Перегляд за Автор "Лісовська, Алла Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументBUSINESS COMMUNICATION IN FOREIGN LANGUAGE(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Побиванець, С.; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, AllaIn conclusion, communication may be defined as interchange of thoughts and information to bring about mutual understanding. Business communication focuses primarily on achieving goals / aims and, in the case of a public company or organization, increasing dividends of shareholders. Підсумовуючи, спілкування можна визначити як обмін думками та інформацією з метою досягнення взаєморозуміння. Ділове спілкування зосереджено насамперед на досягненні цілей і, у випадку публічної компанії чи організації, на збільшенні дивідендів акціонерів.
- ДокументEMERGENCY REMOTE TEACHING IN UKRAINIAN UNIVERSITIES(Одеса: ОДУВС, 2022-05-11) Lisovska, Alla; Лісовська, Алла Олегівна
- ДокументFOREIGN EXPERIENCE OF GOVERNMENTS AND LAW ENFORCEMENT AGENCIES IN REDUCING ECONOMIC CRIME LEVELS AND POSSIBILITY OF ITS IMPLEMENTATION IN UKRAINE(Одеса: ОДУВС, 2021) Лісовська, Алла ОлегівнаЦя робота стосується іноземних урядів та правоохоронних органів, які займаються проблемами економічної злочинності. У роботі представлено сучасну статистику та шляхи зниження рівня економічної злочинності та розглядається можливість впровадження в Україні ефективного зарубіжного досвіду у даній сфері. This work deals with foreign governments and law enforcement agencies which deal with economic crimes. The work presents current statistics and ways of reducingeconomic crime levels and shows the possibility of implementation of effective foreignfield experience in Ukraine.
- ДокументIMPORTANCE OF COMMUNICATION AND VERBAL COMMANDS FOR A POLICE OFFICER(Одеса: ОДУВС, 2022-08-04) Lisovska, Alla; Лісовська, Алла Олегівна
- ДокументOVERCOMING LANGUAGE BARRIERS: SOLUTIONS FOR LAW ENFORCEMENT(Одеса: ОДУВС, 2021) Lisovska, Alla Olehivna; Лісовська, Алла ОлегівнаIn order to do their jobs effectively and safely, sworn and civilian law enforcement personnel must be able to communicate with the people they serve as well as numerous immigrants and foreigners whose first language is not Ukrainian. This work touches upon English as an effective tool in achieving the set goals. Щоб ефективно та безпечно виконувати свою роботу, атестовані та цивільні працівники правоохоронних органів повинні мати можливість спілкуватися з людьми, яким вони служать, а також з численними іммігрантами та іноземцями, рідною мовою яких не є українська. Ця робота розкриває англійську мову у якості ефективного інструменту для досягнення поставлених цілей.
- ДокументProfessionally-oriented Discourse in Foreign Language Teaching in HEIs(World Journal of English Language, 2023) Antufieva, Viktoriia; Антуф'єва, Вікторія Андріївна; Holubova, Hanna; Lisovska, Alla; Лісовська, Алла Олегівна; Kuleshova, Karyna; Oriekhova, LarysaObjective: The peculiarities of professionally oriented discourse in teaching a foreign language in High Education Institutions are a key factor in improving knowledge of the subject matter and developing students' professional competencies. In modern realities, the use of lexical and semantic groups and professional terminology is becoming increasingly important to improve mastery of the educational material and the possibility of implementing the acquired skills in practical activities. The research aims to conduct an analytical study of the theoretical and methodological foundations of professionally oriented discourse and the peculiarities of its use in teaching a foreign language in High Education Institutions. Such a policy can improve the peculiarities of teaching professionally-oriented discourse, which is an important segment in learning a foreign language. Moreover, it can also improve approaches to organizing the learning process. Methods: Using scientific research methods, the article presents logically consistent material on the development and feasibility of implementing High Education Institutions policy with an increased focus on mastering professional-oriented discourse as a condition for further employment of students and improvement of their professional competencies. Results: Attention is paid to the theoretical provisions of professionally oriented discourse and its quality of development in modern realities. The results of the study can be useful in formulating policies for organizing the educational process and ensuring the improvement of the quality of education in modern globalization processes. The article investigates the peculiarities of the educational process and typifies the key elements of professionally oriented discourse, taking into account the development of modern information technologies. Conclusions: Recommendations for the formation of the most relevant skills for students in mastering professionally oriented discourse in learning a foreign language are given. Мета: Вивчення особливостей професійно орієнтованого дискурсу при викладанні іноземної мови у ВНЗ є ключовим чинником удосконалення знань з предмета та формування професійних компетенцій студентів. У сучасних реаліях використання лексико-семантичних груп і професійної термінології набуває все більшого значення для вдосконалення засвоєння навчального матеріалу та можливості реалізації набутих умінь і навичок у практичній діяльності. Метою дослідження є проведення аналітичного дослідження теоретико-методологічних засад професійно орієнтованого дискурсу та особливостей його використання під час навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Така політика може покращити особливості викладання професійно-орієнтованого дискурсу, який є важливим сегментом у вивченні іноземної мови. Крім того, це може покращити підходи до організації навчального процесу. Методи. У статті за допомогою методів наукового дослідження викладено логічно послідовний матеріал щодо розробки та доцільності реалізації політики ВНЗ із посиленням орієнтації на опанування професійно-орієнтованого дискурсу як умови подальшого працевлаштування студентів та підвищення їх професійних компетенцій. Результати: Приділено увагу теоретичним положенням професійно орієнтованого дискурсу та якості його розвитку в сучасних реаліях. Результати дослідження можуть бути корисними при формуванні політики організації освітнього процесу та забезпечення підвищення якості освіти в умовах сучасних глобалізаційних процесів. У статті досліджено особливості навчального процесу та типізовано ключові елементи професійно орієнтованого дискурсу з урахуванням розвитку сучасних інформаційних технологій. Висновки: Надано рекомендації щодо формування у студентів найбільш актуальних умінь оволодіння професійно орієнтованим дискурсом у навчанні іноземної мови.
- ДокументSPECIFIC FEATURES OF LEGALESE IN MODERN LEGAL DISCOURSE(Одеса: ОДУВС, 2020) Lisovska, Alla Olehivna; Лісовська, Алла ОлегівнаАнгломовний термін «legalese» - це мова, яку використовують юристи та яка використовується в юридичних документах, та яку непрофесіоналам важко зрозуміти. У цій роботі розглядаються особливості legalese у сучасному юридичному дискурсі, а також необхідність її використання у професійному юридичному суспільстві. Term ‘Legalese’ is a language used by lawyers and in legal documents that is difficult for ordinary people to understand. This work deals with specific features of legalese in modern legal discourse as well as the necessity of its usage in professional legal society.
- ДокументЕNGLISH FOR LAW ENFORCEMENT(2022) Антуф’єва, Вікторія Андріївна; Antufieva, Viktoriia; Арапакі, Марина Володимирівна; Arapaki, Maryna; Грінченко, Світлана Борисівна; Hrinchenko, Svitlana; Драпалюк, Катерина Іванівна; Drapaliuk, Kateryna; Ісмайлов, Карен Юрійович; Ismailov, Karen; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Федоров, Ігор Васильович; Fedorov, Ihor; Чичян, Ольга Оніківна; Chychian, OlhaМультимедійний навчальний посібник – English for Law Enforcement - сучасне високоефективне видання, яке дозволить за короткий строк оволодіти базовим запасом лексики професійного спрямування здобувачам вищої освіти, які вивчають англійську мову професійного спрямування на першому та другому освітніх рівнях за спеціальністю «Правоохоронна діяльність». Для висококваліфікованого спеціаліста іноземна мова є знаряддям одержання додаткових відомостей за фахом і формою спілкування з метою розширення світогляду і здобуття інформації. Пропонований мультимедійний навчальний посібник – English for Law Enforcement призначений для здобувачів вищої освіти, які вивчають англійську мову професійного спрямування на першому та другому освітніх рівнях за спеціальністю «Правоохоронна діяльність». Мета посібника – сформувати у майбутніх правоохоронців навички говоріння, читання, прослуховування і письма, а також сприяти опануванню практичних умінь роботи в парах і групах та розширенню знань правоохоронців у фаховому аспекті на базі сучасних англомовних ресурсів. Також посібник може використовуватись в системі професійної підготовки співробітників патрульної поліції, слідчих, а також інших співробітників Національної поліції України, у тому числі тих, що працюють у курортних зонах та на поліцейських станціях. Чотирнадцять тематичних розділів мультимедійного посібника мають однакову структуру, а саме: вправи, аудіо- і відеоматеріали за темою, а також тематичний словник. Мультимедійний формат є зручним і сучасним для вивчення іноземної мови професійного спрямування як під час аудиторних занять, так і для самостійного вивчення англійської. Кожний розділ містить базові тексти професійного спрямування, активний вокабулярій, комплекс лексичних вправ на засвоєння нового матеріалу, аудіо і відеоматеріали і вправи до них, задання для розвитку навичок письма, вправи комунікативного характеру для розвитку навичок усного мовлення, а також проєктні завдання. В основі подання навчального матеріалу лежить комунікативний метод, який є одним з найбільш ефективних під час викладання іноземної мови професійного спрямування. Окрім того формат завдань частини «Читання» відповідає вимогам, які висуваються для підготовки до складання Єдиного вступного іспиту з англійської мови, і від самого початку навчання готує до вступу до магістратури. До кожного розділу посібника додано VR, де курсант або студент опиняється на якійсь локації за темою, в ситуаціях, з якими потенційно може зіштовхнутись у майбутньому. Використання імерсивних технологій підвищує ефективність навчання та готує до реальних робочих ситуацій. Тож посібник стане в нагоді під час проведення бінарних практичних занять. Multimedia training manual - English for Law Enforcement - a modern, highly effective publication that will allow students of higher education who study English for a professional field at the first and second educational levels in the specialty "Law enforcement" to master the basic vocabulary of a professional field in a short period of time. For a highly qualified specialist, a foreign language is a tool for obtaining additional information on a specialty and a form of communication with the aim of expanding one's outlook and obtaining information. The proposed multimedia study guide - English for Law Enforcement is intended for students of higher education who are studying English for a professional direction at the first and second levels of education in the specialty "Law enforcement". The purpose of the manual is to form speaking, reading, listening and writing skills in future law enforcement officers, as well as to promote the mastery of practical skills of working in pairs and groups and to expand the knowledge of law enforcement officers in a professional aspect on the basis of modern English-language resources. Also, the manual can be used in the system of professional training of patrol police officers, investigators, as well as other employees of the National Police of Ukraine, including those working in resort areas and at police stations. The fourteen thematic sections of the multimedia guide have the same structure, namely: exercises, audio and video materials on the topic, as well as a thematic dictionary.The multimedia format is convenient and modern for learning of a foreign language of professional orientation both during classroom classes and for independent study of English. Each section contains basic professional texts, active vocabulary, a set of lexical exercises for learning new material, audio and video materials and exercises for them, tasks for developing writing skills, communicative exercises for developing speaking skills, as well as project tasks. The presentation of educational material is based on the communicative method, which is one of the most effective when teaching a foreign language in a professional direction. In addition, the format of the tasks of the "Reading" part meets the requirements for preparing for the Unified English entrance exam, and from the very beginning of the study prepares for admission to the master's degree. VR is added to each chapter of the manual, where the cadet or student finds himself in some location for the topic, in situations that he can potentially face in the future. The use of immersive technologies increases the effectiveness of training and prepares for real work situations. So the manual will come in handy during binary practice sessions.
- ДокументЕnglish for Law Enforcement(Одеса: ОДУВС, 2021) Ситько, Олена Миколаївна; Sytko, Olena; Антуф'єва, Вікторія Андріївна; Antufieva, Viktoriia; Бааджи, Наталія Анатоліївна; Baadzhy, Nataliia; Бєлоусова, Вікторія Володимирівна; Bielousova, Viktoriia; Бочевар, Алла Григорівна; Bochevar, Alla; Драпалюк, Катерина Іванівна; Drapaliuk, Kateryna; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; Федоров, Ігор Васильович; Fedorov, IhorДаний посібник укладено відповідно до навчальної програми МОН України з іноземної мови для бакалаврів та магістрів і може використовуватись в системі професійної підготовки співробітників патрульної поліції, слідчих, а також інших співробітників НПУ у тому числі тих, що працюють у курортних зонах та на поліцейських станціях. Метою посібника є розвиток навичок читання, аудіювання, письма і спілкування (діалог, повідомлення, доповідь, дискусія) в межах запропонованої теми. На матеріалі аутентичних текстів пропонуються різноманітні вправи та завдання на засвоєння термінологічної лексики і розвиток навичок володіння іноземною мовою професійного спілкування. This manual is compiled in accordance with the curriculum of the Ministry of Education and Science of Ukraine in foreign languages for bachelors and masters and can be used in the training of patrol police, investigators and other NPU staff, including those working in resort areas and police stations. The aim of the manual is to develop reading, listening, writing and communication skills (dialogue, communication, report, discussion) within the proposed topic. The material of authentic texts offers a variety of exercises and tasks for the acquisition of terminological vocabulary and the development of skills in foreign languages of professional communication.
- ДокументМолитва в художественном кинодискурсе: Интонационные характеристики и особенности рецепции(Класичний приватний університет., 2018) Лисовская, Алла Олеговна; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, AllaУ статті аналізуються дані перцептивного аналізу інтонаційних особливостей усних молитовних текстів у сучасному англомовному художньому кінодискурсі. Виявлені дистинктивні інтонаційні ознаки канонічної та квазіспонтанної молитви дозволяють виділити динамічний компонент інтонації в якості провідного параметру та констатувати інформативність темпорального компоненту інтонації в диференціації видів досліджуваних молитов. The article deals with the investigation of intonation organization of oral prayer texts used in the modern English film discourse on perceptive level. Revealed distinctive intonation peculiarities of canonical and quasispontaneous prayer made it possible to identify the dynamic component of into-nation as a leading differentiating parameter and to state the informativity of temporal component of intonation in differentiation of the prayers under study. В статье анализируются данные перцептивного анализа интонационных особенностей устных молитвенных текстов в современном англоязычном художественном кинодискурсе. Выявленные дистинктивные интонационные признаки канонической и квазиспонтанной молитвы позволяют выделить динамический компонент интонации в качестве ведущего параметра и констатировать информативность темпорального компонента интонации в дифференциации видов исследуемых молитв.
- ДокументМісце молитви в жанровому просторі релігійного дискурсу(2020) Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla
- ДокументОсновні складові релігійного дискурсу(2020) Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla
- ДокументОсобливості мелодійного оформлення молитов в англомовному кінодискурсі(ДВНЗ “Ужгородський національний університет”, 2018) Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, AllaУ статті представлено опис результатів інструментального дослідження мелодійного компоненту інтонації усних молитовних текстів у сучасному англомовному художньому кінодискурсі. Зіставлення мелодичних характеристик канонічних і спонтанних молитов дало змогу виявити суттєві відмінності в їх мелодичній організації, що доводить інформативність цього інтонаційного параметру в диференціації видів досліджуваних молитов. The article deals with the results of the instrumental analysis of oral prayer texts melodic organization in modern English film discourse. The comparison of canonical and spontaneous prayers melodic characteristics made it possible to reveal relevant differences in their melodic organization which prove the validity of this component of intonation for the differentiation of the prayer texts types.
- ДокументПроблематика визначення поняття «текст» в наукових дослідженнях(2020) Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla OlehivnaПоняття «текст» як продукт усного чи письмового мовлення не знайшло остаточного однозначного визначення у сучасній лінгвістиці як унаслідок існування різних текстових форм й типів, так і в силу багатоплановості його структурно-семантичної і комунікативно-змістової організації. У даній роботі описується низка підходів до дослідження тексту та трактування поняття тексту. The concept of "text" as a product of oralor writtens peech has not found a final unambiguous definition in modernling uisticsdue to the existence of different textual forms and types, and due to the multifaceted nature of its structural-semantic and communicative-semantic organization. This paper describes a number of approaches to the study of the text and the interpretation of the concept of the text.
- ДокументРоль динамического компонента интонации в организации текста устной англоязычной молитвы в художественном кинодискурсе(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2018) Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, AllaВ статье анализируются данные исследования динамических особенностей устных молитвенных текстов в современном англоязычном художественном кинодискурсе. Молитвенное обращение персонажей кинофильмов рассматривается как интертекстуальность – использование элементов уже существующего текста в процессе создания и функционирования нового. В статье исследуются два способа молитвенного обращения персонажей к Богу – с канонической молитвой, зафиксированной в Книге Общих Молитв и со «спонтанной» молитвой. Для анализа использовались четыре композиционные части молитвы, обладающие различными прагматическими целями, характерными для обоих видов молитвенных текстов. Для определения степени участия динамического компонента интонации в оформлении устного текста молитвы проведен комплексный фонетический анализ, целью которого явилось выявление общей тенденции в динамической организации молитвенных текстов в рамках художественного кинодисурса. В результате перцептивного и электроакустического анализа выявлены основные динамические характеристики исследуемых текстов. Выявленные дистинктивные интонационные признаки кано-нической и квазиспонтанной молитвы в художественном кинодискурсе на перцептивном уровне позволяют выделить динамический компонент интонации в качестве ведущего параметра. Инструментальным путем зафиксировано, что различия в значениях пиковой интенсивности в исследуемых текстах существенны. В целом спонтанная молитва характеризуется более высокими значениями максимумов интенсивности, что подтверждает данные, полученные в процессе аудиторского анализа. Тем не менее, и в канонических молитвах значения исследуемого параметра во вводных и заключительных частях превышают средние по тексту в целом. Исследование среднеслоговой интенсивности фраз, составляющих сверхфразовые единства текстов молитв, позволяет констатировать, во-первых, существенность различий в значениях исследуемого параметра в спонтанной и канонической молитвах, а, во-вторых, наличие определенной общей закономерности в изменениях значений среднеслоговой интенсивности в различных частях молитвы. В целом проведенное экспериментальное исследование подтвердило гипотезу о ведущей роли динамического компонента интонации в дифференциации видов молитв в художественном кинодискурсе. Стаття присвячена дослідженню динамічних особливостей усних молитовних текстів в сучасному англомовному художньому кінодискурсі. Молитовне звернення персонажів кінофільмів розглядується як інтертекстуальність – використання елементів вже існуючого тексту в процесі створення та функціонування нового. В статті досліджуються два способи молитовного звернення персонажів до Бога – з канонічною молитвою, що є зафіксована в Книзі Загальних Молитов, та зі «спонтанною» молитвою. Для аналізу використано чотири композиційні частини молитви, що характерні для обох видів молитовних текстів. Для виявлення ступеня участі динамічного компоненту інтонації в оформленні усного тексту молитви проведено комплексний фонетичний аналіз, метою якого стало виявлення загальної тенденції у динамічній організації молитовних текстів у рамках художнього кінодискурсу. За результатами перцептивного та електроакустич-ного аналізу виявлено основі динамічні характеристики текстів, що досліджуються. Виокремленні дистинктивні інтонаційні ознаки канонічної та квазіспонтанної молитви в художньому кінодискурсі на перцептивному рівні дозволяють віднести динамічний ком-понент інтонації до головного параметру. Інструментальним шляхом зафіксовано, що відмінності в показниках пікової інтенсивності у досліджуваних текстах є істотними. В цілому спонтанна молитва характеризується більш високими показниками максимумів інтенсивності, що підтверджує данні, отримані під час аудиторського аналізу. Тим не менш, й канонічні молитви демонструють показники досліджуваного параметру у вступній та заключній частинах молитов, які значно перебільшують середні по тексту. Дослідження середньоскладової інтенсивності фраз, що входять до надфразових єдностей текстів молитов, дозволяє констатувати, по-перше, істотність відмінностей у значеннях досліджуваного параметру у спонтанній та канонічній молитві, по друге, наявність певної загальної закономірності у змінах показників середньоскладової інтенсивності в різних частинах молитви. В цілому проведене експериментальне дослідження підтвер-дило гіпотезу про головну роль динамічного компоненту інтонації у диференціації видів молитов у художньому кінодискурсі. The article deals with the investigation of dynamic peculiarities of oral prayer texts used in modern English film discourse. Prayer personages’ appeal to God manifests intertextuality of the film discourse, that is the use of the elements of the existing text in the process of the creation of a new one. Two ways of personages’ appeal to God – with a canonical prayer registered in the Book of Common Prayers and with a “spontaneous” prayer address – have been investigated in the present paper. Four compositional parts having different pragmatic aims typical of the prayer texts of both types have been singled out. To determine the degree of the dynamic component par-ticipation in the organization of the prayer oral text, a complex phonetic analysis was conducted, the purpose of which was to identify the general trend of the dynamic organization of the prayer texts within a film discourse under study. As a result of perceptive and electroacoustic analysis, the main dynamic characteristics of the investigated texts were revealed. Distinctive intonation char-acteristics of the canonical prayer and the “spontaneous” prayer within a film discourse revealed on the perceptive level allowed to highlight the dynamic component of intonation as a leading parameter. Instrumentally, it is found out that the differences in maximum intensity of the investi-gated prayer texts are essential. The “spontaneous” prayer demonstrates much higher maximum intensity than the canonical prayer. Howeverthe canonical prayer texts as well are characterized by the increased maximum intensity in introductory and concluding parts. The average syllabic intensity of the phrases constituting supraphrasal unities shows both the differences in their rate and the mutual tendency in their variability in different parts of the prayer. Thus the experimental research proved the hypothesis about the leading role of the dynamic component of intonation in prayer texts within a film discourse differentiation.
- ДокументТемпоральная организация текста молитвы в англоязычном кинодискурсе(2018) Лисовская, Алла Олеговна; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, AllaСтатья посвящена описанию результатов инструментального исследования особенностей темпоральной организации устных молитвенных текстов в современном англоязычном кинодискурсе. Выявленные дистинктивные темпоральные признаки матричной канонической молитвы и квазиспонтанной молитвы позволяют констатировать информативность временного параметра интонации в дифференциации видов исследуемых молитв. The article deals with the results of the instrumental analysis of oral prayer texts temporal organization in modern English film discourse. Distinctive temporal features revealed in the matrix canonical prayer and quasi-spontaneous prayer proved the validity the temporal component of intonation for the differentiation of the prayer texts types.
- ДокументУСНА АНГЛОМОВНА МОЛИТВА У СУЧАСНОМУ КІНОДИСКУРСІ: ФОНЕТИЧНИЙ АСПЕКТ(ДВНЗ “Ужгородський національний університет”, 2022) Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, AllaPrayer, as the highest manifestation of religious discourse, intertwined with semiotically heterogeneous (creolized, heterogeneous, polymodal, polycode) discursive formation of synthetic nature – film discourse – becomes one of the components of multilevel semiotics. The functioning of prayer as a kind of religious discourse in film discourse clearly demonstrates one of the leading categories of film text and film discourse – intertextuality. In this article this category is interpreted not just as the use of elements of existing text in the process of creating and functioning of new, but as a universal, ubiquitous secondary, reference, as the flow of cultural texts into each other, as a manifestation of the idea of dialogic texts. The study of oral religious discourse, in particular prayer as a precedent phenomenon within artistic film discourse, emphasizes the importance of identifying its prosodic parameters as means of oral prayer realization in English modern feature film discourse and their role in the implementation of oral pictorial discourse. The choice of the topic of the article is determined by the priority of the communicative-functional paradigm in modern linguistics in general and the scientific need to establish linguistic and extralingual mechanisms for the formation of different discourses in particular. The aim of the article is to identify the features of the prosodic organization of prayers that are reproduced in the character speech of feature film discourse. The article reveals general lingual and extra lingual film discourse peculiarities and determines the place of the prayer in the religious discourse. The analysis of the material under study resulted in prayers classification structured according to the film discourse peculiarities. The study of oral English prayer, reflected in film discourse, allows not only to trace the author's vision of the essence and role of prayer in human life, but also through the magic of cinema to look into the deepest depths of human feelings towards God and his relationship with Him. Молитва, як вищий прояв релігійного дискурсу, що вплетена у семіотично неоднорідне (креолізоване, гетерогенне, полімодальне, полікодове) дискурсивне утворення синтетичної природи – кінодискурс – стає однією з складових багаторівневої семіотики. Функціонування молитви як різновиду релігійного дискурсу у кінодискурсі наочно демонструє одну з провідних категорій кіно тексту та кінодискурсу – інтертекстуальність. В статті ця категорія трактується не просто як використання елементів вже існуючого тексту в процесі створення і функціонування нового, але як універсальна, повсюдна вторинність, посилальність, як перетікання текстів культури один в інший, як прояв ідеї діалогічності текстів. Дослідження усного релігійного дискурсу, зокрема молитви як прецедентного явища в рамках художнього кінодискурсу, наголошує на важливості виявлення його просодичних параметрів як засобів реалізації усної молитви в сучасному художньому англомовному кінодискурсі та ролі в реалізації усного зображеного дискурсу. Вибір теми статті зумовлений пріоритетом комунікативно-функціональної парадигми в сучасній лінгвістиці загалом та науковою необхідністю встановлення лінгвістичних та позамовних механізмів формування різних дискурсів зокрема. Метою статті є виявлення є виявлення особливостей просодичної організації молитов, що відтворюються у персонажному мовленні художнього кінодискурсу. У статті розкрито особливості загальномовного та позамовного кінодискурсу та визначено місце молитви в релігійному дискурсі. Аналіз досліджуваного матеріалу привів до класифікації молитов, структурованої відповідно до особливостей кінодискурсу. Дослідження усної англомовної молитви, що відображена у кінодискурсі, дає можливість не тільки простежити бачення колективного автора кіно сутності та ролі молитви у житті людини, але й завдяки магії кіно зазирнути у найпотаємніші глибини почуттів людини до Бога та її стосунків з Ним.
- ДокументІноземна мова (англійська)(Одеса: ОДУВС, 2021) Сусол, Лілія Олександрівна; Лісовська, Алла Олегівна; Ситько, Олена Миколаївна; Susol, Liliia Oleksandrivna; Lisovska, Alla Olehivna; Sytko, Olena MykolaivnaЦикл практичних занять “Написання анотацій та резюме англійською мовою” є важливою складовою частиною курсу англійської мови для аспірантів та ад’юнктів – здобувачів наукового ступеня кандидата наук.Мета представлених методичних рекомендацій – навчити слухачів користуватися специфічними стандартними зворотами, прийнятими в англомовній науковій літературі. Програмою передбачено розвиток навичок творчого користування такими моделями при написанні анотацій та резюме англійською мовою. The series of practical classes "Writing abstracts and summaries in English" is an important part of the English language course for post-graduate students - future associate professors and candidates for the degree of Candidate of Sciences. The purpose of the presented methodical recommendations is to teach students to use specific standard phrases accepted in the English-language scientific literature. The program provides for the development of skills of creative use of such models in writing abstracts and summaries in English.
- ДокументІноземна мова (англійська): Методичні рекомендації щодо проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» (англійська) «Human Rights and European Court of Human Rights» для магістрів спеціальностей 262 «Правоохоронна діяльність» та 081 «Право»(Одеса: ОДУВС, 2021) Сусол, Лілія Олександрівна; Susol, Liliia; https://orcid.org/0000-0002-7631-1556; Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla; https://orcid.org/0000-0001-6288-1032Мета – узагальнення, розширення та закріплення знань щодо прав людини та Міжнародного суду з прав людини. The goal is to generalize, expand and consolidate knowledge about human rights and the International Court of Human Rights.
- ДокументІноземна мова (англійська): Практикум з англійської мови «Level up your English Reading Skills»(Одеса: ОДУВС, 2021) Лісовська, Алла Олегівна; Lisovska, Alla OlehivnaПеред випускником закладу вищої освіти постає необхідність складання Єдиного вступного іспиту (ЄВІ) до магістратури з англійської мови. Метою Практикуму є підготовка до складання частини «Читання» даного іспиту, з урахуванням різних стратегії: розуміння основної інформації (ознайомлювальне читання), повної інформації (вивчальне читання) та пошук окремих фактів (вибіркове читання), а також мовних компетентностей. Практикум містить опис методик підготовки до тесту, перелік основних труднощів при виконанні завдань, рекомендації для їх усунення, тестові завдання за категоріями і відповіді до них для самоконтролю. A graduate student of a higher education institution is faced with the need to pass the Unified Entrance Examination (EMI) for a master's degree in English. The purpose of the Practicum is to prepare for the "Reading" part of this exam, taking into account different strategies: understanding basic information (skimming), complete information (close reading) and finding specific facts (scanning), as well as language competencies. The Practicum contains a description of methods of preparation for the test, a list of the main difficulties in completing tasks, recommendations for their elimination, test tasks by categories and answers to them for self-control.