Перегляд за Автор "Яворська, Галина Харлампіївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНавчально - методичне забезпечення формування конфліктологічної компетентності майбутніх правоохоронців(2016) Яворська, Галина ХарлампіївнаУ статті на підставі аналізу наукових джерел і вивчення практичного досвіду обґрунтовані форми і методи, які забезпечують формування конфліктологічної компетентності майбутніх правоохоронців у процесі їхньої професійної підготовки. Автором стверджується, що ефективне формування конфліктологічної компетентності майбутніх правоохоронців вимагає комплексного застосування навчально-методичного інструментарію, яке спрямоване на забезпечення як гностичної складової зазначеної компетентності («лекція-дискусія», «лекція удвох» з фахівцем психологом тощо), так і практичної підготовки (імітаційні ігрові (інсценування, ділові та рольові ігри) та імітаційні неігрові (аналіз конкретної ситуації, мозкова атака, круглий стіл) методи, рефлексивні тренінги, методи розв’язання конфліктів (метод переговорів, картографія) тощо). Акцентується увага на тому, щоважливу роль у питаннях педагогічного впливу на майбутніх фахівців у межах заявленої проблематики відіграють командири-керівники курсантських підрозділів. В статье на основании анализа научных источников и изучения практического опыта обоснованы формы и методы, которые обеспечивают формирование конфликтологической компетентности будущих правоохранителей в процессе их профессиональной подготовки. Автором утверждается, что эффективное формирование конфликтологической компетентности будущих правоохранителей требует комплексного применения учебно-методического инструментария, которое направлено на обеспечение как гностической составляющей отмеченной компетентности ("лекция-дискуссия", "лекция вдвоем" со специалистом психологом и т.п.), так и практической подготовки (имитационные игровые (инсценировки, деловые и ролевые игры) и имитационные неигровые (анализ конкретной ситуации, мозговая атака, круглый стол) методы, рефлексивные тренинги, методы решения конфликтов (метод переговоров, картография) и т.д.). Акцентируется внимание на том, что важную роль в вопросах педагогического влияния на будущих специалистов в пределах заявленной проблематики играют командиры-руководители курсантских подразделений. In the article on the basis of analysis of scientific sources and studying of practical experience the forms and methods that provide forming of conflictological competence of future law-enforcement officers in the process of their professional training are grounded. It becomes firmly established by the author, that the effective forming of conflictological competence of future law-enforcement officers requires complex application of teaching and methodical tools, that are directed to providing as a gnostic constituent of the indicated competence, («lecture-discussion», «lecture of both» with a specialist-psychologist etc.), as practical training (imitating playing (staging, business and role games) and imitating unplaying (analysis of concrete situation, brainstorming,round-table discussion) methods, reflexive trainings, methodsof conflict resolutions (method of negotiations,cartography)etc.). Attention is accented on that the important role in the questions of pedagogical influence on future specialists within the limits of the declared range of problems is played by the commanders-leaders of students’ subdivisions, the personal example of those is able to influence on forming of both structural position of students in the process of conflictological training, and on the recreation of destructive forms of behavior in conflict co-operation.
- ДокументПрофесійна усталеність майбутніх співробітників міліції як складова їхньої соціально-професійної зрілості(Одеса: НДРВВ ПУПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002) Дяченко, Василь Іванович; Diachenko, Vasyl; Яворська, Галина Харлампіївна; Yavorska, HalynaЗроблено спробу теоретичного та експериментального дослідження професійної усталеності як складової соціально-професійної зрілості майбутніх співробітників органів внутрішніх справ. Визначено структуру, критерії, показники та педагогічні умови формування професійної усталеності у курсантів навчальних закладів освіти МВС України. Для викладачів, курсантів, слухачів, ад'юнктів, всіх тих, хто цікавиться проблемами професійної освіти в спеціалізованих навчальних закладах «закритого» типу. An attempt at theoretical and experimental research has been made professional stability as a component of socio-professional maturity future law enforcement officers. The structure, criteria, indicators and pedagogical conditions of professional formation are determined stability of cadets of educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. For teachers, cadets, students, associate professors, all those who are interested in the problems of vocational education in specialized educational institutions "Closed" type.
- ДокументРиторичні вміння правників: теорія і практика(Одеса: ОДУВС, 2009) Тягнирядно, Євгенія Василівна; Tiahnyriadno, Yevheniia; Яворська, Галина Харлампіївна; Yavorska, HalynaУ монографії досліджено проблему теорії і практики професійної освіти. Автори розкрили теорію і практику формування риторичних умінь у майбутніх правників у процесі фахової підготовки. Монографію адресовано викладачам, аспірантам, магістрам, а також науковцям, які досліджують споріднені проблеми педагогіки вищої школи. The monograph examines the problem of theory and practice of vocational education. The authors revealed the theory and practice of rhetorical skills in future lawyers in the process of professional training. The monograph is addressed to teachers, graduate students, masters, as well as scientists who study related problems of higher school pedagogy.
- ДокументФормування у курсантів ВНЗ МВС України готовності до правоохоронної діяльності у процесі фізичної підготовки(Одеса: ОЮІ НУВС, 2007) Яворська, Галина Харлампіївна; Yavorska, Halyna; Шалаєв, В.М.; Shalaiev, V.M.У монографії дослідженно проблему теорії та методики професійної освіти. Автори розкрили методику та тенденції формування готовності курсантів до пра- воохоронної діяльності в процесі занять спеціальної фізичної підготовки. Монографія адресована викладачам, аспірантам, ад’юнктам, магістрам, а також науковцям, які досліджують споріднені проблеми педагогіки вищої школи. The monograph examines the problem of theory and methods of vocational education. The authors revealed the methodology and trends in the formation of cadets' readiness for law enforcement activities in the process of special physical training. The monograph is addressed to teachers, graduate students, associate professors, masters, as well as scientists who study related problems of higher school pedagogy.