Перегляд за Автор "Костюк, Андрій Валерійович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПараметри якості вищої освіти офіцерів Національної поліції за умов імперативу людиномірних сенсів (теорія і практика)(2023) Семенишин, Микола Олександрович; Semenyshyn, Mykola; Семенова, Алла Василівна; Semenova, Alla; Клименко, Ігор Володимирович; Klymenko, Ihor; Швець, Дмитро Володимирович ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Shvets, Dmytro; Братель, Сергій Григорович; Bratel, Serhii; Крикун, Вячеслав Віталійович; Krykun, Viacheslav; Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym; Бондаренко, Віктор Дмитрович; Bondarenko, Viktor; Євдокімова, Олена Олександрівна; Yevdokimova, Olena; Костюк, Андрій Валерійович; Kostiuk, Andrii; Проценко, Тарас Олександрович; Protsenko, Taras; Висоцька, Тамара Михайлівна; Vysotska, Tamara; Кісіль, Зоряна Романівна; Kisil, Zoriana; Ларіонов, Станіслав Олександрович; Larionov, Stanislav; Нікітін, Анатолій Анатолійович; Nikitin, AnatoliiУ монографії висвітлено і методологічно обґрунтовано шляхи вирішення актуальних проблем теорії і практики підготовки офіцерів Національної поліції у параметрах якості вищої освіти за умов імперативу людиномірних сенсів з урахуванням досліджень української психолого-педагогічної, юридичної компаративістики. В узагальненому вигляді викладено матеріал щодо стратегічних орієнтирів якості освіти в ЗВО з особливими умовами навчання в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Досліджено філософсько-методологічні підходи щодо розв’язання наявних розбіжностей у сфері людиновимірності якості освіти поліцейських в Україні і за кордоном у цілісному зв’язку із відповідними концепціями розвитку людини; теоріями лідерства; ґенезою кадрової роботи щодо професійної підготовки і оцінювання діяльності поліцейських у системі Міністерства внутрішніх справ України. Особливості людиновимірності підготовки офіцерів Національної поліції України пояснено на ґрунті положень сучасної постнекласичної методології науки, загальнонаукового цілісного підходу, гуманістичної педагогіки, а також методологічних основ реалізації міжнародних стандартів етичної поведінки у діяльності поліцейських, що є об’єктивною потребою нинішньої української системи освіти загалом і підготовки поліцейських зокрема, передумовою запобіганню корупційних правопорушень, життєствердження доброчесності у суспільстві. Обґрунтовано продуктивність рефлексивних практик щодо самоорганізації особистості майбутніх працівників поліції як умови розвитку психологічної резільєнтності. У книзі доведено необхідність і перспективність дослідження і впровадження у теорію і практику освіти поліціантів концепції української загальнонаукової методології, щодо єдності формування і розвитку Людини на ґрунті когнітивно-емоційно-вольової тріади компонент ціннісного досвіду особистості. Спираючись на реальну своєрідність формування ціннісного досвіду поліцейського в процесі фахової підготовки, конструктивну практику, виявлено загальні теоретико-методологічні витоки і змістові лінії практичного вдосконалення і подальшого особистісно-професійного зростання поліцейського у службовій діяльності як механізми захисту прав і свобод людини у діяльності правоохоронців. Новизна підходів пов’язана із використанням ключових засад психопедагогічного супроводу і розвитку педагогічної майстерності викладачів ЗВО з особливими умовами навчання, діяльності наставників щодо гармонізації професійної підготовки особистості здобувача в системі відомчої освіти, застосуванням критеріального підходу оцінювання результатів навчання, особливостями проектування робочих програм освітніх компонент підготовки майбутніх поліцейських у контексті масштабності людиномірних сенсів оцінювання якості вищої освіти. Конструктивність такого ракурсу вирізняється, насамперед, цілісним поєднанням та використанням як новітніх здобутків психолого-педагогічних, юридичних, нейрофізіологічних галузей наукового знання щодо пояснення новопосталих педагогічних явищ сучасної освітньої сфери в аспекті інноваційності маркерів оцінювання якості освітньої і науково-дослідної діяльності здобувачів у ЗВО з особливими умовами навчання; так і розумінням того, що загальнолюдські і націєтворчі ціннісні орієнтації, як особлива соціальна основа культурологічного світогляду, мають бути екстрапольовані у глобальну функцію сучасної освіти, що має визначати і реалізовувати її соціальну силу, яка характеризує цивілізаційний розвиток у різні історичні епохи. У цьому контексті конкретизовано питання впровадження аксіологічної сутності, проектування, реалізації та оцінювання відповідних освітніх програм підготовки офіцерів Національної поліції. У цілому напрацювання, які містяться у даній колективній монографії, будуть принагідними до використання у педагогічному та психологічному супроводженні освітньої діяльності з підготовки поліцейських як в межах формальної, так і неформальної освіти. The monograph reflects and scientifically and methodologically substantiates ways to solve urgent problems of the theory and practice of training officers of the National Police in terms of the quality of higher education in the context of the imperative of human-dimensional meanings, taking into account studies of Ukrainian psychological, pedagogical, legal comparative studies. In the most general form, the material is presented regarding the strategic guidelines for the quality of education in the WHE with special learning conditions in the context of Ukraine's integration into the European educational space. Philosophical and methodological approaches to solving existing disagreements in the field of human measurement of the quality of police education in Ukraine and abroad are studied in integral connection with the corresponding concepts of human development; leadership theories; the genesis of personnel work on professional training and evaluation of the activities of police officers in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Features of the human-measurement training of officers of the National Police of Ukraine are explained on the basis of the provisions of the modern post-non-classical methodology of science, a general scientific holistic approach, humanistic pedagogy, as well as the methodological foundations for the implementation of international standards of ethical behavior in the activities of police officers, which is an objective need of the current Ukrainian education system in general and in particular, a prerequisite for the prevention of corruption offenses, the vitality of virtue in society. The productivity of reflexive practices of self-organization of the personality of future police officers is substantiated as a condition for the development of psychological resilience. The book proves the necessity and prospects of research and implementation in the theory and practice of police education of the concept of Ukrainian general scientific methodology regarding the unity of the formation and development of a Human on the basis of the cognitive-emotional-volitional triad of components of the value experience of the individual. Based on the real originality of the formation of the value experience of a police officer in the process of professional training, constructive practice, the general theoretical and methodological origins and meaningful lines of practical improvement and further personal and professional growth of a police officer in their official activities as mechanisms for protecting human rights and freedoms in the activities of law enforcement officers are identified. The novelty of the approaches is associated with the use of the key foundations of psychopedagogical support and the development of pedagogical skills of HEI teachers with special learning conditions, the activities of mentors to harmonize the professional training of the applicant's personality in the system of departmental education, the use of a criteria approach for assessing learning outcomes, the design features of police work programs in the context of the scale of human-dimensional meanings evaluating the quality of higher education The constructiveness of this perspective is distinguished, first of all, by a holistic combination and use as the latest achievements of the psychological, pedagogical, legal, neurophysiological branches of scientific knowledge to explain the newly formed pedagogical phenomena of the modern educational sphere in the aspect of innovativeness of markers for assessing the quality of educational and research activities education; and the understanding that universal human and nation-creating value orientations as a special social basis of the culturological worldview should be extrapolated into the global function of modern education, which should determine and realize its social power that characterizes civilizational development in different historical epochs. In this context, the issues of introducing the axiological essence, designing, implementing and evaluating the relevant educational programs for training officers of the National Police are specified. In general, the developments contained in this collective monograph will be suitable for use in the pedagogical and psychological support of educational activities for the training of police officers both in the framework of formal and non-formal education.
- ДокументПРОТИДІЯ НАСИЛЬНИЦЬКИМ ЗЛОЧИНАМ ПРОТИ ДІТЕЙ: ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ, МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД, ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРАКТИЧНОГО ОПАНУВАННЯ(2023) Семенишин, Микола Олександрович; Semenyshyn, Mykola; Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym; Костюк, Андрій Валерійович; Kostiuk, AndriiУ розділі 6 на основі аналізу і узагальнення кон- структивного зарубіжного досвіду та юридичної прак- тики України окреслено ключові аспекти протидії на- сильницьким злочинам щодо дітей та конкретизовано інноваційні методи підготовки здобувачів вищої освіти у цьому напрямі в практиці України. Проведено компа- ративний аналіз досвіду при розслідуванні насильниць- ких злочинів щодо дітей та визначено можливості його імплементації в юридичну практику України. Висвіт- лено особливості організації виявлення насильницьких злочинів щодо дітей на ґрунті правових знань задля про- світницької роботи та профілактики протидії насиль- ницьким злочинам щодо дітей. Для підвищення якості викладання таких навчальних дисциплін як «Криміна- лістика», «Кримінологія», «Кримінальне право», «Опера- тивно-розшукова діяльність» у навчальному процесі підготовки правознавців охарактеризовано методичні особливості застосування інформаційно-технічного за- безпечення виявлення, розслідування та попередження насильницьких злочинів щодо дітей в «Кімнаті, дружній до опитування дітей» Обґрунтовано механізми щодо запобігання повторній травматизації психіки дитини в процесі опитування завдяки спеціальним методикам та створенню психологічно комфортної атмосфери. Chapter 6, based on the analysis and generalization of constructive foreign experience and the legal practice of Ukraine, outlines the key aspects of countering violent crimes against children and specifies innovative methods of training students of higher education in this direction in the practice of Ukraine. A comparative analysis of experience in the investigation of violent crimes against children is conducted and the possibilities of its implementation into the legal practice of Ukraine are determined. The peculiarities of the organization of detection of violent crimes against children on the basis of legal knowledge for the purpose of educational work and prevention of countering violent crimes against children are highlighted. In order to improve the quality of the teaching of such academic disciplines as "Criminal Studies", "Criminology", "Criminal Law", "Operative and Investigative Activities" in the training process of legal experts, the methodological features of the use of information and technical support for the detection, investigation and prevention of violent crimes against children in "Child-Friendly Interview Room". Mechanisms to prevent re-traumatization of the child's psyche during the interview process are substantiated thanks to special methods and the creation of a psychologically comfortable atmosphere.
- ДокументПСИХОПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД І РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ(2023) Семенова, Алла Василівна; Semenova, Alla; Костюк, Андрій Валерійович; Kostiuk, AndriiУ розділі 10 доведено, що особливого значення в про- цесі професійної підготовки майбутнього поліцейсько- го набуває знання і урахування суб’єктивних, тобто внутрішніх психічних і психопедагогічних особистісних характеристик. З таких позицій конкретизовано сут- ність і особливості психопедагогічного супроводу та розвитку педагогічної майстерності викладачів ЗВО з особливими умовами навчання. Здійснено аналіз стану розробки методологічних засад і методичної специфі- ки психопедагогічного супроводу і розвитку педагогічної майстерності викладачів ЗВО з особливими умовами навчання; визначено основні напрями реалізації психо- педагогічного супроводу викладачів з висвітленням те- оретичних положень, методик та психопедагогічних технологій; на прикладі практично-дослідної роботи висвітлено специфіку впровадження психопедагогічного практикуму для викладачів ЗВО з особливими умовами навчання; визначено важливість та перспективи щодо запровадження системи психопедагогічного супроводу і розвитку педагогічної майстерності викладачів ЗВО з особливими умовами навчання на ґрунті синергетич- ного підходу. Chapter 10 proves that the knowledge and consideration of subjective, i.e. internal mental and psycho-pedagogical personal characteristics is of particular importance in the process of professional training of the future police officer. From such positions, the essence and features of psycho-pedagogical support and development of pedagogical skills of teachers of higher education institutions with special learning conditions are specified. An analysis of the development of methodological principles and methodological specifics of psycho-pedagogical support and the development of pedagogical skills of teachers of higher education institutions with special learning conditions was carried out; the main directions of implementation of psycho-pedagogical support of teachers are determined, with the coverage of theoretical provisions, methods and psycho-pedagogical technologies; on the example of practical-research work, the specifics of the implementation of a psycho-pedagogical workshop for teachers of higher education institutions with special learning conditions are highlighted; the importance and prospects for the introduction of a system of psycho-pedagogical support and the development of pedagogical skills of teachers of higher education institutions with special conditions of learning based on a synergistic approach are determined.