Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oduvs.edu.ua/handle/123456789/1456
Title: Про користь та шкоду тестування як форми контролю знань студентів вищих навчальних закладів
Authors: Саакян, Микола Балабекович
Saakian, Mykola Balabekovych
Keywords: методика тестування, тест, навчальна дисципліна, знання, педагогічний контроль, спілкування
testing method, test, educational discipline, knowledges, pedagogical control, intercourse
методика тестирования, тест, учебная дисциплина, знания, педагогический контроль, общение
Issue Date: 2012
Publisher: Дніпро: Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Citation: Саакян М.Б. Про користь та шкоду тестування як форми контролю знань студентів вищих навчальних закладів / М.Б. Саакян // Право і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 308 - 311.
Abstract: Досліджено методику використання тестування як форми контролю знань за дисциплінами, що вивчаються студентами вищих навчальних закладів, у тому числі відомчого підпорядкування. На основі узагальнення досвіду використання тестування автор наводить його позитивні та негативні аспекти при проведенні підсумкових форм педагогічного контролю. In the article the method of the use of testing as forms of control of knowledges is probed on the disciplines studied students in higher educational establishments, including department orientation. On the basis of generalization of experience of application of testing an author brings his positive and negative aspects over during the leadthrough of final forms of control. Исследуется методика использования тестирования как формы контроля знаний по изучаемым студентами дисциплинам в высших учебных заведениях, в том числе ведомственной направленности. На основе обобщения опыта применения тестирования автор приводит его позитивные и негативные аспекты при проведении итоговых форм контроля.
URI: http://dspace.oduvs.edu.ua/handle/123456789/1456
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саакян Про користь та шкоду...pdf263,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.