Перегляд за Автор "https://orcid.org/0000-0001-6027-3391"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДеякі питання адміністративної відповідальності поліцейських в Україні за правопорушення, пов’язані з корупцією(2021-10-12) Вільська, Єлизавета Романівна; Vilska, Elizaveta; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391На сучасному етапі розвитку України питання запобігання корупції нажаль не втратили своєї актуальності та невирішеності в усіх сферах державного управління. Корупція завдає істотної шкоди, уповільнюючи економічний розвиток суспільства і підриваючи основи державного устрою. Питання запобігання корупції в діяльності поліції становить собою частину загальнодержавної антикорупційної політики, яка об’єднана національною ідеєю подолання цього негативного явища, включає стратегію розвитку публічно-правових відносин щодо усунення, нейтралізації чи обмеження дій поліцейських, детермінант корупції та цілеспрямованому впливі за допомогою комплексу адміністративно-правових інструментів для досягнення поставлених цілей, що складаються у сфері реалізації завдань та функцій Національної поліції України. Unfortunately, at the current stage of Ukraine's development, the issue of preventing corruption has not lost its relevance and unsolvedness in all spheres of state administration. Corruption causes significant damage, slowing down the economic development of society and undermining the foundations of the state system. The issue of preventing corruption in police activities is a part of the national anti-corruption policy, which is united by the national idea of overcoming this negative phenomenon, includes a strategy for the development of public-legal relations regarding the elimination, neutralization or limitation of the actions of police officers, determinants of corruption and purposeful influence with the help of a complex of administrative legal instruments for achieving the set goals, which are in the sphere of implementation of the tasks and functions of the National Police of Ukraine.
- ДокументДеякі питання взаємодії поліції та громадських формувань з охорони громадського порядку(Черкаси: ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2022-03-11) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391Сучасний курс на реформування системи правоохоронних органів, орієнтація їх діяльності на надання якісних соціально-сервісних послуг населенню зумовлює необхідність вироблення нових форм та методів діяльності органів Національної поліції, оновлення наявних підходів до організації взаємодії з громадськістю. В Україні з-поміж усього переліку інституцій громадянського суспільства найбільш активними в контексті реалізації правоохоронної функції держави є громадські формування правоохоронної спрямованості- громадські формування з охорони громадського порядку. Забезпечення безпеки та публічного порядку, вирішення проблем профілактики правопорушень, вимагає активізації громадських формувань з охорони громадського порядку, оскільки ці завдання неможливо вирішити лише силами та засобами поліції. The modern course on reforming the system of law enforcement agencies, focusing their activities on providing high-quality social services to the population necessitates the development of new forms and methods of activities of the National Police, updating existing approaches to the organization of interaction with the public. In Ukraine, among the entire list of institutions of civil society, the most active in the context of the implementation of the law enforcement function of the state are public formations of law enforcement orientation - public formations for the protection of public order. Ensuring security and public order, solving the problems of crime prevention, requires the activation of public formations for the protection of public order, since these tasks cannot be solved only by the forces and means of the police.
- ДокументОсобливості соціальної адаптованості молоді та її вплив на соціально-психологічний клімат у колективі(Львів: Львівський інститут ПрАТ «ВНЗ «МАУП»., 2021-06-03) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391; Закалик, Г.М.; Zakalyk, H.M.Фактором становлення особистості є процес соціалізації, про успішність якої можна судити на основі оцінювання адаптованості до соціального середовища. Виявлення особливостей адаптації в умовах сьогодення зумовлена розвитком та інтенсифікацією впровадження інформаційних технологій, де на арену виходять не лише взаємодії у системі «людина-людина», а зміщення акценту в систему «людина-комп’ютер/техніка», що висуває певні вимоги до адаптаційних можливостей людини. Аналіз соціально-психологічного клімату у студентському колективі вказував на те, що ті молоді люди, які почувалися неадаптованими, відзначали, що клімат у їхньому колективі малосприятливий для їхнього розвитку. При цьому більш вираженими були показники емоційної та поведінкової компонентів СПК, тоді як пізнавальна компонента відповідала середнім значенням, що може вказувати на незадовільний психологічний клімат колективу із суперечливим ставленням частини студентів до одногрупників. The factor of personality formation is the process of socialization, the success of which can be judged based on the assessment of adaptation to the social environment. The identification of the features of adaptation in today's conditions is due to the development and intensification of the introduction of information technologies, where not only interactions in the "human-human" system enter the arena, but a shift in emphasis to the "human-computer/technology" system, which imposes certain requirements on adaptive human capabilities. Analysis of the socio-psychological climate in the student body indicated that those young people who felt unadapted noted that the climate in their body was not favorable for their development. At the same time, the indicators of the emotional and behavioral components of the SPK were more pronounced, while the cognitive component corresponded to the average values, which may indicate an unsatisfactory psychological climate of the team with contradictory attitudes of some students towards their fellow students.
- ДокументПринципи діяльності Національної поліції України(Одеса: ОДУВС, 2021) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391; Бабчинський, Богдан Олексійович; Babchynskyi, BogdanВиконуючи функції по забезпеченню правопорядку, захисту прав, свобод і інтересів держави і людей, у своїй діяльності поліцейським необхідно дотримуватись відповідних принципів. Основополагаючі ідеї зумовлюють потребу поетапного перетворення системи МВС у відомство європейського типу та визначають такі основні завдання: забезпечення дотримання принципів верховенства права, створення та запровадження механізмів унеможливлення використання органів Національної поліції у політично-партійних, особистих інтересах; створення ефективної системи реагування на факти вчинення правопорушень. Performing the functions of ensuring law and order, protecting the rights, freedoms and interests of the state and people, police officers must adhere to the relevant principles in their activities. The fundamental ideas determine the need for a step-by-step transformation of the MIA system into a European-type agency and define the following main tasks: ensuring compliance with the principles of the rule of law, creating and implementing mechanisms to prevent the use of National Police bodies in political-party, personal interests; creation of an effective system of response to facts of offenses.
- ДокументЩодо взаємодії національної поліції з органами територіальної оборони України(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391Питання взаємодії Національної поліції з силами територіальної оборони України набуває своєї актуальності в наслідок збрoйної агресії з боку Російської Федерації та введення режиму воєнного стану на всій території України. Під час режиму воєнного стану крім основних функцій на поліцейських покладаються і додаткові: несення служби на блок-постах, посилене патрулювання населених пунктів під час комендантської години, протидія диверсійно-розвідувальним групам, охорона об’єктів цивільної та військової інфраструктури та ін. Виконання цих завдань не можливо без допомоги добровільно створених підрозділів територіальної оборони України. Представники територіальної оборони здійснюють навчання різних категорій осіб щодо тактики поведінки щодо спротиву населення зовнішньої агресії. При належній взаємодії з органами Національної поліції до таких занять можуть залучатися і поліцейські, які мають більшій досвід застосування заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, методів протидії правопорушникам і здійснення профілактичних заходів. The issue of interaction between the National Police and the Territorial Defense Forces of Ukraine is gaining relevance as a result of armed aggression by the Russian Federation and the introduction of martial law throughout Ukraine. During the martial law regime, in addition to the main functions, police officers are also entrusted with additional ones: carrying out duties at checkpoints, increased patrolling of populated areas during curfew, countering subversive and intelligence groups, guarding civil and military infrastructure facilities, etc. Accomplishing these tasks is not possible without the help of voluntarily created units of territorial defense of Ukraine. Representatives of territorial defense carry out training of various categories of persons on the tactics of behavior in relation to the population's resistance to external aggression. With proper cooperation with the National Police bodies, police officers who have more experience in the use of measures of physical influence and special means, methods of combating offenders and implementation of preventive measures can be involved in such classes.
- ДокументЩодо питання відносно суб’єктів забезпечення безпеки морських портів в Україні(Odessa : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2021-12-23) Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; https://orcid.org/0000-0001-6027-3391Морські порти України є стратегічними об’єктами державної транспортної інфраструктури. Завдяки їх налагодженій роботі наповнюється державний бюджет, створюються нові робочі місця, вони є запорукою економічної стабільності та розвитку не лише припортових регіонів, а й країни в цілому. Однією зі складових належного функціонування морських портів в Україні та світі є високий рівень безпеки. Суб’єктів забезпечення безпеки в морських портах в залежності від компетенції поділено на два види: а) загальні суб’єкти, до яких належать: Служба безпеки України, Національна поліція України, Митна служба, Державна прикордонна служба України, Збройні Сили України та ін., однією із задач яких– є забезпечення безпеки функціонування різноманітних державних об’єктів, в тому числі і морських портів; б) спеціальні суб’єкти: адміністрація морських портів, служба морської безпеки, служба морської охорони, капітан морського порту. Seaports of Ukraine are strategic objects of the state transport infrastructure. Thanks to their well-established work, the state budget is filled, new jobs are created, they are a guarantee of economic stability and development not only of port regions, but also of the country as a whole. One of the components of the proper functioning of seaports in Ukraine and the world is a high level of security. Security entities in seaports are divided into two types, depending on their competence: a) general entities, which include: the Security Service of Ukraine, the National Police of Ukraine, the Customs Service, the State Border Guard Service of Ukraine, the Armed Forces of Ukraine, etc. , one of the tasks of which is to ensure the safety of the functioning of various state facilities, including sea ports; b) special entities: seaport administration, maritime security service, maritime security service, seaport captain.