Перегляд за Автор "Десятник, Анатолій Антонович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдміністративно-юрисдикційна діяльність поліції(Одеса: ОДУВС, 2021) Корнієнко, Максим Вікторович; Пишна, Алла Георгіївна; Десятник, Анатолій Антонович; Korniienko, Maksym; Pyshna, Alla; Desiatnyk, AnatoliiНа підставі аналізу законодавства України, практики діяльності Національної поліції викладено організаційно-правові засади Адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції. Для практичних працівників Національної поліції, а також курсантів, студентів, науково-педагогічних працівників навчальних закладів юридичного профілю. Based on the analysis of the legislation of Ukraine, the practice of the National Police, the organizational and legal principles of administrative and jurisdictional activities of the police are set out. For practical employees of the National Police, as well as cadets, students, research and teaching staff of legal schools.
- ДокументОКРЕМІ ПИТАННЯ ЗДІЙСНЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО АРЕШТУ ПО ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Десятник, Анатолій Антонович; Desiatnyk, AnatoliiАвтор пропонує здійснити необхідних організаційних, практичних засобів для поновлення функціонування ІТТ в кожному районному відділі (відділенні) поліції ГУНП в областях з метою виконання положень адміністративного законодавства, які були частково розглянуті вище. The author proposes to implement the necessary organizational and practical measures to restore the functioning of the ITT in each district department (department) of the GUNP police in the regions in order to implement the provisions of the administrative legislation, which were partially discussed above.
- ДокументОКРЕМІ ПИТАННЯ З’ЯСУВАННЯ ОБСТАВИН ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ КАРАНТИНУ ЛЮДЕЙ(Одеса: ОДУВС, 2021-04-30) Десятник, Анатолій Антонович; Desiatnyk, AnatoliiДля вдосконалення вказаного напрямку діяльності пропонується організувати негайну невідкладну передачу інформації про осіб з пунктів перетину Державного кордону до відповідних територіальних підрозділів поліції, на територію обслуговування яких прибуває особа після надання адреси місця самоізоляції. Вказану інформацію потрібно дублювати до Головних управлінь Національної поліції в областях для організації та здійснення контролю за вказаним напрямком діяльності. In order to improve the indicated direction of activity, it is proposed to organize the immediate and urgent transfer of information about persons from the crossing points of the State border to the relevant territorial units of the police, to the territory of which the person arrives after providing the address of the place of self-isolation. The specified information must be duplicated to the Main Directorates of the National Police in the regions for the organization and implementation of control over the specified area of activity.
- ДокументПро окремі питання процесуального статусу потерпілого, у тому числі щодо його права мати предствника у кримінальному провадженні(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2024) Десятник, Анатолій Антонович; Desiatnyk, AnatoliiСтаття присвячена дослідженню окремих про блемних питань участі потерпілого у кримінальному провадженні при його взаємодії з дізнавачами, слід чими, прокурорами. Запропоновано розширити процесуальні можли вості потерпілого, законного представника потерпі лого щодо їх безпосередньої участі у кримінальному провадженні, у тому числі участі у проведенні про цесуальних дій, можливостей активізації потерпі лим процесуальної діяльності дізнавача, слідчого, прокурора по розслідуванню кримінального правопо рушення, де він визнаний потерпілим. Зазначено, що право потерпілого заявляти клопотання згідно п. 4 ч. 1 ст. 56 КПК без окремого визначення права кло потати про проведення процесуальних дій, ставить в нерівне положення потерпілого по відношенню до підозрюваного, обвинуваченого. Потрібно залишити можливість заявляти клопотання потерпілим, але окремо додати в КПК про його право заявляти клопо тання про проведення процесуальних дій. Також запропоновано розширити коло осіб, які можуть бути представниками потерпілого та наді лити представників потерпілого достатніми про цесуальними правами та можливостями, пропор ційними можливостям захисників. Пропонується передбачити можливість участі як представника потерпілого крім адвоката також іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання професійної правничої допомоги особисто чи за дору ченням юридичної особи. Це розширить можливості потерпілого обирати представника та відстоювати свої права та законні інтереси. Запропоновано визначення у КПК України випадки обов’язкової участі представника потерпілого, вико ристовуючи аналогію обов’язкової участі захисника у кримінальному провадженні, а також право на безоп латну правничу допомогу потерпілому з метою вирів нювання процесуальних прав потерпілого до рівня про цесуальних прав підозрюваного, обвинуваченого. The article is devoted to the study of certain problematic issues of the victim’s participation in criminal proceedings during his interaction with inquirers, investigators, and prosecutors. It is proposed to expand the procedural capabilities of the victim, the legal representative of the victim regarding their direct participation in criminal proceedings, including participation in the conduct of procedural actions, opportunities for the victim to activate the procedural activities of the inquirer, investigator, prosecutor in the investigation of a criminal offense where he is recognized as a victim. It is noted that the victim’s right to file a petition in accordance with Clause 4, Part 1, Art. 56 of the Criminal Procedure Code, without a specific definition of the right to request procedural actions, puts the victim in an unequal position in relation to the suspect, the accused. It is necessary to leave the opportunity to submit a petition to the victim, but separately add to the CPC about his right to submit a petition for procedural actions. It is also proposed to expand the range of persons who can be the victim’s representatives and to grant the victim’s representatives sufficient procedural rights and opportunities proportional to the capabilities of the defenders. It is proposed to provide for the possibility of participation as a representative of the victim, in addition to a lawyer, as well as another specialist in the field of law, who by law has the right to provide professional legal assistance personally or on behalf of a legal entity. This will expand the victim’s opportunities to choose a representative and defend their rights and legitimate interests. It is proposed to define in the Criminal Procedure Code of Ukraine the cases of mandatory participation of the victim’s representative, using the analogy of the mandatory participation of the defense attorney in criminal proceedings, as well as the right to free legal aid for the victim in order to equalize the procedural rights of the victim to the level of the procedural rights of the suspect, the accused.
- ДокументПро окремі проблемні питання невнесення відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР(ОДУВС: Юридичний бюлетень, 2024) Десятник, Анатолій Антонович; Desiatnyk, AnatoliiСтаття присвячена дослідженню окремих проблемних питань невнесенні відо мостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР. Зроблено висновок, що факт невнесення відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, який оскаржує заяв ник, є наслідком бездіяльності не тільки слідчого, дізнавача, прокурора, а представ ляє собою сукупний, спільний результат діяльності слідчого, дізнавача, прокурора та інших служб правоохоронного органу (правоохоронної системи), який не встано вив ознак кримінального правопорушення. Розглядається діяльність поліцейського, який здійснює реагування на звернення заявника, слідчого, дізнавача, зазначається, що причини невнесення відомостей до ЄРДР можуть бути законні та незаконні. Незаконні причини умовно розділено на ті, що мають суб’єктивний та об’єктивний характер. Стверджується, що можливість згідно п. 1 ч. 1 ст. 303 КПК на досудовому провадженні заявнику оскаржити бездіяльність слідчого, дізнавача, прокурора, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, є позитивним моментом у КПК. Однак юридичних знань в заявника може бути недостатньо для реалізації цього права. При цьому потерпілий, на відміну від заявника, може користу ватися юридичними послугами свого представника. Пропонується доповнити КПК новим учасником кримінального провадження – представником заявника та визна чити його процесуальні повноваження, документи, якими підтверджуються його повноваження, визначити його процесуальні права та обов’язки, передбачити його право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності слідчого, дізнавача або прокурора під час досудового розслідування. The article is devoted to the study of certain problematic issues of failure to enter information about a criminal offense into the Unified Register of Pretrial Investigations. It was concluded that the fact of failure to enter information about a criminal offense into the EDDR after receiving a statement or notification of a criminal offense, which the applicant is appealing, is a consequence of the inaction of not only the investigator, inquirer, and prosecutor, but is a cumulative, joint result of the activity of the investigator, inquirer, prosecutor and other services of a law enforcement agency (law enforcement system) that did not establish signs of a criminal offense. The activity of the police officer who responds to the appeal of the applicant, investigator, inquirer is considered, it is noted that the reasons for not entering information into the EDPR can be legal or illegal. Illegal reasons are conditionally divided into those of a subjective and objective nature. It is claimed that the possibility according to Clause 1 Part 1 of Art. 303 of the Code of Criminal Procedure in the pre-trial proceedings for the applicant to challenge the inaction of the investigator, inquirer, prosecutor, which consists in not entering information about a criminal offense into the EDPR after receiving a statement or notice of a criminal offense, is a positive point in the Code of Criminal Procedure. However, the applicant's legal knowledge may not be sufficient to exercise this right. At the same time, the victim, unlike the applicant, can use the legal services of his representative. It is proposed to supplement the Code of Criminal Procedure with a new participant in criminal proceedings – the applicant's representative and to define his procedural powers, documents confirming his powers, to define his procedural rights and obligations, to provide for his right to challenge the decisions, actions or inaction of the investigator, inquirer or prosecutor during the pre-trial investigation.