Перегляд за Автор "Пишна, Алла Георгіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументAdministrative discretion in states of full democracy and hybrid regime: the example of Germany and Ukraine(Multidisciplinary Reviews, 2023) Bakhtina, Iuliia S.; Berendieieva, Anastasiia; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Pyshna, Alla; Пишна, Алла Георгіївна; Bilozorov, Yevhen V.; Kuchuk, Andrii M.The study's urgency is stipulated by the need to clarify the features of administrative discretion in states with different democracy indices (different political regimes) and to describe the verification of compliance with the limits of discretion. The article's purpose is to clarify the correlation between the understanding and administrative discretion boundaries and the type of state according to the level of democratic development. The research is based on the democracy index, determined annually by the Economist Intelligence Unit, according to which states are divided into four types: full democracies, flawed democracies, hybrid regimes, and authoritarian regimes. A comparative method, which was used to compare the perception of administrative discretion in Germany and Ukraine as typical states of full democracies and hybrid regimes, is the basis of the research. The article clarifies that administrative discretion should be understood as a way of exercising the powers of administrative authorities, which involves choosing one of several possible options for behavior in a specific case and is carried out in compliance with the rule of law, human rights, principles of administrative procedures, and the purpose of powers; it is substantiated that in the states of hybrid regimes, the institution of administrative discretion is poorly developed, there are no clear criteria for the discretion boundaries, the issue of judicial control over decisions made by uncertain discretion, and there is excessive bureaucracy. The main provisions of the article can become guidelines for hybrid regime states to improve legislation in the area of discretion implementation.
- ДокументPUBLIC INTEREST AND GOOD GOVERNANCE IN THE RULE OF LAW ASPECT(2022) Berendieieva, Anastasiia; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Pyshna, Alla; Пишна, Алла Георгіївна; Bakhtina, Iuliia; Kuchuk, AndriiThe purpose of the article is to elucidate the relationship between good governance, the public interest and the rule of law, given the declining tendency of the rule of law indices around the world and in the crisis conditions. The study is based on a systematic method that has allowed to establish the relationship be-tween the rule of law, good governance and the public interest and determines the use of content analysis and hermeneutic methods. The article clarifies that the rule of law and human rights are the values of a democratic society that determine the content and direction of public authorities’ and legislation activities, argues that the declining tendency of the rule of law index does not indicate a devaluation of the rule of law and citizens' disbelief in its effectiveness; instead, this tendency might indicate a certain change in the vector of public authorities activity, and improper exercise of powers by established means. A comparative anal-ysis of the two countries and their governance systems between Ukraine and Germany showed differences in countries with different rule of law indices. Good governance and the rule of law are interdependent and cannot exist without each other. The main provisions of the article can be guidelines for improving public administration within states implementing the rule of law.
- ДокументАдміністративно-юрисдикційна діяльність поліції(Одеса: ОДУВС, 2021) Корнієнко, Максим Вікторович; Пишна, Алла Георгіївна; Десятник, Анатолій Антонович; Korniienko, Maksym; Pyshna, Alla; Desiatnyk, AnatoliiНа підставі аналізу законодавства України, практики діяльності Національної поліції викладено організаційно-правові засади Адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції. Для практичних працівників Національної поліції, а також курсантів, студентів, науково-педагогічних працівників навчальних закладів юридичного профілю. Based on the analysis of the legislation of Ukraine, the practice of the National Police, the organizational and legal principles of administrative and jurisdictional activities of the police are set out. For practical employees of the National Police, as well as cadets, students, research and teaching staff of legal schools.
- ДокументАКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ(Одеса: ОДУВС, 2022-12-16) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaАвторкою вважається, що удосконалення діяльності щодо запобігання корупції треба пов’язувати з комплексним здійсненням правових, політичних, організаційних, технічних і фінансових заходів, що забезпечують розвиток необхідних механізмів, реалізація яких дозволить створити вагомі передумови для докорінної зміни ситуації у сфері протидії масштабним проявам корупції. The author believes that the improvement of activities related to the prevention of corruption should be associated with the comprehensive implementation of legal, political, organizational, technical and financial measures that ensure the development of the necessary mechanisms, the implementation of which will create significant prerequisites for a fundamental change in the situation in the field of combating large-scale manifestations of corruption.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПУБЛІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПОРЯДКУ(Юридичний науковий електронний журнал, 2022) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaВажливим напрямом діяльності органів Національної поліції України є взаємодія з органами місцевого самоврядування щодо забез- печення публічної безпеки та порядку. У статті проаналізовано проблемні питання, пов’язані з необхідністю розмежування повноважень Національної поліції та органів місцевого самоврядування у цьому напрямку діяльності. Визначено такі форми взаємодії поліції та органів місцевого самоврядування як: залучення громадян і громадських об’єднань до реа- лізації державної політики в охороні громадського порядку, забезпечення загальнодержавної безпеки і боротьби зі злочинністю; участь у розробці та розгляді концепцій, програм, ініціатив громадян і громадських об’єднань з актуальних питань діяльності поліції; проведення громадської експертизи проектів законів та інших нормативно-правових актів з питань діяльності поліції; обговорення проблем, що сто- суються діяльності поліції, в засобах масової інформації; здійснення громадського контролю за діяльністю поліції. Доведено необхідність подальшого розвитку проектів Національної поліції щодо взаємодії з громадськістю на засадах партнерства, зокрема: проекту «Поліцейський офіцер громади», завданнями якого є: створення безпечного середовища; постійна поліцейська при- сутність; надання якісних поліцейських послуг; впровадження спільних проектів; створення механізмів безпеки громадян; попередження правопорушень; підзвітність громаді; «Шкільний офіцер поліції», яка була розроблена з метою вирішення проблеми підліткової та дитя- чої злочинності (при співпраці поліції та школи присутність правоохоронця у шкільних закладах розглядається як показник того, що від- буваються певні заходи, що гарантують безпеку у школі та формують середовище, сприятливе для навчання); «Сусідська варта», учас- никами якої є мешканці територіальної громади, об’єднання багатоповерхових будинків комунальної власності, приватних домоволодінь. Наголошено на необхідності чіткого розмежування повноважень таких підрозділів органів місцевого самоврядування з охорони публічної безпеки та порядку як «Муніципальна варта» та територіальних підрозділів Національної поліції, а також обмеження їх діяль- ності виключно охороною публічної безпеки та порядку, без надання повноважень щодо здійснення превентивних поліцейських заходів та заходів примусу. An important area of activity of the National Police of Ukraine is interaction with local self-government bodies to ensure public safety and order. The article analyzes problematic issues related to the need to delimit the powers of the National Police and local self-government bodies in this area of activity. The following forms of interaction between the police and local self-government bodies are defined: involvement of citizens and public associations in the implementation of state policy in the protection of public order, ensuring national security and fighting crime; participation in the development and consideration of concepts, programs, initiatives of citizens and public associations on topical issues of police activity; public examination of draft laws and other regulatory legal acts on police activities; discussion of problems related to police activity in mass media; implementation of public control over police activities. The necessity of further development of the projects of the National Police regarding interaction with the public on the basis of partnership has been proved, in particular: the project «Community Police Officer», the tasks of which are: creation of a safe environment; constant police presence; provision of quality police services; implementation of joint projects; creation of citizen safety mechanisms; crime prevention; accountability to the community; «School police officer», which was developed in order to solve the problem of adolescent and child crime (with the cooperation of the police and the school, the presence of a law enforcement officer in school facilities is considered as an indicator that certain measures are taking place that guarantee school safety and create an environment conducive to learning ); «Neighborhood Watch», whose participants are residents of the territorial community, the association of multi-storey communally owned buildings, and private households. The need for a clear demarcation of the powers of such units of local self-government bodies for the protection of public safety and order as the «Municipal guard» and territorial units of the National Police, as well as the limitation of their activities exclusively to the protection of public safety and order, without granting powers to carry out preventive police measures and measures, was emphasized coercion.
- ДокументВПЛИВ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ НА СТАН ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ(Одеса: ОДУВС, 2021-04-30) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaАвторка дослідження пропонує організувати проведення навчання вчителів загальноосвітніх навчальнихзакладів щодо ідентифікації в умовах дистанційного навчання ознак що дитинапотребує допомоги та втручання зовні. Внести зміни до Закону України «Про відпустки». Статтю 20 «Порядок наданнясоціальних відпусток» доповнити частиною восьмою, в такій редакції:Додаткова відпустка для догляду за дитиною у разі встановлення КабінетомМіністрів України карантину відповідно до Закону України "Про захистнаселення від інфекційних хвороб" термін перебування у відпустці із збереженнязаробітної плати на період карантину не включається у загальний термінщорічної відпустки.The author of the study proposes to organize the training of teachers of general educational institutions on the identification in the conditions of distance learning of signs that a child needs help and intervention from the outside. Amend the Law of Ukraine "On Vacations". Article 20 "Procedure for granting social leave" shall be supplemented with part eight, in the following wording: Additional leave for child care in the event of quarantine being established by the Cabinet of Ministers of Ukraine in accordance with the Law of Ukraine "On the Protection of the Population from Infectious Diseases", the period of leave to maintain wages for the period of quarantine is not included during the general period of annual leave.
- ДокументВідповідальність за порушення комендантської години в умовах правового режиму воєнного стану(Всеукраїнський фонд юридичної науки академіка В.В. Сташиса, Дніпровський гуманітарний університет, 2022) Ковальова, Олена Володимирівна; Kovalova, Olena; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaМетою статті є дослідження сутності комендантської години як спеціального заходу, а також адміністративно-правових підстав притягнення до відповідальності за її порушення з метою забезпечення громадського порядку та безпеки під час дії воєнного стану. Досліджено походження комендантської години як спеціального заходу та сфери її використання в умовах сучасності. Підкреслено, що комендантська година використовується як спеціальний захід як в мирний час, так і під час введення надзвичайного або воєнного стану. Застосування комендантської години в мирний час переважно пов’язане із забезпеченням безпеки дітей та зниженням рівня правопорушень, вчинених дітьми. Поширеним в багатьох країнах використання комендантської години стало під час пандемії COVID19 з метою запобігання поширенню вірусу шляхом обмеження несуттєвих контактів між людьми. Наголошено на важливості ретельної розробки та правової регламентації концепції комендантської години, а також зазначено основні вимоги, яким мають відповідати розпорядження органів влади про введення комендантської години. Розглянуто адміністративно-правові засади запровадження комендантської години в Україні в умовах воєнного стану. Підкреслено, що запровадження комендантської години в умовах воєнного стану має об’єктивне та розумне обґрунтування, однак незважаючи на достатнє правове регулювання режиму введення комендантської години, відповідальність за її безпосереднє порушення наразі не передбачена. Наголошено, що відсутність відповідальності за порушення комендантської години обумовлює зниження її ефективності як засобу забезпечення громадського порядку та безпеки, а також призводить до застосування до порушників непередбачених законодавством заходів виховного характеру, що може розглядатись в контексті порушення прав людини. Запропоновано можливі підходи до запровадження механізму відповідальності за порушення комендантської години, в тому числі досліджено досвід закордонних країн щодо можливих санкцій за дане правопорушення. Підкреслено, що встановлення заходів відповідальності, навіть в умовах воєнного часу, потребує виваженого підходу та забезпечення якості закону. The aim of the article is to study the essence of curfew as a special measure in peacetime and wartime, as well as administrative and legal grounds for prosecution for its violation in order to ensure public order and security during martial law. The origin of the curfew as a special event and the scope of its use in modern conditions has been studied. It is emphasized that the curfew is used as a special measure both in peacetime and during the state of emergency or martial law. The use of curfews in peacetime is mainly concerned with ensuring the safety of children and reducing the number of offenses committed by children. The use of curfews became widespread in many countries during the COVID-19 pandemic to prevent the spread of the virus by limiting insignificant human contact. The importance of careful development and legal regulation of the curfew concept was emphasized, as well as the main requirements to be met by the order of the authorities on the introduction of curfew. The administrative and legal bases of introduction of curfew in Ukraine in the conditions of martial law are considered. It is emphasized that the introduction of curfew in martial law has an objective and reasonable justification, but despite sufficient legal regulation of the curfew, the responsibility for its direct violation is not currently provided. It is emphasized that the lack of responsibility for violating the curfew reduces its effectiveness as a means of ensuring public order and security, and also leads to the application of violators of unforeseen educational measures, which can be considered in the context of human rights violations. Possible approaches to the introduction of a mechanism for liability for violation of curfew are proposed, including the experience of foreign countries on possible sanctions for this offense. It is emphasized that the establishment of measures of responsibility, even in wartime, requires a balanced approach and ensuring the quality and effectiveness of the law.
- ДокументДЕЯКІ АСПЕКТИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ОСОБАМИ, УПОВНОВАЖЕНИМИ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ АБО МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ(Одеса: ОДУВС, 2016-05-27) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaАвторкою вважається, що безумовне виконання вимог фінансового контролю сприятиме зниженню рівня корумпованості осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відкритості та прозорості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підвищенню рівня довіри населення до органів державної влади, забезпеченню невідворотності відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. The author believes that the unconditional fulfillment of the requirements of financial control will contribute to reducing the level of corruption of persons authorized to perform the functions of the state or local self-government, the openness and transparency of the activities of state authorities and local self-government bodies, increasing the level of public trust in state authorities, ensuring the inevitability of responsibility for committing corruption offences.
- ДокументДеякі аспекти проведення спеціальної перевірки відносно осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування(Одеса: ОДУВС, 2015) Пишна, Алла ГеоргіївнаУ статті розкрито правові засади здійснення спеціальної перевірки відносно осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування. Визначено проблемні питання, які потребують урегулювання в законодавстві, зокрема щодо проведення перевірки за оперативними обліками органів внутрішніх справ. В статье раскрыто правовое регулирование проведения специальных проверок в отношении лиц, которые претендуют на занятие должностей, связанных с исполнением функций государства или местного самоуправления. Определены проблемные вопросы, которые требу ют урегулирования в законодательстве, в том числе проведение специальной проверки по оперативным учетам органов внутренних дел. In the article the legal principles of special audit regarding people who apply for the positions related to performance of functions State or local government. The identified issues requiring settlement legislation, including the audit by the operational records of the Interior.
- ДокументДеякі питання застосування зброї цивільними особами, які беруть участь у відсічі та стримуванні збройної агресії проти України(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023-10-27) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaНа даний час на території Україні перебуває значна кількість незареєстрованої зброї, яка була ввезена з непідконтрольної Україні території. Також необхідно врахувати проблемні питання, які виникають під час перевірки дотримання правил дозвільної системи на деокупованих територіях, зокрема відсутність баз даних власників зброї, втрата дозволів на право зберігання зброї, зникнення власника зброї безвісти за особливих обставин, викрадення, або руйнування приміщень, де зберігалась зброя та боєприпаси до неї, тощо. Currently, there is a significant amount of unregistered weapons on the territory of Ukraine, which were imported from the territory not controlled by Ukraine. It is also necessary to take into account problematic issues that arise during the verification of compliance with the rules of the permit system in the de-occupied territories, in particular, the absence of databases of weapon owners, loss of permits for the right to store weapons, the disappearance of the owner of weapons under special circumstances, abduction, or destruction of premises where weapons were stored and ammunition for it, etc.
- ДокументДЕЯКІ ПИТАННЯ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАРЕЄСТРОВАНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, ЇХ ВЛАСНИКІВ ТА НАЛЕЖНИХ КОРИСТУВАЧІВ ПІД ЧАС АДМІНІСТРАТИВНО-ЮРИСДИКЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ(Одеса: ОДУВС, 2020-11-26) Міхальський, Я.В.; Mikhalskyi, Ya.V.; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaПроаналізовані деякі питання надання інформації про зареєстровані транспортні засоби, іх власників та належних користувачів, під час адміністративно-юрисдикційної діяльності у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Some issues of providing information about registered vehicles, their owners and proper users during administrative and jurisdictional activities in the field of road safety are analyzed.
- ДокументДотримання прав людини в діяльності органів Національної поліції(Одеса: ОДУВС, 2020) Ковальова, Олена Володимирівна; Берендєєва, Анастасія Ігорівна; Пишна, Алла Георгіївна; Томіна, Вікторія Юріївна; Kovalova, Olena; Berendieieva, Anastasiia; Pyshna, Alla; Tomina, ViktoriiaНавчальний посібник присвячений правовим засадам діяльності поліції щодо дотримання прав людини. Надана загальна характеристика прав і свобод людини, а також міжнародні та національні гарантії їх захисту. З урахуванням практики Європейського суду з прав людини розкриті особливості дотримання основоположних прав людини в діяльності органів Національної поліції України. The textbook focuses on the legal framework for policing human rights. A general description of human rights and freedoms, as well as international and national guarantees for their protection. Taking into account the case law of the European Court of Human Rights, the peculiarities of observance of fundamental human rights in the activities of the National Police of Ukraine are revealed.
- ДокументЗабезпечення громадського порядку органами місцевого самоврядування в Україні(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2021) Пишна, Алла Георгіївна; Pуshna, Alla; Любчик, Віктор Борисович; Lyubchik, VictorУ статті розглянуто основні напрями діяльності органів місцевого самоврядування у сфері забезпечення громадського порядку. Розглянуто адміністративні функції, через здійснення яких реалізуються повноваження у зазначеній галузі, а саме нормотворчі, установчі, контрольно-наглядові, правоохоронні. Проаналізовано особливості використання інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики для зміцнення національної безпеки, законності, посилення безпеки та правопорядку, здійснення заходів щодо профілактики правопорушень, своєчасного виявлення та реагування на правопорушення та запровадження заходів, спрямованих на підвищення рівня цивільного захисту населення, а також організації скоординованих дій органів місцевого самоврядування та інших органів державної влади з цих питань. The article considers the main activities of local governments in the field of public order. The administrative functions through the implementation of which the powers are exercised in this area, namely the rule-making, constituent, supervisory, law enforcement. The peculiarities of using the integrated video surveillance and video analytics system to strengthen national security, legality, strengthen security and law and order, implement measures to prevent offenses, timely detection and response to offenses and iself-government and other public authorities on these issues.
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ ДІТЕЙ НА ОСВІТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОЇ АГРЕСІЇ(Одеса: ОДУВС, 2023-06-23) Братель, Сергій Григорович; Bratel, Serhii; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaНа погляд авторів дослідження, для належного забезпечення права дитини на освіту та створення безпекового простору під час навчального процесу необхідно здійснити облаштування фонду захисних споруд, який складається із захисних споруд (сховищ та протирадіаційних укриттів), зокрема швидко споруджуваних, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів; з метою надання можливості дітям із зруйнованих шкіл відвідувати заняття в інших закладах освіти забезпечити їх шкільними автобусами; здійснювати постійний моніторинг психологічного стану учасників освітнього процесу тощо.In the opinion of the authors of the study, to properly ensure the child's right to education and create a safe space during the educational process it is necessary to arrange the fund of protective structures, which consists of protective structures (storage and anti-radiation shelters), in particular quickly constructed, dual-purpose structures and the simplest shelters; in order to provide children from destroyed schools with the opportunity to attend classes in other educational institutions, provide them with school buses; to carry out constant monitoring of the psychological state of participants in the educational process, etc.
- ДокументЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ(Одеса: ОДУВС, 2021-11-25) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, Alla; Храмова, С.П.; Khramova, S.P.На переконання авторів актуальність проблематики ефективної комунікації типова не лише для Національної поліції України, а й для поліцейських систем різних країн світу. The authors believe that the relevance of the problem of effective communication is typical not only for the National Police of Ukraine, but also for the police systems of various countries around the world.
- ДокументЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАПОБІГАННЯ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ(Одеса: ОДУВС, 2022-07-08) Кравченко, Андрій Володимирович; Kravchenko, Andrii; Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, Alla
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦІЇ(2022-09-16) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaВивчення процедури медіації дасть змогу працівникам зазначених підрозділів навчитися основним навичкам посередництва та врегулювання конфліктів (суперечок) між сторонами. До програми дисципліни слід включити: принципи медіації; прийоми та методи вирішення конфліктів; вимоги до медіатора, його права та обов’язки; можливості застосування медіації в діяльності органів поліції. З метою перевірки ступеня засвоєння теоретичного матеріалу практичні заняття бажано проводити шляхом розгляду та аналізу різноманітних кейсів конфліктних ситуацій у форматі рольових ігор. Studying the mediation procedure will enable the employees of the mentioned divisions to learn the basic skills of mediation and settlement of conflicts (disputes) between the parties. The discipline program should include: principles of mediation; techniques and methods of conflict resolution; requirements for the mediator, his rights and duties; possibilities of using mediation in the activities of police bodies. In order to check the degree of assimilation of the theoretical material, practical classes should be conducted by considering and analyzing various cases of conflict situations in the format of role-playing games.
- ДокументЗастосування медіації для урегулювання адміністративних спорів(Одеса: ОДУВС, 2012) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaСтаття присвячена дослідженню питань запровадження практики урегулювання адміністративних спорів через процедуру медіації. The article is devoted research of questions of application of mediation for the settlement of administrative disputes.
- ДокументЗАХИСТ ПРАВА ДІТЕЙ НА ВИХОВАННЯ У СІМ’Ї В УМОВАХ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, Alla; Капуляк, Віталій ПетровичНа думку авторів дослідження, в умовах правового режиму воєнного стану саме на службу у справах дітей покладено обов’язок соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі забезпечення їх права на виховання у сім’ї. According to the authors of the study, in the conditions of the legal regime of martial law, the duty of social protection of children who are in difficult life circumstances is assigned to the service for children's affairs, in that including ensuring their right to upbringing in the family.
- ДокументМедіація в діяльності поліцейських(Одеса: ОДУВС, 2023-09-20) Пишна, Алла Георгіївна; Pyshna, AllaНаголошено, що на сьогодні виникає гостра необхідність впровадження механізму медіації в діяльність поліцейських, зокрема працівників підрозділів превентивної комунікації, ювенальної превенції, контролю за обігом зброї, патрульної поліції, дільничних офіцерів поліції та поліцейських офіцерів громад та інших, що сприятиме формуванню позитивного іміджу поліції та підвищенню рівня довіри до неї населення. It was emphasized that today there is an urgent need to implement a mediation mechanism in the activities of the police, in particular employees of the units of preventive communication, juvenile prevention, control over the circulation of weapons, patrol police, precinct police officers and community police officers and others, which will contribute to the formation of a positive image of the police and increase the level of public trust in it.