Перегляд за Автор "Dumanskyi, Roman"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументAdministrative and legal mechanisms of the banking field in Ukraine(2022-09-20) Kuzmenko, Yuliia; Кузьменко, Юлія Василівна; Dumanskyi, Roman; Думанський, Роман ВікторовичСьогодні стрижневим чинником національної безпеки нашої держави є банківська сфера. Проте, аналізуючи сучасний стан нормативно-правового регулювання банківських послуг на теренах України, можемо констатувати, що він не відрізняється особливою чіткістю, системністю і стабільністю. Банківське законодавство України не досконале, а тому є вимагає постійних корекцій відповідно до нових викликів фінансового ринку на світовому та внутрішньому рівнях. Окреслені суперечності вказують на актуальність досліджуємої проблеми для сучасної правової науки. Усі напрями банківської діяльності повинні ґрунтуватися на максимальному захисту прав та інтересів, як клієнтів так і самих банківських установ, що повинно стати конкурентною перевагою. Today, the banking sector is a key factor in the national security of our country. However, analyzing the current state of legal regulation of banking services in Ukraine, we can state that it is not particularly clear, systematic and stable. The banking legislation of Ukraine is not perfect, and therefore requires constant corrections in accordance with the new challenges of the financial market at the global and domestic levels. The outlined contradictions indicate the relevance of the investigated problem for modern legal science. All areas of banking activity should be based on maximum protection of the rights and interests of both clients and banking institutions themselves, which should become a competitive advantage.
- ДокументCURRENT PROBLEMS DURING THE PERFORMANCE OF OFFICIAL POLICIES OF UKRAINE(Centre for European Reforms Studies: Grand Duchy of Luxembourg, 2021) Dumanskyi, Roman; Думанський, Роман ВікторовичThe issue of imperfection of Ukrainian legislation during the existence of independent Ukraine has always occupied one of the main places among the problems of a national nature. Despite the fact that the legal system of the state is integral and coherent and should not have any contradictions, there are a number of differences and inconsistencies that affect public life. Every police officer is forced to see shortcomings in legislation during their daily service. Which, due to the rapid change of social and societal changes, the legislative bodies of Ukraine do not have time to adapt in time. Nevertheless, due to a number of obstacles, the police officer performs his official duties and serves the people of Ukraine. It is necessary to radically solve urgent problems at the legislative level, fixing the term of administrative detention until the trial in court, which must take place within a day after the administrative detention of a person, and if this day (and most often it happens on a practical day) duty of judges and court staff on the day off, which may be fixed by order of the State Judicial Administration (to resolve the issue of payment to court staff) and the minutes of the meeting of a particular court in consultation with the leadership of the police unit. After all, the activities of police officers should be aimed at satisfying the interests of citizens. Because the Law of Ukraine "On the National Police" states that police officers are faced with tasks that are within the limits set by law, services to assist persons who for personal, economic, social reasons or as a result of emergencies need such assistance. Питання недосконалості українського законодавства за час існування незалежної України завжди посідало одне з головних місць серед проблем загальнодержавного характеру. Незважаючи на те, що правова система держави є цілісною і узгодженою і не повинна мати жодних протиріч, у ній нараховується низка розбіжностей і неузгодженостей, що впливають на суспільне життя. Кожен поліцейський щодня під час несення служби змушений бачити недоопрацювання у законодавчих актах. Які через швидку зміну соціальних та громадських змін не встигають своєчасно адаптувати законодавчі органи України. Але все одно через низку перешкод поліцейський виконує свої службові обов'язки та служить народу України. Необхідно кардинально вирішувати нагальні проблеми на законодавчому рівні, наприклад, закріплюючи термін адміністративного затримання до розглянутої справи в суді, який має відбутися протягом доби після адміністративного затримання особи, а якщо цей день (а найчастіше так і відбувається) це питання чергуванням суддів та працівників апарату суду у вихідний день, що можна закріпити на розпорядження Державної судової адміністрації (для вирішення питання оплати працівникам суду) та протоконлом зборів конкретного суду за погодженням з керівництвом поліцейського підрозділу. Адже діяльність працівників поліції має бути спрямована на задоволення інтересів громадян. Оскільки в Законі України «Про Національну поліцію» сказано, що перед працівниками поліції стоять завдання, які укладаються в межах, визначених законом, послуг допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги. Вопрос несовершенства украинского законодательства за время существования независимой Украины всегда занимал одно из главных мест среди проблем общегосударственного характера. Несмотря на то, что правовая система государства целостна и согласована и не должна иметь никаких противоречий, в ней насчитывается ряд разногласий и несогласований, которые влияют на общественную жизнь. Каждый полицейский каждый день во время несения службы вынужден видеть недоработку в законодательных актах. Которые из-за быстрой смены социальных и общественных изменений не успевают своевременно адаптировать законодательные органы Украины. Но все равно из-за ряда препятствий полицейский выполняет свои служебные обязанности и служит народу Украины. Необходимо кардинанльно решать насущные проблемы на законодательном уровне, например, закрепляя срок административного задержания к рассмотренному делу в суде, который должен произойти в течение суток после административного задержания лица, а если этот день (а чаще всего так и происходит) это вопрос чередованием судей и работников аппарата суда в выходной день, что возможно закрепить на распоряжение Государственной судебной администрации (для решения вопроса оплаты работникам суда) и протоконлом собрания конкретного суда по согласованию с руководством полицейского подразделения. Ведь деятельность сотрудников полиции должна быть направлена на удовлетворение интересов граждан. Поскольку в Законе Украины «О Национальной полиции» сказано, что перед работниками полиции стоят задачи, которые заключаются в пределах, определенных законом, услуг помощи лицам, которые по личным, экономическим, социальным причинам или вследствие чрезвычайных ситуаций нуждаются в такой помощи.
- ДокументLegal aspects of protection of critical infrastructure in Ukraine during martial law(Boston : Primedia eLaunch, 2022) Kuzmenko, Iuliia; Кузьменко, Юлія Василівна; Koropatov, Oleh; Коропатов, Олег Миколайович; Liubchyk, Viktor; Любчик, Віктор Борисович; Dumanskyi, Roman; Думанський, Роман ВікторовичВ умовах широкомасштабної збройної агресії та запровадження воєнного стану в Україні першочергового значення набуває все більшого обговорення та дій щодо протидії злочинам у різних сферах життя, в тому числі й військових правопорушень. Зростання рівня небезпеки для функціонування критичної інфраструктури вимагає правового регулювання з метою забезпечення їх правового визнання, охорони, протидії злочинним проявам, знищенню чи часткового пошкодження, збоїв сталого функціонування цих об’єктів, визначення юридичної відповідальності за даний вид правопорушень. Стан захищеності об’єктів критичної інфраструктури є складовою національної безпеки країни. В умовах запровадження воєнного стану в Україні першочергового значення набуває забезпечення надійного та стабільного та безперебійного функціонування об’єктів критичної інфраструктури. На сьогодні гостро стоять проблеми фінансового і матеріально-технічного забезпечення тих об’єктів критичної інфраструктури, що постраждали внаслідок військових дій. In the conditions of large-scale armed aggression and the introduction of martial law in Ukraine, more and more discussion and actions regarding combating crimes in various spheres of life, including military offenses, are of primary importance. The increase in the level of danger for the functioning of critical infrastructure requires legal regulation in order to ensure their legal recognition, protection, countering criminal manifestations, destruction or partial damage, failures of the sustainable functioning of these objects, and determination of legal responsibility for this type of offense. The state of security of critical infrastructure facilities is a component of the country's national security. In the conditions of the introduction of martial law in Ukraine, ensuring the reliable, stable and uninterrupted functioning of critical infrastructure facilities is of primary importance. Today, there are acute problems of financial and logistical support of those critical infrastructure objects that suffered as a result of military operations.
- ДокументONE-TIME CASH ASSISTANCE IN THE EVENT OF A POLICE OFFICER'S DEATH: SOCIAL PROTECTION IN UKRAINE(2021-09-21) Kuzmenko, Yuliia; Кузьменко, Юлія Василівна; Dumanskyi, Roman; Думанський, Роман Вікторович
- ДокументThe mechanism of legal regulation of the application of police measures in Ukraine(Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch., 2023) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Залєвська, Ірина Іванівна; Zalievska, Iryna; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanВ розділі розглядаються проблеми пов’язані із ухиленням оподаткування. Так, ухилення від сплати податків є негативним фактором економічної безпеки України. В Україні сьогодні, особливо в умовах воєнного часу, негативні наслідки недофінансування державних структур з державного бюджету спостерігається більше ніж будь-коли. З 1991 року і дотепер державний бюджет України завжди був профіцитним, що означає більше витрат, ніж доходів. Тому ситуація з недофінансування головних розпорядників, відмова від багатьох статей їх бюджету запитів цілком логічно. Тому ситуація недофінансування основних адміністраторів, відхилення багатьох статей їхніх бюджетних запитів є цілком логічним. А значну частину бюджету складають податки, тому постає проблема податків ухилення є злочином, що зачіпає економічну безпеку держави і є складовою складова національної безпеки. В розділі зроблено висновки,що для всіх країн світу, а не тільки для України, проблема несплата податків є досить гострою та актуальною. Тому варто вивчати міжнародний та вітчизняний конструктивний досвід боротьби із запобігання правопорушенням у сфері оподаткування та використання його в системі боротьби з ними. Суспільна небезпека ухилення від сплати податків, зборів та ін. платежів виникає внаслідок обґрунтованої несплати кожною фізичною та юридичною особою податків і зборів в порядку і розмірах, встановлених законом. Для забезпечення економічної безпеки, визначені наступні основні завдання в контексті зниження потенціалу загрози національній економіці: - постійний моніторинг та оцінка рівня ухилення від сплати податків, - модернізація податкової системи України, яка виключає обтяжливе оподаткування процедури, несправедливе податкове навантаження, прихована криміналізація фіскальних органів та представників бізнесу. Удосконалення системи податкового адміністрування податків і зборів, забезпечення його прозорості, помірного зниження та рівномірного розподілу податку навантаження на платників податків залежно від виду діяльності, - цілеспрямована, організована робота на державному рівні щодо розвитку податку; культури платників податків, формування законослухняної та ін. толерантної податкової поведінки; негативне ставлення до несплати податків - розвиток податкової культури самих податкових органів (для цього необхідно підвищити вимоги до кваліфікації працівників, заохочення і позитивна мотивація їхньої праці (наприклад, підвищення рівня оплата праці, престиж професії, технічне оснащення), змінити пріоритети в роботі податкових органів (зусилля зібрати більше податків повинні поступитися місцем бажанню об’єктивно перевіряти податки та надавати допомогу платникам податків), - цілеспрямована державна політика у боротьбі з недоотриманням доходів держави у бюджет, - виявлення, попередження та знешкодження правопорушень, пов'язаних з ухиленням від сплати податків, - створення перешкод для розвитку та поширення податкових правопорушень взагалі на рівні уряду, - зміна негативного ставлення суспільства до механізму оподаткування, протидія криміналізації економіки та корупції.
- ДокументАдміністративно-правове забезпечення захисту об’єктів критичної інфраструктури України під час воєнного стану(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Iuliia; Коропатов, Олег Миколайович; Koropatov, Oleh; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanУ статті розкриваються особливості адміністративно-правового забезпечення захи- сту об’єктів критичної інфраструктури України в умовах воєнного стану. Авторами статті аналізується національне законодавство щодо особливостей захисту та правового режиму роботи та безпеки критичної інфраструктури в умовах особливого періоду, а воєнний стан належить до таких. Підкреслюється актуальність цього питання як базового у процесі створення продуктивних механізмів у сфері забезпечення інтере- сів національної безпеки нашої держави. Вказується, що у період ведення військових дій російськими окупаційними військами на території України було внесено зміни до нормативних актів спеціалізованого змісту, які розкривають механізм врегулювання ситуацій у разі пошкодження, ліквідації чи нейтралізації пошкоджень стосовно певних категорій об’єктів критичної інфраструктури. Констатується, що всі ці кроки підкрес- люють спрямованість державної політики України на захист, своєчасне реагування на загрози критичній інфраструктури країни від бойових дій, диверсій, терористичних актів, спричинених військовою агресією, для чого необхідна різногалузева консолідація ресурсів. Серед основних загроз за серйозністю наслідків для критичної інфраструк- тури називаються кібератаки, терористичні та диверсійні акти, військові операції. Стверджується, що все це призводить до виникнення аварій на об’єктах підвищеної небезпеки, як наслідок, це може привести до виникнення надзвичайних ситуацій регі- онального, державного або світового рівня. Визначається, що на сьогодні гостро стоять проблеми фінансового і матеріально-технічного забезпечення тих об’єктів критичної інфраструктури, які постраждали внаслідок військових дій. The article reveals the peculiarities of the administrative and legal support for the protection of critical infrastructure objects of Ukraine under martial law. The authors of the article analyze the national legislation regarding the specifics of the protection and legal regime of operation and safety of critical infrastructure in the conditions of a special period, and martial law is one of them. The relevance of this issue is emphasized as a basic one in the process of creating productive mechanisms in the sphere of ensuring the national security interests of our state. It is indicated that during the period of military operations by the Russian occupying forces on the territory of Ukraine, changes were made to the normative acts of specialized content, which reveal the mechanism of settlement of situations in the event of damage, liquidation or neutralization of damage in relation to certain categories of critical infrastructure objects. It is noted that all these steps emphasize the focus of Ukraine’s state policy on protection, timely response to threats to the country’s critical infrastructure from hostilities, sabotage, terrorist acts caused by military aggression, for which multi-sectoral consolidation of resources is necessary. Among the main threats, in order of seriousness of consequences, for critical infrastructure are cyber attacks, terrorist and sabotage acts, military operations. It is claimed that all this leads to accidents at highrisk facilities, which, as a result, can lead to regional, national or global emergencies. It is determined that today there are acute problems of financial and logistical support of those critical infrastructure objects that have suffered as a result of military operations.
- ДокументДОТРИМАННЯ ОРГАНАМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ ВИМОГ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2021) Бездольний, Максим Юрійович; Bezdolnyi, Maksym; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanСтаття присвячена аналізу дотримання органами Національної поліції України вимог нормативно-правового забезпечення під час виконання повноважень щодо припинення домашнього насильства. Конституцією України визначено, що людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека, а також право кожного на повагу до його гідності є най- вища соціальна цінність. Домашнє насильство – це серйозне порушення прав людини, вкорінене в нерів- ності між чоловіками та жінками й гендерній дискримінації. Ця проблема актуальна для всіх країн і суспільств без винятку. Домашнє насильство позначається на жінках і чоловіках, хлопцях і дівчатах. Однак світова статистика, а також статистичні дані з різних країн, включно з Україною, свідчать про те, що від домашнього насильства набагато більше потерпають жінки. Незважаючи на те, що статтею 1732 Кодексу України про адміністративні пра- вопорушення передбачена відповідальність за вчинення домашнього насильства, насильства за ознакою статі, невиконання термінового заборонного припису або неповідомлення про місце свого тимчасового перебування, насильство в сім’ї залиша- ється актуальною проблемою сучасної України. Відповідно до статті 10 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 7 грудня 2017 року № 2229 виявлення фактів домашнього насильства та своєчасне реагування на них, прийом і розгляд заяв та повідомлень про вчинення домашнього насильства, а також надання допомоги постраждалим особам належить до повноважень органів Національної поліції України. Існують ознаки того, що поліцейська статистика в Україні щодо побутового насиль- ства не віддзеркалює масштабів цієї проблеми. Спостерігається зростання числа звер- нень на гарячі лінії у зв’язку з домашнім насильством. Отримання термінових забо- ронних приписів є складною справою. За останній період поліція збільшила видання термінових заборонних приписів відносно кількості звернень. Вимушене перебування в замкненому приміщенні з кривдниками, відсутність достатньої кількості спеціалізо- ваних притулків, ускладнений доступ до правової допомоги та соціальних послуг – це ті виклики, з якими зіткнулись постраждалі. Як видається, в питанні домашнього насильства існує брак довіри до поліції, і це пов’язано з помилками дотримання органами національної поліції України вимог нормативно-правового забезпечення під час виконання повноважень щодо припи- нення домашнього насильства. The article is devoted to the analysis of the observance by the bodies of the National Police of Ukraine of the requirements of normative-legal provision during the exercise of the powers to stop domestic violence. The Constitution of Ukraine stipulates that a person, his life and health, honor and dignity, inviolability and security, as well as the right of everyone to respect for his dignity are recognized in Ukraine as the highest social value. Domestic violence is a serious human rights violation rooted in inequality between men and women and gender discrimination. The problem of domestic violence is relevant for all countries and societies without exception. Domestic violence affects women and men, boys and girls. However, world statistics, as well as statistics from various countries, including Ukraine, show that domestic violence is disproportionately affecting most women. Despite the fact that Article 1732 of the Code of Administrative Offenses of Ukraine provides for liability for domestic violence, gender-based violence, failure to comply with an urgent injunction or failure to notify the place of his temporary residence, domestic violence remains a pressing problem in modern Ukraine. Pursuant to Article 10 of the Law of Ukraine “On Prevention and Counteraction to Domestic Violence” of December 7, 2017 № 2229-VIII detection of facts of domestic violence and timely response to them, reception and consideration of applications and notifications domestic violence, as well as providing assistance to victims is the responsibility of the National Police of Ukraine. There are indications that police statistics in Ukraine on domestic violence do not reflect the scale of the problem. There has been an increase in hotline calls due to domestic violence, but police have not reported it. Recently, the police have increased the issuance of urgent restraining orders regarding the number of appeals. Forced detention with offenders, lack of specialized shelters, difficult access to legal aid and social services are the challenges faced by victims. There seems to be a lack of trust in the police in the issue of domestic violence, and this is due to errors in the compliance of the national police of Ukraine with the requirements of legal support during the exercise of powers to stop domestic violence.
- ДокументМОРСЬКА БЕЗПЕКА ЯК СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ(2021-12-23) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Yuliia; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanУкраїні потрібна більш концептуальна та охоплююча усі напрями народного господарства стратегія (концепція) економічної безпеки України та держав Балто-Чорноморського регіону. Вона має визначати глобальні і поточні національні інтереси та цілі, а також методи, засоби та механізми їх досягнення і, відповідно, забезпечити морську безпеку, як складову національної економічної безпеки країни. До того ж така концепція повинна враховувати особливості міжнародного та базуватися на національному нормативно-правовому забезпечення морської безпеки. Ukraine needs a more conceptual strategy (concept) of the economic security of Ukraine and the states of the Baltic-Black Sea region covering all areas of the national economy. It should determine global and current national interests and goals, as well as methods, means and mechanisms for their achievement and, accordingly, ensure maritime security as a component of the country's national economic security. In addition, such a concept should take into account the peculiarities of the international and be based on national regulatory and legal support of maritime safety.
- ДокументНевідкладні дії органів Національної поліції при оформленні дорожньо-транспортних пригод(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2022) Галунько, Віра Миколаївна; Halunko, Vira; Соловей, Олексій Миколайович; Solovei, Oleksii; Ізбаш, Катерина Сергіївна; Izbash, Kateryna; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, Roman; Рудниченко, Світлана Миколаївна; Rudnychenko, SvitlanaУ навчальному посібнику висвітлені невідкладні дії органів Національної поліції при оформлені дорожньо-транспортних пригод. Навчальний посібник орієнтований на курсантів навчальних закладів системи МВС та працівників органів Національної поліції, а також для всіх хто цікавиться даною проблематикою. The textbook highlights the urgent actions of the National Police in the registration of traffic accidents. The textbook is aimed at cadets of educational institutions of the Ministry of Internal Affairs and employees of the National Police, as well as for all who are interested in this issue.
- ДокументПИТАННЯ ДЕЯКИХ ВИПЛАТ ПОЛІЦЕЙСЬКИМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022-10-19) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Yuliia; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanАвторами зазначається, що держава збільшила фінансові виплати поліцейським, що свідчить про важливість діяльності НПУ в умовах повномасштабної війни на території України. Цілком логічно, що й після завершення війни усі підрозділи будуть задіяні у ліквідації воєнних наслідків, а тому поліцейським слід готуватися до нових викликів часу. The authors note that the state has increased financial payments to police officers, which indicates the importance of the NPU's activities in the conditions of a full-scale war on the territory of Ukraine. It is quite logical that even after the end of the war, all units will be involved in the liquidation of war consequences, and therefore the police should prepare for new challenges of the time.
- ДокументПоширення торгівлі людьми за умов збройного конфлікту на сході України(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2021) Кузьменко, Юлія Василівна; Kuzmenko, Yuliia; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanАктуальність статті полягає в тому, що нестабільна соціально-економічна ситуація, низький рівень правової культури населення, насильство проти жінок і дітей, коруп-ція, політичний дисбаланс, конфлікт на сході України, безпринципність злочинців, нарощення попиту на дешеву робочу силу або неформальну працю, зростання потреб у сфері трансплантації органів створюють сприятливі умови для розвитку тіньового бізнесу у сфері торгівлі людьми. Мета статті полягає у дослідженні поширення торгівлі людьми за умов Операції об’єднаних сил, що проходить на сході України, визначення причин поширення цього явища серед населення. У статті виявлено фактори, причини й умови, що сприяють поширенню торгівлі «живим товаром» за умов Операції об’єднаних сил, що проходить на сході України; проаналізовано нормативно-правові акти у сфері запобігання поширенню торгівлі людьми; надано пропозиції щодо посилення юридичної відповідальності за торгівлю людьми. Збройний конфлікт дає можливості не лише для протизаконного переміщення зброї, боєприпасів, наркотиків, але й людей. Також підкреслено, що поширення торгівлі людьми через непідконтрольний схід України є глобальною світовою проблемою, що потребує негайного вирішення. Збройний конфлікт породжує грубі порушення прав і свобод людини, зокрема сприяє й торгівлі людьми. Українська влада повинна вберегти своїх громадян від цих злочинів і встановити таке покарання за цей злочин, яке буде суттєвим і справедливим. На законодавчому рівні необхідно прийняти зміни, що значно посилять юридичну відповідальність статей Кримінального кодексу щодо торгівлі «живим товаром» (секс-торгівлі, рабства, безоплатної трудової експлуатації), а також окремо вважаємо слід внести статтю в цей кодекс із суттєвими санкціями щодо «чорної трансплантології» та «трансплантаційного туризму». Цілком логічно, що потребують змін і нормативно-правові акти щодо протидії та запобіганню торгівлі людьми уповноваженими органами Національної поліції, у яких би віддзеркалювалися особливості проведення таких заходів на тимчасово окупованій території. The relevance of the article lies in the fact that the unstable socio-economic situation, low level of legal culture of the population, the violence against women and children, corruption, political imbalance, conflict in eastern Ukraine, the unscrupulousness of criminals, increasing demand for cheap labor or informal work and growing needs in the field of organ transplantation – all these create favorable conditions for the development of shadow business in the field of human trafficking. The purpose of the article is to study the spread of human trafficking in the conditions of the joint forces operation, which takes place in the East of Ukraine and to determine the reasons for the spread of this phenomenon among the population. The article identifies the factors, reasons and conditions that contribute to the spread of trade in “live goods” in the conditions of the operation of the combined forces, which takes place in the East of Ukraine; there are analyzed the regulatory legal acts in the field of preventing the spread of human trafficking; and also made proposals to strengthen legal responsibility for human trafficking. Armed conflict allows not only for the illegal movement of weapons, ammunition, drugs, but also people. There was also emphasized that the spread of human trafficking through the uncontrolled East of Ukraine is a world global problem that requires an immediate solution. It was also noted that the armed conflict gives rise to gross violations of human rights and freedoms and contributes to human trafficking. The Ukrainian government must protect its citizens from these crimes and establish a punishment for this crime that will be equitable. At the legislative level, it is necessary to adopt changes, which will significantly strengthen the legal responsibility of the articles of the Criminal Code regarding the sale of “live goods” (sex trade, slavery, free labor exploitation), and we also consider that the article should be introduced into this code with significant sanctions regarding “black transplantation” and “transplant tourism”. It is quite logical that it will require the changes and regulatory legal acts regarding the counteraction and prevention of human trafficking by authorized bodies of the National Police, which would reflect the specifics of such events in the temporarily occupied territory.
- ДокументПРО НЕОБХІДНІСТЬ КОНКРЕТИЗАЦІЇ ОБСТАВИН, ЩО ОБТЯЖУЮТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ З МЕТОЮ ОБМЕЖЕННЯ ТА УСУНЕННЯ КОРУПЦІЙНИХ ПРОЯВІВ(Одеса: ОДУВС, 2022-12-16) Бездольний, Максим Юрійович; Bezdolnyi, Maksym; Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, RomanЗ метою недопущення можливих корупційних проявів доцільно з пункту 6 статті 35 КУпАП виключити таке визначення, як: орган (посадова особа), який накладає адміністративне стягнення, залежно від характеру адміністративного правопорушення може не визнати дану обставину обтяжуючою, та викласти його у наступній редакції: вчинення правопорушення в стані сп'яніння, крім тих випадків, коли дані обставини є безпосереднім складом адміністративного правопорушення.
- ДокументПРОБЛЕМА ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА НАД ДІТЬМИ(Конін –Ужгород –Перемишль–Херсон: Посвіт., 2023) Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, Roman; Куліш, Олександра; Kulish, OleksandraУ дослідженні авторами зауважується, що для запобігання, швидкого виявлення та розкриття такої категорії правопорушень відносно дітей у сфері сексуального насильства, необхідно прискорити вирішення таких завдань: здійснити криміналізацію володіння, придбання, одержання доступу, зберігання матеріалів, що містять дитячу порнографію, відповідно до міжнародних нормативно-правових актів; розробити спрощений механізм блокування та видалення таких матеріалів хостерами та інтернет-провайдерами; криміналізувати ґрумінг та секстінг щодо дітей; налагодити навчання дітей правилам безпечної поведінки в глобальній мережі Інтернет; розширити можливості протидії домашньому насильству працівникам поліції. In the study, the authors note that in order to prevent, quickly detect and disclose this category of offenses against children in the field of sexual violence, it is necessary to speed up the solution of the following tasks: criminalize the possession, acquisition, access, storage of materials containing child pornography, in accordance with international regulations - legal acts; develop a simplified mechanism for blocking and removing such materials by hosters and Internet providers; criminalize grooming and sexting of children; establish the training of children in the rules of safe behavior on the global Internet; to expand the possibilities of combating domestic violence for police officers.
- ДокументПРОБЛЕМА ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА НАД ДІТЬМИ(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2023) Думанський, Роман Вікторович; Dumanskyi, Roman; Куліш, Олександра; Kulish, OleksandraАвтори зауважують, що для запобігання, швидкого виявлення та розкриття такої категорії правопорушень відносно дітей у сфері сексуального насильства, необхідно прискорити вирішення таких завдань: здійснити криміналізацію воло-діння, придбання, одержання доступу, зберігання матеріалів, що містять дитячу порнографію, відповідно до міжнародних нормативно-правових актів; розробити спрощений механізм блокування та видалення таких матеріалів хостерами та інтернет-провайдерами; криміналізувати ґрумінг та секстінг щодо дітей; налагодити нав-чання дітей правилам безпечної поведінки в глобальній мережі Інтернет; розширити можливості протидії домашньому насильству працівникам поліції. The authors note that in order to prevent, quickly detect and disclose this category of offenses against children in the field of sexual violence, it is necessary to speed up the solution of the following tasks: criminalize the possession, acquisition, access, storage of materials containing child pornography, in accordance with international regulations - legal acts; to develop a simplified mechanism for blocking and removing such materials by hosters and Internet providers; criminalize grooming and sexting of children; establish the training of children in the rules of safe behavior on the global Internet; to expand the possibilities of combating domestic violence for police officers.