effective publication that will allow students of higher education who study English for a professional field at the first and second educational levels in the specialty "Law enforcement" to master the basic vocabulary of a professional field in a short period of time. For a highly qualified specialist, a foreign language is a tool for obtaining additional information on a specialty and a form of communication with the aim of expanding one's outlook and obtaining information. The proposed multimedia study guide - English for Law Enforcement is intended for students of higher education who are studying English for a professional direction at the first and second levels of education in the specialty "Law enforcement". The purpose of the manual is to form speaking, reading, listening and writing skills in future law enforcement officers, as well as to promote the mastery of practical skills of working in pairs and groups and to expand the knowledge of law enforcement officers in a professional aspect on the basis of modern English-language resources. Also, the manual can be used in the system of professional training of patrol police officers, investigators, as well as other employees of the National Police of Ukraine, including those working in resort areas and at police stations. The fourteen thematic sections of the multimedia guide have the same structure, namely: exercises, audio and video materials on the topic, as well as a thematic dictionary.The multimedia format is convenient and modern for learning of a foreign language of professional orientation both during classroom classes and for independent study of English. Each section contains basic professional texts, active vocabulary, a set of lexical exercises for learning new material, audio and video materials and exercises for them, tasks for developing writing skills, communicative exercises for developing speaking skills, as well as project tasks. The presentation of educational material is based on the communicative method, which is one of the most effective when teaching a foreign language in a professional direction. In addition, the format of the tasks of the "Reading" part meets the requirements for preparing for the Unified English entrance exam, and from the very beginning of the study prepares for admission to the master's degree. VR is added to each chapter of the manual, where the cadet or student finds himself in some location for the topic, in situations that he can potentially face in the future. The use of immersive technologies increases the effectiveness of training and prepares for real work situations. So the manual will come in handy during binary practice sessions.
- ДокументЕnglish for Law Enforcement(Одеса: ОДУВС, 2021) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Антуф'єва, Вікторія Андріївна; Antufieva, Viktoriia; Бааджи, Наталія Анатоліївна; Baadzhy, Nataliia; Бєлоусова, Вікторія Володимирівна; Bielousova, Viktoriia; Бочевар, Алла Григорівна; Bochevar, Alla; Драпалюк, Катерина Іванівна; Drapaliuk, Kateryna; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Федоров, Ігор Васильович; Fedorov, IhorДаний посібник укладено відповідно до навчальної програми МОН України з іноземної мови для бакалаврів та магістрів і може використовуватись в системі професійної підготовки співробітників патрульної поліції, слідчих, а також інших співробітників НПУ у тому числі тих, що працюють у курортних зонах та на поліцейських станціях. Метою посібника є розвиток навичок читання, аудіювання, письма і спілкування (діалог, повідомлення, доповідь, дискусія) в межах запропонованої теми. На матеріалі аутентичних текстів пропонуються різноманітні вправи та завдання на засвоєння термінологічної лексики і розвиток навичок володіння іноземною мовою професійного спілкування. This manual is compiled in accordance with the curriculum of the Ministry of Education and Science of Ukraine in foreign languages for bachelors and masters and can be used in the training of patrol police, investigators and other NPU staff, including those working in resort areas and police stations. The aim of the manual is to develop reading, listening, writing and communication skills (dialogue, communication, report, discussion) within the proposed topic. The material of authentic texts offers a variety of exercises and tasks for the acquisition of terminological vocabulary and the development of skills in foreign languages of professional communication.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »