Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oduvs.edu.ua/handle/123456789/1293
Title: Роль медіації та інших альтернативних способів вирішення конфліктів в поліцейській діяльності
Other Titles: The role of mediation and other alternative dispute resolution in policing
Authors: Ковальова, Олена Володимирівна
Kovalova, Olena Volodymyrivna
Keywords: превентивна поліцейська діяльність; медіація; альтернативні способи вирішення конфліктів; діалогова платформа.
превентивная полицейская деятельность; медиация; альтернативные способы разрешения конфликтов; диалоговая платформа.
preventive policing; mediation; alternative ways to resolve conflicts; interactive platform.
Issue Date: 2019
Publisher: Одеса: ОДУВС
Citation: Ковальова О.В. Роль медіації та інших альтернативних способів вирішення конфліктів в поліцейській діяльності / О.В. Ковальова // матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (30-31 травня 2019 року). – Одеса: Одеський державний університет внутрішніх справ, 2019. – С. 97 - 100..
Abstract: Проаналізовано наявний досвід використання медіації та інших альтернативних способів вирішення конфліктів в поліцейській діяльності.Підкреслена доцільність використання альтернативних способів вирішення конфліктів в превентивній поліцейській діяльності. Наголошено на необхідності формування у поліцейських відповідних компетенцій, зокрема знання критеріїв медіабельності спорів; вміння розпізнавати готовність сторін до медіації; вміння розрізняти конфлікт та насильство тощо.Виокремлено наступні можливі напрями використання медіації в поліцейській діяльності: інформування про процес медіації учасників конфлікту; направлення учасників конфлікту на медіацію; використання окремих елементів медіації в повсякденній діяльності; взяття участі у відновних процесах у громаді, здійснення фасилітації, посередництва; застосування медіації у випадку надходження скарг на дії/бездіяльність поліцейських. Проанализированы имеющийся опыт использования медиации и других альтернативных способов разрешения конфликтов в полицейской деятельности. Подчеркнута целесообразность использования альтернативных способов разрешения конфликтов в превентивной полицейской деятельности. Отмечена необходимость формирования у полицейских соответствующих компетенций, в частности знания критериев медиабельности споров; умение распознавать готовность сторон к медиации; умение различать конфликт и насилие. Выделены следующие возможные направления использования медиации в полицейской деятельности: информирование о процессе медиации участников конфликта; направление участников конфликта на медиацию; использование отдельных элементов медиации в повседневной деятельности; принятия участия в восстановительных процессах в обществе, осуществление фасилитации, посредничества; применение медиации в случае поступления жалоб на действия / бездействие полицейских. Analyzed the existing experience of using mediation and other alternative methods of conflict resolution in policing. The expediency of using alternative methods of conflict resolution in preventive police activities was emphasized. It was noted that it is necessary to form the relevant competences of the police, in particular, knowledge of the criteria for the media dispute; the ability to recognize the willingness of the parties to mediation; ability to distinguish between conflict and violence. The following possible directions for the use of mediation in policing are highlighted: informing about the process of mediation of the parties to the conflict; sending conflict participants to mediation; the use of individual elements of mediation in daily activities; participation in social rehabilitation, facilitation, mediation; the use of mediation in the event of complaints about police actions / inactions.
URI: http://dspace.oduvs.edu.ua/handle/123456789/1293
Appears in Collections:Міжнародні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференция Ковальова_38.pdf977,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.