Перегляд за Автор "Коропатов, Олег Миколайович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 55
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументElectronic Evidence in Proving Crimes of Drugs and Psychotropic Substances Turnover(2022) Golovin, Dmytro; Nazymko, Yehor; Koropatov, Oleh; Коропатов, Олег Миколайович; Korniienko, Maksym; Корнієнко, Максим ВікторовичBackground: This article is prompted by the increasing levels of crime in the sphere of illicit trafficking in narcotic drugs, psychotropic substances, their analogues, or precursors using information and telecommunication systems. The aim of the article is a comprehensive analysis of the problem of the use of electronic evidence in proving crimes of trafficking in these substances. Methods: A number of methods were used in this article, namely: theoretical analysis – the study and analysis of official documentation, scientific, methodological, and educational literature, summarising information to determine the theoretical and methodological foundations of the study; logical analysis – to formulate basic concepts and classification; concrete-historical analysis – to demonstrate the dynamics of development of the use of electronic evidence in criminal proceedings; the dialectical method – to reveal the meaning of concepts of ‘electronic evidence’. The judicial practice of the Supreme Court of Ukraine regarding the recognition of electronic proof as appropriate evidence in cases is disclosed. The definition of electronic proof in the Ukrainian legal system, as well as the forms and features of electronic proof, are also considered. Results and Conclusions: It is established that the main causes of drug trafficking crimes include insufficient legal regulation of cyberspace, the lack of geographical boundaries, the spread of information about drugs on the Internet, especially on the Darknet, and the uncontrolled development of the cryptocurrency market.
- ДокументLegal aspects of protection of critical infrastructure in Ukraine during martial law(Boston : Primedia eLaunch, 2022) Kuzmenko, Iuliia; Кузьменко, Юлія Василівна; Koropatov, Oleh; Коропатов, Олег Миколайович; Liubchyk, Viktor; Любчик, Віктор Борисович; Dumanskyi, Roman; Думанський, Роман ВікторовичВ умовах широкомасштабної збройної агресії та запровадження воєнного стану в Україні першочергового значення набуває все більшого обговорення та дій щодо протидії злочинам у різних сферах життя, в тому числі й військових правопорушень. Зростання рівня небезпеки для функціонування критичної інфраструктури вимагає правового регулювання з метою забезпечення їх правового визнання, охорони, протидії злочинним проявам, знищенню чи часткового пошкодження, збоїв сталого функціонування цих об’єктів, визначення юридичної відповідальності за даний вид правопорушень. Стан захищеності об’єктів критичної інфраструктури є складовою національної безпеки країни. В умовах запровадження воєнного стану в Україні першочергового значення набуває забезпечення надійного та стабільного та безперебійного функціонування об’єктів критичної інфраструктури. На сьогодні гостро стоять проблеми фінансового і матеріально-технічного забезпечення тих об’єктів критичної інфраструктури, що постраждали внаслідок військових дій. In the conditions of large-scale armed aggression and the introduction of martial law in Ukraine, more and more discussion and actions regarding combating crimes in various spheres of life, including military offenses, are of primary importance. The increase in the level of danger for the functioning of critical infrastructure requires legal regulation in order to ensure their legal recognition, protection, countering criminal manifestations, destruction or partial damage, failures of the sustainable functioning of these objects, and determination of legal responsibility for this type of offense. The state of security of critical infrastructure facilities is a component of the country's national security. In the conditions of the introduction of martial law in Ukraine, ensuring the reliable, stable and uninterrupted functioning of critical infrastructure facilities is of primary importance. Today, there are acute problems of financial and logistical support of those critical infrastructure objects that suffered as a result of military operations.
- ДокументThe mechanism of legal regulation of the application of police measures in Ukraine(Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch., 2023) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Залєвська, Ірина Іванівна; Zalievska, Iryna; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanВ розділі розглядаються проблеми пов’язані із ухиленням оподаткування. Так, ухилення від сплати податків є негативним фактором економічної безпеки України. В Україні сьогодні, особливо в умовах воєнного часу, негативні наслідки недофінансування державних структур з державного бюджету спостерігається більше ніж будь-коли. З 1991 року і дотепер державний бюджет України завжди був профіцитним, що означає більше витрат, ніж доходів. Тому ситуація з недофінансування головних розпорядників, відмова від багатьох статей їх бюджету запитів цілком логічно. Тому ситуація недофінансування основних адміністраторів, відхилення багатьох статей їхніх бюджетних запитів є цілком логічним. А значну частину бюджету складають податки, тому постає проблема податків ухилення є злочином, що зачіпає економічну безпеку держави і є складовою складова національної безпеки. В розділі зроблено висновки,що для всіх країн світу, а не тільки для України, проблема несплата податків є досить гострою та актуальною. Тому варто вивчати міжнародний та вітчизняний конструктивний досвід боротьби із запобігання правопорушенням у сфері оподаткування та використання його в системі боротьби з ними. Суспільна небезпека ухилення від сплати податків, зборів та ін. платежів виникає внаслідок обґрунтованої несплати кожною фізичною та юридичною особою податків і зборів в порядку і розмірах, встановлених законом. Для забезпечення економічної безпеки, визначені наступні основні завдання в контексті зниження потенціалу загрози національній економіці: - постійний моніторинг та оцінка рівня ухилення від сплати податків, - модернізація податкової системи України, яка виключає обтяжливе оподаткування процедури, несправедливе податкове навантаження, прихована криміналізація фіскальних органів та представників бізнесу. Удосконалення системи податкового адміністрування податків і зборів, забезпечення його прозорості, помірного зниження та рівномірного розподілу податку навантаження на платників податків залежно від виду діяльності, - цілеспрямована, організована робота на державному рівні щодо розвитку податку; культури платників податків, формування законослухняної та ін. толерантної податкової поведінки; негативне ставлення до несплати податків - розвиток податкової культури самих податкових органів (для цього необхідно підвищити вимоги до кваліфікації працівників, заохочення і позитивна мотивація їхньої праці (наприклад, підвищення рівня оплата праці, престиж професії, технічне оснащення), змінити пріоритети в роботі податкових органів (зусилля зібрати більше податків повинні поступитися місцем бажанню об’єктивно перевіряти податки та надавати допомогу платникам податків), - цілеспрямована державна політика у боротьбі з недоотриманням доходів держави у бюджет, - виявлення, попередження та знешкодження правопорушень, пов'язаних з ухиленням від сплати податків, - створення перешкод для розвитку та поширення податкових правопорушень взагалі на рівні уряду, - зміна негативного ставлення суспільства до механізму оподаткування, протидія криміналізації економіки та корупції.
- ДокументАдміністративно-правове забезпечення захисту об’єктів критичної інфраструктури України під час воєнного стану(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanУ статті розкриваються особливості адміністративно-правового забезпечення захи- сту об’єктів критичної інфраструктури України в умовах воєнного стану. Авторами статті аналізується національне законодавство щодо особливостей захисту та правового режиму роботи та безпеки критичної інфраструктури в умовах особливого періоду, а воєнний стан належить до таких. Підкреслюється актуальність цього питання як базового у процесі створення продуктивних механізмів у сфері забезпечення інтере- сів національної безпеки нашої держави. Вказується, що у період ведення військових дій російськими окупаційними військами на території України було внесено зміни до нормативних актів спеціалізованого змісту, які розкривають механізм врегулювання ситуацій у разі пошкодження, ліквідації чи нейтралізації пошкоджень стосовно певних категорій об’єктів критичної інфраструктури. Констатується, що всі ці кроки підкрес- люють спрямованість державної політики України на захист, своєчасне реагування на загрози критичній інфраструктури країни від бойових дій, диверсій, терористичних актів, спричинених військовою агресією, для чого необхідна різногалузева консолідація ресурсів. Серед основних загроз за серйозністю наслідків для критичної інфраструк- тури називаються кібератаки, терористичні та диверсійні акти, військові операції. Стверджується, що все це призводить до виникнення аварій на об’єктах підвищеної небезпеки, як наслідок, це може привести до виникнення надзвичайних ситуацій регі- онального, державного або світового рівня. Визначається, що на сьогодні гостро стоять проблеми фінансового і матеріально-технічного забезпечення тих об’єктів критичної інфраструктури, які постраждали внаслідок військових дій. The article reveals the peculiarities of the administrative and legal support for the protection of critical infrastructure objects of Ukraine under martial law. The authors of the article analyze the national legislation regarding the specifics of the protection and legal regime of operation and safety of critical infrastructure in the conditions of a special period, and martial law is one of them. The relevance of this issue is emphasized as a basic one in the process of creating productive mechanisms in the sphere of ensuring the national security interests of our state. It is indicated that during the period of military operations by the Russian occupying forces on the territory of Ukraine, changes were made to the normative acts of specialized content, which reveal the mechanism of settlement of situations in the event of damage, liquidation or neutralization of damage in relation to certain categories of critical infrastructure objects. It is noted that all these steps emphasize the focus of Ukraine’s state policy on protection, timely response to threats to the country’s critical infrastructure from hostilities, sabotage, terrorist acts caused by military aggression, for which multi-sectoral consolidation of resources is necessary. Among the main threats, in order of seriousness of consequences, for critical infrastructure are cyber attacks, terrorist and sabotage acts, military operations. It is claimed that all this leads to accidents at highrisk facilities, which, as a result, can lead to regional, national or global emergencies. It is determined that today there are acute problems of financial and logistical support of those critical infrastructure objects that have suffered as a result of military operations.
- ДокументАЛГОРИТМ ДІЙ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ ПРИ ВИЯВЛЕННІ ФАКТІВ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА(Одеса: ОДУВС, 2022-07-08) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Косовський, Сергій Олегович; Kosovskyi, Serhii
- ДокументАнтикорупційне законодавство України(Одеса: ОДУВС, 2021) Денисова, Аліна Володимирівна; Denysova, Alina; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, OlehУ навчальному посібнику здійснено огляд міжнародного та національного антикорупційного законодавства, висвітлюються механізми запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією, розглядаються окремі аспекти відповідальності за правопорушення, пов’язані з корупцією тощо. Посібник має практичну спрямованість і покликаний надати допомогу здобувачам вищої освіти підвищити рівень антикорупційної культури та у застосуванні норм антикорупційного законодавства. The textbook provides an overview of international and national anti-corruption legislation, highlights mechanisms for preventing corruption offenses and offenses related to corruption, considers certain aspects of liability for offenses related to corruption, etc. The manual has a practical orientation and is designed to help students improve the level of anti-corruption culture and in the application of anti-corruption legislation.
- Документ«БУТИ СОБОЮ»: САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ(Одеса: ОДУВС, 2023) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Закалик, Галина Михайлівна; Zakalyk, Halyna; Шувар, Наталія Мирославівна; Shuvar, NataliiaПроблема самоактуалізації особистості завжди посідала важливе місце у психоло- гічних дослідженнях. Сприйняття особою труднощів відіграє важливе значення у пов- ноцінності життя, а її здатність здійснити подорож до самопізнання – це найвища необхідність у саморозвитку. Цей шлях є прагненням особистості до автентичності й автономності, її здатність бачити життєві реалії та передбачати майбутнє, що поєд- нується із непереборним бажання творити, проявляти спонтанність у поведінці та бути позитивно налаштованою до себе та інших. Це поєднання «рівноваги духу», орієнтація на цінності, які пов’язані з прагненням найповнішого розвитку і реалізації здібностей, почуття солідарності й гумору. Якою є самоактуалізація сучасної молоді та що для неї означає бути собою? Проведене дослідження показало, що сучасна молодь – це самодостатні особи, зі сформованою системою цінностей, характерних самоактуалізованій особистості. Вони набули здатності у реалізації своїх цінностей гнучкістю поведінки, позитив- ними взаємодіями з оточенням та здатністю швидко й адекватно реагувати на зміни. Їм характерна здатність усвідомлення своїх потреб і почуттів, водночас надаючи перевагу продуманому цільовому спрямуванню своїх дій. Висока здатність здійснити оцінку власних переваг та визнати недоліки давала можливість самоприйняття себе як особистості. Такі особистості здатні цінувати свої переваги, а вироблені позитивні якості, що закладені у їхньому характері, давали можливість ставитися до себе з повагою. Бойові дії з боку Росії, внесли певні корективи в уявлення про природу людини з чим може бути пов’язано прийняття агресії як здатності індивіда сприймати своє роздратування, гнів та агресивність як природний вияв людської природи. При- йняття агресії не означає виправдання власної поведінки як антисоціальної, а лише бажання бути природним, що інколи виходить за межі суспільної норми, якої вони не завжди готові дотримуватись. Студентська молодь прихильно налаштована до пізнання та виявляє високу кре- ативність і переважно отримували задоволення від того, що їм доводилося робити. На основі цього сформоване чітке відчуття і водночас нерозривність у процесі мину- ле-сьогодення-майбутнє, тобто вони бачать і сприймають цілісність своє життя, що підкріплюється адекватною самооцінкою, ідентифікацією себе, здатністю до рефлек- сії та усвідомлення буттєвої єдності, сформованою часовою компетентністю. Такі дані можуть вказувати на те, що сучасна молодь достатньо самоактуалізована. The problem of self-actualization of the individual has always occupied an important place in psychological research. A person's perception of difficulties plays an important role in the fulfillment of life, and her ability to make a journey to self-discovery is the highest necessity for self-development. This path is an individual's desire for authenticity and autonomy, his ability to see the realities of life and predict the future, which is combined with an irresistible desire to create, show spontaneity in behavior and be positive towards himself and the people around him. This is a combination of "equilibrium of the spirit", orientation to values, which are associated with the desire for the fullest development and realization of abilities, a sense of solidarity and humor. What is the self-actualization of today's youth and what does it mean for them to be themselves? The conducted research showed that modern youth are self-sufficient individuals with a formed system of values characteristic of a self-actualized individual. They have acquired the ability to implement their values through flexible behavior, positive interactions with the environment, and the ability to quickly and adequately respond to changes. They are characterized by the ability to be aware of their needs and feelings, while at the same time preferring a well-thought-out purposeful direction of their actions. A high ability to evaluate one's own strengths and recognize shortcomings made it possible to accept oneself as an individual. Such personalities are able to appreciate their advantages, and the developed positive qualities inherent in their character made it possible to treat themselves with respect. However, the war made certain corrections in the idea of human nature, which may be related to the acceptance of aggression as an individual's ability to perceive his irritation, anger and aggressiveness as a natural manifestation of human nature. Accepting aggression does not mean justifying one's own behavior as antisocial, but only the desire to be natural, which sometimes goes beyond the social norm, which they are not always ready to adhere to. The student youth were favorably disposed to knowledge and showed high creativity and mostly enjoyed what they had to do. On the basis of this, a clear feeling and at the same time inseparability in the process of past-present-future is formed, that is, they see and perceive the integrity of their life, which is supported by adequate self-esteem, self-identification, the ability to reflect and realize essential unity, and formed temporal competence. Such data may indicate that modern youth are sufficiently self-actualized.
- ДокументВолонтерська діяльність в Україні : історія, сьогодення та євроінтеграція(Одеса: ОДУВС, 2022) Закалик, Г.М.; Zakalyk, H.M.; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Шувар, Н.М.; Shuvar, N.M.Розвинуте громадянське суспільство є невід’єм- ним складником усіх демократичних правових дер- жав світу. Волонтерська діяльність є однією з форм громадської активності та громадянської культури, основою побудови та розвитку громадянського суспільства. Волонтерська діяльність втілює у себе найшля- хетніші прагнення людства – прагнення миру, свободи, безпеки та справедливості для всіх людей. Одним із таких напрямів соціальної допомоги є участь добро- вольців у здійсненні цілої низки соціальних послуг для тих, хто їх потребує. Будь-яка людина, що свідомо і безкорисливо трудиться на благо інших, може нази- ватися волонтером. Сучасна ситуація в Україні харак- теризується соціально-психологічною, економічною нестабільністю, зниженням рівня життя більшості населення, зростанням злочинності і насильства. Процес розвитку волонтерства – відповідна реак- ція суспільства на соціально-економічну ситуацію, що характеризується не тільки зубожінням порівняно великої частини населення, а й ослабленням потен- ціалу держави. Свого часу держава значно звузила свої функції в регулюванні і розвитку соціальної сфери, державна система патронажу помітно ослабла. Волонтерство відроджується як реакція суспільства на проблеми, які існують у відповідний проміжок часу. Добровільна і суспільно корисна діяльність – це один із найбільш затребуваних видів діяльності, де одна людина чи група осіб здійснюють свої дії на задо- волення потреб інших. У статті представлено історичні дані благодій- ності українців, описано сучасний стан волонтерства в умовах відкритої агресії країни-терориста росії та висвітлені основні засади волонтерського руху в зарубіжних країнах. Показано основні психологічні та правові закономірності здійснення волонтерства в Україні та його шлях інтеграції у європейське сере- довище. Представлено напрями волонтерської діяль- ності на теренах нашої держави. Висвітлені можли- вості залучення молоді до середовища волонтерів. Військова агресія стосовно України вкрай нега- тивно вплинула на психологічне самопочуття різних верств населення. Ще більш відчутно визначились категорії осіб, які потребують різного виду допомоги (військовослужбовці, які перебувають у зоні бойових дій; військовослужбовці та цивільні особи, які пере- бували у полоні; діти, які не отримують потрібної уваги з боку батьків або не мають батьків; виму- шено переміщені особи, пенсіонери, інваліди та ін.). У сучасних умовах усе глибше потрібне усвідомлення громадськістю, державними органами важливості оптимізації різноманітних аспектів соціального роз- витку. Соціальні, економічні та психологічні про- блеми мають неухильно розв’язуватись, успіх намі- чених змін залежатиме від кваліфікації працівників, зайнятих соціальним обслуговуванням і захистом, що передбачає відповідну підготовку кадрів. A developed civil society is an integral part of all democratic states under the rule of law in the world. Volunteer activity is one of the forms of public activity and civil culture, the basis of the construction and development of civil society. Volunteer activity embodies the noblest aspirations of humanity – the desire for peace, freedom, security and justice for all people. One of these areas of social assistance is the participation of volunteers in the implementation of a number of social services for those who need them. Any person who consciously and selflessly works for the benefit of others can be called a volunteer. The current situation in Ukraine is characterized by socio-psychological and economic instability, a decline in the standard of living of the majority of the population, and an increase in crime and violence. The process of the development of volunteerism is the appropriate reaction of society to the socioeconomic situation, which is characterized not only by the impoverishment of a relatively large part of the population, but also by the weakening of the state’s potential. At one time, the state significantly narrowed its functions in the regulation and development of the social sphere, the state system of patronage was noticeably weakened. Volunteerism is reborn as a societal response to the problems that exist in a given period of time. Voluntary and socially beneficial activity is one of the most popular types of activity, where one person or a group of persons performs their actions to meet the needs of others. The article presents historical data of Ukrainian charity, describes the current state of volunteerism in the conditions of open aggression of the terrorist country – Russia, and highlights the basic principles of the volunteer movement in foreign countries. The main psychological and legal regularities of volunteering in Ukraine and its path of integration into the European environment are shown. The areas of volunteer activity on the territory of our state are presented. Possibilities of involving young people in the environment of volunteers are highlighted. We have considered the areas of activity of social and psychological services, teachers, legal experts and public organizations regarding the involvement of youth in philanthropy. Volunteering, in our opinion, is one of the forms of education of young people – pupils and students, aimed at selfless socially useful and necessary activity, which is carried out on the principles of legality, voluntariness, humanity, equality, gratuity for the volunteer and non-profitability for the organization. The military aggression against Ukraine had an extremely negative impact on the psychological well-being of various sections of the population. The categories of persons in need of various types of assistance were even more clearly identified (military personnel who are in the combat zone; military personnel and civilians who were in captivity; children who do not receive the necessary attention from their parents or do not have parents; forcibly displaced persons, pensioners, disabled, etc.). In today’s conditions, there is a growing need for awareness by the public and state bodies of the importance of optimizing various aspects of social development. Social, economic and psychological problems must be steadily resolved, the success of the planned changes will depend on the qualifications of workers engaged in social service and protection, which requires appropriate training.
- ДокументВійськовий збір як складова податкового механізму України: нормативно-правовий аспект(ОДУВС: Юридичний бюлетень, 2024) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Любчик, Віктор Борисович; Liubchyk, ViktorУ статі порушено актуальну на сьогодні проблему формування дохідної частини Дер жавного бюджету України та дотримання чинного законодавства під час оподаткування платників податку військовим збором. Встановлено, що військовий збір – це один із видів обов'язкових податкових виплат цільового спрямування, проте у своєму справлянні він має певні особливості. У законодавстві України військовий збір визначено як загально державний податок, який сплачується фізичними особами-резидентами та фізичними особами-нерезидентами з доходів, визначених Податковим кодексом України. Уряд шукає можливості поповнення державного бюджету для підтримки Збройних сил України, зокрема через розширення кола спеціального режиму оподаткування осіб. Характеризуючи виникнення та існування військового збору, авторами акценто вано увагу на тому, що його запровадження обумовлено особливими обставинами режиму воєнного стану, умовами існування держави на цьому етапі її розвитку, склад ною економічною та політичною ситуацією в країні. Метою введення цього збору є наповнення державного бюджету з подальшим цільовим надходженням цих коштів Міністерству оборони України для забезпечення потреб Збройних сил України. Тобто ця фінансова підтримка повинна йти тільки на військові цілі, на реформування армії, на підвищення обороноздатності тощо. Військовий збір, як складова податкового механізму, має цільову спрямованість, проте варто підкреслити, що його надходження зараховують не на окремі рахунки певного цільового фонду, а до держбюджету. Особливою рисою характерною для військового збору є його фіксована ставка. Ставка військового збору визначена у підпункті 1.3 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та «складає 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування» [1], що не залежить від об’єктивних та суб’єктивних факторів. Автори визначають, що військовий збір є складовою податкового механізму України, його зарахування йде до загального, а не спеціального фонду держбюджету, й не є одним із основних бюджетоутворюючих податків. Проте, цей платіж має цільовий характер, ці кошти повинні спрямовуватися на фінансування Збройних сил України. The article raises the currently relevant problem of the formation of the revenue part of the State Budget of Ukraine and compliance with the current legislation during the taxation of tax payers with the military levy. It has been established that the military levy is one of the types of mandatory tax payments of a targeted direction, but it has certain peculiarities in its implementation. In the legislation of Ukraine, "military levy is defined as a national tax, which is paid by resident individuals and non-resident individuals from the income specified by the tax code of Ukraine. The Government is looking for opportunities to replenish the state budget to support the Armed Forces of Ukraine, in particular by expanding the range of special taxation regimes. Characterizing the origin and existence of military conscription, the authors emphasized that its introduction was due to the special circumstances of the war, the difficult conditions of the state's existence at this stage of its development, and the difficult economic and political situation in the country. The purpose of the introduction of this fee is to replenish the state budget with further targeted receipt of these funds to the Ministry of the Armed Forces to meet the needs of the Armed Forces of Ukraine. That is, this financial support should go only for military purposes, for reforming the army, for increasing defense capabilities, etc. A special feature characteristic of the military levy is its fixed rate. The rate of military tax is determined in subparagraph 1.3 of paragraph 16-1 of subsection 10 of section XX "Transitional Provisions" of the Tax Code of Ukraine and "is 1.5 percent of the object of taxation", which does not depend on objective and subjective factors. The authors determine that the military levy is a component of the tax mechanism of Ukraine, its enrollment goes to the general and not the special fund of the state budget, it is not one of the main budget-forming taxes. However, this payment has a targeted nature, these funds must be directed to financing the Armed Forces of Ukraine.
- Документ"Гаряча лінія" як одна з форм надання допомоги постраждалим від торгівлі людьми(2016) Коропатов, Олег МиколайовичУ тезах доповіді розглядається одна з форм надання соціальної негайної анонімної допомоги постраждалим особам від торгівлі людьми, як телефонне консультування. Звернуто увагу, що телефонне консультування виконує функції перенаправлення осіб, які звернулись по допомогу. Телефони довіри мають величезний потенціал надання допомоги людям, які не можуть отримати допомогу в інший спосіб.
- ДокументДеякі аспекти Закону України "Про державну службу"(Одеса: ОДУВС, 2016) Коропатов, Олег МиколайовичАвтор здійснює аналіз Закону України "Про державну службу" та прийняті в ньому новели. The author analyzes the Law of Ukraine "On Civil Service" and adopts stories in it.
- ДокументДЕЯКІ АСПЕКТИ ЗАЛУЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ ПОЛІЦІЄЮ УКРАЇНИ ГРОМАДСЬКОСТІ ДО ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Медведенко, Сергій Вікторович; Medvedenko, SerhiiІсторія та досвід людства в різних країнах неодноразово вказували на неможливість забезпечення пра- вопорядку лише поліцейськими силами, без активної участі та допомоги суспільства неможливо забезпе- чити дійсно безпечне середовище та досягти високого рівня правопорядку в країні.The history and experience of mankind in various countries have repeatedly indicated the impossibility of ensuring law and order by police forces alone, without the active participation and assistance of society, it is impossible to ensure a truly safe environment and achieve a high level of law and order in the country.
- ДокументДеякі аспекти проведення моніторінгу способу життя судді та здійснення перевірки декларації, поданої суддею(Дніпро : Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ, 2024-02-29) Воловик, Олег; Volovyk, Oleh; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, OlehДосліджено деякі аспекти проведення моніторінгу способу життя судді та здійснення перевірки декларації, поданої суддею. Some aspects of monitoring the judge's lifestyle and verification of the declaration submitted by the judge have been studied.
- ДокументДЕЯКІ АСПЕКТИ ІНСТИТУТУ СПАДКУВАННЯ ЗА ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2019-02-28) Середницька, Інга Анатоліївна; Serednytska, Inha; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, OlehПроаналізовано деякі аспекти інституту спадкування згідно чинного законодавства України. Some aspects of the institution of inheritance according to the current legislation of Ukraine are analyzed.
- ДокументДеякі питання адміністративної відповідальності за правопорушення пов’язані з корупцією(Одеса: ОДУВС;, 2019) Коропатов, Олег Миколайович; Пєнкова, Діана Віталіївна; Koropatov, Oleh; Pienkova, DianaУ тезах доповіді звернено увагу, на особливості адміністративної відповідальності за правопорушення в сфері корупції. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією може передбачати настання наступних видів стягнень: штрафу, а також конфіскацію отриманого доходу незаконним шляхом, позбавлення права обіймати певні посади, або займатися певною діяльністю. Адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення може бути накладено протягом трьох місяців з дня виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення. The theses indicate that there are features of administrative liability for corruption offenses. According to the Code of Ukraine on administrative offenses for the commission of administrative offenses related to corruption, the following types of penalties can be applied: fine, confiscation of income received illegally, deprivation of the right to occupy certain positions or engage in certain activities. Bringing to administrative responsibility for committing a corruption offense can be implemented within three months from the date of detection, but no later than one year from the date of its commission.
- ДокументДеякі питання адміністративної відповідальності поліцейських в Україні за правопорушення, пов’язані з корупцією(2021-10-12) Вільська, Єлизавета Романівна; Vilska, Elizaveta; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391На сучасному етапі розвитку України питання запобігання корупції нажаль не втратили своєї актуальності та невирішеності в усіх сферах державного управління. Корупція завдає істотної шкоди, уповільнюючи економічний розвиток суспільства і підриваючи основи державного устрою. Питання запобігання корупції в діяльності поліції становить собою частину загальнодержавної антикорупційної політики, яка об’єднана національною ідеєю подолання цього негативного явища, включає стратегію розвитку публічно-правових відносин щодо усунення, нейтралізації чи обмеження дій поліцейських, детермінант корупції та цілеспрямованому впливі за допомогою комплексу адміністративно-правових інструментів для досягнення поставлених цілей, що складаються у сфері реалізації завдань та функцій Національної поліції України. Unfortunately, at the current stage of Ukraine's development, the issue of preventing corruption has not lost its relevance and unsolvedness in all spheres of state administration. Corruption causes significant damage, slowing down the economic development of society and undermining the foundations of the state system. The issue of preventing corruption in police activities is a part of the national anti-corruption policy, which is united by the national idea of overcoming this negative phenomenon, includes a strategy for the development of public-legal relations regarding the elimination, neutralization or limitation of the actions of police officers, determinants of corruption and purposeful influence with the help of a complex of administrative legal instruments for achieving the set goals, which are in the sphere of implementation of the tasks and functions of the National Police of Ukraine.
- ДокументДеякі питання взаємодії поліції та громадських формувань з охорони громадського порядку(Черкаси: ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2022-03-11) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391Сучасний курс на реформування системи правоохоронних органів, орієнтація їх діяльності на надання якісних соціально-сервісних послуг населенню зумовлює необхідність вироблення нових форм та методів діяльності органів Національної поліції, оновлення наявних підходів до організації взаємодії з громадськістю. В Україні з-поміж усього переліку інституцій громадянського суспільства найбільш активними в контексті реалізації правоохоронної функції держави є громадські формування правоохоронної спрямованості- громадські формування з охорони громадського порядку. Забезпечення безпеки та публічного порядку, вирішення проблем профілактики правопорушень, вимагає активізації громадських формувань з охорони громадського порядку, оскільки ці завдання неможливо вирішити лише силами та засобами поліції. The modern course on reforming the system of law enforcement agencies, focusing their activities on providing high-quality social services to the population necessitates the development of new forms and methods of activities of the National Police, updating existing approaches to the organization of interaction with the public. In Ukraine, among the entire list of institutions of civil society, the most active in the context of the implementation of the law enforcement function of the state are public formations of law enforcement orientation - public formations for the protection of public order. Ensuring security and public order, solving the problems of crime prevention, requires the activation of public formations for the protection of public order, since these tasks cannot be solved only by the forces and means of the police.
- ДокументДеякі питання взаємодії поліції та громадськості в Україні(Одеса: ОДУВС;, 2018) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, OlehУ тезах доповіді звернуто увагу на новітні можливості взаємодії поліції та громадськості на сучасному етапі розвитку країни. Реформа поліції в Україні посприяла створенню нових служб та підрозділів поліції, таких, як підрозділи ювенальної превенції, підрозділи превентивної діяльності, підрозділи кіберполіції та ін., які надали можливості представникам поліції наблизитись до проблем громади, стати її частиною та сумісно з населенням більш ефективно протидіяти злочинності. In the theses of the report, attention is drawn to new forms of interaction between the police and the population at the present stage of the country's development. Police reform in Ukraine contributed to the creation of new police services and units, such as juvenile prevention units, preventive activities units, cyber police units, etc., which made it possible for the police to learn more about society's problems, become part of it and, together with the population, more effectively combat crime .
- ДокументДЕЯКІ ПИТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2020-11-06) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, OlehФормування послідовної, прозорої, дієвої та скоординованої державної антикорупційної політики є актуальним завданням для уповноважених органів державної влади, що передбачають заходи організаційного, економічного, правового, інформаційного та кадрового спрямування. Важливе значення щодо питань запобігання корупції має підвищення рівня правової культури, обізнаності та правосвідомості не наділених державною владою громадян та публічних службовців. Вибудовуючи й упроваджуючи антикорупційну комунікаційну стратегію, уповноважені державні органи в галузі протидії корупції взаємодіють не лише з органами держаної влади та місцевого самоврядування, а й громадськістю. Налагодження діалогу державних органів із суспільством, активне залучення громадян до співпраці в галузі запобігання корупції, є запорукою успішної реалізації державної антикорупційної політики. The formation of a consistent, transparent, effective and coordinated state anti-corruption policy is an urgent task for the authorized bodies of state power, which include measures of organizational, economic, legal, information and personnel direction. It is important to raise the level of legal culture, awareness and legal awareness of citizens and public officials who are not endowed with state power. By building and implementing an anti-corruption communication strategy, authorized state bodies in the field of anti-corruption interact not only with state and local self-government bodies, but also with the public. Establishing a dialogue between state bodies and society, actively involving citizens in cooperation in the field of corruption prevention, is the key to the successful implementation of the state anti-corruption policy.
- ДокументДеякі питання залучання перекладача в адміністративному судочинстві(Одеса: ОДУВС, 2017) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh MykolaiovychУ статті розглядаються підстави залучання перекладача в адміністративному судочинстві. Проаналізовано вимоги, що висовуються до перекладача як учасника в адміністративному провадженні. Досліджено окремі проблеми щодо визначення компетентності перекладача. Наведено, що процесуальні дії перекладача слугують засобом закріплення доказів і способом спілкування між суб’єктами процесуальної діяльності. В статье рассматриваются основания привлечения переводчика в административном судопроизводстве. Проанализированы требования, выдвигаемые к переводчику как участнику административного процесса. Исследованы отдельные вопросы определения компетентности переводчика. Установлено, что процессуальные действия переводчика обеспечивают получение доказательств и являются способом общения субъектов процессуальной деятельности. The article discusses the founding of the involvement of an interpreter in administrative proceedings. Analyzed require¬ments put forward to the interpreter as participant of the administrative process. Studied the particular issues of determining competence of interpreter. It is established that the procedural actions of the translator provides consolidation of evidence and are a way of communication of the subjects of procedural activities.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »