Перегляд за Автор "Svynarenko, Yurii"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументCOMBATING TERRORISM, SMUGGLING AND DRUG TRAFFICKING AT SEA(Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2023-12-20) Svynarenko, Yurii; Свинаренко, Юрій ПавловичНа думку автора дослідження, боротьба з тероризмом контрабандою та незаконним обігом наркотиків на морі є надзвичайно важливою для забезпечення безпеки та стабільності в світі Подібні проблеми мають глобальний характер і вимагають спільних зусиль від міжнародної спільноти Одним з ключових аспектів боротьби – це ефективна співпраця між державами а також різними правоохоронними та інформаційними організаціями Країни повинні обмінюватись розвідувальною інформацією координувати спільні операції та спільно працювати над розробкою стратегій боротьби з цими загрозами. According to the author of the study, the fight against terrorism through smuggling and illegal drug trafficking at sea is extremely important for ensuring security and stability in the world. Such problems are global in nature and require joint efforts from the international community. One of the key aspects of the fight is effective cooperation between states, as well as by various law enforcement and information organizations. Countries should share intelligence, coordinate joint operations, and work together to develop strategies to combat these threats.
- ДокументInternational experience of correction and resocialization of convicts sentenced to imprisonment(CUESTIONES POLÍTICAS, 2022) Bobrovnyk, Kateryna; Dolhov, Anton; Svynarenko, Yurii; Свинаренко, Юрій Павлович; Shkuta, Oleh; Шкута, Олег Олегович; Konopelskyi, Viktor; Конопельський, Віктор ЯрославовичThe purpose of the research is to reveal international experience in the correction and re-socialization of persons sentenced to deprivation of liberty. Main content. This paper analyzes articles of the Criminal-Executive Code of Ukraine, which contain measures of encouragement applied to convicts sentenced to deprivation of liberty (imprisonment) for a certain period of time, and foreign experience of European countries and CIS countries. Measures to encourage convicts should be considered as an important component in the legal regulation of the process of execution and service of punishment; use of such measures encourages law-abiding behavior. Methodology: The methodological basis of the research is presented as comparative-legal and systematic analysis, hermeneutic method as well as methods of analysis and synthesis. Conclusions. In foreign legislation the system of various types of measures stimulating law-abiding behavior of convicted persons is clearly regulated; this system allows to systematically and consistently change conditions of serving punishment from hard ones to soft ones. This system consists of certain types of incentives; the content and essence of such incentives differ depending on whether these measures are one-time or permanent and in relation to a certain category of convicted persons.
- ДокументДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ТА ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗСЛІДУВАННЯ КРИМІНАЛЬНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022-10-19) Зеленський, Євген Вікторович; Zelenskyi, Yevhen; Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, YuriiАвторами констатується, що забезпечення розслідування кримінальних правопорушень в умовах воєнного стану це постійна діяльність державних компетентних органів, яка направлена на створення всіх можливостей правоохоронним органам шляхом нормативно-правового регулювання діяльності розслідування кримінальних правопорушень (нормативно-правове забезпечення), їх технічного озброєння (технічне забезпечення), формування відповідних підрозділів та підготовку для них кадрів (організаційно-кадрове забезпечення), надання інформацій та методичних рекомендацій щодо протидії злочинності правоохоронними органами (інформаційно-методичне забезпечення) для своєчасного виявлення ними, розслідування та судового розгляду кримінального правопорушення. The authors state that ensuring the investigation of criminal offenses under martial law is a permanent activity of the competent state bodies, which is aimed at creating all the opportunities for law enforcement agencies by means of normative and legal regulation of the activity of investigating criminal offenses (normative and legal support), their technical armament (technical support) , formation of relevant divisions and training of personnel for them (organizational and personnel support), provision of information and methodical recommendations on combating crime by law enforcement bodies (informational and methodical support) for their timely detection, investigation and trial of a criminal offense.
- ДокументДЕЯКІ ПИТАННЯ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ РЕСОЦІАЛІЗАЦІЯ ЗАСУДЖЕНИХ В МІСЦЯХ НЕСВОБОДИ(Одеса: ОДУВС, 2022-02-11) Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, YuriiАналізуючи дану тему, автор дійшов висновку, що під ресоціалізацією засуджених в місцях несвободи слід розуміти свідоме відновлення засудженого в соціальному статусі повноправного члена суспільства; повернення його до самостійного загальноприйнятого соціально-нормативного життя в суспільстві, в результаті сформованих позитивних змін, які відбулися в особистості засудженого та ство- рили у нього готовність до самокерованої правослухняної поведінки. Analyzing this topic, the author concludes that the resocialization of prisoners in places of detention should be understood as the conscious restoration of the convict in the social status of a full member of society. of society; returning him to an independent, generally accepted social and normative life in society, as a result of the positive changes that have taken place in the personality of the convict and created and created his readiness for self-directed law-abiding behavior.
- ДокументДО ШЛЯХІВ ФОРМУВАННЯ АДВОКАТСЬКИХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ЗВО У ЮРИДИЧНИХ КЛІНІКАХ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2020-05-29) Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, YuriiАвтор вважає, що на сьогодні підготовленому юристу необхідно мати базові знання в більшості галузей права. На підтримку цих слів можна навести підхід до здачі кваліфікаційних іспитів на право заняття адвокатською діяльністю, де перелік питань містить практично всі базові галузі права незалежно від того, до якої саме роботи готує себе адвокат. The author believes that today a trained lawyer needs to have basic knowledge in most areas of law. In support of these words, one can cite an approach to passing qualifying exams for the right to practice law, where the list of questions includes almost all basic areas of law, regardless of what work the lawyer is preparing for.
- ДокументЗаконодавство України та відомчі нормативно-правові акти, що регламентують діяльність працівників Національної поліції стосовно громадян, які затримані й утримуються під вартою на законних підставах(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2021) Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, Yurii; Андрусенко, Олександр Анатолійович; Andrusenko, OleksandrСтаттю присвячено дослідженню сутності кримінально-процесуального примусу, а саме законодавству України та нормативно правовим актам, що стосуються діяльності правоохоронних органів щодо громадян, які затримані й утримуються під вартою. Закони та нормативно-правові акти заслуговують на особливу увагу при дослідженні теми, адже саме в них розкриваються основні процедурні положення щодо затримання громадян та утримання їх під вартою, а також права останніх, що не повинні підлягати будь-яким обмеженням. Особливу увагу надано попередньому ув’язненню під варту, що дуже схоже на покарання у вигляді позбавлення волі. Його сутність полягає в тимчасовій примусовій ізоляції особи в спеціально призначених для цього установах. Відповідно до законодавства України, попереднє ув’язнення є запобіжним заходом щодо обвинуваченого, підсудного, підозрюваного в учиненні кримінального правопорушення, за що останнім може бути присуджене покарання у вигляді позбавлення волі або ж у випадку, якщо вирок щодо них не набрав законної сили. Наголошується на тому, що систематизація роботи у сфері охорони, тримання та конвоювання підозрюваних, підсудних та обвинувачених у вчиненні кримінальних правопорушень є одним із провідних напрямів щодо підтримання й забезпечення громадського порядку та безпеки, боротьби з проявами злочинності. Широко розкривається питання щодо тримання затриманих і взятих під варту осіб в ізоляторах тимчасового тримання. У таких спеціальних установах особи, які підоз-рюються в учиненні кримінального правопорушення або взяті під варту, піддаються ізоляції та цілодобовому нагляду для запобігання випадкам, коли особа може ухилитися від слідства та суду, заважати досудовому розслідуванню, відновлювати свою злочинну діяльність, і забезпечення виконання судових рішень. Одним із провідних питань, котрі висвітлюються в статті, є особливості тримання, права й обов’язки осіб, що перебувають у спеціальних установах поліції, де зазнача-ється щодо непорушності таких конституційних прав. Акцентовано на проблемних питаннях, що виникають під час здійснення оперативно-розшукової діяльності, проведенні слідчих (розшукових) дій у приміщеннях ІТТ. The article is dedicated to there search of the essence of the criminal-procedural enforcement exactly the legislation of Ukraine and normative-legal acts regulating the activity of law enforcement agencies regarding the citizens in custody. These laws and normative-legal acts deserve special attention during the research of our subject because they emphasize the main procedural provisions regarding citizens in custody and their non-restricted rights. A particular attention is paid to the preliminary custody, which is much similar to the penalty of freedom deprivation. Its essence is in the temporary coercive person’s isolation in special establishments. According to the legislation of Ukraine, the preliminary imprisonment is a preventive measure regarding an accused suspected in a crime to be punished with freedom deprivation or in the case when the sentence has not been in vigor yet. The work systematization in the sphere of guarding, keeping and convoying suspects, defendants and accused in crimes is considered to be one of the leading directions of maintaining public order and security, and fighting against criminality. The issue regarding keeping people in custody in the wards of temporary isolationis widely analyzed. In such establishments, suspects of crimes or those taken into custody are isolated and supervised for twenty-four hours not to abscond investigation, not to hinder the pretrial investigation, not to recidivate, not to fail court decisions. One of the most important issues enlightened in the article is that about the peculiarities of keeping people in custody in the special police establishments and non-violation of their constitutional rights and duties. The article deals with the problems arising during the operative-search activity and investigative-searching actions in the temporary isolation wardsas well.
- ДокументПОПЕРЕДЖЕННЯ, ВИЯВЛЕННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ ОПЕРАТИВНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ КОНТРАБАНДИ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ, ЩО ВЧИНЯЮТЬСЯ ОРГАНІЗОВАНИМИ ЗЛОЧИННИМИ ГРУПАМИ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2020) Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, Yurii; Андрусенко, Олександр Анатолійович; Andrusenko, OleksandrСтаттю присвячено комплексному науковому й прикладному завданню щодо вдо- сконалення діяльності оперативних підрозділів із попередження, виявлення та при- пинення контрабанди наркотичних засобів, що вчиняються організованими злочин- ними групами. Кількість злочинів, пов’язаних із контрабандою наркотичних засобів, останніми роками значно збільшилися, тому що вони набувають усе більш організованого й масштабного характеру, завдають значної шкоди інтересам суспільства і не мають, на жаль, тенденції до зниження. Контрабанда як соціальне явище має багатовікову історію і за своєю суттю є діяль- ністю окремих осіб або груп, які незаконно ввозять або вивозять певні товари і цінно- сті для отримання матеріальної вигоди або досягнення інших цілей. Попередження, виявлення та припинення контрабандного провезення наркотичних засобів сьогодні стало одним із найважливіших розділів боротьби з наркоманією. Наголошується на важливості розроблення алгоритму взаємодії правоохоронних органів, міністерств і відомств інших держав при попередженні, виявленні й припи- ненні злочинів, скоєних організованими злочинними формуваннями у сфері неза- конного обігу наркотиків із перевезенням через державний кордон. Великого значення надається залученню негласного апарату шляхом надання доручень для виявлення організованих злочинних груп та з метою припинення кон- трабанди наркотичних засобів ще на стадіях підготовки або замаху. Визначено та запропоновано напрями вдосконалення попередження, виявлення та припинення контрабанди наркотичних засобів, що вчиняються організованими злочинними групами, у процесі застосування оперативно-розшукових заходів, прове- дення оперативно-тактичних операцій, використання оперативно-технічних засобів та службових собак. Для підвищення рівня знань суспільства зі сфери негативного впливу на життя людини наркотиків та відповідальності за їх виробництво, перевезення, збут, вживання, розкрадання, інформування населення про рівень злочинності у сфері незаконного обігу наркотичних засобів рекомендується взаємодіяти із засобами масової інформації. The article deals with the comprehensive scientific and applied task to improve the operative subdivisions activity in preventing, detecting and suppressing drug smuggling committed by organized criminal groups. Crimes connected with drug smuggling have been recently upsurged just because they are getting more organized and extended, damaging the society interests and, unluckily, not tending to decrease. Smuggling as a social phenomenon has a long history and, by its essence, is some people or groups’ activity exporting or importing illegally certain goods and valuables to obtain material profit or with other purposes. Prevention, detection and suppression of drug smuggling have been one of the most important tasks in the struggle with drug addiction. The importance to elaborate the algorithm of cooperation of law enforcement agencies, ministries and departments of other countries in preventing, detecting and suppressing crimes committed by organized criminal groups in the sphere of illegal drug circulation across the state border is emphasized. Great significance is given to the involvement of the secret apparatus to detect organized criminal groups to suppress drug smuggling on the stages of preparation or attempt. The directions to improve prevention, detection and suppression of drug smuggling committed by organized criminal groups are determined and proposed: in the process of operative-search and operative-tactic activities and while using trained dogs. It is recommended as well to cooperate with mass media to raise the level of knowledge in the society, in the sphere of negative drug influence on human life and responsibility for drug production, transportation, trafficking, use, theft; population awareness as to the level of criminality in the sphere of illegal drug circulation.
- ДокументПРОФІЛАКТИКА ЕКОНОМІЧНИХ ЗЛОЧИНІВ ОПЕРАТИВНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ В УКРАЇНІ: СУТНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2021) Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, Yurii; Андрусенко, Олександр Анатолійович; Andrusenko, OleksandrСтаттю присвячено дослідженню питання щодо профілактики економічних зло- чинів оперативними підрозділами. Наголошено на сутності «оперативно-розшукової профілактики», а також необхідності реагування та подолання зазначених проблем стосовно цієї теми, негайної ліквідації та розробки відповідних методів профілактики й усунення причин, умов вчинення відповідних злочинів. Звернена увага на важливість та актуальність проведення профілактики опера- тивними підрозділами, зокрема на необхідність виявлення організованих злочин- них груп і злочинних організацій задля припинення їх незаконної діяльності, адже останнім часом проблема економічної безпеки посідає досить вагоме місце в системі функціонування країни. За проведення профілактичних заходів шанси для роз- ростання організованої злочинності та її спроби увійти до влади зменшаться, зни- зиться рівень корупційних проявів. Все це допоможе уникнути затяжної економічної кризи та зростання економічної злочинності на території держави. Аналізуючи думки науковців і чинне законодавство в галузі оперативно-розшукової профілактики злочинів, визначено необхідність першочергового вирішення певних про- блем економічного розвитку країни, зокрема проблеми трансформації інституційних форм і методів державного управління економічним розвитком країни, проблеми мобі- лізації інвестиційного потенціалу, законодавче обмеження «тіньової» економіки та інші. У статті зазначено основні принципи профілактики злочинів оперативними під- розділами; наголошено на ролі оперативного (ініціативного) пошуку в оператив- но-розшуковій профілактиці економічних злочинів; виділено основні проблеми такої профілактики та можливі шляхи її подолання, у тому числі виявлення та усу- нення факторів, які призводять до ускладнення криміногенної ситуації і виявлення осіб, схильних до вчинення економічних злочинів, здійснення щодо них індивідуаль- них заходів профілактичного впливу. Розкрито сутність тіньової економіки як основи організованої злочинності економічної спрямованості. The article is dedicated to the research of the problem of preventing economic crimes by operative subdivisions. The essence of the «operative-search prevention», the necessity to react and overwhelm the a fore mentioned problem, elaborate corresponding preventive methods, to eliminate causes and conditions of crimes are emphasized. Special attention is paid to the importance and actuality of the prevention carried out by operative subdivisions and especially to the necessity of discovering criminal organized groups to stop their illegal activity as the problem of the economic security takes an important place in the system of our country's functioning. Preventive measures, giving fewer chances for the organized crime to grow and to its attempts to be present in the state organs and lowering the level of corruption, can help escape from a continuous economic crisis and stop growing of economic crime on the territory of the country. Having analyzied the scientists' opinions and existing legislation in the sphere of the operative-search crime prevention, the necessity of the first-rate solution of certain problems of the country's economic development exactly the problems of transformation of the institutional forms and methods of the state administration of the economic development of the country; the problems of mobilizing investment potential; legislative limitation of the «shadow» economy and others are determined. In the article, the main principles of the crime prevention realized by operative subdivisions are enlightened; the role of the operative (initiative) search in the operative-search prevention of economic crimes is emphasized; the main problems of such prevention are enlightened as well; the factors leading to the complication of the criminal situation and persons inclined to commit economic crimes are to be discovered and eliminated after using towards such persons individual measures of preventive influence are pointed out. The essence of the shadow economy as the basis of the organized economic crime is explained.
- ДокументПІДСТАВИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАТИВНО-РОЗШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2020) Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, Yurii; Андрусенко, Олександр Анатолійович; Andrusenko, OleksandrСтаттю присвячено дослідженню питання щодо підстав проведення оператив- но-розшукової діяльності (далі – ОРД). Наголошено на необхідності й актуальності для сучасної теорії та практики ОРД в сучасних умовах проведення на монографіч- ному рівні комплексного дослідження теоретично-правових і організаційно-тактич- них засад щодо підстав проведення ОРД з метою вироблення науково-обґрунтованих пропозицій до чинного законодавства, а також розроблення науково-практичних рекомендацій для підвищення ефективності роботи в цьому напрямі. Звернута увага на важливість і актуальність проведення ОРД тільки на законних підставах для попередження виникнення негативних наслідків, адже останнім часом посилилася динаміка зростання кількості проведення оперативно-розшукових захо- дів, що тимчасово обмежують права та свободи громадян, під час здійснення яких існують випадки порушень прав і свобод громадян. Аналізуючи дослідження вчених у галузі ОРД і законодавство України, визначено дві категорії підстав проведення ОРД, а саме ті, що спрямовані на протидію злочин- ності, та ті, що мають дозвільний характер. До першого виду відносять наявність достатньої інформації, одержаної в установленому законом порядку, що потребує перевірки за допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів. Другий вид включає запити повноважних державних органів, установ та органі- зацій про перевірку осіб у зв’язку з їх допуском до державної таємниці і до роботи з ядерними матеріалами та на ядерних установках, а також осіб, яким надається дозвіл на перебування без супроводу в контрольованих і стерильних зонах, зонах обмеженого доступу, що охороняються, та критичних частинах таких зон аеропор- тів; потреба в отриманні розвідувальної інформації в інтересах безпеки суспільства і держави; наявність узагальнених матеріалів центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відми- ванню) доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансуванням тероризму, отри- маних в установленому законом порядку. Розкриваються поняття «розвідувальна діяльність», «контррозвідувальна діяль- ність», «розвідувальна інформація», «державна таємниця», «фінансовий моніторинг» та їх відношення до здійснення оперативно-розшукової діяльності. Роботи призна- чена для науковців, практичних працівників, викладачів, курсантів і студентів, широ- кого кола читачів, які цікавляться питанням, що визначається цим дослідженням. The article is dedicated to the grounds of carrying out operative-search activity. The necessity and actualization for the modern theory and practice of the operative-search activity in the contemporary conditions of carrying it out on the monographic level of the complex research of the theoretical and legal, organizational and tactical principles and grounds are stated to carry out operative-search activity with the purpose to elaborate scientifically-grounded propositions to the legislation in vigour and scientific and practical recommendations to make the activity in this direction more effective. The importance and actualization of the operative-search activity to be carried out only upon the legal grounds to prevent negative consequences because of the growing searching operations temporarily limiting and sometimes violating citizens’ rights and liberties are taken into consideration. Analyzing scientists’ researches in the sphere of the operativesearch activity and the legislation of Ukraine, we determine two categories of the grounds to carry out operative-search activity: those counteracting criminality and permissive ones. The first category includes the existence of sufficient legally received informationto be checked up by the operative-search measures and means. The second category includes the inquiries of the authoritative state organs, establishments and organizations to check up the persons having the state secrecy access, working with nuclear materials and on nuclear facilities, and also the persons having permission to stay unaccompanied on the controlled and sterile zones, on the guarded zones of limited access, on the critical parts of the same zones in airports; the necessity in obtaining intelligence information because of the interests of the state and society security; the existence of the legally obtained generalized materials of the central organ of the executive power realizing the state policy in the sphere of preventing and counteracting illegally obtained profits legalization (laundering), or terrorism financing. Such notions as “intelligence activity”, “counterintelligence activity”, “intelligence information”, “state secrecy”, “financial monitoring” are cleared up in the general sense of meaning and in their relation to the operative-search activity. The article is assigned for scientists, operative workers, lecturers, cadets, students and to a broad circle of readers interested in the questions determined with this research.
- ДокументСучасні підходи до визначення пенітенціарного етапу ресоціалізації засуджених в місцях несвободи України(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Свинаренко, Юрій Павлович; Svynarenko, YuriiУ статті проведено аналіз сучасних підходів до визначення пенітенціарного етапу ресоціалізації засуджених в місцях несвободи України. Застосування до засуджених в місцях несвободи інституту ресоціалізації є першо- черговим завданням кримінально-виконавчого законодавства України, а порядок його застосування є одним із найважливіших напрямів розвитку сучасної криміналь- но-виконавчої політики України, що потребує відповідного наукового осмислення й нормативно-правового забезпечення. Встановлено, що пенітенціарний етап ресоціалізації засуджених в місцях несвободи складається з таких стадій: соціальної адаптації засуджених до встановленого порядку виконання та відбування покарання (режиму); засвоєння засудженими основних засо- бів виправлення і ресоціалізації; виправлення засудженого; підготовки засуджених до звільнення. Констатовано, що тривалість стадій пенітенціарного етапу ресоціалізації засудже- них в місцях несвободи є різною та вкрай індивідуальною, що залежить від наявності або відсутності кримінальних установок; ступеня психологічної підготовленості до відбування покарання; психолого-педагогічних особливостей засуджених; соціаль- ного середовища засуджених як до, так і після знаходження в місцях несвободи, виду установи виконання покарань; схильності до рецидиву скоєння кримінальних право- порушень тощо. В умовах демократизації та гуманізації суспільства кримінально-виконавча полі- тика повинна бути спрямована на забезпечення прав і свобод людини, а законодав- ство приведено у відповідність до міжнародних норм і стандартів поводження із засудженими та бути направленим на диференціацію й індивідуалізацію виконання кримінальних покарань, що має реалізовуватися через відповідні засоби виправлення і ресоціалізації та створювати для засуджених реальні умови для їхнього повернення до самостійного загальноприйнятого соціально-нормативного життя в суспільстві. The article analyzes modern approaches to determining the penitentiary stage of resocialization of convicts in places of imprisonment in Ukraine. The application of the institution of resocialization to convicts in places of deprivation of liberty is a primary task of the criminal law enforcement legislation of Ukraine, and the order of its application is one of the most important areas of development of the modern criminal law enforcement policy of Ukraine, which requires appropriate scientific understanding and legal support. It was established that the penitentiary stage of resocialization of convicts in places of imprisonment consists of the following stages: social adaptation of convicts to the established order of execution and serving of punishment (regime); mastering the basic means of correction and resocialization by convicts; correction of the convict; preparation of convicts for release. It was established that the duration of the stages of the penitentiary stage of resocialization of convicts in places of imprisonment is different and extremely individual, depending on the presence or absence of criminal institutions; the degree of psychological readiness to serve the punishment; psychological and pedagogical characteristics of convicts; the social environment of convicts, both before and after being in places of imprisonment, the type of institution for the execution of punishments; propensity to recidivism, etc. In the conditions of democratization and humanization of society, the criminal enforcement policy should be aimed at ensuring human rights and freedoms, and the legislation should be brought into line with international norms and standards for the treatment of convicts and should be aimed at differentiating and individualizing the execution of criminal punishments, which in turn should be implemented through the appropriate means of correction and resocialization and create real conditions for the convicts for their return to an independent, generally accepted social and normative life in society.