Перегляд за Автор "Postol, O.I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНУ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ»(Одеса: ОДУВС, 2018-03-30) Постол, О. І.; Postol, O.I.Автор вважає, що на даний період часу відкритим залишається питання щодо розробкиформ документацій, яка складається під час реагування на випадки домашнього насильства. Специфіка сфери домашнього насильства потребує злагодженої роботи та належної взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству. Крім того, суб’єктам, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству належить систематично проходити підготовку, яка дозволить їм належним чином забезпечувати потреби постраждалих від домашнього насильства осіб, так як від професійності фахівців в даній сфері залежить життя постраждалих осіб. Також важливим є налагодження з боку поліції тісної взаємодії з населенням та громадськими організаціями, співробітництво з якими може значно покращити свідомість правового середовища населення та забезпечення публічного порядку. The author believes that for the current period of time, the issue of developing forms of documentation, which is compiled during the response to cases of domestic violence, remains open. The specifics of the field of domestic violence require coordinated work and proper interaction of subjects that carry out measures in the field of prevention and countermeasures against domestic violence. In addition, subjects carrying out measures in the field of prevention and counteraction of domestic violence should systematically undergo training that will allow them to properly provide for the needs of victims of domestic violence, since the lives of victims depend on the professionalism of specialists in this field. It is also important for the police to establish close interaction with the population and public organizations, cooperation with which can significantly improve the awareness of the legal environment of the population and ensure public order.
- ДокументІмплементація положень Стамбульської конвенції в контексті притягнення кривдників до відповідальності та зміни їх насильницької моделі поведінки(Одеса: ОДУВС, 2022) Дубенко, Олександр Миколайович; Dubenko, Oleksandr; Постол, О.І; Postol, O.I.Метою статті є визначення напрямів імплемен- тації положень Стамбульської конвенції в національне законодавство України в контексті забезпечення невідворотності притягнення кривдників до відпові- дальності та зміни їх насильницької моделі поведінки. Виокремлено п’ять основних напрямів приведення національного законодавства у відповідність до вимог Стамбульської конвенції в такому контексті: 1) при- ведення у відповідність понятійно-категоріального апарату, зокрема доцільно замінити термін «насиль- ство за ознакою статі» на «ґендерно зумовлене насильство», а також надати офіційне роз’яснення оціночних понять, які використовуються на зако- нодавчому рівні; 2) встановлення відповідальності за всі визначені як правопорушення Стамбульською конвенцією діяння, зокрема сексуальні домагання; 3) забезпечення покарання (стягнення) ефективними, пропорційними та переконливими санкціями, зокрема вилучити штраф із переліку стягнень у статті 173-2 КУпАП, а також внести доповнення до ст. 321-1 КУпАП щодо можливості заміни громадських робіт на адміністративний арешт тощо; 4) врахування вимог щодо особливостей провадження у справах щодо домашнього насильства та насильства за озна- кою статі, зокрема передбачити правові механізми продовження розслідування правопорушень, пов’я- заних з домашнім насильством та насильством за ознакою статі, не залежно від заяви постраждалої особи, та продовження провадження, якщо постраж- дала особа вирішить відкликати свою заяву, а також збільшити строк розгляду справ за ст. 173-2 КУпАП та строк адміністративного затримання за такою статтею; 5) удосконалення механізму направлення осіб, які вчинили домашнє насильство або насиль- ство за ознакою статі, на програми для кривдників, зокрема зобов’язати суддів під час з’ясування обста- вин у разі розгляду справ про вчинення домашнього насильства чи насильства за ознакою статі з’ясову- вати, чи підлягає особа направленню на проходження програми для кривдників, та зазначати у постанові суду обґрунтування доцільності або недоцільності такого направлення. Наголошено, що наведений пере- лік напрямів не є вичерпним. Підкреслено важливість розробки єдиного страте- гічного плану імплементації цілей Стамбульської кон- венції у національне законодавство та запропоновано створити міждисциплінарні робочі групи з напрацю- вання конкретних змін до національного законодав- ства. Акцентовано увагу на доцільності організації роботи щодо імплементації положень Стамбульської конвенції до національного законодавства за основними напрямами запобігання та протидії насильству щодо жінок і домашньому насильства: запобігання; захист та надання допомоги постраждалим особам; при- тягнення до відповідальності кривдників та зміна їх насильницької моделі поведінки; забезпечення скоор- динованих політик, зокрема ефективного механізму взаємодії уповноважених суб’єктів. The purpose of the article is to determine the directions of implementation of the provisions of the Istanbul Convention into the national legislation of Ukraine in the context of ensuring the inevitability of bringing perpetrators to justice and changing their violent pattern of behavior. Five main directions of bringing national legislation into line with the requirements of the Istanbul Convention in this context are highlighted: 1) bringing the conceptual and categorical apparatus into line, in particular, replacing the term “gender-based violence” with “gender-based violence”, providing an official explanation evaluative concepts used at the legislative level, in particular the systematicity of domestic violence; 2) establishment of responsibility for all actions defined as offenses by the Istanbul Convention, in particular sexual harassment; 3) ensuring punishment (recovery) with effective, proportionate and convincing sanctions for the commission of offenses, in particular, remove the fine from the list of penalties in Article 173-2 of the Code of Criminal Procedure, make additions to Art. 321-1 of the Criminal Procedure Code regarding the possibility of replacing community service with administrative arrest; 4) taking into account the requirements regarding the specifics of proceedings in cases related to domestic violence and gender-based violence, in particular to provide legal mechanisms for the continuation of the investigation of offenses related to domestic violence and gender-based violence, regardless of the application submitted by the victim, as well as the continuation proceedings also when the affected person decides to withdraw his application, as well as to increase the term of consideration of cases under Article 173-2 of the Code of Criminal Procedure and the term of administrative detention under this article; 5) improvement of the mechanism of referral of persons who have committed domestic violence or gender-based violence to programs for offenders, in particular, to oblige judges during the investigation of the circumstances when considering cases of domestic violence or genderbased violence to find out whether the person is subject to referral to a program for offenders, and to indicate in the court ruling the justification of the expediency or impracticality of such referral. It is emphasized that the given list of directions is not exclusive. The importance of developing a single strategic plan for implementing the goals of the Istanbul Convention into national legislation was emphasized, and it was suggested to create interdisciplinary working groups to develop specific changes to national legislation, to which lawyers of various specialties should be involved. Attention was focused on the expediency of organizing work on the implementation of the provisions of the Istanbul Convention into national legislation in the main areas of prevention and counteraction of violence against women and domestic violence: prevention; protection and assistance to injured persons; bringing offenders to justice and changing their violent pattern of behavior; provision of coordinated policies, in particular, an effective mechanism for the interaction of authorized subjects.