Перегляд за Автор "Ярмакі, Христофор Петрович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPolice Supervision of Releases from Prison(International Academy Journal Web of Scholar., 2019) Yarmaki, Khrystofor; Ярмакі, Христофор Петрович; https://orcid.org/0000-0001-7718-3093; Yarmaki, Volodymyr; Ярмакі, Володимир Христофорович; https://orcid.org/0000-0001-5924-1085It is provided the concept and features of police supervision; its correlation with administrative supervision is considered; the supervision of the behavior of previously convicted persons and legal acts regulating its implementation are analyzed. Given the central role of supervision in shaping police agency outcomes, the purpose of this paper is to understand ratings of supervisor performance overall and on several distinct dimensions. The description of the police as the strong arm of the State oversight reflects their authorization to enforce laws and policies defined by State institutions. It is concluded that there is a necessity to amend the Law of Ukraine "On the Administrative Supervision of Releases from Prison", other legal acts regulating the issue of supervision and probation.
- ДокументАдміністративний розсуд в діяльності поліції України(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2023-03-22) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforПроаналізувавши теоретичні та правові основи застосування адміністративного розсуду органами та посадовими особами поліції автор дослідження прийшов до висновку, що дискреційні повноваження - це певна сукупність правообов’язків суб’єкта публічної адміністрації поліції, що дають йому можливість на власний розсуд, у межах закону, обрати один із кількох варіантів прийняття рішення по адміністративній справі. Застосування адміністративного розсуду в діяльності органів, служб, підрозділів і посадових осіб поліції повинен бути під постійним контролем вищих органів (посадових осіб) поліції та громадянського суспільства, що позитивно вплине на зменшення корупційних проявів в діяльності поліції.Having analyzed the theoretical and legal bases of the application of administrative discretion by police bodies and officials, the author of the study came to the conclusion that discretionary powers are a certain set of legal obligations of the subject of the public administration of the police, which give him the opportunity at his own discretion, within the limits of the law, to choose one from several options for making a decision on an administrative case. The use of administrative discretion in the activities of police bodies, services, divisions and officials should be under the constant control of higher bodies (officials) of the police and civil society, which will positively affect the reduction of corruption in police activities.
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНИЙ РОЗСУД ЯК ЕЛЕМЕНТ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ(Одеса: ОДУВС, 2020-03-26) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforНа думку автора, адміністративний розсуд є важливим елементом публічного адміністрування, що дозволяє оперативно з урахуванням ситуації яка склалася і на основах чинного законодавства приймати управлінські рішення, спрямовані на захист публічних інтересів. Надмірне розширення меж адміністративного розсуду тягне за собою підвищення рівня корупції, приводить до зловживань чиновників, підриває авторитет органів публічної адміністрації та негативно відбивається на реалізації конституційних гарантій прав приватних осіб. In the opinion of the author, administrative discretion is an important element of public administration, which allows promptly taking into account the existing situation and on the basis of current legislation to make management decisions aimed at protecting public interests. Excessive expansion of the boundaries of administrative discretion entails an increase in the level of corruption, leads to abuses by officials, undermines the authority of public administration bodies and negatively affects the implementation of constitutional guarantees of the rights of private individuals.
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВА ПРОТИДІЯ НЕЗАКОННІЙ МІГРАЦІЇ ТА ЇЇ ВІДМІННІСТЬ ВІД АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ МІГРАЦІЙНИХ ВІДНОСИН(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor
- ДокументАДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ(Одеса: ОДУВС, 2016-05-27) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforНа теперішній час визначені нормативні основі діяльності створених антикорупційних органів, які укомплектовані посадовими особами, фінансово та матеріально-технічно забезпечені і можуть досягти успіху у протидії корупції тільки за умов їх успішної взаємодії між собою, іншими правоохоронними органами та громадянським суспільством. Оскільки корупційні правопорушення вчиняються на різних рівнях влади, часто мають міжвідомчий характер та «тонкі» схеми вчинення, а справи про корупційні правопорушення можуть підлягти передачі за підвідомчістю з одного антикорупційного органу до іншого, для налагодження їх належної взаємодії та обміну оперативно-розшуковою інформацією, доречним буде керівникам антикорупційних органів прийняти спільну інструкцію щодо взаємодії з питань протидії корупції. At the moment, the normative bases of the activity of the created anti-corruption bodies, which are staffed by officials, financially and materially and technically secured and can achieve success in combating corruption only under the conditions of their successful interaction with each other, other law enforcement bodies and civil society, have been determined. Since corruption offenses are committed at different levels of government, they often have an interdepartmental nature and "subtle" schemes of commission, and cases of corruption offenses may be subject to transfer by sub-department from one anti-corruption body to another, in order to establish their proper interaction and exchange of operative and investigative information, as appropriate the heads of anti-corruption bodies will adopt a joint instruction on cooperation on anti-corruption issues.
- ДокументАдміністративно-правове регулювання діяльності патрульної поліції щодо забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні(Житомир: Вид. О.О. Євенок, 2019) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Пилипів, Руслан Миронов; Pylypiv, Ruslan; Веселов, Микола Юрійович; Veselov, MykolaМонографія присвячена комплексному дослідженню питань адміністративно-правового регулювання діяльності патрульної поліції щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. На основі досягнень вітчизняної юриспруденції, зарубіжного досвіду, аналізу чинного законодавства і правозастосовної (в тому числі судової) практики розроблене авторське бачення щодо вирішення актуальних проблем та подальшого удосконалення діяльності патрульної поліції у зазначеній сфері. У дослідженні вперше після реформування МВС України та створення патрульної поліції визначено її місце як одного з основних суб’єктів, що сьогодні забезпечують реалізацію державної політики у сфері безпеки дорожнього руху на загальнодержавному рівні. Дається авторська дефініція понять «адміністративна діяльність патрульної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», «профілактична діяльність патрульної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». На підставі аналізу положень Закону України «Про Національну поліцію» обґрунтовується новий погляд на класифікацію методів діяльності поліції. Окремо в науковій роботі розглядаються організаційно-правові особливості здійснення профілактичної, адміністративно-юрисдикційної діяльності, а також застосування поліцейських заходів патрульною поліцією під час забезпечення безпеки дорожнього руху. Вносяться пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правового регулювання зазначеної діяльності. The monograph is devoted to a comprehensive study of issues of administrative and legal regulation of patrol police activities to ensure road traffic safety. Based on the achievements of domestic jurisprudence, foreign experience, analysis of current legislation and law enforcement (including judicial) practice, the author's vision for solving current problems and further improving the activities of the patrol police in the specified area has been developed. In the study, for the first time after the reform of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the creation of the patrol police, its place is determined as one of the main subjects that today ensure the implementation of state policy in the field of road traffic safety at the national level. The author's definition of the terms "administrative activity of the patrol police in the field of road safety", "preventive activity of the patrol police in the field of road safety" is given. Based on the analysis of the provisions of the Law of Ukraine "On the National Police", a new view on the classification of the methods of police activity is substantiated. Separately, the research paper examines the organizational and legal features of preventive, administrative and jurisdictional activities, as well as the use of police measures by the patrol police while ensuring road traffic safety. Proposals are made to improve the regulatory and legal regulation of the specified activity.
- ДокументАНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ(Одеса: ОДУВС, 2022-12-16) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforРозглянуто деякі приклади з зарубіжного досвіду запобігання корупції в країнах світу, таких як Англія, Німеччина, Китай, Нідерланди та Сінгапур. Some examples from the foreign experience of preventing corruption in the countries of the world, such as England, Germany, China, the Netherlands and Singapore, are considered.
- ДокументБіометричні паспорти: захист чи обмеження прав і свобод громадян(Одеса: ОДУВС, 2016) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor PetrovychСтаття присвячена аналізу доцільності, необхідних умов і можливих наслідків переходу на біометричні паспорти. Особлива увага в статті приділяється положенням міжнародного, закордонного та національного законодавства, що регламентує застосування біометричних даних у документах, що посвідчують особу. Крім законодавства з означеної тематики у статті розглядається історія становлення та сутність паспорта як документа, що посвідчує особу. У результаті проведеного аналізу сформульовано пропозиції щодо вдосконалення національного законодавства в досліджуваній сфері та визначено умови, дотримання яких є необхідним для переходу на біометричні паспорти. Статья посвящена анализу целесообразности, необходимых условий и возможных последствий пере-хода на биометрические паспорта. Особое внимание в статье уделяется положениям международного, зарубежного и национального законодательства, регламентирующего применение биометрических данных в документах, удостоверяющих личность. Кроме законодательства по обозначенной тематике в статье рассматривается история становления и сущность паспорта как документа, удостоверяющего личность. В результате проведенного анализа сформулированы предложения по усовершенствованию национального законодательства в исследуемой сфере и определены условия, соблюдение которых необходимо для перехода на биометрические паспорта. This article analyzes the feasibility, the necessary conditions and the possible consequences of the transition to biometric passports. Special attention is given to the provisions of international, foreign and national legislation governing the use of biometrics in identity documents. In addition to the legislation on the designated topic, the article discusses the history of the formation and the nature of the passport as an identity document. The article suggested some ways to improve national legislation in the field of study and the conditions to be observed for the transition to biometric passports.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВАХ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ(Одеса: ОДУВС, 2022-10-28) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforОрганізацію взаємодії суб’єктів провадження в справах про адміністративні правопорушення можна визначити як управлінську функцію, спрямовану на переведення суб’єктів будь-якої соціальної системи від індивідуальної до сумісної, узгодженої за місцем і часом діяльності щодо найбільш оптимального використання можливостей взаємодіючих суб’єктів заради виконання поставлених перед ним завдань, а також і для постійної їх підтримки в заданих параметрах. Таке визначення організації взаємодії є оптимальним і розкриває її як функцію управління та дає можливість практикам правильно оперувати поняттями «взаємодія», «координація», «організація взаємодії», які мають місце у провадженнях в справах про адміністративні правопорушення.The organization of the interaction of the subjects of proceedings in cases of administrative offenses can be defined as a management function aimed at transferring the subjects of any social system from individual to compatible, coordinated in place and time of activity regarding the most optimal use of the capabilities of the interacting subjects for the purpose of fulfilling tasks set before him, as well as for their constant support within the given parameters. This definition of the organization of interaction is optimal and reveals it as a management function and enables practitioners to correctly operate the concepts of "interaction", "coordination", "organization of interaction" that take place in proceedings in cases of administrative offenses.
- ДокументГАЛУЗЕВІ ПРИНЦИПИ МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Ярмакі, Володимир Христофорович; Yarmaki, VolodymyrЗазначені принципи засновані не на окремому джерелі міжнародного права, а на міжнародних договорах, звичаях або загальних принципах міжнародного права, та регулюють різні сфери міжна- родного гуманітарного права. These principles are not based on a separate source of international law, but on international treaties, customs or general principles of international law, and regulate various areas of international humanitarian law.
- ДокументГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ(Одеса: ОДУВС, 2022-10-31) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, KhrystoforАвтором проаналізовано питання громадського контролю. The author analyzed the issue of public control.
- ДокументДокази в справах про адміністративні правопорушення та їх оцінка(Одеса: ОДУВС, 2015) Ярмакі, Христофор ПетровичСтаття присвячена розгляду такої категорії, як “докази в справах про адміністративні правопорушен-ня”. Досліджуються види, особливості та класифікація доказів в справах про адміністративні правопорушення, порядок їх оцінки. Статья посвящена рассмотрению такой категории как “доказательства по делам об административных правонарушениях”. Исследуются виды, особенности и классификация доказательств по делам об административных правонарушениях и порядок их оценки. The article focuses on consideration of such category as “proof in cases of administrative offenses”. It is studied the types, characteristics and classification of evidence in cases of administrative offenses, procedure of assessment.
- ДокументДіяльність органів внутрішніх справ щодо протидії правопорушенням у сфері інтелектуальної власності(ОДУВС, 2013) Волощук, Анатолій Миколайович; Ярмакі, Христофор Петрович; Чернишова, О.О.У монографії аналізуються і розкриваються зміст та поняття правопорушень у сфері інтелектуальної власності, історичний аспект і зарубіжний досвід протидії правопорушенням у сфері інтелектуальної власності, форми та методи діяльності органів внутрішніх справ щодо протидії правопорушенням у сфері інтелектуальної власності, процес їх взаємодії з іншими суб’єктами протидії вищезазначеним правопорушенням на підставі чого надані пропозиції щодо внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів, організаційного забезпечення діяльності ОВС щодо протидії правопорушенням у сфері інтелектуальної власності.
- ДокументДіяльність служби дільничих інспекторів міліції щодо попередження насильства в сім`ї(ОДУВС, 2013) Волощук, Анатолій Миколайович; Ярмакі, Христофор Петрович; Ковальова, Олена ВолодимирівнаАналізуються і розкриваються сутність та види насильства в сім’ї, правові засади попередження насильства в сім’ї в Україні, правовий статус органів, уповноважених здійснювати попередження насильства в сім’ї, міжнародний досвід попередження насильства в сім’ї, правова основа діяльності та роль служби дільничних інспекторів міліції щодо попередження насильства в сім’ї, форми і методи попередження насильства в сім’ї дільничними інспекторами міліції, їх взаємодія з іншими органами, установами, організаціями щодо протидії насильству в сім’ї.
- ДокументЗаконність у застосуванні адміністративної відповідальності(Одеса: ОДУВС, 2015) Ярмакі, Христофор ПетровичСтаття присвячена розгляду категорії “законність у застосуванні адміністративної відповідальності”. Досліджується поняття законності, особливість її забезпечення в процесі застосування адміністративної відповідальності. Значну увагу приділено провадженню в справах про адміністративні правопорушення. Статья посвящена рассмотрению категории “законность при применении административной ответственности”. Исследовалось понятие законности, особенности ее обеспечения в процессе применения административной ответственности. Значительное внимание уделялось производству по делам об административных правонарушениях. The article is devoted to the category of “legality in the application of administrative responsibility”. The notion of law, its peculiarities in the application of administrative responsibility are examined. Considerable attention is paid to the proceedings on administrative offenses.
- ДокументЗміст та класифікація адміністративно-наглядової діяльності міліції(Одеса: ОДУВС, 2014) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; https://orcid.org/0000-0001-7718-3093У статті розкрито зміст адміністративно-наглядової діяльності, визначено структуру адміністративного нагляду як системи правовідносин, надано класифікацію видів адміністративно-наглядової діяльності міліції. The article reveals the content of administrative and supervisory activities, defines the structure of administrative supervision as a system of legal relations, provides a classification of the types of administrative and supervisory activities of the police.
- ДокументКласифікація конфіденційної інформації(Одеса: ОДУВС, 2021) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; Музика, С.С.; Muzyka, S.S.Сучасний стан розвитку суспільства характеризується значним зростанням ролі інформації, інформа- ційних ресурсів, інформаційних технологій, що призводить до активізації інформаційних відносин, які виникають у різних сферах життєдіяльності людини та держави, під час здійснення певного виду діяльності, яка пов’язана з володінням, збиранням, одержанням, зберіганням, користуванням, поширенням відомостей. Наукові дослідження, присвячені питанням класифікації інформації з обмеженим доступом до теперішнього часу не втрачають своєї актуальності. Це зумовлено тим фактором, що суспільні відносини, об’єктом яких є інформація з обмеженим доступом, є предметом адміністративно-правового регулювання. Саме у правовідносинах найбільш чітко відо- бражається специфіка методу правового регулювання, що застосовується в адміністративному праві, який характеризується складним поєднанням способів впливу на поведінку учасників адміністра- тивно-правових відносин. На відміну від загальнодоступної інформації, конфіденційна інформація не призначена для широкого кола осіб. Конфіденційність передбачає зарахування певних відомостей до інформації з обмеженим доступом, має здійснюватися чітко відповідно та на підставі чинних правових норм. Особливістю адміністративно-правового регулювання обмеження доступу до тих чи інших відомостей є поєднання приватно-правового методу регулювання (наприклад, власник прав на комерційну таємницю самостійно визначає перелік відомостей, що становлять таку таємницю, та порядок ознайомлення з ними) та публічно-правового методу (застосовується при обмеженні доступу шляхом визначення державою в нормах законодавства порядку доступу до конфіденційної інформації). Конфіденційна інформація, незалежно від того, предметом яких відносин вона виступає, має певну цінність для суб’єкта інформації: держави, фізичної або юридичної особи. Цінність інформації зумовлена її використанням у публічній сфері – для забезпечення державного управління в різних сферах суспільного життя, в приватній сфері – для реалізації та захисту прав фізичних та юридичних осіб. Розголошення такої інформації може завдати істотної шкоди як інтересам держави, приватним, так і публічним інтересам. Здійснено класифікацію конфіденційної інформації за такими критеріями: 1) за правом власності: а) державна; б) приватна; 2) за правом доступу: а) під час виконання посадовими особами службових повноважень; б) власника та осіб, яким надано це право; 3) за галуззю застосування: а) комерційна; б) банківська; в) податкова; г) адвокатська; д)судова та ін. The modern period of society is characterized by a significant increase in the role of information, information resources, information technology, which leads to the intensification of information relations that arise in various spheres of human life and the state, during certain activities related to possession, collection, receipt, storage, use, dissemination of information. Scientific research on the classification of information with limited access to date is still relevant. This is due to the fact that public relations, the object of which is information with limited access, are subject to administrative and legal regulation. It is in legal relations that the specificity of the method of legal regulation used in administrative law is most clearly reflected, which is characterized by a complex combination of ways of influencing the behavior of participants in administrative-legal relations. Unlike publicly available information, confidential information is not intended for a wide range of individuals. Confidentiality involves the assignment of certain information to restricted information and must be carried out clearly in accordance with and in accordance with applicable law. A feature of administrative-legal regulation of restriction of access to certain information is a combination of private-law method of regulation (for example, the owner of trade secret rights independently determines the list of information that constitutes such secret and the procedure for accessing them) and public law method (used in restricting access by determining by the state in the legislation the procedure for access to confidential information). Confidential information, regardless of the object of its relationship, has a certain value for the subject of information: the state, individual or legal entity. The value of information is due to its use in the public sphere – to ensure public administration in various spheres of public life, in the private sphere – to implement and protect the rights of individuals and legal entities. Disclosure of such information may cause significant harm to the interests of the state, private and public interests. The classification of confidential information is carried out according to the following criteria: 1) by ownership: a) state; b) private; 2) by right of access: a) during the performance of official duties by officials; b) the owner and persons to whom this right has been granted; 3) by field of application: a) commercial; b) banking; c) tax; d) lawyer; e) judicial, etc.
- ДокументМеханізм адміністративно-правового регулювання(Одеса: ОДУВС, 2013) Ярмакі, Христофор Петрович; Yarmaki, Khrystofor; https://orcid.org/0000-0001-7718-3093Розглядається механізм адміністративно-правового регулювання. The mechanism of administrative and legal regulation is considered.
- ДокументНормативно-правове забезпечення протидії корупції в Україні(Одеса: ОДУВС, 2016) Ярмакі, Христофор ПетровичАвтор аналізує боротьбу з корупцією та зміни в антикорупційному законодавстві України.
- ДокументОрганізаційно-правові питання взаємодії дільничного інспектора міліції з іншими службами міліції та громадськістю(Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2009) Ярмакі, Христофор Петрович; Коропатов, Олег МиколайовичРозглянуто та проаналізовано поняття, правову основу, принципи, форми та історичний аспект, зарубіжний досвід процесу взаємодії правоохоронних органів з громадськістю, на підставі чого надані пропозиції щодо змін та доповнень до нормативно-правових актів, порядку і організації взаємодії дільничного інспектора міліції з іншими службами та підрозділами міліції та громадськістю.