Перегляд за Автор "Бутенко, Володимир Григорович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРАВОВИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2018-03-30) Бутенко, Володимир Григорович; Butenko, VolodymyrАвтор зазначає,що формування системи правових цінностей майбутніх офіцерів національної поліції України є актуальною комплексною проблемою, до вирішення якої мають бути залучені фахівці в галузі права, психології, соціології, педагогіки, культурології, філософії та освітології. Лише за таких умов вказана проблема може отримати всебічне вивчення та ефективне вирішення в умовах університетської освіти. The author notes that the formation of the system of legal values of future officers of the National Police of Ukraine is an urgent complex problem, the solution of which should involve experts in the fields of law, psychology, sociology, pedagogy, cultural studies, philosophy and education. Only under such conditions can the specified problem receive a comprehensive study and an effective solution in the conditions of university education.
- ДокументНАУКОВІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Бутенко, Володимир Григорович; Butenko, VolodymyrАвтор констатує, що в сучасних умовах особливого значення набувають дослідження циф- рового супроводу освіти працівників правоохоронних органів. Йдеться . зокрема, про вивчення тео- ретичних і практичних засад створення в закладах освіти МВС України цифрового освітнього сере- довища, упровадження інноваційних проектів використання цифрових інформаційно-аналітичних систем у процесі освіти фахівців правоохоронної сфери, забезпечення цифрового супроводу освіт- нього процесу в системі навчання та підвищення кваліфікації працівників правоохоронної сфери, ро- звиток культури кібербезпеки у курсантів закладів освіти МВС України, упровадження технологій дистанційного і змішаного навчання майбутніх фахівців правоохоронної сфери, реалізацію педагогі- чних умов ефективного використання комп’ютерних засобів навчання у процесі професійної підгото- вки правоохоронців. The author states that in modern conditions, the study of digital support of the education of law enforcement officers is of particular importance. It's going. in particular, on the study of the theoretical and practical principles of creating a digital educational environment in educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, the implementation of innovative projects for the use of digital information and analytical systems in the process of education of law enforcement specialists, provision of digital support of the educational process in the system of education and training of law enforcement personnel, development of cyber security culture among cadets of educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, introduction of technologies remote and mixed training of future law enforcement specialists, implementation of pedagogical conditions for the effective use of computer training tools in the process of professional training of law enforcement officers.
- ДокументПРАВОВІ ЦІННОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ТА ЇХ ФОРМУВАННЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2020) Бутенко, Володимир Григорович; Butenko, VolodymyrУ статті зосереджено увагу на актуальній проблемі вищої юридичної освіти – фор- муванні правових цінностей студентської молоді. Наголошено, що в умовах цивілі- заційного розвитку українського суспільства суттєво посилюється роль правових цінностей особистості, її спроможність бути активним суб’єктом правовідносин, виявляти вміння самостійно сприймати, глибоко осмислювати й реалізовувати на практиці правові аспекти життєвої та професійної діяльності. Особливо відчутною є вказана проблема в системі професійної підготовки майбутніх правників, юристів, працівників правоохоронних органів, юстиції, прокуратури, Національної поліції. За результатами теоретичного аналізу висвітлено внесок українських учених: філософів, правознавців, психологів, педагогів – у дослідження правових цінностей особистості й необхідність психолого-педагогічного забезпечення їх формування в студентської молоді. Наголошено, що питання формування правових цінностей майбутніх фахівців у галузі права та правоохоронної діяльності набувають актуаль- ного характеру, усвідомлюються як необхідні для підвищення рівня правосвідомості й відповідальності студентської молоді, підготовки юнаків і дівчат до активної участі в чинній практиці правовідносин. У процесі наукового дослідження розкрито сутність і значення правових цінностей в організації життєвої та професійної діяльності особистості, з’ясовано характерні ознаки правових цінностей як духовно-функціонального утворення людини, висвітлено можли- вості впливу правових цінностей на змістові й процесуальні аспекти правовідносин. Відмічено, що правові цінності потребують свого осмислення й визначення як пра- вова, психологічна, культурологічна та педагогічна категорія, яка засвідчує поступове нарощування правової культури людини, набуття нею необхідного змісту, форм і способів установлення плідних правовідносин у суспільстві й використання особи- стісного потенціалу для самоактуалізації в системі сучасного права. Наголошено, що правові цінності мають досягати належного рівня сформованості й відповідати таким критеріям, як готовність студентської молоді до емоційного сприймання, інтелекту- ального осмислення та діяльнісного впровадження правових цінностей. За результатами дослідження висвітлено педагогічні умови формування правових цінностей студентської молоді, виявлено спробу системно підійти до вирішення вка- заної проблеми в закладах вищої юридичної освіти, обґрунтовано доцільність таких педагогічних дій, як актуалізація правових цінностей серед студентської молоді; ознайомлення майбутніх фахівців з багатоаспектним змістом правових цінностей; підготовка юнаків і дівчат до використання правових цінностей у процесі професій- ної діяльності; забезпечення самоорганізації правових цінностей у процесі правової освіти й самовдосконалення особистості. The article focuses on the current problem of higher legal education - the formation of legal values of student youth. It is emphasized that in the conditions of civilizational development of Ukrainian society the role of legal values of the individual, his ability to be an active subject of legal relations, to show the ability to independently perceive, deeply comprehend and implement legal aspects of life and professional activity. This problem is especially noticeable in the system of professional training of future lawyers, jurists, law enforcement officers, the judiciary, the prosecutor's office, and the National Police. According to the results of theoretical analysis, the contribution of Ukrainian scientists: philosophers, jurists, psychologists, teachers in the study of legal values of the individual and the need for psychological and pedagogical support for their formation in student youth. It is emphasized that the formation of legal values of future professionals in the field of law and law enforcement is relevant, perceived as necessary to increase the level of legal awareness and responsibility of student youth, preparing boys and girls for active participation in existing legal relations. In the process of scientific research the essence and significance of legal values in the organization of life and professional activity of a person are revealed, the characteristic features of legal values as a spiritual and functional formation of a person are clarified, the possibilities of legal values influence on semantic and procedural aspects of legal relations are highlighted. It is noted that legal values need to be understood and defined as a legal, psychological, cultural and pedagogical category, which testifies to the gradual increase of human legal culture, its acquisition of the necessary content, forms and ways to establish fruitful legal relations in society and use personal potential for self-actualization modern law. It is emphasized that legal values must reach the appropriate level of formation and meet such criteria as the readiness of student youth for emotional perception, intellectual comprehension and activity implementation of legal values. According to the results of the study, the pedagogical conditions of formation of legal values of student youth are highlighted, an attempt is made to systematically approach the solution of this problem in higher legal education institutions, the expediency of such pedagogical actions as: actualization of legal values among student youth; acquaintance of future specialists with the multifaceted content of legal values; preparation of young men and women for the use of legal values in the process of professional activity; ensuring self-organization of legal values in the process of legal education and self-improvement of the individual.
- ДокументПРАВОВІ ЦІННОСТІ ЯК ОСОБИСТІСНЕ ДУХОВНО -ФУНКЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2020-05-29) Бутенко, Володимир Григорович; Butenko, VolodymyrАвтором досліджуються правові цінності як особистісне духовно-функціональне надбання. The author examines legal values as personal spiritual and functional property.
- ДокументПідвищення ефективності навчально-виховного процесу як актуальне завдання вищої юридичної школи(Одеса: ОДУВС, 2016) Бутенко, Володимир Григорович; Butenko, VolodymyrВідмічено, що розбудова демократичного, правового суспільства в Україні передбачає актуалізацію завдань, що пов’язані з підготовкою майбутніх юристів, покликаних формувати правові цінності в суспільному житті, зміцнювати правові відносини серед громадян, спонукати людей до відповідального ставлення в системі морально-правових взаємин, охороняти матеріальні та духовні здобутки українського народу, запобігати проявам протиправних дій в молодіжному середовищі, виявляти принциповість та рішучість у боротьбі зі злочинністю. Вища юридична школа є важливою формою професійної підготовки майбутніх юристів. Вона спрямовує свої зусилля на вирішення актуальних освітньо-виховних завдань, пов’язаних з наданням майбутнім юристам якісної професійної освіти, ознайомленням з сучасними знаннями в галузі права, набуттям досвіду практичного вирішення питань правового змісту. Від ефективності навчально-виховного процесу у вищій юридичній школі залежить якість підготовки майбутніх фахівців. У статті підкреслено, що усвідомлення актуальності вказаної проблеми спонукає викладачів вищої юридичної школи до підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Цьому сприяють такі напрямки діяльності, як: реформування юридичної освіти за принципом пріоритетності людини; оновлення нормативної бази сучасної юридичної освіти; удосконалення змісту, структури, організації юридичної освіти на засадах компетентнісного підходу; реалізація на практиці сучасних моделей юридичної освіти; побудова ефективної системи громадянського та патріотичного виховання майбутніх юристів; розвиток наукової та інноваційної діяльності в системі юридичної освіти; інформатизація та ресурсне забезпечення юридичної освіти; проведення моніторингу якості та ефективності юридичної освіти; підвищення професійно-педагогічної культури та майстерності викладачів вищої юридичної школи; створення сучасної матеріально-технічної бази вищої юридичної освіти. В статье отмечено, что современный этап развития украинского общества характеризуется существенными изменениями в экономике, политике, общественных отношениях, развитии культуры, правосознания граждан. В этой связи особую остроту и актуальность приобретают вопросы образования, воспитания, формирования личности, организации ее жизнедеятельности, учебы, труда, отдыха. Учебные заведения призваны создавать необходимые условия для получения молодежью необходимого социального и профессионального опыта, развития личностных качеств, использования потенциальных возможностей. Отмечено, что строительство демократического, правового общества в Украине предусматривает актуализацию задач, связанных с подготовкой будущих юристов, призванных формировать правовые ценности в общественном сознании, укреплять правовые отношения среди граждан, приобщать людей к ответственному отношению в системе морально-правовых действий, охранять материальные и духовные ценности украинского народа, предупреждать проявления противоправных действий в молодежной среде, проявлять принципиальность и решительность в борьбе с преступностью. Высшая юридическая школа является важной формой профессиональной подготовки будущих юристов. Она направляет свои усилия на решение актуальных образовательно-воспитательных задач, связанных с организацией качественного профессионального образования будущих юристов, ознакомлением их с современными знаниями в сфере права, приобретением опыта практического решения задач правового содержания. От эффективности учебно-воспитательного процесса в высшей юридической школе зависит качество подготовки будущих специалистов. В статье подчеркнуто, что осознание актуальности указанной проблемы побуждает преподавателей высшей юридической школы к повышению эффективности учебно-воспитательного процесса. Этому способствуют такие направления деятельности, как: реформирование юридического образования по принципу приоритетности человека; обновление нормативной базы современного юридического образования; усовершенствование содержания, структуры, организации юридического образования на основе компетентносного подхода; реализация на практике современных моделей юридического образования; построение эффективной системы гражданского и патриотического воспитания будущих юристов; развитие научной и инновационной деятельности в системе юридического образования; информатизация и ресурсное обеспечение юридического образования; проведение мониторинга качества и эффективности юридического образования; повышение профессионально-педагогической культуры и мастерства преподавателей высшей юридической школы; создание современной материально-технической базы высшего юридического образования. The current state of development of Ukrainian society is characterized by significant changes in the economy, politics, social relations, cultural development, legal awareness of citizens. In such circumstances the issues of education, upbringing, personality formation, the organization of his life, education, work and leisure become particularly urgent. Educational institutions are designed to create the necessary conditions for the youth to get the necessary social and work experience, develop personal qualities, use of potential possibilities as well. Building a democratic, legal society requires updating tasks related to the training of future police officers called to form the legal values in public life, strengthen the legal relations among citizens, encourage people to responsible attitude in the system of moral and legal relations, safeguard the material and spiritual achievements of Ukrainian people, prevent manifestations of unlawful acts among young people, show integrity and determination in the fight against crime. The Higher Law School is an important form of professional training of future police officers. It directs its efforts to solve present educational and upbringing tasks related to the achievement of quality professional education for future police officers, getting current knowledge in law, gaining practical experience in issues of legal content. The quality of training of future specialists depends on the efficiency of the educational process in the higher law school. Awareness of the importance of this problem leads teachers of the higher law school to improve the efficiency of the educational process. This is facilitated by such activities as: the reform of legal education on the principle of priority of rights; updating the base of modern legal education; improvement of the content, structure and organization of legal education based on relevant approach; implementation in practice of modern models of legal education; building of an effective system of civil and patriotic education of future police officers; scientific development and innovation in the system of legal education; information system development and legal resources for education; monitoring the quality and efficiency of law education; raising professional and pedagogical culture and skills of teachers of higher legal education; creating a modern material and technical base of higher legal education.