Перегляд за Автор "Мирза, Світлана Степанівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 47
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументState housing policy of Ukraine: status and development perspectives(CUESTIONES POLITICAS., 2023) Avramova, Olga; Sloma, Valentyna; Kulinich, Olha; Fedorenko, Tetyana; Myrza, Svitlana; Мирза, Світлана СтепанівнаThe purpose of the article was to determine the state housing policy taking into account the state of war in Ukraine as a result of the conflict with the Russian Federation. The authors of the article have used general scientific (dialectical, axiological, etc.) and special (formal and logical, statistical, predictive, etc.) methods and scientific cognition. The lack of a state housing policy and a general strategy for the development of the housing stock has been established. The importance of the modern stage of the state housing policy of Ukraine, which is to restore the housing stock destroyed or damaged as a result of the war, ensuring the housing needs of internally displaced persons and people who have lost their homes, is emphasized. It has been concluded that the modern state housing policy of Ukraine needs to define its strategic directions taking into account the needs that arose as a result of the war. The authors have suggested the following areas of the latest state housing policy: construction of new housing stock, major repairs of housing-related infrastructure facilities, determination of mechanisms for accounting of rental housing stock and resumption of social housing construction, etc.
- ДокументАдаптація зарубіжного досвіду розвитку органів нотаріального самоврядування до системи нотаріату в Україні(Одеський державний університет внутрішніх справ, 2021) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Середницька, Інга Анатоліївна; Serednytska, InhaУ статті проаналізовано зарубіжний досвід організації та функціонування органів нотаріального самоврядування в країнах із латинським нотаріатом. Визначено основні принципи та напрями діяльності латинського нотаріату в країнах Європейського Союзу. Окрема увага приділена правовому статусу Міжнародного союзу нотаріату як центрального органу нотаріального самоврядування розвинених країн світу. Визначено, що збільшення повноважень органів нотаріального самоврядування в Україні, тобто надання їм тих переваг, які за своєю правовою природою сягають історичних віх розвитку українського нотаріату й поширені серед нотаріальних палат тих держав, що входять до складу Міжнародної спілки нотаріату, а також базуються на принципах латинського нотаріату, є одним із векторів удосконалення чинного українського законодавства про нотаріат.The article analyzes the foreign experience of organization and functioning of notarial self-government bodies in countries with Latin notaries. The basic principles and directions of activity of the Latin notary in the countries of the European Union are defined. Particular attention is paid to the legal status of the International Notary Union as the central body of notarial self-government of developed countries. It is determined that increasing the powers of notarial self-government bodies in Ukraine, i.e. giving them the advantages that by their legal nature reach the historical milestones of Ukrainian notaries and distributed among the notarial chambers of those states that are members of the International Union of Notaries, and based on Latin principles is one of the vectors for improving the current Ukrainian legislation on notaries.
- ДокументВисвітлення джерел римського права у творчості Д.І. Азаревича(Одеса: ОДУВС, 2014) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaРозглядається висвітлення джерел римського права в наукових працях професора Новоросійського університету Д. І. Азаревича. Considered lighting sources of Roman law іn the scientific works of Professor Novorossiysk University D.I. Azarevich.
- ДокументВплив євроінтеграційних тенденцій на впровадження інституту медіації в Україні(Одеса: ОДУВС, 2022) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Середницька, Інга Анатоліївна; Serednytska, InhaУ статті проаналізовано напрями впливу євроін- теграційних тенденцій на впровадження інституту медіації в Україні, що зумовлено високим рівнем роз- витку процедури медіації в розвинених європейських державах, які активно застосовують її у всіх сферах суспільного життя протягом тривалого часу. Встановлено, що міжнародна підтримка євро- пейськими колегами сфери застосування медіації постійно збільшується та полягає, зокрема, у від- критті центрів медіації за підтримки низки грантів, у впровадженні пілотних проєктів, спрямованих на інтеграцію медіації в Україні відповідно до стандар- тів Ради Європи. Визначено завдання інтеграції медіації в Україні, яке полягає у тому, щоб дати громадянам можли- вість вибирати найбільш доцільний механізм врегу- лювання конкретного спору, а також мотивуватиме громадян до підвищення рівня особистої відповідаль- ності за вирішення їх спорів. Аргументовано, що національне законодавство про медіацію повинне базуватись на міжнародних стан- дартах, зокрема, на рекомендаціях з медіації Ради Європи, Директив ЄС з медіації та альтернативного вирішення спорів, Типовому законі ЮНСІТРАЛ «Про міжнародну комерційну примирювальну процедуру» з настановами щодо її впровадження і застосування. На основі узагальнення провідних зарубіжних прак- тик проведено короткий огляд професійної підго- товки медіаторів у розвинених європейських країнах. Обґрунтовано доцільність впровадження зарубіжного досвіду розвинених країн у підготовку медіаторів в Україні. Зроблено висновок, що законодавче закрі- плення інституту медіації в Україні на прикладі країн Європи забезпечить швидке та ефективне позасу- дове вирішення спорів. Встановлено позитивні наслідки впливу євроінте- граційних тенденцій на впровадження інституту меді- ації в Україні після підписання 7 серпня 2019 року Конвен- ції Організації Об’єднаних Націй про Міжнародні угоди про врегулювання спорів за результатами медіації. Проаналізовано положення Закону України «Про медіацію», які потребують доопрацювання, а саме питання щодо підвищення медіаторами свого про- фесійного рівня, із пропозицією коригувати зазначену норму з урахуванням статті четвертої Директиви 2008/52/EC. The article analyzes the directions of influence of European integration trends on the implementation of the institution of mediation in Ukraine, which is due to the high level of development of the mediation procedure in developed European states, which have been actively applying it in all spheres of public life for a long time. It has been established that the international support of European colleagues in the field of mediation is constantly increasing and consists, in particular, in the opening of mediation centers with the support of a number of grants, in the implementation of pilot projects aimed at the integration of mediation in Ukraine in accordance with the standards of the Council of Europe. It is argued that the national legislation on mediation should be based on international standards, in particular, on the mediation recommendations of the Council of Europe, the EU Directives on mediation and alternative dispute resolution, the UNCITRAL Model Law “On the International Commercial Conciliation Procedure” with guidelines on its implementation and application. Based on the generalization of leading foreign practices, a brief overview of the professional training of mediators in developed European countries was conducted. The expediency of implementing the foreign experience of developed countries in the training of mediators in Ukraine is substantiated. It was concluded that the legislative consolidation of the institution of mediation in Ukraine, following the example of European countries, will ensure a quick and effective out-of-court settlement of disputes. The positive consequences of the influence of European integration trends on the introduction of the institution of mediation in Ukraine after the signing of the United Nations Convention on International Agreements on the Settlement of Disputes by Mediation on August 7, 2019 have been established. The provisions of the Law of Ukraine “On Mediation” that need to be revised have been analyzed, namely the issue of raising the professional level of mediators, with a proposal to adjust the specified norm taking into account the fourth article of Directive 2008/52/EC.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ МОРСЬКОГО ПОРТУ УКРАЇНИ(2021-12-23) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaНа думку автора думку, ефективна безпека морських портів України вимагає цілісного підходу, який включає в себе заходи із запобігання, захисту та підготовки правової, економічної інформаційної безпеки, що мають працювати в тандемі. In the author's opinion, the effective security of seaports of Ukraine requires a holistic approach, which includes measures for prevention, protection and preparation of legal, economic information security, which should work in tandem.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО КОНВАЛІДАЦІЮ ПРАВОЧИНІВ В ПОСТКОНФЛІКТНИЙ ПЕРІОД(Одеса: ОДУВС, 2023-02-24) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Андрієнко, Ірина Святославівна; Andriienko, Iryna
- ДокументЕтапи розвитку української науки цивільного права та її представники(Одеса: ОДУВС, 2013-04-26) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaУ тезах досліджуються етапи розвитку української науки цивільного права. Розглянуто основних представників вітчизняної цивілістичної науки та їх фундаментальні наукові праці. The theses investigate the stages of development of the Ukrainian science of civil law. The main representatives of domestic civil science and their fundamental scientific works are considered.
- ДокументЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ МЕДІАЦІЇ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ З АНГЛОСАКСОНСЬКОЇ І РОМАНО-ГЕРМАНСЬКОЮ ПРАВОВИМИ СІМ’ЯМИ(Одеса: ОДУВС, 2019-05-30) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaАвтор вважає, що в історії становлення медіації в зарубіжних країнах можна виділити три етапи, а саме етап зародження медіації в зарубіжних країнах; перше застосування медіації при виникненні конфліктів; законодавче врегулювання процедури медіації при врегулюванні правових конфліктів, а також практичне її застосування. The author believes that three stages can be distinguished in the history of the formation of mediation in foreign countries, namely the stage of the emergence of mediation in foreign countries; the first use of mediation when conflicts arise; legislative regulation of the mediation procedure in the settlement of legal conflicts, as well as its practical application.
- ДокументЕТАПИ СТВОРЕННЯ ТА ПРАВОВА ПРИРОДА КОНДОМІНІУМІВ: ЦИВІЛЬНО- ПРАВОВИЙ АСПЕКТ(Одеса: ОДУВС, 2020-11-06) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaКондомініум можна розглядати як правове явище, що склалося історично і являє собою єдиний комплекс нерухомого майна, як правовий режим цього майна та як спільноту домовласників, що складається на підставі відносин спільної часткової власності на майно. Condominium can be considered as a legal phenomenon that has developed historically and is a single complex of real estate, as a legal regime of this property and as a community of homeowners formed on the basis of relations of joint partial ownership of property.
- ДокументЗагальні положення спадкування в умовах воєнного стану(Кропивницький: ДонДУВС, 2023-10-06) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Гроздєва, Олександра; Hrozdieva, Oleksandra
- ДокументЗбірник ситуативних тестів з навчальної дисципліни «Цивільне та сімейне право» щодо проведення практичних занять підготовки фахівців освітнього ступеня «бакалавр» галузі знань 26 «Цивільна безпека» спеціальності 262 «Правоохоронна діяльність»(Одеса: ОДУВС, 2020) Маковій, Віктор Петрович; Makovii, Viktor; Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana
- ДокументЗміст договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком: реалії сьогодення(Одеса: ОДУВС, 2017) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana StepanivnaУ статті досліджується істотні, звичайні, випадкові умови, які входять до складу змісту договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком. Визначено предмет зазначеного договору. В статье исследуется существенные, обычные, случайные условия, которые входят в состав содержания договора о предоставлении услуг по управлению многоквартирным домом. Определен предмет указанного договора. The article explores the essential, regular, random conditions that are part of the contents of the contract to provide management services to the apartment building. Determined the object of the contract.
- ДокументКОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ ЯК РІЗНОВИД ОБ’ЄКТІВ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВ(Одеса: ОДУВС, 2019-02-28) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaНа підставі проведеного аналізу, ураховуючи позиції вчених- цивілістів, авторкою сформульовано поняття комунальної послуги. Отже, комунальна послуга – це нематеріальне благо, яке є об’єктом цивільних прав та пов’язане з діяльністю, що спрямована на задоволення потреб споживача (юридичної або фізичної особи) щодо забезпечення їх послугами з водо-, тепло, енерго- та газопостачання, прийому стічних вод. On the basis of the conducted analysis, taking into account the positions of civilian scientists, the author formulated the concept of communal service. So, a communal service is an intangible good that is the object of civil rights and is associated with activities aimed at meeting the needs of the consumer (a legal entity or an individual) in terms of providing them with water, heat, energy and gas supply services, receiving wastewater.
- ДокументМедіація як сучасний спосіб вирішення спорів у цивільному судочинстві(Одеса: ОДУВС, 2023) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Горбаньов, Ігор Миколайович; Horbanov, IhorУ статті проаналізовано та досліджено інститут медіації у цивільному судочинстві. Визначено, що питання застосування медіації як альтернативного способу розв’язання конфліктів під час врегулювання спору в цивільному процесі стає все більше актуальним. Встановлено, що окрім розгляду справи в суді як традиційного способу існують інші способи врегулювання спірних відносин між сторонами, зокрема це медіація, яка має позитивний прояв її застосування в цивільному судочинстві. В Україні інститут медіації проходить стадію становлення, однак вже має законодавче відтворення у Законі України «Про медіацію». Аргументовано, що розвиток і поширення медіації позитивно впливає на процес урегулювання спорів, тому що має низку переваг перед судовим розглядом справи. Визначено вказані переваги: зменшення навантаження на судові органи, забезпечення ефективності судового розгляду справ, швидкість врегулювання спору. Проаналізовано наукові погляди вчених щодо впровадження медіації в систему способів розв’язання спорів. На підставі аналізу вітчизняної наукової доктрини встановлено, що інститут медіації є повністю самостійною та незалежною примирювальною процедурою. Відзначено як позитивний досвід проєкти, проведені Європейською Комісією та Радою Європи, завдяки яким було здійснено підготовку тренерів з медіації, суддів, які займались медіацією в адміністративних, сімейних, трудових та земельних спорах і досягли підписання сторонами угоди, а також проведено низку публічних заходів з метою підвищення рівня поінформованості населення. Сформульовано висновки, в яких зазначено, що розвиток і становлення інституту медіації в Українській незалежній державі є необхідною та невід’ємною складовою процесу гармонізації законодавства України із законодавством Європейського Союзу. У цьому контексті, розвиток та застосування медіації, як форми вирішення спорів, можливий за умови наявності незалежної судової системи. The article analyzes and studies the institution of mediation in civil proceedings. It is determined that the issue of using mediation as an alternative method of conflict resolution in civil proceedings is becoming increasingly relevant. It is established that in addition to litigation in court as a traditional method, there are other ways to resolve disputed relations between the parties, in particular, mediation, which has a positive manifestation of its application in civil proceedings. In Ukraine, the institution of mediation is still in its infancy, but it is already reflected in the Law of Ukraine «On Mediation». It is argued that the development and spread of mediation has a positive impact on the dispute resolution process, since it has a number of advantages over court proceedings. The author identifies these advantages: reduction of the burden on the judiciary, ensuring the efficiency of court proceedings, and speed of dispute resolution. The article analyzes the scientific views of scholars on the introduction of mediation into the system of dispute resolution methods. Based on the analysis of the national scientific doctrine, the author establishes that the institution of mediation is a fully independent and independent conciliation procedure. The projects carried out by the European Commission and the Council of Europe, which trained mediation trainers, judges who mediated administrative, family, labor and land disputes and achieved the signing of an agreement by the parties, as well as a number of public events to raise public awareness, were noted as positive experiences. The author formulates conclusions stating that the development and establishment of the mediation institution in the Ukrainian independent state is a necessary and integral part of the process of harmonization of Ukrainian legislation with the legislation of the European Union. In this context, the development and application of mediation as a form of dispute resolution is possible provided that there is an independent judicial system.
- ДокументНовели цивільного законодавства щодо форм управління багатоквартирним будинком(Одеса: ОДУВС, 2016) Мирза, Світлана СтепанівнаМетою статті є аналізування новел спрямованих на регулювання відносин щодо утримання й управління спільним майном співвласників багатоквартирних будинків згідно з оновленим чинним законодавством України.
- ДокументОКРЕМІ ПРАВОВІ АСПЕКТИ УЧАСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У НАВЧАННІ НАСЕЛЕННЯ ПРИ ВИЯВЛЕННІ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ(Одеса: ОДУВС, 2022-04-29) Залєвська, Ірина Іванівна; Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaАвторами додається ще один шлях вирішення актуальних проблем щодо обізнаності цивільного населення про поведінку із вибухонебезпечними предметами сучасності. У якості рекомендації можемо запропонувати посилення навчання населення у зазначеному вище напрямку в закладах освіти із залученням поліцейських. Це підвищить захищеність найбільш вразливої частини населення – молоді. Оскільки переважна більшість навчальних закладів не мають відповідної матеріальної-технічної бази (макети вибухових пристроїв, боєприпасів, вибухових речовин тощо), відповідно основним ефективним способом навчання буде перегляд навчальних фільмів та наочних презентацій, у тому числі і мультимедійних. Через актуальність даної проблеми, на сьогодні окрім офіційних структур таких, як ДСНС, певні рекомендації та навчання щодо безпеки поводження із вибухонебезпечними предметами надає Національна поліція України. The authors add another way to solve the current problems regarding the awareness of the civilian population about the behavior with explosive objects of our time. As a recommendation, we can suggest strengthening the training of the population in the above-mentioned direction in educational institutions with the involvement of police officers. This will increase the protection of the most vulnerable part of the population - the youth. Since the vast majority of educational institutions do not have the appropriate material and technical base (models of explosive devices, ammunition, explosives, etc.), accordingly, the main effective way of learning will be watching educational films and visual presentations, including multimedia ones. Due to the urgency of this problem, today, in addition to official structures such as the State Emergency Service, the National Police of Ukraine provides certain recommendations and training on the safety of handling explosive objects.
- ДокументОКРЕМІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ШЛЮБНИХ ВІДНОСИН З ІНОЗЕМЦЯМИ(Харківський національний університет внутрішніх справ МВС України, 2021) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Середницька, Інга Анатоліївна; Serednytska, InhaРозкрито проблематику реалізації шлюбних відносин з іноземцями на території Украї- ни та зарубіжних країн із різними правовими системами. Визначено процедуру укла- дення шлюбу між громадянами держави й окремі аспекти вступу до шлюбу з іноземця- ми. Окрему увагу приділено аналізу процедури укладення шлюбу з іноземним елементом у країнах з англосаксонською, романо-германською та мусульманською сис- темами права. Зазначено, що шлюбно-сімейні відносини регламентуються окремими законодавчими актами та в деяких країнах релігійними нормами. Розкрито практичні аспекти реєстрації шлюбу, описано йй охарактеризовано умови, до- держання яких є обов’язковим для реєстрації шлюбу, зокрема з іноземним елементом. Given that the right to marry is an inalienable right of everyone, guaranteed by international law and national legislation of different world countries, it is accordingly forbidden to interfere with the lawful marriage. At the same time, the marriage procedure in different countries has its own characteristics, which depend on such factors as culture, religion, features of the legal system, etc. The influence of these factors on the marriage with a foreign element and some problems that may arise during its conclusion were taken into account while writing this scientific article. Thus, since the current legislation and the legal system of different countries may significantly vary, there may be some problems in the implementation of marital relations with foreigners, which require more detailed study. The problematic issue of realization of marital relations with foreigners on the territory of Ukraine and in foreign countries with different legal systems has been revealed. The procedure of concluding marriage between citizens of the state and certain aspects of marriage with foreigners has been determined. Particular attention has been paid to the analysis of the procedure of marriage with a foreign element in countries with common law, Romano-Germanic and Islamic legal systems. It has been noted that marital and family relations are regulated by separate legislative acts and in some countries by religious norms. The practical aspects of marriage registration have been revealed, in particular, the conditions, the observance of which is obligatory for the registration of marriage with a foreign element have been described and characterized. It has been noted that marriage under current law of different countries can take place only if the established requirements are followed: conclusion of marriage contract, lack of close blood ties, compliance with the requirements of religion, reaching marriage age, mutual consent of both parties, equality, presence of witnesses while concluding a marriage contract and marriage, observance of folk traditions. The emphasis has been placed on the fact that a foreign element within international family law at the time of marriage is manifested in two aspects: as a subject of legal relations and as a legal fact. The authors have analyzed the case law of the European Court of Human Rights in regard to the protection of the rights of married women, which has answers to a wide range of problematic issues that arise in certain life circumstances regarding the conclusion of marriage, including with a foreign element.
- ДокументОснови римського права(Одеса: ОДУВС, 2014) Мирза, Світлана СтепанівнаДаний наочний посібник передбачає положення римського приватного та публічного права у зручних для сприйняття здобувачами вищої освіти схемах та таблицях. Цей наочний посібник підготовлений відповідно до курсу «Основи римського права» і висвітлює предмет та інструментарій для вивчення цієї навчальної дисципліни. Структура подання матеріалу повною мірою відповідає робочій та навчальній програмі викладання цієї дисципліни у вищих навчальних юридичних закладах. Посібник являє собою збірник схем, що відображають найважливіші інститути римського приватного права, його загальні правові категорії. Найбільш поширені юридичні терміни і вислови наводяться латинською і українською мовами.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПОСВІДЧЕННЯ СЕКРЕТНОГО ЗАПОВІТУ(Одеса: ОДУВС, 2019-04-05) Яковлєв, В.О.; Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, SvitlanaОчевидним є те, що спадкове законодавство є здобутком кращого світового досвіду та національних традицій, воно дає можливість особі обрати для себе прийнятну форму розпорядження своїм майном на випадок смерті, забезпечити належний захист прав та законних інтересів усіх учасників спадкових правовідносин. Не виключенням є і секретний заповіт, якому притаманні вищезазначені особливості. It is obvious that inheritance legislation is the achievement of the best world experience and national traditions, it enables a person to choose an acceptable form of disposal of his property in the event of death, to ensure proper protection of the rights and legitimate interests of all participants in the inheritance relationship. A secret will, which has the above-mentioned features, is no exception.
- ДокументОсобливості правового регулювання правовідносин у сфері управління багатоквартирним будинком(Одеса: ОДУВС; Херсонський факультет., 2022) Мирза, Світлана Степанівна; Myrza, Svitlana; Церковна, Олена Володимирівна; Tserkovna, Olena; Середницька, Інга Анатоліївна; Serednytska, InhaУ статті проаналізовано особливості правового регулювання правовідносин, які виникають під час управління багатоквартирним будинком, зокрема, зі статусом «новобудова», та пов’язані із наданням послуги з управління зазначеним об’єктом нерухомості. Аргументовано порядок дій інвесторів під час укладання попереднього дого- вору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком із управителем у майбутньому. Обґрунтовано наявність волевиявлення у інвесторів щодо укладення зазначеного договору, вибору контрагента (управителя) та визначення умов договору з урахуванням вимог чинного цивільного законодавства, а саме статті 627 Цивільного кодексу України, яка передбачає свободу договору. Визначено позитивні напрацювання професійного управління, а також недоліки цієї форми, а саме: договірні відносини співвласників багатоквартирного будинку з упра- вителем, окрім певних прав, породжують обов’язки співвласників, які можуть бути невигідними для останніх; незручність зазначеної форми управління для невеликих багатоквартирних будинків; часткова несформованість ринку професійних управите- лів, необхідність контролю і нагляду зі сторони правління об’єднання співвласників багатоквартирного будинку; наявність керуючих компаній, які одразу пропонують підрядники під час виникнення договірних відносин у так званих «новобудовах». Встановлено, що в Україні офіційно дозволені чотири схеми інвестування у будів- ництво житлових будинків, серед яких найбільш поширеною є інвестування за допо- могою фонду фінансування будівництва або через інститут спільного інвестування. Проаналізовано процедуру призначення управителя від забудовника, яке стає можливим тільки за умови, що статут об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та зазначе- ний договір з управителем укладено із дотриманням вимог чинного законодавства. Зроблено висновок, що інвестори мають право визначитися із формою управління багатоквартирним будинком зі статусом «новобудова» ще на стадії ознайомлення із будівельним проєктом, щоб після його введення в експлуатацію бути готовими до дотримання законодавчої процедури. The article analyzes the peculiarities of legal regulation of legal relations that arise during the management of an apartment building, in particular, with the status of “new building” and related to the provision of services for the management of the specified real estate object. The procedure for investors’ actions during the conclusion of a preliminary agreement on the provision of services for the management of an apartment building with a manager in the future is argued. It is substantiated that investors have the will to enter into the specified contract, choose a counterparty (manager) and determine the terms of the contract taking into account the requirements of current civil legislation, namely Article 627 of the Civil Code of Ukraine, which provides for freedom of contract. The positive achievements of professional management, as well as the shortcomings of this form, are identified, namely: the contractual relations of co-owners of an apartment building with the manager, in addition to certain rights, give rise to co-owners’ obligations, which may be disadvantageous for the latter; the inconvenience of the specified form of management for small multi-apartment buildings; the partial lack of formation of the market of professional managers, the need for control and supervision from the board of the association of co-owners of an apartment building; the presence of management companies, which are immediately offered by contractors during the emergence of contractual relations in the so-called “new buildings”. It has been established that four investment schemes in the construction of residential buildings are officially allowed in Ukraine, among which the most widespread is investment with the help of a construction financing fund or through a joint investment institute. The procedure for appointing a manager from the developer was analyzed, which becomes possible only on the condition that the charter of the association of co-owners of an apartment building and the specified contract with the manager are concluded in compliance with the requirements of current legislation. It was concluded that investors have the right to decide on the form of management of an apartment building with the status of “new building” at the stage of familiarization with the construction project, in order to be ready to comply with the legal procedure after tis commissioning.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »