Перегляд за Автор "Teteriatnyk, Hanna Kostiantynivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГарантії забезпечення прав і законних інтересів неповнолітніх у кримінальному провадженні(Одеса: ОДУВС, 2017) Тетерятник, Ганна Костянтинівна; Teteriatnyk, Hanna KostiantynivnaСтаття присвячена аналізу гарантій прав і законних інтересів неповнолітніх учасників кримінального провадження. Акцентовано увагу на проблемах участі законних представників, адвоката, захисту законних інтересів неповнолітніх потерпілих у кримінальних провадження в формі приватного обвинувачення, забезпечення прав дітей під час проведення слідчих (розшукових) дій. Статья посвящена анализу гарантий прав и законных интересов несовершеннолетних участников уголовного производства. Акцентировано внимание на проблемах участия законных представителей, адвоката, защиты интересов несовершеннолетних в производствах в форме частного обвинения, обе-спечения прав детей при проведении следственных (розыскных) действий. The article is devoted to the analysis of guarantees of rights and legitimate interests of minor participants in criminal proceedings. Attention is focused on the problems of participation of legal representatives, lawyers, protection of interests of minors in the form of private prosecution, ensuring the rights of children during investigative (investigative) actions. Key words: minors, children, legal representatives, rights, legitimate interests, guarantees.
- ДокументОкремі питання правового регулювання кримінального провадження в умовах надзвичайних правових режимів(Міжнародний гуманітарний університет, 2020) Тетерятник, Ганна Костянтинівна; Teteriatnyk, Hanna KostiantynivnaУ статті охарактеризовано сучасний стан та специфіку нормативного регулювання кримінального провадження в умовах надзвичайних правових режимів. Проаналізовано фактори та причини прийняття надзвичай- них законів, які корелюють із чинниками, що спричиняють необхідність такого особливого правового регулювання. Зауважено, що більшість надзвичайних правових режимів обумовлена багатофакторністю причин їх виникнення, що впливає на специфіку регулювання правовідносин в умо- вах таких екстраординарних режимів. Проаналізовані положення КПК України та норматив- но-правових актів, що стосуються особливого режиму досудового розслідування в умовах воєнного, надзви- чайного стану або у районі проведення антитерористич- ної операції, операції Об’єднаних сил. Констатовано, що низка нормативно невирішених питань залишилася поза увагою законодавця, що негативно впливає на можливість вирішення завдань кримінального провадження, забезпе- чення прав, свобод та законних інтересів його учасників, єдність правозастосовної практики тощо. Виокремлені та охарактеризовані фактори, які вплива- ють на правове регулювання кримінального провадження в умовах надзвичайних правових режимів та обумовлю- ють специфіку процедури досудового розслідування. Аналіз вітчизняних, міжнародних документів та пра- вових позицій ЄСПЛ дозволяє зробити висновок, що кри- мінальне процесуальне законодавство в умовах надзви- чайних правових режимів формується у діалектичному зв’язку із іншими нормативними джерелами, які здійсню- ють вплив на процеси праворегулювання відносин у цій сфері за екстраординарних умов. Формування законодав- ства, що регулює кримінальне провадження в умовах над- звичайних правових режимів характеризується стихійні- стю, непослідовністю, затримкою у прийнятті необхідних нормативно-правових актів, які також містять низку про- тиріч та неузгоджені між собою. Визначено, що специфіка регулювання кримінальних процесуальних правовідносин в умовах надзвичайних правових режимів полягає у тому, що вони забезпечуються не тільки ординарними нормами і законодавством, яке діє в умовах нормальної життєдіяльності, а й надзвичайними законами, які мають свою специфіку застосування та від- повідно впливають на особливості регулювання сфери кримінального провадження. The article describes the current state and specifics of regulatory support of criminal proceedings in emergency legal regimes. The factors and reasons for the adoption of emergency laws, which correlate with the factors that cause the need for such legal regulation, are analyzed. It is noted that for most emergency legal regimes we should talk about the multifactorial causes of their occurrence and, accordingly, the factors of their impact on various areas of legal relations. The provisions of the CPC of Ukraine and normative legal acts concerning the special regime of pre-trial investigation in the conditions of martial law, state of emergency or in the area of anti-terrorist operation are considered and it is stated that a number of normative unresolved issues remained out of the legislator’s attention. , ensuring the rights, freedoms and legitimate interests of its participants, the unity of law enforcement practice, etc. The general factors influencing the legal regulation of criminal proceedings in the conditions of emergency legal regimes, which fix the specifics of the pre-trial investigation procedure, are singled out and characterized. Based on the analysis of international documents of universal and regional nature, as well as the legal positions of the ECtHR, it is concluded that criminal procedural law in emergency legal regimes is logical to consider in dialectical connection with other normative sources that undoubtedly influence the regulatory process in this area. under extraordinary conditions. The formation of legislation that provides for criminal proceedings in emergency legal regimes is characterized by the spontaneous adoption of relevant regulations It is determined that the specifics of regulation of criminal procedural legal relations in emergency legal regimes is that they are regulated not only by general norms and legislation that operates in normal life, but also by emergency laws, which have their own specific application and accordingly affect the features of regulation. spheres of criminal proceedings.
- ДокументПревентивне затримання: питання нормативної регламентації(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, ТОВ «Правова Єдність», 2020) Тетерятник, Ганна Костянтинівна; Teteriatnyk, Hanna KostiantynivnaДоводиться, що превентивне затримання є одним із специфічних захо- дів забезпечення кримінального провадження, який було введено у зв’язку із початком АТО в Україні. Констатується, що існуючі прогалини та невідповідності у законодавстві щодо превентивного затримання створюють суттєві ризики порушення прав людини, а також знижують ефективність забезпечення прав осіб, щодо яких воно може бути застосовано, створюють передумови для визнання доказів недопустимими. It is proved that preventive detention is one of the specific measures to ensure criminal proceedings, which was introduced in connection with the beginning of the anti-terrorist operation in Ukraine. It is stated that the existing gaps and inconsistencies in the legislation on preventive detention create significant risks of human rights violations, as well as reduce the effectiveness of ensuring the rights of persons to whom it can be applied, create preconditions for declaring evidence inadmissible. The purpose of the article is to obtain scientific results in the form of theoretical provisions for preventive detention and the formulation of proposals to improve existing legislation. The article analyzes the norms of the legislation governing the issue of preventive detention, draws attention to the inconsistencies of the norms of various legal acts, the existing gaps in the regulation of the grounds, terms and procedure of preventive detention. It is proved that the normative should be clearly defined: the concepts, grounds and conditions of preventive detention, its procedure. Based on the study, the author proposed amendments to the current CPC in order to improve the regulations of the institution of preventive detention. It is stated that the term «preventive detention» is not relevant to the meaning of the precautionary measure, which is understood by it. The author’s definition of «exceptional detention in the area of anti-terrorist operation / environmental protection» is offered. It is proposed to include in paragraph 2 of Chapter 18 of the CPC of Ukraine the article «Exceptional detention in the area of anti-terrorist operation / environmental protection» defining the concept, grounds and conditions of preventive detention, the procedure for obtaining permission for preventive detention, west; determination of the rights and guarantees of their realization by the detained person; the procedure for judicial control, determination of the status of property seized during a personal search and terms for its arrest.
- ДокументТеоретико-правові питання проведення невідкладних слідчих (розшукових) дій в умовах надзвичайних правових режимів(Університет митної справи та фінансів, 2021) Тетерятник, Ганна Костянтинівна; Teteriatnyk, Hanna KostiantynivnaУ науковій статті розглянуті теоретико-правові питання проведення невідкладних слідчих (розшукових) дій в умовах надзвичайних правових режимів. Визначені фактори, які впливають на визнання слідчих (розшукових) дій невідкладними. Звернено увагу, що ознакою невідкладності можуть характеризуватися будь-які слідчі (розшукові) дії, якщо це обумовлено обставинами та умовами, у яких здійснюється кримінальне провадження. Обґрунтована необхід- ність внесення змін до КПК України у частині законодавчого визначення поняття «невідкладні слідчі (розшукові) дії», розширення переліку слідчих (розшукових) дій, які дозволено проводити до внесення відомостей до ЄРДР. Проаналізовано проблему нормативного врегулювання питань проведення невідкладних слідчих (розшукових) дій як важливого засобу збирання доказів в умовах надзвичайних правових режимів. Зроблено висновок, що їх регламен- тація у КПК України має відбуватися за принципом ad hoc. Запропоновано внести зміни до ч. 1 ст. 214 КПК України. Зокрема, передбачити можливість проведення невідкладних слідчих (розшукових) дій до внесення відомостей до Єди- ного реєстру досудових розслідувань у випадках, пов’язаних із врятуванням життя, людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні кримінального правопорушення, а також якщо існує ризик знищення, втрати, спотворення доказів про кримінальне правопорушення внаслідок обстановки, обумовленої надзвичайною ситу- ацією, воєнним, надзвичайним станом, проведенням антитерористичної операції або іншим надзвичайним правовим режимом. Factors influencing the recognition of investigative (search) actions as urgent have been identified. Attention is drawn to the fact that any investigative (search) actions can be characterized as a sign of urgency, if it is due to the circumstances and conditions in which the criminal proceedings are carried out. The necessity of making changes to the CPC of Ukraine in the part of the legislative definition of the term “urgent investigative (search) actions”, expansion of the list of investigative (search) actions, which are allowed to be carried out before entering information into the Unified Register of Pre-trial Investigations is substantiated. The problem of normative regulation of the issues of conducting urgent investigative (search) actions as an important means of gathering evidence in the conditions of emergency legal regimes is analyzed. It is concluded that their regulation in the CPC of Ukraine should be on an ad hoc basis. It is proposed to amend Part 1 of Art. 214 of the Criminal Procedure Code of Ukraine. In particular, provide for the possibility of conducting urgent investigative (search) actions before entering information into the Unified Register of Pre-trial Investigations of pre-trial investigations in cases related to saving lives, people and property or directly prosecuting persons suspected of committing a criminal offense, as well as if there is a risk destruction, loss, distortion of evidence of a criminal offense as a result of a situation caused by an emergency situation, martial law, state of emergency, anti-terrorist operation or other emergency legal regime.
- ДокументУчасть працівників підрозділів кримінальної розвідки у проведенні негласних слідчих (розшукових) дій(Одеса: ОДУВС, 2016) Тетерятник, Ганна Костянтинівна; Teteriatnyk, Hanna KostiantynivnaУ роботі розглядаються актуальні питання, пов’язані із участю працівників кримінальної розвідки у проведенні негласних слідчих (розшукових) дій у КПК України. Автором проаналізовано стан законодавства у цій сфері, звернена увага на регламентацію зазначе-ного питання законодавством інших держав. Зауважується, що на сьогодні відсутні норми, які б визначали правовий статус працівників підрозділів кримінальної розвідки, що залучаються до проведення негласних слідчих (розшукових). Визначені прогалини процедурного характеру: відсутність вимог до постанови про проведення негласних слідчих (розшукових) дій. Обґрунтовується необхідність прийняття від-повідних нормативно-правових актів, які б визначали порядок залучення працівників кримінальної розвідки до проведення негласних (слідчих) розшукових дій. В работе рассматриваются актуальные вопросы, связанные с участием сотрудников подразделений криминальной разведки в проведении негласных следственных (розыскных) действий согласно УПК Украины. Автором проанализировано состояние законодательства в этой сфере, обращается внимание на регламентацию этого вопроса законодательством других государств. Отмечается, что на сегодня отсутствуют нормы, определяющие правовой статус сотрудников подраз-делений криминальной разведки, привлекаемых к проведению негласных следственных (розыскных). Определены пробелы процедурного характера: отсутствие требований к постановлению о проведении негласных следственных (розыскных) действий. Обосновывается необходимость принятия соответствующих нормативно-правовых актов, определяющих порядок привлечения сотрудников криминальной разведки к проведению негласных (следователей) розыскных действий. This article are regarded the topical questions, which are related with origin of the institute of non-public investigative operations in the new criminal processual code of laws. Regulation, conduct and use of the results of the non-public investigative operations in the criminal proceeding is a guaranty for participants of criminal proceeding in part of using case files which are receiving by non-public methods from one side. For conducting non-public investigative operations investigators weren’t ready a practical matter , due to missing necessary experience, and legal system wasn’t ready due to doesn’t meeting the conditions on present moment from another side. The condition of the legal system, which regulating involvement officers of the department of the criminal intelligence to conducting non-public investigative operations was analyzed by authors: there are codes of laws and acts of legislation. Attention was accorded to the legal system regulation of other countries for this subject. There aren’t any norms of law which determine the legal status of the officers of the department of the criminal intelligence that are involved to conducting non-public investigative operations today. The gap of the procedural motion is the unavailability requirements to the statement of conducting non-public investigative operations. The necessity of adopting of the norms of law which determine rules for officers of the department of the criminal intelligence that are involved to conducting non-public investigative operations are justified by authors.