Перегляд за Автор "Korniienko, Maksym Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодичні рекомендації по проведенню практичних занять із застосуванням спеціалізованого навчального полігону «Лінія102»(Одеса: ОДУВС, 2021) Корнієнко, Максим Вікторович; Любчик, Віктор Борисович; Пишна, Алла Георгіївна; Korniienko, Maksym Viktorovych; Liubchyk, Viktor Borysovych; Pyshna, Alla HeorhiivnaМетодичні рекомендації щодо проведення практичного заняття розроблені на основі інформаційного моделювання роботи служби 102 з метою підвищення практичної складової навчального процесу. В рамках навчання реалізовано опрацювання інформації про протиправні діяння під час надходження на лінію 102. Складовою навчань є інформаційно-технічна платформа, алгоритм використання якої представлено у рекомендаціях. Methodical recommendations for conducting a practical lesson are developed on the basis of information modeling of the service 102 in order to improve the practical component of the educational process. As part of the training, information on illegal actions was processed during the arrival on line 102. The component of the training is an information and technical platform, the algorithm of which is presented in the recommendations.
- ДокументНормативно-правове регулювання захисту прав дитини в законодавстві України(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Юридичний факультет., 2018) Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym ViktorovychАвтор, ґрунтуючись на положеннях загальної теорії права, характеризує та систематизує за ієрархією нормативно-правові акти щодо захисту прав дитини в українському законодавстві, з використанням нормативно-правових документів вітчизняного і міжнародного законодавства, ратифікованого Верховною Радою України. Автор розглядає вісім рівнів джерел різної юри-дичної сили та детально висвітлює кожен рівень з описанням конкретного прикладу. Також зроблені акценти на прогалини в законодавстві України щодо захисту прав дитини та шляхи їх вирішення. The author, based on the provisions of the general theory of law, characterizes and systematizes the hierarchy of normative and legal acts on the protection of the rights of the child in Ukrainian legislation, using normative legal documents of domestic and inter-national legislation ratified by the Verkhovna Rada of Ukraine. It considers eight levels of sources of different legal force and details each level with a description of a specific example. Also, accents are drawn on the gaps in the legislation of Ukraine, concerning the protection of the rights of the child and the ways of their solution.
- ДокументОкремі аспекти щодо втягнення неповнолітніх у злочинну чи іншу антигромадську діяльність(Одеса: ОДУВС, 2016) Плужнік, Олена Іванівна; Pluzhnik, Olena Ivanivna; Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym ViktorovychПід втягненням неповнолітнього у злочинну чи іншу антигромадську діяльність треба розуміти певні дії дорослої особи, вчинені з будь-яких мотивів і пов’язані з безпосереднім впливом на неповнолітнього з метою викликати у нього рішучість взяти участь в одному чи декількох злочинах або займатись іншою антигромадською діяльністю. Втягнення завжди передбачає наявність причинного зв’язку між діями дорослої особи і виникненням у неповнолітнього бажання вчинити протиправні дії. Цей злочин посягає на основи суспільної моралі у сфері розвитку і виховання молодого покоління, згубно впливає на молодих людей, створює для них спотворені орієнтири, прищеплює асоціальні ідеї, аморальні погляди й навички, істотно впливає на рівень злочинності неповнолітніх. Втягнення неповнолітнього у злочинну чи іншу антигромадську діяльність батьками, опікунами, піклувальниками, педагогами, спортивними тренерами, керівниками практики студентів, наставниками неповнолітніх на підприємстві чи в установі, як правило, свідчить про підвищену суспільну небезпечність цих осіб. І тому у зв’язку з наведеним правильне застосування законодав-ства про відповідальність за втягнення неповнолітніх у злочинну чи іншу антигромадську діяльність, своєчасний та якісний судовий розгляд справ такої категорії є важливим засобом запобігання злочинності. Кримінальній відповідальності за втягнення неповнолітнього у злочинну чи іншу антигромадську діяльність можуть бути піддані особи, які на час вчинення цих дій досягли вісімнадцятирічного віку. Под вовлечением несовершеннолетнего в преступную или иную антиобщественную деятельность надо понимать определенные действия взрослого, совершенные по любым мотивам и связанные с непосредственным воздействием на несовершеннолетнего с целью вызвать у него решимость принять участие в одном или нескольких преступлениях или заниматься другой антиобщественной деятельностью. Вовлечение всегда предусматривает наличие причинной связи между действиями взрослого и возникновением у несовершеннолетнего желания совершить противоправные действия. Это преступление посягает на основы общественной морали в сфере развития и воспитания молодого поколения, пагубно влияет на молодых людей, создает для них искаженные ориентиры, прививает асоциальные идеи, аморальные взгляды и навыки, существенно влияет на уровень преступности несовершеннолетних. Вовлечение несовершеннолетнего в преступную или иную антиобщественную деятельность родителями, опекунами, попечителями, педагогами, спортивными тренерами, руководителями практики студентов, наставниками несовершеннолетних на предприятии или в учреждении, как правило, свидетельствует о повышенной общественной опасности этих лиц. Для этого в связи с приведенным правильное применение законодательства об ответственности за вовлечение несовершеннолетних в преступную или иную антиобщественную деятельность, своевременное и качественное рассмотрение дел такой категории является важным средством предупреждения преступности. Уголовной ответственности за вовлечение несовершеннолетнего в преступную или иную антиобщественную деятельность могут быть подвергнуты лица, которые на момент совершения этих действий достигли восемнадцатилетнего возраста. Under the involvement of minors in criminal or other antisocial activities should be to understand certain actions of an adult, committed for any motive and related with direct impacts on juvenile to cause his resolve to participate in one or several crimes or to engage in other antisocial activities. Involvement always implies the existence of a causal link between the actions of the adult, and the emergence of the minor’s desire to commit illegal acts. The crime encroaches on bases of public morals in sphere of development and education of young generation, a detrimental effect on young people, creates for them a distorted landmarks, instills ideas of antisocial, immoral attitudes and skills significantly affect the level of juvenile crime. The involvement of minors in criminal or other antisocial activities parents, guardians, caregivers, teachers, sports trainers, practice supervisors of students, underage mentors in the enterprise or institution, as a rule, testifies to the raised public danger of these individuals. And so in that regard, the correct application of legislation on responsibility for retraction of minors in criminal or other antisocial activity, timely and high-quality trials of this category is an important means of crime prevention. Criminal liability for involvement of minors in criminal or other antisocial activity may be subject to a person who at the time of any such actions reached the age of eighteen.
- ДокументОсобливості встановлення ознак організованих злочинних угруповань(Одеса: ОДУВС, 2017) Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym ViktorovychНа сьогодні проблема організованої злочинності в Україні має загрозливі масштаби, правоохоронні органи, а насамперед поліція, після швидкого реформування МВС України частково втратили професійних, досвідчених співробітників, що не могло не вплинути на зростання злочинності в країні. Як зазначають соціальні психологи, провідним критерієм оцінки всього різноманіття груп, колективів, організацій є їх функціональне призначення, а основним призначенням організованої злочинної групи є вчинення злочинів, і чим більше вдалих злочинів було скоєно, тим стрімкі-ше відбувається розвиток злочинної групи в напрямку найбільш небезпечних її типів – до організованої групи і злочинної організації. Ефективність роботи поліції по протидії організованій злочинній діяльності, пе-редбачає необхідність установлення ознак (рис) ідентифікації організованих злочинних груп та з’ясуванні внутрішньої структури таких формувань з установ-ленням особливостей їх функціонування. Реалії сьогодення показують, що в нашій державі непоодинокі випадки існування злочинних формувань із високим рівнем організованості злочинних співтовариств із поділом на складові частини (групи, ланки) із суворою ієрархічною будовою, із чітким розмежуванням функцій між їх членами, що потребує негайного рішучого втручання компетентних правоохоронних структур. На сегодня проблема организованной преступности в Украине имеет угрожающие масштабы, правоохранительные органы, а прежде всего полиция, после быстрого реформирования Министерства внутренних дел Украины частично потеряли профессиональных, опытных сотрудников, что не могло не повлиять на рост преступности в стране. Как отмечают социальные психологи, что ведущим критерием оценки всего многообразия групп, коллективов, организаций является их функциональное назначение, а основное назначение организованной преступной группы, совер-шение преступлений и чем больше удачных преступлений было совершено, тем стремительнее происходит развитие преступной группы в направлении наиболее опасных ее типов – к организованной группе и преступной организации. Эффективность работы полиции по противодействию организованной преступной деятельности, предусматривает необходимость установления признаков (черт) идентификации организованных преступных групп и выяснении внутренней структуры таких формирований с установлением особенностей их функционирования. Бесспорно, реалии сегодняшнего дня показывают нам, что в нашем государстве нередки случаи существования преступных формирований с высоким уровнем организованности преступных со-обществ с разделением на составные части (группы, звена) со строгим иерархическим строением, с четким разграничением функций между их членами, что требует немедленного решительного вмешательства компетентных правоохранительных структур. For today the problem of organized crime in Ukraine is rampant, law enforcement agencies, especially the police, after a quick reform of the Ministry of internal Affairs of Ukraine partially lost professional, experienced staff that could not affect the growth of crime in the country. As noted by social psychologists, that the leading criterion of evaluating the variety of groups, teams, organizations is their functional purpose and the main purpose of an organized criminal group, committing offences and the more successful the crimes were committed, the faster is the development of a criminal group in the direction of its most dangerous types of organized group and crim-inal organization. The efficiency of the police to counter organized criminal activity, calls for the establishment of attributes (features) the identification of organized crim-inal groups and the elucidation of the internal structure of such groups establishing their operations. Undoubtedly the realities of today show us that in our country there are cases of the existence of criminal groups with a high level of organization of criminal organizations with the division into a part (group level) with a strict hierarchical structure with a clear division of work between their members, this requires immediate intervention by a competent law enforcement agencies.
- ДокументПравоохоронна діяльність: адміністративно-правовий аспект(Херсонський державний університ. Серія «Юридичні науки»., 2013) Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym ViktorovychУ статті вказується на необхідність зміни парадигми дослідження правоохоронної діяльності. ефективна правоохоронна діяльність призводить до реалізації суб’єктами правовідносин своїх прав та виконання ними обов’язків, що дозволяє перенести увагу, досліджуючи цю сферу діяльності, не на охоронні правовідносини, а на регулятивні. Це спричиняє потребу розглядати правоохорону як діяльність щодо профілактики правопорушень, діяльність з охорони громадського порядку. The article deals with the necessity of law enforcement activities study paradigm change. An efficient law enforcement activities result in realization by legal relationships entities of their rights and exercise of their duties, that helps to shift attention, while studying this field of activities, not to protective legal relationships, but to regulatory ones. In its turn, it raises urgency to regard law enforcement as an activity directed at offences preventive activities, and public order preservation activities.
- ДокументФорми та напрями міжнародної співпраці під час розслідування насильницьких злочинів щодо дітей в Україні(Міжнародний гуманітарний університет, 2019) Корнієнко, Максим Вікторович; Korniienko, Maksym ViktorovychМіжнародна співпраця у кримінальному провадженні є невід’ємним складником належної реалізації його завдань. Співпраця дуже важлива, адже саме за допомогою спільних дій різних держав відбувається ефективне забезпечення невідворотності покарання особи, яка вчинила кримінальне правопорушення, у тому числі і насильницькі злочини щодо дитини. Міжнародна співпраця у боротьбі з насильницькими злочинами щодо дітей – це комплексна погодженість дій суверенних держав, міжнародних організацій, які спрямовані на розроблення та координацію заходів щодо попередження, розкриття певних видів злочинів і виявленням, затриманням й передачею правосуддю правопорушників, а також визначення цілей та вирішення завдань із мінімізації транснаціо-нальних і внутрішньонаціональних протиправних діянь. У двосторонніх правочинах держав установлюються більш конкретні форми співробітництва в боротьбі з визначеними видами злочинів, зокрема і щодо розслідуванні насильницьких злочинів щодо дітей водночас необхідно пам’ятати про пріоритетність положень міжнародних договорів порівняно з національним законодавством України. Визначені формами міжнародної співпраці в боротьбі з насильницькими злочинами щодо дітей це: координація дій по боротьбі зі злочинністю (обмін інформацією); підписання договорів про боротьбу з міжнародними злочинами і злочинами міжнародного характеру; правова допомога по кримінальних справах; проведення оперативно-розшукових заходів; проведення слідчих дій; профілактика злочинів; спільні заходи щодо припинення злочинних дій і притягнення винних до відповідальності. Равтор розглядає міжнародну правову допомогу за територіальним критерієм на отримання правової допомоги за кордоном та надання правової допомоги в Україні. Особливу увагу звертає на можливість створення спільних слідчих груп, правовою основою цього правового інституту є Другий додатковий протокол до Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах. International cooperation in criminal proceedings is an integral part of the proper implementation of its objectives. Cooperation is very important, because it is through the joint action of different Member States of the international community that the punishment of a person who has commit-ted a criminal offense, including violent crimes against a child, is effectively punished. International co-operation in the fight against violent crimes against children is a comprehensive co-ordination of actions of sovereign states and international organizations aimed at developing and coordinating measures to prevent, detect certain crimes and to identify, detain and transfer justice to offenders, and to define goals and objectives to minimize transnational and intra-national illegal activities. States have established more specific forms of co-operation in the fight against certain types of crime, including the investigation of violent crimes against children. At the same time, it is necessary to remember the priority of the provisions of inter-national treaties in comparison with the national legislation of Ukraine. Forms of international co-operation in the fight against violent crime against children identified are: coordination of action to combat crime (exchange of information); signing treaties on combating international and international crimes; legal assistance in criminal cases; carrying out operation-al-search measures; conducting investigative actions; crime prevention; joint action to end criminal activity and bring those responsible to justice. We are considering international legal assistance under the territorial criterion for obtaining legal aid abroad and pro-viding legal aid in Ukraine. Particular attention is paid to the possibility of establishing joint investigative teams, the legal basis of this legal institute is the Second Additional Protocol to the European Convention on Mutual Assistance in Criminal Matters.