Перегляд за Автор "Muzyka, S.S."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКласифікація конфіденційної інформації(Одеса: ОДУВС, 2021) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Музика, С.С.; Muzyka, S.S.Сучасний стан розвитку суспільства характеризується значним зростанням ролі інформації, інформа- ційних ресурсів, інформаційних технологій, що призводить до активізації інформаційних відносин, які виникають у різних сферах життєдіяльності людини та держави, під час здійснення певного виду діяльності, яка пов’язана з володінням, збиранням, одержанням, зберіганням, користуванням, поширенням відомостей. Наукові дослідження, присвячені питанням класифікації інформації з обмеженим доступом до теперішнього часу не втрачають своєї актуальності. Це зумовлено тим фактором, що суспільні відносини, об’єктом яких є інформація з обмеженим доступом, є предметом адміністративно-правового регулювання. Саме у правовідносинах найбільш чітко відо- бражається специфіка методу правового регулювання, що застосовується в адміністративному праві, який характеризується складним поєднанням способів впливу на поведінку учасників адміністра- тивно-правових відносин. На відміну від загальнодоступної інформації, конфіденційна інформація не призначена для широкого кола осіб. Конфіденційність передбачає зарахування певних відомостей до інформації з обмеженим доступом, має здійснюватися чітко відповідно та на підставі чинних правових норм. Особливістю адміністративно-правового регулювання обмеження доступу до тих чи інших відомостей є поєднання приватно-правового методу регулювання (наприклад, власник прав на комерційну таємницю самостійно визначає перелік відомостей, що становлять таку таємницю, та порядок ознайомлення з ними) та публічно-правового методу (застосовується при обмеженні доступу шляхом визначення державою в нормах законодавства порядку доступу до конфіденційної інформації). Конфіденційна інформація, незалежно від того, предметом яких відносин вона виступає, має певну цінність для суб’єкта інформації: держави, фізичної або юридичної особи. Цінність інформації зумовлена її використанням у публічній сфері – для забезпечення державного управління в різних сферах суспільного життя, в приватній сфері – для реалізації та захисту прав фізичних та юридичних осіб. Розголошення такої інформації може завдати істотної шкоди як інтересам держави, приватним, так і публічним інтересам. Здійснено класифікацію конфіденційної інформації за такими критеріями: 1) за правом власності: а) державна; б) приватна; 2) за правом доступу: а) під час виконання посадовими особами службових повноважень; б) власника та осіб, яким надано це право; 3) за галуззю застосування: а) комерційна; б) банківська; в) податкова; г) адвокатська; д)судова та ін. The modern period of society is characterized by a significant increase in the role of information, information resources, information technology, which leads to the intensification of information relations that arise in various spheres of human life and the state, during certain activities related to possession, collection, receipt, storage, use, dissemination of information. Scientific research on the classification of information with limited access to date is still relevant. This is due to the fact that public relations, the object of which is information with limited access, are subject to administrative and legal regulation. It is in legal relations that the specificity of the method of legal regulation used in administrative law is most clearly reflected, which is characterized by a complex combination of ways of influencing the behavior of participants in administrative-legal relations. Unlike publicly available information, confidential information is not intended for a wide range of individuals. Confidentiality involves the assignment of certain information to restricted information and must be carried out clearly in accordance with and in accordance with applicable law. A feature of administrative-legal regulation of restriction of access to certain information is a combination of private-law method of regulation (for example, the owner of trade secret rights independently determines the list of information that constitutes such secret and the procedure for accessing them) and public law method (used in restricting access by determining by the state in the legislation the procedure for access to confidential information). Confidential information, regardless of the object of its relationship, has a certain value for the subject of information: the state, individual or legal entity. The value of information is due to its use in the public sphere – to ensure public administration in various spheres of public life, in the private sphere – to implement and protect the rights of individuals and legal entities. Disclosure of such information may cause significant harm to the interests of the state, private and public interests. The classification of confidential information is carried out according to the following criteria: 1) by ownership: a) state; b) private; 2) by right of access: a) during the performance of official duties by officials; b) the owner and persons to whom this right has been granted; 3) by field of application: a) commercial; b) banking; c) tax; d) lawyer; e) judicial, etc.
- ДокументПРАВОВИЙ РЕЖИМ ІНФОРМАЦІЇ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ В ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ(Одеса: ОДУВС, 2021-11-25) Музика, С.С.; Muzyka, S.S.Проведено аналіз правового режиму інформації з обмеженим доступом. The analysis of the legal regime of information with limited access was carried out.
- ДокументЩОДО ПИТАННЯ КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ОРГАНАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ ПІД ЧАС РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2022) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Музика, С.С.; Muzyka, S.S.Сучасний інформаційний стан українського суспіль- ства характеризується значним зростанням ролі інформації, інформаційних ресурсів, інформаційних технологій, що призводить до активізації інформа- ційних відносин, які виникають у різних сферах жит- тєдіяльності людини, юридичних осіб та держави. На відміну від загальнодоступної інформації кон- фіденційна інформація не призначена для широкого кола осіб. Конфіденційність передбачає віднесення певних відомостей до інформації з обмеженим доступом та має здійснюватися чітко у відповідно- сті та на підставі чинних правових норм. Конфіден- ційна інформація незалежно від того, предметом яких відносин вона виступає, має певну цінність для суб’єкта інформації: держави, фізичної або юридичної особи. Цінність інформації зумовлена її використанням у публічній сфері – для забезпечення державного управління в різних сферах суспільного життя, у приватній сфері – для реалізації та захи- сту прав фізичних та юридичних осіб. В умовах воєнного стану розголошення конфіденційної інфор- мації може завдати істотної шкоди як національ- ним, державним, приватним, так і публічним інтересам. Поліція, здійснюючи свою діяльність, є розпоряд- ником інформації, розповсюдження якої матиме нега- тивні наслідки для різних категорій фізичних осіб, юридичних осіб, інтересів та цілісності держави. Окрім того, працівники поліції, що мають доступ до технічної, організаційної або іншої комерційної інформації, не повинні незаконно використовувати її у власних цілях та передавати її третім особам, за умови, що ця інформація має комерційну цінність у зв'язку з тим, що вона невідома третім особам і до неї немає вільного доступу інших осіб на законних підставах, а володілець інформації вживає належних заходів для охорони її конфіденційності. Будь-яка конфіденційна інформація, розголошення якої в умовах воєнного стану може призвести до обі- знаності противника щодо громадян, військовослуж- бовців, поліцейських та інших складників сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням. Підвищена суспільна нeбeзпeка інформації з обме- женим доступом, що міститься в різних джерелах та базах даних Національної поліції України, пoлягaє у тому, що з володіння держави втрачаються відо- мості, що мають конфіденційний характер, які, пoтрaпляючи до іноземних спецслужб і будучи вико- ристаними проти інтересів України, можуть зве- сти нанівець бaгaтoрічну працю державних органів, підприємств, установ та організацій зі ствoрeння новітніх технологій, видів озброєнь, розроблення планів oбoрoни країни в особливий пeріoд тощо. Необхідність захисту прав суб’єктів персональних даних в умовах дії правового режиму воєнного стану вкрай висока. Навіть в умовах бойових дій право на життя, право на повагу до гідності, право на свободу та особисту недоторканність, визначені в Консти- туції України, мають бути дотримані. Україна, яка поступово інтегрується до Європейського Союзу, має відповідне законодавство, спрямоване на створення якісної системи правового захисту персональних даних відповідно до стандартів Європейського Союзу. The modern information state of Ukrainian society is characterized by a significant increase in the role of information, information resources, and information technologies, which leads to the activation of information relations that arise in various spheres of human activity, legal entities, and the state. Unlike publicly available information, confidential information is not intended for a wide range of individuals. Confidentiality involves classifying certain information as information with limited access and must be carried out clearly in accordance with and on the basis of current legal norms. Confidential information, regardless of the subject of the relationship, has a certain value for the subject of the information: the state, an individual or a legal entity. The value of information is determined by its use in the public sphere – to ensure public administration in various spheres of public life, in the private sphere – to implement and protect the rights of individuals and legal entities. In the conditions of martial law, the disclosure of confidential information can cause significant damage to national, state, private, and public interests. The police, carrying out its activities, are the managers of information, the dissemination of which will have negative consequences for various categories of individuals, legal entities, interests and integrity of the state. In addition, police officers who have access to technical, organizational or other commercial information must not illegally use it for their own purposes and transfer it to third parties, provided that this information has commercial value in connection with the fact that it is unknown to third parties and there is no free access to it by other persons on legal grounds, and the owner of the information takes appropriate measures to protect its confidentiality. Any confidential information, the disclosure of which in the conditions of martial law may lead to the enemy's awareness of citizens, military personnel, police and other components of the defense forces, negatively affect the progress of the tasks as assigned. The increased public danger of information with limited access contained in various sources and databases of the National Police of Ukraine by the aggressor is that information of a confidential nature is lost from the possession of the state, which, reaching foreign special services and being used against the interests of Ukraine, can nullify the many years of work of state bodies, enterprises, institutions and organizations on the creation of the latest technologies, types of weapons, the development of plans for the country's defense in a special period, etc. The need to protect the rights of personal data subjects in the conditions of the legal regime of martial law is extremely high. Even in the conditions of hostilities, the right to life, the right to respect for dignity, the right to freedom and personal integrity defined in the Constitution of Ukraine must be respected. Ukraine, which is gradually integrating into the European Union, has relevant legislation aimed at creating a high-quality system of legal protection of personal data, in accordance with the standards of the European Union.