Перегляд за Автор "Карагіоз, Руслан Степанович"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDecorruption of Ukraine: the role of anti-corruption programs implemented in the framework agreements on association between Ukraine and the EU(Accent Graphics Communications & Publishing, 2020) Karahioz, Ruslan; Карагіоз, Руслан СтепановичПостійні виклики, пов’язані з корупцією та її протидією, вказують на те, що підтримка антикорупційних зусиль України з боку міжнародних гравців, зокрема ЄС, має продовжуватися, але водночас якість реформ, які проводяться, має підвищуватися. Ongoing challenges associated with and counteracting corruption indicate that support for Ukraine’s anti-corruption efforts by the international actors, in particular the EU, must continue, but at the same time, the quality of the reforms under way must increase.
- ДокументTHE SEIF-GOVERNMENT IN THE CONTENT OF THE PHENOMENON OF SELF-RESTRICTION OF STATE POWER AND MOVEMENT TO THE RULE OF LAW(Одеса: ОДУВС, 2020-11-06) Karahioz, Ruslan; Карагіоз, Руслан Степанович; Naumkina, Svitlana; Наумкіна, Світлана
- ДокументАКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВОТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В КРАЇНАХ СВІТУ(Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка., 2022-10-07) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, Ruslan; Наумкіна, Світлана Михайлівна; Naumkina, SvitlanaНа думку дослідника, держава – це «особлива громадська організа-ція, комплексний багатофункціональний інститут політичного життя людей, тому перехід до держави представляється комплексним багато-лінійним процесом». According to the researcher, the state is "a special public organization, a complex multifunctional institution of people's political life, therefore the transition to the state is a complex multi-linear process."
- ДокументГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА ЯК ГОЛОВНА РУЙНІВНА СИЛА ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ(Черкаси: ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2018) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanАвтор зауважує, що навіть після закінчення громадянської війни ідеологічне кліше «ворог народу» не зникає, а навпаки, може конкретизуватися й персоніфікуватися залежно від завдань та етапів внутрішньої політики політичної сили, що тримає в руках державну владу. Подібне кліше приходить на допомогу новій правлячій еліті під час закріплення власної влади, порушуючи правові основи нового правопорядку та створюючи небезпеку для громадянського суспільства. The author notes that even after the end of the civil war the ideological cliché "the enemy of the people" does not disappear, but on the contrary, it can be specified and personified depending on the tasks and stages of the internal policy of the political force holding state power. Such a cliché comes to the aid of the new ruling elite while consolidating their own power, violating the legal foundations of the new legal order and creating danger for civil society.
- ДокументЕкономічна теорія(Одеса: ОДУВС, 2018) Головченко, Олена Миколаївна; Holovchenko, Olena; Шелехов, Артем Олексійович; Shelekhov, Artem; Головченко, Микола Феліксович; Holovchenko, Mykola; Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanУ цьому підручнику авторами запропонована власна структура навчальної дисципліни, яка інтегрує теоретико-економічну і конкретно-економічну части- ни. Пропонований підручник дозволяє студентам не тільки освоїти ключові поняття економічної науки, а й наблизитися до основ економічного аналізу. Видання призначене для студентів юридичних вузів. In this textbook, the authors propose their own structure of the curriculum discipline that integrates theoretical and economic and specific economic parts. The proposed textbook allows students not only to master the key the concept of economic science, but also to approach the basics of economic analysis. The publication is intended for law students.
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОРОННОЇ ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОЇ АГРЕСІЇ(Institutul de Științe Penale și Criminologie Aplicată, 2023-03-24) Наумкіна, Світлана Михайлівна; Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanThe military organization of the state as a socio-political system, which includes the armed organization of society, military-political socio-economic, scientific organizations, united by the activity of transforming the political legal space into military political-legal is defined. It is should be considered as a set of state authorities, the military organization of the state, law enforcement and special agencies covered by a single system of strategic planning, whose activities are under the control of society and are directly aimed at the formation and implementation of policy internal and external security and defense.
- ДокументКомунікативні дії як засіб досягнення взаєморозуміння учасників політичного процесу(Одеса: НУ "ОЮА", 2010) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanУ статті подається поняття комунікаційного процесу, аналізуються основні напрями комунікаційних дій. Важливе значення надається можливостям комунікаційності у процесі досягнення політичної згоди серед учасників політичного процесу. The article presents the concept of communication process, analyzes the main directions of communication actions. The importance of communication opportunities in the process of reaching political agreement among participants in the political process is important.
- ДокументКонсенсуализм у політиці як умова стабільності та подальшого цивілізаційного розвитку суспільства(Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2016) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanВ статті аналізується феномен консенсуалізму як умова стабільності, як спосіб консолідації суспільства на плюралістичній основі при вирішенні його найважливіших проблем. Показано, що громадська згода – це відсутність конфронтації в суспільстві, це досягнення єдності громадян щодо найбільш значимих питань, які стосуються їхнього існування та життєдіяльності, коли згода виникає як ініціатива «знизу», що не залежить прямо від держави. In the article the phenomenon of consensualizm as condition of stability, as method of consolidation of society is analysed on pluralism basis at the decision of his major problems. It is shown that a public consent is this absence of confrontation in society, this achievement of unity of citizens of the relatively most meaningful questions that touch their existence and vital functions, when a consent arises up as initiative «from» below, that does not depend straight on the state.
- Документ"Молодіжний вимір" у нормативно-правових актах щодо державного управління в Україні(Одеса: ОДУВС, 2019) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanНезавершеність процесів демократизації українського суспільства та творення нової парадигми політико-правового та соціально-економічного розвитку спричинили потребу докладного та всебічного дослідження місця та ролі молоді як у вітчизняному, так і світовому процесах. Неможливо досліджувати певні події та явища сучасного розвитку людства, не звертаючи увагу на фактори, що їм передували, неможливо також за такого підходу й отримати повного усвідомлення важливості події та можливості зміни вектора розвитку залежно від основних політичних акторів, насамперед молоді як рушійної сили сучасності. Для підвищення ефективності й успішності заходів із залученням молоді, а також посилення міри безпеки й ступеня відповідальності необхідно застосовувати європей-ські стандарти участі молоді. Біла Книга пропонує нову структуру для європейської співпраці, яка складається з двох головних аспектів: застосовувати відкриті методи координації особливих видів діяльності молоді, а також приділяти більше уваги так званому «молодіжному виміру» в інших напрямах політики, що створить відчуття динамізму, буде стимулом до творчості, до обміну гарними практичними навичками. Проводити відкриті дискусії для місцевих ініціатив, стимулювати до більш ефективної співпраці, надавати «молодіжному виміру» більш високий статус у кожній сфері політики – все це сприятиме ство-ренню умов та можливостей молодим людям відігравати повноцінну роль у житті демократичного соціуму. Міжнародною спільнотою приділяється значна увага питанням участі молоді у політико-правовому процесі, вирі-шенні актуальних і важливих проблем у цьому напрямі. Автор статті звертає увагу на той факт, що зміст поняття «участь молоді» у міжнародних документах суттєво різ-ниться від визначень у нормативно-правових актах щодо державного управління в Україні. У розвинених демократич-них країнах молодіжна політика в основному проводиться на державному, регіональному і місцевому рівнях. Зокрема, в країнах Західної Європи на цих засадах активно розробля-ються і впроваджуються комплексні закони про молодь. У багатьох країнах Центральної і Північної Європи молодіжна діяльність базується на визнанні відповідальності держави за успішне включення в суспільно-політичне життя всіх верств молоді. Отже, вивчаючи досвід європейських країн щодо реалізації молодіжної політики та інституціоналізації політичної участі, можна виявити такі основні принципи, як: гуманізм та незалежність, диференційований та індивідуальний підхід, опора на потенційні можливості й індивідуальні здібності молодої людини, формування сприятливого соціокультурного середовища саморозвитку, самореалізації молоді, виховання толерантності та орієнтація на майбутнє. Для підвищення ефективності й успішності заходів із залученням молоді, а також посилення безпеки й ступеня відповідальності необхідно застосовувати європейські стандарти участі молоді. Тому «молодіжний вимір» у нормативно-правових актах України є актуальним, своєчасним і значущим як у теоретичному, так і практичному аспектах. Саме це і є метою цієї статті. The incompleteness of the processes of democratization of Ukrainian society and the creation of a new paradigm of political-legal and socio-economic development required a detailed and comprehensive study of the place and role of youth in both domestic and world processes. It is impossible to investigate certain events and phenomena of the modern development of man-kind without paying attention to the factors preceded by it, it is also impossible with this approach to gain full awareness of the importance of the event and the possibility of changing the development vector, depending on the main political actors, primarily youth as a driving force of modernity. In order to increase the effectiveness and success of events involving youth, as well as to strengthen security measures and the degree of responsibility, it is necessary to apply European standards for youth participation. The White Paper offers a new structure for European cooperation, which consists of two main aspects: the use of open methods for coordinating the specific activities of youth, as well as paying more attention to the so-called “youth dimension” in other areas of politics, which will create a sense of dynamism, will be an incentive for creativity, to the exchange of good practical skills. To hold open discussions for local initiatives, stimulate more effective cooperation, provide the “youth dimension” with a higher status in each sphere of politics – all this will help create conditions and opportunities for young people to play a full-fledged role in the life of a democratic society. The international community pays considerable attention to the issues of youth participation in the political and legal pro-cess, solving urgent and important problems in this direction. The author of the article draws attention to the fact that the content of the concept of “youth participation” in international documents differs significantly from the definitions in legal acts regarding public administration in Ukraine. In developed democracies, youth policy is mainly carried out at the regional and local levels. In particular, in the countries of Western Europe on this basis comprehensive laws on youth are actively developed and implemented. In many countries of Central and Northern Europe, youth activity is based on the recognition of responsibility for the successful inclusion in the political life of all layers of youth. So, studying the experience of European countries in implementing youth policy and institutionalizing political participation, we can identify the following basic principles: humanism and independence, a differentiated and individual approach, reliance on the potential opportunities and individual abilities of a young man, the formation of a favor-able socio-cultural environment for self-development, youth self-realization, education of tolerance and future orientation. In order to increase the efficiency and success of events involving youth, as well as to increase safety and responsibility, it is necessary to apply European standards for youth participation. There-fore, the “youth dimension” in the regulatory legal acts of Ukraine is relevant, timely and significant in both theoretical and practical aspects. This is precisely the purpose of this article.
- ДокументОб'єднуючі ідеї в контексті конструктивного політичного реформування(Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля., 2012) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanУ статті аналізуються роль і значення об'єднуючих ідей, перш за все національної ідеї для конструктивного реформування суспільства. The article analyzes the role and significance of unifying ideas, first of all national ideas for constructive reform of society.
- ДокументОргани державного управління та місцевого самоврядування як елементи публічної влади(Одеса: ОДУВС, 2018) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, Ruslan StepanovychСтаття присвячена дослідженню деяких аспектів орга-нів державного управління та місцевого самоврядування як елементів публічної влади. Розглядається природа місцевого самоврядування, яка полягає в тому, що воно є, з одного боку, аналогом центрального уряду, а з іншого – формою народовладдя, що забезпечує реалізацію прав громадян на місцеве самовряду-вання, а місцевому населенню – можливість перетворення своєї волі в публічну владу. Метою статті є стислий огляд наукової юридичної літератури, насамперед вітчизняної, в якій аналізуються органи державного управління та місцевого самоврядування як елементи публічної влади, що спрямовані на забез-печення стійкого, стабільного розвитку суспільства й держави. The article is devoted to the study of some aspects of public administration and local government bodies as elements of public authority. The nature of local self-government is considered, which is that it is, on the one hand, an analogue of the central government, and on the other – a form of democracy, which ensures the realization of the rights of citizens to local self-government, and the local population – the possibility of transforming their will into public power. The purpose of the article is a brief review of scientific legal literature, first of all – domestic, in which the bodies of state administration and local self-government are analyzed as elements of public power, the direction of which is aimed at ensuring sustainable, stable development of society and the state. The evolution of the theoretical heritage of the classics of European political and philosophical thought suggests that both civil society and the rule of law become possible only when the law and the contract are the determining factor of socio-political relations. The real embodiment of the interaction of the principles of the rule of law and civil society can be traced on the example of various forms of organization of power, namely: democratic, legal and social state. If a democratic state is a regime of government that represents the interests of a political majority by means of electoral law, the rule of law specifies this provision, since it also provides guarantees for the protection of minority rights from the dictates of the majority. Local self-government should be understood as an element of the status of a person and a citizen, expressed in the will of the person, his right to participate in matters of the local community; as a principle of organization (decentralization) of power in the state; as a form of public power in the state; as the activity of citizens or bodies created by them for solving local problems caused by common interests in the territory of its municipal entity. Статья посвящена исследованию некоторых аспектов органов государственного управления и местного самоуправления как элементов публичной власти. Рассматривается природа местного самоуправления, которая заключается в том, что оно есть, с одной стороны, аналогом центрального правительства, а с другой – формой народовластия, обеспечивает реализацию прав граждан на местное самоуправление, а местному населению – возможность преобразования своей воли в публичную власть. Целью статьи является краткий обзор научной юридической литературы, прежде всего отечественной, в которой анализируются органы государственного управления и местного самоуправления как элементы публичной власти, которые направлены на обеспечение устойчивого, стабильного развития общества и государства.
- ДокументОрганізація і методика проведення практичних занять за формою поліцейського квесту(Одеса: ОДУВС, 2022) Бахчеван, Євген Федорович; Bakhchevan, Yevhen; Ульянов, Олексій Іванович; Ulianov, Oleksii; Бутенко, Вадим Станіславович; Butenko, Vadym; Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanВикладений у методичних рекомендаціях матеріал призначений для використання під час практичних занять в системі службової підготовки Національної поліції України та навчальних закладах МВС України зі спеціальними умовами навчання які готують поліцейських, під час проведення практичних занять в якості поліцейського квесту з відпрацюванням типових і нетипових дій під час несення служби з охорони публічного порядку, пов’язаних із реальною або можливою загрозою життю і здоров’ю поліцейських та громадян. The material presented in the methodological recommendations is intended for use during practical classes in the service training system of the National Police of Ukraine and educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine with special training conditions that train police officers, during practical classes as a police quest with practice of typical and atypical actions while carrying public order protection services related to a real or possible threat to the life and health of police officers and citizens.
- ДокументОсновні парадигми аналізу "консенсусу" в західній науці(Одеса: НУ "ОЮА", 2012) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanВ статті розглядаються головні теоретичні підходи до розуміння суспільно-політичної сутности консенсусу, які найбільш популярні в західній політичній науці. In the article basic theoretical interpretations of understanding of social and political essence of consensus, most popular in western political science are examined.
- ДокументОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ: НЕОБХІДНІСТЬ ОБМЕЖЕНЬ ЧИ ПОРУШЕННЯ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ(Одеса: ОДУВС, 2021-04-30) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, Ruslan; Наумкіна, С.М.; Naumkina, S.M.Відтак, нами розглянути основні, найбільш поширені випадки правопорушень під час карантинних обмежень, які не можуть розглядатися як порушення прав і свобод особистості з урахуванням необхідності дотримання умов безпеки в надзвичайних ситуаціях, пов’язаних у даному випадку з короновірусною епідемією. Therefore, we will consider the main, most common cases of offenses during quarantine restrictions, which cannot be considered as a violation of the rights and freedoms of the individual, taking into account the need to comply with safety conditions in emergency situations, which in this case are related to the coronavirus epidemic.
- ДокументПолітична згода в сучасному суспільстві: роль, типологія та рівні(Одеса: НУ "ОЮА", 2009) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanУ статті розглядається політична згода та її роль у суспільстві як обов'язкова умова становлення демократії. Аналізуються різні типи політичної згоди, а такоIn article is considered political consent and his (its) role in society, as obligatory condition of the shaping of democratic valuables. They Are Analysed different types of the political consent, as well as is given feature his (its) main level. дається характеристика його основних рівнів.
- ДокументПолітична згода та національна єдність як попередні умови демократизації у перехідних суспільствах(Одеса: НУ "ОЮА", 2014) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanСтаттю присвячено аналізові проблем політичної єдності та досягнення політичної згоди в перехідних суспільствах. Визначено, що основними еле- ментами політичної згоди є суб'єкти та об'єкти політики та виникаючі між ними відносини. Проаналізовано їх властивості. The article is devoted to the analysis of problems of political unity and achievement of political consent in transitional societies. It is certain that the basic elements of political consent are subjects and objects of policy and arising up between them relations. Their properties are analysed.
- ДокументПОЛІТИЧНИЙ РИЗИК ЯК КЛЮЧОВЕ ПОНЯТТЯ ПОЛІТИКО-ПРАВОВОГО ПРОЦЕСУ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanРозглядається політичний ризик як ключове поняття політико-правового процесу. Political risk is considered as a key concept of the political and legal process.
- ДокументСучасні засоби досягнення політичної згоди(Одеса: НУ "ОЮА", 2010) Карагіоз, Руслан Степанович; Karahioz, RuslanУ статті розглядаються сучасні механізми та способи досягнення політичної згоди. Аналізуються теоретичні підходи до вироблення даних способів та механізмів, проводиться їх класифікація та виділяються основні принципи. Modern mechanisms and ways of achievement of political consent are considered in article. Theoretical approaches to production such methods and mechanisms are analysed, their categorization and stand out basic principles are conducted.